Forum » Na cesti » Napake pri izpitni vožnji
Napake pri izpitni vožnji
gappee ::
Počas se bliža cajt, k bom sedu za volan in preizkusil vozne sposobnosti(al kako se že reče ). Zato bi vas prosu, da napišete kaj vse se lohk zgodi na izpitu oz. se vam je zgodil nepredvidljivga in se zarad tega pogrne.
-Recmo jst sm slišu, da je ena, ko je pršla na avtocesto na pospeševalnem pasu zabremzala in ustavla pred črtkano črto, ker pravi čas ni pršla na vozn pas namest da bi še vozila naprej toliko časa, dokler ne bi imela priložnosti.
-Ena je pa padla, ker je na pospeševanem pasu zavirala(al kva je že blo...glede tega res nism prepričan)
Povejte kaj, ni vas treba bit sram.
-Recmo jst sm slišu, da je ena, ko je pršla na avtocesto na pospeševalnem pasu zabremzala in ustavla pred črtkano črto, ker pravi čas ni pršla na vozn pas namest da bi še vozila naprej toliko časa, dokler ne bi imela priložnosti.
-Ena je pa padla, ker je na pospeševanem pasu zavirala(al kva je že blo...glede tega res nism prepričan)
Povejte kaj, ni vas treba bit sram.
Vesoljc ::
itaq, brenzal naj bi sele na odstavnem/izvoznem pasu na avtocesti.
edina "napaka" ki sem jo takrat naredil je bila to, da sem predolgo cakal na pesce na zebri (med dvema bi lahko speljal pa nisem). je rekel da moram bolj dinamicno vozit... s clio-tom 1.2? right...
edina "napaka" ki sem jo takrat naredil je bila to, da sem predolgo cakal na pesce na zebri (med dvema bi lahko speljal pa nisem). je rekel da moram bolj dinamicno vozit... s clio-tom 1.2? right...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Mercier ::
Svašta se lahko zgodi, pazi tole:
Polagale Fata i Mirsada vozacki ispit i pale pa se zale jedna drugoj: - Joj, bona, da znas samo kako me iz*ebase na poligonu - rece Fata, a Mirsada joj na to odgovara: More cuti, jos si dobro prosla, mene po*ebase jos u garazi.
Polagale Fata i Mirsada vozacki ispit i pale pa se zale jedna drugoj: - Joj, bona, da znas samo kako me iz*ebase na poligonu - rece Fata, a Mirsada joj na to odgovara: More cuti, jos si dobro prosla, mene po*ebase jos u garazi.
Monster ::
hehe vesoljc :)))...
mah ti sam vozi tk ko so te naucili pa se zrelaksaj.. sm ne se zadet prej ... da ti ne bo preveč fajn... Skos glej ogledala, pa tu pa tam malo poškili na onega vzadi da vidiš ka dela... Pa z mal več gasa speljuj da ti nebo crkno po kaki neumnosti :)...
mah ti sam vozi tk ko so te naucili pa se zrelaksaj.. sm ne se zadet prej ... da ti ne bo preveč fajn... Skos glej ogledala, pa tu pa tam malo poškili na onega vzadi da vidiš ka dela... Pa z mal več gasa speljuj da ti nebo crkno po kaki neumnosti :)...
Ka zaboga...
Vikking ::
gappee: ne preveč verjet vsem pravljicam ki jih slišiš! Eni pač ne znajo dobro vozit in ne naredijo v prvo, potem so pač vsi drugi krivi. Če boš vozu tako kot ti bo reku inštruktor/ca potem se nimaš kej bat,,,
Tudi če nimaš pojma vozit avto, se ti ni treba bat!!! v parih urah boš obvladal v 15 boš že delu vse avtomatsko! pri izpitni pa še samo znake gledu!!!
Tudi če nimaš pojma vozit avto, se ti ni treba bat!!! v parih urah boš obvladal v 15 boš že delu vse avtomatsko! pri izpitni pa še samo znake gledu!!!
laibachnsk ::
jest sem padel zato ker sem "kao" izsilil drugega,čeprav mi je ta blendal in me spustil naprej.Torej če ti kdo blenda,ti rajši počakaj in se delaj neumnega.
Pa še nekaj v špegla gledaj čimveč,jest sem gledal nazaj non stop(več sem gledal nazaj kot naprej) in me je opomnil naj malo več gledam nazaj,da vem kaj se dogaja v prometu,zgleda da to vsakemu kandidatu pove ni važno če gleda ali ne gleda.
Pa še nekaj prvi inštruktor je bil non-stop tiho in je non stop nekaj pisal v svoj zvezek in seveda pol postaneš nemiren in nekoncentriran.
Drugi inštruktor je bil čito nasprotje od prvega bil je faca in je non stop nekaj govoril z mojim inštruktorjem in pol seveda rataš zelo,zelo sproščen(tudi ta je poovedal da malo več gledam nazaj,čeprav...)
Pa še nekaj v špegla gledaj čimveč,jest sem gledal nazaj non stop(več sem gledal nazaj kot naprej) in me je opomnil naj malo več gledam nazaj,da vem kaj se dogaja v prometu,zgleda da to vsakemu kandidatu pove ni važno če gleda ali ne gleda.
Pa še nekaj prvi inštruktor je bil non-stop tiho in je non stop nekaj pisal v svoj zvezek in seveda pol postaneš nemiren in nekoncentriran.
Drugi inštruktor je bil čito nasprotje od prvega bil je faca in je non stop nekaj govoril z mojim inštruktorjem in pol seveda rataš zelo,zelo sproščen(tudi ta je poovedal da malo več gledam nazaj,čeprav...)
kajzer ::
Naredil BP v prvo, samo reku mi je, da na enmu križišču nebi smel tako dolgo stat, samo nevem kaj bi bilo če bi vmes spelu. Verjetno da sem izsiljeval prednost, kar bi bilo še slabše.
kajzer ::
Pa ne se za to sekirat (če ne znaš vozit), pa vedi da ti bo po parih urah celo v užitek hodit na vožnjo. Tam nekje med 15 in 25 uram je najboljš, ker voziš že itak skor "podzavestno" in se zabavaš z inštruktorjem/-ico. Po 25 urah se moreš pa mal skolirat pa še mal mislit na vožnjo, ne sam na bedarije. Js sem mel ful mlado inštruktorco pa ti povem da bi še enkrat šel delat izpit, ker je res ful fajn (razen izpitne).
Pač moje mnenje.
Pač moje mnenje.
Dr_M ::
napaka na izpitni voznji....hm...pr 100 prestavis iz cetrte v 3 na avtocesti...to se je men zgodil
in ja...sm opravu izpit v prvo...po 33 minutah
in ja...sm opravu izpit v prvo...po 33 minutah
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
J.F.K. ::
Smo se že vračali nazaj z vožnje in jaz ves vesel , da sem perfekt odpeljal in sploh nisem razmišljal, da sem kaj napačno naredil. Tok, da nisem že proslavljal.
Vrgel me pa je, ker sem prevozil železniško progo v trenutku, ko so opozorilne lučke začele utripat. Zaman sem mu dopovedoval, da če bi začel takrat bremzat, bi se direkt na progi ustavilili. Pač smola na kvadrat.
V drugem poskusu mi je pa crknu, ker sem speljeval s premalo plina (če mi gre pa na živce, da mašina tuli, kot nekaterim še po 10 letih izkušenj), ampak ni igralo vloge, ker je bilo ostalo vse vredu. Tko, da v drugo gre rado. Je pa res, da poudarjajo gledanje nazaj. Tako, da če boš ves trd in samo naprej bulil, te bo vrgel zaradi tega, ker nisi sposoben spremljati dogajanja okoli sebe.
Je pa ena punca v zimskem času pogrnla. Lepo se odpeljejo in ona normalno vozi. Seveda ne pozabi gledenja nazaj.
In jo inštruktor vpraša: "Zakaj pa gledate nazaj?".
Ona pa naučeno:"Da spremljam promet za mano."
Inštruktor pa:"Aha, a pa tudi kaj vidite? Ker sem tudi sam pogledal nazaj pa nič ne vidim, ker je šipa zamegljena".
In je punca lepo padla, ker ni pred začetkom vožnje šipe zbrisala, da bi kej čez vidla.
Vrgel me pa je, ker sem prevozil železniško progo v trenutku, ko so opozorilne lučke začele utripat. Zaman sem mu dopovedoval, da če bi začel takrat bremzat, bi se direkt na progi ustavilili. Pač smola na kvadrat.
V drugem poskusu mi je pa crknu, ker sem speljeval s premalo plina (če mi gre pa na živce, da mašina tuli, kot nekaterim še po 10 letih izkušenj), ampak ni igralo vloge, ker je bilo ostalo vse vredu. Tko, da v drugo gre rado. Je pa res, da poudarjajo gledanje nazaj. Tako, da če boš ves trd in samo naprej bulil, te bo vrgel zaradi tega, ker nisi sposoben spremljati dogajanja okoli sebe.
Je pa ena punca v zimskem času pogrnla. Lepo se odpeljejo in ona normalno vozi. Seveda ne pozabi gledenja nazaj.
In jo inštruktor vpraša: "Zakaj pa gledate nazaj?".
Ona pa naučeno:"Da spremljam promet za mano."
Inštruktor pa:"Aha, a pa tudi kaj vidite? Ker sem tudi sam pogledal nazaj pa nič ne vidim, ker je šipa zamegljena".
In je punca lepo padla, ker ni pred začetkom vožnje šipe zbrisala, da bi kej čez vidla.
KTr1sk ::
Jz sem v drugem naredil, prvič sem padel zato, ker sem spregledal pešca na zebri, (ob 14:00 sem imel izpitno vožnjo) aja pa sploh nisem vedel da je na zebri, ker so bili avtomobili parkirani čiso za pločnik in čisto do zebre, tak da ga nisem videl sploh (mogoče sem premalo pogledal-levo, desno), tak da ko sem prišel nazaj na parkirno mesto sem mislil, da sem naredil, potem pa mi pove za pešca, pa inštruktor mi je rekel da sem imel "že vse na krožniku" potem pa tako bedasto napako naredim, no v drugem sem naredil, čeprav mi je rekel inštruktor rekel, da sem prvič dosti lepše vozil, ampak to se mi zdi, da zato, ker sem drugič bil bolj živčen, da ga ne bi spet kje polomil (velke napake ni bilo, ker tri enake "majhne" napake narediš in padeš, vsa tak je bilo pred dobrima 2 letoma nazaj). Potem ko sem naredil mi je blo itak vseen, če sem prvič padel.
Tero ::
Heh. Tale tema je pa zanima. Namreč sam delam izpit. Mene pa zanima kolko na izpitu ti govorijo da moraš gledat mrtve kote? Ker meni se zdi popolnoma brezveze na neki cesti ker na desni ploh ni nobenga (samo trava) gledat nazaj desno in to večkrat pozabim
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Ziga Dolhar ::
Itak.
Matematično pričakovanje je prenizko -- recimo ena proti dva tisoč.
Zoprno je le, da ta kredit precej hitro izčrpaš.
Jebenti, "Ker meni se zdi popolnoma brezveze na neki cesti ker na desni ploh ni nobenga (samo trava) gledat nazaj desno"!
Matematično pričakovanje je prenizko -- recimo ena proti dva tisoč.
Zoprno je le, da ta kredit precej hitro izčrpaš.
Jebenti, "Ker meni se zdi popolnoma brezveze na neki cesti ker na desni ploh ni nobenga (samo trava) gledat nazaj desno"!
https://dolhar.si/
Tero ::
kajzer: je pa res fajn vozit pr teh urah. Jaz imam zaj 25 ur in lahko rečem da ker uživam ob vožnji.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
WiseBear ::
Kot vidim res drži to kar pravijo, namreč da imamo na primorskem v povprečju veliko manj ur vožnje kot drugje po Sloveniji. Sam sem imel glavno vožnjo pri 19. uri. Povprečje pri nas je tam med 20-25 ur. Kako pa je drugje?
Sicer pa, lahko jih imaš 50 pa še vedno ne znaš vozit tako kot misliš da znaš. Izkušnje se pridobiva s kilometri!
LP
Sicer pa, lahko jih imaš 50 pa še vedno ne znaš vozit tako kot misliš da znaš. Izkušnje se pridobiva s kilometri!
LP
Dr_M ::
na roski je najtezji nardit izpit, ker so ful strogi, pa tut pod 40h sploh nimas kej na izpit hodit...zato smo tut u lj najboljsi vozniki.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Sergio ::
Roska? 25 ur. Izi bizi. :)
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Microsoft ::
No, jst sm delal izpit v Celju, pa sm naredil z 38 uram.
Drgac sm pa mel vlk srece, da sm naredil. Na predizptini uri sm delal same bedarije, sam me je sreca on iz komisije poznal, da me je spustil. Recimo, da sm cakal vlak, pa przgan avto, pa da sm se peljal 55 po mestu, da sm komentiral ostale v prometu, da sm perkiral postran,.... To jih je sam nekaj. :)))
Da povem, ce bote kej komentiral v stilu "lej kak on voz, psimo" in podobno, bote prpravlen na neuspeh. Potem glede omejitve se full drzijo. Jst sm se plejal, sam je blo tak, da mi je za trenutek cager usel cez 50, sem to takoj opazil in popravil. Sam to se steje kot napaka. Pa se sreca, da sm mel analogn stevc. Pismo, bogi oni, ko majo digitalnga. Se peljes 48, pa ti tezi, da je omejitev 50, potem pa skoc na 52, pa si padel, ker se ne drzis omejitec. :// Potem ko parkiras, ce parkiras recimo 15 cm prevec na desno, pac avto mal naprej pa nazaj zapeljes da popravis . To je dovoljeno, sam je lepse za pogledat, da kr v prvem zadanes na parkir plac. Pa ce zadi ni kazga odbijaca, ce bote zapelal na travo, je to big napaka.
No, sam na ispitni mi je pa nekot fajn slo. Sm mel filing, da sm raztural, pa da je tole blo ta najbols, kar sm do datkrat skupi spravu. Ko pa pridem do konca pa parkiram, je pa reku, da je zelo ratocaran nad mano. In glavna napaka je bila, da nism spremljal prometa za sabo.
Da tu malo vec napisem. Jst tega pravila enostavno ne stekam. Da je treba ves cajt gleda nazaj. Mislmi ej. OK, jst zdej gledam nazaj, da vidm, ce me ko misl prehitevat (la pa ce so policaji zadi. :)) ). Sam tisto, da mors pred zaviranjem NAJPREJ pa pogledat nazaj, potem pa zavirat, se mi pa zdi totalno bedno. Recimo, en ti skoc na cesto, ti pogledas nazaj in vidis, da ti je edn cist za riti. Ka bos zdej naredu; premzu, ker je edn na cesto skocu, al bolj pocasi zaviral, ker mas pac enga za ritjo. Ker obstaja tudi pravilo, da je potrebno drzati varnostno razdaljo. Se prav, da ce ti je nekdo za ritjo (med voznjo), je on naredil prekrsek. Pismo, sej ne bom premzal tako, kot mi bo on zadi "narekoval", ampak glede na to, kaj se bo pred mano dogajalo. Vsi bi tak mogl drzat varnostno razdaljo. In pol, ko men en skoc na cesto, jst na polno zapremzam, za onga zadi pa se nimam kej brigat; po predpisih more drzat varnostno razdaljo. Ce je no, je naredil on prekrsek, in bo placal skodo no.
No, potem sm naredil se napako, ker se nism ustavil na tocki vidljivosti, ampak sm zapeljal se kak meter naprej. Samo nisem pa bil z "rivcem" cisto nic na glavni cesti! To mi je pac tezil, da bi se mogu prej ustavt...
Pol sm se enkrat se vkluceval na prednostno cesto, kjer je bil on trikotn znak. Jst sm se prpelal, do krizisca, nikjer nobenga in zapeljem na desno. Kmalu zatem dosezem 50 na uro (naselje), pri cemer pa me nekdo prehiti. Po obcutku se pleje nekje 70 na uro. In zdej mi je za to tezil, da sm mu prednost izsilil, ker me je ocitno moral prehiteti, sicer bi se mi zaletel v rit. Sranje pac. Po ravilih se ne more zaletet, ce se jst peljem 50, omejitev je pa 50. Pac, treba je ahtat tud na take, ki krsijo pravila, ko delas izpit.
Podobna fora je se bla prej, ko sm nabijal ure. V krizisu se pelem narovnost, na drugi strani pa tip zavija na levo. Ker sm sou jst narovnost, on pa iz druge strani nalevo "cezo" mene, sm mel jst prednost. Sam on gasa, instruktorca, pa na premzo. Ce bi takrat ona kej okol gledala, bi se jst zabil. Pol me je se celo mal kregala, ker sm bil neprevid DO NEKOGA, KI MI JE IZSILIL PREDNOST.
Pac, ko bos delu izpitno uro, zaupi v sebe, ne bit presran, ne se pustit prevec zemdit, potem pazi tud na take, ki ti bojo izsilil prednost (ker pac vidjo tisto tablo na sterhi), kakim otrokom al pa stari mami lahka das lepo plac al pa jim nakazes, da lahka grejo cez zebro(dobis kr kak + za to), nakonc probi met z nejm konstruktiven pogovor in se deli podrejenega, da ne bos mu kaj ocital, da je slep al pa da ponavadi tam ni semaforja al pa kej podobnega (avtomatsko pades), probi se naucit hiter spelat, da se ne bos vleku ko en pouz, ko bos speljeval iz krizisa, da ne bos sel kje avta obracat iz stranske ceste na glavno (to je skor vsak dela v Celju, da more obrnat avto nek v krizisu),...
by Miha
Drgac sm pa mel vlk srece, da sm naredil. Na predizptini uri sm delal same bedarije, sam me je sreca on iz komisije poznal, da me je spustil. Recimo, da sm cakal vlak, pa przgan avto, pa da sm se peljal 55 po mestu, da sm komentiral ostale v prometu, da sm perkiral postran,.... To jih je sam nekaj. :)))
Da povem, ce bote kej komentiral v stilu "lej kak on voz, psimo" in podobno, bote prpravlen na neuspeh. Potem glede omejitve se full drzijo. Jst sm se plejal, sam je blo tak, da mi je za trenutek cager usel cez 50, sem to takoj opazil in popravil. Sam to se steje kot napaka. Pa se sreca, da sm mel analogn stevc. Pismo, bogi oni, ko majo digitalnga. Se peljes 48, pa ti tezi, da je omejitev 50, potem pa skoc na 52, pa si padel, ker se ne drzis omejitec. :// Potem ko parkiras, ce parkiras recimo 15 cm prevec na desno, pac avto mal naprej pa nazaj zapeljes da popravis . To je dovoljeno, sam je lepse za pogledat, da kr v prvem zadanes na parkir plac. Pa ce zadi ni kazga odbijaca, ce bote zapelal na travo, je to big napaka.
No, sam na ispitni mi je pa nekot fajn slo. Sm mel filing, da sm raztural, pa da je tole blo ta najbols, kar sm do datkrat skupi spravu. Ko pa pridem do konca pa parkiram, je pa reku, da je zelo ratocaran nad mano. In glavna napaka je bila, da nism spremljal prometa za sabo.
Da tu malo vec napisem. Jst tega pravila enostavno ne stekam. Da je treba ves cajt gleda nazaj. Mislmi ej. OK, jst zdej gledam nazaj, da vidm, ce me ko misl prehitevat (la pa ce so policaji zadi. :)) ). Sam tisto, da mors pred zaviranjem NAJPREJ pa pogledat nazaj, potem pa zavirat, se mi pa zdi totalno bedno. Recimo, en ti skoc na cesto, ti pogledas nazaj in vidis, da ti je edn cist za riti. Ka bos zdej naredu; premzu, ker je edn na cesto skocu, al bolj pocasi zaviral, ker mas pac enga za ritjo. Ker obstaja tudi pravilo, da je potrebno drzati varnostno razdaljo. Se prav, da ce ti je nekdo za ritjo (med voznjo), je on naredil prekrsek. Pismo, sej ne bom premzal tako, kot mi bo on zadi "narekoval", ampak glede na to, kaj se bo pred mano dogajalo. Vsi bi tak mogl drzat varnostno razdaljo. In pol, ko men en skoc na cesto, jst na polno zapremzam, za onga zadi pa se nimam kej brigat; po predpisih more drzat varnostno razdaljo. Ce je no, je naredil on prekrsek, in bo placal skodo no.
No, potem sm naredil se napako, ker se nism ustavil na tocki vidljivosti, ampak sm zapeljal se kak meter naprej. Samo nisem pa bil z "rivcem" cisto nic na glavni cesti! To mi je pac tezil, da bi se mogu prej ustavt...
Pol sm se enkrat se vkluceval na prednostno cesto, kjer je bil on trikotn znak. Jst sm se prpelal, do krizisca, nikjer nobenga in zapeljem na desno. Kmalu zatem dosezem 50 na uro (naselje), pri cemer pa me nekdo prehiti. Po obcutku se pleje nekje 70 na uro. In zdej mi je za to tezil, da sm mu prednost izsilil, ker me je ocitno moral prehiteti, sicer bi se mi zaletel v rit. Sranje pac. Po ravilih se ne more zaletet, ce se jst peljem 50, omejitev je pa 50. Pac, treba je ahtat tud na take, ki krsijo pravila, ko delas izpit.
Podobna fora je se bla prej, ko sm nabijal ure. V krizisu se pelem narovnost, na drugi strani pa tip zavija na levo. Ker sm sou jst narovnost, on pa iz druge strani nalevo "cezo" mene, sm mel jst prednost. Sam on gasa, instruktorca, pa na premzo. Ce bi takrat ona kej okol gledala, bi se jst zabil. Pol me je se celo mal kregala, ker sm bil neprevid DO NEKOGA, KI MI JE IZSILIL PREDNOST.
Pac, ko bos delu izpitno uro, zaupi v sebe, ne bit presran, ne se pustit prevec zemdit, potem pazi tud na take, ki ti bojo izsilil prednost (ker pac vidjo tisto tablo na sterhi), kakim otrokom al pa stari mami lahka das lepo plac al pa jim nakazes, da lahka grejo cez zebro(dobis kr kak + za to), nakonc probi met z nejm konstruktiven pogovor in se deli podrejenega, da ne bos mu kaj ocital, da je slep al pa da ponavadi tam ni semaforja al pa kej podobnega (avtomatsko pades), probi se naucit hiter spelat, da se ne bos vleku ko en pouz, ko bos speljeval iz krizisa, da ne bos sel kje avta obracat iz stranske ceste na glavno (to je skor vsak dela v Celju, da more obrnat avto nek v krizisu),...
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Ziga Dolhar ::
> Sam tisto, da mors pred zaviranjem NAJPREJ pa pogledat nazaj, potem pa zavirat, se mi pa zdi totalno bedno. Recimo, en ti skoc na cesto, ti pogledas nazaj in vidis, da ti je edn cist za riti. Ka bos zdej naredu; premzu, ker je edn na cesto skocu, al bolj pocasi zaviral, ker mas pac enga za ritjo.
Pretiravaš.
> Pol me je se celo mal kregala, ker sm bil neprevid DO NEKOGA, KI MI JE IZSILIL PREDNOST.
Kako si drzne.
Lej, JimiBtn ... Mogoče "res nebi bil ti kriv". Ampak daj pomisli malo no.
Pretiravaš.
> Pol me je se celo mal kregala, ker sm bil neprevid DO NEKOGA, KI MI JE IZSILIL PREDNOST.
Kako si drzne.
Lej, JimiBtn ... Mogoče "res nebi bil ti kriv". Ampak daj pomisli malo no.
https://dolhar.si/
Tero ::
Ok v ponedeljek mam jaz teorijo. So kaka vprašanja posebej zajebana? Ali so "ista" kot v polah ki jih delaš na avtošoli?
p.s Do NEST-a moram met izpit
p.s Do NEST-a moram met izpit
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Loki ::
Heh. Tale tema je pa zanima. Namreč sam delam izpit. Mene pa zanima kolko na izpitu ti govorijo da moraš gledat mrtve kote? Ker meni se zdi popolnoma brezveze na neki cesti ker na desni ploh ni nobenga (samo trava) gledat nazaj desno in to večkrat pozabim
dva tedna nazaj sem skoraj nabil enga volvota, ko sem se vkljuceval na cesto, tko da je ocitno zelo pomembno.
res pa je, da nisem bil na izpitu.
v avtosoli mores gledati na ogledala toliko kolikor gledas na cesto(50:50) to je itak dejstvo.
pa vzem kaksen persen, preden bos sel na voznjo, en ti itak skode nebo naredil (jest sem recimo vzel 2 kaki dve uri prej, naredil).
JIMIBTN
Vsi bi tak mogl drzat varnostno razdaljo. In pol, ko men en skoc na cesto, jst na polno zapremzam, za onga zadi pa se nimam kej brigat; po predpisih more drzat varnostno razdaljo. Ce je no, je naredil on prekrsek, in bo placal skodo no.
Pac, treba je ahtat tud na take, ki krsijo pravila, ko delas izpit.
Negiras samega sebe ali lapsus?
nedrzanje varnostne pac je krsenje pravil.
problem je v tem, da bos tudi TI imel razbit avto (ali lahko celo poskodovan/ mrtev), kar mu bo izredno zbilo vrednost.
IMO bi ti moral imeti se kaksno uro vec.
LuiIII ::
Izpit sem delal tam okoli leta 1993. Trikrat!
Prvič: Po Poljanski sem peljal že "domov" na Roško. Se ustavim na tistem malem semaforju pred avtobusno postajo (Ambrožev trg). Kakšna luč gori na semaforju nisem mogel videti. Pa gledam avtomobile pred sabo. Oni speljejo, jaz speljem, inštruktor po bremzi! Rdeča! Aja, pa res!
Drugič: Trnovo, peljem po prednostni, ki v križišču zavije desno. Moram peljati naravnost v neprednostno. Počasi pripeljem v križišče in peljem naprej. Na Roški mi tip reče, da sem padel ker sem v tistem križišču izsilil modela na zelenem Kawasakiju. No, če bi tip pri ene 120 km/h polagal v križišče, bi ga verjetno res izsilil.
Lui
Prvič: Po Poljanski sem peljal že "domov" na Roško. Se ustavim na tistem malem semaforju pred avtobusno postajo (Ambrožev trg). Kakšna luč gori na semaforju nisem mogel videti. Pa gledam avtomobile pred sabo. Oni speljejo, jaz speljem, inštruktor po bremzi! Rdeča! Aja, pa res!
Drugič: Trnovo, peljem po prednostni, ki v križišču zavije desno. Moram peljati naravnost v neprednostno. Počasi pripeljem v križišče in peljem naprej. Na Roški mi tip reče, da sem padel ker sem v tistem križišču izsilil modela na zelenem Kawasakiju. No, če bi tip pri ene 120 km/h polagal v križišče, bi ga verjetno res izsilil.
Lui
Microsoft ::
Ziggga, v onga, ki mi je takrat izsilil prednost, bi se zabil zato, ker nism bil tolko pozoren na njega in si nism mislu, da me bo sel uzsiljevat. Drgac bi pa zapremzu, sam sej ves, kak si po desetih urih neizkusen...
Glede tistega o speglih pa res ne pretiravam. Men je skos tezila, ko sm recimo zacel premzat pred kriziscem, kjer je bla rdeca luc al pa podobno.
Pismo, zakaj pa pol naprej gledam? Pa glejmo pol vsi nazaj, ane. Damn. Sej pravila so jasna, varnostna razdalja more bit. In tist, ko je zadi mene, jo pac more drzat, ne pa da zdej jest to "kontorliram" s tem, da skos gledam nazaj v sepgu. Je treba sigurno vec pozornosti posvetit naprej.
Loki:
problem je v tem, da bos tudi TI imel razbit avto (ali lahko celo poskodovan/ mrtev), kar mu bo izredno zbilo vrednost.
Rajsi to, kot pa da se jst zabijem v sprednjega. ;)
En lep primer, pa da vidim tvojo pamet sedaj. Se pelejm iz LJ domov. Grem tam mim BTCja, potem zavijem na desno, da pridem na severno obvoznico in potem v smeri Celja. No, pridem na vkljucevalni pas, da bi se vkljucil na severno obvoznico, in to tudi naredim. Sam bilo je nenavadno veliko avtomobilov. Sam jebat ga, jst zgem (za ostalimi okoli mene) nekej 100 po levem pasu. Naka en spredi kar naekrat zapremza! DAmn, nec bom pa se jst, da se ne bom zabil. In glej glej, cist komi sm se ustavil, da se mu nisem zaletel v rit. Ce recem 3m, ne bi pretiraval. Da bo jasno, to je blo zaviranje iz 100 na 0. Ampak, varnostna razdalje je bla dost vlka in jst sm prav cas reagiral, da se nism zabil. Se pravi, moje delo je koncano.
Kaj pa zadaj. Hja, tam je pa drugacna situacija. Tip, ze neko alfo 155 pac pelje tolko ko jst, sam mi je dosti bolj za riti. Ko pa je blo treba premzat, je pa takratko potegnu. To, da sm jst zacel premzat ga je tak presenetlo, da je neki casa vleke spure, potem pa ker je videl, da tak ne bo slo, zapelje na desno na odstavni pas in s tem preprec, da bi se zabil v mene.
In zdej ti men pravis, da sm jst naredil narobe, ker sm prevec zapremzal za onega, ki je zadaj? Se prav, da bi moral zbrat kompromis; da se malo zabijem v onega spredaj, malo pa on mene v zadaj?
Ti povem: My (_!_) !!! Ni sans!
IMO bi ti moral imeti se kaksno uro vec.
Mogoce takrat, pred 2 letoma in pol, sedaj pa ne. ;)
by Miha
Glede tistega o speglih pa res ne pretiravam. Men je skos tezila, ko sm recimo zacel premzat pred kriziscem, kjer je bla rdeca luc al pa podobno.
Pismo, zakaj pa pol naprej gledam? Pa glejmo pol vsi nazaj, ane. Damn. Sej pravila so jasna, varnostna razdalja more bit. In tist, ko je zadi mene, jo pac more drzat, ne pa da zdej jest to "kontorliram" s tem, da skos gledam nazaj v sepgu. Je treba sigurno vec pozornosti posvetit naprej.
Loki:
problem je v tem, da bos tudi TI imel razbit avto (ali lahko celo poskodovan/ mrtev), kar mu bo izredno zbilo vrednost.
Rajsi to, kot pa da se jst zabijem v sprednjega. ;)
En lep primer, pa da vidim tvojo pamet sedaj. Se pelejm iz LJ domov. Grem tam mim BTCja, potem zavijem na desno, da pridem na severno obvoznico in potem v smeri Celja. No, pridem na vkljucevalni pas, da bi se vkljucil na severno obvoznico, in to tudi naredim. Sam bilo je nenavadno veliko avtomobilov. Sam jebat ga, jst zgem (za ostalimi okoli mene) nekej 100 po levem pasu. Naka en spredi kar naekrat zapremza! DAmn, nec bom pa se jst, da se ne bom zabil. In glej glej, cist komi sm se ustavil, da se mu nisem zaletel v rit. Ce recem 3m, ne bi pretiraval. Da bo jasno, to je blo zaviranje iz 100 na 0. Ampak, varnostna razdalje je bla dost vlka in jst sm prav cas reagiral, da se nism zabil. Se pravi, moje delo je koncano.
Kaj pa zadaj. Hja, tam je pa drugacna situacija. Tip, ze neko alfo 155 pac pelje tolko ko jst, sam mi je dosti bolj za riti. Ko pa je blo treba premzat, je pa takratko potegnu. To, da sm jst zacel premzat ga je tak presenetlo, da je neki casa vleke spure, potem pa ker je videl, da tak ne bo slo, zapelje na desno na odstavni pas in s tem preprec, da bi se zabil v mene.
In zdej ti men pravis, da sm jst naredil narobe, ker sm prevec zapremzal za onega, ki je zadaj? Se prav, da bi moral zbrat kompromis; da se malo zabijem v onega spredaj, malo pa on mene v zadaj?
Ti povem: My (_!_) !!! Ni sans!
IMO bi ti moral imeti se kaksno uro vec.
Mogoce takrat, pred 2 letoma in pol, sedaj pa ne. ;)
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Ziga Dolhar ::
JimiBtn: seveda je zoprno. Včasih bi se celo oba udeleženca strinjala, da ti dejansko nisi kriv.
Ampak loči tu stanje, ki naj bi bilo po pravilih, in dejansko -- ne, praktično! -- torej stanje, v katerem se znajdeš.
Saj veš, ko pešci pravijo, "itak me avto ne sme povozit". :-)
Sicer pa se strinjam, da privajanje nekemu čudnemu sistemu, kjer od tebe ne zahtevajo le sledenja navodilom, ampak tudi kontrolo ostalih zaradi lastnega dobrega, predstavlja včasih precejšen napor; pri nekaterih celo mentalno blokado [to pa ne leti nate, da ne bo nesporazuma].
Ampak loči tu stanje, ki naj bi bilo po pravilih, in dejansko -- ne, praktično! -- torej stanje, v katerem se znajdeš.
Saj veš, ko pešci pravijo, "itak me avto ne sme povozit". :-)
Sicer pa se strinjam, da privajanje nekemu čudnemu sistemu, kjer od tebe ne zahtevajo le sledenja navodilom, ampak tudi kontrolo ostalih zaradi lastnega dobrega, predstavlja včasih precejšen napor; pri nekaterih celo mentalno blokado [to pa ne leti nate, da ne bo nesporazuma].
https://dolhar.si/
Microsoft ::
No, men se je ta zadeva zasidrala v spomin, da mores na onga zadi "pazit", ceprav imamo pravilo (varnostno razdaljo). Mislim, da je pravilo banalno in neizvedljivo v praksi (recimo moj primer).
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
xenon74 ::
Vaja dela vajenca.
Pazi predvsem na slednje:
Redno spremljaj dogajanje v ogledalih, frekvenca na vsake 15-20sek pogled na oba ogledala. Desno ogledalo ni nujno da spremljaš- vsekakor pa ga uporabljaj pri prehitevanju na večpasovnici oz. menjavanju pasov ali smeri.
Desni pogled pri zavijanju desno na križišču. Torej pogledaš. če si prekrižal pot kolesarju, pešcu, ipd.. Ta pogled uporabljaš vedno tudi če si 100% da ni nikogar.
Vedno Levi pogled v mrtvi kot, pri menjavi pasov na večpasovnici oz. prehitevanju.
Pogled v levi oz. desno ogledalo preden nakažeš spremembo smeri s smerniki.
Vožnja po omejitvah. Torej če je omejitev 50 vozi 50, če je 60 vozi 60 in če je 100 vozi 100km/h. Ne vozi manj razen, če razmere ne dovoljujejo vožnje o omejitvah.
Vedno drži varnostno razdaljo - tudi preden prehitevaš.
Pravilno se razvrsti na pas že pred križiščem.
Ko opravljaš izpit ne vozi drugega avtomobila.
Ne delaj nenadnih gibov oz. paničnih trzanj po nepotrebnem.
Nikoli sunkovito ne speljuj oz. zaviraj.
Srečno vožnjo
X74
Pazi predvsem na slednje:
Redno spremljaj dogajanje v ogledalih, frekvenca na vsake 15-20sek pogled na oba ogledala. Desno ogledalo ni nujno da spremljaš- vsekakor pa ga uporabljaj pri prehitevanju na večpasovnici oz. menjavanju pasov ali smeri.
Desni pogled pri zavijanju desno na križišču. Torej pogledaš. če si prekrižal pot kolesarju, pešcu, ipd.. Ta pogled uporabljaš vedno tudi če si 100% da ni nikogar.
Vedno Levi pogled v mrtvi kot, pri menjavi pasov na večpasovnici oz. prehitevanju.
Pogled v levi oz. desno ogledalo preden nakažeš spremembo smeri s smerniki.
Vožnja po omejitvah. Torej če je omejitev 50 vozi 50, če je 60 vozi 60 in če je 100 vozi 100km/h. Ne vozi manj razen, če razmere ne dovoljujejo vožnje o omejitvah.
Vedno drži varnostno razdaljo - tudi preden prehitevaš.
Pravilno se razvrsti na pas že pred križiščem.
Ko opravljaš izpit ne vozi drugega avtomobila.
Ne delaj nenadnih gibov oz. paničnih trzanj po nepotrebnem.
Nikoli sunkovito ne speljuj oz. zaviraj.
Srečno vožnjo
X74
http://setiweb.ssl.berkeley.edu/team_display.php?teamid=30319
Ziga Dolhar ::
Ko se komisar usede v avto, "opazno" preveri [& nastavi] ogledala in vidljivost. Ter pripasaj se.
https://dolhar.si/
Binji ::
Hmm splosnih napotkov za voznjo je kar precej...tako za izpitno kot za vsakdanjo..
Za izpit ti lahko povem, da pazi da pri vzvratni voznji VEDNO vkljuci vse 4 zmigavce (sm hmali ruknu zaradi tega ), drugace pa vedno lepo pocasi, niti slucajno ne vozi agresivno v ovinke ali pa prevozi crte pri onem polju s crtami (otok).
Za vsakdanjo voznjo niti ne bom nobenmu reku nej se drzi omejitve ker vem da se je ne bo sam pa vseeno ni pametno it hitreje kot cca 10kmh nad omejitev. Pri kaksni ozji cesti pa treba hitrost itak zmanjsat tudi do 10kmh al pa se ustavt ce je treba.
Tisto da itak bi bil on kriv..ja bi bil ja..sam ti bi bil pa morde mrtev al pa invalid, ceprou ne bi bil kriv. Ne bi bil prvi in ne tudi zadnji. Ni blo malo prloznosti kjer sm komej resu situacijo ceprou nism biu jst kriu. In v takih situacijah je ZELO dobro poznat priblizno koliko prostora imas na vsaki strani avta, zato moras tudi redno preverjati spegle. Za to pa v samem trenutku posredovanje seveda ni casa. Tisto "sej bi bil on kriv" je itak bolj za tolazbo kot za karkoli druzga.
V prometu mors predvsem imet zdravo pamet in logiko. Pravila postanejo v izjemnih okoliscinah sekundarne vrednosti.
Za konec: Ce ne ves kaj narest ustavi!
Za izpit ti lahko povem, da pazi da pri vzvratni voznji VEDNO vkljuci vse 4 zmigavce (sm hmali ruknu zaradi tega ), drugace pa vedno lepo pocasi, niti slucajno ne vozi agresivno v ovinke ali pa prevozi crte pri onem polju s crtami (otok).
Za vsakdanjo voznjo niti ne bom nobenmu reku nej se drzi omejitve ker vem da se je ne bo sam pa vseeno ni pametno it hitreje kot cca 10kmh nad omejitev. Pri kaksni ozji cesti pa treba hitrost itak zmanjsat tudi do 10kmh al pa se ustavt ce je treba.
Tisto da itak bi bil on kriv..ja bi bil ja..sam ti bi bil pa morde mrtev al pa invalid, ceprou ne bi bil kriv. Ne bi bil prvi in ne tudi zadnji. Ni blo malo prloznosti kjer sm komej resu situacijo ceprou nism biu jst kriu. In v takih situacijah je ZELO dobro poznat priblizno koliko prostora imas na vsaki strani avta, zato moras tudi redno preverjati spegle. Za to pa v samem trenutku posredovanje seveda ni casa. Tisto "sej bi bil on kriv" je itak bolj za tolazbo kot za karkoli druzga.
V prometu mors predvsem imet zdravo pamet in logiko. Pravila postanejo v izjemnih okoliscinah sekundarne vrednosti.
Za konec: Ce ne ves kaj narest ustavi!
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Binji ()
Microsoft ::
Binji, sam lej. Jst sm se na koncu komaj ustavil pred sprednjim. Komaj.
Zdej mi pa povej, kaj bi jst dosegel, ce bi spremljal onga zadi v spegu? A mu nje enga fakerja stisnem nazaj al ka[joke]?
Sej ljudje niso neumni, da ne bi vedl, da morjo drzat varnostno razdaljo. Vsak pac malo raskira, nekdo malo vec, nekdo malo manj.
Naj se moji zgodbi dodam tole. V trenutku, ko sem se ustavil, sem na levi lahko videl, da vsa teorija enostavno ne more drzati. Nek starejsi moski je bil z Mazdo6 in se je res komaj ustavil pred sprednjim (prav tak ko jst, pa se isto znamko avta sma mel ;) ). Takoj za tem pa sem videl, kake se je nek mlajsi tip z neko Opel Corso zabil v njega. Pac, ni blo varnostne razdalje, on je pohodil premzo do konca, potem se je slisalo cviljenje gum, in bum. Je lepo poknalo, sam ni blo nec hujzga, ker sta tipa lahka sla takoj iz avta "ocenit" skodo...
Skratka, na take ne mores pazit. Ce si se ti komaj ustavil pred onim sprednjem, si lahka pac reces, da si mel sreco, ampak ti je uspelo. Na tistega, ki ti je zadaj, pa nimas nikakernsnega vpliva.
by Miha
Zdej mi pa povej, kaj bi jst dosegel, ce bi spremljal onga zadi v spegu? A mu nje enga fakerja stisnem nazaj al ka[joke]?
Sej ljudje niso neumni, da ne bi vedl, da morjo drzat varnostno razdaljo. Vsak pac malo raskira, nekdo malo vec, nekdo malo manj.
Naj se moji zgodbi dodam tole. V trenutku, ko sem se ustavil, sem na levi lahko videl, da vsa teorija enostavno ne more drzati. Nek starejsi moski je bil z Mazdo6 in se je res komaj ustavil pred sprednjim (prav tak ko jst, pa se isto znamko avta sma mel ;) ). Takoj za tem pa sem videl, kake se je nek mlajsi tip z neko Opel Corso zabil v njega. Pac, ni blo varnostne razdalje, on je pohodil premzo do konca, potem se je slisalo cviljenje gum, in bum. Je lepo poknalo, sam ni blo nec hujzga, ker sta tipa lahka sla takoj iz avta "ocenit" skodo...
Skratka, na take ne mores pazit. Ce si se ti komaj ustavil pred onim sprednjem, si lahka pac reces, da si mel sreco, ampak ti je uspelo. Na tistega, ki ti je zadaj, pa nimas nikakernsnega vpliva.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
CX20RE ::
Ni treba delat ravno znanosti iz izpita. Inštruktor ti bo še tolk jodlal o tem kaj je pomembno, da boš mel do izpitne vožnje že vsega dost
Drugač je pa en kolega letel, ker je skoraj nabil čudno parkiran avto, ostali smo šli pa zaradi izsiljevanja. Tolk da je BMHO izsiljevanje no. 1 razlog za padec.
Drugač je pa en kolega letel, ker je skoraj nabil čudno parkiran avto, ostali smo šli pa zaradi izsiljevanja. Tolk da je BMHO izsiljevanje no. 1 razlog za padec.
lambda ::
Izpit ... ja no.
Jz sem ga delal pol leta nazaj in naredil v prvo, kljub temu, da sem na hitri cesti peljal čez polno črto
Ta najboljša fora, ki sem jo slišal glede tega, kako je kdo izpit pogrnil mi je pa inštruktor enkrat povedal. V glavnem nekdo je celo izpitno lepo vozil, skratka že skoraj naredil ... pa se na koncu pripelje pred izpitni center, ocenjevalec pa mu ukaže še vzvratno parkirat. OK, tip crukne, se že skoraj ustavi, ampak se vendar odloči, da bi blo dobro še malo nazaj zapeljat ... BUM v smreko . Sicer ni blo sile, ampak tolk, da je prtisnu vanjo je pa blo. Ocenjevalec je pa samo reku: "Ja, do konca je treba vztrajat ..."
Jz sem ga delal pol leta nazaj in naredil v prvo, kljub temu, da sem na hitri cesti peljal čez polno črto
Ta najboljša fora, ki sem jo slišal glede tega, kako je kdo izpit pogrnil mi je pa inštruktor enkrat povedal. V glavnem nekdo je celo izpitno lepo vozil, skratka že skoraj naredil ... pa se na koncu pripelje pred izpitni center, ocenjevalec pa mu ukaže še vzvratno parkirat. OK, tip crukne, se že skoraj ustavi, ampak se vendar odloči, da bi blo dobro še malo nazaj zapeljat ... BUM v smreko . Sicer ni blo sile, ampak tolk, da je prtisnu vanjo je pa blo. Ocenjevalec je pa samo reku: "Ja, do konca je treba vztrajat ..."
TribesMan ::
Jest sem na glavni naredil samo eno napako, ampk je bla ta kr huda... namreč vzvratno sem zapeljal na prednostno cesto iz parkirišča ... sicer je bila situacija taka da se je vidlo 200m v obe smeri in mi potem ni težil... sem naredil v prvo. Na roški po 34urah vadbe...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ziga Dolhar ::
Tržič, 37. ura === izpitna ura. Naredil v prvo. Waaaa :-) Se mi pa zdi, da sem od vseh svojih sošolcev in sošolk imel največ ur.
Se mi je pa na enem veliiikem križišču neka ženska ustavla na sredini prehoda za pešce, se obrnila in pričela pogovarjat z neko kolegico. Zadej so trobil, komisar pa je mislil, da so trobili meni in mi očital nedinamično vožnjo :-).
Se mi je pa na enem veliiikem križišču neka ženska ustavla na sredini prehoda za pešce, se obrnila in pričela pogovarjat z neko kolegico. Zadej so trobil, komisar pa je mislil, da so trobili meni in mi očital nedinamično vožnjo :-).
https://dolhar.si/
Binji ::
JimiBtn: sej nism reku da bi ga mogu v speglu spremlat. Itak sm se reku pol da v trenutku ko mors ukrepat nimas cajta za to. Reku sm edino da mors vsake tolko med voznjo spegle prevert na cca vsakih 10-20s. Reagiru si pravilno takrat, morde si imel se celo mal premalo varnostne razdalje.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Microsoft ::
Binji, je bla varnostna razdalja dost premala. Sam na sreco sm gledu naprej ne pa okol, kak trava raste, in mi je nekot ratalo. ;)
Drgac pa tud jst med voznjo gledam naza, da vidis, kdo ti sledi. Recimo, ce je kak z motorjem, ce so policaji (:) ), ce je kak avto v sili, ... Sam ce mi je pa kdo za ritjo, si pa ne morem kaj dosti pomagat. Se uidit mu ne morm (1.3 masina :))) ).
by Miha
Drgac pa tud jst med voznjo gledam naza, da vidis, kdo ti sledi. Recimo, ce je kak z motorjem, ce so policaji (:) ), ce je kak avto v sili, ... Sam ce mi je pa kdo za ritjo, si pa ne morem kaj dosti pomagat. Se uidit mu ne morm (1.3 masina :))) ).
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
link_up ::
fantje vi sam vozte lepo in u izi...ni vazno, ce se ustavite pri blinkajoci zeleni luci, le ne izsilevat in cudno saltat :)....glejte ogledala, glejte cesto...na glavni voznji se dostikrat folku zgodi, da so prevec zivcni in spregledajo razne manj pomembne znake... vi samo coolheaded :)
Redkvica ::
Na moji izpitni vožnji se je cel čas vreme menjalo. Sonce, dež, sonce, dež. Tko da če začne deževat, je treba brisalce, ko neha, jih je treba izklopit:)
Pa sopotnike (ponavadi komisijo) je tudi treba preverit, če so pripasani. Če niso, ne smeš začet vozit, ne glede kaj ti rečejo. Jih je treba opomnit, naj se pripnejo. Ja, tudi taki so, ki se to grejo.
Srečno vožnjo.
Pa sopotnike (ponavadi komisijo) je tudi treba preverit, če so pripasani. Če niso, ne smeš začet vozit, ne glede kaj ti rečejo. Jih je treba opomnit, naj se pripnejo. Ja, tudi taki so, ki se to grejo.
Srečno vožnjo.
Wad@ ::
Vsega nism bral, tako da lahko to že gor piše vendar me je inštruktor veliiiiikokrat opozoril, da če bo na glavni vožnji dež naj pazim na luže, ker če pošpricaš pešča(ali celo samo pločnik kjer bi bil 'lahko' pešec) padeš..
Jaz sem naredil v drugo....prvič sem pri obračanju zapeljal čez polno črto.
v drugo pa je blo ok(kolikor toliko).
Jaz sem naredil v drugo....prvič sem pri obračanju zapeljal čez polno črto.
v drugo pa je blo ok(kolikor toliko).
Erazer ::
Jaz sem imel neverjetno srečo na izpitni, da me je spustu. Najprej sem v gostem naselju vozil skoraj 40 namesto 30km/h. Potem sem ga dvakrat rinil v en ozek parkir plac, dokler se mi ni posvetilo, da ne bo šlo in sem poiskal drugega. Pa še v križišču sem baje predolgo čakal pri levem zavijanju (boljše kot pa izsiljevanje).
Največja fora pa je bila zadnja ura pred izpitno. Dva pešca se pogovarjata pred prehodom za pešce. Jaz se ustavim, da jih spustim čez. Nakar mi eden pomaha naj kar grem. Malo bolj silovito speljem, v tistem trenutku pa drugi skoči na cesto. Inštruktor pa hitro polno po zavori. Nisem siguren, da bi jaz tako hitro reagiral. Slišal sem jih pa fain od inštruktorja.
Orenk stres pred izpitno, ni čudno, da sem ga potem tako pokal.
Največja fora pa je bila zadnja ura pred izpitno. Dva pešca se pogovarjata pred prehodom za pešce. Jaz se ustavim, da jih spustim čez. Nakar mi eden pomaha naj kar grem. Malo bolj silovito speljem, v tistem trenutku pa drugi skoči na cesto. Inštruktor pa hitro polno po zavori. Nisem siguren, da bi jaz tako hitro reagiral. Slišal sem jih pa fain od inštruktorja.
Orenk stres pred izpitno, ni čudno, da sem ga potem tako pokal.
BigWhale ::
> No, men se je ta zadeva zasidrala v spomin, da mores na onga zadi
> "pazit",
In to je tako cudno? Hudica, saj gre za tvojo rit... Vseeno a je kdo kriv ali ne...
Jaz sem tudi videl zelenega pesca na semaforju in me je vseeno zbil avto... A zdaj bom pa se pri zeleni gledal levo in desno al kaj!?!?
Pa me je zbilo se drugic....
... tretjic... (sicer ni bil semafor in ni bil avto ampak kolesar, ki je pripeljal z napacne strani in po avtobusni postaji)...
Mnja...
Jaz nikogar pred 40 urami sploh na izpit ne bi pustil.... tisti, ki trdi da po 25h ura voznje zna vozit avto, se je zlagal... Vsem okrog sebe in se samemu sebi...
> "pazit",
In to je tako cudno? Hudica, saj gre za tvojo rit... Vseeno a je kdo kriv ali ne...
Jaz sem tudi videl zelenega pesca na semaforju in me je vseeno zbil avto... A zdaj bom pa se pri zeleni gledal levo in desno al kaj!?!?
Pa me je zbilo se drugic....
... tretjic... (sicer ni bil semafor in ni bil avto ampak kolesar, ki je pripeljal z napacne strani in po avtobusni postaji)...
Mnja...
Jaz nikogar pred 40 urami sploh na izpit ne bi pustil.... tisti, ki trdi da po 25h ura voznje zna vozit avto, se je zlagal... Vsem okrog sebe in se samemu sebi...
jabe ::
jest sem padla zarad tega, k je en ata okol z žmigovcem vozu pa nikol zavil. sem na križišču čakala, da bom šla na levo, on je prihajal nasprot z žmigavcem za desno (se pravi je zavijal tja kot jaz) in seveda sem jest že počas speljevala - dinamična vožnja pa to, da bom šla lepo hitro za njim. no ampka on je šou kr naravnost, sem komej ustavla. druga zadeva je pa bla (na istem izpitu) da je en - na vem al je biu priseben al ne - isto na križišču nasproti stal in kao da gre naravnost, fora je pa bla da je bil na mojem pasu pa kr stal je tam in jest sem se pol čist zmedla nism vedla kaj narest. sred križišča ne morm stat (so v tistem že drugi dobili zeleno luč) pol sem šla pa kar okoli njega, se pravi po levem pasu.
pol mi je pa oni zadaj reku, da mam res smolo, ampak če bi blo sam eno od tega dvojga bi me še spustil, tko me pa ne more, ker enkat je bla skor nesreča, drugič sem pa kr po levi vozila. nism mogla verjet.
no v naslednjo sem pa naredila brez napake, le to pripombo je imel, da ko se vozim po ozki cesti, ki sicer je izven naselja, ni treba da vozim točno 90, da lahko mal počasnej pa da sej bal da bomo poletel.
pa še to. zgoraj se je nekdo spraševal zakaj gledati na desno. med urami vožnje sem enkrat skor kolesarja zbila, k je šu naravnost jest pa na desno, pa je seveda po pločniku vozu, drugič je blo pa da sva sekje po enem selu vozila, pa spet desno zavijam, pa sem se, pazi to, skor u traktor zaletela, ki je glih neki z njive al česa prihajal - po desni.
pol mi je pa oni zadaj reku, da mam res smolo, ampak če bi blo sam eno od tega dvojga bi me še spustil, tko me pa ne more, ker enkat je bla skor nesreča, drugič sem pa kr po levi vozila. nism mogla verjet.
no v naslednjo sem pa naredila brez napake, le to pripombo je imel, da ko se vozim po ozki cesti, ki sicer je izven naselja, ni treba da vozim točno 90, da lahko mal počasnej pa da sej bal da bomo poletel.
pa še to. zgoraj se je nekdo spraševal zakaj gledati na desno. med urami vožnje sem enkrat skor kolesarja zbila, k je šu naravnost jest pa na desno, pa je seveda po pločniku vozu, drugič je blo pa da sva sekje po enem selu vozila, pa spet desno zavijam, pa sem se, pazi to, skor u traktor zaletela, ki je glih neki z njive al česa prihajal - po desni.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: jabe ()
Microsoft ::
BigWhale, tvoje zgodbe nism prav razumel, sam kolker sem razumel, je bil udelezen avto.
Sam mislim, da si dodal se ne argument, zakaj je na onga zadi pazid, bedariaj. Ker se pac peljemo naprej in je dost vecja verjetnost, da bom jst enga zbil z "havbo", kot s "prtlaznikom", ane.
by Miha
Sam mislim, da si dodal se ne argument, zakaj je na onga zadi pazid, bedariaj. Ker se pac peljemo naprej in je dost vecja verjetnost, da bom jst enga zbil z "havbo", kot s "prtlaznikom", ane.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
jabe ::
Hotla povedat, da ni tko neumno na desno gledat, kot se sprva zdi. in jest sem se svoje lekcije naučila že med urami vožnje, hvala bogu. sam na izpitu mi to ni nč pomagal
Dr_M ::
men je instruktor ze od prve ure dalje tezil, da nej pri premiku v desno pogledam cez rame. in se obrestuje
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Microsoft ::
Itaq. Pa na to je fajn bit pozoren tud v rondoju, ker se tak na izi skos peljes, pol pa cist pozabis na pesce.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Bob Rock ::
Js sn prvic padu, ker se pri stop znaku nisn cist ustavu, ampak sn pocas lezu u krizisce. Pa ne, da ne bi gledu levo desno, ampak s se pelal s pol hitrosti pesca...sam je reku, da sn prevozu stop znak, pa je blo fertik...aja, pa enkrat nisn mrtvega kota pogledal.
Rousseau ::
Hje, jaz pa vozim v Novem mestu, kjer so inštruktorji zelo strogi. V prvo sem čez rumeno peljal, ker nisem mogel več varno ustaviti. Pa me ni spustil. V drugo sem na pasovih za razvrščanje zavil z desnega na levega čez polno črto (torej malo prepozno) in je inštruktor kar tulil name. Tretjo vožnjo imam četrtega junija, mi pa še vedno povzroča probleme gledanje kolesarskih stez in prehodov za pešake.
V tretje gre rado
V tretje gre rado
BigWhale ::
Jimi, kar ti hocem dopovedat, da nazaj ne gledas zaradi drugih ampak zaradi sebe... dojemi to...
... avto mogoce ima kasko in servis ampak, ti ga nimas...
... avto mogoce ima kasko in servis ampak, ti ga nimas...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38428 (31010) | dj_uro |
» | Najcenejše vožnje v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13373 (11738) | šernk |
» | Trema na glavni vožnji. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22220 (20689) | Azrael |
» | Izkušnje v avtošoli !!! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25403 (14625) | matjash |