Forum » Na cesti » Smiselnost rezervne gume
Smiselnost rezervne gume
IL_DIAVOLO ::
Rezervna guma že nekaj casa ni obvezna oprema, zato me zanima koliko ljudi se sploh vozi tako imenovano mrtvo težo, ki ni zanemarljiva. Govora je o cca 20 kil ki se rabi skoraj nikoli.
In ce vzamemo v obzir, da ima vecina voznikov v zavarovanju sklenjena asistenco, res nima smisla. Za policaje pa se za 30 evrov kupi komplet z injekcijo, kompresorjem in vsem ki spada poleg.
Nisem prej o tem razmisljal, ampak ker se odlocam, da bi dal woofer v prtljaznik, sem malo razmisljal v tej smeri.
In ce vzamemo v obzir, da ima vecina voznikov v zavarovanju sklenjena asistenco, res nima smisla. Za policaje pa se za 30 evrov kupi komplet z injekcijo, kompresorjem in vsem ki spada poleg.
Nisem prej o tem razmisljal, ampak ker se odlocam, da bi dal woofer v prtljaznik, sem malo razmisljal v tej smeri.
pviran3 ::
Ko imaš defekt, je neprecenljiva. Dodatno naročil ob nakupu in jo vozim s seboj že 5 let. Vsake toliko jo še preverim in napumpam :)
Siddh ::
Še nisi ostal z raztrgano gumo bogu za hrbtom, ko se ti nekam mudi.
Woofer pa daj pod sovoznikov sedež.
Woofer pa daj pod sovoznikov sedež.
Invictus ::
Lahko kupiš neko peno, ampak to je samo za par km. Ne bi menjal za rezervno gumo. Odvisno pa kje se voziš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Miha 333 ::
Komplet za krpanje pnevmatik velja kot zamenjava za rezervno kolo le v primeru, ko je to predvidel proizvajalec vozila in je to vpisano v homologaciji vozila. Ne moreš samovoljno rezervnega kolesa nadomestiti s takim kompletom, vsaj ne brez homologacije.
IvoJan ::
Komplet za krpanje pnevmatik velja kot zamenjava za rezervno kolo le v primeru, ko je to predvidel proizvajalec vozila in je to vpisano v homologaciji vozila. Ne moreš samovoljno rezervnega kolesa nadomestiti s takim kompletom, vsaj ne brez homologacije.
meni nikjer v homologaciji ne pise da imam set za popravilo namesto rezervne gume, pa je bil v avtu ze iz tovarne(avto iz tovarne nima opcije za rezervno kolo, letnik 2002)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
St235 ::
Komplet za krpanje pnevmatik velja kot zamenjava za rezervno kolo le v primeru, ko je to predvidel proizvajalec vozila in je to vpisano v homologaciji vozila. Ne moreš samovoljno rezervnega kolesa nadomestiti s takim kompletom, vsaj ne brez homologacije.
meni nikjer v homologaciji ne pise da imam set za popravilo namesto rezervne gume, pa je bil v avtu ze iz tovarne(avto iz tovarne nima opcije za rezervno kolo, letnik 2002)
Poglej si 2 odstavek, 17. člen pravilnika o delih in opremi vozil. Tam je navedeno, da je ustrezen samo pripomoček, ki ga je predvidel proizvajalec vozila.
vostok_1 ::
Ne dam rezervne gume vn iz prtljažnika. Me je že 2x al 3x rešila.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
mailer ::
Nekateri res niste sposobni najt informacij v današnjem času pa ves čas guglate po telefonu. Rešitev.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
matobeli ::
Tako rešitev uporabljajo tudi serijski avti (npr Bose) in je verjetno edina prava way-to-go.
drekodovce ::
pri družinskem avtu je woofer v pritljažniku
To je sicer aftermarket, pri našem je tako že OEM ampak praktično neopazno
To je sicer aftermarket, pri našem je tako že OEM ampak praktično neopazno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: drekodovce ()
Heavy ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ne preseravam...samo razmisljam o tem kako bi ga inteligentno skril v neko ohisje.
Daš v gumo.
#TeamFelix
IL_DIAVOLO ::
poweroff ::
Ko imaš defekt, je neprecenljiva. Dodatno naročil ob nakupu in jo vozim s seboj že 5 let. Vsake toliko jo še preverim in napumpam :)
Ja, res je. Neprecenljiva, če pride do kakšne krizne situacije.
Zato jaz s sabo vedno vozim poln prtljažnik krompirja, mini hladilnik v njem pa zalogo suhih salam za par mesecev, nekaj litrov vode, na strehi imam pa dodaten prtljažnik v njem pa zalogo suhih drv za kakšen teden. Nikoli namreč ne veš kdaj pride do jedrske kataklizme in takrat bo moja zaloga neprecenljiva...
Resno: če se ne voziš po kakšni divjini, se pravi avto za v službo in nazaj po mojem mnenju nimaš kaj rabit rezervne gume. Če greš pa kam v divjino jo pač takrat daš v prtljažnik. Tako ali tako boš pa v primeru defekta zapeljal do bližnjega lokalnega mojstra - v vsakem kraju ga imajo. Ali pa bo on prišel do tebe.
sudo poweroff
matobeli ::
Eni avti imajo gumo normalnih dimenzij namest tiste za šajtrgo.
Ti poči guma na poti na šiht ali dopust, preden pride kakšna pomoč maš že 100x zamenjan in si spet lepo na poti.
Ti poči guma na poti na šiht ali dopust, preden pride kakšna pomoč maš že 100x zamenjan in si spet lepo na poti.
Arctander ::
Vso srečo s kitom, če presekaš gumo v kakšnih Dolomitih v nedeljo ob 18h. Lahko začneš kar iskati najbližje prenočišče. No, v bistvu ni treba do Dolomitov. Se lahko zgodi tudi pri nas, da si par dni brez avta, če je guma tako predrta oz. presekana, da se je ne da zaflikat in imaš kakšno ne ravno vsakdanjo dimenzijo gum, ki jih nima vsak vulkanizer na zalogi.
Da ne govorimo o tem, kakšno svinjarijo naredi tista pena v kitu znotraj gume. So vulkanizerji zelo "veseli", ko morajo pucat gumo in feltno.
Če se vam gre za tistih 10-15 kg ... zakaj potem ne vržete ven še tapet, zadnjih sedežev ... pa prišparate še ene 50 kg. Aja, pa pivskega trebuha tudi ni za zanemariti
Da ne govorimo o tem, kakšno svinjarijo naredi tista pena v kitu znotraj gume. So vulkanizerji zelo "veseli", ko morajo pucat gumo in feltno.
Če se vam gre za tistih 10-15 kg ... zakaj potem ne vržete ven še tapet, zadnjih sedežev ... pa prišparate še ene 50 kg. Aja, pa pivskega trebuha tudi ni za zanemariti
issak ::
Če se vam gre za tistih 10-15 kg ... zakaj potem ne vržete ven še tapet, zadnjih sedežev ...
ali pa woofer...
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Netrunner ::
Rezervna guma je obvezna. No saj zadnja leta so one manjših dimenzij, tako da ne vzamejo toliko prostora. Kar se onih kitov za popravilo tiče pa naj si jih vtaknejo nekam, saj kar sem bral je tako popravljene gume treba zamenjati tako da praktično ti jo popravilo uniči. Enkrat sem probal tisti kit ki ga kupiš na pumpi za kar je bil samo vržen denar stran.
Ni je čez rezervne gume. Res pa je, da če imaš kak mestni avtomobil in asistenco potem ni tako nujno.
Ni je čez rezervne gume. Res pa je, da če imaš kak mestni avtomobil in asistenco potem ni tako nujno.
FTad ::
Kaksen smisel sploh ima rezervna guma, ce so pa vijaki tako trdno zaviti, da jih s tistim mini kljucem, ki je del obvezne opreme sploh ne mores odviti, saj nimas nobenega vzvoda.
koyotee ::
Dobis eno leseno palico/karkoli podobnega oziroma stopiš nanjo?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
IL_DIAVOLO ::
Vso srečo s kitom, če presekaš gumo v kakšnih Dolomitih v nedeljo ob 18h. Lahko začneš kar iskati najbližje prenočišče. No, v bistvu ni treba do Dolomitov. Se lahko zgodi tudi pri nas, da si par dni brez avta, če je guma tako predrta oz. presekana, da se je ne da zaflikat in imaš kakšno ne ravno vsakdanjo dimenzijo gum, ki jih nima vsak vulkanizer na zalogi.
Da ne govorimo o tem, kakšno svinjarijo naredi tista pena v kitu znotraj gume. So vulkanizerji zelo "veseli", ko morajo pucat gumo in feltno.
Če se vam gre za tistih 10-15 kg ... zakaj potem ne vržete ven še tapet, zadnjih sedežev ... pa prišparate še ene 50 kg. Aja, pa pivskega trebuha tudi ni za zanemariti
Ne razumes poante...guma je skrita in se res nikoli ne rabi. Nepotrebna teza. Tudi ce predres pnevmatiko, se lahko vozis dalje. Jaz sem se s sraufom v gumi vozil precej casa brez da bi opazil. Bilo je cca 1 bara, ampak ni bilo opazno in avto se zaradi tega ni nic drugace "obnasal".
koyotee ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vso srečo s kitom, če presekaš gumo v kakšnih Dolomitih v nedeljo ob 18h. Lahko začneš kar iskati najbližje prenočišče. No, v bistvu ni treba do Dolomitov. Se lahko zgodi tudi pri nas, da si par dni brez avta, če je guma tako predrta oz. presekana, da se je ne da zaflikat in imaš kakšno ne ravno vsakdanjo dimenzijo gum, ki jih nima vsak vulkanizer na zalogi.
Da ne govorimo o tem, kakšno svinjarijo naredi tista pena v kitu znotraj gume. So vulkanizerji zelo "veseli", ko morajo pucat gumo in feltno.
Če se vam gre za tistih 10-15 kg ... zakaj potem ne vržete ven še tapet, zadnjih sedežev ... pa prišparate še ene 50 kg. Aja, pa pivskega trebuha tudi ni za zanemariti
Ne razumes poante...guma je skrita in se res nikoli ne rabi. Nepotrebna teza. Tudi ce predres pnevmatiko, se lahko vozis dalje. Jaz sem se s sraufom v gumi vozil precej casa brez da bi opazil. Bilo je cca 1 bara, ampak ni bilo opazno in avto se zaradi tega ni nic drugace "obnasal".
Pol pa izprazni vse 4 gume na 1 bar in poročaj.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
noraguta ::
Kaksen smisel sploh ima rezervna guma, ce so pa vijaki tako trdno zaviti, da jih s tistim mini kljucem, ki je del obvezne opreme sploh ne mores odviti, saj nimas nobenega vzvoda.
vulkanizerja napizdi. šraufi ne smejo bit zategnjeni na več kot deset kil.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
IL_DIAVOLO ::
Kaksen smisel sploh ima rezervna guma, ce so pa vijaki tako trdno zaviti, da jih s tistim mini kljucem, ki je del obvezne opreme sploh ne mores odviti, saj nimas nobenega vzvoda.
Sraufi morajo biti tako zategjeni, da jih odtegnes brez vzvodov. Zato se s pistolo sraufov ne zateguje, saj lahko srauf zlomis, sploh pozimi.
noraguta ::
je kr predpisan zatezni moment tam nekje med 80 in 100nm. maš pa ko je gužva pri letno zimskih menjavah kake študente ki s pištolo do daske šraufajo. takrat ti rezerva ravno tako nič ne pomeni.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
krneki0001 ::
Ko jo tako zluknjaš, si vesel rezerve v prtljažniku
Pa lokalnega vulkanizerja, četudi je to samo baraka zraven glavne ceste v Maroku
Pa lokalnega vulkanizerja, četudi je to samo baraka zraven glavne ceste v Maroku
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
b3D_950 ::
Em, gumo obrneš 'na glavo' in narediš iz poliestra ohišje, da paše v feltno.
http://www.subaruforester.org/vbulletin...
http://www.subaruforester.org/vbulletin...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
smacker ::
Zakaj bi skrival woofer v kolo, če pol tak al tak ne moreš kufra prek dat? Lepo box v kot, pa maš še vedno pol prtljažnika fraj Sicer pa na tem forumu povprašaj za mnenje profijev (če me spomin ne vara so pred leti odsvetovali razne mini wooferje pod sedeži/v tapetah): http://www.avtoakustika.com/forum/
SambaShare ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Rezervna guma že nekaj casa ni obvezna oprema, zato me zanima koliko ljudi se sploh vozi tako imenovano mrtvo težo, ki ni zanemarljiva. Govora je o cca 20 kil ki se rabi skoraj nikoli.
In ce vzamemo v obzir, da ima vecina voznikov v zavarovanju sklenjena asistenco, res nima smisla. Za policaje pa se za 30 evrov kupi komplet z injekcijo, kompresorjem in vsem ki spada poleg.
Nisem prej o tem razmisljal, ampak ker se odlocam, da bi dal woofer v prtljaznik, sem malo razmisljal v tej smeri.
Govoriš o mrtvi teži, hkrati pa bi nadomestil gumo z wooferjem? Ti nisi resen. Sicer pa pomagala že 2x, obakrat povozil vijak. 10 min pa je problem rešen. Enkrat bi sicer pomagal kompresor, čeprav ne vem koliko lahko potem tisto lepilo očistiš iz notranjosti gume. Če si na komot pa pač čakaj.
Scorpia ::
Ko mi je v blizini Milana razneslo gumo tam pa nikjer najt vulkanizerja ki bi delal cez vikend. Se boljse, ko Italijanu zacnes po anglesko, da dobis kaksne informacije. Ne vem ali sem imel sreco ampak vsak vulkanizer je bil zaprt, na avtocesti pa oderuske cene vulkanizerjev. Sicer sem imel rezervno, ampak sem cvikal, da mi ne bo spet kaksno gumo razneslo, jaz pa brez rezervne. Tako da sem pri novem opcijsko izbral "pravo" rezervno gumo in ne tisto ki so do 80km/h. Me zanima kolk bi me prislo po asistenci, ker po klicu na amzs je bila oderuska cena (zal pozabil kolk), ce bi oni koga poslali, da zamenja gumo platiscu oziroma bi verjetno peljal k tem vulkanizerjem na avtocesti.
////
bambam20 ::
GrimReaper ::
Kaksen smisel sploh ima rezervna guma, ce so pa vijaki tako trdno zaviti, da jih s tistim mini kljucem, ki je del obvezne opreme sploh ne mores odviti, saj nimas nobenega vzvoda.
Saj ti noben ne prepoveduje, da bi nosil s sabo teleskopski ključ.
Je pa dejstvo, da s tisto ročico, s katero si zategnil, se boš precej namatral odtegnit. Tudi na šihtu za odvijačenje vijakov vedno uporabim Unior T-ključe, drugače si res po nepotrebnem lomiš roke.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
bambam20 ::
Ko mi je v blizini Milana razneslo gumo tam pa nikjer najt vulkanizerja ki bi delal cez vikend. Se boljse, ko Italijanu zacnes po anglesko, da dobis kaksne informacije. Ne vem ali sem imel sreco ampak vsak vulkanizer je bil zaprt, na avtocesti pa oderuske cene vulkanizerjev. Sicer sem imel rezervno, ampak sem cvikal, da mi ne bo spet kaksno gumo razneslo, jaz pa brez rezervne. Tako da sem pri novem opcijsko izbral "pravo" rezervno gumo in ne tisto ki so do 80km/h. Me zanima kolk bi me prislo po asistenci, ker po klicu na amzs je bila oderuska cena (zal pozabil kolk), ce bi oni koga poslali, da zamenja gumo platiscu oziroma bi verjetno peljal k tem vulkanizerjem na avtocesti.
Sej pametni mamo drgač sklenjeno asistenco tudi za tujino, kjer ti pripeljejo tudi gumo.
Ker imajo asitenco samo na AMZS-ju a ne?
Pri zavarovalnici so premijske asistence nekje 40-50€.
SambaShare ::
Da ne govorimo o tem, kakšno svinjarijo naredi tista pena v kitu znotraj gume. So vulkanizerji zelo "veseli", ko morajo pucat gumo in feltno.
No saj se mi je zdelo da bo to problem. Se pa najbrž reši tako da pač ne očistijo, če jim ravno ne stojiš za hrbtom. Pa magari nabijejo gor 10 dodatnih uteži.
Prav škoda da nisem slikal kako so mi centrirali alu platišča, minimalni trud ftw. Tisto ko je vulkanizer prelen, da bi odlepil stare uteži, katerih je že tako pol odpadlo. Kaj šele da bi očistil platišče preden pripeli nove.
Mini ključ? Jaz imam takšnega in sploh ni mini.
Hm hm, Fiat/Alfa?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
IL_DIAVOLO ::
Zakaj bi skrival woofer v kolo, če pol tak al tak ne moreš kufra prek dat? Lepo box v kot, pa maš še vedno pol prtljažnika fraj Sicer pa na tem forumu povprašaj za mnenje profijev (če me spomin ne vara so pred leti odsvetovali razne mini wooferje pod sedeži/v tapetah): http://www.avtoakustika.com/forum/
Ja, res je...ocitno skrito ohisje odpade.
GrimReaper ::
SambaShare je izjavil:
Tisto ko je vulkanizer prelen, da bi odlepil stare uteži, katerih je že tako pol odpadlo. Kaj šele da bi očistil platišče preden prilepi nove.
Treba je upoštevat, da on dela celih 8 ur, verjetno za minimalca. Pa nasploh je tako, da če delaš za nekoga drugega, ne boš vložil niti pol truda, kot če bi delal zase. Tukaj ni dosti izjem in je kar splošno pravilo.
Sam bom zaradi teh šalabajzov, zdaj ko imam nov avto, dal montirat gume na platišča kar v avtohiši kjer sem kupil avto. Verjetno še vedno ni vse perfektno, ampak bolje kot pri enem vaškem vulkanizerju pa že mora bit.
Enkrat sem se mal nasmejal, ko je en s starim X5 hotel, da mu med menjavo pnevmatik še očistijo platišča iz notranje strani, očistijo naležno površino pest in ne vem kaj še vse, oni je samo pobral prvo umazano cunjo in enkrat potegnil okoli po feltni. Mislim, moraš bit res bedak, da pričakuješ, da ti gre taka opravila delat kdo drug. Tudi z dodatnimi 50EUR je precej majhna verjetnost, ker imajo tudi druge stranke.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
bambam20 ::
SambaShare je izjavil:
Hm hm, Fiat/Alfa?
Ta na sliki je sicer od fiata.
Renaulta imam in ima enak ključ
otago ::
Naceloma je prilozen default kljuc/oprema, kar zagotavlja, da lahko menjas sam pnevmatiko. Pri VW je priporocen navor 120nm.
2x menjal gumo, 1x pozno popoldne, tema, dez..imel rezervo. Drugic je sodelavec pripeljal rezervo (ker je avto bil polno robe)... Zadnja stvar, ki bi jo ven metal. (Morda ima smisel, ce gre za majhen avto (twingo,up,smart), izkljucno voznja po mestu z asistenco/AMZS).
2x menjal gumo, 1x pozno popoldne, tema, dez..imel rezervo. Drugic je sodelavec pripeljal rezervo (ker je avto bil polno robe)... Zadnja stvar, ki bi jo ven metal. (Morda ima smisel, ce gre za majhen avto (twingo,up,smart), izkljucno voznja po mestu z asistenco/AMZS).
SambaShare ::
GrimReaper je izjavil:
Sam bom zaradi teh šalabajzov, zdaj ko imam nov avto, dal montirat gume na platišča kar v avtohiši kjer sem kupil avto. Verjetno še vedno ni vse perfektno, ampak bolje kot pri enem vaškem vulkanizerju pa že mora bit.
Hja, ne bi dajal vaških v nič. Najdeš dobrega, pa si z veseljem stalna stranka, se potrudi in ve za koga dela.
Pri večjih vulkanizerjih pa greš izven sezone, sicer tako dobiš nekega študenta. Oz. kot si rekel je na minimalcu in se mu jebe.
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
Treba je upoštevat, da on dela celih 8 ur, verjetno za minimalca. Pa nasploh je tako, da če delaš za nekoga drugega, ne boš vložil niti pol truda, kot če bi delal zase. Tukaj ni dosti izjem in je kar splošno pravilo.
Sam bom zaradi teh šalabajzov, zdaj ko imam nov avto, dal montirat gume na platišča kar v avtohiši kjer sem kupil avto. Verjetno še vedno ni vse perfektno, ampak bolje kot pri enem vaškem vulkanizerju pa že mora bit.
Mhm. V avtohiši imajo pa mehaniki hude plače a ne :).
Dober vulkanizer dobro plača delavce in nimajo minimalca kot ti misliš.
S takšno miselnostjo pa ne vem kdo bi tebe sploh zaposlil.
Tear_DR0P ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
koliko ljudi se sploh vozi tako imenovano mrtvo težo, ki ni zanemarljiva. Govora je o cca 20 kil ki se rabi skoraj nikoli.
Ti predlagam da ven vržeš zadnje sedeže. Ful več mrtve teže (kdo pa še danes seksa na zadnjih zicih) se boš znebil, dobil boš prostor za resnejše ozvočenje.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
bambam20 ::
Dobro je tudi, če iz avta odstraniš vratne panele. sovoznikov sedež, kompresor klime, sredinsko konzolo. Sama nepotrebna navlaka, zaradi katere imaš porabo višjo za 3 litre. lol.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Siddh ()
korenje3 ::
če menjate gume redno, potem nebi smelo biti problemov s kakšnim prebojem. kupujte pirelli ali pa michelin. sem se z 10 let starimi takimi pnevmatikami vozil 250km/h po avtocesti brez problemov.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rezervna pnevmatika ali komplet za popravilo pnevmatikeOddelek: Na cesti | 4191 (3509) | DePalmo |
» | Polnjenje gum do 4 bara?Oddelek: Na cesti | 4387 (2682) | krneki0001 |
» | Set za popravilo pnevmatik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23536 (16818) | morosito |
» | Težava - vijak v pnevmatiki.Oddelek: Na cesti | 5470 (4687) | shadeX |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25513 (22879) | krneki0001 |