» »

AdBlue

AdBlue

He-Man ::

Ko sem dobil nov službeni avto so mi rekli, da je po 15.000 km potrebno dotočiti AdBlue, mene pa sedaj opozarja, da je treba že čez 2000 km dotočiti (do sedaj sem prevozil 6000 km). Je to smiselno oz. normalno?

Je priporočljivo čimprej dotočiti AdBlue ali naj počakam, ko bo opozarjalo, da je samo še 500 km dovoljenih brez dolitja?

Na katerih Petrolih v SLO imajo AdBlue na pumpo (ne iz kantice)?

Še kaj kar bi moral vedet glede AdBlue? Še nikoli prej nisem vozil avtomobila, ki bi uporabljal AdBlue.

Hvala.

sumoborac ::

Huh, kateri avto pa imaš? Moj (citroen c4 grand picasso Euro 6 motor) rabi njihov AdBlue ki je v resnici NOx, med tem ko so tastari (Euro 5 motorji) rabili neko drugo rjavo snov, katero mora doliti/menjati mehankar. Za mojga lahko sam dolivam. In ko je bil AdBlue proti koncu je pod 1000km začeu konkretno tečnart (vsakih 5 min je zapisku).

Kej več morš povedat ker avto maš da ti bo znal kdo kej več povedat.
Prid sm al pa tm ostan...

...:TOMI:... ::

Saj je prav, da tankajo, valda je tebi in meni v interesu, da je moj zrak čim manj zasvinjan.

Sicer pa, ali je težko odklikat 5 klikov...

http://www.petrol.si/bencinski-servisi/...
Tomi

sumoborac ::

@TOMI si ziher da je taprav AdBlue na petrolih? Včasih so jih prodajali predvsem za tovornjake in ne za osebne avte
Prid sm al pa tm ostan...

...:TOMI:... ::

Najbrz je to eno in isto? Zakaj bi bila razlika med kamionskim in avtomobilskim?
Tomi

rdecaluc ::

Načeloma ni razlike. Razlika je zgolj v ceni.. tovornjakarji ponavadi plačajo 1/3 cene za AdBlue kjer tankajo saj imajo kartice/pogodbe.

Če manjka dotoči. AdBlueja gre veliko več po avtocesti kot pri mestni vožnji.
Est modus in rebus. ,typos

RED_line ::

če je tako, kaj pa če vprašaš kakšnega tovornjakarja?

He-Man ::

Mislim, da ima avto Euro 5 motor, nisem pa prepričan. Ali imajo tojre na Petrolu samo eno vrsto AdBlue tekočine?

harvey ::

Ko sem dobil nov službeni avto so mi rekli, da je po 15.000 km potrebno dotočiti AdBlue, mene pa sedaj opozarja, da je treba že čez 2000 km dotočiti (do sedaj sem prevozil 6000 km). Je to smiselno oz. normalno?

Tako kot servisni interval novejši avtomobili poračunajo glede na način vožnje je verjetno nekaj podobnega tudi s tem dodatkom - režim vožnje določa porabo. Ko bo obvestilo, da je potrebno dotočiti, dotočiš. Enako kot v pomivalnem stroju, ko zasveti lučka, da ni loščila, dotočiš:)

RED_line je izjavil:

če je tako, kaj pa če vprašaš kakšnega tovornjakarja?

Vprašaš na servisu ali prodajalca oz. tistega, ki je zadolžen za službeno vozilo/vozni park.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harvey ()

Petrol Slo ::

Spoštovani,

dodatek Ad-Blue se uporablja tudi pri osebnih vozilih in takih vozil je tudi v Sloveniji vedno več. "Oskrba" s to tekočino je nekoliko bolj zahtevna kot npr. pri tovornjakih, kjer lahko Ad-Blue vozniki sami dotočijo v poseben rezervoar (najpogosteje kar na bencinskih servisih, kjer so za to na razpolago ločeni točilni agregati). Kljub temu, da je pri osebnih vozilih ta rezervoar manjši, pa enkratna natočena količina zadošča za sorazmerno veliko število prevoženih kilometrov. To pomeni, da ni potrebe po pogostem dopolnjevanju. Zaradi tega, kot tudi zaradi nekoliko drugačne izvedbe sistema oskrbe z Ad-Blue na teh vozilih, njihovi proizvajalci v večini primerov (Mercedes, BMW, idr.) za dopolnjevanje priporočajo obisk mehanične delavnice. To se običajno izvede pri rednih servisih, po potrebi pa tudi izredno (dopolnitev traja cca 10 min). Načeloma sicer rezervoar lahko dopolni tudi voznik sam, a pri tem obstaja nevarnost, da nadzorni sistem ne zazna spremembe dolite tekočine in še naprej javlja potrebo po dolivanju. Proizvajalci v svojih navodilih običajno v primeru nujne potrebe dovoljujejo dolivanje do enega litra Ad-Blue, a se po takem dolivanju še vedno priporoča tudi obisk servisne delavnice (za resetiranje sistema).

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi prek sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana

Magic1 ::

Hehe, kmalu bo potreba še za nafilat rezervar za čiščenje stekel na servis, da bodo resetiral računalnik.:))
Ni kaj, znajo delat biznis.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

sumoborac ::

Nevem za ker avto se gre, ampak vem da za citroena je za Euro 5 čist druga brozga ki se prodaja kot AdBlue kokr za Euro 6 motor. In v moj avto gre cca. 15 L ad blue tekočine na vsakih 30kkm. Tko da... na servis poklicat in uprašat.
Prid sm al pa tm ostan...

He-Man ::

Bom poklical in pobaral torej. Hvala vsem.

DSI ::

AdBlue točilna mesta imaš na večjih Petrol servisih oz. servisih ob AC. V LJ recimo je to na Barju.

Sam sem dober mesec nazaj, pri ca. 22tkm rabil dopolnit rezervoar na Euro 6 Citroen dizlu (BlueHDi motor). Takrat sem poklical na dva pooblaščenca in sta oba povedala, da se lahko AdBlue napolne na bencinski ali pa kupi v kantici (dobiš v trgovinah z avto deli ali pa na bencinskih servisih). Za ziher sem poklical še na Olmo (ki dobavlja AdBlue za Petrol) in so tudi oni povedali, da gre za popolnoma isti AdBlue v kantici in na Petrolovih točilnih mestih.

AdBlue v 10l kantici pride ca. 13-20EUR (zavisi od trgovine), na točilnem mestu na Barju pa je prišel 0.675EUR liter (torej pol manj). Imajo pa tudi poseben nastavek za avtomobile, da lahko lažje natočiš v rezervoar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DSI ()

He-Man ::

Torej je na vseh Petrolih le ena vrsta tekočine AdBlue? Ali nismo še prišli do tega zaključka? :D

Če je samo ena vrsta, bom pač to dotočil in konec.

rdecaluc ::

Seznam proizvajalcev klik

Kaj DEF je. klik

Več firm dela isto zadevo in jo tržijo pod različnimi imeni. Tko kot z vsem ostalim.
Est modus in rebus. ,typos

ziga88 ::

He-Man je izjavil:

Torej je na vseh Petrolih le ena vrsta tekočine AdBlue? Ali nismo še prišli do tega zaključka? :D

Če je samo ena vrsta, bom pač to dotočil in konec.



Adblue je samo eden in edini, in mora ustrezati standardu kakovosti ISO 22241. Kot je bilo zgoraj omenjeno samo točenje v osebne avtomobile ni toliko zahtevno kot so opisali. Vsa tovorna vozila uporabljajo enak adblue kot osebna vozila, samo da ga porabijo toliko več in imajo zato toliko olajšano točenje. Glede na to da se v osebni avtomobil tankajo količine med 10-17l (odvisno od modela avtomobila) imajo proizvajalci na zalogi nekakšno cevko, katera preprečuje razlitje tekočine po prtljažne prostoru (kar zna biti zelo moteče in nerodno za očistiti). Je pa res da stane plastenka pri Eurotonu, GMT-ju ali Adel avtodeli okoli 13€, pri pooblaščenih servisih pa za le to zaračunajo trikratno ceno.

Lepo1976 ::

Ista zgodba pri meni.
Kupil sem Insignio ki je prvo leto porabila 8L/12.000 po vpoklicu na servis pa pije 8L/3.000.
Sem za cisto okolje ampak jaz adblue placujem ne opel. Se komu zdi to goljufija al samo men ?
Jaz nisem kupil avta ki poleg porabe dizla pije se 4x vec adbluea.
Kar se mene tice sem dolzan placevati prvotno porabo adblue - razliko pa naj placuje opel. To bi bilo pravicno.

jeropero ::

Nevem kake cene so na petrolu, a še nedolgo nazaj sem ga videl v hofru v 5l(?) kanticah.

edit: https://www.hofer.si/sl/posebna-ponudba...

Ni v redni ponudbi, so ga pa definitivno imeli

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jeropero ()

Dr_M ::

Najceneje sem ga dobil na pooblascenem servisu. Za cca 15L sem placal 10e.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

fujtajksel ::

Lepo1976 je izjavil:

Ista zgodba pri meni.
Kupil sem Insignio ki je prvo leto porabila 8L/12.000 po vpoklicu na servis pa pije 8L/3.000.
Sem za cisto okolje ampak jaz adblue placujem ne opel. Se komu zdi to goljufija al samo men ?
Jaz nisem kupil avta ki poleg porabe dizla pije se 4x vec adbluea.
Kar se mene tice sem dolzan placevati prvotno porabo adblue - razliko pa naj placuje opel. To bi bilo pravicno.


What dieselgate is all about. Da bi bilo manj sitnosti, so avto sprogramirali tako, da je uporabljal adblue skoraj samo v testnih pogojih in ga zato pokuril tako malo, da se vozniku z njim skoraj ni bilo treba ukvarjat in so ga dotočili ob rednih servisih.
Se strinjam da bi bilo zaradi natega prav, da bi za te avte razliko plačali proizvajalci. Generalno mora seveda plačevat tisti ki vozi.

EnStot ::

He-Man je izjavil:

Ko sem dobil nov službeni avto so mi rekli, da je po 15.000 km potrebno dotočiti AdBlue, mene pa sedaj opozarja, da je treba že čez 2000 km dotočiti (do sedaj sem prevozil 6000 km). Je to smiselno oz. normalno?
Je priporočljivo čimprej dotočiti AdBlue ali naj počakam, ko bo opozarjalo, da je samo še 500 km dovoljenih brez dolitja?
Na katerih Petrolih v SLO imajo AdBlue na pumpo (ne iz kantice)?
Še kaj kar bi moral vedet glede AdBlue? Še nikoli prej nisem vozil avtomobila, ki bi uporabljal AdBlue.
Hvala.

Reci jim, naj ti kupijo novega! Ta je pokvarjen.:P>:D

rdecaluc ::

Pazi le da pozimi tankaš pri firmah kjer res dobiš adblue in ne destilirane vode. Ker sicer zmrzne.

Jst dobim AdBlue za 0.30€/l. Servisi lupijo folk ko banane.
Est modus in rebus. ,typos

Dr_M ::

Adblue tudi zmrzne mimogrede.
Najbolj lupijo trgovine, ki prodajajo po 5 in 10L.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

rdecaluc ::

Samo ne tako hitro kot destilirana voda.
Est modus in rebus. ,typos

louser ::

Pri - 11, če me spomin ne vara.

harvey ::

rdecaluc je izjavil:

Pazi le da pozimi tankaš pri firmah kjer res dobiš adblue in ne destilirane vode. Ker sicer zmrzne.

Jst dobim AdBlue za 0.30€/l. Servisi lupijo folk ko banane.

Lahko razodeneš to skrivnosti, kje ga točiš/kupiš, ker na črpalkah je tam 0.67 EUR/L. Predpakirano v 10 L in 5 L pa je čisto striženje.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

rdecaluc ::

Veliki porabniki in količinski popust. Gre tudi še ceneje kot 0,30€

Vsem ki mate AdBlue in radi tiščite gas predlagam da vprašate kakšnega tovornjakarja kje in s cim tocijo AdBlue. In če vam lahko kako pomagajo.
Est modus in rebus. ,typos

borisk ::

tovornjakarji kupujejo adblue v IBC tankih, in tankajo v domači bazi, zunaj pa samo če je potrebno in ne znese do doma.BTW ko tovornjaku zmanjka adblu naj bi laufal samo do prvega postanka oziroma ko ugasneš tovorjak, prižgal ga ne boš več. Kako je pri tem z avtomobili ne vem ker domač ford(ranger)ki ima edini adblue začne tečnariti že več kot 2000km preden zumanjka, še potem po natočiš rabi par postankov da zzana da je natankan.

harvey ::

Veliki porabniki in količinski popust. Gre tudi še ceneje kot 0,30€

Hvala, samo ne bom hodil okoli njih s kanticami, itak me pa za tistih nekaj eur razlike ne bo konec, pa ne nosim te scaline okoli in se polivam. Pač tankam na pumpah.

Kako je pri tem z avtomobili ne vem ker domač ford(ranger)ki ima edini adblue začne tečnariti že več kot 2000km preden zumanjka, še potem po natočiš rabi par postankov da zzana da je natankan.

Ja, opozorilo zasveti že tam pri 2.500 km, da naj bi dotočil. Tega pa še nisem opazil, da po dotočitvi ne bi zaznal, da je bil adblue dotočen.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

rdecaluc ::

Velike firme imajo lastno AdBlue pumpo doma je res. Vsi ostali pa imamo pogodbe s Shell naprimer. To pomeni da dajo popust kjerkoli tankaš na Shell.

Drugače ni treba nič pacat, samo istočasno oba tankata AdBlue. VW pasat/tiguan imata že vgrajen magnet, tako da res sam vtakneš in to je to.

Je pa zanimivo. Recimo mercedes Sprinter kombi crkne čim se prižge lučka za rezervo adblue. Znanci že ostal nek v gmajni.
Est modus in rebus. ,typos

mikhaair ::

Tudi ostali bencinski servisi montirajo pocasi AdBlue pumpe. Pa servisi kupujejo pumpe in sode oz. IBC tanke AdBluja. Cilj industrije je racunat polnjenje ne pa iztocenih litrov. In zakomplicirat polnjenje, da Bos lahko le na servisi tankal. Problem je ponavadi PRI povratnem vodu zraka, ki izhaja. Ga je tezko odpret in posledicno je tankanje pocasno. Pabrezervoarje adbluja manjsajo. Cherokee IMA NPR. 27l. MB C baje celo le 7. VW Tiguan 11 in ne prides skozi interval servisa oz. tezko.

Dr_M ::

Mnja, jest bi bolj tezko tankal na bencinskem servisu, ker moram rezervno gumo ven vzet. Mi pa drzi cca 15.000km, tko da je ravno med servisnimi intervali.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Raptor F16 ::

rdecaluc je izjavil:

Pazi le da pozimi tankaš pri firmah kjer res dobiš adblue in ne destilirane vode. Ker sicer zmrzne.

Jst dobim AdBlue za 0.30EUR/l. Servisi lupijo folk ko banane.


Kaj pa ti misliš da je ad blue drugega kot mešanica destilirane/deionizirane vode in sečnine ? Še razmerje je javno znano. To je ničvredna voda, ki jo prodajajo po zlatarskih cenah.

Sečnina brez vode je kristalinična.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

AdBlue ravno tako kristalizira. In se zna zgodit zamasitev sobe. Sistemi za tankanje delovnih strojev imajo zato filter oz. je ze v avtobusu, kamionu, itd.

Dr_M ::

Zato veliko proizvajalcev avtomobilov odsvetuje tocneje na postajah, ki so namenjene za kamione in avtobuse.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tomassi ::

Na servisu so mi pred dnevi za dolivanje računali 0,95EUR/l + na koncu še nekaj malega popusta. Cena na kilometer cca 0,00068EUR. Ceneje kot donat, malo dražje kot radenska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tomassi ()

Raptor F16 ::

mikhaair je izjavil:

AdBlue ravno tako kristalizira. In se zna zgodit zamasitev sobe. Sistemi za tankanje delovnih strojev imajo zato filter oz. je ze v avtobusu, kamionu, itd.


Kristalizira, če se ti voda izpari oz. presuši. Isto kot sol, sladkor se relativno enostavno raztaplja in zato ne dela takih problemov kot vodni kamen. Ravno zaradi vodnega kamna mora bit zmešano v destilirani ali deionizirani vodi. Vodni kamen, ko se enkrat izloči na površini, se ne bo enostavno raztopil.

Zgodovina sprememb…

rdecaluc ::

Želel sem povedat da imajo firme z "domačim AdBlue" točilnim mestom lahko tudi samo destilirano vodo brez dodatkov sečnine. Isto kot ti lahko prodajo slabo nafto. Naredil bo pa vsak po svoje.

Če ste mali porabniki je itak skoraj vseeno. Ko pa enkrat tega porabiš ogromno pa začneš gledat na ceno.
Est modus in rebus. ,typos

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rdecaluc ()

OldSkul ::

rdecaluc je izjavil:

Velike firme imajo lastno AdBlue pumpo doma je res. Vsi ostali pa imamo pogodbe s Shell naprimer. To pomeni da dajo popust kjerkoli tankaš na Shell.

Drugače ni treba nič pacat, samo istočasno oba tankata AdBlue. VW pasat/tiguan imata že vgrajen magnet, tako da res sam vtakneš in to je to.

Je pa zanimivo. Recimo mercedes Sprinter kombi crkne čim se prižge lučka za rezervo adblue. Znanci že ostal nek v gmajni.


Na renoju (imam kar nekaj master kombijev) so mi rekli, da če zmanjka adblue, da ti ne vžge ponovno, niti če doliješ. Potrebna avtovleka. Če je to 100% res, ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OldSkul ()

Raptor F16 ::

rdecaluc je izjavil:

Želel sem povedat da imajo firme z "domačim AdBlue" točilnim mestom lahko tudi samo destilirano vodo brez dodatkov sečnine. Isto kot ti lahko prodajo slabo nafto. Naredil bo pa vsak po svoje.

Če ste mali porabniki je itak skoraj vseeno. Ko pa enkrat tega porabiš ogromno pa začneš gledat na ceno.


Ne, urea za SCR mora biti po standardu, v nsprotnem primeru gre za legitimno prevaro zaradi katere lahko fašejo kazen. Obstaja standard (ISO 22241), ki se ga morajo držati.

Raptor F16 ::

OldSkul je izjavil:

rdecaluc je izjavil:

Velike firme imajo lastno AdBlue pumpo doma je res. Vsi ostali pa imamo pogodbe s Shell naprimer. To pomeni da dajo popust kjerkoli tankaš na Shell.

Drugače ni treba nič pacat, samo istočasno oba tankata AdBlue. VW pasat/tiguan imata že vgrajen magnet, tako da res sam vtakneš in to je to.

Je pa zanimivo. Recimo mercedes Sprinter kombi crkne čim se prižge lučka za rezervo adblue. Znanci že ostal nek v gmajni.


Na renoju (imam kar nekaj master kombijev) so mi rekli, da če zmanjka adblue, da ti ne vžge ponovno, niti če doliješ. Potrebna avtovleka. Če je to 100% res, ne vem.

Predstavljaj si, da ti v križišču crkne.

Tribal ::

Ne delajte cele znanosti iz dodatka AdBlue. Dotočiš ko javi da je potrebno in to je to. Sam to počnem na 2 meseca (naredim veliko kilometrov). Enako kot dotočit tekočino za vetrobransko steklo. Nobenega servisa ne nič. Če ne znate se na bencinskem servisu Petrol ustavite in poprosite prodajalca za pomoč.

Jaz zaradi lažjega točenja AdBlue iz avtomata za tovornjake natočim v kanto 10l, iz katere potem počasi točim v avto.

Tako da nobenih znanstvenih tez... Natočiš in voziš, malo manjša luknja kot za nafto a vseeno dovolj velika za natočit...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Pac-Man ::

rdecaluc je izjavil:

Želel sem povedat da imajo firme z "domačim AdBlue" točilnim mestom lahko tudi samo destilirano vodo brez dodatkov sečnine. Isto kot ti lahko prodajo slabo nafto. Naredil bo pa vsak po svoje.

Če ste mali porabniki je itak skoraj vseeno. Ko pa enkrat tega porabiš ogromno pa začneš gledat na ceno.


Ko smo že pri stvari - ima avto kak senzor za sečnino oz. lahko njen manjko pripelje do okvare? Ker sicer lahko tankaš destilirano vodo, če te briga za okolje.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

EnStot ::

Pac-Man je izjavil:


...
Ko smo že pri stvari - ima avto kak senzor za sečnino oz. lahko njen manjko pripelje do okvare? Ker sicer lahko tankaš destilirano vodo, če te briga za okolje.


Ja! AdBlue je itak 2/3 H2O in1/3 scalnica. Dolivaš destilirano vodo in avto normalno deluje. Sicer ne razkraja NOx-ov, ampak kaj te briga, saj še Folksvagna ne.

Predator X ::

Nevem zakaj so dileme z domačim ad blujem itd. Raj nej spustijo ceno dizla na 1EUR

adb blue je okol 0,675EUR na 1L. Tankaš 10L za 7500-10000KM (vzamemo 7500KM)

Po malce daljši formuli za ceno na tank + tank dizla v primeru, da tankate 10L na 7500KM ter vaš avto pije 5L/100KM:
7500/100*5= 375L /60L tank = 6.25
60*(recimo da je cena dizla 1.2EUR)1.2 = 72EUR + 6.75 / 6 = 73.125EUR = 73.13EUR oziroma v najslabšem primeru vas ad blue košta 1.13EUR na tank razn, če imate še manjši tank. vendar za 7500KM tistih 6,75EUR .... zanemarljivo.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

@Tribal
Na Maseratiju bi se konkretno zezal s tankanjem. :D

Alfa Dog ::

Pa to lahko natankaš na vsaki pumpi kjer imajo adblue za kamione.
Vprašaš za nastavek za avtomobil in študentu tam stisneš 2 eur v roko, pa ti še natanka. Pa si dober za naslednijih 15.000 km.
Cela znanost.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dieselgate VW, skupinska tožba?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
627346 (1748) sandmat
»

Tankanje AdBlue na petrolu

Oddelek: Na cesti
277241 (6293) starfotr
»

Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6611268 (7993) zmaugy
»

Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5318769 (13809) spirit

Več podobnih tem