Prijavi se z GoogleID

» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

strani: 1 ... 33 34 35 36 37 38

Tomassi ::

Sem vzel dunlop, prej sem imel continentalke.. Z gy (ug8) nisem bil zadovoljen (prve in edine gume, ki so se mi zvile med hrambo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tomassi ()

lonewolf_ ::

gy8 so se fotru začele močno cefrati tretjo sezono. Mogoče od tega, ker zelo rad obrača na mestu. Ampak karkoli je vzel potem, ni bilo problemov.
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

Ganon ::

stara mama je izjavil:

Ja potem pa samo letne, pa ketne v prtljažnik, ne vem zakaj tako kompliciranje.


Prosim, ne dajaj neumnih idej ljudem, ti bo še kakšen naivnež nasedel.

Raindancer ::

OK. Naročene Bridgestone Blizzak LM 005, bomo videli, kako se obnesejo.

Glede keten pa - se da tudi tako naredit, policaj je potrdil, da če (še) nimaš pravočasno gor zimskih, potem je obvezna oprema zimske verige.

Osebno imam raje zimske gume, boljši občutek.

Lp,

Raindancer

D3m ::

Hmmmmm.

Ponujajo mi Michelin CC+ za 71 eur kos.

Je to ok?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

J.McLane ::

Če ne boš napisal dimenzije ti ne bo nobeden znal odgovorit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

D3m ::

205/55 R16
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

WhiteAngel ::

dstojs je izjavil:

Dan danes večina že gleda da bi čim manj denarja zapravili za gume in kot pravi sodelavc on vozi skoz Sava Eskimo S3 M+S že 4 leta in škoda menjat dvakrat na leto gume saj zapraviš zato več kot 60 eur. Tako razmišlja veliko ljudi in špara pri pomembnih stvareh ker VARNOST je prvo kar je pomembno ko se vsedemo za volan vozila.


Savske Eskimo gume niso slabe. So fokusirane na sneg, kar je najpomembneje za naše razmere. V dežju in suhem vremenu še nihče ni obtičal v prometu. Po 4 letih je pa guma itak stara in jo je treba zamenjat, tudi Continentalko.

Varnost je pa relativna. Ni vse v gumah in NCAP zvezdicah. Pa tudi tvoj sodelavec je očitno še živ in zdrav.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Ganon je izjavil:

stara mama je izjavil:

Ja potem pa samo letne, pa ketne v prtljažnik, ne vem zakaj tako kompliciranje.


Prosim, ne dajaj neumnih idej ljudem, ti bo še kakšen naivnež nasedel.

Ja, jemanje izven konteksta je tudi vedno neumna ideja.
Za 8000km na leto se pa človek vozi praktično nič, in je že možnost da naleti na hude razmere zelo majhna. Ko pa že, bo pa kolega "nafehtal" za prevoz.
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

dstojs ::

Vsi bi samo fine avte imeli ko je treba pa tisto nujno pa se špara. Gume so zato da se jih ima denar pa je zato da se ga zapravlja AMPAK za pametne stvari ne bahaštvo. In idiot je vsak če misli da zimsko gumo lahko furaš celo leto in to par sezon tako in da potem je še zmeraj varna in dobra. Marsikaj sem že videl in tudi doživel zato vem da na gumah bedaki šparajo in jebat ga če na cigaretih in pjančevanju zapravijo za 10 gum letno samo za gume je pa škoda denar dati.
Brat se je z Renault scenicom in Sava eskimo s3 m+s v jeseni obrnil na zavoju pri normalni hitrostji saj vozi počasi po domače kot po jajcih.Cesta je bila mokra vendar nikoli se kaj takega mu še ni zgodilo pa se miljonkrat je peljal isto.Z letnimi gumami tega sigurno ne bi bilo kot z temi zimskimi stokrat pregretimi čez poletje. Mater meni je škoda zimske gume čez zimo ko ni dosti hladno saj pri 10 in več stopinjah ni dobr za gumo in se poprej uničijo tudi 4 sezone potem ne bodo zdržale.

Ganon ::

stara mama je izjavil:

Ganon je izjavil:

stara mama je izjavil:

Ja potem pa samo letne, pa ketne v prtljažnik, ne vem zakaj tako kompliciranje.


Prosim, ne dajaj neumnih idej ljudem, ti bo še kakšen naivnež nasedel.

Ja, jemanje izven konteksta je tudi vedno neumna ideja.
Za 8000km na leto se pa človek vozi praktično nič, in je že možnost da naleti na hude razmere zelo majhna. Ko pa že, bo pa kolega "nafehtal" za prevoz.


8000 kilometrov definitivno ni praktično nič. In sploh ni nujno, da naleti na hude razmere, letna pnevmatika je pozimi lahko zelo nevarna v vseh razmerah.

J.McLane ::

Če je samo mokra cesta ne, so že testirali tudi pri nizkih temperaturah. S tem ne zagovarjam tega početja, samo dejstvo je pa dejstvo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Ganon ::

Dejstvo? Letna pnevmatika ima na mokri podlagi, ob nizkih temperaturah, precej daljšo zavorno pot in manj oprijema.

Ne vem, no, pnevmatika je edini stik avtomobila s podlago. Žalostno, da sploh debatiramo o takih rečeh.

J.McLane ::

Testi govorijo nasprotno
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

perci ::

Testi govorijo kar naročnik testa hoče.

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Testi govorijo nasprotno
Odvisno kateri testi. Kdor je bil na Vranskem na beli podlagi, je lahko videl razliko med letnimi in zimskimi.
Tudi moje meritve jasno kažejo, da je na mokrem (že pri zmernih temperaturah ~10°) zimska precej boljša.

J.McLane ::

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Tomassi ::

Test pa tak, letne gume širše od zimskih...

Sicer pa sava res ne more biti referenca za dobro zimsko gumo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tomassi ()

dstojs ::

Zdaj govorimo za zimske gume katere so bile celo leto na avtomobilu in se stokrat pregrele in potem na mokrem pri 10 ali 15 stopinj ne morejo biti super in letna guma pa normalno da je že pri 10 stopinjah kar slabša kakor če je dvajset saj je letna guma bolj trda in namenjena višjim temperaturam. Zimska guma pa ni namenjena da jo furaš po cesti ko je 40 stopinj in potem mislis še čez zimo jo fural in kako je to dobra guma. A ste nori sploh ne rabiš nobenih testov za tak primer. Testi za gume se že razlikujejo že če samo testiras z enim ali drugim avtom pa bo drugače.

dstojs ::

Pa zimsko gumo takoj zapališ če poleti naenkrat zaviraš da guma cvili tiste lamele kar zažge so take kot da bi z likalnikom gor pritisnil to pa zato ker je tako mehka in ker ima narezene tiste lamele po grifah. Ko enkrat tako narediš z gumo jo lahko sam stran vržeš saj ni nikoli več okrogla in avto potem kar poskakuje pri letni pa tega ne doživiš Kmalu saj je bolj trda in ni narezanih grifov kot pri zimski. Jaz opazim že po 3-letah da je zimska guma bolj trda pa jo vozim samo čez zimo kaj šele če bo vozil ves čas na avtu. Raje nove gume ko je treba kakor it na dopust ali morje.

J.McLane ::

Seveda bo drugače, če so pa razlike v resnici zelo majhne.

Celoletne gume so za določene namene uporabe super rešitev. Daj ti nekomu ki dela 10k km letno svetuj dva kompleta gum in ga boš čez 7 let na cesti srečal s temi super zimskimi gumami, ki so kot nove, saj jih ni še nikoli pregrel na 40°...

Tak naj si kupi Nokian WeatherProof in jih lepo po 3-4 letih zamenja za nove, to je nekaj najbolj varnega kar tak osebek lahko naredi. Pa prosim ne mi sanjat tule, da bo nekdo po 4ih letih vrgel v smeti gume, ki so prevozile 20k km in imajo še več kot 6mm profila. To ni ne eklloško in ne finančno sprejemljivo. Ko pa nekdo vsaki dve leti vrže telefon v smeti je pa označen za ne vem kaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

J.McLane je izjavil:


Tak naj si kupi Nokian WeatherProof in jih lepo po 3-4 letih zamenja za nove, to je nekaj najbolj varnega kar tak osebek lahko naredi. Pa prosim ne mi sanjat tule, da bo nekdo po 4ih letih vrgel v smeti gume, ki so prevozile 20k km in imajo še več kot 6mm profila. To ni ne eklloško in ne finančno sprejemljivo. Ko pa nekdo vsaki dve leti vrže telefon v smeti je pa označen za ne vem kaj.

Jaz sem svoje Nokian Line vrgel stran po 4 poletjih s 6-7mm profila. Na mokrem niso držale več. Se strinjam, ni ekološko. Pa vendar, samo celoletnih nimam zato, ker pozimi nujno rabim odlične zimske. Zato pač imam 2 kompleta, ki ju mečem stran s 6mm profila...

feryz ::

Jaz sem jih tudi naročil za Zafiro. Dobavni rok je 2 do tri tedne, torej nimam kaj čakati.
Cena pa sitnica, 1.003 evre za vse 4.
Do spomladi bo, potem pa letne. Te, ki so zdaj gor, so že nevarne. Imajo še kake 4 mm profila. Ampak oprijem ni več enak. Čeprav so od spomladi, torej praktično nove. Zmatrane so, kaj čmo.

borisk ::

za zafiro? kakšno dimenzijo pa imaš da so tako drage gume, še za pickupa dobim zelo dobre cenej po kosu (265/60 R18 Bridgestone Blizzak DM V2)

stara mama ::

Ganon je izjavil:


Ne vem, no, pnevmatika je edini stik avtomobila s podlago. Žalostno, da sploh debatiramo o takih rečeh.

Tako pogosta in obrabljena lajna, da glava peče :P
Že res, ampak ni sam ena guma (imaš še druge tri), pa še te so pritisnjene ob asfalt z 1-2 tonami pleha.
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

J.McLane ::

Dajte si ogledat na kakšnih gumah se vozijo gospodarska vozila (in letne), pa sploh ni pomembno koliko daš za gume, standard je tam čez celo ponudbo tak, da guma pač mora zdržati veliko kilometrov, temu ustrezen je oprijem, ki bi moral biti za te več tonske kište še toliko boljši pa je v resnici slabši.

Še enkrat ponavljam, varnost je v glavah voznikov in čisto nikjer drugje. Kdor pa hoče biti hiter in mu ni všeč nizka meja oprijema bo pa skeširal za boljše gume ampak ne zaradi varnosti ampak zaradi tega ker pač mora biti najhitrejši na cesti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedOne ::

Še enkrat ponavljam, varnost je v glavah voznikov in čisto nikjer drugje.

Varnost v tvoji glavi ti ne bo čisto nič pomagala, ko v glavi, ki ti bo pripeljala naproti, ne bo nobene varnosti ni ti bo sekala tvojo povsem varno pot.

Ne bo ti ostalo drugega kot lovljenje desetink in centimetrov.
Če boš mel srečo, boš nucal zavarovalnico.
Do you know what you don't know?

joggi79 ::

J.McLane je izjavil:

Dajte si ogledat na kakšnih gumah se vozijo gospodarska vozila, pa sploh ni pomembno koliko daš za gume, standard je tam čez celo ponudbo tak, da guma pač mora zdržati veliko kilometrov, temu ustrezen je oprijem, ki bi moral biti za te več tonske kište še toliko boljši pa je v resnici slabši.

Tovorna in/ali gospodarska vozila niso ravno referenca. Ko bodo zaceli zaracunavati ustrezne kazni, ko kamion v pol cm snega za 5 ur zapre avtocesto, ker je pac "standard da mora guma zdrzati miljon kilometrov, oprijem pa nima veze", se bo tudi ta "standard" hitro spremenil. Pa z "ustrezne kazni" ne mislim 100 ali 200eur pa tudi 2000eur ne, ampak kaksnih 100.000+eur, ker to, da je AC Ljubljana-Jesenice zaprta 5 ur povzroci krepko vec gospodarske skode kot pa samo 100.000eur.
Drugace pa jaz nikoli ne bom razumel tega misljenja in "sparanja" s poceni gumami. Jaz, pa naredim verjetno vec kilometrov kot vecina, jih menjam vsake 3 leta. Za moj trenuten avto pridejo 4 gume cca. 400eur, se pravi skupaj z letnimi dam vsake 3 leta 800eur oz. 260eur/leto, kar znese skoraj isto kar dam za naso in avstrijsko vinjeto. Ce pozabis, da se pri kaksni nesreci naredi se kaj hujsega in razbijes samo sprednji odbijac in cisto nic drugega (bog ne daj da razbijes se kaksno xenon/led luc) imas skode vec, kot si dal za vse gume skupaj, kar jih bos zamenjal na tistem avtu.
Se res splaca prisparat 100eur in imeti neko kitajsko gumo ki dela bog vedi kako?

J.McLane ::

W1, res je ... se zmeraj zamislim kaj mora biti v glavi voznika 40t kamiona z nalitimi gumami. Neka mama v Cliotu s celoletnimi guammi mi je zadnja skrb.

Še nekaj, kdor je bil na Vranskem in je bil priča kako se obnaša nek 2t terenec na premium gumah in nek Punto s 4 leta starimi zimskimi, bi moral vedeti o čem govorim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

J.McLane ::

Tesla M3 ima mogoče nizko težišče, ampak sama masa 1,7t ni zanemarljiva in verjamem da W1 hoče imeti najboljše kar lahko kupi, samo zato da je tam kot ne Clio s Premium gumami za 50€.

Nisem zagovornik zanič čunga lunga gum, ampak da bi moral vsak imeti premium gume na avtu in ne starejše od 3 let je pa pač utopija, to kar se vozi po cesti je daleč od tega in neko razburjanje tule na forumu ne bo nobenemu pomagalo. V moji 20 letni vozniški karieri sem dal marsikaj skozi, sedaj sem se ustalil pri Bridgestone, najbolj so me pa razočarale Michelin Alpin A3, Pirelli P1 in Sava Eskimo S3. Conti zimske so bile tudi dobre.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

>> najbolj so me pa razočarale Michelin Alpin A3, Pirelli P1 in Sava Eskimo S3.

Tole me precej 'peče'... kako lahko premium znamka, ki se standardno uvršča med top šit na testih, nekega posameznika razočara? Kaj je šlo v njegovem primeru narobe?

Ne dvomim v razočaranje (mene so razočarale letne Michelin cca 10 let nazaj) ampak kateri faktorji so se tako zmnožili, da je bil končen produkt 'zanič' primerek gume?
Nepravilno skladiščenje?
Nesrečen scenarij uporabe konkretnega primerka gume?
What?
Česa ne smem narest, če nočm bit razočaran z nečim, kar naj bi bila top šit guma?

Glede 'vem kaj mam' ne vidim drugega kot redno testiranje maks centrifugalne sile (i.e. maks hitrost brez zdrsa skozi nek v naprej določn radij), ki jo konkretna guma na konkretnem avtu še zdrži.
Al pa enostavna min zavorna razdalja 100-0.
Žal sta oba testa le delno povezana - stranske sile niso isto kot frontalne.
Do you know what you don't know?

borisk ::

J.McLane naj bi izjavil:

Michelin Alpin A3


sem jih imel pred leti na cliotu pa so ble dokaj zanič, sploh upoštevajoč ceno...

WhiteAngel ::

joggi79 je izjavil:

se pravi skupaj z letnimi dam vsake 3 leta 800eur oz. 260eur/leto


Heh, za ta strošek imaš lahko vsak november nov komplet savskih zmskih gum :P

stara mama ::

Nova savska je definitivno boljša kot 3 leta stara katerakoli premium guma. Resnica boli, rit pa peče, vem ja :)
Hipatija: Creating MGTOW members since 2018

joggi79 ::

@WhiteAngel @Staramama mogoce so cisto nove savske boljse kot 3 ali 4 leta stare Dunlop/Conti/Good Year. Ampak problem je v tem, da na koncu zime niso vec nove. Se vecji problem pa je, da nihce, ki gre kupit Savo ali se hujse razne kitajce, ne kupi vsako leto novih, ampak se ravno tako vozi z njimi 3 leta, zelo verjetno pa 7 dokler nimajo premalo profila.

J.McLane ::

WarpedOne je izjavil:


Glede 'vem kaj mam' ne vidim drugega kot redno testiranje maks centrifugalne sile (i.e. maks hitrost brez zdrsa skozi nek v naprej določn radij), ki jo konkretna guma na konkretnem avtu še zdrži.
Al pa enostavna min zavorna razdalja 100-0.
Žal sta oba testa le delno povezana - stranske sile niso isto kot frontalne.


Telefon z ustrezno aplikacijo in isti ravni odsek ceste v mokrem. Sem imel tudi desni ovinek sredi polja, ampak so mi ga na novo preplastili, tako da ni več reference.

Sicer pa tudi z gumami, ki so me razočarale nisem bil nevaren na cesti, pač veš kaj voziš, kje je meja in se temu pač prilagodiš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

borisk je izjavil:

za zafiro? kakšno dimenzijo pa imaš da so tako drage gume, še za pickupa dobim zelo dobre cenej po kosu (265/60 R18 Bridgestone Blizzak DM V2)
2x 245/40/R20 in 2x 275/35/R20.
"Zafira" je lakomnikova tuforumska prispodoba za moj avto. On se na to spozna in jaz mu ne ugovarjam. Če je Zafira, naj bo torej Zafira.

borisk ::

kaj je pol to, BMW GT 5??

feryz ::

750d.

lonewolf_ ::

Jaz sem imel na corsi c fuldo kristall montero 4 leta sedaj, bp (nisem nek divji, ampak tud rondoje se je dalo pozimi na mokri cesti zvozit z 50kmh bp). Bom dal letos na novo astro pa da vidimo, kolikor bo slabša/boljša zaradi večje dimenzije.
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

K0l1br1 ::

lonewolf_ je izjavil:

nisem nek divji, ampak tud rondoje se je dalo pozimi na mokri cesti zvozit z 50kmh bp
Ne, sploh nisi.

lonewolf_ ::

K0l1br1 je izjavil:

lonewolf_ je izjavil:

nisem nek divji, ampak tud rondoje se je dalo pozimi na mokri cesti zvozit z 50kmh bp
Ne, sploh nisi.



Ko je prazna cesta morš probat ane. Še inštruktor vožnje mi je rekel, če ne boš probal ne boš vedel kako reagirat, ko te dejansko zanese. In ne, na varni vožnji ne dobiš tega.
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

K0l1br1 ::

lonewolf_ je izjavil:

če ne boš probal ne boš vedel kako reagirat, ko te dejansko zanese.
To so bajke in izgovori za otroke. Ko te bo zaneslo, te bo odneslo, tako kot vse ostale.

J.McLane ::



Ko boste naslednjič videli "stupid americans" da boste vedeli čemu oni rečejo "all season tyre"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

starfotr ::

joggi79 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Dajte si ogledat na kakšnih gumah se vozijo gospodarska vozila, pa sploh ni pomembno koliko daš za gume, standard je tam čez celo ponudbo tak, da guma pač mora zdržati veliko kilometrov, temu ustrezen je oprijem, ki bi moral biti za te več tonske kište še toliko boljši pa je v resnici slabši.

Tovorna in/ali gospodarska vozila niso ravno referenca. Ko bodo zaceli zaracunavati ustrezne kazni, ko kamion v pol cm snega za 5 ur zapre avtocesto, ker je pac "standard da mora guma zdrzati miljon kilometrov, oprijem pa nima veze", se bo tudi ta "standard" hitro spremenil. Pa z "ustrezne kazni" ne mislim 100 ali 200eur pa tudi 2000eur ne, ampak kaksnih 100.000+eur, ker to, da je AC Ljubljana-Jesenice zaprta 5 ur povzroci krepko vec gospodarske skode kot pa samo 100.000eur.
Drugace pa jaz nikoli ne bom razumel tega misljenja in "sparanja" s poceni gumami. Jaz, pa naredim verjetno vec kilometrov kot vecina, jih menjam vsake 3 leta. Za moj trenuten avto pridejo 4 gume cca. 400eur, se pravi skupaj z letnimi dam vsake 3 leta 800eur oz. 260eur/leto, kar znese skoraj isto kar dam za naso in avstrijsko vinjeto. Ce pozabis, da se pri kaksni nesreci naredi se kaj hujsega in razbijes samo sprednji odbijac in cisto nic drugega (bog ne daj da razbijes se kaksno xenon/led luc) imas skode vec, kot si dal za vse gume skupaj, kar jih bos zamenjal na tistem avtu.
Se res splaca prisparat 100eur in imeti neko kitajsko gumo ki dela bog vedi kako?


Ne boš verjel ampak pri nas smo imeli firme, kjer so bili kamioni v super stanju, šoferji dobro plačani... Potem so pa zjebali te firme, sedaj vozijo pa romuni, bolgari ter bosanci, v kamionih na lizing, brez servisa, brez plačevanja lizinga, vsake nekaj mesecev za drugo firmo za nikakvo plačo. Ja, to je povzročil pritisk na cene ter načrtno zafuravanje firm in podobne bedarije.

Sedaj pa imamo poceni prevoze, z nikakvimi kamioni v katastrofalnem stanju in slabimi šoferji. To smo želeli, to imamo. To si zaslužimo.

SumTingWong ::

BRIDGESTONE 225/45 R17 94V XL A005 Weather Control
89€ na kos
-----------
GOODYEAR 225/45R17 94V VEC 4SEASONS G2 XL FP
93€ na kos

Prva ima A za mokro, druga pa B. Glede porabe sta enaki. 69 vs 71 dB v glasnosti pomoje ni neka razlika v real life. Gre za celoletne gume, ker delam 12kkm letno, z novim letom bo še manj.

Če vzamem Bridgestone, bi to znamko prvič vzel, vem pa da je premium. Vsak test, ki sem ga našem na netu, hvali svojo znamko ... Kaj bi vi?

Gledal sem NEXEN, KLEBER, BRIDGESTONE, GOODYEAR, MICHELIN, PIRELLI, CONTINENTAL ... nobena ni tako izstopajoča, da bi rekel, tole bom vzel.

WizzardOfOZ ::

215/60/16 goodyear vector 4 seasons sem imel sedaj 2 leti na avtu in naredil z njimi preko 50.000km. Lahko samo pohvalim. Zelo dobra guma povsod, tudi na snegu.

TehDucky ::

Razmišljam o Nokian Weatherproof 195/65/R15 za ženo, ki dela do max 15kkm letno, dnevna vožnja 20km v eno stran, 70% izven naselja, 30% naselje. Glede na ceno in koliko jo pohvalijo je videt kar v redu?
Menjam pa trenutne celoletne, sicer ne vem znamke, vem samo da je DOT2014 in da mi na dežju na kakšnih ovinkastih cestah slabo drži pa bi ji rad zamenjal, da ne bo pozimi kakšne panike, ko je dosti več dežja.

J.McLane ::

SumTingWong je izjavil:

BRIDGESTONE 225/45 R17 94V XL A005 Weather Control
89€ na kos
-----------
GOODYEAR 225/45R17 94V VEC 4SEASONS G2 XL FP
93€ na kos


GY bo veliko boljša v snegu, če se lahko izogneš snegu (torej takrat uporabiš drug prevoz) vzemi Bridgestone, sicer GY.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

SumTingWong ::

Neke hude zime z avtom (Ljubljana) še nisem občutil, bolj cenim kontrolo v dežju, ki ga izkusim veliko več. Torej naj bo Bridgestone, pa da vidimo kako se obnese.
strani: 1 ... 33 34 35 36 37 38


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
573376 (1026) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28740543 (11325) slemarko
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16818218 (13115) m0LN4r
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10613157 (9011) Domobrancek

Več podobnih tem