» »

Napake pri izpitni vožnji

strani: 1 2 3 4

Matev ::

jaz sem rukne ker sem na lavrici (hja mal me je iz Lj odpelu) na enem klancu z drugo tišu in potem moral sunkovito zaviti v levo....

seveda bi moral pretakniti v prvo in se počasi peljati po klancu navzgor...

jaz sem pač da mi avto ne bi crknu z drugo tišu tm ene 40 ... ker je bilo za azvijanje levo občutno preveč
smo malo peska povozil in sem ruknu

Microsoft ::

BigWhale, sam jst ne stekam, kaj s tem pripomores sebi, ko opazujes onga zadi, ki ti pelje cist za ritjo, pa je cist zivecen, ker se peljes 50 po naselju, recimo.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Bob Rock ::

Odvisn od situacije, sam, ce mas cas, mu lahka nakazes, da bos ustavil, predn iz polne po bremzi stopis.

Microsoft ::

Ja, v 0,00001% situacijah.:D :D :D


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Bob Rock ::

al pa npr. pri rdeci, pa ce vidis, da za tabo ne bo mogu ustavit, pa zapeles naprej, makar na zebro al pa na stran...

Bob Rock ::

Ja, v 0,00001% situacijah

pa takih in razlicnih situacij je ful, tak, da ce das vse skupi se pa procent dvingne ;)

Microsoft ::

A tak?! Aha, zdej bom pa zarad enga mulca, ki je cist mastn, ko ma izpit, pa ko se pelje z jajcami vrednimi tolko, ko moj PC, pa itak ma musko tak naglsa, da se slis desetkrat prevec, ker je frajer, pa se mi pleje cisto za ritijo,... bom pa jst zato naredil prekrsek, da bo lahka on varno ustavil?! Jebemti!!


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Bob Rock ::

Ce pa vozis popolno, pa nikol zarad tebe ni blo treba nobenmu drugac, ko pa po pravilih odreagirat, da je promet steku, pol pa svaka cast.

Microsoft ::

Ne ne, jst delam napake zaradi neizkusenosti, ne pa zaradi tega, ker bi se delal, da sm nek frajer, ko divjam.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Poldy ::

Izpit za avto se naredi bp. Lahko imaš kvečjemu smolo (podivjani pešci) ali pa ima komisija slab dan.


Meni je na izpitni vožnji že po 20min rekel naj zavijem proti avtošoli. Sem bil prepričan da sem padel ker nisem naredil bočnega pogleda. Vsaj mislil sem tako, pa sem ga očitno naredil avtomatsko. Pa sem dobil izpit. Že v prvo. Pri 37h.

TribesMan ::

Ko sem jaz delal izpit, je na zadnji strani knjižice pislo da je treba vozit DEFENZIVNO, to se pravi da je treba opazovati kaj drugi delajo in če vidiš da delajo pizdarije pač poizkušaš rešit kar se rešit da... Če pa si kot konj z plašnicami in gledaš sam strogo pred sebe, potem pa itaq 90% stvari zamudiš in nimaš kej reševati... Sam sem iz začetka tud bolj poredko gledal nazaj, potem pa ko doživiš ene 2 ali 3 situacije pri katerih odneseš s celo ritjo zaradi tega ker si gledal nazaj se pa malo spremeni mnenje o tem...

Zgodilo se mi je že tudi to, da sem šel prehitevat pred sabo vozečega, dal sem smerni kazalec že precej pred tem, sam model ni gledal nič nazaj in mi potem, ko se jaz lotim prehitevat, seka ovinke in vozi po nasprotnem pasu... in se ni zgodilo samo enkrat... in enkrat je šlo za milimetre pa bi počilo... Pa še ogromno je takih situacij, kjer zelo prav pride če gledaš nazaj...

Sam imam izpit šele 31 mesecev in sem še bolj zelen, sam sem v tem času uspel ugotoviti da je bolje petkrat pogledati preden narediš kakšen premik...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Microsoft ::

TribesMan, o tem, da mors pogledat nazaj, ko gres na drug pas (in podobni manevri), ni dvoma, da mors pogledat, nazaj, ce hocis, da bo slo vse tak, kot si zelis.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

LoneWolf ::

Jimi, daj nam ti naredi uslugo in pripopaj kaksno razpoznavno nalepko na zadnji del avtomobila. Ce se kdaj spozabis in ti uide pogled na vzvratno ogledalo, jaz bom tisti, ki bo tam videt precej manjsi kot obicajno.

Za tistega za teboj si odgovoren tudi ti, varnostna razdalja gor ali dol. Ce je ze on bebec, da se ti nalima na auspuh, bodi vsaj ti pozoren nanj, ze zaradi estetskega izgleda tvojega zadnjega odbijaca. Ce ne vozis kot na rally-ju in spremljas promet okoli sebe imas vedno cas, da tistega za seboj opozoris pred resnim zaviranjem z neznim pritiskom na zavoro, predvsem na kaksni avtocesti ali ob nepricakovanem zaviranju na odprti cesti, in mu das cas da odreagira. Majhna pozornost, ki prepreci veliko nepotrebnih neletov od zadaj, enega od najbolj pogostih vrst karambolckov. Ce ne prej, bos zacel upostevat tiste za tabo ko te bo nekoc kak drug voznik na semaforju pozdravil s tvojega zadnjega sedeza, ti bos pa en teden ali dva brez avta in z 20% manjso vrednostjo ob prodaji zaradi zaletenega avtomobila, ceprav bo "on kriv".

Microsoft ::

LoneWolf, ko sm tvoj post bral, sm se kar malo nasmejal, ja. :))

...imas vedno cas, da tistega za seboj opozoris pred resnim zaviranjem z neznim pritiskom na zavoro, predvsem na kaksni avtocesti ali ob nepricakovanem zaviranju...
Sam ko sm pa tole bral, sm pa crkval od smeha.:D

Zdej mi pa povej, kako si predstavljas situacijo, kjer mores resno zavirati na kaksni avtocesti ali pri nepricakovanem zavianju (kot it pravis), istocasno!!! pa imas tolko casa, da nezno zacnes zavirati, da on zadi vidi, da se neki dogaja (in to celo storis zato, ker ker se ti zadi en pelje za ritjo, ki je s tem naredil prekrsek, ki pa ga po vsej verjetnosti ni naredil zaradi neizkusenosti...)?

LOOOL !!!!


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

LoneWolf ::

Jimi, ni to tako LOOOL!
Tisti, ki vozi za tabo, gleda tvoj avto. Zanj je nepricakovano zaviranje, ce bos ti pohodil zavoro kot zmesan medtem ko on lepo lagodno vozi, sploh pa na avtocesti. Zelo verjetno je, da on ne vidi situacije pred teboj, sploh, ce je se tebe presenitila. Po drugi strani, ce ti spremljas promet, je ZELO malo taksnih situacij, kjer res moras nepricakovano in na polno zavirat. Shit happens, ampak manjkrat, kot ti mislis. Se najvec moznosti za taksno situacijo imas, ce tebe isto zezne nekdo spredaj in pohodi zavoro kot zmesan (si imel dovolj varnostne razdalje?), ali pa ce se pustis presenetit zaradi nepazljivosti in se resujes s panicnim zaviranjem. Doloceno stevilo let in kilometrov imam za seboj, pa mi se ni bilo treba zavirat tako nepricakovano, da ne bi imel sekunde ali dve casa prej opozorit tistega za sabo. Da mu vsaj toliko pomeziknem z zavorno lucjo, da se mu noga sama znajde na zavori preden jaz resno pritisnem. Nacelno se kar strinjam z oblikovnim oddelkom proizvajalca in mi je zadnji del avtomobila vsec tak, kot je.

in to celo storis zato, ker ker se ti zadi en pelje za ritjo, ki je s tem naredil prekrsek

Jimi, dober voznik ni tisti, ki vozi po predpisih in sam ne dela sranja na cesti, dober voznik mora prej ali slej resevat tudi neumnosti drugih. Zato gledas nazaj. Face it, ali pa bos imel kmalu abonma pri licarju, brez lastne krivde po crki zakona, samo po lastni neumnosti. Se ne splaca, verjemi.

Microsoft ::

LoneWolf, spet si me razveselil, da malo napisem. :))

ce bos ti pohodil zavoro kot zmesan
Nikjer nisem rekel, da jst to namenoma delam!!! Samo, ce je sila, damn. Ce jo pa ze bom, bo pa to zaviranje v sili, kjer ni casa, da jst kalkuliram, kolko "morem" dat zadnjemu placa, ker je bolj vprasljivo, ce se bom jst sploh prav cas ustavil!!

Zelo verjetno je, da on ne vidi situacije pred teboj...
Le zakaj imamo varnostno razdaljo, ha? A zato, da se potem vozis nekomu za ritjo, da lazje spremljas promet pred njim? :\ :D

...ce ti spremljas promet, je ZELO malo taksnih situacij, kjer res moras nepricakovano in na polno zavirat.
Recmo, da drzi. Sam vseeno, taksne situacije, ceprav redko, so. Menma se o tistih situacijah, ko se to zgodi, ane.

...kjer res moras nepricakovano in na polno zavirat.
Preberi se enkrt. Napisal si _moras_. Se pravi, da nimas casa, da bi zdej onmu zadi "blenkal", da bos zaviral.;)

Se najvec moznosti za taksno situacijo imas, ce tebe isto zezne nekdo spredaj in pohodi zavoro kot zmesan...
Ja jst sm kriv, ane. Edino, ce bi se ugotovilo, da je on spredaj namerno zavrl...

Ko si kopiral del mojega posta, si pozabil bistvo!!!...ki pa ga po vsej verjetnosti ni naredil zaradi neizkusenosti...)?
To je _zelo_ pomembno, kar si pozabil dodati. Jst sem v postu pac predvidel, da se nekdo pelje za mano in jst ocenim, da on zna dobro vozt in da on to sam ve, vendar da se hoce van metat s tem, ko ne drzi varnostne razdalje pred sprednjim (mano).
Men ni problem resevati napak drugih zaradi pomankanja izkusenj.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

LoneWolf ::

Naj bo, se zadnjic. Saj vem, da si ze dojel point, ampak zaradi debate...

Ce jo pa ze bom, bo pa to zaviranje v sili, kjer ni casa, da jst kalkuliram, kolko "morem" dat zadnjemu placa, ker je bolj vprasljivo, ce se bom jst sploh prav cas ustavil!!

Ce si se ze pustil speljat v taksno situacijo, je bila napaka ze prej, in to najveckrat na tvoji strani. S pametno voznjo se temu izognes - drzis razdaljo, spremljas dogajanje na cesti, predvidevas... Seveda so tudi primeri, kjer si brez moci in pac moras bremzat - takrat ni kaj dosti debatirat, pac bremzas, ampak to je ze zavozena situacija. Poanta je bolj v tem, da TI ne spravis v taksno situacijo tistega zadaj, in ce ne gledas nazaj in malo popazis tudi nanj takrat ko lahko, lahko to hitro in cisto po nepotrebnem storis. 99% naletov od zadaj ni visja sila, ampak nepazljivost tistega zadaj in malomarnost tistega spredaj. Oboje se da preprecit z vecjo pazljivostjo enega od obeh. Ce tebe boli k... kaj se dogaja za tabo, je to ze 50% pogoja za nesreco.

...ce ti spremljas promet, je ZELO malo taksnih situacij, kjer res moras nepricakovano in na polno zavirat.
Recmo, da drzi. Sam vseeno, taksne situacije, ceprav redko, so. Menma se o tistih situacijah, ko se to zgodi, ane.


Menma se o situacijah, ko se to zgodi, pa ne bi bilo treba, da se. Predvsem o situacijah, ki jih povzrocis sam, ker ne spremljas prometa zadaj in brezbrizno zabremzas, tisti zadaj pa naj se resuje kot ve in zna - ce nima varnostne razdalje, si je sam kriv in dela prekrsek, a ne? Sorry, voznik s taksno logiko je zame nevaren voznik, zato sem ti tudi dal reply.

Ko si kopiral del mojega posta, si pozabil bistvo!!!...ki pa ga po vsej verjetnosti ni naredil zaradi neizkusenosti...)?
To je _zelo_ pomembno, kar si pozabil dodati. Jst sem v postu pac predvidel, da se nekdo pelje za mano in jst ocenim, da on zna dobro vozt in da on to sam ve, vendar da se hoce van metat s tem, ko ne drzi varnostne razdalje pred sprednjim (mano).


Uh, Jimi. Ce si ti presodil, da je nekdo, ki ti objestno vozi tik za ritjo dober voznik, postavljam pod vprasaj tvojo sposobnost presoje. Takih se dvakrat bolj pazis, ocitno se njemu itak fucka. Zaradi mene se lahko mirno razbije, ampak, prosim, po moznosti ne v moj avto. Naj si najde kak lep, trden kandelaber. Ce ga dobis v rit, je precej nizko na prioritetni lestvici kdo je bil kriv, se vedno si tudi ti razbit. Ni vredno samo zaradi tega, da mu lahko kazes osle "ti si bil kriv".

I'm done.

Microsoft ::

Jst grem zdele mal ven (se z avtom nekam pelat:D). Ce me ni, pol se mi je en zadi zabil... :D :P :D


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

BigWhale ::

> > ..imas vedno cas, da tistega za seboj opozoris pred resnim
> > zaviranjem z neznim pritiskom na zavoro, predvsem na kaksni
> > avtocesti ali ob nepricakovanem zaviranju...

> Sam ko sm pa tole bral, sm pa crkval od smeha.

Meni, gre pa na jok, ko tvoje poste berem... Ce te tega, kar je LoneWolf povedal niso naucili v avtosoli, potem je avtosola kjer premalo naucijo in ce se tebi to zdi smesno, ... nevem, zalost...

... Ce pa ne razumes kaj pridobis s tem, da se prepricas, ce je kdo za tabo preden divje bremzas... Bos razumel, ko se ti bo nekdo v rit zaletel...

Saj ves, avto ima kasko, ti pa ne...

gappee ::

Djte prosm še kak problematičn problem povedat... :\

nazaj morš skos gledat pa pika...:P

TribesMan ::

Moj kolega je enkrat pogruntal, da je edini problem pri izpitih za avto v Sloveniji ta, da ga naredi vsak ki se ga spravi delat. Pač hodi na glavne vožnje toliko časa da se mu userje pa ga dobi... pač eni malo prej drugi malo kasneje, sam dobijo ga pa vsi.
In ta ugotovitev drži kot pribita. Folku se je v glavo ucepilo da pač more met izpit pa basta... in pol srečujemo take in drugačne voznike...

Navsezadnje tud faksa ne naredijo vsi... zakaj bi mogli pa izpit za avto imeti vsi?

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

huelz ::

A veste kva je pisal na vratih ene rimske norisnice?

VECINA jih je zunaj! :D :D :D

Dr_M ::

JimiBtn: bogi un, ki te srecuje dnevno v prometu....jest se nebi upu vozit v istem kraju kot ti...
IT CANNOT BE DONE CAPTAIN!
No matter how hard we try, it is impossible to make a liberal intelligent.

Microsoft ::

Dej povej, kje si doma, da prijem mal v tvoj konc?:D


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Dr_M ::

ej dost mamo v LJ iz gorenjske, dolenjsjke in stajerske nesposobnih soferjov....
IT CANNOT BE DONE CAPTAIN!
No matter how hard we try, it is impossible to make a liberal intelligent.

Microsoft ::

Sej se ni treba tak hvalit, no. Tudi kak iz LJ naredi kdaj nesreco. ;)

BTW, v LJ sem ze bil... veckrat.... :)))


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Dr_M ::

seveda tut ljubljancani povzrocajo prometne nesrece....
glih zadnic me je en kekc iz celja skor zrinu iz ceste ker je ene 3x zamenu pas brez zmigovca, pa tut nazaj verjetn ni gledu sploh.
IT CANNOT BE DONE CAPTAIN!
No matter how hard we try, it is impossible to make a liberal intelligent.

Matev ::

kaj se zdej po regijah kregate al kaj

patetično

Microsoft ::

Dr_M, to sm bil jst. Tablica je CE, pa se zmigovca ne dam rad.:D


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Tero ::

OK da še gremo malo na na topic...:\
Mene zanima kak dolgo moraš čakat na izpit? inšštruktor me je danes prijavo. Bo prej ko v treh tednih?
Aja sem pa jaz iz Maribora
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

DoloresJane ::

REs, sami pametni vozniki na tem forumu. ;( Obljubim, da bom naslednjič, (ko kakšen pametnjakovič ne bo pogledal desno in bo s 60 kmh speljal desni ovinek, da bom morala jaz pri prižgani zeleni luči za pešce paziti nanj) vozila za tem avtom dokler se ne bo ustavil in mu na sredino vrat izpraskala datum, ko me je skoraj ubil.

Vi res ne vidite, da je kdaj na cesti tudi kakšen kolesar? ;( In ne mi sedaj o ob cesti prakiranih avtomobilih - bližnja izkušnja s smrtjo se mi je zgodila že vsaj trikrat na velikih, odprtih križiščih.

BigWhale ::

Nadezhda, zacni trenirat gimnastiko in se jim meci na havbe... Jaz imam precejkrat tudi kak kamen v zepu... Ki lahko hitro postane prirocni projektil... Pa se sprosca... ;>

Kaboom ::

izpitna je bila 31.ura se mi zdi, naredil v prvo - pa čeprav sem skoraj povozil starejšega gospoda na kolesu ki se je iz makadama pripelal na glavno brez da bi pogledal. očitno se je komisiji moj manever dopadel >:D

kolegi so dosti padli zaradi parkiranja in trmastih robnikov. ponavadi, vsaj v našem malem mestu Ptuj inštruktor pokaže razne finte v vseh učnih urah v kombinaciji seveda z varno vožnjo.

žal res očitno vsak dobi izpit - ampak redki vozijo/mo kulturno, to pa je pač odvisno od človeka.

kar se pa debate o gledanju vzvratno tiče - npr. čist en moj primer, se vozim pri omejitvi 70 in vidim za sabo Passata ki se mi včasih vozi malenkost bližje kot si to želim. se pripeljem preko mosta za katerim je nepregleden ovinek desno navzdol (omejitev 90) - tam je tudi odcep na levo, en avto čaka da bo lahko odpeljal tja - pogledam v ogledalo pa ne vidim passata, vklopim vse štiri žmigavce pa se vstavim čist desno za prvim avtom - gledam ogledalo pa se pritira passat z ABSom začne bremzat in se je vstavo na sredini ceste vštric z mojo polovico avta. preprosto moraš vedet kaj se dogaja tudi za tabo kjer si pri hitrostih MOGOČE 0.5 sek narazen.

pred dunajem se vozim na avtocesti, ko naenkrat vse okrog mene zablinka rumeno /!\ in se štiripasovnica upočasni na 35kmh zaradi nesreče. v sloveniji še nisem videl da bi sploh kdo vklopo vse štiri zaradi nesreče in se počasneje mimo peljal.

ko pa sem s kolesom na cesti pa sem vedno pripravljen riskirat roko pa nekomu šajbo razbit, ker prav čakam da me en skine. alternativa je verjetno rotacijska luč in piskajoč zvok (kot tovornjak v vzvratno). zanimivo pa je da mi na kolesu dostikrat kdo prednost vzame in potem jaz bremzam in ga imam priložnost grdo pogledat na razdalji 20cm čez stransko okno.
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kaboom ()

Ziga Dolhar ::

/me bi si rad privoščil en izliv jeze tule na forumu, pa se bo raje zadržal.

Do sedaj sem skoraj povzročil dve nesreči. Nekoč sem v Ljubljani na precej velikem križišču spregledal rdečo luč, drugič pa sem pri zavijanju levo spregledal z desne prihajajoč avto, ki mi je očitno prišel v mrtvi kot [izven ogledala in lastnookega pogleda desno]. Vsak incident je povzročil, da sem naslednjega pol leta vozil presneto previdneje.

Ampak da si kdo zavedno drzne rečt, da se mi v tistih dveh primerih ni splačalo opazovat čudnovozečega vozila ob meni [ki bi me skoraj oplazil in zaradi katerega nisem bil pozoren na semafor] oz. obračat desno [jok, kaj šele ustavljat ob STOP znaku, ko pa se itak vse vidi daleč v obe smeri], me pa pripravi do joka.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Binji ::

da se jst mal pokomentiram tisto prickanje LoneWolfa pa Jimija: NIMAS vedno casa najprej nezno pritisnit zavore. Predstavljej si da vozis po avtocesti na prehitevalnem pasu in da naenkrat direkt pred tabo na tvoj pas zavije 10t sleper (to se mi je dejansko zgodilo). A slucajno bos najprej po malem zaviral, ker je direkt za tvojo ritjo en frajercek v BMWju (spet si nic ne zmisljujem) in s tem prpizdil direkt v sleper in s tem posledicno naredil iz sebe plocevinasto omleto al bos zaviral in upal, da ima tisti za tabo vsaj tolko refleksov in volje po zivljenju da bo naredil isto? Jst sm naredil drugo in sm se kar ziv.

Gledanje v mrtvi kot: ne samo priporocljivo ampak OBVEZNO. Me je sram priznat da bi tako nekoga skorej porinu v ograjo ce ne bi v zadnjem trenutku vseeno preveru stanja. Od takrat naprej to preverjam pred vsako spremembo pasu.

Drugace pa: voznjo treba prilagajat okoliscinam. Prometni znaki dolocajo splosni maksimum, ti mors dolocit svojga glede na okoliscine in avto.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Matty ::

kaboom...

pred dunajem se vozim na avtocesti, ko naenkrat vse okrog mene zablinka rumeno /!\ in se štiripasovnica upočasni na 35kmh zaradi nesreče. v sloveniji še nisem videl da bi sploh kdo vklopo vse štiri zaradi nesreče in se počasneje mimo peljal.

Ocitno si redko videl kaksno nesreco ali bil v kaksni koloni kjer se je na hitro ustavljalo... Da, tudi to se dogaja v Sloveniji...

Phoebus ::

Da še jaz odgovorim jimiju. nisem bral vsega vmes, ampak vidu sem neki v 0.000001%.

V špegl gledaš zaradi sebe, da vidiš kakšno je stanje zadaj..in niti približno ni tolk mahjen procent. Dal ti bom lep primer. Zadnjič, gužva v mestu, počasi se premikamo naprej, se ustavimo, pogledam v špegu, model za mano pa se je zalimal v eno bejbo zunej in jo gledal...in gledal...in gledal...in se mi bližal...in bližal....in če ne bi zahupal me ne bi vidu in bi blo bum.

In da ne govorim na cesti ko se kakšne honde limajo zadaj za avto.... s tem da obstaja zelo lep način za jih umirit- znišaš na 5km/h in to tako, da te ne more prehitet- potem ga pa gledaš, kako postaja rdeč v obraz :D :D :D

Microsoft ::

Mislm, da je Binji mel dost podobno situacijo, kot jst. Stvar je v tem, da sploh ni casa, da bi se delal lepega voznika in zaviral tako, da se zadnji ne bi zaletel vate. Je dosti bolj vprasljivo, ce se bos sploh ti lahko ustavil prav cas, kaj sele da bi zaviral po "meri" zadnjega...

Sam tisto, ko pa avto enkrat stoji, pa da sumis, da je mozen nalet, pa ni dvoma a pogledat nazaj al ne; takrat se przge vse stir zmiguce.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Brane2 ::


pred dunajem se vozim na avtocesti, ko naenkrat vse okrog mene zablinka rumeno /!\ in se štiripasovnica upočasni na 35kmh zaradi nesreče. v sloveniji še nisem videl da bi sploh kdo vklopo vse štiri zaradi nesreče in se počasneje mimo peljal.

Ocitno si redko videl kaksno nesreco ali bil v kaksni koloni kjer se je na hitro ustavljalo... Da, tudi to se dogaja v Sloveniji...


Se mi je to že parktrat zgodilo na obvoznici in je tip pred mano prižgal vse stiri. ZELO zdrava poteza, ki je na naših obvoznicah NUJNA, sploh med dedki ki brez varnostne razdalje tiščijo svoje japončke skoraj do konca.

Ne vem, kaj zakon pravi o tem- a v tem primeru me ne zanima. Tudi sam to uporabljam. JE pa res, da v paniki verižnega ustavljanja na obvoznici ni vedno enostavno prižgat vse štiri v tisti sekundi- in še bolj ne pozabit izklopit tega, ko se odpelješ dalje... :D

Matev ::

vsak dan se vozim po obvoznici in vedno ljudje prižigajo vse štiri smernike če je to potrebno

to je čisto običajni pojav

ne vem kje se vozi model ki se mu zdi to čudno

BigWhale ::

> Ne vem, kaj zakon pravi o tem- a v tem primeru me ne zanima. Tudi
> sam to uporabljam. JE pa res, da v paniki verižnega ustavljanja na
> obvoznici ni vedno enostavno prižgat vse štiri v tisti sekundi- in
> še bolj ne pozabit izklopit tega, ko se odpelješ dalje...

Nekateri avtomobili imajo zadevo ze kar avtomatsko, ce divjas in potem divje bremzas se zmigavci kar samo od sebe vklopijo... Kar je precej pametno...

(o izklapljanju pa ne bi, ce to pozabis, bos enkrat pozabil tudi na semaforje gledat... ;>)

Jimi, Binji,... Jasno da nimas vedno casa 'na easy' na hitro zabremzat ampak, ce ga imas, potem je to pametno. Ko ljudje vidijo pred seboj nekoga, da bremza, dajo nogo dol s plina. Ce je to pri veliki hitrosti in takrat tisti avto predaj mocno bremza, se kaj hitro zgodi, da tisti zadaj prileti vanj...

Zakaj mislis, da je toliko veriznih trcenj... ;>

Binji ::

Se strinjam da je boljs ce najprej mal pumpas zlajf kot da direkt udars po stopalki, ampak poanta je da v nekih okoliscinah ni zmerej cajta za to. Treba pac ravnat tko kokr se ti zdi najboljs.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

LPP ::

Hja, jest sem delal izpit januarja.. sneg + plundra.. Vso vožnjo sem lepo odpeljal, na koncu, na križišču na Ambroževem trgu (tam kot LuiIII) speljem, na drugi strani križišča zapeljem v lužo (ane, Wad@) in poškropim ene par dijakinj, ki so prav grdo zavreščale in opozorile nase (drugače niti jaz niti komisar ne bi tega ugotovila). Na koncu je pohvalil mojo tehniko vožnje, vendar me je vrgel zaradi "odnosa do ostalih udeležencev v prometu". To je blo po 28 urah.
V drugo sem naredil (po 32 urah) sam sem delal še večje bedarije: na AC sem lepo vozil za kamionom 80, namesto, da bi šel prehitevat (sam je blo res velik prometa na prehitevalnem); na Tržaški cesti so na desnem pasu stali (nekdo je zavijal), na levem pa je bil tekoč promet. Sem tut jest zapeljal iz desnega na levi pas, ampak prepozno, bi moral že dosti prej to narest.

Ko sem delal izpit za motor, mi je že na poligonu očital nedinamično vožnjo.. sem pa pospešil in zbil en stožec ;) Sam sem potem na cesti dost lepo vozu in me je spustil.

S kamionom sem na izpitni vožnji prepozno nakazal prehitevanje kolesarja. Ampak ni blo nič hudega.

Na izpitu za kamion s prikolico sem pa enga pešca prepozno opazil in ga skor zgazil (no ni blo tok hudo, bremzat sem mogu pa kr ornk). Kaj bi bilo, če ga ne bi opazil >;)

Mam pa občutek, da bom razbil avtobus, ko bom delal izpit za D kategorijo, ker bom zapeljal iz postajališča, pa me bo naključni voznik izsilil.


Aja, potem ko enkrat imaš izpit, uporabljaj smernike pri izstopanju iz rondoja in pri vsaki menjavi pasov na večpasovni cesti (tudi pri vračanju nazaj na svoj pas po prehitevanju)!
Te ne stane veliko.
Ljubljanski potniški promet

stromar ::

Danes mi je uspelo naredit v prvo, čeprav sam nekaj precej zajebal. Takoj na štartnem mestu ko je nek klanec, mi je crknil. Druga napaka pa je bila za 10km/h prekoračena max hitrost>:D . Nekje med Divačo in Sežano popravljajo cesto insem spregledal omejitev 40 km/h.:D . Sej drugače v normalnem življenju se mi to pomoje nebi zgodilo. Na začetku, ko mi je crknilo, sem ratal ful živčen, zato sem tudi tist znak spregledal. Ma dobro, važno da imam izpit zdej

Dr_M ::

cestitke :) :))
IT CANNOT BE DONE CAPTAIN!
No matter how hard we try, it is impossible to make a liberal intelligent.

flipflop ::

Jst sem prvič padel ker sem spregledal znak za omejitev 60|O

karafeka ::

Stromar:
Druga napaka pa je bila za 10km/h prekoračena max hitrost


Dej povej, si imel kakšne veze v komisiji, da so ti dali izpit? :\

snow ::

Vse štiri se splača prižgat, ko prideš do kakšne kolone na avtocesti, pa da je mal slabše pregleda... da ne dobiš kakega veseljaka z ene 200km/h v rit.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

kajzer ::

Če jih pržgeš ga pa dobiš v rit z 160km/h.

Za prekoračeno hitrost bi naj takoj padel (ne vem kolk km/h jo lahk prekoračiš). Pa tudi če ti avto ugasne je direkten padec, že celo če ti gre malo preveč nazaj pri speljevanju v klanec.

Ha, hvalabogu da nimam več teh problemov. :)

Binji ::

prekoracis jo lahko za 10%, crkne ti pa lahko 4x. Vsaj ko sm jst delal je blo tko. V glavnem past bi mogu:D
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dobri inštruktorji - avtošole (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5715720 (3961) winchester
»

Avtošola napake ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
593297 (1870) Xserces
»

CPP - nove pole na občinskem izpitu (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
27464150 (12873) KTr1sk
»

Izkušnje v avtošoli !!! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12015168 (4390) matjash

Več podobnih tem