Forum » Na cesti » Napake pri izpitni vožnji
Napake pri izpitni vožnji
kajzer ::
4x
Po moje če ti enkrat crkne v križišču padeš, ne pa da ti lahk 4x.Če hočete pa 100% vedet lahk pa inštruktorco vprašam, ker sma še vedno na liniji, čeprav mam že skor polleta izpit.
Po moje če ti enkrat crkne v križišču padeš, ne pa da ti lahk 4x.Če hočete pa 100% vedet lahk pa inštruktorco vprašam, ker sma še vedno na liniji, čeprav mam že skor polleta izpit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kajzer ()
Freelancer ::
Uf, ste se pa razpisali... Bo treba enkrat drugič do konca prebrat .
Na izpitni vožnji bodi samo umirjen in skoncentriran, s tem si boš najbolj pomagal. Če si živčen in paničariš, potem hitro lahko narediš kakšno neumnost. Sploh pa se ne sekirat. Tud če fukneš, gre še vedno lahko še enkrat delat .
Inštruktor jo je to spraševal na izpitni vožnji? AFAIK na izpitni govori samo tist iz komisije, inštruktor pa le opazuje in na koncu pove svoje mnenje, če ga tip iz komisije kej vpraša...
Sicer pa tko ane... Vsak kokr tolk normalen inštruktor bi najprej pred izpitom vse šipe spucal, potem pa punci rekel... Poglej, tako pa takole vreme je, ne pozabt med vožnjo pržgat brisalcev / gretja šipe.
Čaki... Rampe so ble dol, ti si čakal, da pride vlak... In si mel motor pržgan... Ja in to je narobe zakaj? Je škoda bencina?
To se hecaš, right? Če mene vprašaš, to ni nobena napaka, da recimo dobiš brzino 55, pa pol to čez ene 20 sekund popraviš na ~50. Pomoje more tista komisija vzet ene par pomirjeval .
Jah... Maš en kup debilov na cesti, ki ti bojo vozil 5cm za ritjo, in prej ko se boš tega navadil, da moraš še nanje pazit, bolje bo. Če te on nabije, je že on kriv, avto maš pa še zmeri še ti sesut. Sej s časom ti to pride v navado, da vse hkrati podzavestno narediš. Ti boš videl oviro, boš bremzu, hkrat boš pa v špeglu tistega za tabo opazoval. Če ti pač nekdo skoči na cesto, boš ti bremzu, za tabo bo pa počl, glede tega ne morš nič, se pa da z opazovanjem precej rešit. Večinoma lahko vse stvari vnaprej predvidiš do te mere, da je za tistega za tabo 3x preveč placa. Če boš gledal nazaj, bo to dobro za vse... zato in ostale v prometu.
Eni pač radi vozijo za ritjo . 2 meseca nazaj mi je en tip v orenk dežju (bolj neurju) vozil direkt za ritjo. Pridem do ovinka pa vidim na nasprotnem pasu golfa 3. Golf na nasprotnem pasu je nekam korajžno prpelu (pač verjetn tko kokr je navajen ob suhi cesti) in kaj se je zgodil - zaplaval je po vodi in ovinka sploh ni mogel zvozil, enostavno se je po vodi lepo zapeljal na moj pas. Pol je blo pa treba bremzat, un za mano pa vs živčen ker se je mogu matrat, da me ni orenk nabil. Pol, ko smo se odpeljal naprej, je pa tako razdaljo držal, da bi bli tisti iz komisije zelo ponosni nanj
Tko da... gledat v špegle se splača... da ne boste tko kokr ata na moji izpitni vožnji. Vračamo se nazaj v izpitni center, js zavijem v križišču levo, pred mano pa en ata z enoprostorcem. Peljemo se po ulici In kar na lepem 50m pred izpitnim centrom se on spomni ustavit na cesti. Sunkovito in brez desnega smernika. Očitno je ustavil, da je šel lahko nekdo iz avtomobila. OK, screw that, dam lev smernik pa mimo. Ko sem bil vzporedno z njim, tip z enoprostorcem spelje. U bistvu me je po desni prehitu... Js sm si mislil samo . Pol pa komentar tipa od komisije "to je pa to, ko eni nic ne gledajo, kaj se dogaja okoli njih". Js sm bil vesel, sam da js nism bil nč kriv... Ker da maš pa kšno pizdarijo 50m pred koncem, je pa tud za popizdit...
Na izpitni vožnji bodi samo umirjen in skoncentriran, s tem si boš najbolj pomagal. Če si živčen in paničariš, potem hitro lahko narediš kakšno neumnost. Sploh pa se ne sekirat. Tud če fukneš, gre še vedno lahko še enkrat delat .
Je pa ena punca v zimskem času pogrnla. Lepo se odpeljejo in ona normalno vozi. Seveda ne pozabi gledenja nazaj.
In jo inštruktor vpraša: "Zakaj pa gledate nazaj?".
Ona pa naučeno:"Da spremljam promet za mano."
Inštruktor pa:"Aha, a pa tudi kaj vidite? Ker sem tudi sam pogledal nazaj pa nič ne vidim, ker je šipa zamegljena".
In je punca lepo padla, ker ni pred začetkom vožnje šipe zbrisala, da bi kej čez vidla.
Inštruktor jo je to spraševal na izpitni vožnji? AFAIK na izpitni govori samo tist iz komisije, inštruktor pa le opazuje in na koncu pove svoje mnenje, če ga tip iz komisije kej vpraša...
Sicer pa tko ane... Vsak kokr tolk normalen inštruktor bi najprej pred izpitom vse šipe spucal, potem pa punci rekel... Poglej, tako pa takole vreme je, ne pozabt med vožnjo pržgat brisalcev / gretja šipe.
Recimo, da sm cakal vlak, pa przgan avto.
Čaki... Rampe so ble dol, ti si čakal, da pride vlak... In si mel motor pržgan... Ja in to je narobe zakaj? Je škoda bencina?
Jst sm se plejal, sam je blo tak, da mi je za trenutek cager usel cez 50, sem to takoj opazil in popravil. Sam to se steje kot napaka.
To se hecaš, right? Če mene vprašaš, to ni nobena napaka, da recimo dobiš brzino 55, pa pol to čez ene 20 sekund popraviš na ~50. Pomoje more tista komisija vzet ene par pomirjeval .
st tega pravila enostavno ne stekam. Da je treba ves cajt gleda nazaj. Mislmi ej. OK, jst zdej gledam nazaj, da vidm, ce me ko misl prehitevat (la pa ce so policaji zadi. :)) ). Sam tisto, da mors pred zaviranjem NAJPREJ pa pogledat nazaj, potem pa zavirat, se mi pa zdi totalno bedno. Recimo, en ti skoc na cesto, ti pogledas nazaj in vidis, da ti je edn cist za riti. Ka bos zdej naredu; premzu, ker je edn na cesto skocu, al bolj pocasi zaviral, ker mas pac enga za ritjo. Ker obstaja tudi pravilo, da je potrebno drzati varnostno razdaljo. Se prav, da ce ti je nekdo za ritjo (med voznjo), je on naredil prekrsek. Pismo, sej ne bom premzal tako, kot mi bo on zadi "narekoval", ampak glede na to, kaj se bo pred mano dogajalo. Vsi bi tak mogl drzat varnostno razdaljo. In pol, ko men en skoc na cesto, jst na polno zapremzam, za onga zadi pa se nimam kej brigat; po predpisih more drzat varnostno razdaljo. Ce je no, je naredil on prekrsek, in bo placal skodo no.
Jah... Maš en kup debilov na cesti, ki ti bojo vozil 5cm za ritjo, in prej ko se boš tega navadil, da moraš še nanje pazit, bolje bo. Če te on nabije, je že on kriv, avto maš pa še zmeri še ti sesut. Sej s časom ti to pride v navado, da vse hkrati podzavestno narediš. Ti boš videl oviro, boš bremzu, hkrat boš pa v špeglu tistega za tabo opazoval. Če ti pač nekdo skoči na cesto, boš ti bremzu, za tabo bo pa počl, glede tega ne morš nič, se pa da z opazovanjem precej rešit. Večinoma lahko vse stvari vnaprej predvidiš do te mere, da je za tistega za tabo 3x preveč placa. Če boš gledal nazaj, bo to dobro za vse... zato in ostale v prometu.
Eni pač radi vozijo za ritjo . 2 meseca nazaj mi je en tip v orenk dežju (bolj neurju) vozil direkt za ritjo. Pridem do ovinka pa vidim na nasprotnem pasu golfa 3. Golf na nasprotnem pasu je nekam korajžno prpelu (pač verjetn tko kokr je navajen ob suhi cesti) in kaj se je zgodil - zaplaval je po vodi in ovinka sploh ni mogel zvozil, enostavno se je po vodi lepo zapeljal na moj pas. Pol je blo pa treba bremzat, un za mano pa vs živčen ker se je mogu matrat, da me ni orenk nabil. Pol, ko smo se odpeljal naprej, je pa tako razdaljo držal, da bi bli tisti iz komisije zelo ponosni nanj
Tko da... gledat v špegle se splača... da ne boste tko kokr ata na moji izpitni vožnji. Vračamo se nazaj v izpitni center, js zavijem v križišču levo, pred mano pa en ata z enoprostorcem. Peljemo se po ulici In kar na lepem 50m pred izpitnim centrom se on spomni ustavit na cesti. Sunkovito in brez desnega smernika. Očitno je ustavil, da je šel lahko nekdo iz avtomobila. OK, screw that, dam lev smernik pa mimo. Ko sem bil vzporedno z njim, tip z enoprostorcem spelje. U bistvu me je po desni prehitu... Js sm si mislil samo . Pol pa komentar tipa od komisije "to je pa to, ko eni nic ne gledajo, kaj se dogaja okoli njih". Js sm bil vesel, sam da js nism bil nč kriv... Ker da maš pa kšno pizdarijo 50m pred koncem, je pa tud za popizdit...
P4C@3GHz, P4P800, 1GB DDR400, ABIT Ti4200
flipflop ::
Lepo si povedal par stvari Freelancer, ampak ni tako na izpitu, vsaj ne v Celju. To da ti prekoračišš pa voziš 20 sekund več kot je omejitev te bo vrgu, pa čeprav je samo 5 kilometrov čez. Tudi če ne ugasneš avta na štrekni te bo vrgu. Pa če boš čaku na mostu da bo vlak šel mimo te bo vrgu. Prav tako progo majo pri celjski komisiji. Vlaki vozijo nonstop, pol maš pa križišče, par metrov ravnine, spet križišče, pol je most. In pred teboj je ena kolona pa se ti glih tk naredi da se na mostu ustaviš pa te lahko vrže, kot so jih nekaj že.
stromar ::
Ne, nimam nobenih vez v komisiji, skozi pa sem prišel verjetno zaradi tega, ker je bil znak na slabo preglednem mestu, zato, ker je zadnjič imela komisija dopust, tako, da smo jo mogli čakat 14 dni in verjetno tudi zato, ker sem drugače vredu vozil, pa še ponedeljk je bil, tko, da so bli dobre volje
BigWhale ::
> Čaki... Rampe so ble dol, ti si čakal, da pride vlak... In si
> mel motor pržgan... Ja in to je narobe zakaj? Je škoda
> bencina?
Preberi malo CPP, bos videl zakaj je to narobe... Zakaj je treba ugasnit motor... Sicer pa, pelji se enkrat skozi Pragersko, bos moral cakat kakih 20 minut pred rampami, ... Res je skoda bencina... ;)
> mel motor pržgan... Ja in to je narobe zakaj? Je škoda
> bencina?
Preberi malo CPP, bos videl zakaj je to narobe... Zakaj je treba ugasnit motor... Sicer pa, pelji se enkrat skozi Pragersko, bos moral cakat kakih 20 minut pred rampami, ... Res je skoda bencina... ;)
flipflop ::
Ja v CPP piše da če pričakuješ da boš moral stati na mestu 3 minute ali več, moraš vozilo ugasnit.
Microsoft ::
Ja sm caku kako minuto al dve, sam me je vseeno napizdil. Tak da tisto o treh minutih jst ne vrejamme kaj dosti in bi rajs v vsakem primeru ugasnil avto.
Men je se pol tezil nazaj, da itak nism zaposlen pri SZ da bi vedel, kako dolgo bo trajalo to cakanje nekega vlaka...
Skratka, najboljs da ugasnes masino, pa je.
by Miha
Men je se pol tezil nazaj, da itak nism zaposlen pri SZ da bi vedel, kako dolgo bo trajalo to cakanje nekega vlaka...
Skratka, najboljs da ugasnes masino, pa je.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
flipflop ::
Ja normalno da ne boš ugasnil avta če se že vlak pelja, oziroma ne boš štopal tri minute pa potem ugasnil. Če še ni vlaka nikjer videt, pač ugasneš avto.
Freelancer ::
Ja, ok, sej valda da je logično, da boš ugasnu, če pač vidiš, da boš dalj časa stal. Mene samo zanima, zakaj je narobe, če ne ugasneš. Če ma mogoče kdo CPP pri roki?
P4C@3GHz, P4P800, 1GB DDR400, ABIT Ti4200
Dr_M ::
za zacetek...prevec izpusnih plinov npr?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Freelancer ::
Heh, sej lahko tist za mano ventilacijo ugasne, če mu ni kej prov . Sam je pa to dobra ideja, zihr rešiš ful rastlin ko ugašaš motor. To bom zej počel pred vsako rdečo lučjo. Rabm samo še priporočilo za dobr polnilec akumualtorja.
P4C@3GHz, P4P800, 1GB DDR400, ABIT Ti4200
LotoZgubitek ::
Sam sem bil inštruktor za A,B,C in E kategorije,pa vam moram reči,da raje poslušajte vašega inštruktorja in se dobro naučite "voziti",vožnja pa ni samo sukanje volana temveč je tudi predvidevanje kaj bodo soudeleženci v prometu storili;gledanje mrtvih kotov-za vami se dogajajo enako pomembne stvari,kot pred vami,...
Izpit za voznika pa lahko opravljate na katerem koli izpitnem centru v Sloveniji,tako da če vam opravljanje izpita v vašem domačem kraju ni všeč,se pa prijavite drugje.
Če vam avtošola ali inštruktor ni všeč - enostavno dvignite vaš kartonček vožnje (avtošola vam ga mora dati) in nadaljujte učenje vožnje v drugi avtošoli!
Če menite,da je za vaš padec na izpitni vožnji krivo izključno inštruktorjevo napačno poučevanje(morate dokazati - padci na izpitu kandidatov enakega inštruktorja zaradi enake napake),potem vam avtošola mora nuditi brezplačne ure vožnje do naslednje izpitne vožnje!
Na izpitni vožnji kandidat NIKOLI nima prav,zato se ne spuščajte v debato z članom izpitne komisije ali inštruktorjem!
Na izpitno vožnjo pridite sproščeni in jo vzamite,kot da gre za normalno učno uro vožnje!
Še nasvet: Vozniški izpit iz vas ne naredi voznika,to iz vas naredijo izkušnje v prometu!
Izpit za voznika pa lahko opravljate na katerem koli izpitnem centru v Sloveniji,tako da če vam opravljanje izpita v vašem domačem kraju ni všeč,se pa prijavite drugje.
Če vam avtošola ali inštruktor ni všeč - enostavno dvignite vaš kartonček vožnje (avtošola vam ga mora dati) in nadaljujte učenje vožnje v drugi avtošoli!
Če menite,da je za vaš padec na izpitni vožnji krivo izključno inštruktorjevo napačno poučevanje(morate dokazati - padci na izpitu kandidatov enakega inštruktorja zaradi enake napake),potem vam avtošola mora nuditi brezplačne ure vožnje do naslednje izpitne vožnje!
Na izpitni vožnji kandidat NIKOLI nima prav,zato se ne spuščajte v debato z članom izpitne komisije ali inštruktorjem!
Na izpitno vožnjo pridite sproščeni in jo vzamite,kot da gre za normalno učno uro vožnje!
Še nasvet: Vozniški izpit iz vas ne naredi voznika,to iz vas naredijo izkušnje v prometu!
koyotee ::
evo še moja izkušnja:
vozu sm cliota 1.5 dci 80km --> mau težje crkne pr speljevanju k ma več navora k bencinci
vsakič ko sm meu vožno sm pelu inštruktorja jest(al u mcdrive, al kam drgam)
na prvi glavni vožnji sm vozu od roške do dolenjske ceste pa pol na avtocesto in nazaj po tržaški. Pol itak je na tržaški en kup semaforjev pa sm prevozu oranžno in nism naredu.
Drugič sm pa vozu proti centru ala bežigrad pa je blo kr ql. Pa lih takrat je neki štroma zmankal in semaforji niso delal pa je biu ful kaos in sm lepo stau en cajt pred križiščem
pol sm pa naredu s 35h
ps: sj na glavni vožnji nisi živčn, živčn si eno uro prej
LP
vozu sm cliota 1.5 dci 80km --> mau težje crkne pr speljevanju k ma več navora k bencinci
vsakič ko sm meu vožno sm pelu inštruktorja jest(al u mcdrive, al kam drgam)
na prvi glavni vožnji sm vozu od roške do dolenjske ceste pa pol na avtocesto in nazaj po tržaški. Pol itak je na tržaški en kup semaforjev pa sm prevozu oranžno in nism naredu.
Drugič sm pa vozu proti centru ala bežigrad pa je blo kr ql. Pa lih takrat je neki štroma zmankal in semaforji niso delal pa je biu ful kaos in sm lepo stau en cajt pred križiščem
pol sm pa naredu s 35h
ps: sj na glavni vožnji nisi živčn, živčn si eno uro prej
LP
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
pivmik ::
Jaz sem čul to zgodbo:
Kolega od kolega vozi glavno vožnjo, med vožnjo ga prijatelj na pločniku pozdravi, on dvigne roko z volana in pozdravi nazaj. Pol pa je peljal direkt na štartno mesto.
Kolega od kolega vozi glavno vožnjo, med vožnjo ga prijatelj na pločniku pozdravi, on dvigne roko z volana in pozdravi nazaj. Pol pa je peljal direkt na štartno mesto.
LP, Gregor GRE^
Microsoft ::
LOL Ta je bla pa huda.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
genesiss ::
En primer ko je ena punca padla, še preden je sploh začela se vozit..
Tam na roški na parkirplacu ob cesti je hotla speljat, ampak ni namotala volana v levo.. in direkt bum v avto pred sabo.
Tam na roški na parkirplacu ob cesti je hotla speljat, ampak ni namotala volana v levo.. in direkt bum v avto pred sabo.
dolenska ::
jaz sem naredil v prvo in brez napak. no itak sem vrjetno gledal premal nazaj
sem pa še isti dan imel izpit v žepu in se okol vozu s stoenko...to je šlo....enga bencina
sem pa še isti dan imel izpit v žepu in se okol vozu s stoenko...to je šlo....enga bencina
Gr0unD Zer0 ::
kolko se jaz spomnim velja omejitev takoj za znakom, ne pa 20 sekund kasneje...
ko je znak 50, ima da maš na števcu 50, ko pripeljes mimo znaka in maš komisijo zadaj...
ko je znak 50, ima da maš na števcu 50, ko pripeljes mimo znaka in maš komisijo zadaj...
aljazh ::
Stara tema, a ravno prav za obujanje spominov
Na moji izpitni vožnji sem moral peljati tudi po cesti rezervirani za motorna vozila (omejitev 100 km/h), a so ravno takrat kosili travo in je bila zato omejitev 40 km/h. A hec je bil ta, da so travo že zdavnaj pokosili, le znakov še niso pospravili. In jaz pač ob znaku zmanjšam na 40, mimo po prehitevalnem pa vsi vozijo vsaj 100 km/h. Po slabih 500 metrih se oglasi možakar iz komisije: "Ti kar vozi toliko kot je drugače omejitev, če ne bomo še koga v rit fasali." In lepo pospešim na 100, prehitim še dva tovornjaka, potem pa dol s hitre ceste in pred izpitni center. Izpit sem naredil, možakar ni imel pripomb, pa čeprav sem prekoračil hitrost za 60 km/h
Na moji izpitni vožnji sem moral peljati tudi po cesti rezervirani za motorna vozila (omejitev 100 km/h), a so ravno takrat kosili travo in je bila zato omejitev 40 km/h. A hec je bil ta, da so travo že zdavnaj pokosili, le znakov še niso pospravili. In jaz pač ob znaku zmanjšam na 40, mimo po prehitevalnem pa vsi vozijo vsaj 100 km/h. Po slabih 500 metrih se oglasi možakar iz komisije: "Ti kar vozi toliko kot je drugače omejitev, če ne bomo še koga v rit fasali." In lepo pospešim na 100, prehitim še dva tovornjaka, potem pa dol s hitre ceste in pred izpitni center. Izpit sem naredil, možakar ni imel pripomb, pa čeprav sem prekoračil hitrost za 60 km/h
PioneerSoul ::
To, kar se v Sloveniji dogaja je res molzenje denarja. Jaz sem naredil izpit na Floridi za 150$.
Prideš na izpitni center, se postaviš na okenček, tista ti da cpp, ga izpolniš, ti da seznam recimo 20ih številk, pokličeš na eno, se zmeniš za vožnjo, voziš s čisto običajnim avtom, zadaj zalima magnet, da ostali vejo, da si avtošola. prvič, ko sem se usedel za volan mi je povedal par stvari (gas, bremza, kako se šalta in ostali dodatki). vozil sem vsega skupaj 7 ur. potem se zmeniš za glavno, počakaš 2-3 dni, glavno odpelješ v 15ih minutah in imaš izpit. v sloveniji sem šel edino še za 5 ur v eno avtošolo, da sem se naučil prestave menat.
pa mislim, da tam ni nihče bistveno slabši voznik, kot v Sloveniji. tudi zase mislim, da sem boljši voznik od 3/4, ki so na cesti. v vsakem primeru rabiš okoli 50000km, da poznaš avto, cesto, znaš pravilno odreagirat ipd. tako, da tole pri nas ni nič drugega kot pumpanje denarja.
Prideš na izpitni center, se postaviš na okenček, tista ti da cpp, ga izpolniš, ti da seznam recimo 20ih številk, pokličeš na eno, se zmeniš za vožnjo, voziš s čisto običajnim avtom, zadaj zalima magnet, da ostali vejo, da si avtošola. prvič, ko sem se usedel za volan mi je povedal par stvari (gas, bremza, kako se šalta in ostali dodatki). vozil sem vsega skupaj 7 ur. potem se zmeniš za glavno, počakaš 2-3 dni, glavno odpelješ v 15ih minutah in imaš izpit. v sloveniji sem šel edino še za 5 ur v eno avtošolo, da sem se naučil prestave menat.
pa mislim, da tam ni nihče bistveno slabši voznik, kot v Sloveniji. tudi zase mislim, da sem boljši voznik od 3/4, ki so na cesti. v vsakem primeru rabiš okoli 50000km, da poznaš avto, cesto, znaš pravilno odreagirat ipd. tako, da tole pri nas ni nič drugega kot pumpanje denarja.
amigo_no1 ::
Nisi imel nič naše klasike:
bočnega parkiranja
speljevanja v klanec
vzvratne vožnje
odpiranja motornega pokrova
točenje goriva
?
V US si najbrž vozil z avtomatikom ? Inštruktor ni imel svojih stopalk (plin, zavore, skpolka) ?
Samo 7 ur in izpitna ?? Pri nas traja glavna vsaj 3/4 ure in vključuje prej navedene "dobrote" ter seveda še kako lokalno posebnost .
Pri vozniku začetniku je ročni menjalnik res jeba, ker dokler ga ne znaš na pamet boš vsakič gledal v menjalnik, medtem ko bi moral že zavijati/pospeševati itd in gledati na cesto...
bočnega parkiranja
speljevanja v klanec
vzvratne vožnje
odpiranja motornega pokrova
točenje goriva
?
V US si najbrž vozil z avtomatikom ? Inštruktor ni imel svojih stopalk (plin, zavore, skpolka) ?
Samo 7 ur in izpitna ?? Pri nas traja glavna vsaj 3/4 ure in vključuje prej navedene "dobrote" ter seveda še kako lokalno posebnost .
Pri vozniku začetniku je ročni menjalnik res jeba, ker dokler ga ne znaš na pamet boš vsakič gledal v menjalnik, medtem ko bi moral že zavijati/pospeševati itd in gledati na cesto...
Mavrik ::
tudi zase mislim, da sem boljši voznik od 3/4, ki so na cesti.
Ti pa 99/100 vseh ostalih voznikov na cestah.
The truth is rarely pure and never simple.
AndrejS ::
Pri nas je res molzenje denarja. Če si nadarjen za vožnjo lahko izpit že narediš po 5-10 urah.
Če pa nisi sposoben narediti izpita po 20 urah - potem pač nisi za na cesto !
Če pa nisi sposoben narediti izpita po 20 urah - potem pač nisi za na cesto !
Ziga Dolhar ::
Pri svoji petnajsti uri vožnje sem vedel, sem že več kot pripravljen za samostojno vožnjo v prometu.
Pri trideseti uri sem vedel, da [še vedno] nisem najbolje pripravljen za samostojno vožnjo v prometu.
Pri trideseti uri sem vedel, da [še vedno] nisem najbolje pripravljen za samostojno vožnjo v prometu.
https://dolhar.si/
Bob Rock ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Pri svoji petnajsti uri vožnje sem vedel, sem že več kot pripravljen za samostojno vožnjo v prometu.
Pri trideseti uri sem vedel, da [še vedno] nisem najbolje pripravljen za samostojno vožnjo v prometu.
Tocno tako!
In na podlagi takega razmisljanja vec posameznikov, veljajo, zal, za vse mlade voznike se dodatne restrikcije:
Pri nas je res molzenje denarja. Če si nadarjen za vožnjo lahko izpit že narediš po 5-10 urah.
Če pa nisi sposoben narediti izpita po 20 urah - potem pač nisi za na cesto !
Tudi nadarjen voznik, z le 5. urami izkusenj, ni primeren za samostojno voznjo na cesti.
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen
gance hale ale cuzamen
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bob Rock ()
Boban ::
NEKAJ NASVETOV ZA USPEŠNO OPRAVLJEN VOZNIŠKI IZPIT:
- Torej takojšen padec na vozniškem izpitu povzroči ravnanje, ki je v nasprotju s prometnimi pravili pri katerih bi lahko prišlo do nevarne situacije ali celo prometne nesreče.
- Teh pa je kar precej. Na prvem mestu bi vas rad opozoril, da je zelo pomembno prepričevanje pri speljevanjih in vključevanjih v promet. Recimo, ko speljete na Roški je zaradi prometa, ki vam prihaja od zadaj, res sila pomemben dober pogled na pas na katerega se vključujete.
- Vsaka vožnja in prehitevanje preko neprekinjene polne črte na vozišču, prehitevanje na obeleženem prehodu za pešce ali ne ustavitev pri znaku stop.
- Prekoračitev hitrosti, ki je ne nekem odseku označena. Recimo če peljete namesto 40 dalj časa 50km/h. To pomeni, da znaka za omejitev niste opazili. Če se niste pravočasno vključili na križišče in zamudili priložnost zato morate ponovno čakati pred križiščem. Če ta dejanja ponovite večkrat pomeni, da ne znate zadovoljivo opazovati prometa na križišču.
- Če recimo pri vožnji skozi tunel ne prižgete zasenčenih žarometov itd.
- Pri zavijanju levo, spremembo prometnega pasu kandidat se mora prepričat pogledom v levo vzvratno ogledalo če to lahko stori varno in potem nakaže Ko član komisije reče izberi mesto in se varno obrni nazaj, nikoli ne zapelji v stransko cesto – ulico prednjim delom vozila in vzvratno vožnjo peljete na prednostno cesto ali ulico, koristite stransko cesto, ulico, parkirišče da zapeljete vzvratno in s obrnite vozilo. Dovoljeno je polkrožno obračanje in obračanje z manevriranjem na primernem mestu in če se prepričate da ne ovirate ali ogrožate ostale udeležence v prometu.
- Avtocesta: pospeševalni pas, če ne dosežete hitrosti cc 80 km na uro, ne izkoristite najmanj 2/3 pospeševalnega pasu, se ne prepričate da je vozni pas prost, ali se ne ravnate trenutnim voznim razmeram na avtocesti ali Ljubljanski obvoznici.
- Avtocesta: prehitevanje in vrnitev na vozni pas mora biti gibčna, varna, pravilna varnostna razdalja, opazovanje, primerna hitrost če so razmere normalne treba pokazat da kandidat zna obvladat vozilom do 130 km/h.
- Avtocesta iz topni pas: če zavira na voznem pasu, ne prepriča se če lahko varno zapusti avtocesto, ne obvlada tehniko zmanjševanja hitrosti, oziroma menjava prestav od višje k nižji prestavi.
- V primeru prometne nesreče.
- Ko član komisije reče izberi mesto in se varno obrni nazaj, nikoli ne zapelji v stransko cesto – ulico prednjim delom vozila in vzvratno vožnjo peljete na prednostno cesto ali ulico, koristite stransko cesto, ulico, parkirišče da zapeljete vzvratno in si obrnite vozilo. Dovoljeno je polkrožno obračanje in obračanje z manevriranjem na primernem mestu in če se prepričate da ne ovirate ali ogrožate ostale udeležence v prometu.
- Moram vas opozoriti tudi na prekomerno opletanje z glavo, ko se zaradi člana prepričujete po petkrat, pomeni da izvajate ene vrste cirkus, se tudi ocenjuje precej strogo.
- Morda z konec še prepočasna vožnja. Peljati je treba v skladu s trenutnimi prometnimi razmerami in biti kar se le da gibčen.
Za voznike za preizkus znanja po odvzemu vozniškega dovoljenje:
Znate vozit, bodite pozorni pri zavijanju v križišče na desno na pogled čez rame bočni pogled /kolesarji in pešci/, pri zavijanju levo pogled v notranje potem levo zunanje ogledalo prepričate se da je levi pas prost in potem nakažete smernik in začnete z zamenjavo lege na cestišču. Spoštujte omejitve hitrosti, prepoznajte zone omejitve, na znak STOP se obvezno vstavite če je črta na črto, potem še enkrat na vidno točko če je potrebno, če ni polne črte potem se na znak STOP ustavite na vidni točki.
Spoštujte pravila avtoceste:
- na pospeševalnem pasu se ravnajte trenutni prometni situaciji, oziroma na pospeševalnem pasu pospešite najmanj 80 km/h prevozite najmanj 2/3 pospeševalnega pasu in se potem varno vključite v promet, če je potrebno lahko se pelje in čez polno zaključno črto in se ko se dobi primerna hitrost vključite pred počasnejše vozilo.
- Ko član komisije reče izberi mesto in se varno obrni nazaj, nikoli ne zapelji v stransko cesto – ulico prednjim delom vozila in vzvratno vožnjo peljete na prednostno cesto ali ulico, koristite stransko cesto, ulico, parkirišče da zapeljete vzvratno in s obrnite vozilo. Dovoljeno je polkrožno obračanje in obračanje z manevriranjem na primernem mestu in če se prepričate da ne ovirate ali ogrožate ostale udeležence v prometu.
Vsako dobro reagiranje vam bo ocenjevalec štel v dobro in bo spregledal druge napake, ki se vam pojavijo
Ljubljana 31.10.2010
- Torej takojšen padec na vozniškem izpitu povzroči ravnanje, ki je v nasprotju s prometnimi pravili pri katerih bi lahko prišlo do nevarne situacije ali celo prometne nesreče.
- Teh pa je kar precej. Na prvem mestu bi vas rad opozoril, da je zelo pomembno prepričevanje pri speljevanjih in vključevanjih v promet. Recimo, ko speljete na Roški je zaradi prometa, ki vam prihaja od zadaj, res sila pomemben dober pogled na pas na katerega se vključujete.
- Vsaka vožnja in prehitevanje preko neprekinjene polne črte na vozišču, prehitevanje na obeleženem prehodu za pešce ali ne ustavitev pri znaku stop.
- Prekoračitev hitrosti, ki je ne nekem odseku označena. Recimo če peljete namesto 40 dalj časa 50km/h. To pomeni, da znaka za omejitev niste opazili. Če se niste pravočasno vključili na križišče in zamudili priložnost zato morate ponovno čakati pred križiščem. Če ta dejanja ponovite večkrat pomeni, da ne znate zadovoljivo opazovati prometa na križišču.
- Če recimo pri vožnji skozi tunel ne prižgete zasenčenih žarometov itd.
- Pri zavijanju levo, spremembo prometnega pasu kandidat se mora prepričat pogledom v levo vzvratno ogledalo če to lahko stori varno in potem nakaže Ko član komisije reče izberi mesto in se varno obrni nazaj, nikoli ne zapelji v stransko cesto – ulico prednjim delom vozila in vzvratno vožnjo peljete na prednostno cesto ali ulico, koristite stransko cesto, ulico, parkirišče da zapeljete vzvratno in s obrnite vozilo. Dovoljeno je polkrožno obračanje in obračanje z manevriranjem na primernem mestu in če se prepričate da ne ovirate ali ogrožate ostale udeležence v prometu.
- Avtocesta: pospeševalni pas, če ne dosežete hitrosti cc 80 km na uro, ne izkoristite najmanj 2/3 pospeševalnega pasu, se ne prepričate da je vozni pas prost, ali se ne ravnate trenutnim voznim razmeram na avtocesti ali Ljubljanski obvoznici.
- Avtocesta: prehitevanje in vrnitev na vozni pas mora biti gibčna, varna, pravilna varnostna razdalja, opazovanje, primerna hitrost če so razmere normalne treba pokazat da kandidat zna obvladat vozilom do 130 km/h.
- Avtocesta iz topni pas: če zavira na voznem pasu, ne prepriča se če lahko varno zapusti avtocesto, ne obvlada tehniko zmanjševanja hitrosti, oziroma menjava prestav od višje k nižji prestavi.
- V primeru prometne nesreče.
- Ko član komisije reče izberi mesto in se varno obrni nazaj, nikoli ne zapelji v stransko cesto – ulico prednjim delom vozila in vzvratno vožnjo peljete na prednostno cesto ali ulico, koristite stransko cesto, ulico, parkirišče da zapeljete vzvratno in si obrnite vozilo. Dovoljeno je polkrožno obračanje in obračanje z manevriranjem na primernem mestu in če se prepričate da ne ovirate ali ogrožate ostale udeležence v prometu.
- Moram vas opozoriti tudi na prekomerno opletanje z glavo, ko se zaradi člana prepričujete po petkrat, pomeni da izvajate ene vrste cirkus, se tudi ocenjuje precej strogo.
- Morda z konec še prepočasna vožnja. Peljati je treba v skladu s trenutnimi prometnimi razmerami in biti kar se le da gibčen.
Za voznike za preizkus znanja po odvzemu vozniškega dovoljenje:
Znate vozit, bodite pozorni pri zavijanju v križišče na desno na pogled čez rame bočni pogled /kolesarji in pešci/, pri zavijanju levo pogled v notranje potem levo zunanje ogledalo prepričate se da je levi pas prost in potem nakažete smernik in začnete z zamenjavo lege na cestišču. Spoštujte omejitve hitrosti, prepoznajte zone omejitve, na znak STOP se obvezno vstavite če je črta na črto, potem še enkrat na vidno točko če je potrebno, če ni polne črte potem se na znak STOP ustavite na vidni točki.
Spoštujte pravila avtoceste:
- na pospeševalnem pasu se ravnajte trenutni prometni situaciji, oziroma na pospeševalnem pasu pospešite najmanj 80 km/h prevozite najmanj 2/3 pospeševalnega pasu in se potem varno vključite v promet, če je potrebno lahko se pelje in čez polno zaključno črto in se ko se dobi primerna hitrost vključite pred počasnejše vozilo.
- Ko član komisije reče izberi mesto in se varno obrni nazaj, nikoli ne zapelji v stransko cesto – ulico prednjim delom vozila in vzvratno vožnjo peljete na prednostno cesto ali ulico, koristite stransko cesto, ulico, parkirišče da zapeljete vzvratno in s obrnite vozilo. Dovoljeno je polkrožno obračanje in obračanje z manevriranjem na primernem mestu in če se prepričate da ne ovirate ali ogrožate ostale udeležence v prometu.
Vsako dobro reagiranje vam bo ocenjevalec štel v dobro in bo spregledal druge napake, ki se vam pojavijo
Ljubljana 31.10.2010
jype ::
Boban> bodite pozorni pri zavijanju v križišče na desno na pogled čez rame bočni pogled /kolesarji in pešci/
To smete počet tudi še potem, ko ne prevažate več komisije v avtomobilu.
To smete počet tudi še potem, ko ne prevažate več komisije v avtomobilu.
RejZoR ::
Pri nas je res molzenje denarja. Če si nadarjen za vožnjo lahko izpit že narediš po 5-10 urah.
Če pa nisi sposoben narediti izpita po 20 urah - potem pač nisi za na cesto !
Jezst sem raje naredil par ur več, pa ne zato ker bi bil zabit ampak ker enostavno ne more škodit. Sploh ker tud sam vidiš, da velikokrat narediš majhne napakice. Nič večjega ampak majhne neumnosti, ki se jih je dobro odvaditi. Za moje pojme je za na cesto bolj nekdo, ki se zaveda napakic kot pa nekdo, ki samo lovi, da bo naredil čim manj ur. Za tistih par evrov pa ne bom javkal, ker v življenju zmečemo več denarja za druge bedarije pa se s tem ne obremenjujemo.
Tud to, če ne narediš v prvo ni noben odraz tega, da si nesposoben. Poznam precej folka, ki so naredili v drugo ali pa celo v tretje, pa so sedaj daleč boljši vozniki od ostalih. En je naredil v drugo, pa je kasneje naredil še izpit za težkega vlačilca in kar nekaj časa delal kot poklicni voznik po celi evropi, nikoli imel nesreče al pa prekrškov, pa sedaj vozi že kar ohoho časa.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
- Vsaka vožnja in prehitevanje preko neprekinjene polne črte na vozišču
to sploh ni res. namreč sam sem na glavni vožnji prehiteval čez neprekinjeno črto tik pred preglednim ovinkom, le preden sem se lotil prehitevanja sem vprašal tistega od komisije, da če lahko prehitim (točno moj primer je bil namreč na CPP povdarjen, da če naletiš na kakšno počasno vozilo, z vprašanjem poveš, da se zavedaš da je neprekinjena črta, vsi ostali primeri (prehitevanje, vožnja zadaj) so slabši od tega, da najprej vprašaš in nato prehitiš). drugače bi namreč vozil naslednji kilometer za traktorjem cca 20km/h. torej v izrednih primerih, ko voziš za precej počasnejšim vozilom je takšno prehitevanje dovoljeno, če le to storiš varno in HITRO potegneš mimo njega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
pijavka ::
drugače bi namreč vozil naslednji kilometer za traktorjem cca 20km/h
Ha, ravno to se je meni zgodilo. Pridem za traktor, na ravnino. Tam je polna črta.
Vozim za njim. Ravnina je res dolga, nikjer nasproti nobenega. Gledam inštruktorja. Traktorist mi maha, naj ga prehitim. Za mano se logično nabira kolona. Ljuidje živčni, prehitevjao mene in traktorista. Gledam inštruktorja in pravi, da ne smem prehitet zaradi polne črte! WTF! Prehitel sem šele, ko je traktorist zavil na stransko cesto.
WarpedGone ::
Zabluzu si z neodločenostjo.
Inštruktor je vidu da še nisi sposoben pravilno presodit situacije zato sta lepo peljala za njim 20.
Inštruktor je vidu da še nisi sposoben pravilno presodit situacije zato sta lepo peljala za njim 20.
Zbogom in hvala za vse ribe
pijavka ::
WarpedGone je izjavil:
Zabluzu si z neodločenostjo.
Inštruktor je vidu da še nisi sposoben pravilno presodit situacije zato sta lepo peljala za njim 20.
A potem ga ni treba ubogat? Sem takrat mislil, da če ne veš vprašaš in ti pove kako ravnat v določeni situaciji.
WarpedGone ::
Moraš ga ubogat hkrati moraš pa tut dat vedet da ti je jasno kakšna je situacija in katera izjema pride v poštev.
Zbogom in hvala za vse ribe
RejZoR ::
WarpedGone je izjavil:
Zabluzu si z neodločenostjo.
Inštruktor je vidu da še nisi sposoben pravilno presodit situacije zato sta lepo peljala za njim 20.
Eno je teorija, drugo pa praksa. In v avtošolah načeloma do pike hočejo imet teorijo. V praksi pa bo vsak prehitel traktor če je taka ravnina in polna črta. Čjer pa je spet vprašanje zakaj zaboga je na ravnini polna črta. Mislim, ponavad jo dajo čez kakšne ovinke ravno zaradi tega ker je preglednost slaba, ne pa na ravninah.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
očitno je potem moj pridobljeni izpit bil z velikim prekrškom
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Dust ::
Zelo počasno ali mirujoče vozilo lahko BP prehitiš tudi ko je polna črta in ni nobenega nasproti. Če inštruktor pravi drugače ne bi smel biti inštruktor.
WarpedGone ::
Ampak je in on je bog-i-batina. On določa oz. odloča kaj je res in kaj je prav.
Črte so pa enkrat tako, drugič pa drugače. Ko mine en mesec pa obratno, čeprav je vse ostalo isto.
Od nekdaj je bla lepo prekinjena črta, nato potegnejo neprekinjeno in postavijo policaja ki kasira po 500 € in 3 kazenske zaradi prehiteva čez polno črto. Ne gre se za kaj je varno in prav, gre se za to kaj je ukazala država.
Črte so pa enkrat tako, drugič pa drugače. Ko mine en mesec pa obratno, čeprav je vse ostalo isto.
Od nekdaj je bla lepo prekinjena črta, nato potegnejo neprekinjeno in postavijo policaja ki kasira po 500 € in 3 kazenske zaradi prehiteva čez polno črto. Ne gre se za kaj je varno in prav, gre se za to kaj je ukazala država.
Zbogom in hvala za vse ribe
Dust ::
To je že druga stvar, kar se pa policije tiče sm pa že odpru eno temo. Danes so se mi spet dokazali kot inkasantske barabe, službeno sem skočil v gradec in velikovec, v avstriji bila policija na več točkah, med drugim sta 2 tudi stala na nekem rondoju in gledala kdo se pelje mimo (verjetno sta nadzirala promet, ustavljala sumljive voznike), da bi kdo meril z radarjem nisem vidu, vendarle pa policija praktično na vsakem kotu.
Pridem nazaj v slo in nekje pred tržičem se skriva policaj z radarjem za nekim xx avtomobilom (meril v drugo smer), kjer je omejitev iz 90 na 70 zaradi neke gostilne, cesta je pa zelo pregledna.
In tukaj bi plačov negdo, ki je spregledov tablo 70, nek narkoman z ukradenim avtom pa razkosanim truplom v prtlažniku bi se pa pelov mirno mimo, ker bi bil preveč zadet, da bi sploh kršu omejitev. Mislm sramota, briga jih za prometno varnost, postavijo se nekam kjer vedo, da bodo kasirali, ker je omejitev bedno postavljena, da o mestnih redarstvih ne govorim, ker nima smisla. V Avstriji je promet bolj umirjen, ker je polno policije, ki nadzira promet, tukaj pa vidiš enga na 3 mesece in ravno tam boš prekršil omejitev, ker je nesmiselna in boš oropan, pa čeprav si varen voznik, ki še ni imel nesreče. Ne vem ali slovenska država nima zdrave pameti s to ureditvijo kaznovanja, ali pa se jim gre samo, da kasirajo od nas ovc. Po mojem mnenju je OBOJE.
Pridem nazaj v slo in nekje pred tržičem se skriva policaj z radarjem za nekim xx avtomobilom (meril v drugo smer), kjer je omejitev iz 90 na 70 zaradi neke gostilne, cesta je pa zelo pregledna.
In tukaj bi plačov negdo, ki je spregledov tablo 70, nek narkoman z ukradenim avtom pa razkosanim truplom v prtlažniku bi se pa pelov mirno mimo, ker bi bil preveč zadet, da bi sploh kršu omejitev. Mislm sramota, briga jih za prometno varnost, postavijo se nekam kjer vedo, da bodo kasirali, ker je omejitev bedno postavljena, da o mestnih redarstvih ne govorim, ker nima smisla. V Avstriji je promet bolj umirjen, ker je polno policije, ki nadzira promet, tukaj pa vidiš enga na 3 mesece in ravno tam boš prekršil omejitev, ker je nesmiselna in boš oropan, pa čeprav si varen voznik, ki še ni imel nesreče. Ne vem ali slovenska država nima zdrave pameti s to ureditvijo kaznovanja, ali pa se jim gre samo, da kasirajo od nas ovc. Po mojem mnenju je OBOJE.
imagodei ::
> "In tukaj bi plačov negdo, ki je spregledov tablo 70, nek narkoman z ukradenim avtom pa razkosanim truplom v prtlažniku bi se pa pelov mirno mimo, ker bi bil preveč zadet, da bi sploh kršu omejitev."
Ti lepo spoštuj cestnoprometna pravila in ostalo zakonodajo, vozi po predpisih - in se ne sekiraj za narkomana z razkosanim truplom v avtu. Če bi se vsaj večina slovenskega življa pri sebi začela obnašat tako, bi na področju prometne varnosti doživeli nirvano. Ni potrebno, da bi se začel tako obnašat slehrnik, glavno da bi se jih zadosti mnogo.
Dokler pa, ravno nasprotno temu konceptu, vsak pri sebi racionalizira tako kot ti, pa izboljšanja prometne varnosti kratkoročno ni smiselno pričakovat. Visoke kazni zgolj marginalno pripomorejo k temu cilju.
Ti lepo spoštuj cestnoprometna pravila in ostalo zakonodajo, vozi po predpisih - in se ne sekiraj za narkomana z razkosanim truplom v avtu. Če bi se vsaj večina slovenskega življa pri sebi začela obnašat tako, bi na področju prometne varnosti doživeli nirvano. Ni potrebno, da bi se začel tako obnašat slehrnik, glavno da bi se jih zadosti mnogo.
Dokler pa, ravno nasprotno temu konceptu, vsak pri sebi racionalizira tako kot ti, pa izboljšanja prometne varnosti kratkoročno ni smiselno pričakovat. Visoke kazni zgolj marginalno pripomorejo k temu cilju.
- Hoc est qui sumus -
Dust ::
Ta mesec sem naredil 15 tisoč kilometrov, mislim da ga ni človeka, ki v toliko kilometrih ne nardi saj par prekrškov (hote ali nehote). Dober voznik prilagodi hitrost razmeram in ne gleda bednih znakov, ki so v sloveniji na dva metra, ker to je nesmiselno dejanje, sploh tiste otripajoče table, ki ti utripajo rdeče po naseljih so totalna bedarija, v nemčiji ne boš vidu takega sranja (vsaj jst ga še nism), to je pa že druga zgodba... Sam se držim omejitev kolikor se jih le lahko, vendar včasih tako kot vsi ostali spregledam kakšno tablo in potem je odvisno od sreče ali bo tam inkasant, ki ti bo nabil visoko kazen, pa čeprav voziš 99,9% časa po predpisih. Policajov bi moralo biti več, več kontrol na normalnih točkah in ne na inkasantskih točkah. Kontrol prometa je vedno manj, samo še radarji se skrivajo na točkah, kjer vedo, da je omejitev napačna. Ljudje tudi zaradi tega kršijo predpise, ker vedo, da je možnost da jih dobijo minimalna. V avstriji se zavedajo, da ne moraš vedno gledati na števec zato so kazni tudi bistveno nižje, možnost da te ustavijo je pa verjetno dosti višja.
tsh2 ::
jaz sem društveni izpit padel 5x, glavno vožnjo pa naredil v prvo. rekel sem si, da bom vozil 100% varno. tako sem si v nekem čudnem križišču vzel kar kakšno minuto, preden sem speljal naprej, dokler nisem bil siguren, da je varno iti. na avtocesti sem dal namesto v peto v tretjo, imel sem tudi okno odprto, ki sem ga zapiral na avtocesti. :))) na koncu sem bil siguren, da nisem opravil, a sem. je pa rekel, da tako lahko vsak vozi kot stara baba, ali nekaj podobnega.
šernk ::
jaz sem društveni izpit padel 5x
a to je dejansko možno past?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
tsh2 ::
meni se je mudilo iti na glavno vožnjo, zato sem inštruktorju govoril, da naj me kar daje na društveni izpit dokler ga ne naredim. ker sem vedel, da čimdlje bom vozil z inštruktorjem manj mi bo vse skupaj jasno. me je delalo živčnega da me nekdo gleda kako vozim. :) ko sem šel potem prvič sam v ljubljano sem se čudil, kako je enostavno vse skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tsh2 ()
nikolinika ::
Pozdravljeni,jaz pa imam drugi teden, 19.5.2014 ob 14.00 glavno vožnjo na Roški in vem da bom full živčna in mi bo kr slabo od živcev, ker tako je bilo že ko sem mela maturo, ostale izpite,ipd...kako naj poskušam samo sebe pomiriti? Bojim se da bom prav zaradi živcev padla izpit...slišala sm že za tablete Persen, res pomagajo? Nekatera mi je rekla da se ji je po zaužitju pol celo vožnjo full spalo...vsekakor bo kakršenkoli nasvet dobrodošel:)
lp, Nika
Kaboom ::
duplo dozo persena, dva štamperla viskija, pa če si še živčna skadi kaj zelenega preko...
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.
gddr85 ::
ja potem boš hladna ko špricer, samo ne smeš kakšne rdeče luči prevozit pa bo vse v redu...
francek1 ::
> No, men se je ta zadeva zasidrala v spomin, da mores na onga zadi
> "pazit",
In to je tako cudno? Hudica, saj gre za tvojo rit... Vseeno a je kdo kriv ali ne...
Jaz sem tudi videl zelenega pesca na semaforju in me je vseeno zbil avto... A zdaj bom pa se pri zeleni gledal levo in desno al kaj!?!?
Pa me je zbilo se drugic....
... tretjic... (sicer ni bil semafor in ni bil avto ampak kolesar, ki je pripeljal z napacne strani in po avtobusni postaji)...
Mnja...
Jaz nikogar pred 40 urami sploh na izpit ne bi pustil.... tisti, ki trdi da po 25h ura voznje zna vozit avto, se je zlagal... Vsem okrog sebe in se samemu sebi...
Ja seveda...jaz sem naredil izpit iz prve 18 uro...v fičku leta 80 in od tedaj nisem povzročil niti ene nesreče. Tr3ba je pač pamet uporabljag 8n bit rajše bolj kot premalo previden. Se pa strinjam, da je nekaterim tudi 50 ur premalo. Nekateri pa ne bi smeli dobit izpita nikoli.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38290 (30872) | dj_uro |
» | Najcenejše vožnje v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13316 (11681) | šernk |
» | Trema na glavni vožnji. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22188 (20657) | Azrael |
» | Izkušnje v avtošoli !!! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25350 (14572) | matjash |