Forum » Na cesti » Toyota poltovornjak z 1,000.000 prevoženih milj
Toyota poltovornjak z 1,000.000 prevoženih milj
AndrejO ::
Ha, kakšni primerki se najdejo. Jalopnik poroča o primerku Toyota Tundra poltovornjaka (pickup truck) s katerim je prvi lastnik naredil miljon milj v malo manj kot 10 letih.
Na vozilu so se menda opravljali samo to, kar v Sloveniji šteje za redni servis, srečnem lastniku pa je Toyota zastonj izročila letošnji model v zameno za starega. Cilj je, da ga razstavijo in proučijo vplive starosti in prevoženih kilometrov na materiale in konstrukcijo.
Lepo.
Na vozilu so se menda opravljali samo to, kar v Sloveniji šteje za redni servis, srečnem lastniku pa je Toyota zastonj izročila letošnji model v zameno za starega. Cilj je, da ga razstavijo in proučijo vplive starosti in prevoženih kilometrov na materiale in konstrukcijo.
Lepo.
- spremenil: AndrejO ()
terryww ::
A ni to standard za tovornjake ipd? Kako potem osebni avti crkujejo pri +200k?
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.
I'm on the run. No time to sleep.
Miha 333 ::
Dr_M ::
A ni to standard za tovornjake ipd? Kako potem osebni avti crkujejo pri +200k?
Popolnoma drugacen nacin voznje, za zacetek.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
R1710 ::
A ni to standard za tovornjake ipd? Kako potem osebni avti crkujejo pri +200k?
Avto pride do 500.000, ga diler ob prodaji na zavrti na 180.000. Pride spet na 500.000, jovo na novo, 160.000. Potem pa crkne pri 220.000km in to postane vaški standard.
Ob pravilnem vzdrževanju (ali pa vsaj rednem), takšna kilometrina ni presenetljiva.
Pred leti smo pisali o tem accordu
in še npr.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: R1710 ()
AndrejO ::
Zanimivo mi je, ker so v ZDA takšni poltovornjaki zelo popularni in se jih gleda skoraj tako kot v Sloveniji male kombije, veliko posameznikov pa jih kupi tudi za osebno uporabo - torej so nekje med SUV in "resnim" tovornjakom.
1,8 miljona km se mi zdi veliko tudi v razredu (pogojno primerljivih) kombijev. Koliko pa sploh so tukaj tipične številke?
Ja, je pa res, da je bila nekje notri navržena opazka o "highway miles". Nabiranje kilometrov po AC/HC je očitno univerzalno razpoznano kot vozilu bolj prijazno od drgnjenja po drugih kategorijah cest.
1,8 miljona km se mi zdi veliko tudi v razredu (pogojno primerljivih) kombijev. Koliko pa sploh so tukaj tipične številke?
Ja, je pa res, da je bila nekje notri navržena opazka o "highway miles". Nabiranje kilometrov po AC/HC je očitno univerzalno razpoznano kot vozilu bolj prijazno od drgnjenja po drugih kategorijah cest.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
harvey ::
Prvi model Kangoo diesel 1.5, prevozil 350.000 km b.p, v osmih letih, samo redni servisi in bi še vozil, če ga ne bi izdal pleh in smo se ga znebili. Tako da te kilometrine niso nič posebnega sploh za kakšen pickup.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
R1710 ::
Zanimivo mi je, ker so v ZDA takšni poltovornjaki zelo popularni in se jih gleda skoraj tako kot v Sloveniji male kombije, veliko posameznikov pa jih kupi tudi za osebno uporabo - torej so nekje med SUV in "resnim" tovornjakom.
Popularni so zaradi nabavne cene. Mislim, da je enako kot pri nas, registracija kot delovni stroj, (pravna oseba dobi povrnjen DDV).
Sej tudi pri nas se je v zadnjih par letih prodalo več pick-upov (EU dimenzij) kot kadarkoli prej.
1,8 miljona km se mi zdi veliko tudi v razredu (pogojno primerljivih) kombijev. Koliko pa sploh so tukaj tipične številke?
Je, pa ni. Za primer lahko vzameš tega 2011 superba. 5 let, 700.000+km. Mu kaj manjka? Ne. Če bi pisalo 150.000km, bi vedel, da je prevrten? Ne. Če bi ga peljal, bi čutil kilometrino? Ne. Vprašanje, kje bo čez 5 let. Moj je v 4 letih pri 250.000, brez težav.
https://www.autoscout24.com/offers/-288...
Ja, je pa res, da je bila nekje notri navržena opazka o "highway miles". Nabiranje kilometrov po AC/HC je očitno univerzalno razpoznano kot vozilu bolj prijazno od drgnjenja po drugih kategorijah cest.
Itak. Na avtocesti si v 6/7/8... prestavi in nabiraš kilometrino. Po mestu pa je samo jajcanje - no/ven, speljevanje, menjavanje prestav, obračanje volana...
5 let star avto s 350.000 kilometri je lepše ohranjen od mestno voženega ekvivalenta pri 100.000km. Po vsej verjetnosti tudi bolje vzdrževan. Ampak to si vbit v glavo, je umetnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: R1710 ()
Scorpia ::
Motorji so itak vzdrzljivi, vecji problem so danes komponente, kot je egr, dvomasni uztrajnik, filter trdih delcev itn... mi smo imel zafiro, ki je dosegla lepih 600k, 80% je bilo mestne voznje, motor pa je lepo delal. Problem je bil edin 2x menjan vztrajnik, ob prodaji je bil spet zrel za menjavo (Fotr pac ni hotu it navaden vztrajnik). Egr 1x menjan, turbina je lepo delala se naprej, olja ni pil, sem pa tja je senzor malo spreminjal upornost, pa sem s testerjem doma mal spremenil vrednosti.
////
Relanium ::
Jasno, da je avtocesta bolj prijazna.
- Motor ima največjo obrabo ko ga prižgeš, če se pelješ 2km boš v 5 letih nabral bolj malo,
če pa se voziš po avtocesti 200km vsak dan, boš pa v 5 letih imel enako število vžigov z dosti dosti večjimi km in enako obrabo motorja
Ko teče, je praktično večen, ker je olje toplo, povsod oljni film, turbina se maže in ni problemov.
- Druga stvar recimo delovne temperature, avtocesta lepo hladi motor ki ni dosti obremenjen pri normalni hitrosti in tako deluje +90% časa. Pri ganjanju v hrib, vožnji hladnega motorja in podobno kar se dogaja na kratkih progah je vse skupaj slabše + več gareža zaradi tega v motorju.
- tretja pa je tako ali tako samoumevna.... na avtocesti amortizerji ne trpijo, sileni, končniki vse skupaj ni dosti obremenjeno, za razliko od (naših) lokalnih zjahanih cest polnih lukenj.
Normalno, da tu sploh ni primerjave oz. ne moreš gledat samo na kilometre.
- Motor ima največjo obrabo ko ga prižgeš, če se pelješ 2km boš v 5 letih nabral bolj malo,
če pa se voziš po avtocesti 200km vsak dan, boš pa v 5 letih imel enako število vžigov z dosti dosti večjimi km in enako obrabo motorja
Ko teče, je praktično večen, ker je olje toplo, povsod oljni film, turbina se maže in ni problemov.
- Druga stvar recimo delovne temperature, avtocesta lepo hladi motor ki ni dosti obremenjen pri normalni hitrosti in tako deluje +90% časa. Pri ganjanju v hrib, vožnji hladnega motorja in podobno kar se dogaja na kratkih progah je vse skupaj slabše + več gareža zaradi tega v motorju.
- tretja pa je tako ali tako samoumevna.... na avtocesti amortizerji ne trpijo, sileni, končniki vse skupaj ni dosti obremenjeno, za razliko od (naših) lokalnih zjahanih cest polnih lukenj.
Normalno, da tu sploh ni primerjave oz. ne moreš gledat samo na kilometre.
Thuban ::
seveda so kilometri pomembni. Kako za božjo voljo boš vedel kako se je vozil nek avto s 300.000 km? Ja, večino je morda res naredil na avtocesti, nekaj pa jih je morda naredil v brezpotjih vukojebine, ciljazenju po kakšnem Rimu ali pa ga lastnik enostavno ni pazil nič.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Utk ::
Ta toyota ima minimalno 4000 kubikov in brez turbine, pri njihovi hitrosti na avtocesti je isto kot da bi se v leru peljal. Z našimi mlinčki lahko vseeno samo sanjaš o tem.
Thuban ::
ja, to je vsa umetnost. Pravi motor moraš kupit za neko rabo. Če bi vzel 1.0 ecoboost motor zagotovo ne bi dočakal istih kilometrov. Sploh pri modernih bencinarjih kjer je popularno da imajo 4000 obratov pri 130 kmh, šeste prestave pa nikjer.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Sami ::
Način vožnje je zelo pomemben, moje sekundarno vozilo je Golf IV Variant 1.9TDI l. 2001, trenutno ima 408.000km, večinoma relacije, motor je ohranjen skoraj kot nov. Moj mehanik mi pravi, da 1,9TDI motorji z lepo vožnjo bp prevozijo tudi milijon+ km.
Sosed (taksist) pa je imal Golf IV Variant 1,9SDI, prodal ga je pri 650.000km, avto se še vedno vozi.
Sosed pa ima Toyoto Avensis 2.0d karavan, mislim da letnik 2003, po števcu prevoženih 550.000km, uvožen z nemčije, ugotovil je da je realnih kilometrov okoli 650.000km, težave je imel samo z menjalnikom, avto drugače super.
Vsak sodobnejši avto bi moral z normalno vožnjo ter rednimi servisi narediti okoli 500.000km.
Sosed (taksist) pa je imal Golf IV Variant 1,9SDI, prodal ga je pri 650.000km, avto se še vedno vozi.
Sosed pa ima Toyoto Avensis 2.0d karavan, mislim da letnik 2003, po števcu prevoženih 550.000km, uvožen z nemčije, ugotovil je da je realnih kilometrov okoli 650.000km, težave je imel samo z menjalnikom, avto drugače super.
Vsak sodobnejši avto bi moral z normalno vožnjo ter rednimi servisi narediti okoli 500.000km.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
Baja ::
pred kratkim zamenjal vw passata s 500kkm - verjamem da bi motor šel še 500kkm, ampak v tem času verjetno od pleha in še česa ne bi ostalo nič :)
stara mama ::
Dobr, zdaj si že merte kurce s tem, kdo ma več kilometrov.
Jasno da kilometri so važni, kubatura motorja tudi ampak bolj kot vse skupaj pa je pomemben samo način vožnje.
Aja pa sodobni avti ne najbolj, tam nekje iz 90 (sploh nemci) si bili še predimenzionirani in ti avti lahko ziher naredijo po miljon km če se ga vzdržuje. Vse zdaj je pa bolj težka, ker ni dimenzinorano za to.
Včasih je bil to firmam ponos:
Zdaj pa tega sploh ne vidiš več, zdaj se samo merijo kurci s tem kaj vse je notri in kako izgleda, (potihem pa še kako več potegnit na servisih), zraven pa še eno babo na havbo, opremljeno z maximum marketingom in je to to.
Jasno da kilometri so važni, kubatura motorja tudi ampak bolj kot vse skupaj pa je pomemben samo način vožnje.
Aja pa sodobni avti ne najbolj, tam nekje iz 90 (sploh nemci) si bili še predimenzionirani in ti avti lahko ziher naredijo po miljon km če se ga vzdržuje. Vse zdaj je pa bolj težka, ker ni dimenzinorano za to.
Včasih je bil to firmam ponos:
Zdaj pa tega sploh ne vidiš več, zdaj se samo merijo kurci s tem kaj vse je notri in kako izgleda, (potihem pa še kako več potegnit na servisih), zraven pa še eno babo na havbo, opremljeno z maximum marketingom in je to to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AdBlue (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26420 (7812) | darkolord |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66789 (47253) | blay44 |
» | Nasvet pri nakupu avta - do 6.000 evrov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15516 (12660) | ingeniero |
» | Vzdržljivost malih avtovOddelek: Loža | 4060 (3416) | c00L3r |
» | Nakup avtomobila... Octavia,Mondeo itd. do 6000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16005 (14236) | genius11 |