Forum » Na cesti » Nesreča na primorski avtocesti
Nesreča na primorski avtocesti
r3dkv1c4 ::
torej je profesionalni voznik divjal. fajn
Tole ni bil profesionalni voznik, ker furgon ni tovorno vozilo, katerega lahko upravljajo profesionalni vozniki.
Furgon je tip nadgradnjel, vozilo, ki se je prvo zaletelo v kamion, pa se lahko vozi z B kategorijo, ker je njegova NDM manjša od 3,5t.
tip ki se profesionalno ukvarja z vožnjo ni profesionalen voznik? Kaj pa je potem? dostavljalec pic?
Ti prav lepo pristoji, ko se delaš budalo.
Po tvoji logiki sem potem jaz profesionalni voznik, ko grem s furgonom od kolega po omare v ikeo.
Svašta majka rodi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Thuban ::
seveda si, če služiš s prevozom biločesa. Če ne služiš pač nisi profesionalen. Saj veš, to je edina razlika med amaterji in profesionalci. Ali služijo z nečim ali ne.
SSKJ profesionálen -lna -o prid. (a?) poklicen:
prosim, nauči se slovenščine. Je lepa.
SSKJ profesionálen -lna -o prid. (a?) poklicen:
prosim, nauči se slovenščine. Je lepa.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
harvey ::
S tiskovne konference, vir siol.net
Sprožili so informacije na nadvoznih portalih, prav tako so o megli poročale radijske postaje v prometnih obvestilih. Prve informacije o megli je Dars objavil ob enajsti uri.
"Poudariti moram, da vozniki hitrosti niso zmanjšali. Največje hitrosti iz smeri Kopra proti Ljubljane so bile v urah pred nesrečo alarmantne. Hitrosti so bile izredno visoke. Med Senožečami in Divačo so bile hitrosti od 170 do 185 kilometrov na uro, povprečne pa so bile okrog 120 ali 130 kilometrov na uro. Ob deseti uri zvečer so bile hitrosti spet izredno visoke, zato opozarjamo na nespoštovanje hitrostnih omejitev in premajhno varnostno razdaljo," je dodal Zorin.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
solatko ::
Edini problem, ki ga jaz osebno vidim je to, da se do dovoljenja za najkompleksnejše človeško opravilo, pride, prelahko. Cca 60%-ov voznikov, za to opravilo ni sposobnih, tako fizično, kot mentalno.
Čemu ljudje, ki vidijo, da se v prometu, kot vozniki ne znajdejo najbolje, ne uporabljajo raje javni prevoz in nehajo ogrožati sebe in druge udeležence.
70%-ov voznikov ni sposobno pravilno reagirati ob nekem nepričakovanem dogodku. Dobri vozniki predvidevajo vse možne situacije, slabi se niti ne zavedajo, da situacije sploh so.
Za tako situacijo so krivi tako zakonodajalci, katerim ne uspe spraviti skupaj pametno prometno politiko, kot prodajalci vozil, ki prodajajo vedno "varnejše" in "pametnejše" avtomobile, ki pa nimajo senzorja za izločanje nesposobnih ali raztresenih upravljalcev.
Vedno več "varnostnih" pripomočkov v vozilih, bolj zaposluje voznike, kot sama vožnja in dogajanje v prometu.
Čemu ljudje, ki vidijo, da se v prometu, kot vozniki ne znajdejo najbolje, ne uporabljajo raje javni prevoz in nehajo ogrožati sebe in druge udeležence.
70%-ov voznikov ni sposobno pravilno reagirati ob nekem nepričakovanem dogodku. Dobri vozniki predvidevajo vse možne situacije, slabi se niti ne zavedajo, da situacije sploh so.
Za tako situacijo so krivi tako zakonodajalci, katerim ne uspe spraviti skupaj pametno prometno politiko, kot prodajalci vozil, ki prodajajo vedno "varnejše" in "pametnejše" avtomobile, ki pa nimajo senzorja za izločanje nesposobnih ali raztresenih upravljalcev.
Vedno več "varnostnih" pripomočkov v vozilih, bolj zaposluje voznike, kot sama vožnja in dogajanje v prometu.
Delo krepa človeka
Utk ::
S tiskovne konference, vir siol.net
Sprožili so informacije na nadvoznih portalih, prav tako so o megli poročale radijske postaje v prometnih obvestilih. Prve informacije o megli je Dars objavil ob enajsti uri.
"Poudariti moram, da vozniki hitrosti niso zmanjšali. Največje hitrosti iz smeri Kopra proti Ljubljane so bile v urah pred nesrečo alarmantne. Hitrosti so bile izredno visoke. Med Senožečami in Divačo so bile hitrosti od 170 do 185 kilometrov na uro, povprečne pa so bile okrog 120 ali 130 kilometrov na uro. Ob deseti uri zvečer so bile hitrosti spet izredno visoke, zato opozarjamo na nespoštovanje hitrostnih omejitev in premajhno varnostno razdaljo," je dodal Zorin.
No vidte, eni so se vozili 180, vi se bi pa 50. Oboji so približno enaki krivi.
Markus386 ::
SuperVeloce ::
Na odseku kjer je vozil nekdo 180 zelo verjetno ni bilo vidljivosti 30m ali karkoli blizu temu, če je pa bila, je pa čudež, da je sploh zadel ovinek, kaj šele sublimiru svoj avto ob tovornjak. In ko je vidljivost 30m, je 50 edina pametna omejitev, pa četudi je eno uro nazaj vreme omogočalo na tem odseku 130kmh. Ne se norca delat.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
chinko ::
"Poudariti moram, da vozniki hitrosti niso zmanjšali. Največje hitrosti iz smeri Kopra proti Ljubljane so bile v urah pred nesrečo alarmantne. Hitrosti so bile izredno visoke. Med Senožečami in Divačo so bile hitrosti od 170 do 185 kilometrov na uro, povprečne pa so bile okrog 120 ali 130 kilometrov na uro. Ob deseti uri zvečer so bile hitrosti spet izredno visoke, zato opozarjamo na nespoštovanje hitrostnih omejitev in premajhno varnostno razdaljo," je dodal Zorin.
No vidte, eni so se vozili 180, vi se bi pa 50. Oboji so približno enaki krivi.
Samo bedak ali humorist lahko izjavi kaj takšnega. Upam, da se hecaš. Sicer pa bejzbolka!
Če je nimate, lahko v prtljašnik vržete tudi sekiro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: chinko ()
Thuban ::
Romunski voznik furgona trčil v ukrajinskega voznika tovornega vozila.
dobro veš da sta oba služila s prevozom. Torej sta po definiciji profesionalna voznika. In ja, v tistih državah je tihotapljenje poklic :D
Profesija : poklic.
Profesionalen : poklicen.
dobro veš da sta oba služila s prevozom. Torej sta po definiciji profesionalna voznika. In ja, v tistih državah je tihotapljenje poklic :D
Profesija : poklic.
Profesionalen : poklicen.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
sheeshkar ::
poweroff ::
Ko berem tole temo mi pride na misel:
https://pbs.twimg.com/media/Busz-I5IYAA...
Brez skrbi, prostora je še dovolj, kar lepo nadaljujte.
https://pbs.twimg.com/media/Busz-I5IYAA...
Brez skrbi, prostora je še dovolj, kar lepo nadaljujte.
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: poweroff ()
bMozart ::
Tako da če je tole v megli veliko bolj pogost pojav kot običajno (kar po logike je) bi rabil držat večjo razdaljo kot običajno, ki je pa ironično ravno zaradi megle ne moreš.Še vedno bluziš. V megli (dokler je vidljivost večja od 0) lahko kljub vsemu držiš poljubno dolgo varnostno razdaljo.
Prber še enkrat svoj stavek
Upam da trolaš, ali pa nisi razumel strukture ki sem ti jo opisal. Kakorkoli sm s tabo debato zaključu.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
SuperVeloce ::
Držiš varnostni razdaljo, dokler je vidljivosti, da sploh vidiš avto, ko je vidljivost manjša od razdalje pred avtomobilom pa le-ta postane ocena za hitrost.. pa saj to vsi razumemo in verjetno sta to mislila oba.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Markus386 ::
Varnostna razdalja (teh famoznih 2s oziroma 1s v koloni) velja le, če se obe vozili premikata, ker se upošteva zavorna pot obeh vozil.
V tako gosti megli je pomembno, da vidiš tudi celotno zavorno pot, in da veš da je le-ta frej. Če je vidljivost samo 10m, je treba tudi hitrost tako prilagodit, da v teh 10m ustaviš.
V tako gosti megli je pomembno, da vidiš tudi celotno zavorno pot, in da veš da je le-ta frej. Če je vidljivost samo 10m, je treba tudi hitrost tako prilagodit, da v teh 10m ustaviš.
r3dkv1c4 ::
Romunski voznik furgona trčil v ukrajinskega voznika tovornega vozila.
dobro veš da sta oba služila s prevozom. Torej sta po definiciji profesionalna voznika. In ja, v tistih državah je tihotapljenje poklic :D
Profesija : poklic.
Profesionalen : poklicen.
Ne vem, niti ti ne veš(ampak se delaš brihto).
Od kje ti podatek, da je bil tip profi voznik?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
dzinks63 ::
Veliko se vas sprašuje kako hitro se voziti po avtocesti v megli, severno od nas imajo kot neke polkroge ob vozišču in se po teh ravnaš, sem precej razmišljal o tem in mi je nekako najbolj enostaven izračun, koliko metrov ceste vidiš pred sabo, toliko km/h bi naj še bila največja dovoljena hitrost, torej za 100m vidljivosti, 100km/h ali 50m vidljivosti, 50km/h, mislim da je tole dober približek in če bi se vsi tako vozili, umrlih ne bi preštevali.
r3dkv1c4 ::
@dzinks63 se strinjam in zadeve delujejo.
Pri nas imamo testno traso na štajerskem kraku ampak kaj, ko ljudje ne znajo brat znakov.
Recimo italijani, ki so znani po hudih nesrečah zaradi megle, so se skozi tragedije naučili, da je upoštevanje teh označb ključno za preživetje v takih situacijah.
Oni imajo še dodatne utripajoče rumene luči na odbojni ograji, ki se aktivirajo ob zelo gosti megli oz. ko vidljivost pade pod 100m.
Pri nas imamo testno traso na štajerskem kraku ampak kaj, ko ljudje ne znajo brat znakov.
Recimo italijani, ki so znani po hudih nesrečah zaradi megle, so se skozi tragedije naučili, da je upoštevanje teh označb ključno za preživetje v takih situacijah.
Oni imajo še dodatne utripajoče rumene luči na odbojni ograji, ki se aktivirajo ob zelo gosti megli oz. ko vidljivost pade pod 100m.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
mirator ::
S kakšno hitrostjo se voziti po megli? Najlažje je upoštevati univerzalno 2 sekundno pravilo za varnostno razdaljo. To pomeni, da si izračunaš pri dani vidljivosti, hitrost s katero razdaljo vidnosti prevoziš v dveh sekundah:
hitrost = razdalja vidljivosti(m)/2(s)x3 km/h.
hitrost = razdalja vidljivosti(m)/2(s)x3 km/h.
jype ::
Nč ni treba računat, lepo gledaš kolk časa mine od takrat, ko se nekaj pojavi v vidnem polju do takrat, ko izgine pod havbo. Če manj kot dve sekundi, voziš prehitro.
Thuban ::
Jaz računam po tej enačbi, nikoli se še nisem zmotil pri hitrosti:
prvi del:
drugi del:
Problem ?
štet 2 sekundi pa ne znaš?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Mare2 ::
štet 2 sekundi pa ne znaš?
Štet je tudi treba znat, ja. :)
... da ne bo kdo štoparico vzel v roke in meter...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
SuperVeloce ::
A lahko nehaš v tej temi mešati pretiravanje voznikov v drugačnem vremenu... Tukaj je bilo pretiravanje izključno navzgor.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Stari maček ::
Stari maček je izjavil:
No, dečki, namesto, da nabijate vsak svojo teorijo napišite, katera hitrost bi bila najprimernejša za vožnjo v taki megli. Potem pa vam bom dokazal, da bi kljub temu prišlo do nesreče.
Takšna, da se pri izvozu Senožeče zavije dol in na Razdrtem nazaj na avtocesto.
fog? get the fuck off the highway.
Napisal si edini pravi odgovor. Dokler pa je Ac v taki megli odprta, je pa podobno tomboli....vse ostale variante imajo napake.
T-h-o-r ::
oh wow, en idiot na 24 ur je priznal, da bi v avtomobile priletel s vsaj 130 km/h, če ne bi bilo "moškega z lučko"
upam, da vsaj tega idiot zaprejo, jezus kristus, pa kateri norec vozi 130 ali celo več po cesti, kjer ne vidiš 50 metrov naprej? sem se peljal eno noč prej iz kopra proti lj, ista megla, vozil 70, vidljivost zelo slaba, par avtomobilov me je prehitelo kot za šalo
nekateri idioti sprašujete, kakšna pa je sploh primerna hitrost ob slabi vidljivosti? jebem vam mater - takšna, da lahko ustaviš, če je pred tabo nepremična ovira, ne pa da se zabiješ v njo s 130 km/h ali več
folk je treba res v gulage zbasat, vsaj nekaj pametnega je stalin pogruntal
upam, da vsaj tega idiot zaprejo, jezus kristus, pa kateri norec vozi 130 ali celo več po cesti, kjer ne vidiš 50 metrov naprej? sem se peljal eno noč prej iz kopra proti lj, ista megla, vozil 70, vidljivost zelo slaba, par avtomobilov me je prehitelo kot za šalo
nekateri idioti sprašujete, kakšna pa je sploh primerna hitrost ob slabi vidljivosti? jebem vam mater - takšna, da lahko ustaviš, če je pred tabo nepremična ovira, ne pa da se zabiješ v njo s 130 km/h ali več
folk je treba res v gulage zbasat, vsaj nekaj pametnega je stalin pogruntal
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
r3dkv1c4 ::
S kakšno hitrostjo se voziti po megli? Najlažje je upoštevati univerzalno 2 sekundno pravilo za varnostno razdaljo. To pomeni, da si izračunaš pri dani vidljivosti, hitrost s katero razdaljo vidnosti prevoziš v dveh sekundah:
hitrost = razdalja vidljivosti(m)/2(s)x3 km/h.
Problem je in ga opažam tedensko na tem delu, da ljudje v dani situaciji pozabijo na svetlobne naprave in ne prižgejo obeh meglenk.
Ponavadi ljudje vozijo s prižgano zadnjo v najlepšem sončnem dnevu in nimajo niti pojma kaj sveti tista oranžna lučka na armaturi.
Ko pa zagledajo meglo se pa poserjejo in letijo na polno skozi.
Preredko se srečajo vozniki s podobnimi razmerami in potem so nevedni, ker ne znajo primerno odreagirat.
Lahko pa rečem, da na tem odseku nisem opazil megle, ko pa so naredili še ac proti vipavi pa se ob takih temperaturah konstantno pojavlja.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Spajky ::
... pa nobeden ni pomislil, da ponavadi megla napravi kondenz na cestišču - postane mokro ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
BigWhale ::
Ko se pa svaljkate po prehitevalnem pasu z 80 km/h, ker šparate avto in bencin, pa to ni nevarno.
O neki megli smo se pogovarjal, al kako?
Da ne govorim o funkcionalni nepismenosti.
Ja, dejmo rajs ne govorit o tem.
Če prva dva ne bi po nepotrebnem zavirala, ko sta zapeljala v meglo, in bila vsaj malo sposobna vozit avto, te nesreče sploh ne bi bilo. Sicer pa počakajmo na vzrok ...
Ne ves zaradi cesa sta zavirala, in ce sta zavirala _samo_ zaradi megle, sta zato, ker NISTA VEDLA KAJ JE NOT V MEGLI. Za nesreco je pa KRIV debil (so krivi debili), ki ju je nabasal, ker je zapeljal v meglo v kateri ni videl, da sta not dva, ki sta upocasnila, ker FUCKING NISTA VIDLA KAJ JE NOT!
Vzroki in posledice ti niso cist jasne. Zaviras zato, ker ne vidis kam se peljes. Ce ne zaviras si debil. Ce samo upocasnis, si mal manjsi debil, ker se bos namesto s 130km/h zaletel z 80km/h. Tvoji glavi je v bistvu vseeno, zdrobila se bo pri obeh hitrostih. Vsakrsni izgovori, na to, da uni spredaj neb smel tolk hitr zavirat so kolosalni debilizmi.
Tle pa folk razmislja "rajs bom zapelju full ahead flank v meglo, v kateri nic ne vidim kaj je not, lahk je alien space ship parkiran sred ceste, ker ce bom bremzal se mi bo en debil, k ne bremza zabil v rit".
BigWhale ::
štet 2 sekundi pa ne znaš?
To smo ze v eni drugi temi ugotovili, da vecina ljudi ni sposobna stet teh dveh sekund, da bi si izmerila varnostno razdaljo.
... pa nobeden ni pomislil, da ponavadi megla napravi kondenz na cestišču - postane mokro ...
Se pravi moras voziti se pocasneje. Al si to mislil, da jim je olajsevalna okoliscina? :))
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
HotBurek ::
Najboljš je ene 80-100km/h v meglo. Če se zaletiš, vsaj oni za tabo slišijo in vejo, da je nekaj narobe.
Če greš 50km/h pa se ne zaletiš, pol oni za tabo ne slišijo in se isto zaletijo. :(
Če greš 50km/h pa se ne zaletiš, pol oni za tabo ne slišijo in se isto zaletijo. :(
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
HotBurek ::
Misliš 230km/h? Al res 130km/h?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
energetik ::
Nč ni treba računat, lepo gledaš kolk časa mine od takrat, ko se nekaj pojavi v vidnem polju do takrat, ko izgine pod havbo. Če manj kot dve sekundi, voziš prehitro.To je, če se un pred tabo tudi giblje z enako hitrostjo. V megli pa moraš pričakovati stoječo oviro in moraš šteti različno, odvisno od hitrosti.
Nekaj izračunov z odličnim reakcijskim časom 1sek z normalnimi zimskimi gumami na mokri cesti (0,7G pospeška), da vemo o kakšnih časih in zavornih razdaljah se pogovarjamo:
50km/h 28m 3,0s 70km/h 47m 3,8s 100km/h 84m 5,0s 130km/h 131m 6,3s 150km/h 168m 7,1sTorej če greš v meglo s 100km/h, moraš točko vidljivosti prevoziti šele čez 5 sekund, da lahko ustaviš do stoječe kolone, ki se pojavi pred tabo. Če vidiš samo 2 sekundi naprej, moraš iti 25km/h. Če vzameš reakcijski čas 3s (kar je še dobro za povprečneža, ki brska po FB ali išče radijsko postajo), postanejo številke absurdno velike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Thuban ::
Če vidiš samo 2 sekundi naprej, moraš iti 25km/h.
računaš narobe.... če vidiš 2 sekundi naprej pri 100 kmh, vidiš 2 sekundi naprej pri 100 kmh kar NI isto kot 2 sekundi pri 25 kmh.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
perci ::
Ampak ker je fajn ostati živ, je bolj voziti malo hitreje (recimo 50kmh), ker pri tej hitrosti ne boš nikogar ubil, poleg tega pa nihče ne bo ubil tebe, če bo za tabo vozil 100kmh.
Poleg tega imaš v taki megli nastiman tempomat, nogo pa pripravljeno na bremzi, zato je lahko reakcijski čas nižji.
Tisti, ki v megli vozijo več kot 100kmh, pa si dejansko zaslužijo bejzbolko.
Najbolj mi je hecno, da je ta megla, ki je na posnetku, daleč od tiste najhujše, v kateri sem po avtocesti že vozil. In problem očitno ni bil samo v tem, da je folk vozil prehitro ampak da dejansko tudi ni bil zbran.
Mimogrede, avto na posnetku (snemalec) je vozil enih 80kmh po premikanju okolice sodeč pa je ustavil brez problema 20m pred vozili.
Poleg tega imaš v taki megli nastiman tempomat, nogo pa pripravljeno na bremzi, zato je lahko reakcijski čas nižji.
Tisti, ki v megli vozijo več kot 100kmh, pa si dejansko zaslužijo bejzbolko.
Najbolj mi je hecno, da je ta megla, ki je na posnetku, daleč od tiste najhujše, v kateri sem po avtocesti že vozil. In problem očitno ni bil samo v tem, da je folk vozil prehitro ampak da dejansko tudi ni bil zbran.
Mimogrede, avto na posnetku (snemalec) je vozil enih 80kmh po premikanju okolice sodeč pa je ustavil brez problema 20m pred vozili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Thuban ::
da vemo o kakšnih časih in zavornih razdaljah se pogovarjamo:
50km/h 28m 3,0s
70km/h 47m 3,8s
100km/h 84m 5,0s
130km/h 131m 6,3s
150km/h 168m 7,1s
ne, reakcijski čas se ne povečuje z višjo hitrostjo. Reakcijski čas je ves čas isti. Se pa podaljšuje zavorna pot in v reakcijskem času rpevoziš več, ja.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
energetik ::
Nisem tega mislil. Hotel sem reči, da če si preštevaš do 2s kot običajno, se lahko pelješ kvečjemu 25km/h. 1s reakcije + 1s zaviranja od 25-0km/h.Če vidiš samo 2 sekundi naprej, moraš iti 25km/h.
računaš narobe.... če vidiš 2 sekundi naprej pri 100 kmh, vidiš 2 sekundi naprej pri 100 kmh kar NI isto kot 2 sekundi pri 25 kmh.
Sem kar prav zapisal, to ni reakcijski čas ampak celotna pot ustavljanja, torej reakcijski 1s + zaviralna pot. Če pričakuješ stoječo kolono, moraš imeti toliko sekund vidnega polja, kot je v tabeli.da vemo o kakšnih časih in zavornih razdaljah se pogovarjamo:
50km/h 28m 3,0s
70km/h 47m 3,8s
100km/h 84m 5,0s
130km/h 131m 6,3s
150km/h 168m 7,1s
ne, reakcijski čas se ne povečuje z višjo hitrostjo. Reakcijski čas je ves čas isti. Se pa podaljšuje zavorna pot in v reakcijskem času rpevoziš več, ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
AC_DC ::
Kaj predstavljajo številke v 2 in 3 stolpcu (m in s) - formula ?
Od 70 kmh dalje prevoziš v 1 sekundi in reakcijskim časov 1s (19.44 + 19.44) m oz 2* 19.44 = 38.89 m, 47m predstavlja zaviranje na polno iz 70 na 0 kmh pri reakcijskem času 1s ?
Od 70 kmh dalje prevoziš v 1 sekundi in reakcijskim časov 1s (19.44 + 19.44) m oz 2* 19.44 = 38.89 m, 47m predstavlja zaviranje na polno iz 70 na 0 kmh pri reakcijskem času 1s ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
energetik ::
Kaj predstavljajo številke v 2 in 3 stolpcu (m in s) - formula ?Saj sem zapisal, 2. stolpec je celotna razdalja ustavljanja, 3. pa celoten čas ustavljanja. Predpostavki sta 1 s reakcijskega časa (všteto povsod notr) ter 0,7G zaviranje.
Od 70 kmh dalje prevoziš v 1 sekundi in reakcijskim časov 1s (19.44 + 19.44) m oz 2* 19.44 = 38.89 m, 47m predstavlja zaviranje na polno iz 70 na 0 kmh pri reakcijskem času 1s ?
AC_DC ::
S tem da si računal za suho cestišče, v megli je mokro, se pot zaviranja še poveča.
http://www.policija.si/images/stories/N...
pri 50 kmh iz 28 na 38m
pri 70 kmh iz 47 na 67 m.
http://www.policija.si/images/stories/N...
pri 50 kmh iz 28 na 38m
pri 70 kmh iz 47 na 67 m.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
Thuban ::
Kaj predstavljajo številke v 2 in 3 stolpcu (m in s) - formula ?Saj sem zapisal, 2. stolpec je celotna razdalja ustavljanja, 3. pa celoten čas ustavljanja. Predpostavki sta 1 s reakcijskega časa (všteto povsod notr) ter 0,7G zaviranje.
Od 70 kmh dalje prevoziš v 1 sekundi in reakcijskim časov 1s (19.44 + 19.44) m oz 2* 19.44 = 38.89 m, 47m predstavlja zaviranje na polno iz 70 na 0 kmh pri reakcijskem času 1s ?
računaš narobe. Tisti čas ni pomemben. Pot je pomembna. Meni je vseeno če boš rabil100 sekund da se ustaviš od 100 kmh do 0 kmh, važno mi je samo da boš za to potreboval NAJVEČ takšno pot kot jo prevoziš v 1 sekundi pri hitrosti 100 kmh.
razumeš kaj ti hočem povedat? Čas je irelevanten pri zaustavljanju. Važna je samo pot. Lahko se recimo sunkovito upočasniš na 0.1 kmh če želiš in se potem s takšno hitrostjo premikaš nadaljno uro. meni je vseeno. važno da se zaustaviš v max 80 metrih.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
AC_DC ::
Reakcijski čas je pomemben, ker se zaradi njega voziš 1 s dlje (13.89, 19.44, 27.78, 36.11 in 41.67m dlje), preden začneš zavirati.
Thuban ::
ja ampak on računa neke čase zaviranja. kar je absurdno.
Mene ne zanima če ti rabiš 5 sekund od trenutka ko pritisneš na stopalko za zavoro do trenutka ko se zaustaviš. zanima me samo kakšno POT narediš v tem času.
da vemo o kakšnih časih in zavornih razdaljah se pogovarjamo:
50km/h 28m 3,0s
70km/h 47m 3,8s
100km/h 84m 5,0s
130km/h 131m 6,3s
150km/h 168m 7,1s
Mene ne zanima če ti rabiš 5 sekund od trenutka ko pritisneš na stopalko za zavoro do trenutka ko se zaustaviš. zanima me samo kakšno POT narediš v tem času.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
AC_DC ::
Iz časa zaviranja lahko izračunaš pot in obratno, gre za isto formulo.
http://www.ung.si/~arcon/fizikawww/grad...
s = v^2 / 2 * kt * 9.81
kt = 0.6 suha cesta
kt = 0.3 mokra cesta
http://www.ung.si/~arcon/fizikawww/grad...
s = v^2 / 2 * kt * 9.81
kt = 0.6 suha cesta
kt = 0.3 mokra cesta
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
Thuban ::
Samo gre za irelevanten podatek. V prometu je važna izključno samo pot.
2 sekundi varnostne razdalje sta dovolj, če nisi utrujen/pijan/star 80 let.
ps.: seveda varnostno razdaljo povečaš glede na razmere. če je mokra imaš vsaj 3-4 sekunde varnostne, če je sneg pa vsaj 5 sekund.
ma ja, te prosim. Samo še to reči da kalkulator vržeš na volan in računaš pot glede na to a voziš po asfaltu, pesku, mokremu asfaltu, snegu, brozgi in upotševaš pravi koeficient.
pacient.
2 sekundi varnostne razdalje sta dovolj, če nisi utrujen/pijan/star 80 let.
ps.: seveda varnostno razdaljo povečaš glede na razmere. če je mokra imaš vsaj 3-4 sekunde varnostne, če je sneg pa vsaj 5 sekund.
Iz časa zaviranja lahko izračunaš pot in obratno, gre za isto formulo.
http://www.ung.si/~arcon/fizikawww/grad...
s = v^2 / 2 kt * 9.81
kt = 0.6 suha cesta
kt = 0.3 mokra cesta
ma ja, te prosim. Samo še to reči da kalkulator vržeš na volan in računaš pot glede na to a voziš po asfaltu, pesku, mokremu asfaltu, snegu, brozgi in upotševaš pravi koeficient.
pacient.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
perci ::
2 sekundi sta dovolj pri normalni vidljivosti, ko vidiš naprej in držiš varnostno razdaljo do naslednjega vozila, ki se premika. V megli pa moraš pričakovati stoječo oviro (ne zavirajočo).
Thuban ::
seveda, sem dopisal. Osveži stran s ctrl+f5, slo-tech deluje slabo in ne osvežuje pravilno popravljenih postov.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
energetik ::
Samo gre za irelevanten podatek. V prometu je važna izključno samo pot.Mislim, da tukaj ti nekaj ne razumeš. Pot ali čas, oboje pove isto zadevo. Čas ustavljanja = reakcijski čas + čas zaviranja. Torej ko v megli ravno še vidiš npr. oznako na cesti, začneš šteti. Če prešteješ do takrat, ko pripelješ do tjatako, kot je v moji tabeli, si še na varni strani in sposoben ustaviti pred stoječo kolono. Če imaš še nogo na bremzi in čakaš ko sokol, potem lahko odšteješ še slabo sekundo.
2 sekundi varnostne razdalje sta dovolj, če nisi utrujen/pijan/star 80 let.
ps.: seveda varnostno razdaljo povečaš glede na razmere. če je mokra imaš vsaj 3-4 sekunde varnostne, če je sneg pa vsaj 5 sekund.
Kaj ti bo pa pomagala pot ustavljanja, ne boš verjetno hodil ven z metrom merit do kam vidiš...
Iz časa zaviranja lahko izračunaš pot in obratno, gre za isto formulo.Totalen fail, ne vem od kje so te podatke potegnili. Moje lastne meritve na mokri cesti z zimaki kažejo 0,7-0,8G na dobrem asfaltu in 0,5G na totalno zlizanem asfaltu.
http://www.ung.si/~arcon/fizikawww/grad...
s = v^2 / 2 * kt * 9.81
kt = 0.6 suha cesta
kt = 0.3 mokra cesta
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Thuban ::
Samo gre za irelevanten podatek. V prometu je važna izključno samo pot.Mislim, da tukaj ti nekaj ne razumeš. Pot ali čas, oboje pove isto zadevo. Čas ustavljanja = reakcijski čas + čas zaviranja. Torej ko v megli ravno še vidiš npr. oznako na cesti, začneš šteti. Če prešteješ tako kot je v moji tabeli, si še na varni strani in sposoben ustaviti pred stoječo kolono.
2 sekundi varnostne razdalje sta dovolj, če nisi utrujen/pijan/star 80 let.
ps.: seveda varnostno razdaljo povečaš glede na razmere. če je mokra imaš vsaj 3-4 sekunde varnostne, če je sneg pa vsaj 5 sekund.
Kaj ti bo pa pomagal pot ustavljanja, ne boš verjetno hodil ven z metrom merit do kam vidiš...
v 1 sekundi pri 100 kmh v 1 sekundi prevoziš 20 metrov. Zaustavljal se boš potem ko na mrtvo pritisneš pedalo za gas nadaljnih 50 metrov. Torej, da se ustaviš pred STOJEČO oviro moraš imeti 4 sekunde varnosnne razdalje pri hitrosti 100 kmh. Da se zaustaviš pred zaustavljajočim vozilom pa 2 sekundi.
ne razumem kako da tega ne razumeš.
ne rabiš čisto nič vleči kalkulator ven iz žepa. Lahko samo šteješ sekunde medtem ko voziš.
No, na koncu govoriva o približno isti stvari samo da si moral ti pokazati kako fino znaš izračunati natančno pot zaviranja, ki je povsem nepomembna.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39148 (33345) | dzinks63 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27060 (23209) | Mare2 |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18264 (15333) | terezijslo |
» | Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 72549 (56987) | Matako |
» | Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17651 (14221) | timej98 |