Forum » Na cesti » Nesreča na primorski avtocesti
Nesreča na primorski avtocesti
WarpedGone ::
En "razumen" komentar iz jalopnika:
In še nujen dodatek:
Kaj bi js naredu? Upočasnil na kakih 40, vse štiri utripalke, meglenke in po odstavnem pasu počasi naprej.
Get behind a big rig and stay as far away as you can and still see the tail lights. You can brake better than them, bail out on the right median if needs be, and if there is a huge pileup ahead, their mass will plow a path for you.
In še nujen dodatek:
Just make sure you don't actually stop behind the rig once it plows the path of carnage...because then you will find yourself under the trailer once then idiot behind you hits the jam.
Kaj bi js naredu? Upočasnil na kakih 40, vse štiri utripalke, meglenke in po odstavnem pasu počasi naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe
stara mama ::
To ni uporabno, ampak smrtno nevarno v megli. Pri nas seveda. Predstavljaj si lastnika BMWja ki sedaj vozi 130 v megli, kako bi šele vozil, če bi to imel v avtu. Ker on lahko.
Ja sej to je postal problem, dobr pri BMWju je stvar še kak nivo višje, ampak avti so nasplošno postali pretihi, preveč udobni, mehki in lahki za vozit s kupom elektronskih pomagal, da jih lahko vozi vsak kekec in vsaka frfulja ki je pri 18 komaj naredila izpit in si že misli da drži boga za jajca, ker lahko obrača servo volan in pritiska hidravlično sklopko.
V starih cajtih si moral bit močan ded, da si stiskal sklopko in bremze ter obračal volan, bolj odgovoren ker si si sploh lahk kupu avto in tud imet več izkušenj in jajc da si se peljal hitreje.
Zdaj je pa to vse skup krneki no...
Zakoni fizike so pa še vedno samo zakoni fizike.
SuperVeloce ::
Ja, včasih so bili "pravi dedi", zato pa je pokalo, ko so s stoenkami vozili 100-120kmh na čistem robu stabilnosti. Vse kar je bilo nad mestnimi hitrostmi, se je skoraj gotovo končalo s smrtjo. Na leto 500 smrtnih žrtev v jugi. Neglede na današnjo neprimerno višjo gostoto prometa moj oče pravi, da je brezglavega divjanja dejansko precej manj (po regionalnih cestah) in tudi statistika kot vidiš je precej boljša in to ni samo od varnih avtomobilov...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
stara mama ::
Ja, zato pa nisi vozil 100-120 če si imel kaj pameti. Za druge je poskrbela naravna selekcija.
Je pa človeška neumnost precej pogosta ja.
Je pa človeška neumnost precej pogosta ja.
m0LN4r ::
SuperVeloce je izjavil:
Ja, včasih so bili "pravi dedi", zato pa je pokalo, ko so s stoenkami vozili 100-120kmh na čistem robu stabilnosti. Vse kar je bilo nad mestnimi hitrostmi, se je skoraj gotovo končalo s smrtjo. Na leto 500 smrtnih žrtev v jugi. Neglede na današnjo neprimerno višjo gostoto prometa moj oče pravi, da je brezglavega divjanja dejansko precej manj (po regionalnih cestah) in tudi statistika kot vidiš je precej boljša in to ni samo od varnih avtomobilov...
To je po mojem zato, ker jih resuje tehnologija in ne znanje obvladovanja vozila.
Dans te nebo vsak drek presenetil, kot nekoc ko je burja premikala 101ko levo desno po AC na tistih tankih gumicah. Pa smo nekak prisl na morje.
Verjetno obstaja en kup voznikov, ko jih resi elektronika, bolse/sirse gume ipd. pa se sploh ne zavedajo, da jih je in grejo normalno naprej. Samozavest pa raste, do trenutka, ko pa to ne pomaga vec.
Enga sodobnega automatika z 1001 elektro pomagal, res prezivih vse, razen lastne neumnosti, ki je je bilo v jugi vec.
Ko pa pride, do situacije kjer je na 1. mestu vse odvisno od tebe in na 2. sele od avta, pa se zgodi to, da "nisem videl" megle (it was to fast)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
SuperVeloce je izjavil:
JNeglede na današnjo neprimerno višjo gostoto prometa moj oče pravi, da je brezglavega divjanja dejansko precej manj (po regionalnih cestah) in tudi statistika kot vidiš je precej boljša in to ni samo od varnih avtomobilov...
Boljši avti in več avtocest. Ljudje se zdivjajo na avtocesti, pa ni potrebe da gonijo še po regionalki.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
PS:
Zanasati se na vsemogocni avto je dobro le dokler ne pride iza vogala megla, pa jo spregledas xD In vsemogocni avto, ne prilagodi hitrosti in ostale zadeve namesto tebe.
Zgleda bo res treba "baby proof" avte oz. avtonomna vozila, ki bodo vidla meglo.
Zanasati se na vsemogocni avto je dobro le dokler ne pride iza vogala megla, pa jo spregledas xD In vsemogocni avto, ne prilagodi hitrosti in ostale zadeve namesto tebe.
Zgleda bo res treba "baby proof" avte oz. avtonomna vozila, ki bodo vidla meglo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jype ::
WarpedOne> Kaj bi js naredu? Upočasnil na kakih 40, vse štiri utripalke, meglenke in po odstavnem pasu počasi naprej.
Svašta, jaz sem pa mislu, da bi ti vsaj 130 po prehitevalnem, da ne bi bil kriv za nesrečo.
Svašta, jaz sem pa mislu, da bi ti vsaj 130 po prehitevalnem, da ne bi bil kriv za nesrečo.
SimplyMiha ::
SuperVeloce je izjavil:
Ja, včasih so bili "pravi dedi", zato pa je pokalo, ko so s stoenkami vozili 100-120kmh na čistem robu stabilnosti. Vse kar je bilo nad mestnimi hitrostmi, se je skoraj gotovo končalo s smrtjo. Na leto 500 smrtnih žrtev v jugi. Neglede na današnjo neprimerno višjo gostoto prometa moj oče pravi, da je brezglavega divjanja dejansko precej manj (po regionalnih cestah) in tudi statistika kot vidiš je precej boljša in to ni samo od varnih avtomobilov...
Oče pravi, da včasih niso imeli varnostnih pasov.
Od tod statistika.
St235 ::
WarpedGone je izjavil:
En "razumen" komentar iz jalopnika:
Get behind a big rig and stay as far away as you can and still see the tail lights. You can brake better than them, bail out on the right median if needs be, and if there is a huge pileup ahead, their mass will plow a path for you.
In še nujen dodatek:
Just make sure you don't actually stop behind the rig once it plows the path of carnage...because then you will find yourself under the trailer once then idiot behind you hits the jam.
Kaj bi js naredu? Upočasnil na kakih 40, vse štiri utripalke, meglenke in po odstavnem pasu počasi naprej.
Kaj nakaldas? Par strani nazaj si nabijal da je treba v takih situacijah na polno po gasu, da se ti slucajno kdo ne zaleti v rit.
Drugace pa objavljena simulacija jasno pokaze zakaj moras v megli peljat 50km/h in da je vsak ki si domislja da je hitreje bolj varno idiot, ki v taki situaciji konca nasajen v kamion.
Pithlit ::
Ummm... saj ta megla na posnetku sploh ni tolk grozna...
Drugače pa se v megli vozi tako kot da je tam, na meji vidnega, en betonski zid. Pa vozi ti 150 če se lahko pred tistim zidom ustaviš.
Drugače pa se v megli vozi tako kot da je tam, na meji vidnega, en betonski zid. Pa vozi ti 150 če se lahko pred tistim zidom ustaviš.
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
ki v taki situaciji konca nasajen v kamion.
To je se OK, ga nebo vsaj na cesti. Je pa grozno, ce se zaleti v kako druzino.
Ummm... saj ta megla na posnetku sploh ni tolk grozna...
Exactyl my point. Sn se ze peljal skoz hujso nekajkrat... Ampak v koloni z 40kmh
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
r3dkv1c4 ::
SuperVeloce je izjavil:
JNeglede na današnjo neprimerno višjo gostoto prometa moj oče pravi, da je brezglavega divjanja dejansko precej manj (po regionalnih cestah) in tudi statistika kot vidiš je precej boljša in to ni samo od varnih avtomobilov...
Boljši avti in več avtocest. Ljudje se zdivjajo na avtocesti, pa ni potrebe da gonijo še po regionalki.
LEP PRIMER JE SOBOTNA NESREČA.
Ummm... saj ta megla na posnetku sploh ni tolk grozna...
Drugače pa se v megli vozi tako kot da je tam, na meji vidnega, en betonski zid. Pa vozi ti 150 če se lahko pred tistim zidom ustaviš.
seveda ni ampak folk nima pameti in posledico so vidne....kaj bi šele bilo, če bi bila megla podbna tisti iz padske nižine, kjer ne vidiš več kot eno črtkano črtico na tleh.
Kjer ne vidiš niti avta pred seboj 20m , ki ima vklopljeno zadnjo meglenko.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
SuperVeloce ::
SimplyMiha je izjavil:
SuperVeloce je izjavil:
Ja, včasih so bili "pravi dedi", zato pa je pokalo, ko so s stoenkami vozili 100-120kmh na čistem robu stabilnosti. Vse kar je bilo nad mestnimi hitrostmi, se je skoraj gotovo končalo s smrtjo. Na leto 500 smrtnih žrtev v jugi. Neglede na današnjo neprimerno višjo gostoto prometa moj oče pravi, da je brezglavega divjanja dejansko precej manj (po regionalnih cestah) in tudi statistika kot vidiš je precej boljša in to ni samo od varnih avtomobilov...
Oče pravi, da včasih niso imeli varnostnih pasov.
Od tod statistika.
Kakor si se sam odločil. Nihče ti ni onemogočil vgradnje, vsaj v stoenko iz konca 60ih in 70ih. Vem, da dedi je naredil ravno to po nakupu. Ampak ni to point. Point je, da je bilo brezglavega divjanja še več, čeprav je bila smrtna hitrost precej nižja in neobvladljive situacije precej bolj verjetne.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
stara mama ::
Statistično mora bit primorska avtocesta najhujša, VSAKO zimo so tam problemi. Če ne zarad megle pa zarad snega ali pa česa drugega.
Pa je tja dol zelo lepa avtocesta z dosti ravninami. Zgleda je vozniška kultura tam dol na psu.
Pa je tja dol zelo lepa avtocesta z dosti ravninami. Zgleda je vozniška kultura tam dol na psu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
m0LN4r ::
Torej bi pricakoval, da se folk nekaj nauci, ce je VSAKO zimo jeba na cesti.
V voralpen je bilo nespluzenga 5-10cm snega na AC, ko je blo doli na primorski se prijetnih 17C
V voralpen je bilo nespluzenga 5-10cm snega na AC, ko je blo doli na primorski se prijetnih 17C
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SuperVeloce ::
Glede na novice je nekaj resnice na tem. Je pa res recimo, da na štajerskem s(m)o bolj navajeni snega, čeprav tako hudih nanosov snega od vetra, ob drugače čisti cesti, ni. Prav tako je megla "za rezat z nožem" na relacijah LJ - MB dokaj redka (max. parkrat na leto, največ ob Celju, če že). Razmere so tukaj za tiste, ki poznajo bolj ali manj samo tisto rutinsko relacijo šiht-dom malo bolj enakomerne in predvidljive. In takšni na rutinskih relacijah so po mojem mnenju dokaj pogost problem pri teh spremembah vremena
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
m0LN4r ::
Prnas je megla v prekmurju vsako jutro.... peles se 50-60 pa upas da ne fulas ovinka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SuperVeloce ::
Govoril sem o štajerski avtocesti, ne naših regionalkah, kjer je megla marsikje dokaj pogosta ja.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
m0LN4r ::
Ja odvisn a se pogovarjamo o zjutraj 5-6 al 10-11 :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
Sej je vseeno kje in kdaj... pač voziš tako da se lahko ustaviš preden zid (ali pa nekdo ki samo misli da je zid) ustavi tebe.
Life is as complicated as we make it...
SuperVeloce ::
Takrat ko je pač megla... lahko je to tudi sredi dneva. Meni se pogosto zgodi, kadar grem iz zg. savinjske doline, da imam zgodaj zjutraj na startu precej megle, avtocesta proti MB pa je čista. Prav tako recimo pozno zvečer ali ponoči.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
WarpedGone ::
Kaj nakaldas? Par strani nazaj si nabijal da je treba v takih situacijah na polno po gasu, da se ti slucajno kdo ne zaleti v rit.
Če si tko sposopben na cesti, kot si sposoben dojet napisano... pol me tistih 70 zmečaknih sploh ne čudi...
Je res tako zelo težo razumet, da je na cesti treba predvidevat reakcije drugih?
Je res tako težo predvidevat, da vozila za tabo NE bodo vsi 100% upošteval predpise?
Je res tako težko razumet, da če boš preveč upočasnil na voznem ali prehitevalnem pasu, boš slej ko prej za sabo dobil enega, ki ne bo tako zelo upočasnil in bo pokalo?
Je res tako težko razumet kaj je prometna cesta in kaj se tam dela?
Glede na vašo pisarijo tule gor, je 70 zveržinih avtomobilov praktična nujnost.
Vsi mate polna usta pravil in blebetanja kaj je prav.
Noben pa nima ideje, kako zmanjšat nevarnost vsaj za par %, če jo povsem izničit žal ne moreš.
V življenu sem imel eno samo nesrečo: babura neposobna je parkirala na pospeševalnem pasu.
Policaj je ocenu da nism ničesar kriv in mi ni nalimal niti prekrška glede varnostne or whatever. Je pa ta babura bla povsem vašega tipa: ker se ni mogla po njeno 'varno' vključit na vozni pas, je pač nardila to kar ji je preostalo.. ustavila.
In pacinti v tejle temi dobesedno predlagate parkiranje na voznem pasu, ker pred sabo premalo vidite. Drastično počasnejša vožnja pri taki vidljivosti JE enakovredno parkiranju. In če to že počneš se saj spokaj tja, kjer je manjša verjetnost da bo kdo peljal prehitro. TO je odstavni pas.
Takšen scenarij je minimum rizika, ta je še vedno velik a vse ostalo je Nx nevarnejše.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Sedaj ne vem, koliko časa je sploh imel Dars za opozarjanje voznikov oz. kako hitro je nastala megla, ker sicer bi morda bila še dodatna rešitev, da bi takrat zaprli avtocesto; ampak danes je lahko biti pameten.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Invictus ::
SimplyMiha je izjavil:
Oče pravi, da včasih niso imeli varnostnih pasov.
Od tod statistika.
Seveda so bili. Sam nihče se ni privezal. Ker to ob nesreči baje ni pametno. Lahko umreš ... In kulture privezovanja še ni bilo. Sicer je pa tudi danes isto. Kar lep procent voznikov, ki jih dobivajo, še vedno ni privezan.
Boljši avti in več avtocest. Ljudje se zdivjajo na avtocesti, pa ni potrebe da gonijo še po regionalki.
LEP PRIMER JE SOBOTNA NESREČA.
Bolje to kot 100 povoženih otrok in kolesarjev na regionalkah in v naseljih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
m0LN4r ::
Verjetno se bo teh 65 od zdaj naprej malo drugace peljalo pred/skozi meglo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
V življenu sem imel eno samo nesrečo: babura neposobna je parkirala na pospeševalnem pasu.
Policaj je ocenu da nism ničesar kriv in mi ni nalimal niti prekrška glede varnostne or whatever. Je pa ta babura bla povsem vašega tipa: ker se ni mogla po njeno 'varno' vključit na vozni pas, je pač nardila to kar ji je preostalo.. ustavila.
To ni tako redko kot bi si mogoče kdo mislil.
Folk si ne upa pospeševati po odstavnem pasu, čeprav je to dovoljeno. Ravno zaradi zgornje situacije.
Čeprav znajo zdaj pravniki najti člen, ki eksplicitno prepoveduje vožnjo po odstavnem pasu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
r3dkv1c4 ::
Sedaj ne vem, koliko časa je sploh imel Dars za opozarjanje voznikov oz. kako hitro je nastala megla, ker sicer bi morda bila še dodatna rešitev, da bi takrat zaprli avtocesto; ampak danes je lahko biti pameten.
Dars je imel oznake že v divači in z nasprotne smeri v postojni, kje je problem?
Problem je, ker voznikom ni na androidu utripalo, da je v razdrtem megla.
No zdaj pa hitro naredit app za android, ki bo opozarjal na meglo v razdrtem.....saj smo vendarle na tehničnem forumu.:D
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
m0LN4r ::
Mogoc pa tist, ki ni videl megle bi moral k okulistu al pa samo na cesto gledat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Markus386 ::
WarpedGone je izjavil:
Ko maš enkrat na ac zamašek na vseh treh pasovih, boš mel verižno trčenje, tudi sredi julija v idealnih vremenskih razmerah. Kolono ustavit brez da kdo koga brcne v rit v realnem pač možno ni. Svete bukve trdijo da obstaja bog, statistika in dinamika vožnje pa kažeta svoje. Verižno trčenje lahko izostane kvečjemu ob dovolj redkem prometu, ko je pojem varnostna razdalja avtomatsko garantiran. Ko je cesta prekratka, da bi vsi avtomobili na njej sploh lahko imeli prdpisano varnostno, boš naredu kaj? Na uvz postavu rdečo luč in na ac ne spustu dodatnih vozil ker je cesta že prepolna? Ja, to bi blo nujno počet, pa tega niti v predlogu še ni.
Prosim? Vsaj enkrat na mesec naletim na stoječo kolono nekje, zaradi nesreče, ali gužve, ali česa podobnega. Spomni se naprimer na vsakodnevne gužve celo poletje od razcepa kozarje, že na obvoznici pa nekje do vrhike, včasih pa še dlje. Stoječa kolona na obeh/treh pasovih. Pa ni bilo nobenega verižnega trčenja. Samo videl si vse štiri utripalke, bremzanje, in si stal v koloni, in čakal. Nič pokanja. Skoraj vsak dan tiste čase na primorki.
Seveda gre za razmere, kjer vidiš dovolj daleč, da lahko ustaviš. Če ne vidiš dovolj daleč, si omisli boljši vid (težka), ali pa znižaj hitrost (za nekatere tukaj še težja varianta), pa ne bo pokalo.
Gregor P ::
Sedaj ne vem, koliko časa je sploh imel Dars za opozarjanje voznikov oz. kako hitro je nastala megla, ker sicer bi morda bila še dodatna rešitev, da bi takrat zaprli avtocesto; ampak danes je lahko biti pameten.
Dars je imel oznake že v divači in z nasprotne smeri v postojni, kje je problem?
Problem je, ker voznikom ni na androidu utripalo, da je v razdrtem megla.
No zdaj pa hitro naredit app za android, ki bo opozarjal na meglo v razdrtem.....saj smo vendarle na tehničnem forumu.:D
Težava bi lahko bila v tem, da je bila ta specifična megla tako izjemen naravni dogodek (torej tako gosta kot le redkokdaj), zaradi katerega bi se lahko odločili, da je preprosto treba zapreti avtocesto. Saj če je močan veter ipd. se jo tudi lahko zapre, pa čisto vse lepo vidiš pred seboj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MadMicka ::
Naj da WarpedOne samo še link do članka, kjer piše, da smo imeli takšna verižna trčenja sredi poletja v lepih vremenskih razmerah. Ni mi jasno, kako lahko odrasel človek, ki zna uporabljati internet, piše take bedarije
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
St235 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj nakaldas? Par strani nazaj si nabijal da je treba v takih situacijah na polno po gasu, da se ti slucajno kdo ne zaleti v rit.
Če si tko sposopben na cesti, kot si sposoben dojet napisano... pol me tistih 70 zmečaknih sploh ne čudi...
Je res tako zelo težo razumet, da je na cesti treba predvidevat reakcije drugih?
Je res tako težo predvidevat, da vozila za tabo NE bodo vsi 100% upošteval predpise?
Je res tako težko razumet, da če boš preveč upočasnil na voznem ali prehitevalnem pasu, boš slej ko prej za sabo dobil enega, ki ne bo tako zelo upočasnil in bo pokalo?
Je res tako težko razumet kaj je prometna cesta in kaj se tam dela?
Glede na vašo pisarijo tule gor, je 70 zveržinih avtomobilov praktična nujnost.
Vsi mate polna usta pravil in blebetanja kaj je prav.
Noben pa nima ideje, kako zmanjšat nevarnost vsaj za par %, če jo povsem izničit žal ne moreš.
V življenu sem imel eno samo nesrečo: babura neposobna je parkirala na pospeševalnem pasu.
Policaj je ocenu da nism ničesar kriv in mi ni nalimal niti prekrška glede varnostne or whatever. Je pa ta babura bla povsem vašega tipa: ker se ni mogla po njeno 'varno' vključit na vozni pas, je pač nardila to kar ji je preostalo.. ustavila.
In pacinti v tejle temi dobesedno predlagate parkiranje na voznem pasu, ker pred sabo premalo vidite. Drastično počasnejša vožnja pri taki vidljivosti JE enakovredno parkiranju. In če to že počneš se saj spokaj tja, kjer je manjša verjetnost da bo kdo peljal prehitro. TO je odstavni pas.
Takšen scenarij je minimum rizika, ta je še vedno velik a vse ostalo je Nx nevarnejše.
Razloži mi v svoji omejeni logiki, kako bi lahko kdorkoli od 70 vozil v nesreči ZMANJŠAL nevarnost s tem, da bi vozil hitreje in se še z večjo hitrosjo zaletel v stoječ kamion ali druga vozila?
Kar ti nisi sposoben razumet je, da če ne vidiš ceste moraš predvidevat, da je lahko na njej ovira in moraš bit sposoben pred to oviro ustavit. in 70 zveriženih avtomobilov je posledica točno te neumnosti.
Drastično počasnejša vožnja od česa? Od stoječega kamiona, ki blokira celo cesto? 50km/h je v izjemno gosti megli povsem primerna hitrost, ker ti omogoča, da preprečiš nalet na stoječo oviro v obliki kamiona. Da bi 50km/h vozil po prehitevalnem pasu na prazni avtocesti pa mi na kraj pameti ne pade. Prehitevalni pas je v takšnem primeru bližnjica do naravne selekcije za vse pametnjakoviče, ki varno vozijo 130km/h pri vidljivosti 50m. Psihopat, ki me bo na voznem pasu nabil v rit, pa je še vedno boljša izbira od čelnega trčenja v stoječ kamion.
m0LN4r ::
Kakorkoli 80+ kmh je cez gosto meglo isto, kot z zaprtimi ocmi... Zgleda jih veliko prakticira zaprte oci tudi nad 130+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
Težava bi lahko bila v tem, da je bila ta specifična megla tako izjemen naravni dogodek (torej tako gosta kot le redkokdaj)
A.... smo si ogledali isti video? Ker, še enkrat, na tistem ki je bil tukaj linkan (dashboard) megla sploh ni huda. Daleč od tega da bi jo lahko kdorkoli krivil (še manj pa DARS, ker kao ni opozarjal dovolj). Jaz najmanj 2x tedensko vozim skozi hujšo (pa, zanimivo, ni treba cest zapirat... pa tud nesreč ni zaradi tega). Je pač zima. Megla je, baje, pričakovan pojav (spolzko cestišče tudi).
Life is as complicated as we make it...
perci ::
Kakorkoli 80+ kmh je cez gosto meglo isto, kot z zaprtimi ocmi... Zgleda jih veliko prakticira zaprte oci tudi nad 130+
Če že delaš, potem narediš orng.
Težava bi lahko bila v tem, da je bila ta specifična megla tako izjemen naravni dogodek (torej tako gosta kot le redkokdaj)
A.... smo si ogledali isti video? Ker, še enkrat, na tistem ki je bil tukaj linkan (dashboard) megla sploh ni huda. Daleč od tega da bi jo lahko kdorkoli krivil (še manj pa DARS, ker kao ni opozarjal dovolj). Jaz najmanj 2x tedensko vozim skozi hujšo (pa, zanimivo, ni treba cest zapirat... pa tud nesreč ni zaradi tega). Je pač zima. Megla je, baje, pričakovan pojav (spolzko cestišče tudi).
Tudi meni se ne zdi tako gosta megla. Kar se tudi lepo vidi iz ustavljanja vozila s kamero, ki je imelo po ustavitv še vsaj 20m lufta pred stoječim vozilom. Pri tem, da je bila njegova hitrost cca 70-80kmh.
Očitno je problem, da je romunski kamiondžija spal ali gledal film.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
m0LN4r ::
Ja un na posnetku je bolj komot ustavil, kot jaz zadnjic v Sankt Pankraz na snegu in megli....
Potem sta tista dva kretena, ki sta se zabila mela kr posteno vecjo hitrost in zaprte oci.
Pa tak dragi bmw (bog i batina na cesti), pa se ni uspel ustavt...
Ahjoj
Potem sta tista dva kretena, ki sta se zabila mela kr posteno vecjo hitrost in zaprte oci.
Pa tak dragi bmw (bog i batina na cesti), pa se ni uspel ustavt...
Ahjoj
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
Razloži mi v svoji omejeni logiki, kako bi lahko kdorkoli od 70 vozil v nesreči ZMANJŠAL nevarnost s tem, da bi vozil hitreje in se še z večjo hitrosjo zaletel v stoječ kamion ali druga vozila?
Tako da samega sebe na ta način izloči iz genskega bazena.
Ja, malo morbidno... pa žleht.
Life is as complicated as we make it...
perci ::
Ja un na posnetku je bolj komot ustavil, kot jaz zadnjic v Sankt Pankraz na snegu in megli....
Potem sta tista dva kretena, ki sta se zabila mela kr posteno vecjo hitrost in zaprte oci.
Pa tak dragi bmw (bog i batina na cesti), pa se ni uspel ustavt...
Ahjoj
A je komu jasno, kaj je bilo s tistim bmw-jem glede na to, kako je priletel na stran? Je ročno zategnu pred trkom? Al je izklopu TCS in probal reševat situacijo z driftanjem?
St235 ::
Je res tako težo predvidevat, da vozila za tabo NE bodo vsi 100% upošteval predpise?
Nič težje kot predvidevat, da vozila pred tabo ne bodo upoštevala predpisov in lahko pride do tčenja.
Je res tako težko razumet, da če boš preveč upočasnil na voznem ali prehitevalnem pasu, boš slej ko prej za sabo dobil enega, ki ne bo tako zelo upočasnil in bo pokalo?
Nič težje kot razumet, da če boš vozil prehitro ne boš mogel preprečit naleta.
Noben pa nima ideje, kako zmanjšat nevarnost vsaj za par %, če jo povsem izničit žal ne moreš.
Bistveno večja nevarnost je z 100km/h priletel v stoječa vozila med katerimi tečejo ljudje, kot fasat kretena v rit. Število mrtvih in težje poškodovanih to soboto je to jasno pokazalo.
m0LN4r ::
Ja un na posnetku je bolj komot ustavil, kot jaz zadnjic v Sankt Pankraz na snegu in megli....
Potem sta tista dva kretena, ki sta se zabila mela kr posteno vecjo hitrost in zaprte oci.
Pa tak dragi bmw (bog i batina na cesti), pa se ni uspel ustavt...
Ahjoj
A je komu jasno, kaj je bilo s tistim bmw-jem glede na to, kako je priletel na stran? Je ročno zategnu pred trkom? Al je izklopu TCS in probal reševat situacijo z driftanjem?
Verjetn ga je se un drug avto mal porinu, sicer pa clovk je prletu, kot da sploh ni bremzal... kaka rocna neki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Ja un na posnetku je bolj komot ustavil, kot jaz zadnjic v Sankt Pankraz na snegu in megli....
Potem sta tista dva kretena, ki sta se zabila mela kr posteno vecjo hitrost in zaprte oci.
Pa tak dragi bmw (bog i batina na cesti), pa se ni uspel ustavt...
Ahjoj
A je komu jasno, kaj je bilo s tistim bmw-jem glede na to, kako je priletel na stran? Je ročno zategnu pred trkom? Al je izklopu TCS in probal reševat situacijo z driftanjem?
Misliš črn bmw, ki ga vrže pred kamero? Jaz sem si predstavljal, da je to eno od vozil, ki jih je odbilo ko je nekdo priletel v kolono.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Pithlit ::
A je komu jasno, kaj je bilo s tistim bmw-jem glede na to, kako je priletel na stran? Je ročno zategnu pred trkom? Al je izklopu TCS in probal reševat situacijo z driftanjem?
Malo se je postrani ustavil ker se je hotel prednjemu avtu izognit... takrat mu je pa un srebrn avtek (ki je pol na njem pristal) v njega (prosto po warpedone-ovi logiki) priletel.
Da pač ne bojo samo vozniki BMW-jev krivi. Pa, imho, kar realen scenarij.
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
Dejstvo je, da se je voznik "dashcama" tako KOMOT ustavil, da se je prakticno ustavil ze 10m pred stojecim avtom in potem lepo kruzal na odstavni pas.
Za njim pa poooof, kot dva metka. 100% sem preprican, da si je mislu "zaka pa un debil bremza"
BMWje videl torej se meglenke IN bremz luci pred sabo na priblizno isti razdalji, ukrepal pa NI.
Ze ve zakaj je imel dashcam prizgan...
PS:
Pricevanje je pa v SLO itak vec, kot pol laganja. Sam da zavarovalnica placa cim vec penez.
Za njim pa poooof, kot dva metka. 100% sem preprican, da si je mislu "zaka pa un debil bremza"
BMWje videl torej se meglenke IN bremz luci pred sabo na priblizno isti razdalji, ukrepal pa NI.
Ze ve zakaj je imel dashcam prizgan...
PS:
Pricevanje je pa v SLO itak vec, kot pol laganja. Sam da zavarovalnica placa cim vec penez.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
perci ::
Dva videa sta. Na enem tisti bmw prileti dost uizi postrani skoraj do odstavnega pasu. Potem pa pride romunski šleper od zadaj in razfuka vse po vrsti in tistega BMW vrže še bolj na odstavni pas.
Zanima me tisti prvi del, drugi (ko prileti šleper) mi je jasen.
Zanima me tisti prvi del, drugi (ko prileti šleper) mi je jasen.
m0LN4r ::
Mimogrede... Na drugi strani AC ni blo megle?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
perci ::
Tole je prvi video - to me zanima. Šleper prileti kasneje ko je popoln razfuk. Ni mi jasno, ker je še una octavia vmes in je moral res čudno prileteti.
Glede AC na drugi strani megle - Seveda je ni bilo, zato se je tudi tako lepo videlo tisti tovornjak, kako blenda. Ane?
Glede AC na drugi strani megle - Seveda je ni bilo, zato se je tudi tako lepo videlo tisti tovornjak, kako blenda. Ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
SuperVeloce ::
V življenu sem imel eno samo nesrečo: babura neposobna je parkirala na pospeševalnem pasu.
Policaj je ocenu da nism ničesar kriv in mi ni nalimal niti prekrška glede varnostne or whatever. Je pa ta babura bla povsem vašega tipa: ker se ni mogla po njeno 'varno' vključit na vozni pas, je pač nardila to kar ji je preostalo.. ustavila.
Če je to res... ja babura je mogoče kriva za povzročitev splošne nevarnosti z napačno odločitvijo. Samo če se pri normalni vidljivosti zakantaš v stoječi avto, se bi zelo lepo raztreščil v soboto ob tisti pleh. Mogoče bi se jaz tudi, ne vem, ampak ti bi se zagotovo.
Da je policaj krivdo pripisal samo njej, je dejansko odpustek tebi, ker stoječi ali močno zavirajoči avto na pospeševalnem pasu mogoče spada pod nepredvidene situacije, vendar to ne zmanjšuje tvojega dela krivde. Pravzaprav, s tem ko ti je odpustil tvoj del krivde z napačno odločitvijo, ti je zelo očitno napihnil ego.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
m0LN4r ::
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Ta posnetek je se bolsi, lepo se vidi, kako je cez celoten posnetek hitrost avtov izredno visoka
Ta posnetek je se bolsi, lepo se vidi, kako je cez celoten posnetek hitrost avtov izredno visoka
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pegasus ::
Halo ljudje ... še kar nabijate ...
A ne bi nekdo naredil fscking mobile appa, ki iz gpsa odbira hitrost in jo broadcasta okrog ter hkrati posluša za te broadcaste od bližnjih mobilcev? There's money to be made here ...
A ne bi nekdo naredil fscking mobile appa, ki iz gpsa odbira hitrost in jo broadcasta okrog ter hkrati posluša za te broadcaste od bližnjih mobilcev? There's money to be made here ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39146 (33343) | dzinks63 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27042 (23191) | Mare2 |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18262 (15331) | terezijslo |
» | Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 72532 (56970) | Matako |
» | Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17651 (14221) | timej98 |