Forum » Na cesti » Manjši poskočen avto za na stezo.
Manjši poskočen avto za na stezo.
loveJDM ::
U tale civic ni bad,samo ep3 typeR sedeže not pokneš pa je to to,pa verjetno bi ti ga prodal tudi za ene 3000€,mogoče 3200€
RED_line ::
to so jajca od avta. z njim ne moreš dirkat. al si vzameš type r, al pa sploh ne gledaš novejših hond
Unknown_001 ::
Sam glede tistega civica... :/ trenutni avto je zagotovo boljši pa čeprav je dizel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Sam glede tistega civica... :/ trenutni avto je zagotovo boljši pa čeprav je dizel.
Kaj pa sploh voziš?
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Sam glede tistega civica... :/ trenutni avto je zagotovo boljši pa čeprav je dizel.
Kaj pa sploh voziš?
VW z 1.6 TDI. Avto ma bliz tono in pol, ampak šiba drgač, sam mal bolj živ bi lahko bil pri pospeševanju. Zaradi tega bi mel eno malo zadevico, ki bi jo lahko na kako pisto odpeljal, pa da je poskočna. Za trenutni avto lahko rečem da je poskočen za cestne razmere, ampak na pisti bi spušil, razen če bi lahko idealno vozil na zalet. Iščem zadevo kot sekundarno vozilo, ki bo registrirano bo samo pol leta (med poletjem).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
krneki0001 ::
Majhna, uporabna, hitra škatlca z 900kg, 1.3 motor, 91KM, 4x4. 3.6m dolg avto in 1.7m širok. Zaradi same širine se na cesti res dobro pelje, vzdrževanje je poceni (redni servis je okol 50€ materiala - olje, svečke, filtri), vzdržljiv, zanesljiv,...
2009 letnik za 4000€
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
2009 letnik za 4000€
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
al1976 ::
Po moje ima tole bistveno večji fun faktor, da videza niti ne omenjam pa niti ne tako drazji:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
Ja, je mal gay look ce je en velik tip not in drazji, grajen pa je dobro, vzdrzevanje pa ne vem... morda kdo kaj vec pove.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
Ja, je mal gay look ce je en velik tip not in drazji, grajen pa je dobro, vzdrzevanje pa ne vem... morda kdo kaj vec pove.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Majhna, uporabna, hitra škatlca z 900kg, 1.3 motor, 91KM, 4x4. 3.6m dolg avto in 1.7m širok. Zaradi same širine se na cesti res dobro pelje, vzdrževanje je poceni (redni servis je okol 50€ materiala - olje, svečke, filtri), vzdržljiv, zanesljiv,...
0-100 12 sekund 167 končna... Res, hiter avto.
matobeli ::
Škatlic z 900kg in 90KM je kar jih češ, ampak bi rabli vsaj ene 120KM da bi bili poskočni.
A kdo ve kako se kakšen Suzuki Baleno 1.6, 100KM, 4AWD obnese? Z nekih 950kg se sliš kot fun car.
Ali pa swift 1.3 gti, 750kg in 100KM. Leteča krsta :)
A kdo ve kako se kakšen Suzuki Baleno 1.6, 100KM, 4AWD obnese? Z nekih 950kg se sliš kot fun car.
Ali pa swift 1.3 gti, 750kg in 100KM. Leteča krsta :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Unknown_001 ::
Po moje ima tole bistveno večji fun faktor, da videza niti ne omenjam pa niti ne tako drazji:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
Ja, je mal gay look ce je en velik tip not in drazji, grajen pa je dobro, vzdrzevanje pa ne vem... morda kdo kaj vec pove.
Ni tako napačen. Edin tist števc v sredini armature je grdo narejen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
seminal ::
Kakšne pa eni limate :P 90 konjev :) Od teh kar sem videl da so ti nalimali :) Clio 182, potem tesno za njim MINI Cooper S(ni poceni glih dober primerek), FORD fiesta ST, Twingo RS super avtek ampak malo pri konjih zmanjka. Poglej še kakšnega pego 207 1.6THP 150 konjev pa če čipaš lahko ker je turbo
Al pa kaj takšnega http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Nekih suzukijev in starih audijev, bmwjev sploh ne glej, prestaro, pa drago za vzdrževat in nič posebnega
Med temi en dober primerek :) pa bo gokart za vozit, pa ene poštene gume.
Al pa kaj takšnega http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Nekih suzukijev in starih audijev, bmwjev sploh ne glej, prestaro, pa drago za vzdrževat in nič posebnega
Med temi en dober primerek :) pa bo gokart za vozit, pa ene poštene gume.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Majhna, uporabna, hitra škatlca z 900kg, 1.3 motor, 91KM, 4x4. 3.6m dolg avto in 1.7m širok. Zaradi same širine se na cesti res dobro pelje, vzdrževanje je poceni (redni servis je okol 50€ materiala - olje, svečke, filtri), vzdržljiv, zanesljiv,...
0-100 12 sekund 167 končna... Res, hiter avto.
Takoj prvi in drugi avto v posnetku. Ne vem zakaj bi potem rally vozili s tem avtom, če je pa tako slab.
Al pa na stezi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
seminal ::
Pa kaj ma rally avto v osnovi enako kot ta ki bi ga on kupil??? Školjko pa še to neojačano. Avto je celi slečen, motor navit itd.. stane veliko več kot cestna različica to je drugi svet tak da nena s takimi ven hodi. 90 konjev je premalo pa ne ponujaj takšnega dreka :) Kaj bo z 90 koni na grobniku? zaspal bo, Bodi realen pa mu raje ponudi kakšno MX5 če hočeš že da je japaner.
Zadnja fiesta če se mu splača porihtat je defenitivno majhen poskočen in pa zelo dobro podvozje ima tale ST.
LP
Zadnja fiesta če se mu splača porihtat je defenitivno majhen poskočen in pa zelo dobro podvozje ima tale ST.
LP
St235 ::
Unknown_001 je izjavil:
In še opomba za razne moralne pridigarje. Izpit imam že skoraj 2 leti prevoženih že čez 50.000km z opravljenim tečajem varne vožnje + letom in pol izkušenj pogostih veženj v spremstvu, ter vozil sem tudi že avtomobile v kategoriji nad 200+ konjev, torej to NE bo moj prvi avtomobil. Vem v kaj se podajam, pamet imam pa tudi na mestu. Tako da šu! šu! :)
Ahahahhaahah. Ne, ne ves. :) 50.000km je prdec, ki sem ga jaz naredil prej kot v enem letu, ko sem se veliko vozil. :)
Po dveh letih voznje in pri 50.000km se komaj znebis strahu in dobis obcutek, da znas res vozit. V resnici pa se nimas pojma. Ce isces avto za na dirkalisce in bos dirkal na dirkaliscu, potem super. Potem je se upanje.
Ce bos z avtom dirkal po cestah, si debil.
res si ne znam predstavljat kako zabit ali pa nesposoben moraš bit, da si domišljaš da je 50.000 km kakorkoli omembe vredna številka. O malo stvareh se strinjam s solatkom, ampak tukaj ima s svojimi milion kilometri prav. Moje izkušnje so da so ravno ljudje z 50-100k prevoženimi kilometri največji cepci na cesti. Imajo ravno dovolj znanja, da si domišljajo kako vse znajo.
Kar se pa dirkališča tiče, je pa dovolj pogledat ostale teme v katerih fantek sodeluje pa bo hitro jasno, da gre še za eno evolucijsko zablodo. Upam, samo da ne bo še kdo nastradal.
b3D_950 ::
Boljš da si narediš/kupiš simulator za par jurjev. Če se razkantaš, daš lahko restart.
Po cesti pa z glavo.
Po cesti pa z glavo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
krneki0001 ::
Pa kaj ma rally avto v osnovi enako kot ta ki bi ga on kupil??? Školjko pa še to neojačano. Avto je celi slečen, motor navit itd.. stane veliko več kot cestna različica to je drugi svet tak da nena s takimi ven hodi. 90 konjev je premalo pa ne ponujaj takšnega dreka :) Kaj bo z 90 koni na grobniku? zaspal bo, Bodi realen pa mu raje ponudi kakšno MX5 če hočeš že da je japaner.
Zadnja fiesta če se mu splača porihtat je defenitivno majhen poskočen in pa zelo dobro podvozje ima tale ST.
LP
Ne moreš kot začetnik kupit avta s 180 konji in it z njim direktno na grobnik. Ne gre, oziroma gre, samo verjetnost za nesrečo je mnogo višja, pa jaz se na pisti, kjer so taki začetniki nebi vozil zraven.
Kolega je začel z imprezo z 90KM, pa potem šel na 125KM, pa potem na 211KM pa potem na 260 in končal sedaj na 380 konjih po nekje 10ih letih. Ampak definitivno se je največ naučil z 90 konjskim avtom. Pa je bil folk pameten na raznih avtoslalomih in podobnih prireditvah, po koncu tekme so bili pa tiho in gledal v tla, ker s še enkrat močnejšim avtom niso naredili tako dobrih rezultatov in ostali za njim.
S tem dobiš izkušnje, ki jih on kot začetnik sigurno nima, s tem dobiš znanje, ki ga rabiš za take zadeve (ni pista samo vzami avto in gasa po njej - to ne gre, čeprav jih večina misli, da bodo brez problema vse zmogli, na koncu pa jokajo, ko jim avtovleka pelje avto domov).
Ker ne moreš nikjer noret s takim avtom, se lahko učiš samo na pisti in izkušenj ni. Poleg tega ni nujno da bo zdržal avto in letel boš iz piste ter ga razbil. Preverjeno na mnogo frajerjih (še posebaj s clioti in megani, pa tudi kak evo se je znašel med njimi). To je standardna napaka, ki jo večina začetnikov naredi in zleti iz proge. Večina recimo ne ve, da dobre gume na grobniku zdržijo maksimalno 10 krogov na navadnem osebnem avtu, pa že 10 krogov je riziko in to velik riziko. Bolje 5 krogov in potem v bokse počakat da se gume ohladijo in potem spet 5 krogov. Sem že videl cliota po šestem krogu letet iz proge, ker je gumo razneslo.
V osnovi je pa 90KM v 900kg (900kg z 20 litri goriva in 80kg voznikom) avtu čisto dovolj za ZAČETNIKA. To je 1 konj na 10kg mase avta. Dovolj, da zase voziš in uživaš v vožnji, ter se učiš. Poleg tega so gume za tak avto poceni, samo vzdrževanje je poceni, pa tudi aftermarket deli za nadgradnjo so cenejši od delov za večje in že v osnovi močnejše avtomobile.
Po parih obiskih takega dirkališča, pa začneš razmišljat, kaj boš na avtu poštimal, da se bo bolje peljal. Recimo boljše gume, bolši amortizerji, druga odmična, boljši izpuh, turbo kit,...
Unknown_001 ::
res si ne znam predstavljat kako zabit ali pa nesposoben moraš bit, da si domišljaš da je 50.000 km kakorkoli omembe vredna številka. O malo stvareh se strinjam s solatkom, ampak tukaj ima s svojimi milion kilometri prav. Moje izkušnje so da so ravno ljudje z 50-100k prevoženimi kilometri največji cepci na cesti. Imajo ravno dovolj znanja, da si domišljajo kako vse znajo.
Kar se pa dirkališča tiče, je pa dovolj pogledat ostale teme v katerih fantek sodeluje pa bo hitro jasno, da gre še za eno evolucijsko zablodo. Upam, samo da ne bo še kdo nastradal.
Osebno se ne bova prepucavala. Mimogrede nisem jaz kriv če vi v vsem slabo vidite. Ja priznam sem mal včasih vročekrven na provokacije, obtožbe in žaljenje in dostikrat iz principa ne odneham. Jebiga, res mogoče kako neumnost izjavim, kar je normalno, ampak zakaj vedno začnete pretiravati? In to še namerno. To me vedno iz tira vrže ko vidim da si začnete nekaj domišljat kok ste pametni in potem navalite z neutemeljenim obtožbami in žaljivkami.
Najprej svoj odnos popravi potem pa drugim pametuj. Zakaj sem že zabit? Kaj je narobe če sem hotel samo povedat da nisem ravno frišen voznik ki sanjari o prvem avtomobilu? In glede cepcev: A to se gremo spet vašo jebeno statistiko? Vtakni si jo tam kamor sonce nikoli ne posije. Ne poznaš me niti ne veš kdo sem pa kar tako na pamet suvereno lapaš. Mislim... zelo lepo, ni kaj rečt. Pa še žališ na osebni ravni čeprav nimava nič drug z drugim? Pa jebemti, če si zafrustriran ali imaš probleme s seboj si drugega najdi za zajebavat, mene ne boš.
Matr eni ste zlobni v 3PM in potem se še čudite če vam nekdo kontrira.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
loveJDM ::
Unknown_001 je izjavil:
res si ne znam predstavljat kako zabit ali pa nesposoben moraš bit, da si domišljaš da je 50.000 km kakorkoli omembe vredna številka. O malo stvareh se strinjam s solatkom, ampak tukaj ima s svojimi milion kilometri prav. Moje izkušnje so da so ravno ljudje z 50-100k prevoženimi kilometri največji cepci na cesti. Imajo ravno dovolj znanja, da si domišljajo kako vse znajo.
Kar se pa dirkališča tiče, je pa dovolj pogledat ostale teme v katerih fantek sodeluje pa bo hitro jasno, da gre še za eno evolucijsko zablodo. Upam, samo da ne bo še kdo nastradal.
Osebno se ne bova prepucavala. Mimogrede nisem jaz kriv če vi v vsem slabo vidite. Ja priznam sem mal včasih vročekrven na provokacije, obtožbe in žaljenje in dostikrat iz principa ne odneham. Jebiga, res mogoče kako neumnost izjavim, kar je normalno, ampak zakaj vedno začnete pretiravati? In to še namerno. To me vedno iz tira vrže ko vidim da si začnete nekaj domišljat kok ste pametni in potem navalite z neutemeljenim obtožbami in žaljivkami.
Najprej svoj odnos popravi potem pa drugim pametuj. Zakaj sem že zabit? Kaj je narobe če sem hotel samo povedat da nisem ravno frišen voznik ki sanjari o prvem avtomobilu? In glede cepcev: A to se gremo spet vašo jebeno statistiko? Vtakni si jo tam kamor sonce nikoli ne posije. Ne poznaš me niti ne veš kdo sem pa kar tako na pamet suvereno lapaš. Mislim... zelo lepo, ni kaj rečt. Pa še žališ na osebni ravni čeprav nimava nič drug z drugim? Pa jebemti, če si zafrustriran ali imaš probleme s seboj si drugega najdi za zajebavat, mene ne boš.
Matr eni ste zlobni v 3PM in potem se še čudite če vam nekdo kontrira.
Sej maš prav,ne pusti se jim prepričat,da ne rabiš konjev,ker lahko je njim bit pameten tu po forumu,ker to nič ne stane.Evo ti povem,kupiš 120hp avto,furaš 3mesce pa ugotoviš,da ti je premalo.Noter si vrgel denar za prvi servis,kupil vinjeto,ga registriral,potem pa ugotoviš,da je to en kurac in te vsak majmun z 2.0tdi-jem pihne in se odločiš kupit drugi avto.Zgubiš pri tem avtu veliko,ki si ga prodal,potem pa ko kupiš drugi,pa še moraš tja nekaj vložit.Zato pa sprve kupi malo močnejšo zadevo,če imaš v glavi vse porihtano tak ni razlike,če pa nimaš se boš pa z 90hp glih tak razsipal ven z ovinka na stari cesti...Pač eni ne razumejo konjev prav,sej 200hp ne pomeni da se ti manj kot 180 ne boš vozil,pridejo še pa kako prav,ko boš v kaki situaciji speljal v ovinek pa pohodil gas do konca,ampak to pač oni nočejo razumet ker to ni prav in ker oni tega z 1.4cliotom ne morejo naredit ker samo zacvili vse skupaj.
Zato,če imaš denar kot praviš,poišči nekaj z čimveč hp za ta denar in nekaj takega,da bo držalo in da ni redek model,ker pol boš samo za dele zmetal ogromno denarja...Samo premisli,kaj se bolj splača,čimnovejše za max budget,ali pa morda par let starejši avto za pol manj,to je odvisno od tega,koliko še imaš rezerve.Jaz bi se odločil za drugo opcijo,potem pa sam porihtaš pa točno veš kako je kaj stanje na avtu...
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Avto bo za na pisto, ne za po cestah, to je že takoj povedal.
tega ni nikoli napisal, da se bo z njim vozil zgolj na dirkališču .. V to močno dvomim. On išče poskočen avto za prehitevanje in dobro lego na cesti.
to so jajca od avta. z njim ne moreš dirkat. al si vzameš type r, al pa sploh ne gledaš novejših hond
Lahko se pa lepo pelješ. Gre pa ta honda zelo lepo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Buggy ::
moj prvi avto je bil za tiste case in za denarnico cist OP - Alfa Alfetta 1.6....2 dvojna frgazaraja 110KM pred skoraj 25 leti. Naslednji avto je bil njeno cisto nasprotje ...hrosc retro z 44KM (pa se to je bil tweekan). Posteno? Vec pizdarij sem delal s svojim hroscom po cesti, kot pa poverbano Alfo za tiste case raketo!
Zdej vozim 210KM karavacka na 1600kg in imam za sabo ze vec kot 1Mkm. Kaj bom kupil sinu cez 3 leta? Mocan avto. Vse je namrec v glavi. Idiotov na cesti je prevec. Tetk in stricev, ki ne vejo da se za njimi in pred njimi v proetu kaj dogaja, in tistih ki se oklepajo volana prilimani na sipo je vedno vec. Zanimajo jih hise okoli ceste, se bolj ce je kaksna nesreca na obvoznici, firbec je pac treba potesit! Ce se pa se s telefonom lahko igrajo v avtu je pa se najlpese. Takim se je pac potrebno cimprej izognit, sploh njihovem nepricakovanim pribremzanajem in ostalim manevrom. Gres ob ustrezni priloznosti mimo takega pacienta in je stvar resena, zato rabi dost mocen avto, da to storis varno.
Mindset in pravi avto je win-win kombinacija v tem kaosu, ki ga imamo na cestah zato je se najbolj sibek avto v rokah idiota lahko pravtako smrtonosen...in avtosole lepo delajo na tem da jih je vedno vec! Izkusnje in kilometri.
ZA dirkalice ali pa allrounder, pa je moj glas Mini cooper S !
Zdej vozim 210KM karavacka na 1600kg in imam za sabo ze vec kot 1Mkm. Kaj bom kupil sinu cez 3 leta? Mocan avto. Vse je namrec v glavi. Idiotov na cesti je prevec. Tetk in stricev, ki ne vejo da se za njimi in pred njimi v proetu kaj dogaja, in tistih ki se oklepajo volana prilimani na sipo je vedno vec. Zanimajo jih hise okoli ceste, se bolj ce je kaksna nesreca na obvoznici, firbec je pac treba potesit! Ce se pa se s telefonom lahko igrajo v avtu je pa se najlpese. Takim se je pac potrebno cimprej izognit, sploh njihovem nepricakovanim pribremzanajem in ostalim manevrom. Gres ob ustrezni priloznosti mimo takega pacienta in je stvar resena, zato rabi dost mocen avto, da to storis varno.
Mindset in pravi avto je win-win kombinacija v tem kaosu, ki ga imamo na cestah zato je se najbolj sibek avto v rokah idiota lahko pravtako smrtonosen...in avtosole lepo delajo na tem da jih je vedno vec! Izkusnje in kilometri.
ZA dirkalice ali pa allrounder, pa je moj glas Mini cooper S !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
GrimReaper ::
krneki0001 je izjavil:
Avto bo za na pisto, ne za po cestah, to je že takoj povedal.
Preberi si samo tvoj prejšnji post, pa ti bo takoj jasno kje se bo uporabljal avto.
Ene gume za 10 krogov, pa ti nisi resen, na navadni cesti imaš ene gume tudi za 5 let (pač odvisno od prevoženih km in obrabe gume).
Ja, na javni cesti ne moreš vozit enako kot na dirkališču, ampak zakaj bi hotel. Zato se pa kupi en močen avto, raje 7s kot 8s do 100, in imaš vsaj med pospeševanji nekaj užitka. Najt neko lepo ovinkasto cesto je že mal težje, ponavad je par ovinkov, potem pa konec veselja.
Iz prve roke pa lahko povem da 8,5s da zelo malo užitka, malo več že kot 12s, ampak se na nekaterih mestih še vedno precej čaka da nabereš hitrost. Sicer pa za potegnit avto iz 30-50 na 100 pomoje itak ni nikol dovolj moči, avto ima le precej večjo težo kot motor.
Bolje to kot vozit na limitu na dirkališču, kar sploh ni primerno za naše plače. V naši firmi se jih ene par parkrat na leto (to je tudi treba vedt, da ne moreš pač vsak teden kot mogoče nekateri v tej temi mislijo) pelje na Grobnik z motorji, in so tudi že razlagali, da so se smejali enemu, ki je z Golfom 3 VR6 uničil vse zavore in gume, kot rečeno, to ni za naše plače. Pri motorju pa ni take obrabe, ker je pač lažji. S 1000-1500EUR plače vsi shajajo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
seminal ::
Nikjer ni napisal da bo avto samo za pisto...
Grimreaper nevem kaj bluziš ampak tukaj ima nebivedu prav, na grobnik greš na en izhod gor s 5 krogi, prvo ogreješ, 3 hitri krogi, 1 ohlajevalni in dol :) Pa malo pavze za sebe in avtek pa spet gor. Pa da gume držijo 5 let?? katastrofa kake govoriš, če imaš primeren avto, konje in hitrejšo vožnjo moreš dobre gume zradirat v eni sezoni.
nebivedu kaj sanjaš z enkimi predelavami odmične(totalno ne splača) itd.. nisi resen. Recimo fiesta ST ma v osnovi odlično podvozje in ne rabi tvojih dodelav, škoda da ni turbo ampak to je en zelo lep paket ,ampak ti si pameten s tem suzkijem ki je drek.
Raptor ti samo nabavi :) to kaj semti že zgoraj priporočal :) En je rekel Colta 1,5 turbo tudi zelo dobra izibira sem vozil Railarta.
Pa še en komentar na 1M km, ki nevemo od kje so nabrani, primerjate eni relacije pizda na AC, lahko da ma pubec hitre, dinamične vožnje 50k km za sabo in se pelje po zavitih gorskih cestah tak da vas pusti zadi da joj. In za take razmere kupuje takšen avto, ga popolnoma razumem. Recimo me zanima kako bi se solatko in ostali kvazi majstri s svojimi 1M km peljal s tekmovalnim kartom 125ccm, s 45konji na stezi, če bi se pelal ko ded al bi posrano vozo, ker to je bolanija kako leti to in kakšen grip omogoča.
Grimreaper nevem kaj bluziš ampak tukaj ima nebivedu prav, na grobnik greš na en izhod gor s 5 krogi, prvo ogreješ, 3 hitri krogi, 1 ohlajevalni in dol :) Pa malo pavze za sebe in avtek pa spet gor. Pa da gume držijo 5 let?? katastrofa kake govoriš, če imaš primeren avto, konje in hitrejšo vožnjo moreš dobre gume zradirat v eni sezoni.
nebivedu kaj sanjaš z enkimi predelavami odmične(totalno ne splača) itd.. nisi resen. Recimo fiesta ST ma v osnovi odlično podvozje in ne rabi tvojih dodelav, škoda da ni turbo ampak to je en zelo lep paket ,ampak ti si pameten s tem suzkijem ki je drek.
Raptor ti samo nabavi :) to kaj semti že zgoraj priporočal :) En je rekel Colta 1,5 turbo tudi zelo dobra izibira sem vozil Railarta.
Pa še en komentar na 1M km, ki nevemo od kje so nabrani, primerjate eni relacije pizda na AC, lahko da ma pubec hitre, dinamične vožnje 50k km za sabo in se pelje po zavitih gorskih cestah tak da vas pusti zadi da joj. In za take razmere kupuje takšen avto, ga popolnoma razumem. Recimo me zanima kako bi se solatko in ostali kvazi majstri s svojimi 1M km peljal s tekmovalnim kartom 125ccm, s 45konji na stezi, če bi se pelal ko ded al bi posrano vozo, ker to je bolanija kako leti to in kakšen grip omogoča.
Unknown_001 ::
@seminal Nekaj bomo že ubavili :) Sam da bo konc semestra pa bom mel cajt za te podvige. Avtomobil se bo minimalno nadgrajevalo. pogojno dam not školjkast zic in športni volan, če obstoječa ne bosta dobra, pa za nujne servise (menjava filtrov, olja,...) in malo boljše gume se še denarno stegnem in potem je zgodba zaključena, ma da leti.
Glede terena vožnje si dobro uganil. Dosti se vozim čez gorjance in po kakšnih vukojebinah, v bistvu mešano. Je kar mal zoprno ko avto v klanec ne vleče kot treba - sicer pospešuje ampak zelo kilavo. Kot sem rekel, trenutno že imam en voz ki je sicer fini za cestne razmere ampak za zategnt do Racelanda ali magari Grobnika bi pa imel eno beštijo pa da bi mal v dinamiki užival tisti čas.
Glede terena vožnje si dobro uganil. Dosti se vozim čez gorjance in po kakšnih vukojebinah, v bistvu mešano. Je kar mal zoprno ko avto v klanec ne vleče kot treba - sicer pospešuje ampak zelo kilavo. Kot sem rekel, trenutno že imam en voz ki je sicer fini za cestne razmere ampak za zategnt do Racelanda ali magari Grobnika bi pa imel eno beštijo pa da bi mal v dinamiki užival tisti čas.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
krneki0001 ::
GrimReaper je izjavil:
Ene gume za 10 krogov, pa ti nisi resen, na navadni cesti imaš ene gume tudi za 5 let (pač odvisno od prevoženih km in obrabe gume).
Še en, ki ne zna brati in nima pojma o dirkanju. Na grobniku so drobljene školjke v asfaltu, da imajo tam gume res hudo dober oprijem. Tam se s civilnimi gumami vozi 5 krogov na polno, pa se ustavi, se počaka da se gume pohladijo in se spet 5 krogov naprej vozi. 10 krogov naenkrat na polno ne boš naredil. Bo gumo razneslo 100% v šestem, sedmem ali osmem krogu.
GrimReaper je izjavil:
Bolje to kot vozit na limitu na dirkališču, kar sploh ni primerno za naše plače. V naši firmi se jih ene par parkrat na leto (to je tudi treba vedt, da ne moreš pač vsak teden kot mogoče nekateri v tej temi mislijo) pelje na Grobnik z motorji, in so tudi že razlagali, da so se smejali enemu, ki je z Golfom 3 VR6 uničil vse zavore in gume, kot rečeno, to ni za naše plače. Pri motorju pa ni take obrabe, ker je pač lažji. S 1000-1500EUR plače vsi shajajo.
Jaz hodim dol s svomi poršem kadar mi zapaše, plačam tisto najemnino in se zgonim. Gume za na dirkališče so pa toyo R888 (semištampa). Vozim na limitu za porša 911 letnik 1984.
Začel sem pa s twingo s 60 konji. Pa so imel ljudje v peugeotu 306 S16 probleme me loviti na ovinkasti cesti s kratkimi in zaprtini ovinki. Pa je imel P306 S16 3x več konjev kot twingo. Tako da ni vse v konjih.
St235 ::
Nikjer ni napisal da bo avto samo za pisto...
Grimreaper nevem kaj bluziš ampak tukaj ima nebivedu prav, na grobnik greš na en izhod gor s 5 krogi, prvo ogreješ, 3 hitri krogi, 1 ohlajevalni in dol :) Pa malo pavze za sebe in avtek pa spet gor. Pa da gume držijo 5 let?? katastrofa kake govoriš, če imaš primeren avto, konje in hitrejšo vožnjo moreš dobre gume zradirat v eni sezoni.
nebivedu kaj sanjaš z enkimi predelavami odmične(totalno ne splača) itd.. nisi resen. Recimo fiesta ST ma v osnovi odlično podvozje in ne rabi tvojih dodelav, škoda da ni turbo ampak to je en zelo lep paket ,ampak ti si pameten s tem suzkijem ki je drek.
Raptor ti samo nabavi :) to kaj semti že zgoraj priporočal :) En je rekel Colta 1,5 turbo tudi zelo dobra izibira sem vozil Railarta.
Pa še en komentar na 1M km, ki nevemo od kje so nabrani, primerjate eni relacije pizda na AC, lahko da ma pubec hitre, dinamične vožnje 50k km za sabo in se pelje po zavitih gorskih cestah tak da vas pusti zadi da joj. In za take razmere kupuje takšen avto, ga popolnoma razumem. Recimo me zanima kako bi se solatko in ostali kvazi majstri s svojimi 1M km peljal s tekmovalnim kartom 125ccm, s 45konji na stezi, če bi se pelal ko ded al bi posrano vozo, ker to je bolanija kako leti to in kakšen grip omogoča.
normalno da me bo pustil zadaj, ker po milion prevoženih kilometrih nisi več tak idiot, da bi se s tem obremenjeval. po 50k, pa naj bo še tako zajebana cesta si pa ravno dovolj velik amater, da misliš kaj vse znaš.
To kako dobro se nekdo znajde v gokardu pa o vožnji v prometu in kulturi voznika ne pove popolnoma ničesar.
njyngs ::
Nikjer ni napisal da bo avto samo za pisto...
Grimreaper nevem kaj bluziš ampak tukaj ima nebivedu prav, na grobnik greš na en izhod gor s 5 krogi, prvo ogreješ, 3 hitri krogi, 1 ohlajevalni in dol :) Pa malo pavze za sebe in avtek pa spet gor. Pa da gume držijo 5 let?? katastrofa kake govoriš, če imaš primeren avto, konje in hitrejšo vožnjo moreš dobre gume zradirat v eni sezoni.
nebivedu kaj sanjaš z enkimi predelavami odmične(totalno ne splača) itd.. nisi resen. Recimo fiesta ST ma v osnovi odlično podvozje in ne rabi tvojih dodelav, škoda da ni turbo ampak to je en zelo lep paket ,ampak ti si pameten s tem suzkijem ki je drek.
Raptor ti samo nabavi :) to kaj semti že zgoraj priporočal :) En je rekel Colta 1,5 turbo tudi zelo dobra izibira sem vozil Railarta.
Pa še en komentar na 1M km, ki nevemo od kje so nabrani, primerjate eni relacije pizda na AC, lahko da ma pubec hitre, dinamične vožnje 50k km za sabo in se pelje po zavitih gorskih cestah tak da vas pusti zadi da joj. In za take razmere kupuje takšen avto, ga popolnoma razumem. Recimo me zanima kako bi se solatko in ostali kvazi majstri s svojimi 1M km peljal s tekmovalnim kartom 125ccm, s 45konji na stezi, če bi se pelal ko ded al bi posrano vozo, ker to je bolanija kako leti to in kakšen grip omogoča.
Lahko še enkrat ta špaget črk prevedeš v slovenski jezik? Upam, da voziš in seksaš bolje kot pišeš.
LordNacho ::
Nerad napišem, ker jih tud sam gledam, ampak a si že gledal kaj od tega:
- Seat Leon FR/Cupra 1.8T - 180 konjev v osnovi, glede na verzijo se jih bp čipa na 210 - 230. (Eni boljših motorjev za power upgradat) Mislim, da sta trenutno na avto.netu 2 za manj kot 5k.
- Clio RS 172/182 - 172/182 konjev, ki poganja tono težek avto. N/A motor se pravi, da večjo moč boš težko dobil, je pa zato šasija baje odlična (pravijo pri evo magazine in podobnih). Spet na Avto-netu 2-3je pod 5k.
- Mazda mx5 mk1/2, 1.6i ali pa 1.8i. Sam je skor treba dat boljpše vzmetenje in pa en supercharger gor. Kar te verjetno pride še ene dodatnih 3k. Ampak trenutno na avto-netu nobene pametne če se prav spomnim.
- Audi TT 1.8T - Ista finta kot pri Seat-u
In rant:
Sem zagovornik tega, da rajš vidim, da ma nabritež, ki prehiteva v škarje, prehiteva po desni ali pa izsiljuje prednost, v vozilu več konjev kot pa manj. Ker to pomeni, da rab manj časa za te nevarne manevre, ki bi jih počel tud z 60imi konji. Moč motorja je problem pri tistih voznikih, ki mislijo, da so na cesti sami in jim je vse drugo bolj pomembno kot vožnja sama. (In s tem seveda ne trdim, da je OP tak nabritež, men se bere čist fajn fant)
OP (in vsi drugi angeli na cesti) sam prosim te, da na cesti ne pizdiš preveč. Naj bo na cesti še tak idiot, ne se spravljat ga vi kaznovat, mamo za to policaje.
- Seat Leon FR/Cupra 1.8T - 180 konjev v osnovi, glede na verzijo se jih bp čipa na 210 - 230. (Eni boljših motorjev za power upgradat) Mislim, da sta trenutno na avto.netu 2 za manj kot 5k.
- Clio RS 172/182 - 172/182 konjev, ki poganja tono težek avto. N/A motor se pravi, da večjo moč boš težko dobil, je pa zato šasija baje odlična (pravijo pri evo magazine in podobnih). Spet na Avto-netu 2-3je pod 5k.
- Mazda mx5 mk1/2, 1.6i ali pa 1.8i. Sam je skor treba dat boljpše vzmetenje in pa en supercharger gor. Kar te verjetno pride še ene dodatnih 3k. Ampak trenutno na avto-netu nobene pametne če se prav spomnim.
- Audi TT 1.8T - Ista finta kot pri Seat-u
In rant:
Sem zagovornik tega, da rajš vidim, da ma nabritež, ki prehiteva v škarje, prehiteva po desni ali pa izsiljuje prednost, v vozilu več konjev kot pa manj. Ker to pomeni, da rab manj časa za te nevarne manevre, ki bi jih počel tud z 60imi konji. Moč motorja je problem pri tistih voznikih, ki mislijo, da so na cesti sami in jim je vse drugo bolj pomembno kot vožnja sama. (In s tem seveda ne trdim, da je OP tak nabritež, men se bere čist fajn fant)
OP (in vsi drugi angeli na cesti) sam prosim te, da na cesti ne pizdiš preveč. Naj bo na cesti še tak idiot, ne se spravljat ga vi kaznovat, mamo za to policaje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LordNacho ()
RedDrake ::
Mazda mx5 je drugače presenetljivo hiter avto. Ko sem kupoval kabriota sem v bistvu hotel kupit mx5 mk2, (najlepša od vseh), po možnosti 1.8 ampak dobit neki kar ni segnito ali notri uničeno je pri nas praktično nemogoče. Sem pa peljal takega 1.8 in gre brez kakih upgrade-ov presneto dobro. Zadnji pogon in cca 8,5 sekunde do 100 plus zelo nizka lega (praktično ležiš notri) je super za ovinke vozit. Pa to da je samo 140KM je v bistvu plus, je zavarovanje nižje. Plus ti avti so redko zgonjeni v nulo. Kak Seat 1.8T ali Audi TT ali Clio RS je kar garant za to da se je avto teralo kjer se ga je sploh lahko. Tu imaš potem z izrednimi servisi stroškov poljubno mnogo.
Bolje kupit kak malo manj poznan avto, ali pa da vsaj ne slovi kot avto na kateremu mulci se mulci izživljajo.
Bolje kupit kak malo manj poznan avto, ali pa da vsaj ne slovi kot avto na kateremu mulci se mulci izživljajo.
LordNacho ::
Mazda mx5 je drugače presenetljivo hiter avto........ Kak Seat 1.8T ali Audi TT ali Clio RS je kar garant za to da se je avto teralo kjer se ga je sploh lahko. Tu imaš potem z izrednimi servisi stroškov poljubno mnogo.
Bolje kupit kak malo manj poznan avto, ali pa da vsaj ne slovi kot avto na kateremu mulci se mulci izživljajo.
+1 Definitivno za upoštevat.
Unknown_001 ::
OP (in vsi drugi angeli na cesti) sam prosim te, da na cesti ne pizdiš preveč. Naj bo na cesti še tak idiot, ne se spravljat ga vi kaznovat, mamo za to policaje.
Hvala za predloge. Mazdica je zdaj v ožjem krogu izbora, glede zadnjega pa naj te ne skrbi ker meni je bistveno da sem čim hitreje mimo nevarnosti, zato "rabim" (mal namerno v narekovajih) močnješa kola ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
To veš, da sam sebe ne boš prehitel, pa če kupiš še tako dober avto?
A bi mi rad kaj povedal?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
matobeli ::
Problem bo ta letni čas z mx5, na a.net ni nič omembe vrednega. tudi sam že dolgo gledam ta avto, jeseni/sredina zime je bilo veliko več izbire in cene temu primerno nižje.
Se pač vidi kaj je perfect poletni avto
Se pač vidi kaj je perfect poletni avto
RedDrake ::
Jep, tale je kar perfect za poletje.
Ampak bodite pozorni od sredine do konca Aprila, takrat tisti, ki menjajo začno prodajo in so cene malce nižje plus primerki so precej bolj ohranjeni.
Lani mi je en srečnež pred nosom odpeljal zeleno 1.6-ko z lesom in bež usnjem, ohranjeno skoraj kot novo od 1. lastnice s cca 60kkm. Dejansko sem prišel na ogled ravno ko so podpisal za aro .
Sem potem kupil Saab-a 9-3 kabrio in mi sicer ni žal, izleti so super, ampak vsak družinski karavan gre čez ovinke bolje kot ta skoraj dvotonska krava.
Ampak bodite pozorni od sredine do konca Aprila, takrat tisti, ki menjajo začno prodajo in so cene malce nižje plus primerki so precej bolj ohranjeni.
Lani mi je en srečnež pred nosom odpeljal zeleno 1.6-ko z lesom in bež usnjem, ohranjeno skoraj kot novo od 1. lastnice s cca 60kkm. Dejansko sem prišel na ogled ravno ko so podpisal za aro .
Sem potem kupil Saab-a 9-3 kabrio in mi sicer ni žal, izleti so super, ampak vsak družinski karavan gre čez ovinke bolje kot ta skoraj dvotonska krava.
krneki0001 ::
če ti saab 9-3 ne gre dobro skozi ovinke je nekaj z avtom narobe (podvozjem). Še 9-5 (sicer 2.3 AERO) gre zares odlično skozi ovinke, pa je daljši.
Glede na to, da pa je 9-3 bolj okreten in boljši za po ovinkih bi rekel, da imaš napačne ali pa zdelane fedre in amortizerje.
Glede na to, da pa je 9-3 bolj okreten in boljši za po ovinkih bi rekel, da imaš napačne ali pa zdelane fedre in amortizerje.
krneki0001 ::
Perci, imel sem saabov kar nekaj. 2 toni so težki 9-5, 95 in stari 9000. 9-3 so enako kot pred njimi 93 in 900 imeli med 1400 in 1600kg.
Predvidevam, da ima red drake 9-3 tam od letnika 2004 naprej, kar pomeni okoli 1500kg in 2.0 turbo motor s 150 ali 175 konji, teža pa okoli 1500kg. Turbina mu da dovolj moči, da skozi ovinke lahko noriš, vprašanje pa je podvozje. Če je še original ali pa "nadomestno" s kopijo original amortizerjev in fedrov, potem je avto ladjica in se v ovinkih nagiba ko katrca. Če bi pa vzel kake performance fedre in amortizerje, bi pa avto šel skozi ovinke bolje kot katerakoli mazda.
Se spomniš saab 900 turbo? Ista teža, skoraj ista oblika. Za po ovinkih pa hudo hudo dober avto, veliko boljši od mazde. Samo da tisti so imeli podvozje odlično narejeno. Očitno so tudi pri saabu šparal.
Predvidevam, da ima red drake 9-3 tam od letnika 2004 naprej, kar pomeni okoli 1500kg in 2.0 turbo motor s 150 ali 175 konji, teža pa okoli 1500kg. Turbina mu da dovolj moči, da skozi ovinke lahko noriš, vprašanje pa je podvozje. Če je še original ali pa "nadomestno" s kopijo original amortizerjev in fedrov, potem je avto ladjica in se v ovinkih nagiba ko katrca. Če bi pa vzel kake performance fedre in amortizerje, bi pa avto šel skozi ovinke bolje kot katerakoli mazda.
Se spomniš saab 900 turbo? Ista teža, skoraj ista oblika. Za po ovinkih pa hudo hudo dober avto, veliko boljši od mazde. Samo da tisti so imeli podvozje odlično narejeno. Očitno so tudi pri saabu šparal.
iKst ::
Joj. Saab ni in nikoli ne bo imel dobrega handlinga. Sploh turbo verzije so znane predvsem po understeeru. Še v razredu družinskih limuzin imaš avtomobile, ki so bistveno boljši med ovinki. Ti pa primerjaš 1700kg težkega 4 sedežnega kabrioleta in 600kg lažjega roadsterja, ki je znan kot en najbolj okretnih avtomobilov nasploh.
matobeli ::
krneki0001 je izjavil:
bi pa avto šel skozi ovinke bolje kot katerakoli mazda.
Če daš pa na mazdo športne fedre... itd. itd. Na koncu se izkaže da ima povprečna Mazda boljšo lego, več konjev/kg, manj šraufanja, je cenejša, se jo da celo prodati, manj kuri...
RedDrake ::
Pravzaprav ima nebivedu delno prav. Podvozje je hin (ravno danes je avto na servisu, kjer menjajo praktično vse ), avto je pač letnik 2004 (2.0T z 210KM) in ima gor še vse original, ampak prevoženih samo 80kkm in je zunaj/znotraj kot nov. Ampak! Sem se peljal tudi z malo novejšo izvedbo z enakim motorjem, ki je bila čipana na 250KM (enako kot aero) in z "boljšim" podvozjem od stock. Še vedno je šel MX-5 bolje - precej krajši, nižji in približno enako razmere moč/teža (stock saab z 210KM, čipan ma jasno več).
Pa tudi na splošno za novejše saabe (GM izvedbe) velja da handling ni na nivoju moči, ki jo avti imajo.
MX-5 je pač tisti proper roadster.
Se opravičujem za OT.
Pa tudi na splošno za novejše saabe (GM izvedbe) velja da handling ni na nivoju moči, ki jo avti imajo.
MX-5 je pač tisti proper roadster.
Se opravičujem za OT.
krneki0001 ::
Joj. Saab ni in nikoli ne bo imel dobrega handlinga. Sploh turbo verzije so znane predvsem po understeeru. Še v razredu družinskih limuzin imaš avtomobile, ki so bistveno boljši med ovinki. Ti pa primerjaš 1700kg težkega 4 sedežnega kabrioleta in 600kg lažjega roadsterja, ki je znan kot en najbolj okretnih avtomobilov nasploh.
Saab je imel zadovoljiv handling za take konje na prednjem pogonu. Samo amortizerji so morali biti res dobri pa gume tudi. Če so stari amortizerji in fedri, gre avto ko katrca skozi ovinke. Se nagiba, prednji del ven beži tudi v blažjih ovinkih,...
matobeli ::
Pa ne da smo že pri "zadovoljivem handlingu", pod pogojem da so res dobre gume in vzmetenje
krneki0001 ::
Sem prevozil ogromno s saabi. Pa tudi gledat sem jih šel ogromno s kolegi, ki so jih kupovali. Večina saabov je imela prvovgradno vzmetenje. Pa četudi je bil leta 2010 prodajan saab 9000 iz leta 1987, je imel še prve fedre in amortizerje, ker je bil to za lastnika strošek. In teh stroškov noben ne mara niti noče plačevat.
Drugače pa saab 9-3 kabrio 2.0T z dobrimi fedri in amortizerji se komot kosa z mazdo.
P.S. Fedre in amortizerje na avtu naj bi menjal na par let, pa jih večina ne. Ne vem če je 10% ljudi, ki na 2 do 3 leta zamenjajo fedre in amortizerje. Nekateri jih imajo celo življensko dobo avtomobila iste. Pol pa jokajo, da jih z ovinka ven nese, pa da se avto čudno obnaša.
Enako je z zavorno tekočino. Pol pa jokajo ljudje, da so batki z notranje strani zaribal - seveda ko zavorno olje veže vodo nase, menjal pa 10 ali več let ni noben tega olja.
Aja, jaz menjam fedre in amortizerje na 3 leta, zadnej lahko še prej, če imam dost naložen avto. V 12ih letih (kot jih ima gor recimo saab od red drake), bi jih vsaj 4x menjal.
Drugače pa saab 9-3 kabrio 2.0T z dobrimi fedri in amortizerji se komot kosa z mazdo.
P.S. Fedre in amortizerje na avtu naj bi menjal na par let, pa jih večina ne. Ne vem če je 10% ljudi, ki na 2 do 3 leta zamenjajo fedre in amortizerje. Nekateri jih imajo celo življensko dobo avtomobila iste. Pol pa jokajo, da jih z ovinka ven nese, pa da se avto čudno obnaša.
Enako je z zavorno tekočino. Pol pa jokajo ljudje, da so batki z notranje strani zaribal - seveda ko zavorno olje veže vodo nase, menjal pa 10 ali več let ni noben tega olja.
Aja, jaz menjam fedre in amortizerje na 3 leta, zadnej lahko še prej, če imam dost naložen avto. V 12ih letih (kot jih ima gor recimo saab od red drake), bi jih vsaj 4x menjal.
iKst ::
Drugače pa saab 9-3 kabrio 2.0T z dobrimi fedri in amortizerji se komot kosa z mazdo.
Ja, z mazdo 6 (pa še to ne povsem). Ne pa s športnim avtom, kot je mx5. Sori, ampak vsak, ki primerja handling velikega 4 sedežnega kabrioleta z lahkim roadsterjem, nima pojma kaj govori.
Primerjaš popolnoma neprimerljive stvari.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Top sport family car (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 14004 (9787) | Reaper |
» | "gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72631 (60970) | Unknown_001 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44639 (34746) | matobeli |
» | naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33737 (28373) | Buggy |