» »

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne?

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne?

«
1
2

nekoman ::

Zdravo.
Z avtom se bo delalo letno 25000km. Trenutno so na avtu nove 16"col lite felge, dobljene zraven.
Za zimo kupimo 4 nove zimske gume.
Pol se pa človek začne spraševat:
-se splača kupit 4 jeklena plaišča za zimo
-koliko tvegaš, če ne daš vsako sezono centrirat platišč pri menjavi? menjavo narediš doma v garaži, lite dol, jeklene gor.. tresljaji, podvozje poškodbe zaradi necentriranja...
-se sploh povrne nakup jeklenih platišč?
-koliko let zdržijo alu felge če jih teraš pozimi in poleti pri normalni vožnji...?
Prosim za vaša mnenja in komentarje
LP

Beernarrd ::

Edino čakanje v vrsti pridobiš.

N0t0ri0us ::

jeklena feltna je tam okol 50€, menjava gum te pa pride? 20-40€ odvisno kje živiš. Menjaš 2x letno, torej imaš po cca 4ih letih "zaslužene" jeklene feltne.

alu feltne so v "mojem" primeru po 13ih letih za na peskanje, ampak so vožene samo pozimi. Po nekaj letmih se začnejo pod barvo delati mehurčki. Vsaj na original alu feltnah se je to zgodilo.

NikolormousB ::

- Če se splača, si moraš izračunati sam. Jaz ne vidim smisla.

- Tvegaš ne prav dosti. Zaradi necentriranih gum ne bo nobenih poškodb podvozja. V najslabšem primeru boš čutil tresljaje na volanu in peljal ponovno centrirati kolesa. Ampak načeloma ni razloga, da bi se gume čez zimo "razcentrirale".

- Premontaža stane cca. 50€. Odvisno od cene platišč, izračunaj kolikokrat misliš menjati gume, če se ti splača.

- Alu felge zdržijo dlje kot avto. Malo poglej okoli, koliko 20+ let starih avtov z lepimi flegami se vozi okoli :) Ne resno, alu platišča niso nič slabša za v sneg in sol kot jeklena. Barva se ti lahko začne luščiti po nekem času, ampak po drugi strani tudi jeklena začnejo rjaveti.

Če hočeš 2 kompleta platišč se ti mogoče bolj splača pogledati na avto.net ali bolho in poiskati komplet poceni alu platišč za tvoj avto. Izbire je kar nekaj, cene pa za 16" ponavadi nizke, če nimaš kakšne eksotike.

GrimReaper ::

Splača se samo pri novem avtu, oz. če si siguren, da si dobil res dober rabljen avto, ki bo šel še vsaj 5 let.
Sam sem prej pri 5 let in 8 let starem prve mesece mal razmišljal (sicer bolj o letnih, ker tisto kar dobiš zraven je ponavadi že vse obutano od robnikov in je primerno samo še za pozimi), ampak ko sem enkrat videl da sta avtomobila že iztrošena, sem pa hitro pozabil na to.

Centriranje in montaža pride 30-40EUR, to imaš poplačano v 4 letih.

Drugače se pa splača pogledat tudi na avto.net, recimo za moj avto se dobi 16" alu že za 66EUR, in to ne kar neke kitajske replike, ampak nemške Tomason:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Res da je pozimi avto skoraj vedno umazan in izgled ni tolk važen, ampak pri feltnah se pa vseeno pozna al maš alu al pa železne.

Centriranje ni problem, komot zdrži življenjsko dobo gum, ki je zame 4-5 let.

Vzdržljivost je odvisna od kvalitete feltne, pri Alessio sem imel mehurčke že po par letih, kvalitetne italijanske ali nemške morajo pa pomoje zdržat vsaj 10 let.
Ampak da bi imel letne feltne še pozimi, to jih je pa res škoda, s še enim zimskim kompletom jim prej potrojiš kot podvojiš življenjsko dobo.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

...:TOMI:... ::

Seveda se splača kupiti še en komplet platišč z gumami, če ne drugega, prepogoste menjave lahko poškodujejo gume in tudi platišča, ko natikajo uteži za centriranje.
Tomi

zee ::

Ko sem se bil v Sloveniji, sem imel dva locena kompleta pnevmatik in platisc. Letne gume so bile 15-colske na aluminijastih platiscih, zimske pa nekaj manjse (znotraj homologacije) na jeklenih. Alu-platisc je skoda za pozimi.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Invictus ::

Če ne drugega, ti drug komplet platišč bistveno pohitri menjavo gum.

Dobesedno končaš v 15 minutah s centriranjem vred. In gume se ne uničujejo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

tomazic89 ::

Dokler ne 'pojahas' kaksnega robnika, centriranje v primeru dveh kompletov platisc ni potrebno. Sam centriram ob menjavi gum, naknadno pa le, ce vem da sem zadel kak robnik, hudo jamo, etc... Navadno se mi to ne dogaja in centriram le ob menjavi gum (na 3 leta).
In ja splaca se. Men je prav uzitek v pomladanskem soncku navintat avto, zamenjat gume in spit pivo =)

weasel ::

Ce poleg avta ob nakupu ne dobim dodatnih platisc, jih vedno dokupim in sam menjavam. Ne maram cakati v vrsti.

Dr_M ::

Nekatere alu feltne so narejene tudi za pozimi (verjetno drugacno, bolj odporno barvanje), tko da s tem sploh ni problema, samo prave moras uzet.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Heavy ::

tomazic89 je izjavil:

Sam centriram ob menjavi gum


+1. Jaz in oče imava oba ločene feltne z gumami. Premonitira se kar doma, edini dodatni nakup je bila namenska dvigalka (3 tone iz Interdiskonta - 30€).

Kot so prej napisali; poglej na avto.net za rabljene kovinska platišča. Lahko dobiš že od 20€ naprej, kar prineseš notri v 2 letih. Še ene nove pokrove daš čez in je.
#TeamFelix

K0K0 ::

Pri 25.000km na leto bodo gume držale 2 sezone ne 4.

NikolormousB ::

prepogoste menjave lahko poškodujejo gume in tudi platišča, ko natikajo uteži za centriranje.


Če vulkanizer ni totalno nesposoben, se guma pri montaži ne uničuje. Uteži se pa načeloma lepijo na platišča. Obstajajo sicer še tiste uteži, ki se nabijejo na rob, ampak ne vem zakaj bi dajal tisto gor.

Ne maram cakati v vrsti.


Jaz tudi ne, zato peljem vulkanizerja, ki me naroči na uro. Avto pustim tam, grem okrog po opravkih in pridem nazaj po avto z novimi gumami. Še operejo mi ga.

Nekatere alu feltne so narejene tudi za pozimi (verjetno drugacno, bolj odporno barvanje), tko da s tem sploh ni problema, samo prave moras uzet.


Platišča se barvajo zelo podobno kot karoserija. Če ti blatnika ni škoda za pozimi, ni razloga, da bi ti bilo škoda alu platišč.

tomazic89 ::

K0K0 je izjavil:

Pri 25.000km na leto bodo gume držale 2 sezone ne 4.

To pomeni cca 16k na letnih in 9k na zimskih. Zimske z lahkoto 4 sezone. Letne pa med 3 in 4. Odvisno od avtomobila in stila voznje.

energetik ::

nekoman je izjavil:

Zdravo.
Z avtom se bo delalo letno 25000km. Trenutno so na avtu nove 16"col lite felge, dobljene zraven.
Za zimo kupimo 4 nove zimske gume.
Pol se pa človek začne spraševat:
-se splača kupit 4 jeklena plaišča za zimo
-koliko tvegaš, če ne daš vsako sezono centrirat platišč pri menjavi? menjavo narediš doma v garaži, lite dol, jeklene gor.. tresljaji, podvozje poškodbe zaradi necentriranja...
-se sploh povrne nakup jeklenih platišč?
-koliko let zdržijo alu felge če jih teraš pozimi in poleti pri normalni vožnji...?
Prosim za vaša mnenja in komentarje
LP
Se splača, če boš avto imel vsaj ene 4-5 let.
Zakaj bi centriral vsako leto, centrirat daš takrat, ko začne trest. Meni so letne začele šele po ~4 letih in sem šel pač centrirat sredi poletja.
Nabavil sem pa rabljene (skoraj nove) jeklenke za vse skupaj 50EUR in zmagal že v 1 letu. Menjam lepo na dvorišču, vse skupaj v pol ure, vključno s pranjem s kerherjem in zategovanjem z moment ključem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

darkz ::

če imaš neke dobre 16 feltne za 800€ se še kako splača.... če pa imaš obične, ki grejo po 200 z 4 rabljenimi gumami.. se pa ne :)
|ryzen 3900x|, |2x8 ddr4 3600|, |x470-f rog|
|970pro 512|, |5700 xt|, |nzxt x52|, |omen 32|

Stipex ::

Nekaj eur gor dol. Splača se imeti dva kompleta feltn iz več razlogov:
- če te preseneti sneg, lahko premenjaš kolesa sam doma
- če imaš kakšen lep letni komplet feltn, jih je škoda za zimske razmere, sol, kamenčki itd.
- poleti je lepo imeti npr. 17-18" letni komplet in pozimi 15-16", odvisno tudi od avta .... handling in izgled
- če v kaki jami razsuješ letno feltno, lahko začasno natakneš zimski komplet dokler ne popraviš oz. kupiš nove feltne
- zimsko gumo poleti uničuješ na razgretem asfaltu - sploh na AC. Ko boš rabil zimski profil v snegu bo slabše
- centriranje narediš vsako drugo sezono, vsak komplet imaš 3-4 sezone (pri tvojih km) in to je to

Kupujte le original feltne. Prvič - aftermarket alu felge so v 95% modelih zanič, v prvi luknji jo boš zvil če pa že je res iz kvalitetne zmesi kovin je dražja od originala, drugič dizajn original feltn je ponavadi vedno najlepši, vse ostalo je ponavadi ciganija če res ne veš kaj delaš.

NikolormousB ::

- poleti je lepo imeti npr. 17-18" letni komplet in pozimi 15-16", odvisno tudi od avta .... handling in izgled


Jaz nisem nikoli razumel tega. Zaradi tistih 3 dni letno, ko je na cesti sneg imaš pol leta gor grde feltne?

M-XXXX ::

Točno tako. 10 jurju za lepši avto, potem pa pol leta najgrše, cenene, majhne feltne, da se prišpara 5€ letno...
Pa razumi...

kixs ::

Kupi celoletne gume (npr. Michelin Crossclimate) in imas skos lite feltne.

lp

NikolormousB ::

Celoletne gume so slab kompromis. Niso dobre za v sneg, niso nevem kaj na suhi cesti, niso dobre po mokrem.

Stipex ::

Celoletne gume so penzioniste, ki delajo ravno toliko km da grejo 1x na teden po penzijo, 1x na teden v trgovino in 1x na teden k maši. Pa še za takšne je boljš izbira zimska guma za celo leto.

kixs ::

Te Michelin Crossclimate so kar hi-tech gume... zdaj je Plus model zunaj, ki je se boljsi. Ce ne bi ze imel dobrih letnih in zimskih gum. Bi vzel celoletne.


GrimReaper ::

NikolormousB je izjavil:

- poleti je lepo imeti npr. 17-18" letni komplet in pozimi 15-16", odvisno tudi od avta .... handling in izgled


Jaz nisem nikoli razumel tega. Zaradi tistih 3 dni letno, ko je na cesti sneg imaš pol leta gor grde feltne?

Kaj pa bi ti, 17" zimske gume na letnih feltnah? To stane še pa še €, bolje če takoj kupiš še en komplet manjših feltn, za pozimi ga ni čez 15 ali 16".
16" feltne same po sebi niso grde, problem je če daš gor balonaste gume, in take so zdaj povečini že 205/55/16.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

...:TOMI:... ::

Ta celoletna guma stane kar veliko. Skoraj raje bi si privoščil 2 nizkocenovne (letne in zimske).
Tomi

NikolormousB ::

Kaj pa bi ti, 17" zimske gume na letnih feltnah? To stane še pa še €, bolje če takoj kupiš še en komplet manjših feltn, za pozimi ga ni čez 15 ali 16".
16" feltne same po sebi niso grde, problem je če daš gor balonaste gume, in take so zdaj povečini že 205/55/16.


Jaz imam 19" pozimi in poleti. Razlika v ceni gum je zanemarljiva, avto pa na homologiranih 17" izgleda precej slabše, tudi pelje se slabše.

korenje3 ::

nekoman je izjavil:

Zdravo.
Z avtom se bo delalo letno 25000km. Trenutno so na avtu nove 16"col lite felge, dobljene zraven.
Za zimo kupimo 4 nove zimske gume.
Pol se pa človek začne spraševat:
-se splača kupit 4 jeklena plaišča za zimo
-koliko tvegaš, če ne daš vsako sezono centrirat platišč pri menjavi? menjavo narediš doma v garaži, lite dol, jeklene gor.. tresljaji, podvozje poškodbe zaradi necentriranja...
-se sploh povrne nakup jeklenih platišč?
-koliko let zdržijo alu felge če jih teraš pozimi in poleti pri normalni vožnji...?
Prosim za vaša mnenja in komentarje
LP


moje lite so na mercedesu že 18 let, peljane pozimi in poleti. so potolčene iz vseh strani, sam zdržijo. perem jih z 20% solno kislino na vsake toliko časa.
sicer pa vsaka stvar na avtu je strošek. nov avto je sam prvih 5 let ok, potem se pa začneš spraševat zakaj si tolk denarja stran vrgu. v avto se ne izplača vlagat, sam v osnovne stvari. plastika in podobne stvari s časom oksidirajo in popokajo ali razpade.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

energetik ::

NikolormousB je izjavil:

- poleti je lepo imeti npr. 17-18" letni komplet in pozimi 15-16", odvisno tudi od avta .... handling in izgled


Jaz nisem nikoli razumel tega. Zaradi tistih 3 dni letno, ko je na cesti sneg imaš pol leta gor grde feltne?
Tudi jaz nisem nikoli razumel tega. Namreč dati stotine € za 17-18" feltne in gume. Sploh na naših cestah, kjer je jama pri jami, neutrjene bankine, prelomljen asfalt..
Imam oboje na 14 jeklenkah, izgled je enak pozimi in poleti. :))

3 dni na cesti sneg, se hecaš? Živiš na Obali mogoče? Tukaj v okoli LJ se vsaj 2 meseca vozim po ledenih in zasreženih cestah (megla in -5° npr) zjutraj v službo, ma ni šanse da bi meu gor letne.

NikolormousB ::

Imam oboje na 14 jeklenkah, izgled je enak pozimi in poleti.


No, to razumem. Ne razumem ljudi, ki poleti tlačijo na avto nevem kakšne feltne zato, da avto zgleda. Pozimi pa 2, 3" manjše jeklene gor.

3 dni na cesti sneg, se hecaš? Živiš na Obali mogoče? Tukaj v okoli LJ se vsaj 2 meseca vozim po ledenih in zasreženih cestah (megla in -5° npr) zjutraj v službo, ma ni šanse da bi meu gor letne.


Ne pravim, da bi moral imeti letne gume ampak zimske gume na normalnih platiščih.

Sicer pa ne vem kje se voziš, po mestih in regionalkah so ceste običajno kopne par ur po močnejšem sneženju.

Matevz96 ::

NikolormousB je izjavil:

Kaj pa bi ti, 17" zimske gume na letnih feltnah? To stane še pa še €, bolje če takoj kupiš še en komplet manjših feltn, za pozimi ga ni čez 15 ali 16".
16" feltne same po sebi niso grde, problem je če daš gor balonaste gume, in take so zdaj povečini že 205/55/16.


Jaz imam 19" pozimi in poleti. Razlika v ceni gum je zanemarljiva, avto pa na homologiranih 17" izgleda precej slabše, tudi pelje se slabše.


Sestra ima na Peugeotu 208 poleti 17 colske, zimske je kupila jeklena platišča z gumami (zdi se mi da Michelin) 15 col ceneje kot bi bil komplet pnevmatik za 17 colske.
#hooldthedoor

energetik ::

NikolormousB je izjavil:

Sicer pa ne vem kje se voziš, po mestih in regionalkah so ceste običajno kopne par ur po močnejšem sneženju.
Ne govorim o snegu, ampak o poledici (sploh mostički) in odpadlem srežu na cesti pri -2°. Tipične jutranje razmere na naši lokalni cesti večino decembra in januarja.

M-XXXX ::

Ne govorim o snegu, ampak o poledici (sploh mostički) in odpadlem srežu na cesti pri -2°. Tipične jutranje razmere na naši lokalni cesti večino decembra in januarja.

In to bo kako škodilo liti feltni?

bambam20 ::

M-XXXX je izjavil:


In to bo kako škodilo liti feltni?


Sol ti jih uničuje.

korenje3 ::

sol ne uničuje alu felten ker aluminij hitro pasivira. prej uniči jeklene.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

bambam20 ::

korenje3 je izjavil:

sol ne uničuje alu felten ker aluminij hitro pasivira. prej uniči jeklene.



Potem pa ne vem v čem je problem, da jih ne bi mogel uporabljat skozi celo leto. Sam imam zgolj ena jeklena.

kixs ::

Seveda lahko alu uporabljas celo leto. Vendar na mestih kjer se poskoduje lak, alu oksidira - dobi tako svetlo sivo/belkasto prevleko in grdo izgleda. Pozimi so poskobe laka verjetnejse.

Dodaten razlog manjsih feltn je seveda manjsa guma oz. ozja guma, ki je boljsa po snegu.

primar ::

No jaz sem ta problem rešil z celoletnimi gumami. Vsake 2 leti imam sedaj nove gume. Prej sem vsake 4 leta vrgel stran 4 super letne in 4 super zimske gume, ker so postale trde. Te pa zdrajsam do konca. Letno delam okoli 40kkm.

tomazic89 ::

NikolormousB je izjavil:


No, to razumem. Ne razumem ljudi, ki poleti tlačijo na avto nevem kakšne feltne zato, da avto zgleda. Pozimi pa 2, 3" manjše jeklene gor.


Jaz imam letni komplet ALU 18" (dokupljen) in zimski ALU 16" (prisel z avtom).
Zakaj imam pozimi 2" manjse in ne kar tistih 18"?

- moja dimenzija zadaj na letnih je 255/35/18. Avto je na zadnji pogon in verjemi, s taksno gumo noces zapeljati v nekaj centimetrov plundre pri visji hitrosti. Ne gre se za sparanje par eur, ampak za varnost.
- 18" poleti nimam samo zaradi izgleda, ampak se tudi avto precej drugace pelje
- 18" letne so sveze speskane, prasno barvane in zascitene s keramicno zasctio. Res nebi rad celo zimo vozil kot po jajcih, da ne bom kak robnik v plundri pojahal. Ker ja, jih je skoda in sploh z RWD se je fain mal zabavat. Ce bi bil zimski komplet jeklen, bi se verjetno se bolj zabaval...
- 2, 3" manjsa guma ima precej vec 'mesa' in imas v slabsih zimskih razmerah manj moznosti da jo kje prpesekas, kar je fajn.. vsaj men =)

NikolormousB ::

Avto je na zadnji pogon in verjemi, s taksno gumo noces zapeljati v nekaj centimetrov plundre pri visji hitrosti.


Ali v stoječo lužo poleti?

Ok, razumem usecase. Če si slab voznik in se stalno zaletavaš v robnike so manjša platišča smiselna. Ampak jaz bi v tem primeru tudi poleti dal gor 16", za vsak slučaj.

gojira ::

Jaz bom za zimo kupil 16", ker imam original letna platišča v velikosti 18" - pnevmatike, ki pa gor pašejo so pa 215/45/18. Takih dimenzij pa zimskih praktično ni veliko oz. je zelo malo izbire pa cenovno me pride tam tam, če si nabavim nov komplet z 16". Če bi bilo dovolj izbire, bi nabavil samo pnevmatike.

tomazic89 ::

NikolormousB je izjavil:


Ali v stoječo lužo poleti?

Ok, razumem usecase. Če si slab voznik in se stalno zaletavaš v robnike so manjša platišča smiselna. Ampak jaz bi v tem primeru tudi poleti dal gor 16", za vsak slučaj.


Lej ne bom se spuscal na tak nivo. Imam 2 avtomobila 35k+ prevozenih letno, brez nesrece, brez pojahanega robnika...

Osebno hodim ogromno smucat in se velikokrat soocam s sneznimi razmerami. 16" se v taksnih razmerah obnesejo obcutno bolje kot 18". pika. to je vsa znanost.
extra zate:
na 18" ni pogoja da nataknem snezne nogavice (premalo prostora povsod), katere sem ravno lani moral uporabiti na Kopah.

over & out

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

- Tvegaš ne prav dosti. Zaradi necentriranih gum ne bo nobenih poškodb podvozja. V najslabšem primeru boš čutil tresljaje na volanu in peljal ponovno centrirati kolesa. Ampak načeloma ni razloga, da bi se gume čez zimo "razcentrirale".


To tresenje na volanu je minimum, ki ga ti čutiš, večji del odnese podvozje. Namreč ti tresljaji se penašajo na ležaje, puše, roke,... Če boš dolgo vozil z necentriranimi gumami boš zelo hitro uničil vsaj ležaje in puše na podvozju.

NikolormousB ::

Ja, zato jaz vsako leto preventivno menjam vse ležaje. Letos sem kupil že 12 kompletov in jih menjam na 3 tedne.

No, resno. Avti niso narejeni iz putra. Če ti volan trese, greš pač gume nacentrirat. A je treba znanost delat iz tega?

Če boš dolgo vozil z necentriranimi gumami boš zelo hitro uničil vsaj ležaje in puše na podvozju.


Kaj zdaj? A dolgo je treba vozit, da hitro uničiš ležaje?

energetik ::

NikolormousB je izjavil:

Če ti volan trese, greš pač gume nacentrirat. A je treba znanost delat iz tega?
Se strinjam. Zakaj že bi centriral preventivno? Če mi kdaj slučajno začne tresti, se takrat zapeljem k vulkanizerju, počakam 20min in se odpeljem naprej. Večinoma je to pri mojih letnih 12tkm morda 0-1x v življenski dobi gum.

ginekk ::

Če je avto slučajno preveč nov je problem, ker imajo vsi obvezne merilce tlaka in potem rabiš še en komplet (x4) merilcev za dodatna platišča.
Lahko se voziš brez, v najboljšem primeru bo svetilo nekaj v armaturki, v najslabšem se avto ne bo hotel premaknit.

Skratka, če ima vgrajene merilce tlaka jaz ne bi vzel dodatnih platišč, če jih nima bi jih pa vzel.

Aja, naj še dodam, tudi približno ni potrebno centrirat za vsako zimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

jero_no1 ::

To je v primeru boljših merilcev tlaka, ki so v ventilčkih, kar se pogosteje pojavlja v višjih segmentih.

Če imaš navadne opozorilnika za prenizek tlak, potem ni težav, le sistem je treba po vsaki menjavi koles resetirati.

primar ::

ta je pa dobra - da bo od necentriranih gum kaj crknilo. Feltne mam stolčene že 220kkm, kljub centriranju, ne pomaga. Ampak crknilo ni pa še nič. Najbolje da vozim 160 in več....pol je mir :).

krneki0001 ::

Res je, nič se ne uniči od vibracij. :))

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

- Tvegaš ne prav dosti. Zaradi necentriranih gum ne bo nobenih poškodb podvozja. V najslabšem primeru boš čutil tresljaje na volanu in peljal ponovno centrirati kolesa. Ampak načeloma ni razloga, da bi se gume čez zimo "razcentrirale".


To tresenje na volanu je minimum, ki ga ti čutiš, večji del odnese podvozje. Namreč ti tresljaji se penašajo na ležaje, puše, roke,... Če boš dolgo vozil z necentriranimi gumami boš zelo hitro uničil vsaj ležaje in puše na podvozju.


Imam eno vprašanje zatebe. Menjal sem sprednje amortizerje in vzmeti. Vem, da bi moral opraviti optiko a vseeno me zanima. Lahko s tem škoduješ vozilu, razen, da so gume bolj obrabljene?

Optiko imam namen narediti.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kupiti jeklena platisca za zimo?

Oddelek: Na cesti
352991 (1619) tony1
»

Lita platišča - Da ali ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
535227 (3238) St235
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514406 (10209) ...:TOMI:...
»

Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7118065 (14329) GrimReaper
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13719971 (17337) krneki0001

Več podobnih tem