Forum » Na cesti » Nokian goljufal na testih gum
Nokian goljufal na testih gum
Arctander ::
HELSINKI Feb 26 (Reuters) - Finland's Nokian Tyres said on Friday that it had supplied special high quality tyres for tests by motoring journalists until last year, leading to stronger test scores that helped to garner good publicity.
"The tyres were made especially for the tests and had better features than the commercially available models. Our guidelines now prohibit such actions, and I can ensure, that use of custom tyres ended last year," Nokian Tyres' Chief Executive Ari Lehtoranta told Reuters.
http://mobile.reuters.com/article/idUSL...
Sprašujem se: Komu je še za verjeti? Se bo nekoč izkazalo še, da na EURONCAP teste pošiljajo avte izdelane iz boljših materialov (trdnejša jekla, bolj elastični materiali v zmečkljivih conah), kot pri serijskih?
So primerjalni testi samo še marketinško orodje? Rešitev je na prvi pogled sicer enostavna - da organizacije, ki testirajo izdelke, te kupujejo izključno v prosti prodaji. Kar je lažje reči, kot storiti, saj bi stroški testiranj s tem enormno narasli, denar bo dal pa kdo? Če bo denar oglaševalski, pa je spet v ozadju vprašanje interesov in objektivnosti.
Skratka, smrdi, smrdi, zelo smrdi.
- zaklenil: dzinks63 ()
koyotee ::
Eja, bo treba v skupinsko tožbo, spredaj mam ravno nokian wr d4 :(
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Tilen ::
Sedaj lahko vidite, kako težko je biti uspešen in s čim vse se morajo najboljši boriti.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
krneki0001 ::
Primerjalni testi so izključno marketinsško orodje. Sam nikomure več ne zaupam, ker vsi goljufajo.
darkolord ::
krneki0001 ::
Se bo nekoč izkazalo še, da na EURONCAP teste pošiljajo avte izdelane iz boljših materialov (trdnejša jekla, bolj elastični materiali v zmečkljivih conah), kot pri serijskih?Euro NCAP avte kupuje anonimno.
Če verjameš tem pravljicam.
Za test daš malo boljše satovje v odbijač, vezne stene malo dodatno ojačaš, kak abs sensor se sproži par stotink prej kot "komercialni", .... In dobiš pet zvezdic (ker ti piska alarm, če nisi prepasan).
In jaz naj verjamem, da je avto v redni prodaji enako ojačan? Ja, če kupuješ forda F650 ali hummerja. Za cliote in male zveri pa tega ne verjamem več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
koyotee ::
Se bo nekoč izkazalo še, da na EURONCAP teste pošiljajo avte izdelane iz boljših materialov (trdnejša jekla, bolj elastični materiali v zmečkljivih conah), kot pri serijskih?Euro NCAP avte kupuje anonimno.
Sej tut ADAC kupuje gume anonimno...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
boro10 ::
ADAC naj bi za teste kupoval gume anonimno, več kompletov iz več različnih trgovin. Vsaj tako navajajo na AMZS.
Mogoče se goljufanje v članku nanaša na posebne posamezne teste revij in drugih medijev.
Mogoče se goljufanje v članku nanaša na posebne posamezne teste revij in drugih medijev.
Tilen ::
Mogoče se goljufanje v članku nanaša na posebne posamezne teste revij in drugih medijev.
Točno tako. Ovce imajo problem.
HELSINKI Feb 26 (Reuters) - Finland's Nokian Tyres said on Friday that it had supplied special high quality tyres for tests by motoring journalists until last year, leading to stronger test scores that helped to garner good publicity.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
krneki0001 ::
ADAC naj bi za teste kupoval gume anonimno, več kompletov iz več različnih trgovin. Vsaj tako navajajo na AMZS.
Mogoče se goljufanje v članku nanaša na posebne posamezne teste revij in drugih medijev.
Če so sami finci priznali, da so to naredili, potem je to dokaz, da amzs ne ve kaj govori.
Zelo podobno je bilo z losovim testom in dacio. Ko so montirali drugačno gumo z drugačnim pritiskom, da jim je uspelo avto prevrnit, da bi dokazali, da je dacia enako slaba kot Mercedes A.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
darkolord ::
Iz te novice nikjer ne razberem, da je šlo za ADAC.
Za Euro NCAP imajo na svoji strani opisan postopek nakupa avtomobilov, tudi takrat ko avto še ni v prodaji.
Za Euro NCAP imajo na svoji strani opisan postopek nakupa avtomobilov, tudi takrat ko avto še ni v prodaji.
Machete ::
krneki0001 je izjavil:
ADAC naj bi za teste kupoval gume anonimno, več kompletov iz več različnih trgovin. Vsaj tako navajajo na AMZS.
Mogoče se goljufanje v članku nanaša na posebne posamezne teste revij in drugih medijev.
Če so sami finci priznali, da so to naredili, potem je to dokaz, da amzs ne ve kaj govori.
Zelo podobno je bilo z losovim testom in dacio. Ko so montirali drugačno gumo z drugačnim pritiskom, da jim je uspelo avto prevrnit, da bi dokazali, da je dacia enako slaba kot Mercedes A.
A niso prevračali trabanta?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
ADAC naj bi za teste kupoval gume anonimno, več kompletov iz več različnih trgovin. Vsaj tako navajajo na AMZS.
Mogoče se goljufanje v članku nanaša na posebne posamezne teste revij in drugih medijev.
Če so sami finci priznali, da so to naredili, potem je to dokaz, da amzs ne ve kaj govori.
Zelo podobno je bilo z losovim testom in dacio. Ko so montirali drugačno gumo z drugačnim pritiskom, da jim je uspelo avto prevrnit, da bi dokazali, da je dacia enako slaba kot Mercedes A.
Pa ne pozabi na Patrijo !
Barabe Finske !!!
dvihtelic ::
Kupiš testiraš in sam vidiš kaj kupiti....žal je danes tako, tudi sam verjamem le tistemu kar vidim in stestiram.
Dr_M ::
Testirat bi moral retail izdelke, ne pa poslane direktno od proizvajalca.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
darkolord ::
Vsi si verjetno ne morejo tega (finančno) privoščiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Dr_M ::
Pol nej pa ne testirajo. No ja, sej finance za dobre ocene so kar prirocne. Ampak to je goljufija.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
solatko ::
Večino testov financirajo proizvajalci. Neodvisnih testerjev ni, saj ni finančenga efekta takih testiranj. Če ti nekdo pokloni štiri gume za testiranje, ne moreš napisat negativnega testa (realnega), saj boš naslednjič brez gum za testiranje. Večina testov je napihnjenih, kar se potem vidi v real life-u.
Neodvisni laboratoriji niso zaznali razlike pri kvaliteti bencinov na našem trgu, potrošniki pa smo sami ugotovili, da ima najkvalitetnejši bencin Agip in potem je bilo cel kup pripomb, kako se to ni testiralo v laboratoriju, v enakih pogojih,....... bla, bla, bla, potrošniki pa smo na lastnih vozilih ugotovili veliko razliko pri porabi, performansah in mirnejšem teku mašin.
Seveda so bili najglasnejši Petrolovci, ki imajo še vedno najslabše gorivo pri nas.
Podobno se dogaja povsod, kjer imajo prste "neodvisni".
V firme za testiranje pridejo vedno izven serijski izdelki, tako pri hrani, kot pri tehničnih proizvodih.
Tudi nagrajena vina, niso enaka v maloprodaji.
Neodvisni laboratoriji niso zaznali razlike pri kvaliteti bencinov na našem trgu, potrošniki pa smo sami ugotovili, da ima najkvalitetnejši bencin Agip in potem je bilo cel kup pripomb, kako se to ni testiralo v laboratoriju, v enakih pogojih,....... bla, bla, bla, potrošniki pa smo na lastnih vozilih ugotovili veliko razliko pri porabi, performansah in mirnejšem teku mašin.
Seveda so bili najglasnejši Petrolovci, ki imajo še vedno najslabše gorivo pri nas.
Podobno se dogaja povsod, kjer imajo prste "neodvisni".
V firme za testiranje pridejo vedno izven serijski izdelki, tako pri hrani, kot pri tehničnih proizvodih.
Tudi nagrajena vina, niso enaka v maloprodaji.
Delo krepa človeka
Dr_M ::
Seveda so bili najglasnejši Petrolovci, ki imajo še vedno najslabše gorivo pri nas.
Jest sem v dobrih 8 letih ugotovil, da je za moj avto najslabsi dizel agipov, med petrolovim in omvjevim pa ni razlike.
Tako kot pri gumah, je odvisno tudi od samega avtomobila.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
darkolord ::
Neodvisni laboratoriji niso zaznali razlike pri kvaliteti bencinov na našem trgu, potrošniki pa smo sami ugotovili, da ima najkvalitetnejši bencin Agip in potem je bilo cel kup pripomb, kako se to ni testiralo v laboratoriju, v enakih pogojih,....... bla, bla, bla, potrošniki pa smo na lastnih vozilih ugotovili veliko razliko pri porabi, performansah in mirnejšem teku mašin.Tako nekako kot homeopati, torej.
solatko ::
darkolord - Potrošnik vedno na svoji koži občuti kaj je bolje in kaj slabše, ne glede na "uradne" teste, podkrepljene s financiranjem proizvajalca ali prodajalca.
Delo krepa človeka
darkolord ::
To se potrošniku samo zdi. Tistim, ki jedo homeopatske tabletke, recimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
bambam20 ::
Seveda so bili najglasnejši Petrolovci, ki imajo še vedno najslabše gorivo pri nas.
Jest sem v dobrih 8 letih ugotovil, da je za moj avto najslabsi dizel agipov, med petrolovim in omvjevim pa ni razlike.
Tako kot pri gumah, je odvisno tudi od samega avtomobila.
Zaradi česa je po tvoje najslabša nafta od AGIPA ? resno me zanima, ker z Agipovo nafto se naredi konretno več kilometrov na tank.
Najboljši bencin ima pa MOL. Razlika med njim in OMV/ petrol je znaša a tudi po 40 km pri vožnji pod enakimi pogoji.
bambam20 ::
krneki0001 ::
V sloveniji je kr vse skupaj ena navadna brozga.
Kakšna je recimo razlika med bencinom iz eni (bivši agip) v avstriji in našo brozgo?
To najbolje opazim zjutraj. Avto ima pod nadstreškom, od nadstreška do glavne ceste je pa klanec nekje 30 do 35 stopinj v katerega moram zapeljat z mrzlim motorjem. Z enijevim bencinom avto vžgem in lahko spustim gas, pa bo avto prilezel brez problema v hrib, z našo brozgo bo sredi hriba začel brbotat in se trest pa bo izgubil vso moč in moram konkretno stopit na plin da uspem priti do vrha hriba. Poleg tega naredim z enijevim bencinom kr konkretno več kilometrov. Tankam pa vedno 100 oktanca.
Kakšna je recimo razlika med bencinom iz eni (bivši agip) v avstriji in našo brozgo?
To najbolje opazim zjutraj. Avto ima pod nadstreškom, od nadstreška do glavne ceste je pa klanec nekje 30 do 35 stopinj v katerega moram zapeljat z mrzlim motorjem. Z enijevim bencinom avto vžgem in lahko spustim gas, pa bo avto prilezel brez problema v hrib, z našo brozgo bo sredi hriba začel brbotat in se trest pa bo izgubil vso moč in moram konkretno stopit na plin da uspem priti do vrha hriba. Poleg tega naredim z enijevim bencinom kr konkretno več kilometrov. Tankam pa vedno 100 oktanca.
solatko ::
darkolord - Verjetno s tankanjem in vožnjo, sigurno ni vozil laboratorija s seboj. Alternativa pa včasih tudi bolj pomaga, kot farmacija, ki še ni našla zdravila, ki zdravi, temveč samo zdravila, ki jih moraš jemat celo življenje.
Kitajska acapunktura je ozdravila v zgodovini več pacientov, kot vsa farmacija na svetu.
Čemu stoletniki, praviloma niso bili kaj dostikrat pri zdravniku?
Mešanica plina za gume, namesto zraka, je dala skozi veliko testov in se dejansko gume obnašajo bolje, vendar jih je veliko, ki še vedno prisegajo na zrak.
Ne boš pa trdil, da so bencini in nafta, na vseh črpalkah in pri vseh ponudnikih enaki, saj celo sami ponudniki to zanikajo.
Konkretno meni, je motor cukal in tekel nemirno, kadar sem tankal na Petrolu in najlepše deloval na bencin iz Agipa, tudi kilometrov je opravil veliko več (10%), kako izmeriš - predvsem z denarnico in občutki med vožnjo.
Včasih se je poznalo, ko je Petrol točil ratne rezerve iz Polja in je bila razlika napram OMW ogromna. V yugi je imel daleč najboljši bencin Istrabenz, ki ga je dobavljal direktno iz rafinerije na Reki, Petrol pa je prodajal brozgo, ki jo je nabavljal na vzhodu.
Kitajska acapunktura je ozdravila v zgodovini več pacientov, kot vsa farmacija na svetu.
Čemu stoletniki, praviloma niso bili kaj dostikrat pri zdravniku?
Mešanica plina za gume, namesto zraka, je dala skozi veliko testov in se dejansko gume obnašajo bolje, vendar jih je veliko, ki še vedno prisegajo na zrak.
Ne boš pa trdil, da so bencini in nafta, na vseh črpalkah in pri vseh ponudnikih enaki, saj celo sami ponudniki to zanikajo.
Konkretno meni, je motor cukal in tekel nemirno, kadar sem tankal na Petrolu in najlepše deloval na bencin iz Agipa, tudi kilometrov je opravil veliko več (10%), kako izmeriš - predvsem z denarnico in občutki med vožnjo.
Včasih se je poznalo, ko je Petrol točil ratne rezerve iz Polja in je bila razlika napram OMW ogromna. V yugi je imel daleč najboljši bencin Istrabenz, ki ga je dobavljal direktno iz rafinerije na Reki, Petrol pa je prodajal brozgo, ki jo je nabavljal na vzhodu.
Delo krepa človeka
kixs ::
Kakorkoli se bos trudil, dveh tankov ne mores prevozit na enak nacin + ostali zunanji vplivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
darkolord ::
Jest sam zmolim en očenaš k tankam, pa mi avto prede k mucka pol. Če pozabim pa cuka k da bi vodo tanku namest dizla.
Sicer pa resno, če ti motor cuka pol imaš slab motor. Jaz tankam, kjer je pač pri roki (OMV, Petro, Maxen, Agip, ...) in nisem opazil nobene razlike. Ne v delovanju ne v porabi. Mogoče se mi je sicer kdaj zazdelo nekaj boljše, pa mi tega ni več uspelo ponoviti.
Opazim precej večjo razliko zaradi temperature zraka.
Sicer pa resno, če ti motor cuka pol imaš slab motor. Jaz tankam, kjer je pač pri roki (OMV, Petro, Maxen, Agip, ...) in nisem opazil nobene razlike. Ne v delovanju ne v porabi. Mogoče se mi je sicer kdaj zazdelo nekaj boljše, pa mi tega ni več uspelo ponoviti.
Opazim precej večjo razliko zaradi temperature zraka.
solatko ::
darkolord - Razen pri daljši vožnji, vedno točim gorivo na isti pumpi in razliko hitro opaziš. Točim če se le da, ko posveti lučka in na polno.
Če tankaš na pol rezervarja in točiš na polno, na različnih pumpah, razliko težko opaziš.
In ne gre za avto, temveč za motor, vzdrževan 110%-no. Pri avtu nisem tako natančen, vendar se pozna, če večkrat točim na Agip-u.
Če tankaš na pol rezervarja in točiš na polno, na različnih pumpah, razliko težko opaziš.
In ne gre za avto, temveč za motor, vzdrževan 110%-no. Pri avtu nisem tako natančen, vendar se pozna, če večkrat točim na Agip-u.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
Ne tankam več naše brozge. Mogoče občasno, ampak res občasno in ne več kot do 10 litrov. Ravno toliko da prilezem do avstrije (celovca), kjer tankam na enijevi pumpi. Vedno na isti pumpi, vedno na isti ročki, vsak teden že nekje 3 leta.
In avto dela kot urca. Vedno. Razen ko našo brozgo natočim. Takrat se pa začne čudno obnašat avto, od tega, da postane glasnejši motor, potresavanja, cukanja in ne dovolj moči. Pa ne samo en, trije subaru foresterji (ženin, moj bivsši in zdajšnji - vmes sem si drugega kupil) imajo enake simptome, če tankam pri nas gorivo, ko se lučka prižge in je treba dotočit, da pridem z avtom do avstrije.
Prve 3 tanke, ko prešaltaš na avstrijski bencin, se recimo še ne pozna toliko. Četrti tank pa začutiš, kako avto postane tišji, manj trese mašino, mašina dela brez cukanja in zelo mirno teče tudi pri zelo nizkih obratih v visokih prestavah.
In avto dela kot urca. Vedno. Razen ko našo brozgo natočim. Takrat se pa začne čudno obnašat avto, od tega, da postane glasnejši motor, potresavanja, cukanja in ne dovolj moči. Pa ne samo en, trije subaru foresterji (ženin, moj bivsši in zdajšnji - vmes sem si drugega kupil) imajo enake simptome, če tankam pri nas gorivo, ko se lučka prižge in je treba dotočit, da pridem z avtom do avstrije.
Prve 3 tanke, ko prešaltaš na avstrijski bencin, se recimo še ne pozna toliko. Četrti tank pa začutiš, kako avto postane tišji, manj trese mašino, mašina dela brez cukanja in zelo mirno teče tudi pri zelo nizkih obratih v visokih prestavah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Aston_11 ::
To je kot pri avtu. Razlika v porabi se pozna s prvim daljšim klancem ali pa malo hitrejšo vožnjo ali pa mokro cesto ali pa snegom na cesti ali pa višjemu tlaku zraka ali pa višji temperaturu itd. name it. ali pa tremi dodatnimi prehitevanji. S 60 litri na isti pumpi sem s pasatom karavanom naredil zadnje 3 tanke 980 km, 1001 km in 1008 km. Najbrž je bilo nekaj od zgornjega ali pa kakšen km več mestne vožnje... vi pa precisno na liter znate oceniti razliko med tankanjem pri različnih črpalkah. Bravo! Kot da ni drugih faktorjev.
krneki0001 je izjavil:
Prve 3 tanke, ko prešaltaš na avstrijski bencin, se recimo še ne pozna toliko. Četrti tank pa začutiš, kako avto postane tišji, manj trese mašino, mašina dela brez cukanja in zelo mirno teče tudi pri zelo nizkih obratih v visokih prestavah.Placebo, ali pa si olje menjal vmes ali pa kaj tretjega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
darkolord ::
darkolord - Razen pri daljši vožnji, vedno točim gorivo na isti pumpi in razliko hitro opaziš. Točim če se le da, ko posveti lučka in na polno.Ne verjamem, da ti na različnih pumpah uspe natankati povsod natančno enako.
krneki0001 je izjavil:
Takrat se pa začne čudno obnašat avto, od tega, da postane glasnejši motor, potresavanja, cukanja in ne dovolj moči. Pa ne samo en, trije subaru foresterji (ženin, moj bivsši in zdajšnji - vmes sem si drugega kupil) imajo enake simptome,Slabi ali slabo vzdrževani avti. Textbook correlation does not imply causation.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Takrat se pa začne čudno obnašat avto, od tega, da postane glasnejši motor, potresavanja, cukanja in ne dovolj moči. Pa ne samo en, trije subaru foresterji (ženin, moj bivsši in zdajšnji - vmes sem si drugega kupil) imajo enake simptome,Slabi ali slabo vzdrževani avti.
Mogoče tvoji, moji sigurno niso slabo vzdrževani, pa niso nemški ali francoski, da bi bili slabi, tako da bo kr gorivo.
Ko boš probal in ene 4x zapored tankal na zelo pretočni pumpi v tujini, boš videl o čem govorim, ko boš nato prvi tank slovenske brozge vlil v avto.
aston_11
Noben placebo. Tukaj imaš ti razlike 28 kilometrov, kar je nekaj normalnega med tremi tanki. Ko pa imaš razliko 150km pa nekaj ni v redu.
Olje menjam na 12.000km (čeprav je predpisano na 20.000km), kar pomeni da velike razlike ne bo, ker je olje še vedno dovolj viskozno in maze tako kot mora.
darkolord ::
postane glasnejši motor, potresavanja, cukanja in ne dovolj močiTo si napisal.
Meni (in nikomur od bližnjih znancev ali sorodnikov) se kaj takega nikoli ne dogaja, ne glede na to, kje tankamo. Tankamo vse povsod.
Aja, verjetno je pri nas vse narobe, samo tvoj avto je kul in je slab benz?
If you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole.
If you run into assholes all day, you’re the asshole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
krneki0001 ::
Če bi natankal še en tank pri nas, bi nehal to počet, ker bi se RAČUNALNIK prilagodil slabšemu gorivu.
Lahko pa sam probaš. Imaš mogoče avto z gasom brez zajle (servo motor za obračanje lopute). Tam se bo še bolj poznalo. Zvečer odklopi akumulator in ga zjutraj nazaj priklopi, potem povej, če bo avto enako delal kot prej. Namreč, RAČUNALNIK se stalno prilagaja in uči ter parametrizira in optimizira. Več kot ima senzorjev, več parametrov ima za brati in več ima prilagajanja. Ko mu odklopiš akumulator za več kot 30 minut, ga pa zresetiraš. In takrat se mora začeti na novo učiti s parametri, ki so čisto osnovni.
In to se pri slabem in dobrem bencinu zelo pozna, še posebaj, če dolgo časa voziš na enako kvaliteten bencin, potem pa enkrat vliješ gnojnico namesto bencina. Že knock senzorju se zaradi tega trga.
Lahko pa sam probaš. Imaš mogoče avto z gasom brez zajle (servo motor za obračanje lopute). Tam se bo še bolj poznalo. Zvečer odklopi akumulator in ga zjutraj nazaj priklopi, potem povej, če bo avto enako delal kot prej. Namreč, RAČUNALNIK se stalno prilagaja in uči ter parametrizira in optimizira. Več kot ima senzorjev, več parametrov ima za brati in več ima prilagajanja. Ko mu odklopiš akumulator za več kot 30 minut, ga pa zresetiraš. In takrat se mora začeti na novo učiti s parametri, ki so čisto osnovni.
In to se pri slabem in dobrem bencinu zelo pozna, še posebaj, če dolgo časa voziš na enako kvaliteten bencin, potem pa enkrat vliješ gnojnico namesto bencina. Že knock senzorju se zaradi tega trga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
darkolord ::
Ignition timing advance se lahko razlikuje za posamezna goriva, ampak to niti približno ni merilo, ali je gorivo boljše od drugega ali ne. Kaj se dogaja takoj po resetu ECU-ja je torej irelevantno. Default parametri zagotovo niso prilagojeni 100 oktancu.
Če se ti pa klenkanje pojavlja tudi kasneje (praviš da trese in cuka), potem je precej bolj verjetno nekaj narobe z vbrizgom (npr. slabše performanse enega od injektorjev, svinjski vodi, pumpa) ali vžigom (npr. svečke) in ne gorivom.
Če se ti pa klenkanje pojavlja tudi kasneje (praviš da trese in cuka), potem je precej bolj verjetno nekaj narobe z vbrizgom (npr. slabše performanse enega od injektorjev, svinjski vodi, pumpa) ali vžigom (npr. svečke) in ne gorivom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
krneki0001 ::
Ignition timing advance se lahko razlikuje za posamezna goriva, ampak to niti približno ni merilo, ali je gorivo boljše od drugega ali ne. Kaj se dogaja takoj po resetu ECU-ja je torej irelevantno. Default parametri zagotovo niso prilagojeni 100 oktancu.
Če se ti pa klenkanje pojavlja tudi kasneje (praviš da trese in cuka), potem je precej bolj verjetno nekaj narobe z vbrizgom (npr. slabše performanse enega od injektorjev, svinjski vodi, pumpa) ali vžigom (npr. svečke) in ne gorivom.
Ne klenkanje in cukanje na splošno. Avto nima enake moči in pri mrzlem motorju, ko iz nule zapeljem v klanec, ga ta klanec "zmatra". Ampak to samo če imam slovenski bencin notri (recimo vidim, da mi s tankom ne bo zneslo naslednji dan do avstrije in grem pri nas tankat 10 litrov, potem pa moram zjutraj takoj iz nule v klanec zapeljat. In takrat če takoj speljem ko avto vžgem, težko pride v klanec). Če imam avstrijski 100 oktanec, tega problema avto nima.
r3dkv1c4 ::
darkolord - Razen pri daljši vožnji, vedno točim gorivo na isti pumpi in razliko hitro opaziš. Točim če se le da, ko posveti lučka in na polno.
Če tankaš na pol rezervarja in točiš na polno, na različnih pumpah, razliko težko opaziš.
In ne gre za avto, temveč za motor, vzdrževan 110%-no. Pri avtu nisem tako natančen, vendar se pozna, če večkrat točim na Agip-u.
Komplet dizelsko gorivo prihaja iz skladišča Sermin, za vse pumpe po Sloveniji.
Včasih je imel MOL svojega dobavitelja in je gorivo prihajalo iz Madžarske, danes je žal vse ista "voda".
Za bencin je enako, razen 100 oktanski na OMV prihaja iz Avstrije.
Da ne bo kakšnega odkrivanja tople vode.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Ne tankam več naše brozge. Mogoče občasno, ampak res občasno in ne več kot do 10 litrov. Ravno toliko da prilezem do avstrije (celovca), kjer tankam na enijevi pumpi. Vedno na isti pumpi, vedno na isti ročki, vsak teden že nekje 3 leta.
In avto dela kot urca. Vedno. Razen ko našo brozgo natočim. Takrat se pa začne čudno obnašat avto, od tega, da postane glasnejši motor, potresavanja, cukanja in ne dovolj moči. Pa ne samo en, trije subaru foresterji (ženin, moj bivsši in zdajšnji - vmes sem si drugega kupil) imajo enake simptome, če tankam pri nas gorivo, ko se lučka prižge in je treba dotočit, da pridem z avtom do avstrije.
Prve 3 tanke, ko prešaltaš na avstrijski bencin, se recimo še ne pozna toliko. Četrti tank pa začutiš, kako avto postane tišji, manj trese mašino, mašina dela brez cukanja in zelo mirno teče tudi pri zelo nizkih obratih v visokih prestavah.
Boš moral kupiti svojemu aristokratskemu japončku tudi japonski bencin !
Mojemu dolenjčku se fučka če tankam v avstriji ali v sloveniji , ali je 91 ali 95 ali 100 oktanski bencin. Vseeno ali na Agip ali Petrolu!
krneki0001 ::
Seveda, ti, ko vedno tankaš za 20 evrov, pa ti je potem vseeno kakšen je bencin.
Sej mu privoščim dober bencin, zato sem začel s seboj kanto z gorivom vozit, tako da ne bom niti par litrov brozge več tankal tukaj.
Sej mu privoščim dober bencin, zato sem začel s seboj kanto z gorivom vozit, tako da ne bom niti par litrov brozge več tankal tukaj.
dzinks63 ::
Dovolj bemtenja o bencinih, to se je na debelo že predebatiralo, ta tema pa kot zgleda nima perspektive. Od sodelujočih na tem forumu se pričakuje konkretno argumentirano ukvarjanje s temo, tega tukaj ni in se zaklepa, v drugih temah pa se potrudite, da boste lahko ponosni nase in držite kvaliteto foruma na pričakovanem nivoju.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avstrijsko gorivo boljše od našega - samo mit? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 34508 (26259) | zk_eu |
» | Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 39167 (34290) | Pithlit |
» | Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25837 (23273) | krneki0001 |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22229 (19674) | Nesta |
» | Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36275 (33460) | Zheegec |