» »

priklop kamere na audio mizo

priklop kamere na audio mizo

pino ::

Audio znalci rabim pomoč.
Grem s kamero na kako prireditev in prosim audio mojstra za priklop preko njegove avdio mize. Ko me priklopi, pa večinoma nisem zadovoljen z zvokom. Zadovoljen v tem smislu, da velikokrat ne dobim tistega zvoka na kamero, ki gre na zvočnike. Ponekod je samo glazba brez vokala, ali samo vokal pa brez glazbe, potem eni govorci so na posnetku drugih ni slišati( na drugem ali tretjem mikrofonu) in podobno, čeprav na sami prireditvi pa so vsi na zvočnikih slišani. Kam me to audio mojstri priključijo, pa sam on ve.
Mi kdo lahko pove, kam naj me ozvočevalec priključi, da bom dobil
zmiksan zvok od vseh priklopljenih komponent na audio mizo. Torej tisto kar gre na zvočnike.
LP Pino

sandmat ::

dal te je na enega izmed aux izhodov iz mešalke, na katerega ni poroutal vseh kanalov. Drugič ga prosi, naj te priklopi na main out oz. naj na aux (na katerega te bo priklopil) pošlje main.

pino ::

sandmat hvala. Bomo tako rekli pa da vidimo kako bo.
Še to. Pa na teh izhodih (main in aux), če si priključen kaj vpliva glasnost. Ker ponavadi, ko nabijejo glasnost na zvočnikih se pozna tudi glasnost na kameri ( preveč naglas in kamera posname hreščeč, premudoliran zvok). Po logiki naj nebi smelo, ali pač.....
LP Pino

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pino ()

sandmat ::

Če ti daje preko auxa, potem naj jih nastavi na pre-fader level. Tako bosta lahko že na tonski nastavila maksimalen nivo glasnosti. Če boš vlekel iz maina, nimaš kaj dosti vpliva na glasnost. Lahko znižaš le gain na kameri ob predpostavki, da veš, koliko bo nabil na dejanskem dogodku (in če ga ne prime še kaj "popravljat" vmes).

prva varianta je bolj safe, je pa problem, da moraš potem na aux-u posebej skrbeti za razmerje med kanali, kar je tečno (nesorazmerna glasnost, če se veliko dogaja na odru).

Ampak še najlažje bi ti bilo zamenjat mešalkarja. Verjetno je to nekdo z veliko veselja in malo znanja, da moraš ti naokoli spraševat kaj mu je treba povedat naj naštela :)

P.S.: Čisto safe varianta je, če ima digitalno mešalko in ti celoten sound (po kanalih) posname posebej. Nato lahko ti kanale doma v miru spraviš v željena razmerja po segmentih in prilepiš sliki.

SaXsIm ::

Ja seveda, ker tonci komaj čakajo, da bojo še enemu kamermanu zastonj delali output mix na AUXu. Če hočeš imeti dober sound in posneti enako, kot se sliši na ozvočenju, pri toncu pusti audio snemalnik. Kakšen zoom h2, h4n ali podobno.

Zakaj pravim to? Ker mogoče boš zadel tonca, ki se mu bo dalo zajebavati s teboj in bo našel fraj AUX in ti na njemu naredil spodoben mix. Večini pa se tega ne bo dalo početi in ker predvidevam, da dosti hodiš okoli in ne gre vedno za iste tonce, bo audio snemalnik "safe bet."

Pa še to - točno tistega, kar gre na zvočnike, nočeš. Sploh, ko si na prireditvah, ko so še kakšni bendi prisotni in ne gre ravno za festivalska ozvočenja z 20+ line arrayi, se za zvočno sliko stvari dodaja po potrebi. Npr - kitarski ojačevalec se sliši mimo ozvočenja - na main mix out ga torej ne bo.

Za situacije kot si napisal v prvem postu, že res, da te je tonec dal na AUX linijo, najverjetneje pa ni imel nobene več proste ter ti je podvojil že obstoječo. Kjer je seveda mix pustil takšen, kot je bil namenjen za monitoring, ki je njemu večja prioriteta, kot mix za kamero.

Kakšen tip prireditev pa po večini snemaš?
SaXsIm

mtp2 ::

Se popolnoma strinjam s #SaXsIm, še posebej s tretjim odstavkom.

Pripomba zraven teme: ko prideš do tonca in ga s svojim glazom prosiš, naj da glazbo bolj naglaz, mu ponudiš svoj video output, da ima lahko on tvojo zliko? ;)

čuhalev ::

Slaba stran snemalnika je ta, da bo zajel tudi verbalne izpade občinstva.

pino ::

Ok hvala za odgovore.
Eni so malo sarkastični :D pa se bo preživelo.
Saj meni je vseeno, no skoraj, kak ton mi dajo tonci, saj ko dobijo izdelek- posnetek sami vidijo, da so totalno nesposobni.
Sicer pričakujem, če mi že naročijo snemanje, da bodo poskrbeli tudi za kolikor toliko kvaliteten zvok. Sicer sem na koncu seveda jaz kriv in nesposoben, in če jamrajo glede tona potem dobijo dvoranski zvok in to je to.

matjazp2 lahko dobiš od mene sliko, če imaš kot tonec monitor s HDMI vhodom - še zvok dobiš, ki mi ga pošiljaš. Imam vedno HDMI kabel s seboj, monitorja pač ne nosim tako da ni problema. Će kdo vpraša, dobi sliko.

Snemalnik ja, sem zato, ampak če se že pri kablu ne potrudi, se bo potrudil pri snemalniku? Dvomim.

Pač je tako, da nekdo, ki naroči snemanje se potrudi, večini pa ni mar. Še posebno, ko ni nič zmenjeno. So tudi redki primeri, ki jim ni vseeno kaj dajo od sebe, pa četudi te ne poznajo.
LP Pino

SaXsIm ::

pino - snemalnik snema audio iz svojih dveh kondenzatorskih mikrofonov. Sliši, kar tonc sliši. Ali oseba, ki sedi / stoji v dvorani. Tehnik se z njim ne rabi ukvarjati, ti ga samo postaviš in vključiš snemanje. In ker se tonski tehnik ponavadi skupaj z mešalno mizo postavi na t.i. "sweet spot," je tam ponavadi tudi najboljši zvok, tudi če snemaš z mikrofonom, ne mešalko. Seveda, razen v primeru, da je tonc tudi drugače slab ter za FOH naredi slab mix.

Tonci se ne potrudijo zato, ker takšno snemanje zvoka, kot bi ga ti rad, se plača posebej. In nekaj stane. In najverjetneje jim naročniki tega niti ne omenijo vnaprej. Verjemi mi, govorim iz izkušenj. Je pa seveda tudi dejstvo, da imajo nekateri ozvočevalci "attitude issues." Ampak en Zoom za 100 - 150 EUR in mikrofonsko stojalo ti lahko rešita precej problemov.
SaXsIm


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup aktivnega zvočnika

Oddelek: Zvok in slika
153367 (2542) darkz
»

dovoljena meja obremenitve zvočnikov

Oddelek: Zvok in slika
4610527 (8473) čuhalev
»

Aktivni zvocniki (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
547268 (5895) Zvezdica27
»

Lani prodanih dvakrat več gramofonskih plošč (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
13916074 (12416) BlueRunner
»

Winfast TV (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
918409 (5381) Pyr0Beast

Več podobnih tem