» »

Čevlji-stvarna napaka?

Čevlji-stvarna napaka?

iscempredlog ::

Pozdravljeni. Kupil sem kar drage čevlje (100€) in doma ugotovil, da imata čevlja različna odtenka barve. Tega v trgovini žal nisem opazil. Seveda imam račun, škatlo, čevlji niso bili nošeni. Vem, da mi bodo ponudili zamenjavo, vendar sem sedaj skeptičen do kvalitete proizvajalca, zato bi rad uveljavljal stvarno napako. Kako naj postopam?

Miha 333 ::

Dati jim moraš pisni zahtevek, da uveljavljaš stvarno napako z opisom napake in navedbo, kaj od njih zahtevaš (zamenjavo, vračilo kupnine, ...). Izročiti jim moraš tudi izdelek, oziroma jim omogočiti, da ga pregledajo. Potem imajo oni 8 dni, da odgovorijo. Pametno je dobiti potrdilo, da so prejeli zahtevek.

Vendar pa je po mojih izkušnjah to skoraj nemogoče reševati s prodajalci v trgovini, ker nimajo pojma in mislijo, da je to eno in isto kot garancija, kar pa seveda ni res. Mogoče poskusiš stopiti v stik s kom na višji ravni in to urediš z njim.

smacker ::

Pisno? Jaz sem do zdaj vedno uspel se ustno zmenit, je pa včasih treba bit trmast in vztrajen, zahtevat nadrejenega,... Če komplicirajo, jih seznaniš z zakoni in zagroziš z inšpekcijo, meni je do zdaj še vedno uspelo isti dan rešit problem. Navadno skušajo rešit z menjavo ali dobropisom, ki ga lahko izkoristiš pri nakupu drugega izdelka. Gotovine ponekod nočejo (baje ne smejo) izdati, enkrat sem moral dati TRR in so mi nakazali na račun.

Miha 333 ::

Ravno zato pisno, da se ve, da uveljavljaš stvarno napako. Ker ko sem nekoč to urejal ustno, sem v trgovini uveljavljal stvarno napako, oni pa so to naprej vodili kot garancijski zahtevek.

r3dkv1c4 ::

vendar sem sedaj skeptičen do kvalitete proizvajalca, zato bi rad uveljavljal stvarno napako. Kako naj postopam?


Tale tvoja izjava je malo čudna.

Kako pa to, da si jih kupil, če si sedaj skeptičen?
Zakaj nisi bil že pred nakupom......zakaj nočeš drugih , novih?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

iscempredlog ::

Zato, ker se pri čevljih za 100€ ne bi smelo pojaviti kaj takega in nočem nositi te znamke.

Kaj naj napišem v pritožbo? Bi prosil mogoče celo za kak vzorec, če je kdo že delal.

mihec87 ::

Lahko da je en čevelj bil razstaavljen in je obledel..sicer pa do napak prihaja tudi pri ferarijih..

videc ::

mihec87 je izjavil:

Lahko da je en čevelj bil razstaavljen in je obledel..sicer pa do napak prihaja tudi pri ferarijih..
+1.
Osebno pojdi nazaj v trgovino in jih opozori na napako, verjetno ti bodo ponudili drug par ali pa kupnino.
Če s ponujenim ne boš zadovoljen, še vedno lahko uveljavljaš stvarno napako.
Lahko pa tudi napišeš, katera trgovina in katera znamka čevljev.

iscempredlog ::

Rad bi kupnino, zato bom verjetno mogel že vnaprej sestaviti pisno stvarno napako, da ne bom še domov šel pisat, ko bom enkrat že v trgovini. :)) Al se da ustno to uveljavljat s prodajalko al je boljše, da pošljem na sedež zastopnika?

Zaenkrat še ne bi pisal znamke in prodajalca..

Šimpanz ::

Stvarno napako vedno uveljavljaš pri prodajalcu.

iscempredlog ::

Jutri mi poteče 8-dnevni rok za menjavo/dobropis. Rok za uveljavljanje stvarne napake imam pol leta. Zdaj pa vprašanje..ker jutri ne morem do trgovine in če mi zavrnejo stvarno napako izgubim pravico do menjave/dobropisa. Kaj storiti?

Magic1 ::

Kajjj?!? Kakšen 8 dnevni rok? Če je kaj s čevljem narobe lahko uveljavljaš stvarno napako pol leta, če pa ti čevelj ni všeč je pa na trgovini ali ti bodo odobrili menjavo/dobrospis, 8 ali 14 dni nima nobene bistvene razlike pri tem.
Magic

Ales ::

Nimaš nobenega zakonskega 8-dnevnega roka za menjavo/dobropis. To ne obstaja.

Stvarno napako lahko uveljavljaš tudi dlje kot pol leta po nakupu, a razlika je v tem, ali morajo obstoj napake ugovarjati oni ali pa dokazovati ti.

iscempredlog ::

Rok za menjavo artikla je 8 dni. Če jih jutri ne prinesem in mi kasneje zavrnejo še dobropis bom ostal s temi čevlji..

Invictus ::

Ta rok je samo v glavah ljudi. Zakona za to ni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

iscempredlog ::

V trgovini so mi rekli, da lahko zamenjam/dobim dobropis in omenili 8 dni.

msjr ::

Pojdi že enkrat v trgovino, prinesi čevlje in račun, zahtevaj denar nazaj. Ne daj se odpraviti z dobropisom ali zamenjavo, če ne zaupaš prodajalcu/znamki. Ti ni treba nič razlagat, to je to.

Če je izdelek, ki ga kupimo kjerkoli v EU, okvarjen ali ni videti oziroma ne deluje tako kot oglaševani, ga mora prodajalec popraviti ali zamenjati brezplačno oziroma kupcu ponuditi znižano ceno ali vrniti denar v celoti. (Vir)

Magic1 ::

Izgleda da ni nič narobe s čevljem, le on jih nebi imel več teh, a jih jutri ne utegne vrnit. Zdaj pa nas sprašuje, če lahko kako drugače poturi nazaj čevje kasneje, ker so mu v trgovini rekli, da lahko v osmih dneh.
Magic

iscempredlog ::

Bi že šel, ampak sem mel tako gužvo v službi, vikend pa uživam na Hrvaškem, tako da grem v ponedeljek.

Miha 333 ::

msjr je izjavil:


Če je izdelek, ki ga kupimo kjerkoli v EU, okvarjen ali ni videti oziroma ne deluje tako kot oglaševani, ga mora prodajalec popraviti ali zamenjati brezplačno oziroma kupcu ponuditi znižano ceno ali vrniti denar v celoti. (Vir)

Ja, ampak pri garanciji gre v tem vrstnem redu, kot je napisano. Se pravi najprej popravilo, šele če to ni možno, zamenjava, itd. Pri stavrni napaki pa kupec izbere, kaj želi.

Zamenjava ali vračilo brezhibnega blaga pa je v fizični trgovini zgolj dobra volja trgovine.

msjr ::

Miha 333 je izjavil:

Ja, ampak pri garanciji gre v tem vrstnem redu, kot je napisano. Se pravi najprej popravilo, šele če to ni možno, zamenjava, itd. Pri stavrni napaki pa kupec izbere, kaj želi.

Dejte prosim lepo najprej prebrat, kaj napiše OP, preberite si vir, potem pa laghko mirno nadaljujete s smetenjem, pametovanjem, derailom in podobnimi aktivnostmi.

iscempredlog je izjavil:

doma ugotovil, da imata čevlja različna odtenka barve

Tukaj se lahko vsi strinjamo (razen trolov seveda), da popravilo pač ni možno. Denar nazaj. /thread

noraguta ::

Videno kupljeno v trgovini. Ne vem kdo trola.dobra volja trgovca je da mu zamenja. Po možnosti jih je dobil še na rqzprodaji
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

scipascapa ::

V trgovini je drugačna luč, hitič itd...pa si ne vzameš toliko časa kolikor si potem doma v miru, hipotetično.

r3dkv1c4 ::

iscempredlog je izjavil:

Zato, ker se pri čevljih za 100€ ne bi smelo pojaviti kaj takega in nočem nositi te znamke.

Kaj naj napišem v pritožbo? Bi prosil mogoče celo za kak vzorec, če je kdo že delal.

Uau....aha se pravi po tvoji razlagi se tudi Ferrari nikoli ne bi smel pokvariti.

:)):))
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Kekec ::

Jaz sem uveljavljal stvarno napako po izteku garancije in dobil povrnjen denar.
Je pa res proizvajalec, sam priznal napako.

schrack ::

Pozdravljeni!
Pred dvema mesecema sem nabavil ene čevlje in jih imel v škatli do preteklega tedna, ko sem jih vzel iz škatle in jih impregniral, da nebi vpijali vode. Pošprical sem jih z sprejem za inpregnacijo in ko sem prišel nazaj čez urico, me je kmalu kap. Spremenili so barvo :(. Ogromno čevljev sem prešprical s sprayem od Ilirije, ampak kaj takega se mi še ni zgodilo. Razmišljam, da bi jih poizkusil reklamirati. Na kaj se lahko sklicujem?

 Čevlji

Čevlji


 spray

spray

BCSman ::

Pa to je od pregosto pošpricanega spreja.

Magic1 ::

Ni prebral navodil impregnacijskega spreja. Na njih piše, da probaš sprej na nekem nevidenem delu čevja preden ga celega prešpricaš. Sprej je neka kemija, barva na čevju pa je neka druga. Dobil si kombinacijo, ki reagira med seboj. Nič ne boš moral uveljavljat (razen dobre volje trgovca).
Magic

koyotee ::

Maš pač unikatne čevlje, sej ponošen izgled je in.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

mancini ::

Ko si jih kupil, so ti v trgovini svetovali da jih impregniraj.
Ker vsakega čevlja se tudi ne šprica

bajsibajsi ::

Ta tema o stvarni napaki je se najbolj frisna. Da ne odpiram nove, pisem tu.

Rok za odgovor s strani prodajalca je pri uveljavljanju stvarne napake 8 dni. Predvidevam, da so to dejanski dnevi in ne delovni dnevi?

Reklamacija - uveljavaljanje stvarne napake - je bila trgovcu skupaj z artiklom fizicno oddana 21.2.2020 (dan prej, torej 20.2.2020, so dobili tudi mejl, na katerega so odgovorili). Trgovec naj bi artikel poslal dobavitelju, ki naj bi ugotavljal stvarno napako. Danes 2.3.2020 se nismo prejeli odgovor.

Posljem mejl trgovcu ali kar prijavo na TIRS?

St235 ::

ja, koledarski dnevi.

Tako da lahko pišeš obema. TIRS v danem primeru lahko kaznuje trgovca za nespoštovanje roka, ne more ga pa prislit, da prizna napako v kolikor bi nastal spor glede obstoja napake.

MadMicka ::

Počakaj, da poteče rok 8 dni. Se pravi, danes je zadnji dan, če so poslali odgovor s priporočeno pošto, ga lahko prejmeš šele jutri in je vse v zakonskih rokih.

bajsibajsi ::

Jutri bo 11 dan.

MadMicka ::

Ja, bo 11 dan, ampak zakonski rok 8 dni še ni potekel :D Se pravi, dal si v petek, prvi dan se ne šteje, 8 dan se izteče na soboto in se zato zadnji dan premakne na ponedeljek.

St235 ::

MadMicka je izjavil:

Ja, bo 11 dan, ampak zakonski rok 8 dni še ni potekel :D Se pravi, dal si v petek, prvi dan se ne šteje, 8 dan se izteče na soboto in se zato zadnji dan premakne na ponedeljek.


Če smo tehnični je sobota lahko delovni dan z vidka prodajalca in posledično šteje za 8 dnevni rok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bajsibajsi ::

Sem poslal mejl z opombo na 8 dnevni rok pri uveljavljanju stvarne napake. Ce jutri ne bo odgovora v nekem doglednem casu, bom poslal prijavo na TIRS. Ne bi se cudil, ce bi salabajzarji kao poslali dobavitelju kao garancijsko v popravilo; kar eksplicitno nisem zelel.

edit/
Da, trgovec je velik, dela tudi cel dan ob sobotah.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
21042363 (7236) cyberwarfare
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7511905 (7957) ziggy89
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486587 (5130) Seljak
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5322774 (14156) RejZoR
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528934 (6356) St235

Več podobnih tem