Forum » Na cesti » Rabljen karavan (2013+) do 22k€
Rabljen karavan (2013+) do 22k€
Mufasa ::
Oktavija RS TDI karavan (hint: kvaliteta izdelave - notranjosti - na nivoju Audija), nova za 25k - 6 let / 200k km garancije / jamstva. Pejt na testno vožnjo - na Jezersk...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mufasa ()
Mufasa ::
Meni se je zdel Seat Leon bolj kvalitetno narejen kot Škoda Octavia.
Govora je o RS izvedbi...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mufasa ()
Stipex ::
A ima RS res toliko višjo kvaliteto gumbov, ročk, armature, vrat, tesnil, stikal in 10.000 drugih malenkosti ki se začnejo pri navadni izvedenki luščit, čričkati, bledeti, odstopati... po nekaj letih?
Da je na nivoju Audija je kar pogumna trditev.
Res je da nisem sedel še v nobeni RSki, ampak ko sem na hitro malo pogledal po google images razen boljših sedežev, volana in večjega radia ne vidim nekih razlik v primerjavi z navadnimi izvedenkami, ki sem do sedaj vozil.
Da je na nivoju Audija je kar pogumna trditev.
Res je da nisem sedel še v nobeni RSki, ampak ko sem na hitro malo pogledal po google images razen boljših sedežev, volana in večjega radia ne vidim nekih razlik v primerjavi z navadnimi izvedenkami, ki sem do sedaj vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
kingsix ::
za ta denar je izbire kar veliko:
Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda6, Škoda Octavia, Ford Mondeo.
Audi A4 in BMW 3 sta neprimerna, če iščeš prostoren avto...osebno moram pri obeh noge dat za vrat, če sedim zadaj =).
Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda6, Škoda Octavia, Ford Mondeo.
Audi A4 in BMW 3 sta neprimerna, če iščeš prostoren avto...osebno moram pri obeh noge dat za vrat, če sedim zadaj =).
dj_uro ::
MacGyver141 je izjavil:
MAZDA 6 - futurističen, a ne tako zanesljiv; v smilsu, da te lahko kar naenkrat pusti na cedilu
Tole me pa zelo zanima, zakaj te lahko pusti na cedilu (seveda za nov skyactive model).
smo testirali dve mazdi 6 l.15 (lansko leto) in sta nas na testu najbolj zafrkavali;
potem zaradi napak testa sploh nismo zaključili niti spisali ali oddali...
mogoče trenutek nesreče
vw-klub.si
MacGyver141 ::
MacGyver141 je izjavil:
MAZDA 6 - futurističen, a ne tako zanesljiv; v smilsu, da te lahko kar naenkrat pusti na cedilu
Tole me pa zelo zanima, zakaj te lahko pusti na cedilu (seveda za nov skyactive model).
smo testirali dve mazdi 6 l.15 (lansko leto) in sta nas na testu najbolj zafrkavali;
potem zaradi napak testa sploh nismo zaključili niti spisali ali oddali...
mogoče trenutek nesreče
To je druga stvar. Tak avto gotovo tudi meni ne bi pustil dobrega občutka. Vprašal sem te pa zato, ker imamo že 3 leta CX-5 2.2D, pa trenutno naš se ni pustil na cedilu. Serijske napake (porodne napake zaradi nove platforme) so pa ob rednih servisih poštimal, tak da ni blo problemov.
retrz ::
Tilen sem malo presenecen da toliko denarja namenis plehu ;)
Drugace pa pri audiju ko kupujes bodi malo pozoren na (diesel) masine kaj se z njimi zgodi pri cca 150k prevozenih glavna gred in vztrajnik :/
Drugace pa pri audiju ko kupujes bodi malo pozoren na (diesel) masine kaj se z njimi zgodi pri cca 150k prevozenih glavna gred in vztrajnik :/
joze67 ::
Takole mimogrede, OP potrebuje avto za 15Mm/leto; 200 dni x 50 km/dan je 2/3 te kvote.
Za pot v službo in nazaj sta aktivni tempomat in bixenonski žaromet popolnoma nebistvena. ne da bi imel kaj proti njima, ampak ko je v igri omejen proračun, ju brez težav črtam.
Za pot v službo in nazaj sta aktivni tempomat in bixenonski žaromet popolnoma nebistvena. ne da bi imel kaj proti njima, ampak ko je v igri omejen proračun, ju brez težav črtam.
Blazz ::
Takole mimogrede, OP potrebuje avto za 15Mm/leto; 200 dni x 50 km/dan je 2/3 te kvote.
Za pot v službo in nazaj sta aktivni tempomat in bixenonski žaromet popolnoma nebistvena. ne da bi imel kaj proti njima, ampak ko je v igri omejen proračun, ju brez težav črtam.
to pa zato ker si povsem pozabil na varnostni vidik, ki pride zraven z aktivnim tempomatom (kot je avtomatsko zaviranje v primeru prehitrega približevanja itd). Jaz pa če zraven prevažam še svoje otroke in ženo, rad dam max na varnost, in črtam ven ostale stvari.....mam filing da zadeve sploh ne poznaš, če ne nebi take izjave napisal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
Mavrik ::
Takole mimogrede, OP potrebuje avto za 15Mm/leto; 200 dni x 50 km/dan je 2/3 te kvote.
Za pot v službo in nazaj sta aktivni tempomat in bixenonski žaromet popolnoma nebistvena. ne da bi imel kaj proti njima, ampak ko je v igri omejen proračun, ju brez težav črtam.
Aktivni tempomat je ogromna razlika v živčnosti in udobju ko se jajcaš po rush hourju. Razlika med ročnim bremzanjem in jajcarjenjem med 60 in 90 in tem da avtu rečeš "drži razdaljo" je ogromna. Za kvaliteto življenja so bistveno manj pomembne feltne, usnje pa ostala kozmetika.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Robertos664 ::
MacGyver141 je izjavil:
MAZDA 6 - futurističen, a ne tako zanesljiv; v smilsu, da te lahko kar naenkrat pusti na cedilu
Tole me pa zelo zanima, zakaj te lahko pusti na cedilu (seveda za nov skyactive model).
smo testirali dve mazdi 6 l.15 (lansko leto) in sta nas na testu najbolj zafrkavali;
potem zaradi napak testa sploh nismo zaključili niti spisali ali oddali...
mogoče trenutek nesreče
kaj pa je zafrkavalo?
videc ::
Robertos664 ::
Ni mondeo je pa NOV ford, (b-max). Mogoče bi moral vzet nazaj, če je pri mondeotu kaj drugače, ker je dražji.
Ko sem ga pral, sem po enem letu opazil majhne rjaste pikice okoli zadnje registrske. Krasno po enmu letu. Tudi ostala izdelava je izjemno na meji sprejemljivega. (odstop sprednje pokrivne letve čez vetrobrasnko steklo, odpadanje plastike ohišja vzratnega ogledala itd..). Je pa res, da je b-max dokaj el'čipo.
Pri nazivagnu so pike odbitega laka od avtocestnih meteoritov na haubi že leta, niti ena ni rjava, (da ne govorimo o ostalih detajlih. Ampak ok ni fer primerjava, ker je cena dvakratnik).
madona tudi jaz isti problem - focus, bel,.. rjave pikce... na servisu glasno, da to ni njihova zgodba, ampak je to zračna rja... hudič je da še pri nobenem drugem prejšnjem avtu nisem tega imel...?!
ja valjda, da je to zračna rja. to sem imel še na vsakem avtu, ker sem parkiral v službi kjer so v bližini imeli delavnico in je neslo železni prah po zraku, ta se potem prime pleha in se zažre v barvo in potem tam nastane rjava pikica. je pa to enostavno odstranit z namenskim plastelinom..
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Da še jaz eno kost za glodanje vržem....
http://www.hyundai.si/hyundai-i40-wagon/
Določene verzije novega avta so že znotraj 22K€, za 25K€ se pa dobi že zelo solidno opremljen....
LP
Jože
Da še jaz eno kost za glodanje vržem....
http://www.hyundai.si/hyundai-i40-wagon/
Določene verzije novega avta so že znotraj 22K€, za 25K€ se pa dobi že zelo solidno opremljen....
LP
Jože
Superboyy ::
Za 25k dobiš solidno novo Octavio z DSG menjalnikom in OK opremo.
Pa boš mel dosti več od avta, kokr pa če kupiš 3 leta starga audija al pa bmwja (razen če ti značka pomeni veliko).
Pa boš mel dosti več od avta, kokr pa če kupiš 3 leta starga audija al pa bmwja (razen če ti značka pomeni veliko).
videc ::
Za 25K dobiš avto en razred višje, kot je Octavia.
Torej: Mondeo, Avensis, C5, ...
Pa menda ne bo kupil Octavie zato, ker dobiš za 25k DSG menjalnik in OK opremo?
Torej: Mondeo, Avensis, C5, ...
Pa menda ne bo kupil Octavie zato, ker dobiš za 25k DSG menjalnik in OK opremo?
borisk ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
Da še jaz eno kost za glodanje vržem....
http://www.hyundai.si/hyundai-i40-wagon/
Določene verzije novega avta so že znotraj 22K€, za 25K€ se pa dobi že zelo solidno opremljen....
LP
Jože
ne take linke dajat brez opozorila, lahko kakega audi vernika infarkt zadane.
680x0 ::
Za 25K dobiš avto en razred višje, kot je Octavia.
Torej: Mondeo, Avensis, C5, ...
Pa menda ne bo kupil Octavie zato, ker dobiš za 25k DSG menjalnik in OK opremo?
Pri 15k na leto je DSG+avtomatski tempomat brž ko ne boljša naložba v udobje kot 17" feltne, večja medosna razdalja in bolj dodelana notranjost. 20 minut v manjšem avtu ti zagotovo ne pobere toliko živcev kot jutranja konica brez DSGja in avtomatskega tempomata.
Ta izbira je predvsem odvisna od namena vožnje. Za vsakodnevno vožnjo v službo je bolj pomembna avtomatizacija vožnje kot udobje kabine. Za daljše ture in izlete pa raje vložiš v udobje potniške kabine.
smacker ::
Odvisno tudi kje si v službi, nismo vsi v centru LJ Drugače pa poznam popolnoma avtomatski način vožnje, pa še veliko ceneje kot DSG+avtomatski tempomat. Reče se avtobus, za 25k pa se lahko 20let voziš "avtomatsko" v službo.
Eni pač radi vozimo in nam ni težko usmerit pozornost na cesto. Jaz raje vozim boljši avto sam, kot da v slabšem avtu "samo sedim", zato pri izbiri avta ne dam prav dosti na asistenčne sisteme.
Eni pač radi vozimo in nam ni težko usmerit pozornost na cesto. Jaz raje vozim boljši avto sam, kot da v slabšem avtu "samo sedim", zato pri izbiri avta ne dam prav dosti na asistenčne sisteme.
Buggy ::
Odvisno tudi kje si v službi, nismo vsi v centru LJ Drugače pa poznam popolnoma avtomatski način vožnje, pa še veliko ceneje kot DSG+avtomatski tempomat. Reče se avtobus, za 25k pa se lahko 20let voziš "avtomatsko" v službo.
Eni pač radi vozimo in nam ni težko usmerit pozornost na cesto. Jaz raje vozim boljši avto sam, kot da v slabšem avtu "samo sedim", zato pri izbiri avta ne dam prav dosti na asistenčne sisteme.
...sam kako lahko pol pa SMS-e pises pa FB like talas
sam res...jaz tudi pozornost rad posvecam cesti in situacijam okoli nje ter uzivam v voznji, kjer imam jaz nadzor. Se zena, ki se zraven vsak dan vozi vec ne razpreda na dolgo in siroko, da mi ne popusca koncentracija po regionalkah. Jeba ce imas star dualcore v glavi in nisi zmozen multitaskinga kot danasnja mladina
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
springfield ::
Ceprav sta ultra pozorna in skoncentrirana na voznjo, bo avtomatski tempomat hitreje reagiral kot vidva
Superboyy ::
Za 25K dobiš avto en razred višje, kot je Octavia.
Torej: Mondeo, Avensis, C5, ...
Pa menda ne bo kupil Octavie zato, ker dobiš za 25k DSG menjalnik in OK opremo?
Odvisno od posameznika. Sam imam raje nižji razred z dobro opremo, kot oskubljen višji.
Octavia ima v primerjavi z naštetimi večji prtljažnik, o kvaliteti materialov in uporabni notranjosti bi se dal pa debatirat. Sploh če vzameš naloadano octavio in jo primerjaš z osnovnimi "večjimi".
videc ::
Ja. Octavia je najboljši avto. Največja, z najboljšim motorjem, itd.
A ti mogoče delaš kje na Škodi?
A ti mogoče delaš kje na Škodi?
smacker ::
Škodo kupiš ker je poceni. Če jo naložiš na 25k opreme si falil bistvo tega avta. Da ma Octavia večji prtljažnik od Mondea? Saj se hecaš? Mondeo ma 730L, Octavia pa 610. Kot rečeno, so vsi ostali VIŠJI RANG po ceni in velikosti.
dj_uro ::
o prostornosti in prtljažniku pa ne bomo govorili, ker skoraj ves višji razred pošiša octavia, kaj šele superb...
Audi A8 L (podaljšan) ima manj prostora za noge zadaj kot superb in enako kot octavia... pa je avto dolg 5m+
Audi Q7 (tanovi) ima manj prostora za noge zadaj kot octavia, kaj šele superb
Audi A4 nima ''nič'' prostora, prav tako BMV 3...
O prtljažniku pa takole: če ne gre v superba, ne gre ''nikamor''. Če ne gre v octavio, ponavadi ne gre tudi drugam. Jebiga, številke so eno, dejansko stanje pa drugo.
za srednji razred je 25.000eur ravno ''prav'' (čeprav je rpedrago in ni vredno teh €€€) - ker golega avta ni smotrno kupit, da imaš pa kakšen bombonček več, pa cena takoj poskoči na 25k+ €
Audi A8 L (podaljšan) ima manj prostora za noge zadaj kot superb in enako kot octavia... pa je avto dolg 5m+
Audi Q7 (tanovi) ima manj prostora za noge zadaj kot octavia, kaj šele superb
Audi A4 nima ''nič'' prostora, prav tako BMV 3...
O prtljažniku pa takole: če ne gre v superba, ne gre ''nikamor''. Če ne gre v octavio, ponavadi ne gre tudi drugam. Jebiga, številke so eno, dejansko stanje pa drugo.
za srednji razred je 25.000eur ravno ''prav'' (čeprav je rpedrago in ni vredno teh €€€) - ker golega avta ni smotrno kupit, da imaš pa kakšen bombonček več, pa cena takoj poskoči na 25k+ €
vw-klub.si
Thuban ::
ma ja kot da je tistih par litrov prtljažnika najpomembnejša reč na tem svetu.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
smacker ::
Haha, škoda fans ste hujši kot vsi drugi VAG, BMW,.. fani. Sklicujete se na "velikost prtljažnika" kot da je to glavni razlog pri nakupu avta. Potem se vam pokaže številke in še vedno trdite da je večje, čeprav je manjše Pri VAG in BMW se vsaj sklicujejo na kvaliteto, ki je ni mogoče zmerit, vi pa vztrajate kljub objektivnim dokazom pri svojem.
Jaz se izključujem iz debate, ker je padla na nivo gostilniške debate dveh klošarjev, ki sta avte vidla samo na parkirišču.
Jaz se izključujem iz debate, ker je padla na nivo gostilniške debate dveh klošarjev, ki sta avte vidla samo na parkirišču.
Superboyy ::
Ja. Octavia je najboljši avto. Največja, z najboljšim motorjem, itd.
A ti mogoče delaš kje na Škodi?
Ne delam na škodi, mi je pa testiranje avtomobilov vsakodnevni kruh.
A sm reku kej tazga kar ni res? Motorjev nisem omenju, največja pa dejansko je. Res ne vidim, kaj je tle pristranskega.
Škodo kupiš ker je poceni. Če jo naložiš na 25k opreme si falil bistvo tega avta. Da ma Octavia večji prtljažnik od Mondea? Saj se hecaš? Mondeo ma 730L, Octavia pa 610. Kot rečeno, so vsi ostali VIŠJI RANG po ceni in velikosti.
Od kje ti 730l? Novi mondeo ima 525l prtljažnika.
25k za tak avto je poceni. Primerljiv passat bi stal 40k, pa ga kdo vzame? Pri nas smo pač vsi navajeni, da se avto kupuje zaradi ostalih (feltne. zunanji izgled in značka), in ne zaradi udobja/počutja med vožnjo, zato vsi bolj ciljamo na osnovno opremo s kakšnim dodatkom (še posebej velja za premijske avtomobile).
dj_uro ::
ma ja kot da je tistih par litrov prtljažnika najpomembnejša reč na tem svetu.
kaj pa je potem ''najpomembnejša reč''?
-velikost feltn? -ne
-barva?-ne
-moč in tip motorja?-ne
-udobje?- enim paše to, drugim to - odpade
-velikost?-ne
.
.
.
kaj je pol smisel debate okoli avtomobilov?
@smacker... umikaš še, ker nimaš pojma in te lahko negiramo oz. izpodbijamo tisti, ki se s tem ukvarjamo :P
vw-klub.si
Aston_11 ::
RedDrake ::
Groba primerjava med Octavijo za 25k EUR in Mondeotom za 25k EUR
Gledano s strani Mondeota
= Oba dizel 150KM
- DSG menjalnik
+ ogrevanje prednjega stekla
+ ogrevani sedeži
+ dežni senzor
Ni bistvene razlike imho (podobno je z ostalimi znamkami).
Višji razred pride bolj "loaded" že serijsko, saj večina cene je itak v tem. Zakaj bi drugače 10% večji avto stal 40% več (ok, ekonomija obsega, samo ne še v tem razredu)? ...
Gledano s strani Mondeota
= Oba dizel 150KM
- DSG menjalnik
+ ogrevanje prednjega stekla
+ ogrevani sedeži
+ dežni senzor
Ni bistvene razlike imho (podobno je z ostalimi znamkami).
Višji razred pride bolj "loaded" že serijsko, saj večina cene je itak v tem. Zakaj bi drugače 10% večji avto stal 40% več (ok, ekonomija obsega, samo ne še v tem razredu)? ...
videc ::
Groba primerjava med Octavijo za 25k EUR in Mondeotom za 25k EURTočno tako.
Gledano s strani Mondeota
= Oba dizel 150KM
- DSG menjalnik
+ ogrevanje prednjega stekla
+ ogrevani sedeži
+ dežni senzor
Ni bistvene razlike imho (podobno je z ostalimi znamkami).
Višji razred pride bolj "loaded" že serijsko, saj večina cene je itak v tem. Zakaj bi drugače 10% večji avto stal 40% več (ok, ekonomija obsega, samo ne še v tem razredu)? ...
Podobno je pri Toyoti Avensis, s tem, da imaš serijsko v Luna opremi še kamero.
Pa kot si rekel, višji razred (pri večini avt. znamk) ima že serijsko več opreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
Mavrik ::
springfield je izjavil:
Ceprav sta ultra pozorna in skoncentrirana na voznjo, bo avtomatski tempomat hitreje reagiral kot vidva
Predvsem bosta pa manj živčna in ne bosta šla klat družine s prehitevanjem ko bo nekdo vozil 82 namesto 90.
The truth is rarely pure and never simple.
Buggy ::
Predvsem bosta pa manj živčna in ne bosta šla klat družine s prehitevanjem ko bo nekdo vozil 82 namesto 90.
wau neverjetno, ta zakljucek si pa potegnu iz kje...med voznjo pogooglu al ti je twitnu nekdo na kriziscu, ko nisi uspel zmigavza vklopit?
a tako se bomo sli?
springfield ::
Groba primerjava med Octavijo za 25k EUR in Mondeotom za 25k EUR
Gledano s strani Mondeota
= Oba dizel 150KM
- DSG menjalnik
+ ogrevanje prednjega stekla
+ ogrevani sedeži
+ dežni senzor
Ni bistvene razlike imho (podobno je z ostalimi znamkami).
Višji razred pride bolj "loaded" že serijsko, saj večina cene je itak v tem. Zakaj bi drugače 10% večji avto stal 40% več (ok, ekonomija obsega, samo ne še v tem razredu)? ...
To je zdaj res na grobo, ker primerjas ceno Mondea s popustom in Octavio brez popusta. Kar je pa tudi treba upostevat pri zavarovanju, ki ga placujes vsako leto, da bo zavarovalnica za Mondea vzela nabavno ceno 31k, ne 25k. Plus da so praviloma servisi visjih razredov drazji. Tak da na dolgi rok bo Octavia vseeno cenejsa, ampak je konec koncev tudi nizji razred.
Thuban ::
ma ja kot da je tistih par litrov prtljažnika najpomembnejša reč na tem svetu.
kaj pa je potem ''najpomembnejša reč''?
-velikost feltn? -ne
-barva?-ne
-moč in tip motorja?-ne
-udobje?- enim paše to, drugim to - odpade
-velikost?-ne
ne kupujejo avta samo kmetje in gozdarji, ki bi v avto dajali polena in vreče krompirja.
Najpomembnejše?
1. zanesljivost
2. kakovost uporabljenih materialov
3. varnost potnikov
4. udobje potnikov
4.1 pod udobje potnikov zagotovo spada tudi moč in tip motorja. 90 konjski karavan? Ne hvala.
4.2 velikost? za avtocestno vožnjo zagotovo. Vsi te bodo drugače gledali in drugače ravnali s tabo če se voziš v Ford Mondeo karavanu kot v jajčastem Twingotu/Puntotu.
5. velikost odprtine za vstavljanje reči v prtljažnik, dejstvo ali ima prtljažnik za odprtino za vstaljanje stopnico ali pa gre "ravno". Tudi če je prtljažnik orjaški ti to en drek nič ne pomaga če je odprtina za vstavljanje previsoka, preozka da bi vanj lahko vstavil vse kar rabiš.
6. zagotovo je izjemnega pomena velikost platišč. Od tega je odvisno ali boš za gumo plačal 50 ali 100 EUR (tako je pri mojem avtu recimo..če uporabim popularno 15 inč gumo bom plačal točno 50 EUR za daleč najboljšo gumo na trgu, če pa grem na 17 inč pa je cena okoli 120 EUR na povprečno gumo).
7. če prostora zmanjka za poletni izlet, obstajajo izjemno kvalitetne Thule strešne truge. Za 200 EUR dobiš 400 litrov prostora.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
krneki0001 ::
Pri nas smo pač vsi navajeni, da se avto kupuje zaradi ostalih (feltne. zunanji izgled in značka), in ne zaradi udobja/počutja med vožnjo, zato vsi bolj ciljamo na osnovno opremo s kakšnim dodatkom (še posebej velja za premijske avtomobile).
No smo izjeme, ki hočemo udobje. Trenutni avto ima sicer šele 3000km, ima pa vso možno opremo vključno z navigacijo, poleg tega je še avtomatik z aktivnim menjalnikom, ki zna razporejat moč od 90:10 do 10:90% moči med prednjo in zadnjo premo.
Martin Krpan ::
Piz..a hinavska !
Tako si hvalil stare gare , potem pa greš vbodit nove gare !
Naj ti dobro služi !
Tako si hvalil stare gare , potem pa greš vbodit nove gare !
Naj ti dobro služi !
Fizikalko ::
Škoda Superb Combi, star kaki dve leti, denimo kaj takega:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Piz..a hinavska !
Tako si hvalil stare gare , potem pa greš vbodit nove gare !
Naj ti dobro služi !
Sej ni noben rekel da je nov avto.
Enmu atu so rekl, da je to tako trpežen in zelo vzdržljiv avto, da po koncu garancijskega obdobja 70.000 kilometrov ni nič olja menjal ali preverjal. Jaz sem pa potem ta avto kupil in mašino na novo skupaj sestavil in imam sedaj avto, ki ima manj od 3000km po števcu odkar je bil "rebuild" motorja.
Seveda je bil avto deležen tudi rebuilda podvozja in vseh ostalih zadev (se je eno leto rihtal v delavnici), tako da imam sedaj kompletno podvozje, ki je samonastavljivo (računalnik nastavlja višino avta, glede na potrebe, recimo offroad - dvignjeno podvozje in stalni 4x4 z vklopljenimi blokadami, avtoceste - spuščeno podvozje in 90:10 pogon za manjpo porabo, itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Joze_K ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Piz..a hinavska !
Tako si hvalil stare gare , potem pa greš vbodit nove gare !
Naj ti dobro služi !
Sej ni noben rekel da je nov avto.
Enmu atu so rekl, da je to tako trpežen in zelo vzdržljiv avto, da po koncu garancijskega obdobja 70.000 kilometrov ni nič olja menjal ali preverjal. Jaz sem pa potem ta avto kupil in mašino na novo skupaj sestavil in imam sedaj avto, ki ima manj od 3000km po števcu odkar je bil "rebuild" motorja.
Seveda je bil avto deležen tudi rebuilda podvozja in vseh ostalih zadev (se je eno leto rihtal v delavnici), tako da imam sedaj kompletno podvozje, ki je samonastavljivo (računalnik nastavlja višino avta, glede na potrebe, recimo offroad - dvignjeno podvozje in stalni 4x4 z vklopljenimi blokadami, avtoceste - spuščeno podvozje in 90:10 pogon za manjpo porabo, itd...
tol mi tako deluje, kot da si notri vrgel gnarja, da bi dva nova kupil....
videc ::
Glede na vse teme o nakupu avtomobilov, kjer vsi priporočajo samo Škodo Octavio, imam občutek, kot da obstaja ena in edina.
Škoda Octavia.
Kaj pa če OP.ju ni všeč Octavia? Pa ne mi reč, da dobiš pri Octavii največ za svoj denar. Ker preprosto ni res.
Ali, kot pravi moj kolega:"Povej mi kaj voziš ..."
Škoda Octavia.
Kaj pa če OP.ju ni všeč Octavia? Pa ne mi reč, da dobiš pri Octavii največ za svoj denar. Ker preprosto ni res.
Ali, kot pravi moj kolega:"Povej mi kaj voziš ..."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Piz..a hinavska !
Tako si hvalil stare gare , potem pa greš vbodit nove gare !
Naj ti dobro služi !
Sej ni noben rekel da je nov avto.
Enmu atu so rekl, da je to tako trpežen in zelo vzdržljiv avto, da po koncu garancijskega obdobja 70.000 kilometrov ni nič olja menjal ali preverjal. Jaz sem pa potem ta avto kupil in mašino na novo skupaj sestavil in imam sedaj avto, ki ima manj od 3000km po števcu odkar je bil "rebuild" motorja.
Seveda je bil avto deležen tudi rebuilda podvozja in vseh ostalih zadev (se je eno leto rihtal v delavnici), tako da imam sedaj kompletno podvozje, ki je samonastavljivo (računalnik nastavlja višino avta, glede na potrebe, recimo offroad - dvignjeno podvozje in stalni 4x4 z vklopljenimi blokadami, avtoceste - spuščeno podvozje in 90:10 pogon za manjpo porabo, itd...
tol mi tako deluje, kot da si notri vrgel gnarja, da bi dva nova kupil....
Ja, 1500 za nakup in 3000 za obnovo.
Martin Krpan ::
Brez veze si podiral mašino , tudi če stari ata 70.000 km ni menjal olja. Na kamionih se redni servis dela na 60.000 km.
Pa ne boš rekel da je Subaru slabši kot Raba.
Pa ne boš rekel da je Subaru slabši kot Raba.
krneki0001 ::
Martin Krpan je izjavil:
Brez veze si podiral mašino , tudi če stari ata 70.000 km ni menjal olja. Na kamionih se redni servis dela na 60.000 km.
Pa ne boš rekel da je Subaru slabši kot Raba.
Pokaži mi en nemški osebni avto, ki zdrži 70.000km brez olja.
Cruz ::
Kakšen Volvo mogoče, za ta denar ga že dobiš. Rabljenega. In je res top avto.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 98999 (51993) | TheBlueOne |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 98977 (71382) | jero_no1 |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22230 (15664) | sass628 |
» | Nov avto za 25k€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17544 (12643) | Buggy |
» | Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40419 (36201) | Mufasa |