» »

naporno iskanje novega avta

naporno iskanje novega avta

1 2
3
»

Olórin ::

buggy, želel je športen avto, ne jajc s preveč konji.

SumTingWong je izjavil:

Alfa Romeo


Alfa 156 dizel, čipirana, bo dosti konjev vrgla na asfalt ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SumTingWong ::

Jap :) 2.4JTD 190 konjev. Si to sarkastično rekel ali zares? Je pa drago zavarovanje in cestnina. Napram tistim manjšim konjašem.

Blinder ::

za ta denar bo dobil lahko tistega jtd z 136 konji. Ali mogoče 140, 150.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SumTingWong ::

No ja, sej to sem mislil. 150 konjev, samo pač s čipiranjem lahko izstisneš 190 oz najbrž realnih 180. Pa poceni so na netu. Večina zjahanih, ampak se da najti kakšno lepo.

nicksonn ::

AR 156 2.4 JTD ni švoh. Za budžet (nakup, registracija) pridejo tudi relativno poceni te 136konjske (do letnika ~2001) verzije. Cestnina je enaka kot pri 1.9 ali 2.0 motorjih.
Sicer naj bi bile 140/150KM malo boljše, ker so tehnično nadgradili motor, in naj bi se tudi bolje čipal. Ok, motor obeta, prožen, relativno malo porabi, dober zvok (ker ni 4 cyl).

AMPAK...je pretežek za 156.
To se rezultira v pretiranem podkrmarjenju, ker gobec enostavno sili naravnost v ovinkih.
Ta večja teža motorja je kriva tudi za pretirano obrabo sprednjih rok in podvozja, saj so inženirji cel avto zasnovali okrog teže 4 cilindrašev.

Dober sodelavec je imel 156 1.9 150KM, sedaj ima Brero 2.4 200KM.
Res, da trenutna precej bolje potegne po ravnem, ampak za ovinke pa Brera sploh ni, ker je prelahka rit / pretežek nos.
Je pa pri Alfi vprašljiva kvaliteta vsega skupaj. JTD motorji so sicer hvaljeni, ampak vseeno je pri dizlu več stvari, ki se lahko pokvarijo (turbo, egr, šobe,..) ali pa to počnejo pogosteje (vztrajnik, sklopka, menjalnik....posredno tudi bremze, podvozje), kot bencinske verzije.
Da ne omenjam zloglasne italijanske elektronike... gambling pač.

Sam bi se izognil dizla, če ne bi imel vsaj 1.000€ razpoložljivih vedno na računu.
Ter seveda, če ne bi delal več ko 20.000km letno.
x n!

Olórin ::

SumTingWong je izjavil:

Jap :) 2.4JTD 190 konjev. Si to sarkastično rekel ali zares? Je pa drago zavarovanje in cestnina. Napram tistim manjšim konjašem.


Poznam fanta, ki je kupil rabljeno alfo in jo čipiral na preko 200 konjev ( vsaj rekel je, da zmore toliko). Ko je pritisnil na gas je pošteno povleklo. Z gotovostjo pa trdim, da je predelava izjemno škodila motorju že zato, ker limiterja ni bilo več..obratomer je šel krepko v rdeče polje.

Skratka pustimo predelave pri miru. tudi če vzame navadno alfo 156, bo to za študenta odličen avto. Dobro bo izgledal, ceste se drži relativno lepo, pritisk v sedež je dovolj dober.
Zagotovo boljša izbira kot razna jajca s preveč konji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SumTingWong ::

@nicksonn : Lepo povedano.
@Olorin : 190 je maksimum pri tem motorju. Ne vem zakaj bi silil na več (je sploh potrebno?). Že 150KM se mi zdi dovolj. Jaz jo imam na 190 čipirano, dela.
In se strinjam z tvojim editom.

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

@nicksonn

Alfa Romeo nikoli ni bil avto za vozit. Je avto za izgled.

Za študenta bo sicer super. Za nekoga, ki rabi avto za _vozit_ (kar pomeni da rabi zanesljiv avto z dobrimi voznimi lastnostmi...kar seveda ni samo pritiskanje na gas) pa Alfe na spisku proizvajalcev vozil ni. Žal. Alfa 146 je bila super v 90ih letih, ostale me niso nikoli impresionirale. Če odštejemo to, da izgledajo fantastično.

Ampak to ni tema naše debate. Bistvo je, da zanj bo ta avto perfekten, zagotovo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

gorazdkop ::

p11 gt
če jo kje dobiš

loveJDM ::

ste pa kr bistri,1.8turbo a3 al pa golfa mu predlagate,bravo!Da bo mu na koncu še turbina sla pa zabilo vse skup...Raje hondo vti,rja se da porihtat,sploh ce ves kje, se dokaj ugodno porihta ce ni prevec zjebano.Bo dal za a4 1.8 t 3jurje pa se bo lahko vlozo,al pa kupi vti-ja za 1,5k pa jurja not da pa adijo,lahki,hiter pa se cenovno sprejemljiv.

Blinder ::

razlika med vti in 1.8t je samo v turbini. pa 1.8t je 500e cenejsi kot vti-jevke.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

loveJDM ::

mas prav, pa recimo da honda rjavi kot vsi vejo,ampak se da porihtat...ce mas malo rje se se vedno lahko peljes,ce pa mas super renoja pa ti sred voznje armaturka sveti ko novoletna jelka pa nisi nic naredo.

sandmat ::

loveJDM je izjavil:

ce mas malo rje se se vedno lahko peljes,ce pa mas super renoja pa ti sred voznje armaturka sveti ko novoletna jelka pa nisi nic naredo.


Takšne izjave so zelo pavšalne. na s-t bo za vsako znamko to nekdo rekel, da rjavi, drugi pa, da elektronika ne dela.

mimogrede, jelko sem videl prejšnji teden videl na bmw 3 (star 1-2 leti). Po jelki je imel uro teme za zemljo (vse razen motorja je bilo mrtvo). V 3 urah na uradnem servisu niso uspeli ugotoviti napake. BTW, avto že malenkost rjavi pri blatniku (pa ni bil udarjen) ;) Verjetno se bo usula ploha komentarjev, da pri BMW pa to res ni mogoče.

ontopic: nauk te zgodbe je, da sta tako rja kot elektronika pri tako starih avtih, kot jih tukaj predlagate človeku (98 letnik in podobno) gambling ne glede na znamko.

Jaz ti predlagam offtopic volvota s40/v40 1. generacija, faceliftan. Stvar ima 6 airbagov, na NCAP testu že pre-facelift verzija doseže približno koliko točk kot letnik 2003 škoda superb. Ni športni avto, je pa varen, in po mojih izkušnjah s parimi primerki, zanesljiv in nerjaveč. Dobiš ga za 1-2k€.

Vem, da ni športen, ampak mislim, da si boš vsaj glede tega v prihodnosti premislil, saj je avto prevozno sredstvo in ne monument moškosti - in so športne različice za tiste, ki imajo zagotovljen finančni priliv za dirkanje na dirkališčih.

Blinder ::

kr kupi sporten avto, ne se ozirat na bedarije kot jih nekateri pisejo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bambam20 ::

Olórin je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Ker očitno nimaš občutka za lep športen coupe.

 blb

blb




jezus, temu ti rečeš lep športen coupe?!

jaz bi to reč kupil samo zato da bi ga peljal na odpad, da nikomur več ne bi bilo treba gledat te grdobe.

Ali pa zato, da bi se prijavil na ameriško dirko kjer se namerno zaletavajo z avti.


Vsi, ki se malo spoznajo na avte rečejo, da je Prelude lep avto razen tebe.

Sploh pa OP išče avto do Max 136 konjev. Vi pa mu tel nabijtae o 150 ali več konjih.

OD nobene pomoči mu niste.

matobeli ::

Ah dej no dej. prelude ima lepo rit spredaj pa zgleda kot en konj. za tisti čas jo kakšna celica 1 ali pa mx3 poseka.

Bi bil pa idealen dirkaček mx8, če bi imel enega v6 notri.

bambam20 ::

matobeli je izjavil:

Ah dej no dej. prelude ima lepo rit spredaj pa zgleda kot en konj. za tisti čas jo kakšna celica 1 ali pa mx3 poseka.

Bi bil pa idealen dirkaček mx8, če bi imel enega v6 notri.


Celica pa Mx8 tistega časa zgledata obupno.

Pač večina nimate pojma kaj je lep športni coupe.

 prl

prl



 blblb

blblb



 ss

ss




Zraven še BMw coupe 96
 ss

ss

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

MadMax ::

nicksonn je izjavil:

AR 156 2.4 JTD ni švoh. Za budžet (nakup, registracija) pridejo tudi relativno poceni te 136konjske (do letnika ~2001) verzije. Cestnina je enaka kot pri 1.9 ali 2.0 motorjih.
Sicer naj bi bile 140/150KM malo boljše, ker so tehnično nadgradili motor, in naj bi se tudi bolje čipal. Ok, motor obeta, prožen, relativno malo porabi, dober zvok (ker ni 4 cyl).

AMPAK...je pretežek za 156.
To se rezultira v pretiranem podkrmarjenju, ker gobec enostavno sili naravnost v ovinkih.
Ta večja teža motorja je kriva tudi za pretirano obrabo sprednjih rok in podvozja, saj so inženirji cel avto zasnovali okrog teže 4 cilindrašev.
...
Je pa pri Alfi vprašljiva kvaliteta vsega skupaj. JTD motorji so sicer hvaljeni, ampak vseeno je pri dizlu več stvari, ki se lahko pokvarijo (turbo, egr, šobe,..) ali pa to počnejo pogosteje (vztrajnik, sklopka, menjalnik....posredno tudi bremze, podvozje), kot bencinske verzije.
Da ne omenjam zloglasne italijanske elektronike... gambling pač.

Sam bi se izognil dizla, če ne bi imel vsaj 1.000€ razpoložljivih vedno na računu.
Ter seveda, če ne bi delal več ko 20.000km letno.

2.4 je prenizek. Že 1.9 ima hudo nizko karter. Govoim seveda za naše kolovoze, po AC ni problema.
Teža motorja nima niti približno toliko z obrabo rok/podvozja kot si misliš.
Kvaliteta vsega skupaj? Relativno. Upoštevaj ceno novega avta in za delček mercedesove cene dobiš marsikje višjo kvaliteto, sploh pri plehu.
Turbo, egr, šobe in nenazadnje "italjanska elektronika"? Nič italjanskega ne crkuje. Elektronika ki crkne je nemška, prav tako šobe. Tudi podvozje je nemško. Turbo in egr pa tudi nista italjanska ;) Ampak mnogim je težko priznat, da od nemcev že dolgo nazaj ni ostala niti senca tistega, za kar so včasih veljali :)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Olórin ::

bambam20 je izjavil:


Vsi, ki se malo spoznajo na avte rečejo, da je Prelude lep avto razen tebe.


ne, samo ti hvališ. Prelude je grd avto. zelo.

MadMax je izjavil:

. Upoštevaj ceno novega avta in za delček mercedesove cene dobiš marsikje višjo kvaliteto, sploh pri plehu.


trdiš da ima alfa romeo boljši pleh od mercedesa? Seriously?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

MadMax je izjavil:


Turbo, egr, šobe in nenazadnje "italjanska elektronika"? Nič italjanskega ne crkuje. Elektronika ki crkne je nemška, prav tako šobe. Tudi podvozje je nemško. Turbo in egr pa tudi nista italjanska ;) Ampak mnogim je težko priznat, da od nemcev že dolgo nazaj ni ostala niti senca tistega, za kar so včasih veljali :)


ne. Je važno kaj naročijo, kako sestavijo. crkuje v alfi.

šernk ::

trdiš da ima alfa romeo boljši pleh od mercedesa? Seriously?


italijani imajo popolnoma konkurenčen pleh glede na druge, večinoma še boljši. Kar pojdi pogledat po parkiriščih, ko se drugim še sanjalo ni, je fiat imel že pocinkano pločevino...in to daljnega leta...najbrž okoli 1990. ;)


ne. Je važno kaj naročijo, kako sestavijo. crkuje v alfi.


ja ker drugje te zadeve pa ne crkujejo ane? :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Buggy ::

Olórin :: danes, 12:11:12
citiraj

#

rupsi31 je včeraj ob 22:29:24 izjavil:


Vsi, ki se malo spoznajo na avte rečejo, da je Prelude lep avto razen tebe.



ne, samo ti hvališ. Prelude je grd avto. zelo.


pa ste vi normalni...drk*te se o tako subjektivni stvari kot je lepota?!? Kolk ste stari?

ne. Je važno kaj naročijo, kako sestavijo. crkuje v alfi.


aha to je una gostilniska izpred let, Opli so rjavi, Alfe crkujejo, Mrđe so za direktorje, Golf dizl je pa nad_voz...prosim lepo, resno? ;((

Pa ce se niste opazil, ste mocno mocno offtopic. Sicer pa kot je bilo receno tole res smrdi po troll temi (Op se tudi se ni javil), tako da najbolj da se jo zapre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17426132 (9444) krneki0001
»

Kateri avto kupiti do 8000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5317060 (15078) Unknown_001
»

Avto za pol leta - do 1500 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516914 (13808) jalovec09
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26141519 (31626) matobeli
»

Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46687285 (71428) AapocalypseE

Več podobnih tem