» »

Dobri inštruktorji - avtošole

Dobri inštruktorji - avtošole

«
1
2

St@jler ::

Zanimajo me vaše izkušnje v avtošoli z inštruktorjem, lahko katerega/katero še posebej priporočite?
Predvsem me zanima za AMD Zvezdo. Slišal sem da je Urankar kar dober.

KandazaR ::

AŠ Nada inštruktor Novakovič. Ga moram res pohvaliti.

McHusch ::

Kje? V Murski Soboti? Celju? Mariboru?

Izi ::

Seveda se najprej postavi vprašanje kaj je zate dober inštruktor ?
Ali je to tisti, ki bo vedno nasmejan prijazen in bosta šla po uri skupaj na pijačo, naučil pa te ne bo kaj dosti, ali pa tisti, ki bo strog, včasih tudi malo povzdignil glas in te bo neprestano opominjal na vse mogoče napake, ki jih jasno vsi delamo.

JCD ::

Mah jest sem delal pr AMD Zvezdi. Sem mu enga instruktorja, ki mi je v bistvu sam ure nabijal. Sva se vozila cel dan, pa mi ni nič novga povedal. Pol je pa še izsiljeval razne pijače, pa kdaj mu bom kej od doma prnesu kej domačga sadja. Na koncu, ko sem naredu izpit, me je že zafrknu za tisto zdravniško spričevalo, da sem se mogu matrat, da sem ga na koncu dobil nazaj (pa še eno litrco je hotu met za to). Men se je ta AMD Zvezda pošteno zamerla.

Sicer zna bit, da so ostali instruktorji kej bolši. Moj(ne vem imena, vem samu d je bil plešast) je bil v glavnem drek od dreka.

LP

karafeka ::

Ma, jaz sem svojega kar naprej po nekih opravkih vozu, včasih pa še njegovo familijo :/

Opažam pa, da je zadnje cajte zelo veliko inštruktoric. Mogoče to sovpada z veliko nesrečami voznikov začetnikov ?

Mavrik ::

Seveda se najprej postavi vprašanje kaj je zate dober inštruktor ?
Ali je to tisti, ki bo vedno nasmejan prijazen in bosta šla po uri skupaj na pijačo, naučil pa te ne bo kaj dosti, ali pa tisti, ki bo strog, včasih tudi malo povzdignil glas in te bo neprestano opominjal na vse mogoče napake, ki jih jasno vsi delamo.


Kaj pa oboje od tega? Svet ni črno-bel veš.
The truth is rarely pure and never simple.

Zheegec ::

Ma, jaz sem svojega kar naprej po nekih opravkih vozu, včasih pa še njegovo familijo :/

Opažam pa, da je zadnje cajte zelo veliko inštruktoric. Mogoče to sovpada z veliko nesrečami voznikov začetnikov ?

Sem zamenjal inštruktorja (neki pijanec iz Zagorja ob Savi) za inštruktorico, ki me je v enem tednu več naučila, kot sem se prej naučil v celem mesecu. To sploh ne drži.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tilen ::

Ti sploh nisi imel instruktorja ampak pijanca. To je razlika.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

martincek1 ::

Malo obujam to temo...

V kratkem (čez 1. teden), bom začel delati vozniški izpit v Kranju pri B&B.

Pozna kdo kakšnega inštruktorja pri njih in kakšen se vam zdi?

Pomembno mi je, da že ima nekaj izkušenj z Avtošolo(ni nov), ni živčen, ne meša tvojega učenja s svojimi osebnimi zadevami - npr. prevoz česarkoli, te nauči dovolj hitro in kvalitetno - da z 30. urami znaš res dobro voziti in lahko že takrat narediš izpit(voziti malo že znam, se pa imo kar hitro učim).

Hvala za vsako mnenje ;)

Ice-Heki ::

Imel sem inštuktorja Ivota od B&Bja. Meni se je zdel v redu, izpit sem naredil v prvo.

razigrana ::

Ice-Heki, a Lovrič-a? Jaz sem moram tud prijavit k enemu v Šk.Loki pa ne vem h komu? Poznaš mogoče še kakšnega, da je v redu?

Keyser Soze ::

St@jler je izjavil:

... Slišal sem da je Urankar kar dober.

Em, slišano in videno, kako vozijo njegovi kandidati. Ne bi rekel, da je tako zelo dober. Je po mojih izkušnjah bil veliko boljši moj inštruktor (mislim, da je bila AŠ Voyage - Matjaž - takrat je bil, kot se je izkazalo kasneje, zelo OK), kateri me ni pripravljal na izpit, ampak na vsakdanjo vožnjo.
OM, F, G!

mikena ::

karafeka je izjavil:

Ma, jaz sem svojega kar naprej po nekih opravkih vozu, včasih pa še njegovo familijo :/

Takšno izkušnjo sem tudi jaz imel! Če sva recimo vozila popoldne, je vedno izbral tisto pot, da sva šla še po njegovo ženo v službo ;( Enkrat se je šel celo na zavarovalnico nekaj urejat... najjača pa je bila takrat, ko me je peljal proti E.Leclercu, kjer naj bi kao vadila bočno parkiranje, in model se spomni, da bi lahko vmes skočil še po malico v Leclerc, od koder ga ni bilo celih 15 minut... Takrat sva se tok spičila, da adijo pamet! Na srečo sem bil dovolj pameten, da sem ga zamenjal in dobil enega (kolikor toliko) normalnega.

Na splošno pa opažam, da inštruktorji dajejo zelo malo prog za vozit, ki pridejo dejansko tudi na glavni vožnji. Vsi namreč vedo, da enosmerne in avtocesta obvezno pridejo na glavni, vendar med učnimi urami izbirajo tiste lažje proge, kjer jim ni treba toliko opozarjat kandidata.

Pa še neki... men gre že na splošno na živce ta princip, ki se ga gredo v Ljubljani. Tam na glavni vožnji zahtevajo 100% (ali vsaj 90%) NATANČNOST, medtem ko se drugod, recimo Domžale, Novo mesto, držijo predvsem načela DINAMIČNA VOŽNJA... prvih 5 minut lahko celo narediš velik kiks, vendar ti ga ne štejejo, saj upoštevajo začetno tremo in živčnost. Tukaj v Ljubljani pa sem slišal, kako kandidati že po 10 minutah prifurajo nazaj na Roško :/ Totalno pretiravanje za moje pojme.

Meizu ::

martincek1 je izjavil:

Malo obujam to temo...

V kratkem (čez 1. teden), bom začel delati vozniški izpit v Kranju pri B&B.

Pozna kdo kakšnega inštruktorja pri njih in kakšen se vam zdi?

Pomembno mi je, da že ima nekaj izkušenj z Avtošolo(ni nov), ni živčen, ne meša tvojega učenja s svojimi osebnimi zadevami - npr. prevoz česarkoli, te nauči dovolj hitro in kvalitetno - da z 30. urami znaš res dobro voziti in lahko že takrat narediš izpit(voziti malo že znam, se pa imo kar hitro učim).

Hvala za vsako mnenje ;)


Če rabiš 30 ur za nardit izpit pol že neki ni uredu s tabo... Resno. :)

arozma ::

Meizu je izjavil:

Če rabiš 30 ur za nardit izpit pol že neki ni uredu s tabo... Resno. :)

Nekateri inštruktorji niso taki, da te dajo že po 10ih urah na glavno. Sploh ne kakšna Ljubljana. Upam

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: arozma ()

Meizu ::

Nevem kaj se grejo v Ljubljani, pri nas niso nikoli nabijali ur.

RedDrake ::

Če rabiš 30 ur za nardit izpit pol že neki ni uredu s tabo... Resno. :)


Te bi ozmerjal, samo ne bi imelo haska ...
Veliko VELIKO raje se peljem z nekom ki je rabil 40 ur za izpit, kot z nekom ki jih je rabil 20 (ali se manj).
Vecina ljudi ki jih poznam in so naredili izpit prakticno z minimalno urami so kreteni ki mislijo da obvladajo voznjo (hint: kaksen ";)"), dejansko pa obvladajo samo svoj k$#ac.
Tak potem zleti z regionalke pri 140, se v mestu skanta v bajto, placa 500EUR kazni zaradi ogrozanja drugih, zgubi izpit ker pijan zaplje v jarek, ipd. (Vsi stirje dejanski primeri ljudi ki so naredili izpit "instantno")

Dejansko ne tisti s 40 urami, ne tisti z 20 urami nima pojma o pojmu, samo tisti z 40 urami se bolj zaveda da ni Bog i batina.

Meizu ::

Seveda. Ti že veš.

Generalizirat tukaj ne moreš, zato je celoten tvoj post eno veliko nakladanje.

Potemtakem tisti ki delajo faks dvajset let veliko bolj obvladajo zadevo kot tisti, ki so ga naredili v roku 4ih let?

Edit: Sploh pa - avtošola ti ne da znanja o vožnji avtomobila, pač pa ti da papirje, da se lahko spraviš na cesto in začneš učit tiste prave, realne vožnje, ki je veliko bolj nepredvidljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

RedDrake ::

Ja, kaj pa tudi vem, s svojimi 13 letnimi vozniskimi izkusnjami.
Pri faksu pa je vecinoma vseeno, ker sam papir ki ga dobis ni vreden 5% glede na to koliko so vredne izkusnje iz tistega podrocja. (Sem zaposlen v branzi iz katere nimam povsem nobene formalne izobrazbe, pa me kljub temu v vsakem podjetju raje vzamejo kot kakega diplomanta z 9+ povprecjem)
Pri voznji je enako. Stejejo samo in zgolj izkusnje. In dokler nekdo nima za seboj kakih par 10kkm ni in tudi ne more biti dober voznik.

Meizu ::

Pri voznji je enako. Stejejo samo in zgolj izkusnje. In dokler nekdo nima za seboj kakih par 10kkm ni in tudi ne more biti dober voznik.


Torej si sam ugotovil, da je št. ur nepomembno. Oz. več ur kot imaš, več denarja zgubiš, znaš pa enako oz. kot si sam ugotovil, nič.

RedDrake ::

Ja, ampak moj point iz prvega posta vseeno velja.
Tisti ki rabi vec ur je s strani raznoraznih frajerev popljuvan, kako da je "nekaj narobe z njim" in se potem vsaj nekaj casa bolj zadrzano vozi naokoli.
Da ljudi ki se v avtosoli prvic usedejo za volan sploh ne omenjamo. Taki recimo izgubijo 10 ur ze samo za to da zacno tehnicno obvladovati avto.
Potem so tu se avtosole, ki ljudi recimo tudi naucijo kako se menja kolesa, zarnice, kako se pravilno vzdrzuje avto, ipd... Tudi tam gre za dragocene izkusnje, ki lahko prekleto prav pridejo, pa seveda par uric v AS takoj poberejo.
No, toliko o tem, I'm done :P

Meizu ::

Prav rad bi videl avtošolo, ki bi me v 30ih urah (lahko tudi 50ih če hočeš) naučila pravilnega vzdrževanja avta. To ni nekaj, kar se naučiš tko na prvi poskus.

Kako si lahko prepričan, da so tisti, ki naredijo izpit z manjšim številom ur vozijo hitrejše in bolj nevarno? Dokler govoriš neka na pamet tvoj post seveda ne velja, prav tako ti tvoje 13 letne izkušnje tule prav nič ne pomagajo. Pokaži mi kakšno statistiko, navedi kakšen vir do raziskave, kjer pravi, da je to kar ti trdiš res, pa bom verjel.

Tisti, ki nardijo izpit z manjšim številom ur, pa le dokažejo, da so za vožnjo bolj sposobni in manj štorasti od nekaterih s 50imi urami vožnje. Inštruktor te ne bo kr tako dal na izpit, če bo videl, da ne znaš vozit, oz. voziš prenevarno, to si lahko ziher.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

šernk ::

Veliko VELIKO raje se peljem z nekom ki je rabil 40 ur za izpit, kot z nekom ki jih je rabil 20 (ali se manj).


sam se veliko raje peljem z nekom ki je naredu izpit v 25 uri, kot pa z nekom ki ga je naredu v 40. uri (povprečje na primorskem je nekje okoli 30 ur bi rekel).

zakaj tako? ker tisti ki je rabil 40 ur, ponavadi dela oglate ovinke, speljuje kot, da bi vozil tank, 50% časa preživi na števcu, da ne pojde skozi naselje slučajno 49 ali 51, ko pride do kritične situacije reagira zelo nesigurno itd.

v avtošoli mi je prvič crknu avto ob prvem speljevanju, drugič pa 1 uro pred glavno vožnjo, umes mi je tudi sredi križišča inštruktor se že spomnil, da je mislil desno, rekel pa levo...pa kaj, če ni bilo avta sm šel pol desno, drugače pa levo in obrnit. pobrati naslednjega kandidata, mi je bil najmanjši problem, skočiti kam, ker je imel kakšen opravek, mi tudi ni bilo problem (je pa res, da je tudi on vedel, da imam čas in se mi nikamor ne mudi in sva praktično vedno podaljšala vožnjo za 10-20min). meni je bilo v tistem trenutku najbolj pomembno, da sem vozil, vozil, vozil, po križiščih me sploh ni mučil, ker je videl že takoj, da jih razumem (danes mi vsi po LJ trobijo, ker spoštujem zakone!).

delam tudi sam občasno neumnosti...vendar ali jih kdo ne? spregledaš kakšen avto in ga nehote izsiliš, avto ti kdaj pa kdaj tudi crkne. motiti se je človeško :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fidekk ::

No, jaz sem od kolega ki je bil pri zvezdi slišal da je imel neko žensko, ki ga ni naučila nič. Potem je zamenjal na nekoga drugega in je bilo veliko bolje.

Lahko pa iz lastnih izkušenj povem, da sem imel z izpitom kar nekaj problemov. Bilo je precej padcev, še več pa ur vožnje. No, kasneje sem se odločil zamenjati avtošolo, šel sem na AMZS in po dobrem tednu z novim inštruktorjem, ki mi je bolj odgovarjal, sem izpit naredil takoj. Če se zdaj ozrem 2 leti nazaj se mi niti slučajno ne zdi, da sem bil s 30 urami zrel za na cesto. Mogoče če bi vsak dan vozil isto nezahtevno relacijo. Tako da naj ne bo neko merilo za dobrega inštruktorja to, da te spravi čez izpit s čim manj urami :) Komentarji v stilu "nisi normalen če ne narediš v x urah" so pa bullshit.

hekerneo ::

no naj vam po mojih iskušnjah povem, če ste z ptuja, vam priporočim avtošolo relax, res sami dobri inštruktorji, priporočam vam stanislava hentak, lahko tudi katerega od ostalih, recimo markota, ali sandija. Jas sem imel stanislava, in me je res naučil tako kot se šika, da voziš v 0, na ispit te prijavi ko misli, da boš naredo, zna se hecat ni neki zatežen. res pravi car tako kot tudi ostali, saj se kr z vsemi spoprijateljiš, ker se večkrat pogovarjaš kaj z njimi preden greš na vožnjo. oz. ko čakaš še svojega inštruktorja. če je kdo z ptuja, mu res priporočam, ker bo obvladal vse, četudi bo imel 30 ur ali 50 ali več.

lp

Keyser Soze ::

Meizu je izjavil:

Nevem kaj se grejo v Ljubljani, pri nas niso nikoli nabijali ur.

Sej, manj kot manj jih že ne moreš imet. Da prideš skozi cel program narediš skoraj 20 ur. Potem je pa samo še čakanje na glavno vožnjo. Lahko voziš v tem cajtu al pa pač čakaš. Sam sem 10 ur nabil v času, ko sem moral čakat na glavno vožnjo.
OM, F, G!

Meizu ::

No ja, to so tudi meni nabijali, ko sm čakal na izpit. Naredil sem s 27. uro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

T0RN4D0 ::

Hahaahah :D S 27 urami pribiješ, da tisti ki naredi s 30timi ni normalen. :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Meizu ::

T0RN4D0 je izjavil:

Hahaahah :D S 27 urami pribiješ, da tisti ki naredi s 30timi ni normalen. :D



Beri moj post še enkrat, zakaj sm mel tolko ur. On je pa napisal, da bi s 30imi urami normalno naredil izpit.

Read first, comment later!

Ice-Heki ::

@razigrana: Da.

T0RN4D0 ::

Ja ja, Meizu, nabijali so ti ure. Edinemu. Ker ti bi že pri 13tih naredil, če ne bi bili nenormalni inštruktorji. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Meizu ::

T0RN4D0 je izjavil:

Ja ja, Meizu, nabijali so ti ure. Edinemu. Ker ti bi že pri 13tih naredil, če ne bi bili nenormalni inštruktorji. :)


Da, tako je, če ne bi bil 4 dni kasneje rojen, bi lahko dva tedna prej opravil republiške in bi izpit opravil 2 tedna prej. Tako sem pa moral čakat in so mi nabili še teh par ur.

fidekk ::

Čudno da niso rekli da sploh ne rabiš nobene ure :))

tsh2 ::

avtošola te nauči cestno prometnih predpisov. ampak v resnici je najbolj važna varna vožnja, pri čemer poznavanje cpp ni tako pomembno. zato na glavni vožnji vozi zelo previdno kar se varnosti tiče (varnostna razdalja, gledanje v špegu in nasploh gledanje okoli sebe, ustavljanje kjer je potrebno...) in bodeš naredil.

dober inštruktor se ne dere in ne nabija ur. jaz sem imel nekega starca, ki se je stalno drl. ko sem bil enkrat slabe volje sem mu zabrusil, naj mi da mir, pa je bil užaljen. :) sem potem moral zamenjati inštruktorja za enega mlajšega, ki je bil v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tsh2 ()

Meizu ::

fidekk je izjavil:

Čudno da niso rekli da sploh ne rabiš nobene ure :))


Sam res...

The Player ::

Avtošola in izbira inštruktorjev je ena sama loterija. Odvisn je od človeka, okoliščin, karakterja itd. Eni se pač bolj razumejo z enimi, drugi z drugimi. Sam sem bil zelo nezadovoljen z AMZS-jem v Kodeljevem (nek Denis, ne vem kako se piše), pač nisva bla na isti valovni dolžini in je prec pršlo do konflikta, največkrat je bil pa problem pr speljevanju, ker je sklopka neki bla čudna,...pa dejansko je bil že po default-u nekako agresiven in pol to traja, traja + ure mi je nabiju.
Potem sem zamenjal za PWinner in sem bil zelo zadovoljen. Tako sem se potem v 1 dnevu več naučil kot pa v vseh 40 urah v AMZS-ju, tako, da sem potem z dodatkom 15 ur nadoknadil, tist, kar sm tm se površno nauču.
Tko, da js priporočam PWinner (povprašajte za g. Božo Ilić-če rab kdo cifro, naj vpraša prek ZS), model je zlo umirjen vse ti lepo razloži, kaj in kako, če imaš probleme, stvar ponovita na novo, da ti je jasno kaj si delal narobe. Če kdaj pride do napake ni živčen in ne dela problemov, lepo ti pač reče, kaj je blo narobe in ponovita vajo. Drgač vozu sem v LJ na Roški, tko, da mi je blo tut na glavni lažje, k sem vedel kako se vključit, ker sem vedno tam začel.
Drgač pa v LJ pod 30 urami ne morš narest, edino če maš srečo, pač to je LJ, razred zase
una z ocenjevanjem vožnje z urami je pa przadeta, pač eni ljudje rabjo več časa eni manj, pa itak ko dobiš izpit ne vozš dobr, ampak te nardijo dobrga šele izkušnje. Problem je tudi v tem ker velik ljudi po opravljenem izpitu ne vozi ker pač nimajo avta in potem seveda, majo pol full probleme se ulaufat nazaj na cesto, tko, da bi js reku, da je to bolj problem mladih voznikov kot pa št. ur. Seveda mlade norce na cesti sem izključil, ker misljo, da so prjel boga za jajca k so nardil izpit z 20 urami, v resnic so pa loleki z prevelkim egom po možnosti z 20 let starim zarjavelim BMW-jem k si ga je sposodu od očija :))

martincek1 ::

Hvala za odgovore, nekateri so koristili, nekateri pač ne (Meizu ;)). Veš, eni pač nismo že pri 16. letih vozili ta stare na morje in nazaj.. Sem lepo povedal, da osnove znam (vožnja po parkirišču, vzvratna, parkiranje... in realno mislim da za glavno vožnjo potrebujem tam okrog 27-30 ur)

Z izpitom začnem konec tedna, inštruktor je baje kar v redu. :)

Meizu ::

No sej, vsak rabi svoj čas. :) Nisem mislil nič slabega pri tem. Le pošalit sem se hotel malce :)

sash69 ::

Da ne odpiram nove teme...

Čas je prišel da tudi jaz naredim izpit. Zanima me katere AŠ bi priporočali (v Ljubljani) in tudi mogoče katerega inštruktorja? Sicer do vožnje se mi še ne mudi tako zelo, namreč...moram opraviti še CPP in PP, tako da..najbolje bi bilo da bi vse to skupaj naredil pri eni AŠ v kolikor to ponujajo. V postu zgoraj više sem videl da je The_Player priporočil P-Winner, kamor se bom danes popoldne tudi oglasil za malo več informacij.

Seveda, jasno, cena je tudi faktor (tu imam v mislih predvsem kakšne pakete, npr. CPP+PP+vožnja etc.) predvsem pa da te inštruktorji na vožnji dobro naučijo

Gladi ::

Tudi mene zanima za kakšno avtošolo v Ljubljani, parametri izbire so predvsem cena/ne nabijanje ur/ kakovost inštruktorjev. Ne iščem naj cenej, ampak najbolj ugodno glede na celotno sliko gledano. Kakšni predlogi?

Dust ::

Ko sm jst delov izpit (2007) je bilo rečeno, da je v LJ najslabše delat izpit, ker nabijajo ure zaradi bolj "zapletenih" cest ali česar koli že. Torej probi v kakšnem manšem mestu v okolici; domžale, kranj...

oemdzi ::

Izogibaj se avtosoli Grosuplje, ure ti nabijajo v nedogled. Na izpit me je prijavil pri 32. uri pol mi pa v zadnjih 10 dneh nastancal se dodatnih 10 ur :S Sem pac pozru in poskrbel da sem naredil v prvo. Valda, da kot zacetnik nisem bil majstr, ampak sem vozil zelo solidno, raje ne pomislim na to da bi imel se kaksne tezave.Poznam pa ze 3 primere ko so punce delale +100 ur 8-O

Meizu ::

Ljubljana nima zapletenih cest. Seveda pa moraš vedet, kaj pomeni zelena, rumena ter rdeča luč, brez tega pa ne gre.

amigo_no1 ::

Dvopasovnice so za začetnika kar zapletena reč, sploh če se je treba varno premakniti na drug pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

sash69 ::

GladiTM - sam sem delal celoten izpit pri Avtošoli Tilia v Ljubljani. Naredil sem ga v prvo, 28-ta (ali 29) ura je bila izpitna vožnja, pa prej sem se 2x v življenju usedel za volan. V glavnem, avtošola res dobra, res dobro naučijo, so prilagodljivi, seveda naj te ne bo sram karkoli vprašat med vožnjo - zato so inštruktorji tam da povejo, razložijo... Sam sem izpit delal pri dveh inštruktorjih, razlog je bil v tem, da je prvi odšel na dopust za nekaj časa, pa sem en teden vmes vozil pri drugem inštruktorju, kar je seveda še boljša reč. Eden izmed inštruktorjev je bil g.Jelenko (priimka se ne spomnem - je pa lastnik te avtošole), drugi pa se mi zdi da Milan. (zelo slab sem z imeni. :) )

Res, so zelo korektni. Dobro opazijo kaj ti (še) manjka, res se potrudijo da obvladaš zadeve, in ne "nabijajo" ur, če to ni potrebno - kar pa jasno sami opazijo, ali ti še kaj manjka, kaj je potrebno popravit, itd.

Gladi ::

Mogoče veš približno cene, glede na to da jih na spletni strani nimajo?

aky ::

St@jler je izjavil:

Zanimajo me vaše izkušnje v avtošoli z inštruktorjem, lahko katerega/katero še posebej priporočite?
Predvsem me zanima za AMD Zvezdo. Slišal sem da je Urankar kar dober.


Glas za Tone Vrankarja. Mene je imel A kategorijo in bil sem zelo zadovoljen.

A.

galimim ::

Jaz sem izpit delal 2 leti nazaj pri Avtošoli Jaguar. Lahko povem samo dobre stvari. Izpitna vožnja je bila 31 ura. Inštruktor je bil korekten izpostavil napake, povedal kaj in kako potem ko si sam v prometu in te drugi ne merkajo tolk ker nimaš napisa avtošola na avtu. Ure sem pa imel povprečno 3 na teden, kako je meni ustrezalo.
Če se prav spomnim je bil začetni paket 500€ - To je komplet CPP, PP, vsa birokracija +20ur. Potem pa je še paket 15ur ki je okoli 300€. Takrat so ure ki so ostale vračali. Nevem kako je s tem sedaj(meni so na koncu ostale 4 ure in sem za te 4 dobil denar nazaj).
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

sash69 ::

@GladiTM - mislim da če se prav spomnem je bila ura vožnje 22€ (študentska), tečaj in izpit CPP 70€, tečaj PP se je pri njih izvajal brezplačno, izpit iz PP si pa moral jasno plačat (39€). Tako da mislim da me je izpit prisel (vsi stroski vsteti - tudi izdelava izpita, zdravniski pregled, ure voznje, tecaji in izpiti CPP/PP, pred-izpitna voznja, ter mogoce se kaj) okoli 800€, verjetno se nekaj malega vec.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Šola Vožnje (Mnenja)

Oddelek: Na cesti
258929 (8034) Axbcd
»

Najcenejše vožnje v Ljubljani (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5813472 (11837) šernk
»

Izkušnje v avtošoli !!! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12025474 (14696) matjash
»

vožnja za avtomobilski izpit

Oddelek: Na cesti
284673 (4162) Sunna

Več podobnih tem