» »

Nasvet pri nakupu avta - do 6.000 evrov

Nasvet pri nakupu avta - do 6.000 evrov

«
1
2

TomDolenjska ::

Pozdravljeni!

Potrebujem nasvet pri nakupu rabljenega avtomobila.


Iščem rabljen avto v vrednosti do 6.000 evrov.

Rabim avto:
-s katerim bom letno naredil kakih 35.000 kilometrov, med delovniki naredil cca 150 km, 2x75 km;
-s katerim bom vozil večinoma po avtocesti;
-s katerim bom zadaj občasno prevažal tudi dva mlajša otroka (vrtec ipd);
-ki bi ga imel še vsaj kakih 5 let - torej še recimo za kakih 170.000 km.

Rad bi seveda avto, ki:
-se čim manj kvari, posebej glede motorja ali delov, katerih menjava/popravilo je drago;
-nima previsoke porabe goriva - nekje do max 6 l/100 km bo ok;
-bi bil caravan ali enoprostorec, morda je lahko celo manjši kombi. Ni pa to nujno.

Najbolj pomembno je, da je vzdržljiv, zanesljiv, robusten, varčen.
Razna oprema, udobje ipd je manj pomembno.


Hvala za vaše dobre nasvete.

Tomaž

marceb ::

hehe si praktično v isti situaciji kot jaz, zaradi službe se vozim relacija NM-LJ kar je tudi cca 75km na dan v eno smer. Drugače pa tudi jaz si zaradi družine želim večji avto - enoprostorec ampak je potem poraba takoj višja. Jaz zaradi cen vzdrževanja gledam fiat grande puntote, dizle seveda.

Olórin ::

cene vzdrževanja se ne razlikujejo dosti, dokler je govora o modelih vozil, ki se ne kvarijo pogosto (vsak avto ima model, kjer dejansko samo tankaš gorivo in kak model, kjer si več na servisu kot na cesti). Modeli, ki se več kvarijo potem zahtevajo nekoliko več vzdrževanja.Če pa govorimo o vozilih, kjer je frekvenca pokvarljivosti relativno podobna, pa nekih hudih razlik v stroških vzdrževanja ni.

Se pa zelo razlikuje kvaliteta vozila, kvaliteta vožnje.

Če se vsak dan voziš iz MB v LJ in domov nevem če je Punto (ki je eksplicitno mesti avto) ustrezno vozilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

harmony ::

Jaz bi tole gledal....

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=864......

Res je da se gre za avtomobil do 7000€, ampak to kar ti opisujes dobis v tem vozilu.

Olórin ::

TomDolenjska je izjavil:

Pozdravljeni!

Potrebujem nasvet pri nakupu rabljenega avtomobila.


Iščem rabljen avto v vrednosti do 6.000 evrov.

Rabim avto:
-s katerim bom letno naredil kakih 35.000 kilometrov, med delovniki naredil cca 150 km, 2x75 km;
-s katerim bom vozil večinoma po avtocesti;
-s katerim bom zadaj občasno prevažal tudi dva mlajša otroka (vrtec ipd);
-ki bi ga imel še vsaj kakih 5 let - torej še recimo za kakih 170.000 km.

Rad bi seveda avto, ki:
-se čim manj kvari, posebej glede motorja ali delov, katerih menjava/popravilo je drago;
-nima previsoke porabe goriva - nekje do max 6 l/100 km bo ok;
-bi bil caravan ali enoprostorec, morda je lahko celo manjši kombi. Ni pa to nujno.

Najbolj pomembno je, da je vzdržljiv, zanesljiv, robusten, varčen.
Razna oprema, udobje ipd je manj pomembno.


Hvala za vaše dobre nasvete.

Tomaž


Ford Focus 2.0 ali 1.6 dizel, Renault Megane 1.5 dizel, Peugeot 308 1.6 dizel, Opel Astra 1.7 dizel 110 konjski.

Kvaliteta vozila gre od leve proti desni v sorazmerju z najbolj zanesljivi do najmanj zanesljivega med naštetimi (Opel Astra je še vedno dobro vozilo, vendar pač proti Focusu ni tako zelo zanesljiva).

Naštel sem ti vozila, ki jih za 6000 eur dobiš v starosti okoli 5-6 let, tako da boš to vozilo brez problema imel nadaljnih 5 let. Za ta denar jih dobiš s približno 100-150.000 km, tako da dodatnih 200.000 km bi zagotovo morala normalno prebavit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

videc ::

Ford Focus 2.0 ali 1.6 dizel, Renault Megane 1.5 dizel, Peugeot 308 1.6 dizel, Opel Astra 1.7 dizel 110 konjski.

Ford Focus 1.8 dizel, nato ostalo kot omenjeno ...

kixs ::

Js imam Astro H, karavan, 1.7CDTI 74KW (101KM) L.2005, cetrto leto. Lahko edino recem, da sem zelo zadovoljen - to je moj od oka 8 rabljen avto. Je bilo sicer nekaj problemov, vendar nic groznega (popravilo alternatorja, menjava akumulatorja, menjava diskov+ploscic spredaj, fedrov zadaj (en je pocil) in ena cevka hladilnega sistema... vse skupaj stroskov cca 360EUR v dobrih treh letih). Poraba 5L/100km, ce vozis na izi. Kupil sem slovenskega in z dokaj polno opremo (tempomat, park senzorji, delno "usnjeno" notranjost, MP3). Tudi sam sem takrat dal 5990EUR. Danes jo verjetno dobis pod Astra Classic (bivsi H model) in toliko let novejsega. Ko sem jo kupil, sem delal cca 30kkm po AC, danes cca 15kkm. Po novem letu spet cca 30kkm, vendar vecina po navadnih cestah.

Karkoli bos ze kupil, kupi slovenskega ali pojdi sam kupit v tujino.

Sicer sem odlocal med Focus karavan 1.6 in Astro, vendar takrat ni bilo nobenega slovenskega, pa Astra mi je bolj "sedla v oko".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Olórin ::

kako je z udobjem med vožnjo kixs? Vozil sem kratko izvedbo prijatelja, ki me je v splošnem dokaj navdušila. Zmotil me je le pedalo za zavoro.
karavan smatram da se pelje nekoliko drugače...predvsem bolje od kratke verzije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Pixy222 ::

Mati je imela astro 1.7 110km (l.2009) karavan do pred 1 mesecem. Avto lahko pohvalim v treh letih ni bilo nobenih tehničnih težav, niti nobenih diskov še ni bilo potrebno menjati. Opravljeni so bili redni servisi in en veliki servis ter zglob spredaj levo.
Poraba je bila 5.4 po BC, delalo se je malo čez 30000km na leto. Drugače se je meni osebno avto peljal super in res brez težav. Nekaj je bilo tudi daljših voženj v nemčijo in dalmacijo...
Mogoče ti lahko dam še tale nasvet, avto sem dal na internet za 6200€ in me je v 1,5 mesecu klical 1!, na srečo jo je ta gospod tudi odpeljal. Tako da ni velikega povpraševanja trenutno in probaj kar zbiti ceno. Aja da se nebo kdo spotaknil ob število klical, vsi računi s servisa so bili zraven, gume stare 1 leto in vsa oprema.

Drugače pa poglej seveda tudi Megane, sam imam letnik 2006 1.5 in lavfa super, poraba je po BC stalno pod 5l večjih težav ni. Edino zamakal mi je spredaj nekje pri klimi, to poglej če boš iskal ta model, za novejšega pa nimam izkušenj.

lp

TomDolenjska ::

Hvala za odgovore.

Zanima me tudi:
-je pomembno oziroma bolje, da je dizel?
-kaj pa moč motorja? je bolje, da je malo močnejši ali ne?
-koliko se lahko zaupa navedenim prevoženim kilometrom prodajanih avtov?

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

- ni pomembno,
- avto mora biti velik in močan, sicer je navaden jajc,
- popolnoma nič ne moreš zaupati km, še slabše je, ker ne veš, kaj je delal voznik z avtom ne glede na prevožene kilometre. Eni so idioti in avte tiščijo in jih uničijo predenj imajo 44kkm.

harmony ::

Kaksno je to vprasanje je pomembno ali ni da je dizel? In odgovor, da ni pomembno je pa tudi mimo usekan.

Vse je pomembno. Kaj ti bo dizel, ce se bos vozil 3km v sluzbo in nazaj in mogoce 1 letno na morje. Samo se vecje tezave bos z njim imel. V tvojem primeru se bolj izplaca dizel, ker ce bos kupoval nek bencinarski jajc z masino 1.2 bos tudi samo klel, ker bos rabil v klanc se koga da ti ga porine.

TomDolenjska ::

harmony, hvala.
glede dizla pa sem seveda spraševal v odnosu na to, kak avto načeloma rabim ali želim oziroma kako in zakaj ga bom uporabljal - kar pa sem povedal povsem na začetku.

Aston_11 ::

harmony je izjavil:

Kaj ti bo dizel, ce se bos vozil 3km v sluzbo in nazaj in mogoce 1 letno na morje. Samo se vecje tezave bos z njim imel.
Jaz težav nisem imel, pa sem enih 8 let dva dizla na tak način vozil.

Janac ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

kixs ::

Olórin je izjavil:

kako je z udobjem med vožnjo kixs? Vozil sem kratko izvedbo prijatelja, ki me je v splošnem dokaj navdušila. Zmotil me je le pedalo za zavoro.
karavan smatram da se pelje nekoliko drugače...predvsem bolje od kratke verzije?


Udobje... tale karavanska astra je kar "trda", hrupna niti ne, ceprav je tale 1.7 motor znan, da ni najbolj uglajen. Sicer sem prej imel vec Alf (Boxer, TS in JTD) in lahko recem, da se da cisto lepo normalno in tudi "hitro" vozit. Ne vem kako te je zmotil pedal za zavoro. Deluje kot mora. Glede razlike med kratko in karavansko verzijo ti ne morem nic rect, ker sem kupoval karavana in sem tudi samo karavane preizkusal. Kot receno, jo pa vozim enako kot prej Alfe - ni neke razlike.

Olórin ::

mah pedalo me je zmotio ker sem vajen na drugačno trdoto in tistih nekaj kilometrov, ko sem vozil prijateljevo astro, nikakor nisem mogel pravilno dozirati moči zavor. Ali ni prijelo, ali pa je nos vozila zabilo v tla. Kar seveda ni napaka, samo čudno se mi je zdelo, ker so pedala za zavoro sicer povsod več ali manj podobna, me ni še nikjer tako zelo zmotilo kot pri njegovi astri :D

v glavnem tnx za odgovor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

kixs ::

Mogoce je imel kaksne cudne diske. Pri meni je pedal in obcutek cisto klasicen.

Stipex ::

Js bi predlagal da si OP pogleda še kak Ford Mondeo karavan, 2.0 tdci. Za 6k eur dobiš že mk4 model.

Olórin ::

Mondeo je sicer dober kar se tiče vožnje. Kar pa se tiče kvalitete izdelave, vzdržljivosti pa redko slišim kakšno pohvalo.
Lahko pa da so bili samo lastniki nesposobni in so uničevali svoje vozilo, tudi to je možno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

kixs ::

Kupili so avto pripeljan iz Nemcije/Belgije s prevozenimi samo "119.000km" in potem se cudijo, da gre po par 10kkm vztrajnik/turbina/...

cleanac ::

Tudi, če ima 300kkm nima turbina nikamor za "it".

Olórin ::

kixs je izjavil:

Kupili so avto pripeljan iz Nemcije/Belgije s prevozenimi samo "119.000km" in potem se cudijo, da gre po par 10kkm vztrajnik/turbina/...


Bolj kot prevoženi kilometri je s tem povezan način uporabe avta iz strani prejšnega in tudi iz strani sedanjega lastnika. Če ne zna uporabljat dizla s turbino ga bo pač uničil v nekaj 10k km.

Če ga zna uporabljat pa bo turbina kot nova tudi pri 300.000 km brez da bi jo enkrat samkrat pogledal.

Zato je najbolje kupiti avto pri neki avtohiši in se zmeniti za 12 mesecev garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Aston_11 ::

Znanje nima nobene veze, ker večina nas ve, kako se avte ne uničuje, enim se pač jebe, čeprav jim je jasno, da bodo avto uničili. Tu na forumu je bilo že par pričanj o prijatlih, ki poznajo samo 0 in 1 položaj pedela za gas (čeprav so verjetno oni tisti, ma nima veze) in uničujejo vozila pri 40 kkm. Tak da način vožnje je tisti. Moj ima pri isti turbini preko 320 kkm, pa še dela. Seveda pedal za gas ne pride do 1.

Olórin ::

to nima veze, če pedalo za gas pride do 1 ;)
važno je kako avto ugasneš, kdaj ga začneš tiščati do konca..ali počakaš da se ogreje itd ;)

Moj ima 250.000 km, gasa se ne bojim uporabiti, motor je v 100% brezhibnem stanju brez da bi bilokdaj popravljal bilokaj kar se motorja tiče. samo redni servisi. Sem sem menjal stvari ki so potrošen material, ampak motor kot tak, vključno s turbino, pa je 100% brezhiben.

ps.: pozimi ga vedno brutalno mučim po snegu. Užitek ftw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

TomDolenjska ::

Hvala vsem.

Zanima me še, koliko gre načeloma verjeti tem in podobnim razpredelnicam in ocenam:
http://cekin.si/clanek/za_dom_in_druzin...

http://www.opel.si/izkusnja-opel/opel-n...

http://www.avtoin.com/novica/1290/Lestv...

Super Sonic ::

Zanima me še, koliko gre načeloma verjeti tem in podobnim razpredelnicam in ocenam


NE.

Zakaj?
Ker ne kupuješ novo vozilo ampak rabljeno. To je bistvena razlika. Lahko pričakuješ, da lastnik pred teboj ni izvajal rednih servisov in ni skrbel za vozilo na najvišjem nivoju, ampak se je ravnal tržno in primerno tej deželi. Imaš lahko srečo in dobiš kakšno dobro vozilo iz tujine, ampak ti ne bo "všeč", ker bo imel preveč KM prevoženih.

Rabljena vozila nimajo veze z novimi in jih nikoli ne bodo imela. Zato so vse takšne razpredelnice brezvezne in je potrebno iti od avta do avta in pogledat kaj ti najbolj leži, kaj je bolj ohranjeno, servisirano, ipd. Dostikrat na odločitev vpliva tudi servis v bližini doma ali kakšno poznanstvo.

bi bil caravan ali enoprostorec, morda je lahko celo manjši kombi. Ni pa to nujno.

V tem segmentu je ogromna razlika. V enoprostorcih se sedi precej bolje (višje - kar pomeni tudi boljši pregled nad cesto) in če imaš težave s hrbtenico je to vodilo št. ena, mnogo lažje je otroka ven in notri dajat "iz in v" sedeže. Marsikateri kombiji so še danes delani na platformi dostavnih vozil in se vozijo kot "karjole", med tem, ko gre pri karavanu lahko za precej vožnji "ugodne" potovalne avtomobile (tempomat, gretje sedežev, zvočna izolacija, mehkoba podvozja, ipd, ipd, ipd). Višja vozila praviloma pomenijo tudi več upora -> višja poraba; ni pa vedno tako, odvisno pač kaj kupuješ.

Kar pomeni v enem stavku, da je tvoj razpon želja prevelik; moraš probat vsaj nekaj različnih vrst vozil, da boš bolje razumel kaj želiš, ker ta vozila so si samo podobna, niso pa niti približno enaka.

Za ta denar je zlato pravilo samo eno: cena vozila ne sme preseči 5000EUR, ostalo daš na servis in poservisiraš vitalne dele za preostalega tisočaka.

In si predvsem s tem zagotoviš, da tvegaš manj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

Super Sonic je izjavil:

Zanima me še, koliko gre načeloma verjeti tem in podobnim razpredelnicam in ocenam


NE.


seveda so relevantne. Če imaš 2 avta za katera enako dobro skrbiš in je Avto A zanesljivejši od Avta B, bosta imela razmerje zanesljivosti približno enako kot na dan nakupa. Avto B bo še vedno manj zanesljiv od Avta A.


povedano po kmečko: če alfo 156 šraufaš nonstop, skrbiš da je tip top, bo še vedno manj zanesljiva kot Toyota nekoga, ki je enako dobro skrbel za svoj avto. Moraš Toyoto zelo grdo zanemariti da pride na beden nivo nezanesljivosti nove alfe recimo.

Super Sonic je izjavil:


Za ta denar je zlato pravilo samo eno: cena vozila ne sme preseči 5000EUR, ostalo daš na servis in poservisiraš vitalne dele za preostalega tisočaka.

In si predvsem s tem zagotoviš, da tvegaš manj.


drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

facepalm ::

jaz bi si ogledal oglase v tem cenovnem rangu (neglede na znamko).
v oglasu bi bil pozoren na:
- da je od 1. lastnika
- kupljen v slo
- nekaramboliran

Verjetno ti bo v ozjem krogu ostalo cca 10 vozil. Potem pridejo na vrsto tvoje preference.. Odstranis tiste, katere res noces (grdi, neudobni.. whatever)
Ostal bos pri cca 5ih oglasih. Teh pet si gres ogledat in vzames najmanj zgajtanega :)

Ker vcasih zna npr. daewoo biti bolj zanesljiv od npr. bmwja.

GrimReaper ::

Seveda pedal za gas ne pride do 1.

Uf, to mora bit pa kar močan avto, da ni treba pritisnit gasa do podna, tam do 150KM moraš sigurno pohodit do ene 100km/h. Pri 200KM pa tudi verjetno, če se že spraviš prehitevat, da boš manever zaključil čimprej.
Lahko se igraš z malo gasa, ko imaš že enkrat nabrano hitrost, recimo pri 100km/h v 5. je res neumno stopit do podna, za manjša pospeševanja v 4. in 5. z nekje 50% gasa, če rabiš boljši pospešek daš pa v tretjo in 100% gasa. Ali pa v naselju tudi ne rabiš dajat gasa v poden, ker že v 4. z narahlim gasom lepo pospešuje med tistimi 50-55km/h.

Kot rečeno pa ne vem kaj ima to veze, ker ni popolnoma nobene razlike pri obrabi česarkoli v avtu, če greš z gasom do 80 ali pa do 100%. Če bi pa že res hotel tako šparat, bi dal pa en štoper pod gas, ne da bi se zdej še merkal do kam moraš pritisnit.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Jaz bi se GM, Forda, Toyote, Honde ipd. močno izogibal: http://www.stunnalife.com/2014/10/photo...

http://www.avtomobilizem.com/novice/pri...


Pa veliko ljudi tudi ne ve za to: http://jalopnik.com/your-guide-to-the-p...

Od koga kupujete avte:

So they could have fixed this before they sold any Cobalts? Yes

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

facepalm ::

Janac je izjavil:

Jaz bi se GM, Forda, Toyote, Honde ipd. močno izogibal: http://www.stunnalife.com/2014/10/photo...

http://www.avtomobilizem.com/novice/pri...


Pa veliko ljudi tudi ne ve za to: http://jalopnik.com/your-guide-to-the-p...

Od koga kupujete avte:

So they could have fixed this before they sold any Cobalts? Yes



torej bi se tudi bmwja izogibal?:))
jaz se zaradi takih napak nebi izogibal celotne znamke. zakaj? ker so take in drugacne napake prisotne pri vseh proizvajalcih. ene se odkrijejo prej, ene kasneje, nekatere nikoli.

shmandi ::

Eni vsaj priznajo svoje napake in vpokličejo avtomobile na brezplačno popravilo, zamenjavo delov...
Me pa res zanima, koliko ljudi je bilo poškodovanih zaradi te napake?
OP sprašuje po robustnih in zanesljivih avtomobilih, naštevajo se pa Fiat, Ford, Opel... :D

hojnikb ::

OP sprašuje po robustnih in zanesljivih avtomobilih, naštevajo se pa Fiat, Ford, Opel... :D

In kaj je po tvoje zanesljiv in robusten avto ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

kixs ::

Za ta denar je zlato pravilo samo eno: cena vozila ne sme preseči 5000EUR, ostalo daš na servis in poservisiraš vitalne dele za preostalega tisočaka.


Hmmm... ko sem kupoval je bila razlika med 5K in 6K vredno Astro ogromna! Za 6K sem dobil avto res tip-top, kot nov. Slovenski, sicer 2. lastnik, vendar vedno servisiran na uradnem servisu s popolnoma preverjeno servisno knjizico. Tudi pred nakupom sem avto peljal na uradni servis, kjer so mi povedali vse. Sicer je tudi avto sam imel neko zlato podaljsano garancijo do 7 let. Kupil sem pa skoraj 6 let starega.

Za 5K so bili avti res bolj ubogi in pri nekaterih niti na testno voznjo nisem sel.

Na prvo okvaro sem "moral cakati" dobro leto, ko je crknil alternator. Pa se to bolj po moji krivdi, ker je bil akumulator ze vsaj pol leta precej bogi. Seveda sem menjal se akumulator. Skupni strosek cca 150€.

Prednje diske in ploscice sem menjal ze prej. Ampak to ne stejem kot okvara.

Sicer pa se strinjam, da moras imeti nekaj rezerve v denarju, ker res ne mores vedeti kaj in kdaj bo crknilo.

OP sprašuje po robustnih in zanesljivih avtomobilih, naštevajo se pa Fiat, Ford, Opel... :D


In kaj si ti do zdaj napisal? ;((

chucki ::

Za takšne kilometre pride v poštev samo nov avtomobil. Polog, ostalo pa na liziko.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

kixs ::

Ja, ce ze na kredit, potem res samo novega in vozit vsaj 10 let.

Janac ::

shmandi je izjavil:

Eni vsaj priznajo svoje napake in vpokličejo avtomobile na brezplačno popravilo, zamenjavo delov...
Me pa res zanima, koliko ljudi je bilo poškodovanih zaradi te napake?
OP sprašuje po robustnih in zanesljivih avtomobilih, naštevajo se pa Fiat, Ford, Opel... :D


Poškodovanih??? Kar precej jih je že mrtvih, ker jim je trigger poleg sproženja airbaga sprožil še razklan vrat od stekla, ki je letel.

Nisem dal linka?

ingeniero ::

Pred tremi leti sem sam za podobne zahteve kupil Ford Mondeo 2.0 TDCI s 115KM za 6.000 €, prevoženih 155.000 km. Sedaj po treh letih jih imam prevoženih 295.000. Redni servis stane okoli 200€ pri uradnem serviserju vsakih 20.000 km. Trenutno z njim še nisem imel nobenih problemov in večjih stroškov (enkrat zamenjal pakne in diske (potrošni material)) ... Vsekakor bi jaz za tvojo dnevno kilometrino vzel dizla, sploh če delaš v Avstriji (tam ga lahko trenutno tankaš za 1.19€/l).

hojnikb ::

In kolk ti pije ta 2.0TDCI ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

shmandi ::

Janac je izjavil:

shmandi je izjavil:

Eni vsaj priznajo svoje napake in vpokličejo avtomobile na brezplačno popravilo, zamenjavo delov...
Me pa res zanima, koliko ljudi je bilo poškodovanih zaradi te napake?
OP sprašuje po robustnih in zanesljivih avtomobilih, naštevajo se pa Fiat, Ford, Opel... :D


Poškodovanih??? Kar precej jih je že mrtvih, ker jim je trigger poleg sproženja airbaga sprožil še razklan vrat od stekla, ki je letel.

Nisem dal linka?


Nisem zasledil nič takega v linkih. Mogoče preveč površno berem.
Na sploh pa veljajo naštete znamke za najbolj zanesljive...

Janac ::

shmandi je izjavil:

Janac je izjavil:

shmandi je izjavil:

Eni vsaj priznajo svoje napake in vpokličejo avtomobile na brezplačno popravilo, zamenjavo delov...
Me pa res zanima, koliko ljudi je bilo poškodovanih zaradi te napake?
OP sprašuje po robustnih in zanesljivih avtomobilih, naštevajo se pa Fiat, Ford, Opel... :D


Poškodovanih??? Kar precej jih je že mrtvih, ker jim je trigger poleg sproženja airbaga sprožil še razklan vrat od stekla, ki je letel.

Nisem dal linka?


Nisem zasledil nič takega v linkih. Mogoče preveč površno berem.
Na sploh pa veljajo naštete znamke za najbolj zanesljive...


Znamke avtov tukaj sploh nimajo veze... problem so znamke katere uporabljale ali so TAKATA zračne blazine, samo to je pomembno v tem primeru... OEM dobavitelj je zajebal.

http://www.cnbc.com/id/102105923

When Ms. Tran crashed her car, the air bag, instead of protecting her, appeared to have exploded and sent shrapnel flying into her neck, the Orange County sheriff's office said.


in

http://autos.aol.com/article/takata-air...

Takata Airbag Victim Looked Like She Had Been Stabbed

Samo opozoriti hočem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

ingeniero ::

hojnikb: Poraba je 5.2 do 5.8 l / 100 km, odvisno od voznje.

hojnikb ::

ingeniero je izjavil:

hojnikb: Poraba je 5.2 do 5.8 l / 100 km, odvisno od voznje.

Kr spodobno za 2.0 motor. Predvidevam, da je pri nižjih modelih z 1.6 motorjem še nižja ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

IL_DIAVOLO ::

ingeniero je izjavil:

hojnikb: Poraba je 5.2 do 5.8 l / 100 km, odvisno od voznje.


To pa mora bit res mirna vožnja 8-)

hojnikb ::

jap. Naš 1.8TDCI se giblje tam 6.5-7L. Je pa res, da je dosti mestne vožnje in se ravno ne boža gasa :))
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

IL_DIAVOLO ::

Meni recimo pije 1.9 tdi 6-7 l...včasih ga spravim pod 6l, če ga šparam, ampak to je res redko :P

ingeniero ::

5.2 je vožnja v 6. pri enem potniku, 100-120 kmh na avtocesti. 5.8l pa pri voznji 140 kmh in lokalne ceste. Je pa ta poraba po racunalniku, ceprav dejanska ni bila kaj drugacna, ko sem še spremljal.

Olórin ::

shmandi je izjavil:


OP sprašuje po robustnih in zanesljivih avtomobilih, naštevajo se pa Fiat, Ford, Opel... :D


no, da te slišimo. Kaj je pa po tvojem mnenju robusten in zanesljiv avto?
Za 6000EUR?

Samo da slučajno ne bi po čefursko predlagal 15 let starega audija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

Janac je izjavil:

Jaz bi se GM, Forda, Toyote, Honde ipd. močno izogibal: http://www.stunnalife.com/2014/10/photo...

http://www.avtomobilizem.com/novice/pri...


Pa veliko ljudi tudi ne ve za to: http://jalopnik.com/your-guide-to-the-p...

Od koga kupujete avte:

So they could have fixed this before they sold any Cobalts? Yes



takato uporabljajo:
BMW, Chrysler, Ford, Honda, Mazda, Nissan, GM, and Toyota

Najmočnejše znamke se moramo torej izogibat? In kupovat bedo od španskega seata verjetno? daj ne nori no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15123931 (494) Twixz
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11025667 (652) RedDrake
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21445916 (29682) jaubeif
»

Nov avto za 13k€-17k€ (diesel) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
697269 (4948) SkIDiver

Več podobnih tem