Forum » Na cesti » Manjši poskočen avto za na stezo.
Manjši poskočen avto za na stezo.
Unknown_001 ::
Razmišljam da bi si privoščil manjšo zadevico za dušo. Gledam razne twingote sport ali RS izvedenke, tudi clioti pridejo v poštev. Rad bi imel čimlažji, okreten in poskočen avtomobil. Poleg zahtev je glavno da je avto zanesljiv in da ima dober menjalnik-natančen ! Pogledoval sem tudi proti fiatom ampak trenutno se mi recimo twingo dosti dopade. Ampak glede drugih znamk pa nimam ideje kaj gledati. Rad bi nekaj s čimmanjšo kubikažo (računam na popust pri letnih dajatvah za avtomobil ) pa vsaj nad 120konjskih sil, upoštevajoč da mora biti avto lahek.
Debato o tem ali se splača ali ne pozabite. To kaj se komu splača je stvar posameznika in zato imam za take zadeve 0 toleranco. Budget je do 5000EUR (na strani imam še več vendar skoraj večina prihrankov ni mišljena da bo šla v avto, razen za boljše gume in redne servise) - torej poceni zaveda pa da le zabavna za vozit. To je bistvo. Pa prosim ne predlagat kakšnih razmahanih starih jajc in letečih trug za katere se dele samo še na odpadu dobi. Še zmer mora bit uporaben kot avto ampak primarno je, da se dobro drži ceste, je poskočen in se ne kvari hitreje kot banane v šparu.
Verjamem, da je tu gori kar nekaj starih mačkov od voznikov ki so dali kakšne športake čez in bi mi znali svetovati.
In še opomba za razne moralne pridigarje. Izpit imam že skoraj 2 leti prevoženih že čez 50.000km z opravljenim tečajem varne vožnje + letom in pol izkušenj pogostih veženj v spremstvu, ter vozil sem tudi že avtomobile v kategoriji nad 200+ konjev, torej to NE bo moj prvi avtomobil. Vem v kaj se podajam, pamet imam pa tudi na mestu. Tako da šu! šu! :)
Debato o tem ali se splača ali ne pozabite. To kaj se komu splača je stvar posameznika in zato imam za take zadeve 0 toleranco. Budget je do 5000EUR (na strani imam še več vendar skoraj večina prihrankov ni mišljena da bo šla v avto, razen za boljše gume in redne servise) - torej poceni zaveda pa da le zabavna za vozit. To je bistvo. Pa prosim ne predlagat kakšnih razmahanih starih jajc in letečih trug za katere se dele samo še na odpadu dobi. Še zmer mora bit uporaben kot avto ampak primarno je, da se dobro drži ceste, je poskočen in se ne kvari hitreje kot banane v šparu.
Verjamem, da je tu gori kar nekaj starih mačkov od voznikov ki so dali kakšne športake čez in bi mi znali svetovati.
In še opomba za razne moralne pridigarje. Izpit imam že skoraj 2 leti prevoženih že čez 50.000km z opravljenim tečajem varne vožnje + letom in pol izkušenj pogostih veženj v spremstvu, ter vozil sem tudi že avtomobile v kategoriji nad 200+ konjev, torej to NE bo moj prvi avtomobil. Vem v kaj se podajam, pamet imam pa tudi na mestu. Tako da šu! šu! :)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
dj_uro ::
Tvingo rs pa clio rs nista ne lahka niti nimata natancnega menjalnika... imata pa dobro cup podvozje, ce taksnega kupis... je pa prava loterija dobit ohranjenega rsa za tak denar... ti se kaj napisem, ko pridem do pcja
vw-klub.si
iKst ::
Twingo je kul. Sicer res ni lahek, je pa vseeno dovolj poskočen in ima odlično podvozje (sploh cup verzija). Fino je, ker ni premočan in voznika natrenira osnov dirkaške vožnje. Pri močnejših avtomobilih se pogosto preveč zanašaš na moč.
Clio je že malo bolj "resen" avto, ampak za 5k je bolj žalost. 172 in 182 so že precej zgonjeni, novejšega modela pa za 5k ne boš dobil za ta denar.
Še nekaj idej:
- Suzuki Ignis sport. Trenutno imaš enega za 2700€ na avto.net. Avto ima sicer samo 110 konjev, ampak ima 900kg, na zavitih stezah se lepo obrne. Pa dovolj star je, da še nima vsiljive elektronike. Pomoje top izbira za začetek. Pa poceni je, tako, da ne bo veliko škode, ko ga razbiješ.
- BMW E36. Npr. kakšen 318ti compact. Sicer malo težji od twingotov in podobnih, ampak vseeno relativno lahek. RWD je prednost, delov je ogromno, za male denarje dobiš upgrade podvozja, short shifterje, zapore diferenciala itd. Ne boš ravno puščal za sabo dimne zavese s 140 konji, ampak, če maš jajca se da tudi s tako švoh avtom peljat počez čez ovinek. Problem je starost, ampak, če malo poiščeš, se da tudi lepega dobit. Aja, pa RWD je, sem omenil?
- Fiesta ST. Dober NA motor, odličen handling že iz fabrike, cena okoli 5k.
- Citroen C2 VTS. 1.6 16v mašina s kopico tuning delov, pa pri nas imaš par ljudi, ki tunajo te mašine. Upgradov za podvozje tudi dobiš kolikor hočeš.
- Corsa 1.8 GSI (star model do cca. 2005). 125 konjev, manj kot 1000kg. Z menjavo podvozja in ustreznimi gumami postane čisto spodoben avto za na progo. Cene okoli 3 jurje za lepo, tako, da ti ostane nekaj viška za servis in tuning.
Clio je že malo bolj "resen" avto, ampak za 5k je bolj žalost. 172 in 182 so že precej zgonjeni, novejšega modela pa za 5k ne boš dobil za ta denar.
Še nekaj idej:
- Suzuki Ignis sport. Trenutno imaš enega za 2700€ na avto.net. Avto ima sicer samo 110 konjev, ampak ima 900kg, na zavitih stezah se lepo obrne. Pa dovolj star je, da še nima vsiljive elektronike. Pomoje top izbira za začetek. Pa poceni je, tako, da ne bo veliko škode, ko ga razbiješ.
- BMW E36. Npr. kakšen 318ti compact. Sicer malo težji od twingotov in podobnih, ampak vseeno relativno lahek. RWD je prednost, delov je ogromno, za male denarje dobiš upgrade podvozja, short shifterje, zapore diferenciala itd. Ne boš ravno puščal za sabo dimne zavese s 140 konji, ampak, če maš jajca se da tudi s tako švoh avtom peljat počez čez ovinek. Problem je starost, ampak, če malo poiščeš, se da tudi lepega dobit. Aja, pa RWD je, sem omenil?
- Fiesta ST. Dober NA motor, odličen handling že iz fabrike, cena okoli 5k.
- Citroen C2 VTS. 1.6 16v mašina s kopico tuning delov, pa pri nas imaš par ljudi, ki tunajo te mašine. Upgradov za podvozje tudi dobiš kolikor hočeš.
- Corsa 1.8 GSI (star model do cca. 2005). 125 konjev, manj kot 1000kg. Z menjavo podvozja in ustreznimi gumami postane čisto spodoben avto za na progo. Cene okoli 3 jurje za lepo, tako, da ti ostane nekaj viška za servis in tuning.
Bryn ::
Fiesta ST, sam jo imam in je užitek vozit. Mogoče te zna motiti, da na prvi pogled ne izgleda športno, ampak sama vožnja je pa zelo na nivoju.
RedDrake ::
Mogoče še Mitsubishi Colt 1.5T. 150KM pri 1050 kg iz fabrike, "rally" podvozje. Stvar konkretno šiba, sploh v višjih prestavah. Prednost turbota je še, da ko ti bo po enem letu moč premalo, vržeš enega jurja v avto, pa bo imel 200KM+ Vse ostalo kar je N/A je žalost, razen če je *res* lahek avto, ampak tega je danes malo, moraš potem gledati 15+ let stare avtomobile ...
RedDrake ::
Pa še moralna (no ja, niti ne) pridiga.
Iščeš avto za na stezo, ali za lastno uporabo, po javnih cestah?
Ker nekaj pišeš, kot da je za dušo in da bo za dirkat po stezah, hkrati pa mora biti zanesljiv(?!).
Halo, track avto bo kuril gume in še kaj, kot da bi metal cajtng v ogenj. Kolega ima Evo IX-a za "dušo". Večinoma ga vozi na prikolici na razna dirkališča, in tam v enem dnevu skuri za 500 EUR+ gum in bencina, da cene vstopa na track sploh ne štejemo. Tak avto/hobi bo koštal nekajkratnik nakupne cene že v roku enega leta (če se bo uporabljal seveda), tu (ne)zanesljivost cenovno ne igra neke velike vloge. Išče se avto, kjer so deli povsod na voljo (Renault je že prava smer), ker če boš avto gnal do roba in čez, potem odpovedi bodo, in to pogoste.
Če pa misliš divjati po navadnih cestah, potem pa je verjetno zanesljivost pomembna. Samo ne ubiti random nedolžnih, prosim.
Ja, glej, pubec, voziti avto v kategoriji nad 200+ konjev ni noben garant, da ne boš ubil random mimoidočih v avtu z 75 konji. Tudi to, da imaš izpit ravno dve leti, te postavlja v najbolj rizično kategorijo voznikov. Ljudje si po nekaj časa začno domišljati, da imajo nadnaravne sposobnosti in da so oni ubernajboljši (v bistvu solatko sindrom, ampak samo začasen, za razliko od njega). Statistika pravi, da se takrat voznikom zgodi največ nesreč z večjo škodo in poškodbami.
Hvala bogu sem jaz v tistih letih vozil yugota, ki ni šel skoraj nikamor. Če bi imel takrat na voljo moj trenutni avto za dušo, bi imel vsaj 2 večji nesreči več, tako pa se je končalo z veliko adrenalina in nič škode razen malo razrite trave.
Samo v razmislek.
Iščeš avto za na stezo, ali za lastno uporabo, po javnih cestah?
Ker nekaj pišeš, kot da je za dušo in da bo za dirkat po stezah, hkrati pa mora biti zanesljiv(?!).
Halo, track avto bo kuril gume in še kaj, kot da bi metal cajtng v ogenj. Kolega ima Evo IX-a za "dušo". Večinoma ga vozi na prikolici na razna dirkališča, in tam v enem dnevu skuri za 500 EUR+ gum in bencina, da cene vstopa na track sploh ne štejemo. Tak avto/hobi bo koštal nekajkratnik nakupne cene že v roku enega leta (če se bo uporabljal seveda), tu (ne)zanesljivost cenovno ne igra neke velike vloge. Išče se avto, kjer so deli povsod na voljo (Renault je že prava smer), ker če boš avto gnal do roba in čez, potem odpovedi bodo, in to pogoste.
Če pa misliš divjati po navadnih cestah, potem pa je verjetno zanesljivost pomembna. Samo ne ubiti random nedolžnih, prosim.
Izpit imam že skoraj 2 leti prevoženih že čez 50.000km z opravljenim tečajem varne vožnje + letom in pol izkušenj pogostih veženj v spremstvu, ter vozil sem tudi že avtomobile v kategoriji nad 200+ konjev, torej to NE bo moj prvi avtomobil.
Ja, glej, pubec, voziti avto v kategoriji nad 200+ konjev ni noben garant, da ne boš ubil random mimoidočih v avtu z 75 konji. Tudi to, da imaš izpit ravno dve leti, te postavlja v najbolj rizično kategorijo voznikov. Ljudje si po nekaj časa začno domišljati, da imajo nadnaravne sposobnosti in da so oni ubernajboljši (v bistvu solatko sindrom, ampak samo začasen, za razliko od njega). Statistika pravi, da se takrat voznikom zgodi največ nesreč z večjo škodo in poškodbami.
Hvala bogu sem jaz v tistih letih vozil yugota, ki ni šel skoraj nikamor. Če bi imel takrat na voljo moj trenutni avto za dušo, bi imel vsaj 2 večji nesreči več, tako pa se je končalo z veliko adrenalina in nič škode razen malo razrite trave.
Samo v razmislek.
Blinder ::
Lol, kaksne trosite (ikst)
BMW compact.. je compact ja, ampak teza vseeno je od 1200 kg dalje.
Ignis sport in 900 kg.. no comment.
Corsa GSI in manj kot 1000kg? Na katerem svetu ti zivis? cca. 1150 jih ima.
Deli za tunanje? To bi zgledalo tako, da kupis avto za 5000 euro in vlozis vanj dodatnih par 1000 euro, ki jih btw ob prodaji avta ne dobis nazaj. Izpusni kolektor, 500 € , shortshifter 400 € ...
BMW compact.. je compact ja, ampak teza vseeno je od 1200 kg dalje.
Ignis sport in 900 kg.. no comment.
Corsa GSI in manj kot 1000kg? Na katerem svetu ti zivis? cca. 1150 jih ima.
Deli za tunanje? To bi zgledalo tako, da kupis avto za 5000 euro in vlozis vanj dodatnih par 1000 euro, ki jih btw ob prodaji avta ne dobis nazaj. Izpusni kolektor, 500 € , shortshifter 400 € ...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
iKst ::
Avto tipa Twingo RS ne kuri pretirano gum, ni hudo drag za vzdrževanje... Verjetno hoče avto, s katerim se bo normalno pripeljal na trackday, par ur dirkal in se udobno odpeljal domov.
Za tako uporabo si kupiš komplet platišč in ene malo bolj sticky gume pa se z njimi voziš po pisti celo sezono.
Za tako uporabo si kupiš komplet platišč in ene malo bolj sticky gume pa se z njimi voziš po pisti celo sezono.
iKst ::
BMW compact.. je compact ja, ampak teza vseeno je od 1200 kg dalje.
Ignis sport in 900 kg.. no comment.
Corsa GSI in manj kot 1000kg? Na katerem svetu ti zivis? cca. 1150 jih ima.
Ja, 1200kg za compacta. Kar je OK v kombinaciji z RWD in dobro razporeditvijo teže.
Ignis sport ima glede na različne vire med 910 in 935kg: http://www.carfolio.com/specifications/...
Corsa C GSI: http://www.carfolio.com/specifications/...
Deli za tunanje? To bi zgledalo tako, da kupis avto za 5000 euro in vlozis vanj dodatnih par 1000 euro, ki jih btw ob prodaji avta ne dobis nazaj. Izpusni kolektor, 500 € , shortshifter 400 € ...
Ne, to zgleda tako, da vržeš gor spodoben kit vzmezi in amortizerjev, mogoče kakšne poliuretanske bushinge, nastaviš geometrijo podvozja in daš gor komplet platišč s semislick gumami. Vse skup za jurja, jurja pa pol.
To, da denarja ne dobiš nazaj je precej nepomembno. Avto kupiš za lasten užitek, ne za to, da boš na njem zaslužil.
Kebo ::
Tale mazda mx5 je na bolhi že vsaj 1 leto, mogoče jo dobiš res poceni. Ima pa volan na levi.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Unknown_001 ::
Uff, ste se razpisali :)
Ok, mogoče sem bil malo nejasen, ampak ste generalno zadeli poanto. @iKst je dobro pogruntal. Pač išče se zadeva ki se jo da malo bolj ziher čez ovinek speljat, je malo bolj živahna pri pospeševanju (torej gre tudi v klanec dobro), pa da bo tok ok, da se udobno pripeljam na trackday da se malo pomerim na čas, kako dobro mi gre po pisti :)
@RedDrake Nekaj sem sicer rekel ampak vseeno hvala da te skrbi zame, ampak kot sem ti rekel, pamet imam na mestu ker hkrati tudi pomeni da se nimam za vsemogočnega :) Znam oceniti kdaj je varno stisnit in kdaj ne. Hec je samo v tem, da bom lahko malo bolj sportsko vozil. Torej da bom rahlo bolj "dinamičen" :) trenutni avto ima v grobem tono in pol pa 105 konjev skupaj z mano za volanom ;) in mi vačsih prav manjka odzivnosti na pedalu za plin. Vem da te skrbi ampak vse te pridige sem imel že z očetom ki se je enkrat grdo razkantal z bubo... ko sem vozil v spremstvu mi je marsikaj povedal in tudi na cajte pošteno skurcal :P tako da to šolo sem že dal čez.
Ok, mogoče sem bil malo nejasen, ampak ste generalno zadeli poanto. @iKst je dobro pogruntal. Pač išče se zadeva ki se jo da malo bolj ziher čez ovinek speljat, je malo bolj živahna pri pospeševanju (torej gre tudi v klanec dobro), pa da bo tok ok, da se udobno pripeljam na trackday da se malo pomerim na čas, kako dobro mi gre po pisti :)
@RedDrake Nekaj sem sicer rekel ampak vseeno hvala da te skrbi zame, ampak kot sem ti rekel, pamet imam na mestu ker hkrati tudi pomeni da se nimam za vsemogočnega :) Znam oceniti kdaj je varno stisnit in kdaj ne. Hec je samo v tem, da bom lahko malo bolj sportsko vozil. Torej da bom rahlo bolj "dinamičen" :) trenutni avto ima v grobem tono in pol pa 105 konjev skupaj z mano za volanom ;) in mi vačsih prav manjka odzivnosti na pedalu za plin. Vem da te skrbi ampak vse te pridige sem imel že z očetom ki se je enkrat grdo razkantal z bubo... ko sem vozil v spremstvu mi je marsikaj povedal in tudi na cajte pošteno skurcal :P tako da to šolo sem že dal čez.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
You are welcome my friend.
Resno, tvoje besede, samozavest in izkušnje skupaj so statistično najslabša kombinacija. ljudje frišni iz avtošol so manj riskantni.
kar ne pomeni, da sem proti tvojim dirkaškim željam, le da bi bilo za vse bolje da se po javnih cestah prevažaš v ne-dirkaniku, dirkaš pa z dirkalniki.
način vožnje pride v avtomatiko, tudi dirkanje
Zbogom in hvala za vse ribe
z3ro ::
WarpedGone je izjavil:
You are welcome my friend.
Resno, tvoje besede, samozavest in izkušnje skupaj so statistično najslabša kombinacija. ljudje frišni iz avtošol so manj riskantni.
kar ne pomeni, da sem proti tvojim dirkaškim željam, le da bi bilo za vse bolje da se po javnih cestah prevažaš v ne-dirkaniku, dirkaš pa z dirkalniki.
način vožnje pride v avtomatiko, tudi dirkanje
Lej tega..posebej je napisal da točno takšnih komentarjev ne rabi. Zdaj, mi lahko samo upamo da ima res v glavi poštimano, zaradi tvojega komentarja si ne bo premislil.
pegasus ::
WarpedGone ::
da ima res v glavi poštimano,
nima. reši nas in njega lahko le sreča.
in to ni njegov osebni problem ampak splošni vzorec. šofer z njegovimi izkušnjami ima najslabše razmerje med samozavestjo in dejanskimi sposobnostmi.
če nam ga rat prepričat v poseben dirkalnik, ki ga bo šlepal na dirkališče, smo že zmagal.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
You are welcome my friend.
Resno, tvoje besede, samozavest in izkušnje skupaj so statistično najslabša kombinacija. ljudje frišni iz avtošol so manj riskantni.
kar ne pomeni, da sem proti tvojim dirkaškim željam, le da bi bilo za vse bolje da se po javnih cestah prevažaš v ne-dirkaniku, dirkaš pa z dirkalniki.
način vožnje pride v avtomatiko, tudi dirkanje
Lej tega..posebej je napisal da točno takšnih komentarjev ne rabi. Zdaj, mi lahko samo upamo da ima res v glavi poštimano, zaradi tvojega komentarja si ne bo premislil.
Sem že povedal, da mi varovalke delajo dobro :) Če koga res skrbi, je vljudno vabljen na krog. Omejitev se držim, tu in tam kjer cesto res poznam, je pregledno in ni nevarnosti (prazna) ga pa rad mičken stisnem, pa mi do sedaj še ni bilo treba ovinkov sekat. Resneje prekoračim hitrost mogoče le na AC kjer vozim po števcu med 140-150. Vozim defenzivno in ni razloga za paniko. Hell, pa kaj je s tem narobe, če si človek zaželi avto ki lepo vleče, je okreten in hkrati lušen za vozit. Eh pa eni morjo res veselje ubit. Kljub temu da večinoma vozim po omejitvah rad izkoristim prednost moči, mogoče hitreje potegnem iz križišča, kak ovinek lepše zvozim brez guncanja. Skratka fora malega avtomobila je ravno v tem da zaznavaš premikanje okolice okoli sebe kot hitrejše in je tudi malo bolj špas vozit, sploh če zvočna izolacija ni ravno salonska :)
WarpedGone je izjavil:
če nam ga rat prepričat v poseben dirkalnik, ki ga bo šlepal na dirkališče, smo že zmagal.
Vozil, kolega, vozil :)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
z3ro ::
WarpedGone je izjavil:
da ima res v glavi poštimano,
nima. reši nas in njega lahko le sreča.
in to ni njegov osebni problem ampak splošni vzorec. šofer z njegovimi izkušnjami ima najslabše razmerje med samozavestjo in dejanskimi sposobnostmi.
če nam ga rat prepričat v poseben dirkalnik, ki ga bo šlepal na dirkališče, smo že zmagal.
Citiraj vse kar sem napisal, če že. In napisal sem, da lahko upamo, da ima v glavi poštimano. Nikjer nisem napisal da ima. Povedati hočem samo, da ga tvoj komentar ne bo prepričal v nasprotno.
RedDrake ::
Saj sem rekel, samo v razmislek, predvsem ker vem kakšne bedarije sem počel pred cca 20 leti .
Drugače pa, Avto za dušo - majhen, poskočen, cabrio. What more could you want? Uvoz te s prevozom ne pride več kot cca 4200 EUR, če ga greš iskat sam (blizu Firenc) si pod 4k EUR. Tistega jurja investiraš v ECU remap (200 EUR), komplet gum (300-400 EUR) in v podvozje, pa si na konju - oz. 180 njih .
Drugače pa, Avto za dušo - majhen, poskočen, cabrio. What more could you want? Uvoz te s prevozom ne pride več kot cca 4200 EUR, če ga greš iskat sam (blizu Firenc) si pod 4k EUR. Tistega jurja investiraš v ECU remap (200 EUR), komplet gum (300-400 EUR) in v podvozje, pa si na konju - oz. 180 njih .
WarpedGone ::
mogoče pa in rešim kako življenje. optimizem ...
zgoraj je elaboriral in le še utrdil sliko: imam žal prav.
V 99,99999..9% bo vse ok, drek bo nastal ko enkrat mal preveč optimistično nardiš kako potezo. Dirkalnik pod ritjo nujno poveča frekvenco takih potez.
zato lepo eno oskubljeno zadevo z 800kil in 150 konji na prikolico in divjat na dirkališče. Ne pa trenirat divjanja z avtomobilom s katerim sodeluješ v javnem prometu, ker boš nujno vozil bliže meji. podzavestno. in ker je meja nujno neznanka, jo boš prej prestopil in kabum.
divjaj v avtu, ki je temu namenjen in kjer je to namenjeno.
zgoraj je elaboriral in le še utrdil sliko: imam žal prav.
V 99,99999..9% bo vse ok, drek bo nastal ko enkrat mal preveč optimistično nardiš kako potezo. Dirkalnik pod ritjo nujno poveča frekvenco takih potez.
zato lepo eno oskubljeno zadevo z 800kil in 150 konji na prikolico in divjat na dirkališče. Ne pa trenirat divjanja z avtomobilom s katerim sodeluješ v javnem prometu, ker boš nujno vozil bliže meji. podzavestno. in ker je meja nujno neznanka, jo boš prej prestopil in kabum.
divjaj v avtu, ki je temu namenjen in kjer je to namenjeno.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
S poršom bo kot študent bankrotiru še preden ga bo v sosednjo vas prpelu, sploh kakim 15-20 let starim, ki paše v njegov finančni okvir ...
Lej, če si vozu "dirkalnik", pol veš, da se splača meje iskat na dirkališču, kjer je možnost za katastrofo blizu ničle. Za čez ovinke vlečt bi bil pa tud twingo s 100KM čist luštna stvarca. Je pa za razmislit, ali res rabiš veliko moči, ali samo hudo podvozje. Jaz vem, da sem z mazdo 323F BA s samo 90KM izjemno užival v ovinkih, ker je imela res kul športno štelungo. Danes si v avtu z 210KM ne upam tako hitro v isti ovinek, ker nima tako dobrega oprijema. Res lahko potem na ravnini hitreje potegne do omejitve, ampak to ni tisto kar šteje.
Lej, če si vozu "dirkalnik", pol veš, da se splača meje iskat na dirkališču, kjer je možnost za katastrofo blizu ničle. Za čez ovinke vlečt bi bil pa tud twingo s 100KM čist luštna stvarca. Je pa za razmislit, ali res rabiš veliko moči, ali samo hudo podvozje. Jaz vem, da sem z mazdo 323F BA s samo 90KM izjemno užival v ovinkih, ker je imela res kul športno štelungo. Danes si v avtu z 210KM ne upam tako hitro v isti ovinek, ker nima tako dobrega oprijema. Res lahko potem na ravnini hitreje potegne do omejitve, ampak to ni tisto kar šteje.
noraguta ::
Ma sam una mazda ni za v hrib. Za vhrib je fajn uzad pogon pa kak kojn preveč.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Unknown_001 ::
V bistvu veste kaj? Vprašat kogarkol tu za nasvet je skoraj brezpomensko. POzabte na vse skup, moderator naj briše temo in mirna bosna. Povhen kurac mam že tega jebenga foruma. Je že skrajn čas da ga zapustim. Rečeš ne moralizirat, namest da bi kdo kulturno kaj povedal zmer neko drkanje v glavo, češ to ni zate, nevaren si, nisi sposoben... Res, pejte nekam v 3PM
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
noraguta ::
Sej jo bo itak, sam nakuhu si se pa tud kt namočen riž.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Unknown_001 ::
Sej jo bo itak, sam nakuhu si se pa tud kt namočen riž.
Ker se pa neb. Pa ma da te vse mine. Kurc pa kj vprašat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
iKst ::
WarpedOne, dedicated dirkalnik je v tem razredu precej neuporabna zadeva. Za manj denarja lahko dobiš povsem spodoben avto, ki te pripelje na grobnik v udobju, dol se zdivjaš potem pa se s prižgano klimo v udobnem sedežu odpelješ domov.
Drikalnik na prikolici zahteva v prvi vrsti prikolico pa EkB izpit za vleko prikolice, ustrezen avto, ki vleče prikolico, dodaten prostor pred hišo in še en kup sitnosti. Povsem neprimerno za nekoga, ki se želi občasno priganjati po dirkališču in se učiti dirkanja.
Ne vem zakaj bi v športnem avtomobilu avtomatično divjal po cesti. Verjemi, da te precej hitro mine divjanje po cesti, ko enkrat pri 150kmh delaš piruete po dirkališču, tudi, če imaš 400+ konjev pod ritjo.
Drikalnik na prikolici zahteva v prvi vrsti prikolico pa EkB izpit za vleko prikolice, ustrezen avto, ki vleče prikolico, dodaten prostor pred hišo in še en kup sitnosti. Povsem neprimerno za nekoga, ki se želi občasno priganjati po dirkališču in se učiti dirkanja.
Ne vem zakaj bi v športnem avtomobilu avtomatično divjal po cesti. Verjemi, da te precej hitro mine divjanje po cesti, ko enkrat pri 150kmh delaš piruete po dirkališču, tudi, če imaš 400+ konjev pod ritjo.
kozmy ::
Unknown_001 je izjavil:
V bistvu veste kaj? Vprašat kogarkol tu za nasvet je skoraj brezpomensko. POzabte na vse skup, moderator naj briše temo in mirna bosna. Povhen kurac mam že tega jebenga foruma. Je že skrajn čas da ga zapustim. Rečeš ne moralizirat, namest da bi kdo kulturno kaj povedal zmer neko drkanje v glavo, češ to ni zate, nevaren si, nisi sposoben... Res, pejte nekam v 3PM
Kaj si pa pričakoval na slo-techu, tu so ja samo vzorni državljani, brez napak
krneki0001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Razmišljam da bi si privoščil manjšo zadevico za dušo. Gledam razne twingote sport ali RS izvedenke, tudi clioti pridejo v poštev. Rad bi imel čimlažji, okreten in poskočen avtomobil. Poleg zahtev je glavno da je avto zanesljiv in da ima dober menjalnik-natančen !
Daihatsu sirion 1.3 ali pa 1.5 4x4 od letnika 2006 do 2013. (isti avto je subaru justy). Zanesljiv, odličen menjalnik, drži se ceste, pa nima nekih problemov.
pegasus ::
Ha glej tu je en :) Lepi spomini na ta avto ...
Btw, se daihatsuje sploh še dobi na tem koncu planeta?
Btw, se daihatsuje sploh še dobi na tem koncu planeta?
lovro535v2 ::
En predlog Audi a3 1.8t quattro 180 konjev. ceste se drži odlično cena pa tudi pod 5000€ čeprav tudi atomsferc ni slab 125konjev.samo je pa že kar malo večji avto.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
bambam20 ::
Twingota RS ne boš dobil za 5000 jurjev. Bo treba počakat, da bo zadeva zgonjena in stara 10 let in zgonjena.
krneki0001 ::
Ha glej tu je en :) Lepi spomini na ta avto ...
Btw, se daihatsuje sploh še dobi na tem koncu planeta?
Leta 2013 so se sicer umaknili iz evrope z novimi avtomobili. Dobiš pa vse dele brez problemov.
Mislil sem pa novejšega (tisti iz tvojega linka je že zelo star):
Imaš pa tudi take kite zanj:
Drugače je pa to recimo en in isti avto, samo pod drugimi značkami:
Daihatsu Sirion/Boon = Toyota Passo = Subaru Justy = Perodua Myvi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
iKst ::
Twingota RS ne boš dobil za 5000 jurjev. Bo treba počakat, da bo zadeva zgonjena in stara 10 let in zgonjena.
Dobiš. Vsake toliko se pojavi kakšen na avto.net za manj kot 5k. 2008, 2009 letniki, res malo več kilometrov, ampak načeloma s twingoti ni večjih težav. Kakšen mesec nazaj se je prodajal en za 4 jurje.
Zvezdica27 ::
golf vr6
porsche boxter
malo več keša, malo starejši, mnogo bolje. Prodal boš tudi takoj, razni RS se težko prodajo za realno ceno, čeprav so OK.
s 5 jurji dobiš samo jajca ponavadi, lahko pa imaš srečo.
prosim ubij samo sebe in če te dobim moje bajte divjat bo hudo (zate).
zz
porsche boxter
malo več keša, malo starejši, mnogo bolje. Prodal boš tudi takoj, razni RS se težko prodajo za realno ceno, čeprav so OK.
s 5 jurji dobiš samo jajca ponavadi, lahko pa imaš srečo.
prosim ubij samo sebe in če te dobim moje bajte divjat bo hudo (zate).
zz
ProGo ::
Tale bo ravno pravi zate: http://www.amazon.com/Playskool-Poppin-...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: RobertDev ()
max00slo ::
Honda Civic Type R :) Če dobiš kje kakšno ohranjeno... cena bo pa verjetno okrog cliota :)
Si non confectus, non reficiat.
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
In še opomba za razne moralne pridigarje. Izpit imam že skoraj 2 leti prevoženih že čez 50.000km z opravljenim tečajem varne vožnje + letom in pol izkušenj pogostih veženj v spremstvu, ter vozil sem tudi že avtomobile v kategoriji nad 200+ konjev, torej to NE bo moj prvi avtomobil. Vem v kaj se podajam, pamet imam pa tudi na mestu. Tako da šu! šu! :)
Ahahahhaahah. Ne, ne ves. :) 50.000km je prdec, ki sem ga jaz naredil prej kot v enem letu, ko sem se veliko vozil. :)
Po dveh letih voznje in pri 50.000km se komaj znebis strahu in dobis obcutek, da znas res vozit. V resnici pa se nimas pojma. Ce isces avto za na dirkalisce in bos dirkal na dirkaliscu, potem super. Potem je se upanje.
Ce bos z avtom dirkal po cestah, si debil.
shadeX ::
Men je na en napisal (najbrž ravno na slotech), da se na moje pol miljona km poserje, ker on jih ima 2-3 miljona (ali nekaj podobnega) in sem s toliko km novinec, kar je res. lol :D
Red_Mamba ::
ariel atom :P
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Aston_11 ::
Men je na en napisal (najbrž ravno na slotech), da se na moje pol miljona km poserje, ker on jih ima 2-3 miljona (ali nekaj podobnega) in sem s toliko km novinec, kar je res. lol :D
OFF: Solatko torej, z refleksi, brez nesreče, z možnostjo predvidevanja.
Filozofsko vprašanje je seveda, kaj pomeni besedna zveza "znati voziti". Po moje je to takrat, ko se drugi ne počutijo ogroženi, torej nikoli, ker vedno bo en tak.
Da še raptorja malo provociram: glej, če te par postov, ki odstopa od tvojih pričakovanj, toliko zmrda, da si kar živčen, potem kaj bo šele na cesti, ko ne bo vse po tvojem. Živci na cesti nimajo kaj iskati. Živci predstavljajo grožnjo sebi in ostalim. Samoobvladovanje za volanom mora biti, drugače je takoj neumnost. Kot dolgoletni član ST-ja pa bi že moral vedeti, da vsaka tema dereila, ker nismo roboti - niti ne vem, kdo v preteklosti se je sploh spomnil tega, da bi morala tema slediti neki niti. Nit se sproti dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Red_Mamba ::
Men je na en napisal (najbrž ravno na slotech), da se na moje pol miljona km poserje, ker on jih ima 2-3 miljona (ali nekaj podobnega) in sem s toliko km novinec, kar je res. lol :D
OFF: Solatko torej, z refleksi, brez nesreče, z možnostjo predvidevanja.
Filozofsko vprašanje je seveda, kaj pomeni besedna zveza "znati voziti". Po moje je to takrat, ko se drugi ne počutijo ogroženi, torej nikoli, ker vedno bo en tak.
Vozit znas ko se naucis pravilno odreagirat in prilagodit voznim razmeram :)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
iKst ::
Kilometri niso ravno merilo. Intenzivno učenje obvladovanje avtomobila na zaprti progi, idealno z inštruktorjem, ti da neprimerno več znanja kot vožnja na šiht po avtocesti.
krneki0001 ::
Mi smo v klubu za vse člane kluba organiziral šolo varne vožnje in se sedaj menimo za nadaljevalni tečaj, samo pride vse skupaj dost drago. Je bilo pa prirejeno za subaruje s 4x4 pogonom, tudi hitrosti so bile malo višje.
al1976 ::
Ce pridem kdaj do "krize srednji let" bi sam rad vzel kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
kak vikend lepo mirno po stranskih cestah do morja in Grobnika potem tam nekaj krogov... potem pa samo še zen :)
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
kak vikend lepo mirno po stranskih cestah do morja in Grobnika potem tam nekaj krogov... potem pa samo še zen :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
iKst ::
krneki0001 je izjavil:
Mi smo v klubu za vse člane kluba organiziral šolo varne vožnje in se sedaj menimo za nadaljevalni tečaj, samo pride vse skupaj dost drago. Je bilo pa prirejeno za subaruje s 4x4 pogonom, tudi hitrosti so bile malo višje.
Z navadnimi, ne WRX/STI subaruji bodo hitrosti kvečjemu nižje. Visoko podvozje, okoren 4x4 in visoka teža niso ravno dober recept za hiter avto.
matobeli ::
Sej ne greš dragrace-at. Verjetno je bilo mišljeno da če imajo avtošole 60kmh na določenem poligonu so si oni izborili 80. More fun.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Top sport family car (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13801 (9584) | Reaper |
» | "gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72011 (60350) | Unknown_001 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44369 (34476) | matobeli |
» | naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33490 (28126) | Buggy |