Forum » Na cesti » "gokard" za slabe 10k?
"gokard" za slabe 10k?
Buggy ::
sej ves da ti teli nejeverni golfisti ne bojo verjel, ker na dizl golfih jih menjajo kot jaz gume
Tocno tako kot si napisal tudi jaz na turbobencinarju pazim na turbino in to striktno. Avto ima 260Kkm pa se cipan je in je zadnjic bil na pregledu pri serviserju in je rekel da je vse od ketne do turbine v top kondiciji.
Tocno tako kot si napisal tudi jaz na turbobencinarju pazim na turbino in to striktno. Avto ima 260Kkm pa se cipan je in je zadnjic bil na pregledu pri serviserju in je rekel da je vse od ketne do turbine v top kondiciji.
kixs ::
sej ves da ti teli nejeverni golfisti ne bojo verjel, ker na dizl golfih jih menjajo kot jaz gume
Tocno tako kot si napisal tudi jaz na turbobencinarju pazim na turbino in to striktno. Avto ima 260Kkm pa se cipan je in je zadnjic bil na pregledu pri serviserju in je rekel da je vse od ketne do turbine v top kondiciji.
Taki izjavi enostavno ne mores verjet. Ali serviser nima pojma kaj govori ali pa zavaja. Ker dvomim, da je pogledal kaj vec kot od zunaj/povrsinsko. Pa tudi po 260kkm nobena stvar ni vec v top kondiciji, razen relativno glede na starost in kilometrino - kar pa lahko pomeni vse in nic.
lp
AnotherMe ::
Včerej je avto prišel od mehanika:
olje, filtri, zavorne ploščice in diski spredaj, zadaj smo diske in bobne samo malo podrejali, da smo jih zgladili, pa dali nove pakne in zavorne ploščice, odbijač je bil pokitan in na novo pobarvan...
Za to sezono, mislim, da drugega dela ne bo.
Sem pa včeraj (končno) naredil tudi prvih nekaj kilometrov (~200). Je blo lušn :)
olje, filtri, zavorne ploščice in diski spredaj, zadaj smo diske in bobne samo malo podrejali, da smo jih zgladili, pa dali nove pakne in zavorne ploščice, odbijač je bil pokitan in na novo pobarvan...
Za to sezono, mislim, da drugega dela ne bo.
Sem pa včeraj (končno) naredil tudi prvih nekaj kilometrov (~200). Je blo lušn :)
Aston_11 ::
sej ves da ti teli nejeverni golfisti ne bojo verjel, ker na dizl golfih jih menjajo kot jaz gumeNjet. Njiti jenkrat, gujme pej že večkrat.
Tocno tako kot si napisal tudi jaz na turbobencinarju pazim na turbino in to striktno.Nikoli nisem pazil na turbini, res pa je, da ni bilo potrebno. Vžgem in peljem normalno, ustavim in takoj ugasnem, vedno. Kaj se eni igrate....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
krneki0001 ::
Buggy ::
Buggy kaj pa voziš če ni skrivnost?
zal nic od zgoraj nastetih "gokardov", temvec tezkega neatraktivnega druzinskega karavana, ki pa vseeno ni dolgocasen...je pa res da za to bolj poskrbi cesta kjer se vsak dan vozim
Taki izjavi enostavno ne mores verjet. Ali serviser nima pojma kaj govori ali pa zavaja. Ker dvomim, da je pogledal kaj vec kot od zunaj/povrsinsko. Pa tudi po 260kkm nobena stvar ni vec v top kondiciji, razen relativno glede na starost in kilometrino - kar pa lahko pomeni vse in nic.
lp
Zdej sicer ne vem komu naj potemtakem verjamem, ce ne serviserju, ki ta avto od novega ze servisira?
Pa se nekaj poleg tretmaja voznje opisanega zgoraj se mi zdi da je dosti pomembno. Na avtu redno menjavati olje. Jaz imam servis za avto predviden menjavo olja na 30Kkm, pa ga vmes enkrat sam zamenjam (s filtom vred) Na servis pa tudi prinesem svojega Mobil 1 0W40, ki ustreza oz. presega predviden standard za ta motor.
Po 260Kkm avto na 15Kkm ne pozre nic olja ali pa neopazno. Vedno ga nalijem najvec sredo merilne palcke in sem kar zivcen, ko sem (sedaj na ze novem avtu) dobil po servisu olje cez MAX nivo...takoj na jarek in pol litra ven.
kixs ::
Kaj pomeni, da ga je servisiral? Je odprl masino, preveril bate, ojnico... na lepe oke rect, da je vse top, je potem boljse, da je tiho. Ampak v redu, vse je top
krneki0001 ::
Nekateri imamo lepo napisano v knjižici od avta. Menjava na 15k kilometrov, če je avto večkrat obremenjen ali pa vožen veliko po mestu od križišča do križišča pa na 7500 kilometrov. In tega se držimo.
Nekaterim je olje sicer samo strošek, vendar dobro olje maže in poanta olja v motorju je mazanje, ne strošek.
Nekaterim je olje sicer samo strošek, vendar dobro olje maže in poanta olja v motorju je mazanje, ne strošek.
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Enkrat menjava menjalnika in enkrat menjava hladilnika, mašina ni nikoli potrebovala generalke. Jo ima pa en v ljubljani sedaj, pa je naredil še 150k kilometrov.
Turbine pa niso crkovale, če si upošteval par stvari:
- vžgeš avto in se prvih 8 do 10km voziš pod 2500 obrati (na 2500 šele turbina daje pritisk). Potem ga šele lahko goniš z avtom.
- ko se ustaviš, še pustiš avto laufat vsaj 5 minut
- vsi ventilatorji morajo delat (tudi tisti dodatni, ki hladi frgazer, pa mora imet napajanje direktno, tudi ko iztakneš ključ, da hladi vse skupaj, dokler se ne shladi na normalno temperaturo)
Imel sem pa predelan karter za liter več olja v motorju in dodatni oljni hladilnik, ker original je vgrajen v vodni hladilnik. Tako da je bilo dva litra več vode in liter več olja v motorju.
Če si pa avto vžgal, potegnil do 6000 obratov in prišel na cilj ter takoj ugasnil, se je pa olje zapeklo v kanalih in ni bilo več pretoka, pa je turbina crknila.
E, ti pa si mala enciklopedija. Tole je pa zelo koristno. Hvala.
loveJDM ::
krneki0001 je izjavil:
Probaj parkrat noretTega nikoli ne delam.
Ja sej z golfom bi bolj teško
Malo šale
GrimReaper ::
Sam sem imel turbobencinarja eno leto in ga vozil prve 4km do 3000, potem pa do 5000, zadnje 500m oz. 2 minuti (predno parkiraš in ugasneš kar traja nekaj časa) ga pa nisem teral.
Zdaj z atmosfercem pa prve par km do 4000 (pač že da se vključim na glavno cesto, ne morem ravno z 2500), pa tudi če je treba res koga že na začetku prehitet, imam bolj mirno dušo če grem s tem do 6000, kot pa s TB do 5000. Sem pa pri obeh to delal kvečjem enkrat ali dvakrat na mesec.
Pač če imaš samo 10km vožnje moraš nekaj kompromisov narest, drugače nimaš od vožnje nič.
Za naslednjega pa itak ne bo več opcije atmosferca, ampak mislim da vsaj 100-150k mora avto zdržat tudi pri prej opisanem režimu.
Zdaj z atmosfercem pa prve par km do 4000 (pač že da se vključim na glavno cesto, ne morem ravno z 2500), pa tudi če je treba res koga že na začetku prehitet, imam bolj mirno dušo če grem s tem do 6000, kot pa s TB do 5000. Sem pa pri obeh to delal kvečjem enkrat ali dvakrat na mesec.
Pač če imaš samo 10km vožnje moraš nekaj kompromisov narest, drugače nimaš od vožnje nič.
Za naslednjega pa itak ne bo več opcije atmosferca, ampak mislim da vsaj 100-150k mora avto zdržat tudi pri prej opisanem režimu.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Buggy ::
sej ce ga ne teras na polno ni treba preden ugasnes nic cakat. Jaz imam to sreco, da se proti domu vozim kake dva kilometrra po hribu dol pa ce imas turbobencinca (low pressure turbine) tud ni treba v obrate nabijat, ker imas top navora ze okol 2K obratov pa linearno tja do 5K. Sicer pa smo spet zasli s teme.
@OP: cestitke za nov avto in uzivaj v njem! Jaz bom tudi, ko bom velik nabavil nekaj za dusico tko kot ti
@OP: cestitke za nov avto in uzivaj v njem! Jaz bom tudi, ko bom velik nabavil nekaj za dusico tko kot ti
Fuks ::
krneki0001 je izjavil:
Enkrat menjava menjalnika in enkrat menjava hladilnika, mašina ni nikoli potrebovala generalke. Jo ima pa en v ljubljani sedaj, pa je naredil še 150k kilometrov.
Turbine pa niso crkovale, če si upošteval par stvari:
- vžgeš avto in se prvih 8 do 10km voziš pod 2500 obrati (na 2500 šele turbina daje pritisk). Potem ga šele lahko goniš z avtom.
- ko se ustaviš, še pustiš avto laufat vsaj 5 minut
...
E, ti pa si mala enciklopedija. Tole je pa zelo koristno. Hvala.
V resnici ni čisto tako. Turbina daje pritisk že precej prej, na 2000 je večkrat že maximum, tukaj je npr en izpis:
Finta je bolj to, da greš z nežnim gasom, tudo če greš v obrate, saj se boost iz turbine bolj zahteva glede na to kolk je gas pohojen ;)
Se pravi če ti avto nikamor ne gre in menjaš pir 2.200... posledično pa moraš dat gas v poden nisi nekaj dosti naredil.
Pa 5 minut je prehuda... kdo bo kurblal 5 minut na mestu. Ponavad če avto teraš je itak zato ker se ti mudi :D Tko da samo zadnjih par km pač nehaš terat. Olje se tako ali tako veliko bolje hladi med vožnjo.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Enkrat menjava menjalnika in enkrat menjava hladilnika, mašina ni nikoli potrebovala generalke. Jo ima pa en v ljubljani sedaj, pa je naredil še 150k kilometrov.
Turbine pa niso crkovale, če si upošteval par stvari:
- vžgeš avto in se prvih 8 do 10km voziš pod 2500 obrati (na 2500 šele turbina daje pritisk). Potem ga šele lahko goniš z avtom.
- ko se ustaviš, še pustiš avto laufat vsaj 5 minut
...
E, ti pa si mala enciklopedija. Tole je pa zelo koristno. Hvala.
V resnici ni čisto tako. Turbina daje pritisk že precej prej, na 2000 je večkrat že maximum, tukaj je npr en izpis:
Finta je bolj to, da greš z nežnim gasom, tudo če greš v obrate, saj se boost iz turbine bolj zahteva glede na to kolk je gas pohojen ;)
Se pravi če ti avto nikamor ne gre in menjaš pir 2.200... posledično pa moraš dat gas v poden nisi nekaj dosti naredil.
Pa 5 minut je prehuda... kdo bo kurblal 5 minut na mestu. Ponavad če avto teraš je itak zato ker se ti mudi :D Tko da samo zadnjih par km pač nehaš terat. Olje se tako ali tako veliko bolje hladi med vožnjo.
Napisal sem za R5 GTT (turbina T2 ali KKK), ne za novodobne avte z variabilnimi turbinami.
Si kdaj kak star turbo avto vozil? Turbina se vrti vedno, kadar "dobi" izpušne pline preko nje. Vendar so danes turbine z variabilnimi zadevami (variator obrača lopatice, da turbina vedno daje pritisk, tudi pod nižjimi obrati) in dajejo pritisk že veliko prej, da ni turbo luknje. Na R5 GTT je bila turbina brez kakršnikoli variabilnih zadev. Turbo luknja pa velika. In šele nad 2500 obratov je dajala dovolj pritiska, da je avto poletel. Zato vožnja do 2500 obratov in nisi imel problemov.
Ja, olje se hladi med vožnjo bolje, ampak če imaš razžarjeno turbino, se le ta v par kilometrih ne shladi. Olje, ki pride vanjo, če avto ugasneš, se zapeče v kanalih, ki so bili pri starejših turbinah ožji. In ko se je pretok zaradi zapečenega olja zmanjšal, se je vedno slabše hladila. Posledice so pa potem odpoved turbine. R5 turbo je imela dodaten oljni hladilnik vgrajen v vodni hladilnik. Ker se voda hitreje ogreje, je s tem ogrevala olje, da se je ogrelo hitreje. Ko pa je bilo olje prevroče, ga je pa ta ista voda hladila na nekje med 87 in 90 stopinj. Ampak, ko si ugasnil avto, ventilator za hladit vodo ni več deloval (razen če si si sam to nastavil - eni smo tako naredili), je olje lahko segrelo vodo do vrelišča.
Drugače pa tukaj vidiš kako turbina zažari. Če misliš da jo par km vožnje lahko ohladi, se konkretno motiš.
Je imela pa R5 GTT še dodaten ventilator, ki je hladil frgazer in cevi za bencin. Če je bil odklopljen (ker je bil priklopljen direktno na akumulator preko temperaturnega senzorja in je hladil tudi, ko si ugasnil avto, ga je večina izklopila, da jim nebi spraznilo akumulatorja) se je lahko avto vžgal, ker so bile temperature tako visoke da je bencin v frgazerju zavrel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
AnotherMe ::
Zdej sem se že kar lepo navadil na avteka. Mislim, da sem se kar dobro odločil glede nakupa - sicer je moteče malo navora pod nizkimi obrati - ampak se navadiš in potem ni problema ;)
Naslednji vikend pa bomo še eno predelavo naredili na avtu, da bo bolj atraktiven:
NOT!!! Načeloma je meni všeč predvsem bolj "čista" zadeva, brez nepotrebne navlake. Spoštujem pa avtomobil vsakega, ki se potrudi in nekaj naredi z avtomobilom - ni potrebno, da je meni všeč, samo če se je nekdo potrudil naj bo!
Ampak človeka, ki je to naredil avtomobilu bi bilo treba večkrat dnevno nalomit :D
Naslednji vikend pa bomo še eno predelavo naredili na avtu, da bo bolj atraktiven:
NOT!!! Načeloma je meni všeč predvsem bolj "čista" zadeva, brez nepotrebne navlake. Spoštujem pa avtomobil vsakega, ki se potrudi in nekaj naredi z avtomobilom - ni potrebno, da je meni všeč, samo če se je nekdo potrudil naj bo!
Ampak človeka, ki je to naredil avtomobilu bi bilo treba večkrat dnevno nalomit :D
Heavy ::
Leti, je pa treba vzmetenje porihtat na njih. It tovarne je 350 slabši od Mazde MX5 v ovinkih.
#TeamFelix
69charger ::
Naslednji petek takoj na Raceland Krško na trackday sprobat. Jaz grem stestirat svojega oldtimerja.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Unknown_001 ::
Cerklje so to, ja. Zna še trajat.
Tisto mam tako slab občutek, da se ne bo glih izšlo. Zdaj je samo evforija, na koncu ne bo pa nič od ničesar. Zdaj kakor vem imajo samo gasilci vaje tam. Hudič je ker imaš okoliške prebivalce, ki znajo komplicirat, kakor so takrat ob planih za širitev piste. Predvsem je bila takrat v ospredju avtohtona vrsta svinj ki ima najbolj kvaliteten in zelo debel špeh za posebnost.
Že za Raceland je bilo sranje, a tam nekje usred njiv postavljen. Je v planu tudi tam širjenje ampak... kokr jst vem se v tem desetletju nič ne bo premaknilo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
kosta ::
Najbolj smešno mi je, ker so Cerklje ena bolj uboga vasica in se očitno ne zavedajo, kako bi neka solidna pista pripomogla k "ugledu" in celotni sliki naselja.
Unknown_001 ::
Najbolj smešno mi je, ker so Cerklje ena bolj uboga vasica in se očitno ne zavedajo, kako bi neka solidna pista pripomogla k "ugledu" in celotni sliki naselja.
Ka bi te presenetilo če ti zaupam, da je po celi Sloveniji tako? Ne bi se človek od zemlje ločil pa če bi mu 2 večji zaplati ponudil v zameno. Sam da bi bilo po njegovo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Heavy ::
Najbolj smešno mi je, ker so Cerklje ena bolj uboga vasica in se očitno ne zavedajo, kako bi neka solidna pista pripomogla k "ugledu" in celotni sliki naselja.
Nekje na krasu so hoteli zgradit dirkališče. Lokalna skupnost se je uprla, ker bi uničili avtohtono pokrajno. Bonus pika, avtocesta je prav blizu speljana.
#TeamFelix
kosta ::
Smešno mi je, ker je pred tedni vojska imela neke treninge in so jim cele dneve brneli nad glavami, kar je (po besedah lokalcev) precej neprijetno, pa se niso pritoževali. Če so pa parkrat letno dirke tam je pa vse narobe.
Unknown_001 ::
Smešno mi je, ker je pred tedni vojska imela neke treninge in so jim cele dneve brneli nad glavami, kar je (po besedah lokalcev) precej neprijetno, pa se niso pritoževali. Če so pa parkrat letno dirke tam je pa vse narobe.
Tam vedo da ne morejo nič. Hec je tudi v tem ker vsi vidijo denar v odškodninah za evstahijevo cev ki bo doživljala travme itd.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenega avta z avtoneta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24526 (20839) | Robi :P |
» | Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13002 (10680) | mat xxl |
» | Nakup Ford Focus 2013 karavan (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11377 (9940) | Flambeone |
» | VW Passat letnik 1999-2003 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8723 (7200) | fokz8 |