Forum » Na cesti » Nesreča na primorski avtocesti
Nesreča na primorski avtocesti
SuperVeloce ::
Kaj je delal stoječi neosvetljen šlepar na prehitevalnem pasu se pa nihče ne vpraša. Folk zapušča ugasnjena vozila brez luči in varnostnih utripalk. Ogrožanje varnosti.
Ko jaz pri svojem ugasnem motor, se meglenke ugasnejo. Če dam nazaj kontakt, jih moram ponovno prižgati, si ne zapomne prejšnega stanja. Če vzamem ključ ven, se ugasnejo tudi ostale luči. Folk v paniki in šoku je jasno naredil vsaj eno (pomotoma ugasnil meglenko), če ne kar oboje. Zato pa vidna razdalja ni enaka temu, kdaj ti zagledaš močne meglenke, ampak ko zagledaš neosvetljen objekt na cesti.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Mehmed ::
Ne vem za ostale, samo ce moram izbirat a se celno zabijem v nekaj s 130 ali pa meni nekdo s 130 v rit ko peljem 50 imam raje drugi scenarij. Manj boli pa ne bo na moji vesti.
šernk ::
Kdo je rekel da treba prebitro? Kako ves da je prvo pocasnelo vozilo ravno prav hitro in ne prepocasi? Morda bi se tudi s 80 normalno ustavil, on je pa vozil 40, dokler ga ni nekdo nabil, ki je mislil da je tudi 100 varno. Ce se vozis dalec pocasneje od ostalih nisi za na cesto. Niti ne vem zakaj bi se vozil po cesti, po kateri se vsi ostali vozijo dvakrat hitreje. Jaz si ze ne bi upal.
glede na zgornji video je bila vidljivost krepko manjša od 50m. to pa pomeni avtomatsko omejitev hitrosti na 50km/h max! oz če oceniš da to ni dovolj varno lahko greš še počasneje. ko je 100% jasno sredi poletja pri +30°C pa vsi 80km/h po regionalkah, ker več niste sposobni vozit. a v najhujši megli pa naenkrat rata 90% ljudi sposobnih vozit 80km/h čeprav ne vidijo nič naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bMozart ::
Varnostno razdaljo je v megli nemogoče držati, ker ne vidiš do naslednjega avta... namreč ko ga vidiš oz opaziš si že preblizu. Eni ne razumejo, da je vožnja v megli taka kot da ti bi med vožnjo za volanom nekdo zavezal oči. In če ti nekdo bi, je edino logično upočasniti vožnjo, zaviti na stran in ustavit. Oziroma, ko se megla začne zaviti na prvem odseku dol z avtoceste. Ob vremenski napovedi da bo megla ne iti na cesto že v osnovni.
V zadnem letu, ko se s prevozi.org vozim z različnimi vozniki po primorski avtocesti, lahko rečem samo Vsakemu četrtemu vozniku moram rečt naj bolj počasi fura. In pol me eni čudno gledajo in jim ni prav . Prejšnji teden je en "lepo" fural 140, in pol ga je med vožnjo nekaj pičilo in je pritisnil na gas in šel 180 do 190 za dve minuti. Spet en drug je mislil furat 160 v dežju, sem mu rekel in je fural 135, se je še vedno čutilo da plavamo, razmere so ble za 100km/h.
Eh ja...
Ljudje nismo za za volan iz 1000+ razlogov, ampak enim to dopovedat... sem enemu, ki je prehitro fural omenil samovozeče avtomobile pa jih je prepoznal kot največjo nevarnost
Ob izkušnjah ob vožnji z naključnimi vozniki in tehle slikah, vedno bolj premišljujem da se bi začel furat z vlaki.
Ironija je, da se (skoraj) vsi bojijo medveda, malo kdo se pa boji vožnje z avtom. Prvih je vedno manj, drugih pa vedno več, evolucija gre naprej.
V zadnem letu, ko se s prevozi.org vozim z različnimi vozniki po primorski avtocesti, lahko rečem samo Vsakemu četrtemu vozniku moram rečt naj bolj počasi fura. In pol me eni čudno gledajo in jim ni prav . Prejšnji teden je en "lepo" fural 140, in pol ga je med vožnjo nekaj pičilo in je pritisnil na gas in šel 180 do 190 za dve minuti. Spet en drug je mislil furat 160 v dežju, sem mu rekel in je fural 135, se je še vedno čutilo da plavamo, razmere so ble za 100km/h.
Eh ja...
Ljudje nismo za za volan iz 1000+ razlogov, ampak enim to dopovedat... sem enemu, ki je prehitro fural omenil samovozeče avtomobile pa jih je prepoznal kot največjo nevarnost
Ob izkušnjah ob vožnji z naključnimi vozniki in tehle slikah, vedno bolj premišljujem da se bi začel furat z vlaki.
Ironija je, da se (skoraj) vsi bojijo medveda, malo kdo se pa boji vožnje z avtom. Prvih je vedno manj, drugih pa vedno več, evolucija gre naprej.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
SuperVeloce ::
24ur Evo, druga slika. Lepo se vidi, da jih je v tistem posnetku (facebook 24ur, cca 1minuta) nagazil tovornjak z modro prikolico. Prikolico tega tovornjaka, v katerga je zahaklan sivi passat (iz posnetka) in tisto modro prikolico je stisnilo skupaj. Passata je izmaličilo... ena ženska prej stopi z avta, upam da voznik ni ostal v njem..
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
bMozart ::
En stavek, ki mi je ostal v spominu:
"Maybe life is like a ride on a freeway
Dodging bullets while you're trying to find your way"
(Offspring - Staring At The Sun)
"Maybe life is like a ride on a freeway
Dodging bullets while you're trying to find your way"
(Offspring - Staring At The Sun)
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
BigWhale ::
SuperVeloce je izjavil:
https://www.facebook.com/24ur.tv/videos...
Na tem posnetku (sicer že objavljenemu) je lepo videti, da je poleg avtorjevega avtomobila še vsaj tista octavia cela in potencjalno tudi tisti beli ford. Najprej jih napoka črni BMW, potem čez par trenutkov pa neznani avto/tovornjak s precejšno močjo napluži octavio nad bmwja...
Ta voznik (avtor) je vozil s zadosti nizko hitrostjo in se ustavil le par metrov pred nesrečo (zaviral praktično takoj, ko se zagleda luči, praktično 50m prej). Nekateri boste tukaj še vedno trdili, da se je vozil prepočasi...
Ta posnetek lepo pokaze kako marsikdo tukajle prbija debilizme. Tale tip je varno ustavil, umaknil avto, verjetno tudi zapustil avto, medtem pa se zgodita se dva naleta. Ziher zato, ker so uni zadaj vozili prepocasi, ker v megli mors pac hitr vozit, da te kdo od zadaj ne nabije. Kar je popolnoma jasno tudi iz posnetka. Ce se tip ne bi ustavil in ce bi namest kripe, ki jo je vozil imel tank in peljal kar skozi kolono, se oni zadaj ne bi zabil!
BigWhale ::
Ne, v megli mores vozit 20. Sicer bos umrl, ampak med varno voznjo.
Zakaj bi umrl? Zato ker te bo en debil nabasal s 130km/h? Ce vozis 20km/h po avtocesti se postavis na odstavni pas. Ce se vedno mislis, da te bo nekdo ubil, pol upam, da tud semaforjev ne upostevas, ker te tud pri zeleni lahko nekdu ubije, ki pripelje skozi rdeco.
PS: Sej vem, zdej se bo naslo en kup ljudi, ki bodo rekli, da pri zeleni VEDNO pogledajo tudi naokrog, ce slucajno kdo ne pripelje skozi rdeco, tudi pri tistih kriziscih kjer se moras prakticno ustavit, da to vidis. Sej vem, takih je polno, pa vsi imajo letece avtomobile.
m0LN4r ::
Ta video bi v ameriki zavarovalnice ze vzele
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pšenični ::
Pred pol ure sem klepetal s kolegom iz Logatca.
Je beseda nanesla na to nesrečo.
V bistvu je vse povedal z besedami, ali veš da to avtocesto imenujejo domačini na tem koncu avtocesta smrti.
Je beseda nanesla na to nesrečo.
V bistvu je vse povedal z besedami, ali veš da to avtocesto imenujejo domačini na tem koncu avtocesta smrti.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: hruske ()
krneki0001 ::
Zanimivo je to, da imajo na avtocesti Reka - Zagreb enak problem, le da tam imajo table postavljene na vsake par kilometrov in je omejitev v takem primeru 40km/h.
Pa se velika večina tega tudi drži. Mogoče gre kdo 60, ampak velika večina se vozi okoli 40km/h. Že vedo zakaj.
Pri nas pa 130 v meglo in po možnosti še brez neke pametne varnostne razdalje.
Pa se velika večina tega tudi drži. Mogoče gre kdo 60, ampak velika večina se vozi okoli 40km/h. Že vedo zakaj.
Pri nas pa 130 v meglo in po možnosti še brez neke pametne varnostne razdalje.
Markus386 ::
Torej imaš možnost uspešno ustavit, in mogoče celo imeti čas pobegnit ven iz avta, pa se potem en tak idiot zaleti v tvoj avto... vs. peljat prehitro, se zaletet v nekoga, in ker zaleten avto ni več prehiter, se še en tak idiot zaleti v tvoj avto.
Hmm, tough choice...
Kdo je rekel da treba prebitro? Kako ves da je prvo pocasnelo vozilo ravno prav hitro in ne prepocasi? Morda bi se tudi s 80 normalno ustavil, on je pa vozil 40, dokler ga ni nekdo nabil, ki je mislil da je tudi 100 varno. Ce se vozis dalec pocasneje od ostalih nisi za na cesto. Niti ne vem zakaj bi se vozil po cesti, po kateri se vsi ostali vozijo dvakrat hitreje. Jaz si ze ne bi upal.
Kaj ma veze prvi? Mogoce je pa prvemu bilo slabo, pa je zato ustavil.. ali pa mu je pocila guma.. ali pa je bila na cesti krava.. ali pa je vozil 130 pa ga je nabil en s 180.
Definicija neprilagojene hitrosti je, da se nisi zmožen ustavit, ce je pred teboj ovira. Če pa nekdo zabremza pred tabo, pa se nisi sposoben pravočasno ustavit, imaš pa prekratko varnostno razdaljo. V vsakem primeru je kriv drugi, torej tisti, ki se je zaletel. In v vsakem primeru bi moral voziti tako počasi (in tako daleč od tistega spredaj), da lahko kadarkoli ustavi, če se na cesti pojavi ovira. Na AC v normalnih razmerah, kjer vidiš na stotine metrov daleč te omejuje le zakonska meja 130kmh, v taki megli je pa tudi 40 lahko prehitro.
Aston_11 ::
Pred pol ure sem klepetal s kolegom iz Logatca.
Je beseda nanesla na to nesrečo.
V bistvu je vse povedal z besedami, ali veš da to avtocesto imenujejo domačini na tem koncu avtocesta smrti.
Sem precej blizu tega konca, bistveno bližje kot kolega iz Logatca in prvič slišim za ta izraz. Vidim pa dnevno bedarije voznikov, pa to ni zaradi AC, temveč zaradi voznikov samih.
Ne vem če je kdo omenil, vendar v megli, v kateri ne vidiš nič, tudi ovinka ne boš zvozil. Ni vse v hitrosti. Folk pa kot da je vse njihovo in cesta ravna do Benetk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Markus386 ::
krneki0001 je izjavil:
Zanimivo je to, da imajo na avtocesti Reka - Zagreb enak problem, le da tam imajo table postavljene na vsake par kilometrov in je omejitev v takem primeru 40km/h.
Pa se velika večina tega tudi drži. Mogoče gre kdo 60, ampak velika večina se vozi okoli 40km/h. Že vedo zakaj.
Pri nas pa 130 v meglo in po možnosti še brez neke pametne varnostne razdalje.
Tudi sam se najde kak kreten, ki gre s 130+ mimo... je pa res da je takrat na desnem pasu strnjena kolona ki gre z okoli 40kmh, pa da se nekako da priti čez.
Utk ::
V vsakem primeru je kriv drugi, torej tisti, ki se je zaletel. In v vsakem primeru bi moral voziti tako počasi (in tako daleč od tistega spredaj)
Na slovenskih cestah se ti se naprej zanasaj na BI MORAL,jaz bom pa raje ostal ziv.
Aston_11 ::
Na naših cestah ostaneš živ, če se zanašaš, da jih večina krši, kakršnokoli pričakovanje, da se kdorkoli drži kakršnegakoli predpisa, je živi fejl.
Markus386 ::
V vsakem primeru je kriv drugi, torej tisti, ki se je zaletel. In v vsakem primeru bi moral voziti tako počasi (in tako daleč od tistega spredaj)
Na slovenskih cestah se ti se naprej zanasaj na BI MORAL,jaz bom pa raje ostal ziv.
Tako da se boš s 100kmh zaletel v stoječo kolono vozil? Kot tisti na posnetku? Super.. ti kar.. upam, da bo zadnji v koloni kak nabasan kamion, in ne kak mali avto s familijo notri.
Utk ::
Zakaj so pa ljudje bezali iz avtov in tvegali zlom noge, motenje posesti, morda se kaj, ce pa BI MORALI se vsi lepo ustavit za njimi? Ker niso idioti in so se zavedali realnosti.
Grey ::
Na vidljivosti manj od 50 m moraš imet jajca, da se pelješ 80 kaj šele 130. Voznik na videu se je peljal med 40 in 80 km/h sodeč po hitrosti talnih označb. Verjetno kar okoli 50 tako kot je omejitev za ta primer vremenskih pogojev. Lahko pa da je že srečal strica, ki mu je pomahal. Težko je vedeti samo iz tega videa.
Sedaj bi že morali imeti neko statistiko, kje je območje hudih megel. Na tista območja postavit fuzbalplac reflektorje in jih vklopiti v teh primerih.
Sedaj bi že morali imeti neko statistiko, kje je območje hudih megel. Na tista območja postavit fuzbalplac reflektorje in jih vklopiti v teh primerih.
St235 ::
Zakaj so pa ljudje bezali iz avtov in tvegali zlom noge, motenje posesti, morda se kaj, ce pa BI MORALI se vsi lepo ustavit za njimi? Ker niso idioti in so se zavedali realnosti.
Predvsem zaradi kretenov, ki v megli peljejo z nezmanjšano hitrostjo, ker je tako bolj varno.
Pa tudi zato, ker se v primeru prometne nesreče na avtocesti to dejansko zahteva. Lahko pa si seveda dalje glup in sanjaš o zlomljenih nogah in motenju posesti.
Pšenični ::
Pred pol ure sem klepetal s kolegom iz Logatca.
Je beseda nanesla na to nesrečo.
V bistvu je vse povedal z besedami, ali veš da to avtocesto imenujejo domačini na tem koncu avtocesta smrti.
Sem precej blizu tega konca, bistveno bližje kot kolega iz Logatca in prvič slišim za ta izraz. Vidim pa dnevno bedarije voznikov, pa to ni zaradi AC, temveč zaradi voznikov samih.
Ne vem če je kdo omenil, vendar v megli, v kateri ne vidiš nič, tudi ovinka ne boš zvozil. Ni vse v hitrosti. Folk pa kot da je vse njihovo in cesta ravna do Benetk.
Jaz tud prvič slišim, vsaka stvar je enkrat prvič.
Glede na gostoto prometa, cesta z dvemi pasovi postaja premalo pretočna ne dvomim da se novo ime avtoceste ne bi "prijelo". Ob vseh ostalih folklornih prijemih slovencev in ostalih, predvsem madžarskih kamionarjev, ki so zgodba zase. Nevarni zase in okolico.
Kolega me je peljal po obvoznici, malo pred harfo sva prišla not, pred nekim kamionarjem. Kolega vozi počasi, pa naju je pred tunelom, kjer je omejitev 80, kamionar prehitel in zabremzal pred nama, ko ga je kolega začel prehitevat, je šel tud uni ven, in začel potiskat k steni tunela.
Šel je čez en pas, proti nama, da bi naju zablokiral al ne vem kaj...ko ga je prehiteval...je šlo na tesno, majke mi.
Nekak sva šla mimo, voznik pa je jebal majku meni, (nič krivemu) vsaj tako je bilo sodit po njegovih kretnjah in divji grimasi na obrazu.....evo, pravi divji zahod. Pa je kolega sam boljna tesno se vrinil pred njega ker je bla gužva v tistem momentu....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
Utk ::
Zakaj bi potem bremzal kot idiot v megli, ce vsi vemo, da obstajajo tudi drugi idioti. Normalno zmanjsas na neko hitrost pa je. Enostavno ne verjamem da se nekdo vozi stopetdeset v megli kjer je varno najvec 50. En od teh dveh je vceraj pretiraval. Povsod na svetu pride do sranja ko je na avtocesti megla in pride do neke prve magari manjse nesrece.Zakaj so pa ljudje bezali iz avtov in tvegali zlom noge, motenje posesti, morda se kaj, ce pa BI MORALI se vsi lepo ustavit za njimi? Ker niso idioti in so se zavedali realnosti.
Predvsem zaradi kretenov, ki v megli peljejo z nezmanjšano hitrostjo, ker je tako bolj varno.
Pa tudi zato, ker se v primeru prometne nesreče na avtocesti to dejansko zahteva. Lahko pa si seveda dalje glup in sanjaš o zlomljenih nogah in motenju posesti.
YaN-cH ::
Točno ta del med Senožečami in Nanosom je en največjih, čene največji fail slovenskega avtocestnega ktiža. Namesto da bi naredili predor skozi, so rajši pol hriba prekopali, tako da je klanec na meji dovoljenega, ko je sneg in burja dela zamete, potem skoraj vsako zimo pride poledica in so takoj kamioni postavljeni počez. To s to meglo je zmeraj problem, sem prepričan da, če bi bil predor te nesreče ne bi bilo. Še najlepše je povedal, fant ki je potem ustavljal promet in ko so se mu vsi zahvaljevali, upa da naslednjič bodo imeli prižgane meglenke in prilagodili hitrost vremenskim in cestnim razmeram.
Pšenični ::
Kar se megle tiče, sem hodil večkrat v MB zgodaj zjutraj, ko je pozimi dostikrat megla. Sam to lah rečem, da je idiotov, ki pri gosti megli vozijo 130 zelo veliko.
Se strinjam s kolegom, da bi moral biti pri razdrtem predor, pa ne vem zakaj ga niso naredli. Klanec je tak, da kamijonom pade včasih kaj dol in jaz sem enkrat nekako obvozil kamenje na tistem klancu, ki je padlo z nekega preveč naloženega kamijona. Pozimi pa, ko zapiha, nanese sneg na vozišče, in ga ne pričakuješ kar zna biti zelo nevarno.
Ta klanec je idiotska rešitev.
Se strinjam s kolegom, da bi moral biti pri razdrtem predor, pa ne vem zakaj ga niso naredli. Klanec je tak, da kamijonom pade včasih kaj dol in jaz sem enkrat nekako obvozil kamenje na tistem klancu, ki je padlo z nekega preveč naloženega kamijona. Pozimi pa, ko zapiha, nanese sneg na vozišče, in ga ne pričakuješ kar zna biti zelo nevarno.
Ta klanec je idiotska rešitev.
šernk ::
Ja ker v predoru je ful megleno.
za naše šoferje je dovolj da je 2m za predorom megleno. predor tega enostavno ne bi rešil, ker se v meglo zavije celotno področje ne samo tist vrezan del v hribu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
TRISTONAURO ::
Zakaj bi potem bremzal kot idiot v megli, ce vsi vemo, da obstajajo tudi drugi idioti. Normalno zmanjsas na neko hitrost pa je.
Čakaj, so potem idioti ti ki bremzajo, ali ti drugi idioti ki spustijo gas in iz 130 udrvijo na 120kmh in se potem zabijejo v stoječo kolono?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: hruske ()
Invictus ::
Mislim, koliko moraliziranja super voznikov.
Megla je vse presenetila in od tod pač nalet. Shit happens ...
Lahko spet pričakujemo nenormalno počasno vožnjo in vklopljene vse meglenke ob vsaki nizki oblačnosti vsaj 3 mesece.
Megla je vse presenetila in od tod pač nalet. Shit happens ...
Lahko spet pričakujemo nenormalno počasno vožnjo in vklopljene vse meglenke ob vsaki nizki oblačnosti vsaj 3 mesece.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
šernk ::
Čakaj, so potem idioti ti ki bremzajo, ali ti drugi idioti ki spustijo gas in iz 130 udrvijo na 120kmh in se potem zabijejo v stoječo kolono?
obojni, hitrost je treba prilagodit počasi že preden prideš v meglo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Thuban ::
Kako ves da je prvo pocasnelo vozilo ravno prav hitro in ne prepocasi?.
nemogoče, prepočasna vožnja ne obstaja.
TRISTONAURO je izjavil:
Zakaj bi potem bremzal kot idiot v megli, ce vsi vemo, da obstajajo tudi drugi idioti. Normalno zmanjsas na neko hitrost pa je.
Čakaj, so potem idioti ti ki bremzajo, ali ti drugi idioti ki spustijo gas in iz 130 udrvijo na 120kmh in se potem zabijejo v stoječo kolono?
vsekakor obojni. Razmere so bile meglene tako da bi že po defaultu morali voziti okoli 80-100 kmh preden so pridrveli v megleni zid. Če pri 80 kmh spustiš gas imaš takoj na števcu 50 in si takoj varen. Naleta pa ne bo.
Lahko spet pričakujemo nenormalno počasno vožnjo in vklopljene vse meglenke ob vsaki nizki oblačnosti vsaj 3 mesece.
bolje to kot pa smrtne žrtve.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
darkolord ::
Varnostno razdaljo je v megli nemogoče držati, ker ne vidiš do naslednjega avta... namreč ko ga vidiš oz opaziš si že preblizu.Ne bluzi. Vidljivost je bila tem primeru (sodeč po posnetku) vseeno dobrih 20 metrov, avto pred njim se je pa videlo kakih 35-40 metrov daleč. V takih razmerah se da brez težav držati varnostno razdaljo.
Meglenke se pa očitno res uporabljajo samo ob dežju sredi mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
msjr ::
WarpedGone je izjavil:
Da ne bo samo kritika, še jasna rešitev za večino teh AC problemov: linearna svetlobna signalizacija, i.e. en kandelaber na ~50m na katerem se vklopi oranžna luč ko je direkt pred tabo resna nevarnost. Ko to vidiš maš šanso VARNO upočasnit in spremljat tudi dogajanje za sabo, da ne zaviraš prehitro in fašeš v rit kamionđijo ki je ravno takrat pogledal na uro.
Ne boš verjel, ampak taka rešitev obstaja, Na italijanski A4 sem na par odsekih videl, da imajo odsevni stebrički vgrajene še oranžne ledice, ki ob zastoju začnejo besno utripat. Odlična zadeva, vsi lepo upočasnijo in lepo pripeljejo v zastoj z majhno hitrostjo. Enkrat pa nas je na tej AC že pred meglo ustavila polizia stradale in potem smo v konvojih vozili po AC, kakšnih 50km daleč - lepo za utripajočimi lučkami (kar hitro je šlo). Se je pa čakalo, da si prišel na vrsto, a je bilo vsaj varno. Ne vem če to še delajo, ker se je zgodilo ene 15 let nazaj.
Back to SLO: Je pa tisti odsek zaradi terena zelo nevaren - tako ali tako je zaradi vetra pred razcepom po klancu navzdol najprej omejitev 100, potem pa še 80. Pa tudi megla pozimi ni nikakršno presenečenje, ampak kar stalnica tam (vremenska "črta" med primorjem in celino, megla, ki jo nosi iz vipavske, nizki oblaki iz vipavske, ki jih nosi kot meglo...). Ampak _majke_mi_, nisem še videl, da bi kdo tam dol vozil po omejitvi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
harvey ::
V sloveniji je značilno, da nekateri na avtocesti ali cesti rezervirani za motorna vozila vozijo vedno na 'polno' ne glede na sneg, dež, meglo, dela na cesti...kdaj se taka loterija izzide, kdaj pa tudi ne. Tokrat se ni.
Kako ukrepati? Oznake ob cestišču glede vidljivosti in prilagoditve hitrosti kot je to npr. rešeno v Italiji z območji goste megle,(na štajerski avtocesti se to vpeljuje pilotno) več informacijskih tabel, več pratkičnih nasvetov, kdaj,kako prižigamo meglenke (kar nekaj ljudi enostavno ne zna prižgati meglenk, ko je sedaj vse na auto) hitrejše odzivanje darsovih uslužbencev s kakšnim kamijončkom na teren....seveda pa največ premisleka pri vsakem udeležencu posebej, da se vožnja prilagaja razmeram, ne pa bufetnim teorijam, da se v megli ne daje noge z gasa.
Kako ukrepati? Oznake ob cestišču glede vidljivosti in prilagoditve hitrosti kot je to npr. rešeno v Italiji z območji goste megle,(na štajerski avtocesti se to vpeljuje pilotno) več informacijskih tabel, več pratkičnih nasvetov, kdaj,kako prižigamo meglenke (kar nekaj ljudi enostavno ne zna prižgati meglenk, ko je sedaj vse na auto) hitrejše odzivanje darsovih uslužbencev s kakšnim kamijončkom na teren....seveda pa največ premisleka pri vsakem udeležencu posebej, da se vožnja prilagaja razmeram, ne pa bufetnim teorijam, da se v megli ne daje noge z gasa.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
LeQuack ::
Pa zakaj ne več merijo in kaznujejo za varnostno razdaljo na avtocestah? Nekaj časa je bilo aktualno, da so merili z nadvozov, kje so sedaj?
Quack !
MasterTade ::
Saj so pred časom kaznovali nekoga, pa je bil cel škandal, še po fejsbuku so vlekl to zadevo
Mors omnia aequat
Napajalc ::
Eni pravijo, da do preden so skopali hrib za AC sploh ni bilo megle tam.
011011100111010101100010
harvey ::
Eni pravijo, da do preden so skopali hrib za AC sploh ni bilo megle tam.
Sedaj je in potrebno je to vzeti v zakup, da so tam spremenljive vozne razmere in najmanj kar je, da se to mesto ustrezno označi.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
msjr ::
Zakaj bi rabil še lučke? A megla sama ni dovolj?
Seveda je megla dovoljšen razlog za zmanjšanje hitrosti, govorim o opozorilih pred ovirami oz nevarnostmi kot je zastoj. Nisem se še bolj elegantno zapeljal v zastoj kot s tem sistemom, predvsem da čas vsem voznikom, da lepo počasi zavrejo, ko je še čas.
harvey ::
da se to mesto ustrezno označi.Kaj bi označili? Nevarnost megle?
Malo se zapelji po italiji pa boš videl kako imajo tam označena taka mesta ter kako rešujejo tovrstne situacije.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
msjr ::
Eni pravijo, da do preden so skopali hrib za AC sploh ni bilo megle tam.
Rekla - kazala. Je pa je res, da gre stara cesta drugje in tam ni tak problem z meglo, kot na AC, ki je res izpostavljena. Recimo oblaki iz Vipavske na stari cesti ne predstavljajo problema, pa tistih par 100m bolj vzhodno se pozna, da se megla z Vipavske doline že razprši. Če pa je megla v Postojni se na stari cesti v zadnjem levem ovinku iz gozda proti Razdrtem pripelješ na ravnino in - meglo - in si se tudi preden je bil ta odsek zgrajen.
Shegevara ::
Vedno mi je ob takih žalostnih cestnih katastrofah zanimivo prebirat to ubrano jamranje spletnih komentatorjev čez nesposobnost in podivjanost vseh ostalih sovoznikov in njihovo filozofiranje o tem, kako bi oni v takšni situaciji vsekakor reagirali.
Edini, v tej temi, ki mu verjamem, da bi v takšni nesreči ravnal tako, kot je treba je jype in morda še kakšna svetla izjema tu in tam, ostali si pa to samo domišljate.
Ker če bi res bilo tako veliko pravilno izurjenih in podučenih voznikov, kot to nakazujejo forumi in komentarji pod novicami, do take nesreče vsekakor ne bi prišlo.
Edini, v tej temi, ki mu verjamem, da bi v takšni nesreči ravnal tako, kot je treba je jype in morda še kakšna svetla izjema tu in tam, ostali si pa to samo domišljate.
Ker če bi res bilo tako veliko pravilno izurjenih in podučenih voznikov, kot to nakazujejo forumi in komentarji pod novicami, do take nesreče vsekakor ne bi prišlo.
jype ::
K sreči ni treba biti lastnik vozila, da bi z njim lahko upravljal. Veliko ceneje plačat najem in vozit najustreznejša vozila za posamezno nalogo, kot plačevat dobra 2 jurja za lastništvo kupa pleha, ki veliko večino časa stoji pri miru.
Kako voziš je pa itak stvar kulture: Drznem si trditi, da ima večina ljudi, ki si lasti katerokoli pilotsko licenco, bistveno drugačen odnos do vožnje kot običajni ljudje, ki si med vožnjo vzamejo čas za početje tisoč in ene reči in jih je strah predvsem tega, kako bodo drugi škodovali njim, namesto da bi bili osredotočeni na to, kako bodo zmanjšali grožnjo, ki jo drugim predstavljajo sami.
Mene so naučili, da so pravila pri upravljanju tako nevarnih strojev namenjena temu, da je rizik za škodo v najbolj nemogočih okoliščinah še vedno obvladljiv. Do zdaj mi je šlo odlično, delno zagotovo tudi na račun tega, da se za vožnjo z avtomobili odločam le takrat, ko je to nujno, in ne hodim na cesto za rekreacijo, ki ogroža druge, ampak zgolj tako, ki ogroža mene (in sem ter tja kakšno rampo).
Praktično edino pravilo, ki ga imam pri vožnji po cesti ves čas v glavi, je zelo preprosto: Vedno moraš imeti hitrost prilagojeno tako, da sta pred tabo dve sekundi prostora za reševanje situacije.
Kako voziš je pa itak stvar kulture: Drznem si trditi, da ima večina ljudi, ki si lasti katerokoli pilotsko licenco, bistveno drugačen odnos do vožnje kot običajni ljudje, ki si med vožnjo vzamejo čas za početje tisoč in ene reči in jih je strah predvsem tega, kako bodo drugi škodovali njim, namesto da bi bili osredotočeni na to, kako bodo zmanjšali grožnjo, ki jo drugim predstavljajo sami.
Mene so naučili, da so pravila pri upravljanju tako nevarnih strojev namenjena temu, da je rizik za škodo v najbolj nemogočih okoliščinah še vedno obvladljiv. Do zdaj mi je šlo odlično, delno zagotovo tudi na račun tega, da se za vožnjo z avtomobili odločam le takrat, ko je to nujno, in ne hodim na cesto za rekreacijo, ki ogroža druge, ampak zgolj tako, ki ogroža mene (in sem ter tja kakšno rampo).
Praktično edino pravilo, ki ga imam pri vožnji po cesti ves čas v glavi, je zelo preprosto: Vedno moraš imeti hitrost prilagojeno tako, da sta pred tabo dve sekundi prostora za reševanje situacije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39149 (33346) | dzinks63 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27061 (23210) | Mare2 |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18264 (15333) | terezijslo |
» | Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 72551 (56989) | Matako |
» | Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17652 (14222) | timej98 |