Novice » Znanost in tehnologija » Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov
WarpedGone ::
To je 10% podražitev
Akademsko onaniranje.
Uradno veljavna valuta je EUR in ne %. Kdor svoj čas in energijo ceni manj kot delta EUR ima vso šanso da še naprej drka kable. Al pa voha bencin.
Zbogom in hvala za vse ribe
Golaz ::
Nekateri ste pa res leni no... Koliko časa vam pa vzame da priklopite avtomobil na polnjenje in ga potem odklopite (verjetno 1 uro, glede na to kako jamrate eni).
Kako ste lahko eni tako zelo prepričani, da bodo javne polnilne postaje imele zmogljivost le do 20 kWh in da bodo nekem kake velike podražitve? Dejte raje nehat špekulirat in poglejte vse dobre plati, ki jih bodo prinesli električni avtomobili.
Kako ste lahko eni tako zelo prepričani, da bodo javne polnilne postaje imele zmogljivost le do 20 kWh in da bodo nekem kake velike podražitve? Dejte raje nehat špekulirat in poglejte vse dobre plati, ki jih bodo prinesli električni avtomobili.
krneki0001 ::
Nekateri pač ne dojamete (ali pa nočete), da se s številom ljudi na svetu veča ogljikov odtis in manjša rastlinje. In če to dvoje združiš pride do eksponentnega višanja CO2 in H20 v naravi.
Zemlja je imela že veliko višji CO2, pa ni bilo problemov in tudi sedaj jih ne bo. Za zemljo.
Ravno zato pa je potrebno čimprej preklopiti na električne avtomobile!
Ja pa zgraditi še par novih TEŠev.
Že sedaj na normalen vroč poletni delovni dan ne proizvedemo dovolj elektrike, ki bi pokrila našo porabo po klimah in ostalem, kaj šele z dodatnim polnjenjem EV.
energetik ::
nebivedu, zdj pa že malo pretiravaš.
A zato na vroč poletni dan razpade cel energetski sistem? Začuda tega nisem še nikoli opazil.
A zato na vroč poletni dan razpade cel energetski sistem? Začuda tega nisem še nikoli opazil.
krneki0001 ::
Ne, ker si sposojamo od zunaj in to tudi drago plačamo. Ko imamo pa spomladi presežke vode (ker nam iz hribov vedno priteče ogromno vode), jo pa mi posojamo ostalim, ki takrat nimajo dovolj elektrike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Golaz ::
krneki0001 je izjavil:
Nekateri pač ne dojamete (ali pa nočete), da se s številom ljudi na svetu veča ogljikov odtis in manjša rastlinje. In če to dvoje združiš pride do eksponentnega višanja CO2 in H20 v naravi.
Zemlja je imela že veliko višji CO2, pa ni bilo problemov in tudi sedaj jih ne bo. Za zemljo.
Ravno zato pa je potrebno čimprej preklopiti na električne avtomobile!
Ja pa zgraditi še par novih TEŠev.
Že sedaj na normalen vroč poletni delovni dan ne proizvedemo dovolj elektrike, ki bi pokrila našo porabo po klimah in ostalem, kaj šele z dodatnim polnjenjem EV.
Zakaj ignoriraš vse kar napišem? Saj sem ti zgoraj prilepil dva članka, ki govorita o višanju temperatur na Zemlji zaradi večanja CO2 v ozračju. Mislim da je pisalo 1-5 °C na 10 let.
Zakaj ostati na taki "primitivni" tehnologiji kot je TE? V razvoju je jedrska fuzija, sem zasledil, da jim je enkrat že uspelo združit dve jedri in proizvest več energije, kot so jo pa porabili. Obstajajo pa tudi vetrne/sončne/hidro elektrarne.
Seveda to ne bomo mogli dosečt čez noč ampak bo potrebno veliko dela in let. Ampak se mi zdi, da se bo vsekakor splačalo.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Nekateri pač ne dojamete (ali pa nočete), da se s številom ljudi na svetu veča ogljikov odtis in manjša rastlinje. In če to dvoje združiš pride do eksponentnega višanja CO2 in H20 v naravi.
Zemlja je imela že veliko višji CO2, pa ni bilo problemov in tudi sedaj jih ne bo. Za zemljo.
Ravno zato pa je potrebno čimprej preklopiti na električne avtomobile!
Ja pa zgraditi še par novih TEŠev.
Že sedaj na normalen vroč poletni delovni dan ne proizvedemo dovolj elektrike, ki bi pokrila našo porabo po klimah in ostalem, kaj šele z dodatnim polnjenjem EV.
Zakaj ignoriraš vse kar napišem? Saj sem ti zgoraj prilepil dva članka, ki govorita o višanju temperatur na Zemlji zaradi večanja CO2 v ozračju. Mislim da je pisalo 1-5 °C na 10 let.
Zato ker sta bila članka bebasta. Poišči si kak legalen in normalen graf naraščanja CO2 in temperature (ne od plačancev GW-ja), pa boš videl, da to ne drži.
Ravno tako kot nakladajo ljudje da se na grenalndiji in islandiji topi večni led in sneg in da bodo kmalu imel vse zeleno. Potem greš pa na islandijo, vmes se ustaviš še na grenlandiji in ferskih otokih, kjer pa ti povedo, da je zadnjih 10 let vsako leto vsaj za 5cm prirastka ledu in da se led debeli že zadnjih 10 let tako na ledenikih grenlandije kot islandije.
Zakaj ostati na taki "primitivni" tehnologiji kot je TE? V razvoju je jedrska fuzija, sem zasledil, da jim je enkrat že uspelo združit dve jedri in proizvest več energije, kot so jo pa porabili. Obstajajo pa tudi vetrne/sončne/hidro elektrarne.
Seveda to ne bomo mogli dosečt čez noč ampak bo potrebno veliko dela in let. Ampak se mi zdi, da se bo vsekakor splačalo.
Sej si sam povedal zakaj ostat na TE. Ker bo še dolgo časa trajalo, da bo fuzija prišla v uporabo. Do takrat morate pa filat EV.
_dice7 ::
Zakaj ignoriraš vse kar napišem? Saj sem ti zgoraj prilepil dva članka, ki govorita o višanju temperatur na Zemlji zaradi večanja CO2 v ozračju. Mislim da je pisalo 1-5 °C na 10 let.
Zakaj ostati na taki "primitivni" tehnologiji kot je TE? V razvoju je jedrska fuzija, sem zasledil, da jim je enkrat že uspelo združit dve jedri in proizvest več energije, kot so jo pa porabili. Obstajajo pa tudi vetrne/sončne/hidro elektrarne.
Seveda to ne bomo mogli dosečt čez noč ampak bo potrebno veliko dela in let. Ampak se mi zdi, da se bo vsekakor splačalo.
Ha ha ha ha, intelektualec v enačbah že upošteva fuzijo :D
Prilepil je link ki dokazuje da porast temp posledica CO2 :D
A ti doktor znanosti si bigfuta že kje videl?
Finally, some solid science on Bigfoot
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BigWhale ()
Unknown_001 ::
krneki0001 je izjavil:
Se tebi zdi normalno, da 15 let mlajši avto spušča večje strupe v zrak, kljub 3 razrede višjem EURO standard in nevemkakih vse filtrih vgrajenih?
Seveda. Trenutna modna muha je downsizing. Zdaj v skoraj VSE avtomobile tlačijo male motorje, s turbinami (prisilno polnjenje z zrakom). Zgorevanje pri visokih tlakih in temperaturah pa tvori zraven kot stranski produkt tudi NOx izpuste. Kaj je tu čudno?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Fuzija je že v uporabi, vsak dan, po celem svetu.
Saj ne vam kaj bi rekel, ampak prosim ne nekega filozofiranja iz tega narest.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
Unknown_001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Se tebi zdi normalno, da 15 let mlajši avto spušča večje strupe v zrak, kljub 3 razrede višjem EURO standard in nevemkakih vse filtrih vgrajenih?
Seveda. Trenutna modna muha je downsizing. Zdaj v skoraj VSE avtomobile tlačijo male motorje, s turbinami (prisilno polnjenje z zrakom). Zgorevanje pri visokih tlakih in temperaturah pa tvori zraven kot stranski produkt tudi NOx izpuste. Kaj je tu čudno?
Da smo po 100 letih ottovega motorja še vedno na začetku in ne znamo niti filtrov narest, ki bi ustavila zastrupljanje.
WarpedGone ::
Znamo, sam kdo ga bo plačal, če ni zapovedan kot obvezen?
(za ilustracijo: dpf delete)
(za ilustracijo: dpf delete)
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Znamo, sam kdo ga bo plačal, če ni zapovedan kot obvezen?
(za ilustracijo: dpf delete)
Kdo le? Kupci ...
Tehnični pregled pa naj bo dosleden, ne površen z dodatkom 20 EUR.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
krneki0001 je izjavil:
Da smo po 100 letih ottovega motorja še vedno na začetku in ne znamo niti filtrov narest, ki bi ustavila zastrupljanje.
Torej lahko brez nekih vecjih zadrzkov ugotovimo, da mogoce ottov motor ni najboljsa izbira, ker je v praksi se vedno tako kot je bil 100 let nazaj.
Potrebno je poseci po drugi tehnologiji. Elektromotor razvijajo dalj casa, torej je boljsi. ;>
WarpedGone ::
Elektromotor je bil boljši od ottovega motorja že 120 let nazaj.
Tekma nafta : baterija.
Tekma nafta : baterija.
Zbogom in hvala za vse ribe
MuadDib ::
elektro motor bi naj imel do 90% izkoristek, vendar pa imamo izgube pri prenosu el. energije. Otto motor ima ca 30% izkoristek, kar je ze zelo potratno. Je pa spet potrebno razmislit, kaksni tokovi tecejo pri hitrem polnjenju vozil oz. da se dejanjsko uredi prometni pas, kjer se hkrati polnijo akumulatorji preko indukcije. S tem se poveca domet prakticno v neskoncnost, ustvari dodatno moznost obdavcenja in seveda ustvari lepo moznost za prepoved vozil na fosilna goriva. Seveda pa obstaja tudi moznost direktnega napajanja (indukcijsko), vendar je potrebno izniciti nevarnost zapustitve "elektricnega" pasu.
krneki0001 ::
Že sedaj elektrika "onesnažuje". Mobiteli, taki in drugačni signali kot valovanje, elektromagnetno onesnaževanje,.... Zdej bi pa že po cestah radi imel mikrovalovke in indukcijske zadeve.
Pa to nič ne škodi človeku?
Pa to nič ne škodi človeku?
krneki0001 ::
elektro motor bi naj imel do 90% izkoristek, vendar pa imamo izgube pri prenosu el. energije. Otto motor ima ca 30% izkoristek, kar je ze zelo potratno. Je pa spet potrebno razmislit, kaksni tokovi tecejo pri hitrem polnjenju vozil oz. da se dejanjsko uredi prometni pas, kjer se hkrati polnijo akumulatorji preko indukcije. S tem se poveca domet prakticno v neskoncnost, ustvari dodatno moznost obdavcenja in seveda ustvari lepo moznost za prepoved vozil na fosilna goriva. Seveda pa obstaja tudi moznost direktnega napajanja (indukcijsko), vendar je potrebno izniciti nevarnost zapustitve "elektricnega" pasu.
Dizel ima izkoristek med 38 in 42% (leta 1980 so imeli okoli 35%), bencinar pa med 25 in 35% (25% starejši in novejši 35%)
Elektromotor vezan na menjalnik od avta (klasična predelava manjših jajčkov, kar delajo sedaj pri nas) pa da zaradi izgub na menjalniku ven 60%, tesla ima pa nekje 83% izkoristek.
Po moje se najbolj splača predelovat 4x4 vozila, ker samo namesto diferenciala daš elektromotor (prideta 2 komada namesto enega samega, kar lahko pomeni 2 manj močna za isti efekt enega močnejšega), namesto motorja in menjalnika pa pridejo akumulatorji.
Seveda lahko na cesti en pogon izklopiš in na drugem daš samo majhno obremenitev, da ti hkrati odklopljen pogon tudi polni akumulatorje.
Kaj pa motor v kolesu? Da bi v 4wd-ja dal 4 motorje, vsakega za svoje kolo? Recimo 4x po 5kW motor. itak te vsa kolesa poganjajo, pa ne rabiš potem enega močnega, ampak 4 švoh motorje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
stara mama ::
krneki0001 je izjavil:
Po moje se najbolj splača predelovat 4x4 vozila, ker samo namesto diferenciala daš elektromotor (prideta 2 komada namesto enega samega, kar lahko pomeni 2 manj močna za isti efekt enega močnejšega), namesto motorja in menjalnika pa pridejo akumulatorji.
Seveda lahko na cesti en pogon izklopiš in na drugem daš samo majhno obremenitev, da ti hkrati odklopljen pogon tudi polni akumulatorje.
Kaj pa motor v kolesu? Da bi v 4wd-ja dal 4 motorje, vsakega za svoje kolo? Recimo 4x po 5kW motor. itak te vsa kolesa poganjajo, pa ne rabiš potem enega močnega, ampak 4 švoh motorje?
Ti pa res ne veš (nicku primerno)
Motor v kolesih je pogojno OK (cel motor je nevzmetena masa, torej na balonarcah in ravni cesti)
Motor na diferencialu ok, ampak samo na neodvisnem vzmetenju, ker mora biti prenos še vedno preko homokinetičnega zgloba (to so večinoma vsi zadnje čase popularni kvaziterenci).
Echbart ::
fikus_ ::
Pri In-wheel motorjih ni toliko problem nevzmetena masa, kot pa velik razpon vrtljajev za hitrosti od 0 do npr. 130 km/h. In-wheel Em se optimira na neke vrtljaje, kjer ima tudi čez 95% izkoristek. Problem je npr. 5 km/h, ko ima tak motor ~20% izkoristek, pri 50 km/h ~ 60% in pri npr. 90 km/h pa potem 95%!
Pa še to, veliki ladijski dizli imajo izkoristek okrog 40%, avtomobilski dizli do 35%, bencinarji pod 30% pri optimalnih vrtljajih. Sedaj pa malo pomislite, koliko časa voziš pri "optimalnih" vrtljajih?! Tako, da je pri avtomobilih povprečni izkoristek precej slabši, pa še izgube v menjalniku je potrebno upoštevati.
Pa še to, veliki ladijski dizli imajo izkoristek okrog 40%, avtomobilski dizli do 35%, bencinarji pod 30% pri optimalnih vrtljajih. Sedaj pa malo pomislite, koliko časa voziš pri "optimalnih" vrtljajih?! Tako, da je pri avtomobilih povprečni izkoristek precej slabši, pa še izgube v menjalniku je potrebno upoštevati.
MuadDib ::
stara mama je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Po moje se najbolj splača predelovat 4x4 vozila, ker samo namesto diferenciala daš elektromotor (prideta 2 komada namesto enega samega, kar lahko pomeni 2 manj močna za isti efekt enega močnejšega), namesto motorja in menjalnika pa pridejo akumulatorji.
Seveda lahko na cesti en pogon izklopiš in na drugem daš samo majhno obremenitev, da ti hkrati odklopljen pogon tudi polni akumulatorje.
Kaj pa motor v kolesu? Da bi v 4wd-ja dal 4 motorje, vsakega za svoje kolo? Recimo 4x po 5kW motor. itak te vsa kolesa poganjajo, pa ne rabiš potem enega močnega, ampak 4 švoh motorje?
Ti pa res ne veš (nicku primerno)
Motor v kolesih je pogojno OK (cel motor je nevzmetena masa, torej na balonarcah in ravni cesti)
Motor na diferencialu ok, ampak samo na neodvisnem vzmetenju, ker mora biti prenos še vedno preko homokinetičnega zgloba (to so večinoma vsi zadnje čase popularni kvaziterenci).
Mislim, da so wheel hub motorji se vedno primerni. Pri tezi okrog 40kg na kolo (pri nekaj cez 74KW/100KM moci in 1000nm navora) mislim da ni zdaj nekaj hudega (res je, potrebno je preracunat statiko), se pa zaradi tega zniza tezisce. Proizvajalci zagotavljajo do 85% izkoristek (v tem primeru Protean Electric).
Zraven tega pa je nebivedu dal predlog v teoriji in mislim da je vesel vsakega pro/kontra posta, ce je ta le malo bolj nevtralno naravnan (in ne zdaj kot osebni napad na njegovo znanje - nihce se ni pameten rodil!).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MuadDib ()
bbf ::
Če že primerjate izkoristek Otto motorja in izgube pri prenosu elektrike, računajte še na izkoristek bencina upoštevajoč njegovo distribucijo! Namreč, bencin ne troši energije edino ko je na mestu, nepremično. Kadar se premika, mu energetska bilanca pada. V tankarju, cisterni ali pa v kestlnu!
energetik ::
krneki0001 je izjavil:
Dizel ima izkoristek med 38 in 42% (leta 1980 so imeli okoli 35%), bencinar pa med 25 in 35% (25% starejši in novejši 35%)Ni glih tako optimistično.. Okoli 50% imajo največji ladijski dizli.
Elektromotor vezan na menjalnik od avta (klasična predelava manjših jajčkov, kar delajo sedaj pri nas) pa da zaradi izgub na menjalniku ven 60%, tesla ima pa nekje 83% izkoristek.
Pri optimalnih pogojih imajo avtomobilski turbodizli do 40%, bencinarji do 35%. Optimalni pogoji so pa samo pri vožnji v ornk klanec ali pri močnem pospeševanju (nekje 30-70% obratov in hkrati blizu max navor), torej zelo mali odstotek časa.
Pri realni vožnji pa ima bencinar tam okoli 14%.
Sam elektromotor ima praktično vedno preko 80%, Tesla S pa naj bi imel vključno z izgubami polnjenja 75% na relaciji vtičnica-kolesa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
krneki0001 ::
stara mama je izjavil:
Motor na diferencialu ok, ampak samo na neodvisnem vzmetenju, ker mora biti prenos še vedno preko homokinetičnega zgloba (to so večinoma vsi zadnje čase popularni kvaziterenci).
Torej je večina toyot landcruiser kvaziterenec, ker nimajo več togih prem in imajo homokinetične zglobe?
Poanta terencev brez togih prem je boljše vzmetenje in fiksen diferencial (diferencial je pritrjen na šasijo). In tja bi lahko dal motor, ki bi imel izhod na obeh straneh, da bi ga povezal direktno na obe polosovini.
Kaj bi bilo pa narobe, če bi imel v kolesu elektromotor? To da bi ga treslo ne, ker ga trese tudi na podvozju.
Pa še to, veliki ladijski dizli imajo izkoristek okrog 40%, avtomobilski dizli do 35%, bencinarji pod 30% pri optimalnih vrtljajih. Sedaj pa malo pomislite, koliko časa voziš pri "optimalnih" vrtljajih?! Tako, da je pri avtomobilih povprečni izkoristek precej slabši, pa še izgube v menjalniku je potrebno upoštevati.
Dej še enkrat preveri. Sodobni dizli s turbine imajo okoli 42% izkoristek. golf 2 dizel je imel leta 1980 že izkoristek 35%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
energetik ::
krneki0001 je izjavil:
Dej še enkrat preveri. Sodobni dizli s turbine imajo okoli 42% izkoristek. golf 2 dizel je imel leta 1980 že izkoristek 35%.Ti še enkrat preveri. To je le pri optimalnih pogojih, ki jih skoraj nikoli ni pri običajni vožnji. Lahko pa do tega pridejo hibridi.
krneki0001 ::
Mislim, da so wheel hub motorji se vedno primerni. Pri tezi okrog 40kg na kolo (pri nekaj cez 74KW/100KM moci in 1000nm navora) mislim da ni zdaj nekaj hudega (res je, potrebno je preracunat statiko), se pa zaradi tega zniza tezisce. Proizvajalci zagotavljajo do 85% izkoristek (v tem primeru Protean Electric).
40kg na eno kolo? Samo to bi potem bilo 100KM na enem kolesu? Kaj pa veliko manjša moč? 22kW na kolo. Kar znese X4 potem 88kW ali 120KM, kar je za 4x4 osebni avto dovolj.
Koliko bi prišel tak motor, kakšna bi bila potem teža?
Že sedaj je recimo na enem izmed večjih terencev kolo težje od tega.
Recimo 33" off road guma ima nekje 36kg:
Že sama sestava gume:
TREAD DEPTH: 12.4mm
SIDE WALL: Two-ply polyester
TREAD: Five-ply, 1x nylon, 2x steel, 2x polyester
Če je večja guma, je še težja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
MuadDib ::
krneki0001 je izjavil:
40kg na eno kolo? Samo to bi potem bilo 100KM na enem kolesu? Kaj pa veliko manjša moč? 22kW na kolo. Kar znese X4 potem 88kW ali 120KM, kar je za 4x4 osebni avto dovolj.
Koliko bi prišel tak motor, kakšna bi bila potem teža?
Zal na to nimam odgovora, saj imajo tile na svoji strani le ta motor. Seveda je moc in navor peak vrednost, kar pri stalni uporabi pade na 54KW/72HP in 650Nm. pri tezi sem dodal 6kg (na strani s specifikacijami je teza 34kg na motor) zaradi zaokrozevanja (jasno navzgor, drugace bi dobil ocitke, da gledam na stvar skozi roza ocala).
Vsekakor pa se splaca preverit pri proizvajalcih, morda ti celo kateri ponudi (reklamno?) predelavo.
fikus_ ::
Še nihče ne ponuja kitov za predelavo na In-Wheel motorje. Vsi so v fazi preizkušanja prototipov, že kar nekaj let.
krneki0001 ::
Ker to predelavo bi se šel. Inwheel motorji, namesto sedanjega motorja in menjalnika ter diferencialov pa akumulatorje. To bi šlo brez problema.
Unknown_001 ::
In kaj bi potem na Atlasu ali Karpatih s 100km dosega?
Aregat Honda dizel na strehi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
bbf ::
In wheel je kar se predelave tiče totalna zguba časa in denarja. Predelava je mnogo dražja, zahteva ogromno sprememb na drivetrainu, posledično če češ to homologirat mora biti kit homologiran, imaš omejeno moč, poveča ti neamortizirano maso (za udobno in varno vožnjo rabiš čimmanjšo maso na kolesih, optimum amortizacije kolesa in karoserije je pri težjih kolesih težje obvladjiv).. Kakšen plus imajo poleg nižjega težišča še inwheel motorji?
energetik ::
Jasno. Nebivedu če hočeš tako predelat 4x4 je verjetno najcenejša varianta da direktno na menjalnik (ali pa kar na izhod menjalnika montiraš EM. Če boš pa programiral optimalno delovanje 2 EM (kar je nevarno, si predstavljaš, da eden od njiju na AC naenkrat hoče v drugo smer), pa odstraniš vse razen obeh diferencialov in na vsak diferencial namontiraš po 1 EM.
krneki0001 ::
In wheel je kar se predelave tiče totalna zguba časa in denarja. Predelava je mnogo dražja, zahteva ogromno sprememb na drivetrainu, posledično če češ to homologirat mora biti kit homologiran, imaš omejeno moč, poveča ti neamortizirano maso (za udobno in varno vožnjo rabiš čimmanjšo maso na kolesih, optimum amortizacije kolesa in karoserije je pri težjih kolesih težje obvladjiv).. Kakšen plus imajo poleg nižjega težišča še inwheel motorji?
Se še nisi s kakim noro povišanim terencem vozil, ki ima gume večje od 35"? Namreč tam je vseeno, če ima guma 100kg ali pa samo 60, ni neke hude razlike.
krneki0001 ::
Jasno. Nebivedu če hočeš tako predelat 4x4 je verjetno najcenejša varianta da direktno na menjalnik (ali pa kar na izhod menjalnika montiraš EM. Če boš pa programiral optimalno delovanje 2 EM (kar je nevarno, si predstavljaš, da eden od njiju na AC naenkrat hoče v drugo smer), pa odstraniš vse razen obeh diferencialov in na vsak diferencial namontiraš po 1 EM.
Na menjalnik je brez veze, ker so to potem orenk izgube. Potem raje 2 EM in vsakega na svoj diferencial priklopil. S tem se znebim teže motorja in menjalnika. Ali pa dodat še tretji dif, pa samo en EM na sredinski dif, potem pa s kardani do obeh diferencialov.
Čeprav to je vse potem dodatna teža. 4x EM v kolesih je potem vsa teža motorjev. Vse ostalo pa je v bistvu proctor za baterije, da imaš lahko daljši doseg.
jype ::
Eni so indoktrinirani v duhu, da umazano, smrdljivo in strupeno sranje smatrajo za obvezen del svoje mačistične identitete.
Drugi smo pa pametni in vemo, da so električni avtomobili, ki se ne pustijo zaletet, boljši za nas in za družbo.
Drugi smo pa pametni in vemo, da so električni avtomobili, ki se ne pustijo zaletet, boljši za nas in za družbo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BigWhale ()
Dr_M ::
Eni so indoktrinirani v duhu, da umazano, smrdljivo in strupeno sranje smatrajo za obvezen del svoje mačistične identitete.
Drugi smo pa pametni in vemo, da so električni avtomobili, ki se ne pustijo zaletet, boljši za nas in za družbo.
Pa sej to bo, ko bo zadeva good enough. Se pravi, domet recimo 800km+ pri najvecji dovoljeni obremenitvi in najvisji dovoljeni hitrosti, cena taka, da si bo lahko to vecina privoscila in enostavna menjava praznih akumulatorjev za polne. Potem ne bo nikakrsnih ovir za elektricna vozila, stara vozila z motorji z notranjim izgorevanjem bodo pa samo se v muzejih.
Do tja bo pa se kar nekaj poti, ce bos pa posiljeval, tako kot je to v tvoji navadi, potem pa jasno lahko pricakujes nek odpor od bolj inteligentih ljudi, kot si ti. Tako kot pri vsaki stvari, v katere se vtikas.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
noraguta ::
krneki0001 je izjavil:
Še ena stvar. Primerljivo velik bencinar in EV bosta po teži 1:2.
Recimo Tesla ima 7000 komadov 18650 panasonicovih akumulatorčkov. En je težak 45.5g, kar znese nekje 320kg samo za akumulatorčke, kje so potem še žice za povezavo med njimi, prostora pa zasedejo akumulatorji cel poden od avta.
Ne sekeri se to je ameriška logika. Tank na cesto k pokur 20 litrov na 100km . Saje so pa evil.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
BlaY0 ::
Pa sej to bo, ko bo zadeva good enough. Se pravi, domet recimo 800km+ pri najvecji dovoljeni obremenitvi in najvisji dovoljeni hitrosti...
Ne vem če je nujno da imaš avto z avtonomijo 800+ km. Zakaj rabiš takšno avtonomijo? A delaš 800+ km v enem dnevu al kaj? Avto tebo pač odpeljal v službo, potem se bo pa zapeljal na prvo hitro polnilnico in ob 4ih pride spet pote. Poleg tega je recimo povprečna najvišja hitrost večine avtomobilov 50 km/h, samo povprečna pa od 40 do 45. Rabiš torej 200 do max 300 km avtonomije, za več greš raje z vlakom.
Gregor P ::
Z vlakom v kateri državi?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BlaY0 ::
Z vlakom v kateri državi?
V tisti ki je večja od 300 km v kateri koli smeri in nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Jupito ::
Eni so indoktrinirani v duhu, da umazano, smrdljivo in strupeno sranje smatrajo za obvezen del svoje mačistične identitete.
Drugi smo pa pametni in vemo, da so električni avtomobili, ki se ne pustijo zaletet, boljši za nas in za družbo.
Ti si predvsem besen na nek stereotip, ki po tvoje podpira Primca in ne spoštuje biciklistov in zapohancev.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
BorutK-73 ::
Kaj pa če naredijo zamenljive baterije. Prideš na polnilno postajo, menjaš batery pack in gasa dalje. Tvoje prazne dajo polnit.
djurodrljaca ::
Kaj pa če naredijo zamenljive baterije. Prideš na polnilno postajo, menjaš batery pack in gasa dalje. Tvoje prazne dajo polnit.
Kolikor mi je poznano se baterije običajno vgrajuje v dno avta. V vsakem primeru pa baterije verjetno niso vgrajene na mesta ki so lahko dostopna, poleg tega pa predstavljajo tudi precejšni del teže avta...
krneki0001 ::
Ja pa imajo nekateri že tako narejeno, da so lahko dostopne in se dajo z lahkoto zamenjat.
BlaY0 ::
Čisto mogoče, da bo to nekoč standardizirano. Imel boš servisno mrežo, pri kateri boš najel baterijo(e), ki ti jih bodo tudi polnili, obnavljali, menjavali, whatever. Podobno kot ti danes zamenjajo letne gume z zimskimi ali pa zamenjajo brisalce.
krneki0001 ::
Tako kot danes zamenjaš plinsko jeklenko, boš pa takrat baterije na bencinski pumpi menjal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | StintOddelek: Na cesti | 3175 (2233) | jype |
» | Na Švedskem odprli prvo elektrificirano cestoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8340 (5375) | LeQuack |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 86651 (78575) | AštiriL |
» | Nizozemci uzakonili Net NeutralityOddelek: Novice / Omrežja / internet | 17071 (14513) | poweroff |