» »

naporno iskanje novega avta

naporno iskanje novega avta

1
2
3

m0LN4r ::

Ja športni avto bi mel in dobro lego za 2k€,
gume pa rabljene vsaj 4 leta stare z milimetrom profila na sredini.
Pa olje iz lidla.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Heavy ::

Ena gospa bi ti prodala eno hudo mašina za jurja :D

matobeli ::

Mater, kaj vi vse počnete z avti. V punta za 2400€ še 5k+ v dveh letih in to brez modifikacij?

Že vrabci na vejah čivkajo da, če kupuješ star avto, sploh če so bili rojeni v prejšnjem tisočletju, pač vzameš japonca.

Sploh če se govori o šport-ish avti,

Potem se vpišeš na forum in izbrskaš najbližjega štručkota. Takega ki bo že po barvi Civica vedel kaj je šlo narobe in bo to tudi znal popravit. Za jurja pa praviloma zamenjaš motor, popraviš vso rjo in verjento še ostane za dobre gume in "felge".

nicksonn ::

draxler je izjavil:

Zdravo!
Sem študent in bi si rad kupil nov (rabljen)avto
in preprosto več nevem kaj bi vzel.Avto mora bit športen (nizek,dobra lega na cesti,oprijem).
Moč:od 100 konjev pa do 134.od opreme bi si pa želel klimo (ni nujno avtomatska),abs,el.sipe(ekstra stvar) in če bom meu srečo sibedah :)
Cena pa tm do 2000€

Najbolj športne znamke za tak budžet so:
Alfa, BMW, Honda.
Tu so relativno poceni deli, veliko jih je, ter posledično tudi dostih mehanikov.
So še druge opcije...Renault, Fiat, Nemci...ampak ali ni toliko športnosti, ali ne zanesljivosti...ali pa so predragi.
Ampak zgornji trije omenjeni navadno (če pač niso totalno zjebani) omogočajo boljšo lego, nižje sedenje, dobro postavitev pedal, iskrive motorje.

Zdej tko:
Alfa; 147/156 - znajo biti problematične kar se tiče elektronike. Načeloma tudi malo več spijejo, glede na konje. Jst bi se izognu, kljub temu, da dobiš najmlajši avto.
BMW; serija 3 - plus je zadnji pogon...ampak pri max 136KM ni tako izrazito. Načeloma so lahko varčni za te konje. Letniki do 2000 (kar dobiš za ta denar) radi rjavijo. Kakšen 318i je dovolj poskočen za normalno uporabo.
Honda; Civic - dobri motorji, ki se radi vrtijo. Težava je ponavadi pleh, ki rad gnije.
Lahko dobiš kakšnega 1.6 ESI-ja, 125KM. velika možnost, da dobiš šibedah.
Pač izberi eno tako, ki ni rjava.

No, to velja za vse.
In to je težje dobiti, kot se sliši. Naj ne bo pomembna oprema. Tudi št. kilometrov ni pomembno, če je redno servisiran in lepo teče, ne masti, ni sveže opran motor, dobro vleče, enakomeren tek motorja.
Jst bi dal za avto tam ene 1400 max, za ene 400€ poservisiraš kritične zadeve. Enih 200 pa morš met tko vedno na strani, ker nikoli ne veš, kdaj bo kaj šlo.
Seveda logično, da imaš ene 500 za registracijo, ter vsaj nekaj za gume.
Če nimaš, rajši glej avte za 1000.

Jst bi gledal registrirane avte, ker jih lahko bolj sprobaš in veš, da so vsaj toliko OK, da se lahko vozijo okrog. Gledal bi čimmanjše...khm - čimlažje avte (razred ala Civic, ne pa Accord). Višji razred ubije več športnosti ter je tudi dražji za denarnico.
Pejt jih par sprobat, da vidiš, kaj ti bolj ugaja. Nato lahko konkretneje komentiram naprej.
Lp,n
x n!

matobeli ::

Problem BMWjev, sploh 3, je ta da hudo težko dobiš takega ki ni popolnoma zjeban, ker je pač entry class za frajerčke (ć-frjerčke če sem lahko malo nekorekten).
Tak tip ljudi pa praviloma bolj vzdržuje zunanjost in felge kot mašino.

Naslednji problem oziroma prednost BMWja je tudi hendling, zaradi zadnjega pogona bo rit letela iz ovinka. Baje se dobro obnese par žaklov cementa v prtljažniku.
Če ti je všeč zadnji pogon in njegove slabosti/prednosti je OK, ga pa japonec z enako konji nažge po krivi črti.

Sploh so pa BMW 3 že manjše limuzine z 4 vrati. Za proper dirkanje moraš pač met kupe varjanto8-)

edit: to so bolj ali manj besede lastnika e36 318i (ampak ga je uvozil z nemčije ker tukaj ni našel ustreznega, že nekih 8let nazaj)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

nicksonn ::

To, kar je rekel @Matobeli je načeloma res.
Za moje pojme zadnji pogon pač ni slabost, tudi tako famozno opevane zimske težave se navadno reši z dobrimi gumami, in ne žaklji cementa (to je veljalo za model E30).
BMW pač ni entry-class športnik. Je dobro, če je šestak , vsaj nekje 2.5L. Sicer ni fore v zadnjem pogonu (razen npr pozimi), in nažge te vsaka Honda Vti (ker ima ~300 kg manj). Potrebuješ pa zato malo več €.
Se popravljam od prej - rjavijo do letnika 2004.

Alfa - kot rečeno se rajši izogni, razen če nisi mahnjen na igre na srečo, ali pa ti je dizajn neizpustljiv.
+: če so uvožene (iz Italije, kajpak) nedolgo nazaj (in ja, so uvožene) morda ni problemov z rjo.

Favorit je torej Honda. Ker imajo navadno manj kot 1000kg. To jih naredi leteče truge, ker je pleh tanek in za varnost se takrat še ni skrbelo. Pač bolj paziš.
Popravljam se edino od prej, ESijev nekako ni več za dobiti. Prečekiral sem a-net, in mislim, da je za študenta najprimernejši 1.5 iLS. Le-ta ima malo daljše prestave menjalnika, tako da na relaciji oz AC ni tako žejen. Poskočen je vseeno dovolj.
En par se jih prodaja, ne izberi takega z opremo (klimo), ali lepo barvo, ali malo km, ampak takega, ki je najmanj zarjavel. Mašino se da zamenjat, opremo se da dokupit. Popravljanje gnilobe ali menjava školjke pa je drago.
Če je dobro ohranjnen in ima vseeno nekaj opreme - to je le plus.
x n!

Isotropic ::

a lahko pokomentiras kaj okol kakšnega focusa
verjetno D, kakšnih 5k, običajni 5 vrat?

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

matobeli je izjavil:

Mater, kaj vi vse počnete z avti. V punta za 2400€ še 5k+ v dveh letih in to brez modifikacij?

Jah, nabere se pač, če ne gledaš na vsak evro, da ne bom našteval vsega, 1200€ zavarovanje, 1200€ servisi, 800€ letne gume+platišča.
Pa pri tem so bile tudi modifikacije kot so izpuh, vzmeti, distančniki in valjčkanje blatnikov, vse skupaj 1200€.
Bolj čudno je pri zdajšnjem, da je blo vse skupaj 4600€, čeprav avto sploh ni pokvarljiv, pa nič nisem vlagal vanj razen nujnih stvari. Pač če gledam seznam ne najdem nič omembe vrednega, ampak kot sem že rekel, se na koncu nabere.
Sicer če gledaš na mesec niti ni veliko, tudi za študenta ne, 110€ + 60€ bencin.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Isotropic ::

mislim da on nikjer ni rekel, da brez modifikacij (za puntota).
a je pestro na šihtu, grim

Zgodovina sprememb…

nicksonn ::

Isotropic je izjavil:

a lahko pokomentiras kaj okol kakšnega focusa
verjetno D, kakšnih 5k, običajni 5 vrat?

Ni športen?
Aja, nisi avtor teme :)

Sepravi gre za focusa II.
Dobri avti, lega med najboljšimi v razredu, morda se malo visoko sedi...in plastika v notranjosti je (za nekoga) rahlo pod nivojem. Motorji 1.6 80kW niso problematični. Kar ne pomeni, da se ne more pokvariti...ampak nimajo kakšnih znanih hujših, resnejših hib. Tudi poraba je načeloma čisto znosna in OK.
x n!

MadMicka ::

Če kupuješ "športni" avto do 2.000 EUR, kupiš kaj takega

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Pa preden kupiš, obvezno do mehanika, da ti pove, kaj vse bo treba v kratkem menjati in koliko bo stalo.

SumTingWong ::

mitja73 je izjavil:

SumTingWong je izjavil:

Moja situacija, malce premisli. Isto student, kupil prvi avto 2.4 masina 150 konjev. Ce imas sreco na zavarovalnici te pride zavarovanje letno 400-500. Bencin/nafta vsaj kaksnih 30-40 na mesec. Rabljen avto je treba prvo se kej servisirat, jaz sem zmetal ze 500€ notri. Imam znizanega z 18" gumami, ne kupovat znizanega za te slovenske ceste.
Ce bi se enkrat kupoval, bi vzel bencinarja tam 1.6 kaksnih 110 konjev in original vse, nic spimpano.


30-40€ za bencin na mesec?!?!
Pa a se sploh kaj voziš? Skoda met avto za prevozit 4km na dan.


To sem dal najnizjo. Ampak realna ni nekaj visja. Skoda met dizla za take kilometre, res je.

Isotropic ::

nicksonn je izjavil:

Isotropic je izjavil:

a lahko pokomentiras kaj okol kakšnega focusa
verjetno D, kakšnih 5k, običajni 5 vrat?

Ni športen?
Aja, nisi avtor teme :)

Sepravi gre za focusa II.
Dobri avti, lega med najboljšimi v razredu, morda se malo visoko sedi...in plastika v notranjosti je (za nekoga) rahlo pod nivojem. Motorji 1.6 80kW niso problematični. Kar ne pomeni, da se ne more pokvariti...ampak nimajo kakšnih znanih hujših, resnejših hib. Tudi poraba je načeloma čisto znosna in OK.

kuk je pa tvegan nakup kaj takega avta?
edino skoda k nima 6 prestav.

AnotherMe ::

Js sem imel kar nekaj "šprotnih jajc za par jurjev"... Dobiš kar plačaš... Fajn je par mesecev, pol pa prodaš naprej - razen če ti je avto RES všeš, se ne splača investirat v kaj več kot nujne zadeve in redne servise.

Moja tazadnja "športna kanta", pa je je koštala pred 6 leti 8k (pa je bil star že skor 10 let), na njega sem zmetal (investiral) še skoraj enkrat toliko (generalka motorja, podvozje, zavore, barvanje) večina je bilo potrebno, nekaj pač luksus (ozvočenje, nove felge, barvanje felg ipd...), potem seveda ostali redni stroški (zavarovanje, redni servisi, gume, bencin), me spet stane od 1500-2000 na leto.

Povzetek: načeloma je to stran metanje denarja, ampak men se avto pač dopade in mi je to v užitek (vožnja, prčkanje po avtu, debatiranje z kolegi... + dodatni šiht, da si to privoščim :D)

Kolegica pa ima tisto kar bi pomojem OP rabil: saxo VTS, (ga je pa res kar težko dobit). Mali gokard z super lego na cesti, z mesta lepo potegne, normalna poraba, relativno normalni stroški vzdrževanja...

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

shadeX je izjavil:

Blinder je izjavil:

z avtom do 134 konjev kot je reku on 12 litrov ne bo videl. taki avti ti porabijo tisti 1 liter več kot kante z 60-75 konji.


Jup. Samo to vejo samo tisti ki so zadevo že dejansko videli. Kolega ima takega BMW-ja, pa mu kuri slabih 8l mestne vožnje. Po avtocesti 6.8l (umirjena vožnja). Edino se pozna kadar stopi na gas. Takrat je imel porabo 14l :D.

Ta je res dobra. Kupiš športni avto, potem pa četrt gasa, da ne bo preveč porabil. Pa saj za dva jurja iskat športno kanto in se potem spraševat o porabi je ista bolana finta....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

dxx ::

Jaz pravim; če hočeš da gre mora pit :D
Naj pije, dokler gre...
Pri mojem kartu je podobno cca 20L/100KM PRI 40 konjih...

Super Sonic ::

Zdravo!
Sem študent in bi si rad kupil nov (rabljen)avto
in preprosto več nevem kaj bi vzel.Avto mora bit športen (nizek,dobra lega na cesti,oprijem).
Moč:od 100 konjev pa do 134.od opreme bi si pa želel klimo (ni nujno avtomatska),abs,el.sipe(ekstra stvar) in če bom meu srečo sibedah :)
Cena pa tm do 2000€


http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Je pa res, da so to občutljivi motorji in je treba pazit. Ampak za 2000€ je težko imeti tako velike sanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

matobeli ::

A sploh prebereš kaj citiraš?:))

Mazda 6 ima sicer dobro lego na cesti in je res malenkost nižja, celo športnega izgleda. Da ne omenjam da dobiš za 2k vse od parkirnih senzorjev do avtomatske klime pa še celotno paleto 3-črkovnih pomagal.
Ampak je pa tudi ladja. Oziroma je dobila nagrado za "best family sedan".

Glede motorja pa nevem če je res kar praviš, imajo kakšno hibo ki je znana in lako odpravljiva, drugače pa nobenih posebnih težav.

edit: sem pogledal še drug link. karavan in še dizel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Buggy ::

draxler je izjavil:

Zdravo!
Sem študent in bi si rad kupil nov (rabljen)avto
in preprosto več nevem kaj bi vzel.Avto mora bit športen (nizek,dobra lega na cesti,oprijem).
Moč:od 100 konjev pa do 134.od opreme bi si pa želel klimo (ni nujno avtomatska),abs,el.sipe(ekstra stvar) in če bom meu srečo sibedah :)
Cena pa tm do 2000€



Peugeot 206 CC - 1750€

Za afnanje okol studenta, z dobrimi gumami pa poziranje ovinkov in poleten veter v laseh...za tiste tri leta, ko se bos navelical in prisel k pameti, bo cisto OK zate ;)

Poraba okoli 8 litrov, dost poceni deli ter gume.
Klimo imas avtomatsko, ABS tudi, 4x airbag, relativno nov letnik , moci 100KW (136KM) ravno na meji za visji razred, pa se sreco imas...dobis vec kot sibedah...ko pa ni poletja pa imas trdo streho...kaj ces boljsga ;)

Epialt ::

"ženski avto"

m0LN4r ::

Saj vseeeno, teh zgonjenih rjavih študentski dirkalnikov maš pod 2000€ kot smeti na avto.net, ker se jih vsi hočejo znebit, čimprej.

Zdaj še samo dober moraš bit v ruski ruleti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

tale Pugi je dejansko dost dober predlog.

Pa še kasneje v življenju ti ni treba kupit (dražjega) kabriota.

al1976 ::

Ja CC je kr ok predlog.. če si večji od 180 cm pa bo malo nerodno ker gledaš pred seboj zgornjo prečko :)

Isotropic ::

matobeli je izjavil:

A sploh prebereš kaj citiraš?:))

Mazda 6 ima sicer dobro lego na cesti in je res malenkost nižja, celo športnega izgleda. Da ne omenjam da dobiš za 2k vse od parkirnih senzorjev do avtomatske klime pa še celotno paleto 3-črkovnih pomagal.
Ampak je pa tudi ladja. Oziroma je dobila nagrado za "best family sedan".

Glede motorja pa nevem če je res kar praviš, imajo kakšno hibo ki je znana in lako odpravljiva, drugače pa nobenih posebnih težav.

edit: sem pogledal še drug link. karavan in še dizel?

draga za vzdrževanje
oz. dražja od enega takega pocket rocket

Steinkauz ::

No ja jst bi vzel 206, ne pa 206CC.
Avto v katerem se peljeta samo dva je bedarija. Vsaj za primarni avtomobil.

Vsekakor pa bo zate ideala pocen hatchback do 1.6 bencinar mašina.

Super Sonic ::

Ampak je pa tudi ladja. Oziroma je dobila nagrado za "best family sedan".

In kje piše da tak avto ne ustreza iskanemu? Pa kaj potem če je ladja? Audi RS4 je tudi ladja, best family car, pa bi ga gonil okol vsak mulc. Dej malo hrčka uporabljal pri razmišljanju.

draga za vzdrževanje

To ni res, nič dražja ni za vzdrževat od odstalih tem rangu podobnih avtomobilov.

Glede motorja pa nevem če je res kar praviš, imajo kakšno hibo ki je znana in lako odpravljiva, drugače pa nobenih posebnih težav.

http://skrci.me/23WEs

Enostavno imaš celo poplavo zaribanih vozil na trgu, ob predpostavki, da NE gre za najbolj prodajano vozilo na našem trgu. Je res, da so jih čez leta veliko uvozil, ampak vseeno, dizelski motor, ki ni močna stran nobenga japonca - sploh pa ne za časa +10 let nazaj, je precej delikatna zadeva pri teh avtomobilih in zahteva precej servisiranja. Zakaj, se kar pozanimaj sam, saj očitno vse veš. Avtomobil sam po sebi tudi precej rjavi, kar prinaša samo po sebi še dodatne težave; recimo cevke za klimo enostavno prerjavijo na tem vozilu in je treba menjat cevi + plin praktično na par let. Nenazadnje pa je sam avotmobil imel tudi serijo vpoklicev tekom življenjske dobe:
Datum vpoklica Problem
07/02/2003 Senzor delovanja motorja lahko hrup sklopke klimatske naprave zaznava kot puščanje goriva, kar aktivira "safe mode" in izključi motor.
08/08/2003 Zavorna tekočina v rezervoarju se občasno zaradi višjega tlaka v sistemu razteza in lahko zalije senzor, kar lahko povzroči njegovo nedelovanje in tako nedelovanje opozorilne lučke za zavorno tekočino.
12/12/2003 Zaradi ponavljajočega toplotnega raztezanja prednjih luči za meglo.
11/09/2004 Tesnilo glave motorja lahko začne puščati, kar ima za posledico pretirano porabo olja in ob ignoriranju opozorilne lučke lahko pride do odpovedi motorja.
11/09/2004 Razdalja med izpušno cevjo in rezervarjem goriva je premajha, kar lahko povzroči pretirano gretje rezervoarja in posledično lahko pride do puščanja goriva.
21/07/2006 Možnost odvitja vijakov senzorja odmične gredi, kar lahko povzroči da senzor odpade in posledično se motor ustavi. Velja za dizelske motorje.
09/03/2007 Zasveti opozorilna lučka airbag sistema. V tem primeru aktivacijski sistem ne deluje. V najslabšem primeru pride do aktivacije sistema.
09/02/2009 Možno je, da se pojavi bel dim iz izpušne cevi in število vrtljajev motorja se lahko poveča med vožnjo. Velja za dizelski motor.

Kar pa seveda še ne pomeni, da ni dober avto. Vsak avto, ki je rabljen se kvari do določene mere; največ naredi pri nakupu rabljenega vozila njegova zgodovina.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

matobeli ::

A si užaljen ker se karavan diesel ne šteje pod športni avto?

Diesel mašine so imele svoje hibe, če npr. nisi menjal podložk injektorja in sčistil karterja ti je ribnila, skoraj dejstvo, veliko jih je to ugotovila ko je bilo že prepozno.

Je pa teh avtov še vedno kar veliko na cesti (Mazda 6 mk1), večino sicer v karavanski in diesel izvedbi.
Kar se tiče rje se je pojavljala predvsem v letnikih 2002-2003, kasneje veliko manj, nekaj so menjali celo v sklopu garancije.
Pa tudi sklopka je precej švoh pri teh modelih, če smo že pri napakah.

To da je ladja in družinski avto je bila pa zgolj opazka. Mogoče nisi opazil da sem vrstico višje zapisal da ima športni videz in dobro lego na cesti ;)

Zaradi teže pa avto ni hudo poskočen pri 120KM, pri 136KM malo bolj, ampak vseeno ni to neka "leteča truga".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

bambam20 ::

Super Sonic je izjavil:


In kje piše da tak avto ne ustreza iskanemu? Pa kaj potem če je ladja? Audi RS4 je tudi ladja, best family car, pa bi ga gonil okol vsak mulc. Dej malo hrčka uporabljal pri razmišljanju.



On išče avto športnega izgleda, nizek in ne ene dizlske ladje za fotre. Kot, da bi OP iskal trendovske superge ti mu pa daš crokse. wtf človek pa nehi ga posiljevat z Mazdami.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PINki ()

Olórin ::

Mazda 3 sport!
Mazda MX7
Mazda Miata
Mazda MX8

Ja, je malo dražja od tvojega budgeta. Samo moraš upoštevat, da če boš dal 2000 EUR za zgonjeno rijasto škatlo, boš v naslednjih nekaj letih zmetal še veliko denarja vanj, da bo avto tehnično izpraven in da boš na cesti izgleda toliko kul kot hočeš.

Daj malo več in kupi dober avto že v štartu.

bambam20 je izjavil:


prvo kar mi pride na misel je HONDA Prelude.


oh ne spet naredit 18 letnika s hondo no. Bo tipičen bednik na cesti, ki bo prazgodovinsko hondo gonil do onemoglosti, dokler jo ne bo razbil.

bambam20 je izjavil:


On išče avto športnega izgleda, nizek in ne ene dizlske ladje za fotre.


definiraj športen izgled. Prehistoric Honda to pač ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

se opravičujem, sem se zatipkal v zgornjem postu.

popravek:
Mazda RX 8
Mazda RX 7.

Na avto.netu jih je dovolj, niso bistveno dražje od opovega budgeta. Bo šel malo delat čez poletje in si jo bo lahko privoščil.

-valvoline- ::

Audi a3 1.8T l.99-2002. Z relativno poceni predelavo(zamenjava odmicne) in cipanjem prlezes do 300 konjev (zavarovanje seveda placas za tovarniskih 150 konjev,pa se cestna taksa je v razredu do 1.8), Se malo bl profi tunanje z zamenjavo turbine in vsisa lahko tunas tudi prek 400hp+. ce mas sreco da dobis pocen s3 si pa zmagal.

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

-valvoline- je izjavil:

Audi a3 1.8T l.99-2002. Z relativno poceni predelavo(zamenjava odmicne) in cipanjem prlezes do 300 konjev (zavarovanje seveda placas za tovarniskih 150 konjev,pa se cestna taksa je v razredu do 1.8), Se malo bl profi tunanje z zamenjavo turbine in vsisa lahko tunas tudi prek 400hp+. ce mas sreco da dobis pocen s3 si pa zmagal.



400 konjev?

upam, da se bo s tem vozil samo po dirkališčih v sosednjih državah in po dirkališču, ki ga bodo kmalu zgradili pri nas.

-valvoline- ::

V glavnem osnova je, *overclockas* lahko ce bo treba :)
Po mojem najboljsi sportnik brez konkurence je s3 MTM 1.8t quattro, stari po 13 let pa se prodajajo za 10kE+. To so taprave rakete,tudi v ovinkih, prime se ceste tako k da ma sesalnik spodaj.
:D

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

Mitsubishi Lancer

Subaru Impreza

Ampak ti bom pustil tvoje nemške sanje :)

-valvoline- ::

Olórin je izjavil:

Mitsubishi Lancer

Subaru Impreza

Ampak ti bom pustil tvoje nemške sanje :)

Grrrrde racke :) Se delov ni nikjer. za 1.8t dobis na vsakem odpadu vse kar rabis. Pa se pleh je 100x boljsi kot japonski ku je rjav ze k pride vn iz tovarne.
:D

AndrejO ::

Zakaj pa ne ghetto varianta? Kupiš najcenejše kose in potem počasi sestavljaš skupaj na neki smiselni osnovi. Gledano v času in denarju za "hobi avto" zapraviš več, kot je bil vreden nov, vendar pa se to razprši preko daljšega obdobja in pri temu se naučiš veliko o avtomobilih v čisto splošnem.

Pa tudi, če je to kako se kita in barva...


Čeprav nekateri tudi tega ne potrebujejo. Malo za sproščanje:

-valvoline- ::

Mal starejsi je ampak vseeno vredno ogleda,seveda za primerno ceno tm max 1500e:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

Lep mod (sploh če ima res vse homologirano), vendar popolnoma neprimeren za Slo ceste.Either way te bodo policaji redno ustavljali, boste kmalu na ti.
Na prvem ležečem policaju/luknji nasedeš, vožnja čez žel. prehode postane avantura tipa prečkanje Sahare :)).

Zadnje luči so tudi spremenjene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Spajky ::

GrimReaper je izjavil:

..Sam sem kupil Punta II 1.2 za 2400EUR, pa sem v dveh letih in pol zmetal vanj še za mal več kot 5000EUR...
Urka, mene bo prišel moj 10 let star popolnoma zrihtan z nekaterimi mojimi predelavami toliko, kot si ti dal za brez predelav ... too much si zmetal dodatno vanj IMHO ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

bambam20 ::

Olórin je izjavil:



bambam20 je izjavil:


prvo kar mi pride na misel je HONDA Prelude.


oh ne spet naredit 18 letnika s hondo no. Bo tipičen bednik na cesti, ki bo prazgodovinsko hondo gonil do onemoglosti, dokler jo ne bo razbil.

bambam20 je izjavil:


On išče avto športnega izgleda, nizek in ne ene dizlske ladje za fotre.


definiraj športen izgled. Prehistoric Honda to pač ni.


Ker očitno nimaš občutka za lep športen coupe.

 blb

blb




Pa tako si "pameten" in svetuješ Mazdi RX -7 in 8 , ki imata ta WANKEL MOTOR, ki je izjemno občutljiv in nezanesljiv.

-valvoline- je izjavil:

Mal starejsi je ampak vseeno vredno ogleda,seveda za primerno ceno tm max 1500e:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...


18 let star bencinar s turbino :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Unknown_001 ::

Evo ga Corrado. Sicer ma bolj tako tako mašino, 1.8 bencinar ampak vsaj zgleda športno. Pa ene BBS ke mu privoščiš daš za pranje in poliranje pa se pelješ ko gospod :D
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

>:D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Aston_11 ::

Fant moj, moj passat karavan je letnik 00 in je limuzina proti temu koradotu. Dobim pa pol manj za njega, če ga grem prodajati, kljub temu, da je tako opevani TDI. Na avto net so okrog jurja, pa brez km. Skoraj novi.

Unknown_001 ::

Aston_11 je izjavil:

Fant moj, moj passat karavan je letnik 00 in je limuzina proti temu koradotu. Dobim pa pol manj za njega, če ga grem prodajati, kljub temu, da je tako opevani TDI. Na avto net so okrog jurja, pa brez km. Skoraj novi.


Problem teh avtov je ker počasi postajajo zbirateljska roba :(, je pa to čisti drugi svet kot passat. Resno, zadeva je nora za vozit če ima spodoben agregat notri, kakšen G60 ali VR6. Teh passatov je pa ko listja, dreka in trave skupaj, tako da se ni za čudit.:P

ps. Golfi dvojke tudi počasi ceno nabirajo, pa so se še nekaj let nazaj prodajali za nikakršen denar, zdej moraš pa za solidno ohranjenga dat krepko čez 500EUR.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

nicksonn ::

Đizs,
3/4 ljudi sploh ni prebral prvega posta.

Od totalnih eksotik, do primerkov way over budžet...
Od precej premočnih do precej predragih za vzdrževanje...

Ste spregledali, da avto kupuje študent?
In ne zbiratelj, fanatik, mehanik, silver spoon (ok, tega ne vem, ampak predvidevam).

Lahko se pa odpre tema, kaj bi JST kupil za 2k€ (10k...100k), pa lahko kamot spammate tja.
Sicer pa je tudi tole očitno troll tema...ali pa OP mrzlično in gorečno sprobava avte z a-neta, in bo v kratkem objavil obširnejše rezulate posameznih izbir.
(riiiiiight)
x n!

Aston_11 ::

Unknown_001 je izjavil:

ps. Golfi dvojke tudi počasi ceno nabirajo, pa so se še nekaj let nazaj prodajali za nikakršen denar, zdej moraš pa za solidno ohranjenga dat krepko čez 500EUR.
To je neverjetno. Jaz sem mojega GIII TDI prodal za 800 EUR 6 let nazaj, sosed GII dizla mesec nazaj za 200 EUR.

nicksonn je izjavil:

Ste spregledali, da avto kupuje študent?
Nismo spregledali, samo tema je do kraja hecna, ker kupuje kanto, da bo z njo divjal in me verjetno podrl na biciklu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Olórin ::

bambam20 je izjavil:


Ker očitno nimaš občutka za lep športen coupe.

 blb

blb




jezus, temu ti rečeš lep športen coupe?!

jaz bi to reč kupil samo zato da bi ga peljal na odpad, da nikomur več ne bi bilo treba gledat te grdobe.

Ali pa zato, da bi se prijavil na ameriško dirko kjer se namerno zaletavajo z avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GrimReaper ::

Pa drugače dajo teli 135KM NA motorji sploh kaj užitka, ker sam bi šel stavit, da je isti šit kot 1.6 105, ta pa je isti šit kot 1.2 60.
Dočim en Punto 1.4 GT 100kW/136KM vem da te je pritisnil v sedež kot hudič. Obstaja sploh še kak tak avto danes (pa da ni 2.0T ali močnejši)? Mogoče 1.6 THP 155 ali kakšna navita 155KM+ izvedba Fiatovega 1.4 T-Jet?
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

če te zanimajo jajca od avtov potem vsekakor obstajajo clioti, twingoti in ostali majhni avteki s preveč konji.

Užitka v vožnji v njih sicer ne išči. Imajo samo lastnost pritiskanja voznika v sedež, potem pa se debata zaključi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Buggy ::

nicksonn je izjavil:

Đizs,
3/4 ljudi sploh ni prebral prvega posta.

Od totalnih eksotik, do primerkov way over budžet...
Od precej premočnih do precej predragih za vzdrževanje...

Ste spregledali, da avto kupuje študent?
In ne zbiratelj, fanatik, mehanik, silver spoon (ok, tega ne vem, ampak predvidevam).

Lahko se pa odpre tema, kaj bi JST kupil za 2k€ (10k...100k), pa lahko kamot spammate tja.
Sicer pa je tudi tole očitno troll tema...ali pa OP mrzlično in gorečno sprobava avte z a-neta, in bo v kratkem objavil obširnejše rezulate posameznih izbir.
(riiiiiight)


takle mamo ja, zal se vecina avtomobilisticnih tem tukaj konca nekako tako kot tale, ko 18 letni znalci (po moznosti se brez ispita) pametujejo z vsem drugim kot pa, da bi se vsaj malo pomagali, ce imajo dejansko izkusnjo ali predlog.
Raje se merijo e-penisi in dodajajo butasti posti ;((

SumTingWong ::

Alfa Romeo
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17428033 (11345) krneki0001
»

Kateri avto kupiti do 8000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5318506 (16524) Unknown_001
»

Avto za pol leta - do 1500 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8518372 (15266) jalovec09
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26144581 (34688) matobeli
»

Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46694099 (78242) AapocalypseE

Več podobnih tem