» »

Nevarna vožnja policijskih in drugih vozil

Nevarna vožnja policijskih in drugih vozil

«
1
2 3
...
5

Mare2 ::

Nevarno nesramna policijska vožnja

Saj če je ravna in pregledna cesta, se umakneš. Če te pa izza ovinka presenetijo?



Posnetek je nastal ob obisku hrvaškega premierja Tihomirja Oreškovića v Sloveniji konec januarja.

To ni mj posnetek. Samo ne mi spet preiti na železnice ker policaji ne bodo šli na železnice. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

fujtajksel ::

Žal se kar naprej dogaja. Zakon je baje na njihovi strani. Upam da bodo kdaj kmalu s svojo arogantno vožnjo kakšnega od "varovanih" na oni svet spravli, ker drugače se ne bo spremenilo nič. Edino enkrat so me spravili v dobro voljo, ko je morala ena potnica ob odstavnem pasu blizu Brezovice v grmovju izpraznit želodček :))

Meizu ::

No sej, ko bodo naslednjic tako vozili in bo nasproti vozeci sleper s 50 tonskim tovorom, nekaterim policajem ne bo prav dosti jasno.

Kdo bo kriv?

solatko ::

Če bi imeli vozniški izpit, bi vedeli, da so to vozila spremstva, ki morajo voziti tako, da zaščitijo spremljanega, pred vozilom, ki bi se preveč približal sredinski črti. To je pač njihova naloga, zato tudi imajo modro in rdečo rotacijsko svetilko.
Dolžnost voznikov je, da se umaknejo skrajno desno, po potrebi tudi ustavijo in počakajo zadnje vozilo spremstva.
Včasih so ustavili promet v takih situacijah.

In to niso vozila Policije, temveč službe varovanja, protokolarna zadeva.
Delo krepa človeka

Thuban ::

solatko je izjavil:

Če bi imeli vozniški izpit, bi vedeli, da so to vozila spremstva, ki morajo voziti tako, da zaščitijo spremljanega, pred vozilom, ki bi se preveč približal sredinski črti. To je pač njihova naloga, zato tudi imajo modro in rdečo rotacijsko svetilko.
Dolžnost voznikov je, da se umaknejo skrajno desno, po potrebi tudi ustavijo in počakajo zadnje vozilo spremstva.
Včasih so ustavili promet v takih situacijah.

In to niso vozila Policije, temveč službe varovanja, protokolarna zadeva.


seveda so jih morali zaščitit če so tisti bedniki zadaj vozili po sredini cestišča in ne samo na svojem voznem pasu.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Thuban ::

aha, sodeč po tem pdfu so vozili korektno.

http://www.ibs-varovanje.si/media/img/r...

no, glede na to da je bil notri hrvaški predsednik, vseeno ne bi smeli voziti po sredini cestišča.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

fujtajksel ::

Thuban je izjavil:

seveda so jih morali zaščitit če so tisti bedniki zadaj vozili po sredini cestišča in ne samo na svojem voznem pasu.


No, po sredi ceste vozijo zato, ker je njihov namen, da te zrinejo s ceste. Cilj je verjetno ego boost za policaje in "varovane" pomembneže, ker neke funkcije varovanja proti potencialnemu napadalcu tu ne vidim.

Smurf ::

Glede na posnetek in pravila pri takem protokolu bi rekel da je predalec cez vozilo prvo policijsko vozilo. Ostala spremljevalna vozila so bila ok (morajo voziti do crte).

mailer ::

Če bi znal štet bi videl, da so črto prevozila 4 vozila, od teh dva kar za 3 oz 4 širine gume. Če je to zate ok upam, da se kdaj usedeš na motor pa potem pametuj kaj je in kaj ni po protokolu, če seveda ne boš ostal v odličnem primeru tetraplegik. To je navadno preseravanje s trani "organov", ki nam grejo ob takih primerih na organe.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Dr_M ::

V tujini je to stalna praksa, nekje celo ceste zaprejo, da se lahko pomembnezi vozijo nemoteno.
Taka praksa je povsem legalna, ce je pa moralna, naj pa vsak pri sebi razcisti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

connel ::

To je čisto po protokolu,... Tisti ki je to snemal, pa, hja, hribovc najbrž.

Smurf ::

mailer je izjavil:

Če bi znal štet bi videl, da so črto prevozila 4 vozila, od teh dva kar za 3 oz 4 širine gume. Če je to zate ok upam, da se kdaj usedeš na motor pa potem pametuj kaj je in kaj ni po protokolu, če seveda ne boš ostal v odličnem primeru tetraplegik. To je navadno preseravanje s trani "organov", ki nam grejo ob takih primerih na organe.

Jaz poznam cestno prometne predpise in bi se v takem primeru umaknil na skrajno desno stran tako, da ne bi imel problemov.

Furbo ::

Le čemu varovanje, ko jih imamo pa ja vsi tako zelo radi, sploh ko se takole šopirijo po luknjastih cestah.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

oemdzi ::

Srednji vek pač ... Tlačane s ceste dol, da se ve kje jim je mesto.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

iKst ::

V tem primeru je bil dejansko lastnik tega posnetka v prekršku. Ko vidiš spremljevalno vozilo z rdečo in modro lučjo, se moraš takoj umakniti na skrajni desni rob in povsem ustaviti. Z vožnjo lahko nadaljuješ šele, ko je kolona mimo.

Voznikom teh spremljevalnih vozil ni potrebno upoštevati CPP.

Mare2 ::

connel je izjavil:

To je čisto po protokolu,... Tisti ki je to snemal, pa, hja, hribovc najbrž.


Tole je tudi na tistem linku:

(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

oemdzi ::

Tukaj tlačan zagotovo ni pravilno ustavil, ampak po drugi strani je tudi fevdalna gospoda pridrvela na zame nenormalen način, za to široko konjeniško formacijo precej prehitro na tako ozkem kolovozu. Ampak ker fevdalna gospoda piše zakone, tlačan pa ne, ima fevdalna gospoda v tem primeru, ko spremlja graščaka po zakonu vse prav. Tlačan je lahko srečen, da mu zadnji vitez ni zabil sulice med rebra !
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

šernk ::

Tukaj tlačan zagotovo ni pravilno ustavil, ampak po drugi strani je tudi fevdalna gospoda pridrvela na zame nenormalen način, za to široko konjeniško formacijo precej prehitro na tako ozkem kolovozu.


pa kje vidite vi ozko? vsake toliko srečam na precej ožji cesti 40 tonski šlepar, ki pride na 1/4 na mojo stran ceste zid je levo zid je desno pa še vsakič smo vsi preživel brez nevarnosti. tu ne vidim osebno nobene nevarnosti in mimogrede vozilo s prednostjo ni enako vozilu s spremstvom!

vozilom s prednostjo moraš odstopit prednost pri vozilu s spremstvom je pa:

Vozniki morajo takoj ustaviti svoje vozilo, drugi udeleženci cestnega prometa pa se morajo takoj umakniti z vozišča ter dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak, in vozilu oz. vozilom, ki ga spremljajo. Vozniki morajo ustaviti svoja vozila ob robu ali zunaj vozišča. Vožnjo smejo nadaljevati šele, ko mimo odpelje vozilo oz. ko mimo odpeljejo vsa vozila v koloni, vključno z zaključnim vozilom, ki daje znak z rdečo in modro svetilko.


tako, da upam da je poslal pritožbo na policijo, pa da dobi še kazen zaradi napačne vožnje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

connel ::

Mare2 je izjavil:

connel je izjavil:

To je čisto po protokolu,... Tisti ki je to snemal, pa, hja, hribovc najbrž.


Tole je tudi na tistem linku:

(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.


Tip ne pozna pravil potem se pa pizdi kakšni prasci so ha. Kaj nekdo piše na youtube me pa prav nič ne gane. Iskreno upam, da se ne učiš prometnih pravil iz komentarjev tam.

čuhalev ::

Mene so šli tako prehitevati na avtocesti. Vozil sem na voznem pasu, ampak oni so šli le pol na prehitevalnega. Naslednjič kličem policijo, da na avtocesti nekdo ogroža ljudi. :D

šernk ::

Naslednjič kličem policijo, da na avtocesti nekdo ogroža ljudi. :D


ti bi se moral že prej umaknit skrajno desno in upočasnit vožnjo (precej preden te sploh dosežejo sploh na AC jih moraš videt že vsaj 500m prej v vztratnem ogledalu). če že ne spadaš med ljudi ki vozijo 180km/h skozi meglo spadaš pa med tiste, ki ne spremljajo prometa za seboj. obojni so isto nevarni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

b3D_950 ::

Še dobro, da tlačan ni imel za sabo 40 tonskega šleparja.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

čuhalev ::

Šernk, po odstavnem pasu se ne vozi! Vozil sem pa že tako počasi, tam 90 km/h.

Saj sem ga videl v vzratnem ogledalu, a sem si mislil, da gre za prezirajočega voznika, dokler me niso prehiteli. Kar precej voznikov na avtocesti je takšnih, da človek ne ve, ali bo vozil po svojem ali bo šel na drug pas. Brez kakršnih utripalk.

Bo pa moja taktika taka, da bom šel pol kilometra preden me dosežejo z 100 km/h prehitevati tovornjak, ker pač vozim s prilagojeno hitrostjo.

šernk ::

Šernk, po odstavnem pasu se ne vozi! Vozil sem pa že tako počasi, tam 90 km/h.


z namenom nisem napisal, da bi se moral umaknit na odstavni pas, no vsaj to veš ;)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Smurf ::

To temo bi lahko preimenovali v, preponosen sem, da bi se umaknil (kaj pa mu je un, da se mu more umikati) aka "Amben mi nau govoru kaj smem pa ne smem na cesti, a prou!"

Invictus ::

čuhalev je izjavil:


Saj sem ga videl v vzratnem ogledalu, a sem si mislil, da gre za prezirajočega voznika, dokler me niso prehiteli. Kar precej voznikov na avtocesti je takšnih, da človek ne ve, ali bo vozil po svojem ali bo šel na drug pas. Brez kakršnih utripalk.

Rdeče-modre utripajoče luči na avtu ti dajo vedeti je to prezirajoči voznik? A ste vsi kupili izpit?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SeMiNeSanja ::

Posebna pooblastila gor ali dol - prvo pravilo je še vedno ne-ogrožanje ostalih udeležencev v prometu, šele potem pride vse ostalo.

Seveda je snemalec kršil pravila, jih je pa tudi spremstvo s tem, da je v nepreglednem ovinku vozilo preko polne črte. Če bi namesto snemalca na tistem mestu pridrvel kakšen malo večji kamion, bi se to lahko končalo slabo - pa ne samo za prvo vozilo v koloni, ampak še za kakšno izza njega. Spremstvu bi moralo biti jasno, da tam ni narisana polna črta zaradi lepšega in se temu prilagoditi.
Ogrožanje drugih udeležencev v prometu ogroža tudi varovane osebe!

čuhalev ::

Invictus je izjavil:

čuhalev je izjavil:


Saj sem ga videl v vzratnem ogledalu, a sem si mislil, da gre za prezirajočega voznika, dokler me niso prehiteli. Kar precej voznikov na avtocesti je takšnih, da človek ne ve, ali bo vozil po svojem ali bo šel na drug pas. Brez kakršnih utripalk.

Rdeče-modre utripajoče luči na avtu ti dajo vedeti je to prezirajoči voznik? A ste vsi kupili izpit?

Ko ti jutranje sonce med vožnjo proti zahodu sveti v rit avtomobila, bo njihovo utripanje luči precej razvidno. Ni to noč, ko v sobo prodira oranžna luč plugov.

Skratka, vozi se po sredini vozišča oziroma ob desnem robu, če ni črt. Način vožnje proti nekomu je precej nevarno dejanje, sploh v zadnjem času, ko precej ljudi vozi v napačno smer po avtocesti.

solatko ::

SeMiNeSanja - Vozila spremstva velikokrat povzročijo prometne nesreče, v zadnjih 20-ih letih ravno 0. Za volani teh vozil ne sedijo nedeljski vozniki, temveč vozniki, katerih služba je pripeljati varovano osebo, varno na cilj.
Kaj pa počnete vozniki, ki vas taka skupina dohiti ali jo srečujete, pa vsak dan opazijo vozniki vozil na nujni vožnji, ki so zaradi vaše nesposobnosti reagiranja v kritičnih situacijah (kar vozilo na nujni vožnji, vsekakor je), v življenski nevarnosti.
Delo krepa človeka

HotBurek ::

Bistvo je v tem, da nimaš dovolj časa, da se varno umakneš. Saj, če srečaš te modro-rdeče drekce na ravnini, pač zmanjšaš in zapeleš na bankino. Tako veš, da so ti "pomembneži" navadni reveži...

Problem nastane, ko se tak pogumen voznik pelje čez nepregleden ovinek po sredini ceste in pričakuje, da se bodo nasproti vozeča vozila zaradi dveh modro rdečih diod magično ustavila in zapeljala iz ceste, čeprav ni prostora.

Pa tudi ne razumem, zakaj se morajo voziti po sredini ceste? S tem je kvečjemu vsako srečanje z nasproti vozečim avto "skoraj" nesreča. Namesto, da bi ti "bumbarji" poslali motor 1 km naprej ki bi jasno dal znak, da prihaja "pomemben" konvoj in naj upočasnijo vožnjo.

Sploh je pa to z modro rdečo led diodo in "brez vseh omejitev" idiotsko. Omejite v naselju 50, če daš pa dve diode spredaj je pa ok, če ga pičiš 100 na uro mim šole ob 2 popldan. Dve diode. Magija.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

msjr ::

HotBurek je izjavil:

Bistvo je v tem, da nimaš dovolj časa, da se varno umakneš.


Čak a je kakšen razbit avto v videu? Jest ga nisem videl.

HotBurek ::

mjsr, razbitega avta res ni videt.

Je pa "res", da sem se zadnjič peljal 200 na uro po cesti, pa ni bilo nobenega razbitega avta... Pa zadnjič sem enega izsilil in se skoraj zaletel. Ni bilo razbitega avta. Itn.

Ne moraš se tako vozit po cesti zaradi tistih dveh rdeče modrih diod.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

šernk ::

Ne moraš se tako vozit po cesti zaradi tistih dveh rdeče modrih diod.


te dve rdeče modri diodi upravljajo profesionalci, ki so izučeni kako reagirat v prometu in verjemi da preden se bo zabil vate se te bo varno izognil.

meni pač vožnja na videu ni nič posebno nevarna. več kot dovolj prostora za umik, se dnevno srečujem z bolj nevarnimi situacijami, kjer je prostora za umik 40 tonam precej manj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

čuhalev ::

Pomislite. Cesta je sestavljena iz dveh pasov, čemu bi morali nasproti vozeči voziti počasneje. Upam, da nista pasova odvisna! Potem je problem drugje oziroma ga je potrebno drugače reševati.

dzinks63 ::

Dovolj trolanja, pravila so jasna in znana vsakomur kdor ima vozniški izpit in tu ni debate, tole je že bilo linkano, pa še vedno nekaterim ne potegne:

Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov:

- Rdeča in modra luč - znak se uporablja na vozilu, ki spremlja eno, dve ali več vozil. Vozniki morajo takoj ustaviti vozila ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa pa se morajo takoj umakniti z vozišča, in dati vozilu, ki daje tak znak, in vozilom, ki jih spremlja, prosto pot. Vožnjo smejo nadaljevati šele, ko odpeljejo mimo vsa vozila v koloni, vključno z zaključnim vozilom, ki daje znake z zeleno in modro lučjo.

- Zelena in modra luč - kolone vozil s spremstvom je konec in s tem je konec tudi vseh prepovedi in omejitev, ki so veljale zaradi uporabe rdeče in modre luči.

Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa.
Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
Vozilo s prednostjo ali vozilo za spremstvo sme izjemoma uporabljati tudi samo posebne svetlobne znake brez sirene, če je zagotovljena zadostna vidnost tega vozila in varnost udeležencev v cestnem prometu, vozilo s prednostjo pa tudi kadar opozarja na nesrečo, zgostitev prometa ali druge okoliščine, ki predstavljajo nevarnost za udeležence v cestnem prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

MadMax ::

dzinks63 je izjavil:

Dovolj trolanja, pravila so jasna in znana vsakomur kdor ima vozniški izpit in tu ni debate, tole je že bilo linkano, pa še vedno nekaterim ne potegne:

Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov:

Rdeča in modra luč - znak se uporablja na vozilu, ki spremlja eno, dve ali več vozil. Vozniki morajo takoj ustaviti vozila ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa pa se morajo takoj umakniti z vozišča, in dati vozilu, ki daje tak znak, in vozilom, ki jih spremlja, prosto pot. Vožnjo smejo nadaljevati šele, ko odpeljejo mimo vsa vozila v koloni, vključno z zaključnim vozilom, ki daje znake z zeleno in modro lučjo.

Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa.
Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
Vozilo s prednostjo ali vozilo za spremstvo sme izjemoma uporabljati tudi samo posebne svetlobne znake brez sirene, če je zagotovljena zadostna vidnost tega vozila in varnost udeležencev v cestnem prometu, vozilo s prednostjo pa tudi kadar opozarja na nesrečo, zgostitev prometa ali druge okoliščine, ki predstavljajo nevarnost za udeležence v cestnem prometu.

Eni pa ne znajo potegnit tanke linije kje je meja za boldan del.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

krneki0001 ::

dzinks63 - ali to velja za pas v smeri kamor se vozi ta kolona, ali za oba pasova?

Tisti nasproti bi se brez problemov lahko vozili po svojem pasu in nebi nikogar ovirali ali ogrožali. In o tem govori mare2. Vsaj tako sem jaz razumel njegov post. Recimo zakaj bi se jaz na nasprotnem pasu moral umikat na luknjasto bankino nekomu, ki mi vozi nasproti po svojem pasu? Mislim da ni potrebe po tem.

shadeX ::

- Rdeča in modra luč - znak se uporablja na vozilu, ki spremlja eno, dve ali več vozil. Vozniki morajo takoj ustaviti vozila ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa pa se morajo takoj umakniti z vozišča, in dati vozilu, ki daje tak znak, in vozilom, ki jih spremlja, prosto pot.



Pravila in zakoni gor ali dol. Saj zakon in teorija sta jasna, me pa zanima kdo bi se komu umikal če bi (ko bo) nasproti peljal šleper oz. plug. Na koncu še vedno zdrava pamet zmaga, vožnja teh policajev, pa je bila "nevarna". Ne rabiš kupit izpita, da tole vidiš.

ČE, je bil obisk tako zelo pomemben naj zaprejo promet v obe smeri za tisti čas, ne pa da ogrožajo ljudi okoli sebe. Če bi v avtu s kamero bila moja stara mama, ki še vozi pri 70 letih dvomim da bi se lahko varno zaustavila temu policijskemu pritimivcu. Pa do danes še ni naredila nesreče.

Eno je da ti spremljaš avto, ki zasede 3/4 SVOJEGA pasu, druga pa je da spremljaš vozilo, ki zasede še 1/2 DRUGEGA pasa.

čuhalev ::

shadeX je izjavil:

Eno je da ti spremljaš avto, ki zasede 3/4 SVOJEGA pasu, druga pa je da spremljaš vozilo, ki zasede še 1/2 DRUGEGA pasa.

Se strinjam.

Kombajn sega čez svoj pas, pa ne potrebuje nikakršnega spremstva. Seveda se ob srečanju najraje ustavim, ker moram s ceste. Prehiteval ga pa še nisem.

Zakoni za dvojna merila.

krneki0001 ::

hmm, zadnje čase vidim kombajne s prikolicami, kamor dajo prednji del po dolgem in je potem širok samo še toliko kot sam "traktor". Vsaj tukaj pri nas imajo take.

MadMax ::

Kombajn gre 20km/h, tile državni divjaki pa 120.
Ni razlike, ane?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

krneki0001 ::

oemdzi ::

Ko so že nekateri sogovorniki ujeti v srednjeveškem razmišljanju, pa dajmo vse izpeljati v takšni tematiki...

Ja kaj ne razumete, da se mora fevdalna gospoda pripeljati iz točke A v točko B in pri temu se ne bo ozirala na nesposobne tlačane, ki niso sposobni svojega kljuseta umakniti s kolovoza, ko pridrvi njegova nobel konjenica v polni bojni formaciji kot, da bodo prekleti barbari dvignili v zrak njihov nuklearni dvorec v Krškemu.

Kaj ne razumete, da tisto kar piše v bibliji in zakoniku je vedno razumsko od Boga dano ?!? Če tam piše, da ti lahko rabelj kadarkoli brez razloga odseka betico, potem je to legalno ! V prekršku si zgolj ti, nevedni tlačan, ki se umikaš in ne spoštuješ protokola,ki pravi, da se po dvojnem žvižgu rablja ustaviš pri prvem tnalu in gor položiš glavo ter čakaš na njegovo izvedbo dolžnosti.

Kaj ne razumete, da je nekaj sekund fevdalne gospode več vrednih kot vaše življenje ?!? Kaj se ne zavedate, da če fevdalno gospodo kak spuntan kmet z vilami piči, bomo pogubljeni ?!? Kako pa bomo mi tlačani znali živeti brez trdega krepela in svetih zakonov, ki jih sme in zna pisati le fevdalna gospoda ?

Mi ne verjamete ? Vprašajte kakšnega fevdalčevega notarja, jih je kar nekaj tukaj, ki me bodo zaradi prebranega želeli naročiti pri rablju in me pred temu še dodatno ponižati, saj vidite, da so me zadnjič ožigosali z neko čudno oznako, PNG; Puntar Nima Grunta ali so samo želeli sporočiti da Plemiči Ne Garamo ?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

imagodei ::

Edino relevantno vprašanje je, koliko nesreč so že povzročila vozila v spremstvu? Tako da so se direktno zaleteli v nič hudega slutečega nasproti vozečega voznika? Ali pa posredno, ker se je nasproti vozeče vozilo izogibalo in nemara na ob cestišču povozilo mamico in otroka, ki sta za šolski projekt ravno nabirala jesensko listje?

O koliko takšnih nesrečah smo že slišali?

In o koliko nesrečah beremo zaradi pijanih ter objestnih voznikov?

Zakaj ni toliko zgražanja okoli slednjih dveh skupin voznikov? Skor bi si upal stavit, da ste mnogi, ki jamrate, kako grdo je pripeljalo vozilo spremstva in kako nevarni so, v preteklosti že objavili kakšno sporočilo na slo-techu, kjer razglabljate, da če spijete tri pire, vozite bolj previdno. Pa itak imate reflekse take, da v desetinki sekunde prestavite nogo iz gasa na bremzo.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Eno tako nesrečo sm zamudu za par minut. Občudoval sm lahko razbitine.
Drugo tako nesrečo nism zamudu, prepreču sm jo, ker sm uspel zapeljat na pločnik in se kamikazi,ki mi je šla naproti s tem umaknit. Na srečo vseh je bil v tistem momentu pločnik prazen.

Nism pa še srečal pijanega voznika, niti vidu nesreče, ki jo je ta povzroču. Ko si ravno vprašal.
Zbogom in hvala za vse ribe

shadeX ::

imagodei je izjavil:

Edino relevantno vprašanje je, koliko nesreč so že povzročila vozila v spremstvu? Tako da so se direktno zaleteli v nič hudega slutečega nasproti vozečega voznika? Ali pa posredno, ker se je nasproti vozeče vozilo izogibalo in nemara na ob cestišču povozilo mamico in otroka, ki sta za šolski projekt ravno nabirala jesensko listje?

O koliko takšnih nesrečah smo že slišali?

In o koliko nesrečah beremo zaradi pijanih ter objestnih voznikov?.


Pa ti RES misliš, da bi naredili cel vik in krik zaradi tega v medijih?

Za takšno nesrečo nisem še slišal, sem pa videl in tudi sam doživel, nesreče v katerih so bila vpletena policijska vozila ( velikokrat kriva ) , pa nisem nikjer zasledil, da bi se o tem pisalo, ker je slo le za materialno škodo.

Meizu ::

šernk je izjavil:

Ne moraš se tako vozit po cesti zaradi tistih dveh rdeče modrih diod.


te dve rdeče modri diodi upravljajo profesionalci, ki so izučeni kako reagirat v prometu in verjemi da preden se bo zabil vate se te bo varno izognil.

meni pač vožnja na videu ni nič posebno nevarna. več kot dovolj prostora za umik, se dnevno srečujem z bolj nevarnimi situacijami, kjer je prostora za umik 40 tonam precej manj.


A res. Profesionalci. A to, da imas v tacnu 3 dni tecaja voznje te naredi profesionalca. Tudi v mojem mestu bi moral profesionalni policaj kaksne 3 leta nazaj cisto profesionalno speljat edino ravnico v mestu, pa se je ravno tam skantal s svojo marico.

Ogrozanje prometa je ogrozanje prometa. Al bi po tvojem michael schumacher lahko cisto obicajno brez prekrska ogrozal promet in vozil nespametno, saj ima pa on gotovo se vecje profesionalne manevre in reflekse za izmikanje vozilom kot pa tile nasi "cuvaji"?

MoRp ::

Ja fantje na posnetku so profesionalci, z veliko več kot 3 dnevnim tečajem. To da razbijejo kakšno službeno vozilo je za pričakovati, kot je za pričakovati pri ITjevcu, da kdaj katera od postaj pade "dol" zaradi tega ali onega. Vendar mešati voznike vozil s spremstvom in patruljne policiste je vsaj smešno (način dela in naloge enih in drugih so kot dan in noč).
Ko smo že pri razbitih službenih vozilih:
 Gasilci

Gasilci


 reševalci

reševalci


Obe fotografiji prikazujeta krivdo profesionalca - ali to pomeni, da jih nočemo na naših cestah? Da morajo poleg svoje profesije, obvladat še vožnjo na nivoju reli voznika? In plačali jih bomo, koliko, 700€?

PS Nikakor pa ne trdim, da kdo od policistov kdaj ne vozi agresivno ali nesramno...

solatko ::

Kar se tiče profesionalcev -
Reševalna vozila po novem vozijo medicinski tehniki z opravljenim hitrim tečajem varne vožnje (prej so bili to poklicni vozniki z najmanj 3 letno prakso z vožnjo avtobusa)

Gasilci imajo malo bolj izkušene voznike v PGD-jih (po navadi je zadolžen poklicni voznik), v poklicni gasilski brigadi pa imajo svoj način kadrovanja.
Nesreče so glede na število intervencijskih voženj in ob tem izredno butastem obnašanju ostalih udeležencev v prometu, sila redke.

Vozniki spremstva, pa so iz čisto drugega testa in jih nikakor ne morete primerjat s policisti, reševalci in gasilci. Poleg tega, da so preizkušeni vozniki, morajo bit v zelo dobri psihofizični kondiciji, saj so ob šofiranju, tudi varnostniki.
Obvladajo tudi manevre, ki so običajnim voznikom španska vas.

Če malo pomislite kaj je lani naredil bedak s policijskim vozilom na Ižanki, vam bo morda malo boj jasno, na kaj morajo, v današnjih časih terorizma, pa tudi obnašanju udeležencev v prometu (ko je vožnja na nasprotnem pasu normalna športna kategorija), vožnja v nedovoljeno smer v enosmernih ulicah, običajna, vožnja v rdečo, izsiljevanje vozil,.......), vam način vožnje vozil spremstva, niti ne bo izgledala nenavadna - malo čez sredinsko črto vozi po navadi prvo vozilo, ostali pa sledijo na izredno kratki razdalji (niti slučajno varnostni).

Včasih je protokol ob vsakem večjem obisku, zaprl cesto za nekaj ur, danes zaradi gostote prometa, to ni več običajen postopek, je pa za ostale udeležence, protokolarni obisk, malenkost moteč.
Delo krepa človeka

borisk ::

Ne glede na kakovost avtomobila, so na VIP gosta delovali kar precejšni bočni pospeški, zato predvidevam na vožnja ni bila tako udobna kot bi si želel. A smo slučajno v Iraku ali v izraelu, da bi s hitro vožnjo zaznavali zasledovalce z IED in AK47?
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Umikanje vozilom na nujni vožnji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17737229 (19152) Mare2
»

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5913184 (10379) msjr
»

Nujna vožnja reševalnega vozila

Oddelek: Loža
183424 (2532) bluefish
»

Opravki s policijo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10723418 (19272) Keyser Soze
»

prednost politikov pred ponesrečenci

Oddelek: Problemi človeštva
313825 (2909) Utk

Več podobnih tem