» »

Najcenejše vožnje v Ljubljani

Najcenejše vožnje v Ljubljani

«
1
2

Turar8 ::

Katera avtošola v Ljubljani ima najcenejše vožnje za dijake? Pa koliko ur približno je potrebno voziti za osebe, ki bodo potem še vozile s spremljevalcem? Hvala za odgovore.

noob96 ::

za mladega voznika s spremljevalcem, se običajno opravi manj ur kot za "tapravi" izpit. Vsi moji kolegi so spremljevalca naredili z 20-25ur, tisti ki pa so že 18 pa običajno okoli 35-45 ur. Ampak se da tudi z manj ;) osebno sem imel 22. uro že izpitno in naredil v prvo :)

za cene pa ti ne vem povedat ker se mi zdi da se tak skos neki spreminja, skos neke akcije itd... pa ne gledat samo na ceno, ker če ti bo potem inštruktor nabil 2x več ur kot je potrebno ne boš nič prišparal ;)

eric_cartman ::

Bedarija da delaš v Ljubljani..Takoj zraven v Domžalah je v povprečju vsaj 10 ur manj. Se pravi nekje med 20-30 ur vožnje za izpit B-kategorije, brez kakršnih koli spremstev.

AŠ Šmarca in pa Victoria nudita še zastonj CPP, plačaš samo knjigo v vrednosti 20 €, pri Šmarci še to ne.

Skratka na koncu te znesek v Ljubljani pride 200-300 € večji kot v Domžalah..Se ti torej bolje splača kupit mesečno karto in se sem vozit..

Turar8 ::

eric_cartman je izjavil:

Bedarija da delaš v Ljubljani..Takoj zraven v Domžalah je v povprečju vsaj 10 ur manj. Se pravi nekje med 20-30 ur vožnje za izpit B-kategorije, brez kakršnih koli spremstev.

AŠ Šmarca in pa Victoria nudita še zastonj CPP, plačaš samo knjigo v vrednosti 20 €, pri Šmarci še to ne.

Skratka na koncu te znesek v Ljubljani pride 200-300 € večji kot v Domžalah..Se ti torej bolje splača kupit mesečno karto in se sem vozit..


Jebiga, sem že opravil PP, CPP in vse. Samo še vožnje morem.

noob96 ::

ja pa sej cpp si lahk v podčetrtek neseš pa tam delaš. To pa res nima veze. Isto je s PP in zdravniškim...

nikolinika ::

Ma kašne vi to nabijate. Da je v Ljubljani full dražje kakor drugje in da nej gre delat u domžale? U Domžale, tam k sta 2 križišča 2 krožna in gotovo? K bo pršu pa u Lublano pa ne bo mel pojma kako vozit! Vse je odvisno od samega sebe, kakšen talent za vožnjo si sploh, nekdo gre lahko že z 20 urami na glavno, drugi še zmeraj ne zna vozit in ne pozna pravil pri 50 uri vožnje..sploh ni res, da je v Ljubljani težje delat izpit za avto. Je pa res da je dosti odvisno tudi od inštruktorja in avtošole. Poznam dobro avtošolo v Lj.,in odličnega inštruktorja, pri njemu so skoraj vsi opravili glavno vožnjo v prvo. Ne nabija ti ur, kvalitetno te pripravi in če ne razumeš ti večkrat razloži (tud kako križišče nariše na papir in potem razlaga kje si ga "usral" na cesti. Pa tudi cene ur so normalne in za dijake imajo še neke kar ugodne pakete. Jaz sem bila tam več kot zadovoljna.
lp, Nika

theBill ::

Ne vem, če si ti res prava oseba za pridigat nekomu drugemu glede avtošole itd.

"Jaz sedaj delam tam izpit- že 2.ič, ker sem ga izgubila zaradi preveč kazenskih pik in sem zelo zadovoljna z inštruktorjem, vse lepo razloži, je potrpežljiv, zahteva pa res dosti."
Še enkrat, kako lahko inštruktor dosti zahteva, če si enkrat vse te vaje že naredila, ulic pa tudi ni ful novih v Ljubljani :))

"jaz pa imam drugi teden, .... glavno vožnjo na Roški in vem da bom full živčna in mi bo kr slabo od živcev, ker tako je bilo že ko sem mela maturo, ostale izpite,ipd...kako naj poskušam samo sebe pomiriti? Bojim se da bom prav zaradi živcev padla izpit..."
:| npr. kupi si mesečno karto za Bus...

Če misliš, da boš z delanjem izpita v Ljubljani kaj boljša voznica, se močno motiš.


Zato se pa dela izpit v kraju, kjer je čim manj "hakeljcev" in čim manjša prometna infrastruktura (semaforji, krožišča, enosmerne,...). V Ljubljani imaš ti lahko 100 ur vožnje, pa te zna komisija še vedno kam zapeljat, kjer boš prvič in boš padel zaradi ene bedarije, kot je npr. drevo, ki ti zakriva stop znak/znak za neprednostno cesto.

Sam sem naredil izpit za A kategorijo v Litiji - kaka milina je to proti Ljubljani, par semaforjev, dva krožna, 3 enosmerne.

blackbfm ::

K bo pršu pa u Lublano pa ne bo mel pojma kako vozit! Vse je odvisno od samega sebe, kakšen talent za vožnjo si sploh, nekdo gre lahko že z 20 urami na glavno, drugi še zmeraj ne zna vozit in ne pozna pravil pri 50 uri vožnje


V vsakem primeru ne bo imel pojma, kjerkoli bo delal izpit. Pri par 10 urah ni nihče talent, vsi so nesposobni, nima in ne more imet niti približno takega občutka za vožnjo kot nek izkušen voznik. Ker mladim voznikom dostkrat mal preveč v glavo stopi tist papir:D

Tko da, priporočam domžale, je sigurno lažje narest. Učiš se pa potem itak ko si sam na cesti..tko to je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

eric_cartman ::

nikolinika je izjavil:

Ma kašne vi to nabijate. Da je v Ljubljani full dražje kakor drugje in da nej gre delat u domžale? U Domžale, tam k sta 2 križišča 2 krožna in gotovo? K bo pršu pa u Lublano pa ne bo mel pojma kako vozit! Vse je odvisno od samega sebe, kakšen talent za vožnjo si sploh, nekdo gre lahko že z 20 urami na glavno, drugi še zmeraj ne zna vozit in ne pozna pravil pri 50 uri vožnje..sploh ni res, da je v Ljubljani težje delat izpit za avto. Je pa res da je dosti odvisno tudi od inštruktorja in avtošole. Poznam dobro avtošolo v Lj.,in odličnega inštruktorja, pri njemu so skoraj vsi opravili glavno vožnjo v prvo. Ne nabija ti ur, kvalitetno te pripravi in če ne razumeš ti večkrat razloži (tud kako križišče nariše na papir in potem razlaga kje si ga "usral" na cesti. Pa tudi cene ur so normalne in za dijake imajo še neke kar ugodne pakete. Jaz sem bila tam več kot zadovoljna.




:)) hahahahaha

Nikolinka, ti pa si model/ka.. :) Glede na to, da sem v Domžalah opravljal izpit, sem bil skoraj vsako uro vožnje nekje v Ljubljani, pa naj bo to krožišče v tomačevem ali pa BTC, center in podobno.. Pozabljaš da so Domžale 10 minut izven Ljubljane in ne 1 uro. :D Torej si imel še vedno 50 minut časa za vožnjo po Ljubljani.

Noben ni rekel, da je težje delat izpit. :) Jaz znam ravno tako kot v Domžalah vozit tudi v Ljubljani... :) Pravim samo, da te v Ljubljani zaradi potrebe po denarju ne spustijo na glavno vožno pred 30 uro.

V Domžalah, če se izkažeš za dobrega voznika lahko narediš glavno tam nekje od 20 - 25 ure. Jaz sem imel glavno s 23. vožnjo..

Potem CPP je skoraj povsod v Domžalah zastonj, večina avtošol v Ljubljani CPP posebej zaračuna. Kar se tiče inštruktorjev, si zdaj predstaljam, kot da v Domžalah tut inštruktorji ne znajo vozit, ker je namesto 500 semaforjev samo 50. :)

Skratka če svoje riti ne znaš premaknit iz Ljubljana Center pač nisem kriv. Samo nismo več v letu 1950, kjer je vse nerazvito..

Moj predlog je bil čisto na mestu.
Lp :)

ahac ::

U Domžale, tam k sta 2 križišča 2 krožna in gotovo? K bo pršu pa u Lublano pa ne bo mel pojma kako vozit!

Torej ti npr. ne znaš speljat v klanc? Ker pravega klanca v LJ pač ni in se tega ne moreš naučit? Pa ne znaš prehitevat traktorja? Aja, to znaš, ker je LJ vseeno še vedno eno selo v primerjavi z miljonskimi mesti (kjer tudi ti ne znaš vozit?).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ivanuscha ::

Ko narediš izpit, tudi če v Lj., se imaš še res ogromno za naučit. Da ne govorimo o dejstvu, da ko prideš prvič v večje mesto s tramvaji, npr. Dunaj, Munchen, dobiš filing kot da prvič sediš za volanom. Vozit po Lj. je malo drugače, kot da bi vozil po vasi.

Meizu ::

Ubistvu je v LJ najlažje naredit izpit. Vožnja po semaforjih je pa res pičkin dim.

Potem pa nekdo iz teh križišč pride na normalno cesto pa ne zna pravilno postavit signalizacije za obračanje (recimo) na prvem postajališču.

In ja, kdor ima visok ego zaradi ljubljanskih križišč - ne ne hecam se. Vožnja po semaforjih je nekaj najlažjega. Saj vendar vse piše na cesti jasno in glasno.

francek1 ::

nikolinika je izjavil:

Ma kašne vi to nabijate. Da je v Ljubljani full dražje kakor drugje in da nej gre delat u domžale? U Domžale, tam k sta 2 križišča 2 krožna in gotovo? K bo pršu pa u Lublano pa ne bo mel pojma kako vozit! Vse je odvisno od samega sebe, kakšen talent za vožnjo si sploh, nekdo gre lahko že z 20 urami na glavno, drugi še zmeraj ne zna vozit in ne pozna pravil pri 50 uri vožnje..sploh ni res, da je v Ljubljani težje delat izpit za avto. Je pa res da je dosti odvisno tudi od inštruktorja in avtošole. Poznam dobro avtošolo v Lj.,in odličnega inštruktorja, pri njemu so skoraj vsi opravili glavno vožnjo v prvo. Ne nabija ti ur, kvalitetno te pripravi in če ne razumeš ti večkrat razloži (tud kako križišče nariše na papir in potem razlaga kje si ga "usral" na cesti. Pa tudi cene ur so normalne in za dijake imajo še neke kar ugodne pakete. Jaz sem bila tam več kot zadovoljna.

Pišeš, kot da Ljubljanćani znajo vozit....pa še za krožišče semafor rabijo....:))
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

solatko ::

Nihče iz Domžal ne zna vozit po LJ, že na hitri cesti od Brnčičeve do Tomačevega ne veste, da je to cesta z voznim in prehitevalnim pasom, tako da redno parkirate na prehitevalnem (cca 90-/h - omejitev pa je 110.

Vsi izpiti bi se morali opravljat v LJ, MB, CE, KP in ne po vaseh z enim semaforjem. Tako pa dobimo "voznike", ki dobijo ošpice, ko morajo po opravku v kakšno malo večje mesto ali kraj. Vožnja na morje je pa že mučenje.
Delo krepa človeka

Meizu ::

solatko je izjavil:

Nihče iz Domžal ne zna vozit po LJ, že na hitri cesti od Brnčičeve do Tomačevega ne veste, da je to cesta z voznim in prehitevalnim pasom, tako da redno parkirate na prehitevalnem (cca 90-/h - omejitev pa je 110.

Vsi izpiti bi se morali opravljat v LJ, MB, CE, KP in ne po vaseh z enim semaforjem. Tako pa dobimo "voznike", ki dobijo ošpice, ko morajo po opravku v kakšno malo večje mesto ali kraj. Vožnja na morje je pa že mučenje.


Ne. Večje mesto ni pogoj za nič, razen če bi rad popolnoma izpopolnil svoje veščine bočnih parkiranj itd. Sistem s semaforji je tako retardirano enostaven, da še največjega tepca za roko pelje skozi križišča.

Vožnja na morje je pa mučenje zato, ker večinoma ti ljudje, ki tako obvladajo mestno vožnjo in poznajo pravila odlično, cincajo 50km/h tam, kjer je cesta normalno prevozna brez nasilne vožnje vsaj z 75-80km/h, saj niso zmožni peljati hitreje, ker niso vajeni realnih cest in nimajo občutka za vožnjo. Potem pa srečaš paciente, ki v ovinek zavirajo s takšno silo, da skoraj žlajf z mesta odtrže, na prvi ravnici pa potegnit ko sto mater, naslednji ovinek pa podobna praksa. In ko jaz gledam takšne specialce po cestah (takšnih je OGROMNO in ja - večinoma LJ table dejansko)
mi postane slabo. Ne samo da svoj avto uničujejo do skrajnosti s takšno vožnjo, tudi moj avto se obrablja nad povprečjem, saj moraš za takšnimi idioti konstantno zavirat, korigirat svojo hitrost glede na njegovo itd. Še ko jih želiš prehitet so v večini primerov popolnoma gluhi za kaj takega, na ravnici še vedno poln gas in večinoma moraš leteti ali v škarje ali pa ga sploh prehitet ne moreš, ker pač njegova kanta mal bolj potegne kot tvoja. Takoj naslednji ovinek pa smo spet tam. 15km/h party. Yay.
Najde se tudi ogromno število mestnih veljakov recimo, ki sploh še niso slišali za smerokaze. Da ne omenjam stanja po avtocestah. In vsi ti semaforji in križišča in tako tako težke razmere v takšni prometni ureditvi vas pa še zdaj niso naučili enostavne logike na avtocestah - formacija reševalnega pasa ob vsakem zastoju (kot je to praksa npr. v Avstriji ter Nemčiji), kajne?

Kar ne morem verjet, kakšen prezir do nekaterih regij imate centralci v tej državi, medtem ko vam verjetno sploh ni jasno, da ravno tile ljudje naredijo letno 10x več km kot vi/mi, saj morajo hoditi v LJ na delo.

Na koncu me takšni komentarji kot je bil tvoj gor lahko samo še nasmejejo. Žalostno res.

Tisti specialci in posebneži na katere se tako naslanjaš so pa specialci popoldne in dopoldne, pa četudi bi izpit opravljali v NYC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

...:TOMI:... ::

Jaz sem imel v LJ 19. uro izpitno. Ne mi z Domžalami, Postojno... Ker to je brezveze.

Tudi, če delaš izpit v LJ in greš nato v eno izmed svetovnih mest, ki imajo vsaj toliko prebivalcev, kot cela Slovenija, je čisto vseeno ali si izpit dobil v LJ, Domžalah... Ker tam je spet drugačen sistem.

Obvezna varna vožnja je en fail, dodaten strošek, če hočete. Sedaj je to masovno izvajanje tega in kvaliteta je po moje na psu.

Šele večletne izkušnje so nekaj vredne, ne pa tistih 30 ur vožnje in en dan na varni vožnji.
Tomi

solatko ::

Meizu - Če nebi vsakodnevno srečeval in imel probleme na cesti z avtomobili določenega območja, tega nebi omenjal, pelji se od Brnčičeve do Tomačevega nekajkrat na dan, tako kot se moram jaz, pa boš opazil, da Domžalčani in prebivalci okoliških krajev, ne ločijo med hitro mestno cesto Domžale - Brnčičeva in hitro cesto z modrimi tablami.
Na blendanje, hupanje ne reagirajo, prehitevanje po desni (kar je na cesti z modro oznako ali AC hud prekršek), je pa edini način, da se spraviš mimo takih modelov. Kako vozi 70%-ov voznikov v SLO je vidno vsak dan na cesti, vendar to, da vozniki ne vedo na kakšni cesti so, je pa unikum prebivalcev Domžal z okolico.

Cesta z modro oznako je v bistvu AC brez odstavnega pasu - vozni in prehitevalni pas! Omejitev 110!
Mestna hitra cesta pa je cesta, z dvema voznima pasovoma za vsako smer - omejitev 70 in poljubno menjavanje voznih pasov, seveda z uporabo smerokazov.
Delo krepa človeka

...:TOMI:... ::

Cesti z modro oznako se reče hitra cesta, z zeleno pa avtocesta.

O odstavnih pasovih pa ne bi, ker pri nas imajo nekatere hitre ceste odstavni pas, medtem, ko ga nekatere avtoceste nimajo. Pri nas je vse nekaj pomešano.

Slovenci pa vedno vidimo druge voznike, kot slabe, sami sebe pa kujemo v zvezde glede vožnje. Čudno, vsak zase misli, da je dober voznik, kako to, da potem drugi mislijo o nas samih tako zelo drugače?
Tomi

solatko ::

..:TOMI:... - Ni pomembno kako se taki cesti reče, pomembna so pravila, ki na različnih tipih cest veljajo. Vsaj vozniki naj bi ta pravila poznali in se jih probali držati.

Vsak voznik, v katerikoli deželi na svetu, je s svojim šofiranjem zadovoljen, realna slika pa tega v večini držav ne kaže tako.
Vozniki v različnih državah pa so, kar se tiče vozniških sposobnostih, ravno tako zelo različni.
Je pa res, da je vozniška kultura pri nas dokaj na psu, nekod je še slabša, v večini prometno razvitih držav, pa na veliko višjem nivoju. To da pri nas vozniki ne znajo uporabljati vzvratnih ogledal, smernikov, prometnih znakov....., je večinoma posledica prometne vzgoje, katere praktično ni, v AŠ pa se komaj naučijo osnovnega obnašanja in vrtenja volanov.
Samo opravljanje vozniškega izpita, bi moralo potekat vsaj 1h za vsak tip prometa - mesto, lokalne ceste in AC.

Sedaj je pač tako, da v primeru sreče, imaš izpitno vožnjo manj kot pol ure in postaneš voznik za skoraj celo življenje.
Če bi hotela država izboljšati varnost v prometu, bi morali nerediti zastonj preverjanje, vsaj na vsakih 10 let, saj se zakonodaja, sama tehnika vožnje in načini obveščanja, precej spreminjajo.
Delo krepa človeka

...:TOMI:... ::

Zastonj ni nič, vse mora nekdo plačat. Bodo pa davke dvignili ali pa se zadolžili ali oboje.
Tomi

solatko ::

Vsaka akcija, ki prinese izboljšanje varnosti in ohrani nekaj poškodb ali smrti, se ne more ovrednotit, je pa v vsakem primeru, tudi če je zastonj, čisti dobiček na drugi strani - stroški zdravljenja, izguba mladega življenja....
Delo krepa človeka

...:TOMI:... ::

Spremembe lahko pričakujemo šele z vzgojo mladih generacij. Starih šib se ne da kriviti. Zato se vse te akcije brez veze. Edina res učinkovita stvar je vzgoja mladih. Enako je v politiki, doker bodo samo stari volili vedno ene in iste, toliko časa ne bo nič bolje, ne bo nič sprememb.
Tomi

eric_cartman ::

Meizu - Če nebi vsakodnevno srečeval in imel probleme na cesti z avtomobili določenega območja, tega nebi omenjal, pelji se od Brnčičeve do Tomačevega nekajkrat na dan, tako kot se moram jaz, pa boš opazil, da Domžalčani in prebivalci okoliških krajev, ne ločijo med hitro mestno cesto Domžale - Brnčičeva in hitro cesto z modrimi tablami.
Na blendanje, hupanje ne reagirajo, prehitevanje po desni (kar je na cesti z modro oznako ali AC hud prekršek), je pa edini način, da se spraviš mimo takih modelov. Kako vozi 70%-ov voznikov v SLO je vidno vsak dan na cesti, vendar to, da vozniki ne vedo na kakšni cesti so, je pa unikum prebivalcev Domžal z okolico.


Trosiš nebuloze.

1. V tej smeri se jih največ pripelje iz celjskega konca po stari cesti Trojane-Vir-Domžale-Trzin-Lj. Črnuče. Ter iz kranjskega konca Kranj-Komenda-Mengeš-Trzin-Lj Črnuče.

2. Če bi bilo tako pomembno v katerem mestu delaš izpit, da ocenjuješ vožnjo po tem, se lahko prijaviš za vožnjo po Trstu ali Milanu ali pa Dunaju. Saj je vseeno. Bi tam videl vraga potem, kaj je to zahebano mesto za vozit. Pristni ljubljančani, ki so naredili izpit v Ljubljani nimajo pojma od vožnje v Trstu. Torej tvoja poanta je, da se smeš vozit samo po tisti cesti, kjer si opravljal izpit.

3. Uživam v temu, da nekoga na hitri cesti, kjer je omejitev 110 km/h oviram, ko mi on prihiti s 140 km/h+ pa mi začne na polno blendat in izsiljevat pa se mi nabijat na rit.

4. Postani inštuktor, da vse po tvoje "nesposobne voznike" naučiš vozit, ker je slišati kot da si pravi profesionalec.

5. Ko delaš izpit v Domžalah je popularna ravno trzinska obvoznica in hitra cesta med Brnčičevo in Tomačevim, tako, da dvomim da Domžalčani ne poznajo pravil na teh cestah. Nekako te sumim, da si eden izmed tistih, ki se mu vedno nekam mudi, potem pa se gre živčno vojno po cestah.

6. Ko bo v Ljubljani ura vožnje stala toliko kot drugod in ko bodo ponujali takšne cene kot drugod, potem se strinjam s tem, da izpit opravljaš v Ljubljani. Vse ostalo je zame oderuštvo. Že sedaj so cene pretirane.

7. Štejejo samo izkušnje. Za sabo imam cca. 160.000 km, rad vozim in se imam za vredu voznika, vendar nikakor nisem svetnik na cesti kot ti.

8. Ne meči vseh v isti koš, ker nekateri res niso tako dobri vozniki in ravno zaradi tega vozijo verjetno počasneje. Vsaj predvidevam tako.

9. Se pa tudi jaz še posebej, ko se peljem po Celovški sprašujem, zakaj me po desni strani oz. rumenem pasu namenjenemu za avtobuse prehiteva nek BMW z ljubljanskimi registrskimi tablicami, ki je predvidevam izpit opravljal kar v Ljubljani. A mogoče ne ve, da se tam ne sme vozit?? 8-O

Skuliraj se stari. Verjamem ti, da si boljši voznik od prenekaterih, vendar pa gotovo nisi najboljši in tudi sam delaš lapsuse na cesti. Or am I wrong?? >:D

bambam20 ::

Malo off topic.

A dejansko, tisti, ki delajo izpit v Domžalah, vozijo samo po njih? A ne gredo recimo za par ur vozit tudi po Ljubljani, pa na AC, pa vokolico, kot je Mengeš, Kamnik itd?

Če prav razumem, je vožnja striktno omejena samo na DOmžale? Tega res ne razumem.

ahac ::

Na blendanje, hupanje ne reagirajo, prehitevanje po desni (kar je na cesti z modro oznako ali AC hud prekršek), je pa edini način, da se spraviš mimo takih modelov.

Če moraš zaradi tistih par metrov hitre ceste blendat, hupat in prehitevat po desni, ko nekdo vozi 90 namesto 110 (torej je na koncu kakšni 2 sekundi kasneje v rondoju) potem si ravno ti odličen primer pomanjkanja vozniške kulture.


A dejansko, tisti, ki delajo izpit v Domžalah, vozijo samo po njih? A ne gredo recimo za par ur vozit tudi po Ljubljani, pa na AC, pa vokolico, kot je Mengeš, Kamnik itd?

Ja, seveda gredo. Samo nekateri Ljubljančani so zdaj nekaj sitni, ker so moral naredit več ur, dost več plačat in velik dalj so čakat na izpitno vožnjo, ker so preleni da bi se zapeljal v sosedn kraj. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

eric_cartman ::

bambam20 je izjavil:

Malo off topic.

A dejansko, tisti, ki delajo izpit v Domžalah, vozijo samo po njih? A ne gredo recimo za par ur vozit tudi po Ljubljani, pa na AC, pa vokolico, kot je Mengeš, Kamnik itd?

Če prav razumem, je vožnja striktno omejena samo na DOmžale? Tega res ne razumem.


Ravno to ni res! Opravlil izpit v Domžalah in pol voženj opravljal v Ljubljani, vključno z glavno vožnjo. Stalno si na cesti Trzin, Črnuče, Tomačevo. Potem pa še AC Domžale, izvoz Nove Jarše in Fužine. Potem pa Zaloška obvoznica in Šmartinka s krožišči v btc-ju. Zato pa govorim solatkotu, da ne more govorit kar, da Domžalčani slabo vozijo, ker praktično pol izpita delajo v Ljubljani. Saj je Ljubljana samo cca. 12 km stran!

mirancar ::

Če mene vprašaš je najtežje menjavat pasove v gužvi, tega boš pa dobil največ v velkih mestih. Al pa timing zavinjanja na levo v prometnem križišču
vse ostalo ni nevem kaj, naučiš se speljevat, voziš po pravilih in se ti ne more nič zgodit

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Glugy ::

Glej ti si lahko za cilj postaviš to da narediš izpit al pa to da zaupaš v svoje sposobnosti ne glede na to kje si. Če te inštruktor ne pelje v center, pred razne semaforje, na avtocesto, hitrocesto, obvoznico in podeželjske razmahane ceste in te ne nauči obračat in te preizkust v najrazličnejših okoljih in situacijah potem ti je naredil medvedjo uslugo pa tud če nardiš v prvo izpit. Enostavno morš gledat na to da ko narediš izpit zaupaš vase ne glede na to kje si in to z minimalno zdravo mero treme. Sej ne delaš izpit zato da sebe prepričaš da znaš. Ker vsak ima zase največkrat napačno predstavo kako dejansko vozi. Lažje je namreč vidt napake drugih. In zato greš naredit preizkus greš na vožnjo z inštruktorjem in greš na glavno vožnjo da dva človeka presodita ali si sposobn vožnje, da ti povesta glej to pa to pa zlo narobe delaš in je bl tvegan kot si ti mislš. Ker roko na srce ti nisi noben strokovnjak za vožnjo. Strokovnjaka sta inštruktor in izpitnik.

Ne podcenjevat "podeželja" pri cestah in ne podcenjevat centra Ljubljane. Nikol ne podcenjuj ker to je največja napaka ki jo lahk nardiš. Pa nikol se ne izogibaj cest samo zato ker zahtevajo več zbranosti. S tem boš samo razvil strah in ne boš znal voziti po vseh cestah.

Sicer pa konkretno za vajo sem se dost po Domžalah, Mengšu, Ljubljani in Kamniku vozil, tudi po avtocestah, hitrih cestah, raznih semaforjih, speljeval v klanec ipd. Vse možno sem skupaj z inštruktorjem obdelal ne zato da naredim izpit ampak zato da vem kako ravnat. In če samo razmišljate kje najlaži naredit izpit al pa podcenjeval ceste po katerih se ne peljete doskrat potem me res ne čudi kako da je toliko nesreč na slovenskih cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Invictus ::

Kaj kompliciraš, kupi izpit, če se ga še da ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

Kljub vsemu, dobis vec izkusenj pri voznji po Lj kot pri voznji po nekem manjsem kraju.

V milijonskem mestu bo pa vozil relativno majhen delez ljudi in je argument 'kaj pa, ko pride v se vecje mesto', bolj traparija.

eric_cartman ::

V milijonskem mestu bo pa vozil relativno majhen delez ljudi in je argument 'kaj pa, ko pride v se vecje mesto', bolj traparija.


Zato je traparija tudi kaj pa, ko pride v Ljubljano. Če znaš vozit, znaš vozit po poljih, mestih, regionalnih cestah itd. Se pa strinjam, da bo imel nekdo, ki bo delal izpit v "Gornjem Čušperku" verjetno večje težave z mesti, kot tisti, ki dela v Ljubljani izpit.

Sam ne pa mi z Domžalami primerjat povprečnega "Čušperka", ker ni primerljivo. Če delaš izpit v Domžalah si stalno tudi v Ljubljani. Tako da v tem primeru. Domžale so cenejše in totalno identične v primerjavi z ljubljanskimi šolami vožnje...
"= BOLJŠE"

Invictus ::

Ah dajte no mir. Od kdaj pa je ljubljanski kaos referenca za dobrega voznika. Tako ali tako si v gužvi in nimaš kaj ...

Ljubljančani znajo voziti samo po semaforjih, ko pa pridejo do ne-semaforiziranega križišča, jih pa večina ne ve kaj bi.

Ampak na srečo so danes povsod avtoceste, pa se te pomanjkljivosti ne opazijo tako kot včasih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

V LJ dobis vec izkusenj in naletis na vec situacij. Ze zaradi kolicine samega prometa, stevila razlicnih cest in ostalih faktorjev, ki se pojavljajo v prometu.

Glugy ::

Invictus je izjavil:

Kaj kompliciraš, kupi izpit, če se ga še da ...

Sej zarad takega razmišljanja pa imamo en kup nesposobnih voznikov z vozniškimi dovoljenji. Vsi bi radi najlažje skoz pršli ne glede na posledice.

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

Ah dajte no mir. Od kdaj pa je ljubljanski kaos referenca za dobrega voznika. Tako ali tako si v gužvi in nimaš kaj ...


Sej ne gre za 'dobrega voznikaTM' ampak, gre za izkusnje, ki jih lahko pridobis ze med samo voznjo v avto soli. Vec je bolje.

eric_cartman ::

Glugy je izjavil:

Invictus je izjavil:

Kaj kompliciraš, kupi izpit, če se ga še da ...

Sej zarad takega razmišljanja pa imamo en kup nesposobnih voznikov z vozniškimi dovoljenji. Vsi bi radi najlažje skoz pršli ne glede na posledice.


Mislim, da je blo to prej satirično mišljeno.. Je pa res, da nekateri to preresno vzamejo in bi se znalo zgodit, da bi res udaril po bližnjici. :D

Invictus ::

//off-topic

Zadnje čase zgleda večina folka izklaplja (ali pa je crknil) sarkazem detektor ...

Ali pa postaja del črede ovc, ki slepo vrjame vsemu kar se napiše ...

//off-topic

Za OPa, pojdi delat izpit izven Ljubljane, ker ti ne bo treba delati toliko ur ... Dobi si kako lokalno avtošolo v kaki vasi in se preprosto spogajaj za ceno. Boš več vozil in po bolj zanimiv predelih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BigWhale ::

Hvaljenje avtosol pri katerih kandidati nardijo izpit z manjsim stevilom ur, je bedarija. Ur mors met cim vec, ker to je edina stvar, ki kaj steje. Hkrati se mors pa naucit vozit, ce mas 5000 ur, pa si se vedno motoricno neopravilen, pol itak brez veze nadaljevat. :>

Glugy ::

Mogoče sem res spregledal sarkazem komentatorja ampak dejansko folk, no nekateri tko razmišljajo.

Ja boljš kaka ura vožnje več pa da je zato kaka nesreča manj.

eric_cartman ::

BigWhale je izjavil:

Hvaljenje avtosol pri katerih kandidati nardijo izpit z manjsim stevilom ur, je bedarija. Ur mors met cim vec, ker to je edina stvar, ki kaj steje. Hkrati se mors pa naucit vozit, ce mas 5000 ur, pa si se vedno motoricno neopravilen, pol itak brez veze nadaljevat. :>



Še en tak, ki misli, da je po 40 urah vožnje kaj boljši voznik kot tisti s 25 urami..Bravoo for that!!! :)

mirancar ::

morda bo boljši ampak tisti z 25 prav tako nebo crknil na cesti in bo na pocen način nadoknadil.

jaz sem delal izpit v ljubljani in se počutim za vsaj ene 300€ nategnjenga, skupaj ene 50 ur, 3x glavna vožnja
prvič ajde, sem bil res nesiguren v vse, drugič nisem naredil nič narobe in se peljal že brez strahu... nato je bilo mnenje ocenjevalca da nisem dovolj dinamičen, niti ni dal pojasnilo zakaj, to njegovo mnenje mene stane 300€, naj gre u PM

Invictus ::

eric_cartman je izjavil:


Še en tak, ki misli, da je po 40 urah vožnje kaj boljši voznik kot tisti s 25 urami..Bravoo for that!!! :)

Bi bil, če bi se težavnost vožnje stopnjevala. Tako gre pa samo za nabiranje ur ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Meizu ::

BigWhale je izjavil:

Kljub vsemu, dobis vec izkusenj pri voznji po Lj kot pri voznji po nekem manjsem kraju.

V milijonskem mestu bo pa vozil relativno majhen delez ljudi in je argument 'kaj pa, ko pride v se vecje mesto', bolj traparija.


Če si na določenih lokacijah v "manjših mestih" (tehnično je bilokakršno mestno naselje v Sloveniji manjše mesto) ali celo vaseh, kjer je skozi speljana glavna turistična proga proti istri in dalmaciji, verjemi, da izkušnje nekje tam tam.

Ni vse v mestnem prometu. Sploh pa, kot sem že stokrat v tej temi rekel (pa zgleda noben ne registrira), semaforji in sistem v Ljubljani je narejen za retardirane. Bolj enostavno bi težko bilo. Pejte v Avstrijo pogledat (recimo Celovec) kakšen sistem imajo tam. Ko ob 10 zvečer več ali manj povsod v mestu izklopijo semaforje, potem se pa znajdi ane.

Raje naj grejo vozniki iz Ljubljanskega narest še kakšnih 20-30 ur na podeželje, da bojo še občutek za dinamično vožnjo dobili. Pol pa bo.

BigWhale ::

eric_cartman je izjavil:

Še en tak, ki misli, da je po 40 urah vožnje kaj boljši voznik kot tisti s 25 urami..Bravoo for that!!! :)


25 ur na vasi proti 40 ur v mestu? Ja, slednji ima vec izkusenj. Kar 15 ur vec.

Mavrik ::

BigWhale je izjavil:

eric_cartman je izjavil:

Še en tak, ki misli, da je po 40 urah vožnje kaj boljši voznik kot tisti s 25 urami..Bravoo for that!!! :)


25 ur na vasi proti 40 ur v mestu? Ja, slednji ima vec izkusenj. Kar 15 ur vec.


Odvisno seveda a se je na pamet piflal en sam krog po mestu ali pa je vozil okoli a ne? ;)

Ogromno kanditatov, tako v mestu kot na podeželju, se v bistvu na pamet pifla vsa križišča, ulice in situacije okoli izpitnega centra in najpogostejših poti za izpite. Kar potem pomeni da morajo po izpitu se naučiti spremljati cesto še enkrat (ali pa pač vozijo kot slepci brez poznavanja označb in gledanja znakov).
The truth is rarely pure and never simple.

šernk ::

Ja 15 ur stanja po semaforjih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

eric_cartman ::

25 ur na vasi proti 40 ur v mestu? Ja, slednji ima vec izkusenj. Kar 15 ur vec.


Ampak jaz ne govorim o vaseh.. Bili smo pri Domžalah, ki so svetlobna leta daleč od vasi..

Če pa že omenjaš vas, mi pa najdi eno avtošolo, ki svoje voznike uči le na primerih na vaseh.

Glugy ::

nevem kakšne inštruktorje imate ampak dobr inštruktor k hoče da se znajdš na vsaki cesti te ne bo sam v okolico izpitnega centra peljal pa sam preračunaval kako zagotovit minimum. Dobr inštruktor k mu je mar zate te bo učil povsod. Moj inštruktor je vedno kam drugam mi narekoval naj grem. Vsaka ura je bila nekaj čisto svojega in novega. Dejansko me je s tem mal prisilil da z svojo glavo razmišljam v okviru meril, dinamiko sem se tudi naučil preko izkušenj. To da ti en pove ni dovolj, več ko voziš več izkušenj imaš bolje je zate. Seveda je res da niso vsi enako sposobni ampak boljš je da sprobaš vse kar lahko zdej ko te varuje inštruktor kot pa da pol probavaš ko si sam in se spravljaš v nevarnost po nepotrebnem. Napaka v avto šoli je neprimerno manjša od napake ko voziš sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Invictus ::

eric_cartman je izjavil:


Ampak jaz ne govorim o vaseh.. Bili smo pri Domžalah, ki so svetlobna leta daleč od vasi..

Ne seri. Domžale so malo večja vas ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Glugy ::

Pejt nazaj v osnovno šolo da te naučijo razliko med vasjo in mestom ker te več kot očitno niso naučil. Ampak ajde recimo da je vas: http://kraji.eu/thematic_page/najvecja_...
potem imamo po tvoje 12 ali manj mest v Sloveniji. Čudna logika.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dobri inštruktorji - avtošole (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6030014 (9414) mtp2
»

Neupravicen padec na izpitu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6011710 (9310) LordNacho
»

Izpit za A kategorijo

Oddelek: Na cesti
307781 (6704) bajsibajsi
»

Izkušnje v avtošoli !!! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12022694 (11916) matjash

Več podobnih tem