» »

Nesreča na primorski avtocesti

Nesreča na primorski avtocesti

««
5 / 13
»»

HotBurek ::

za vožnjo z avtomobili odločam le takrat, ko je to nujno

Ni veliko izkušenj pol iz tega, eh?

Je že res, da je veliko govora o prilagojeni hitrosti in varnostni razdalji... A ta je ničvredna, če voznik med vožnjo ni zbran ter spremlja promet (vzvratna ogledala recimo).

Sem že imel situacije, ko se pri +200km/h na prehitevalni pas nekdo "naserje" z 100km/h (ponavadi Nizozemci ali pa kak Pežo). Če nisi zbran, če ne spremljaš prometa, pol hitro kje obtičiš.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

bMozart ::

darkolord je izjavil:

bMozart je izjavil:

Varnostno razdaljo je v megli nemogoče držati, ker ne vidiš do naslednjega avta... namreč ko ga vidiš oz opaziš si že preblizu.
Ne bluzi. Vidljivost je bila tem primeru (sodeč po posnetku) vseeno dobrih 20 metrov, avto pred njim se je pa videlo kakih 35-40 metrov daleč. V takih razmerah se da brez težav držati varnostno razdaljo.

Meglenke se pa očitno res uporabljajo samo ob dežju sredi mesta.


Mogoče, v primeru ko bi vsi zelo enakomerno furali (tako kot ob normalni vožnji). Ampak kot se da videti iz postov, vsaj v megli - ne. Očitno je, da v megli noben točno ne ve kolk bi fural, tako da dobiš veliko večje razlike v hitrostih in s tem tole. Tako da če je tole v megli veliko bolj pogost pojav kot običajno (kar po logike je) bi rabil držat večjo razdaljo kot običajno, ki je pa ironično ravno zaradi megle ne moreš.

Noben točno ne ve kolk bi fural ker nimajo (skupne) reference. Še edin avtomobil pred tabo se slabo vidi ali ne vidi. Vse skupaj kar "kliče" po prometni nesreči. Statistična možnost da si kot naklučen posameznik deležen take nesreče z verižnim trčenjem 20+ vozil se zviša za... . preveč. Ko je megla, bi še norci mogli bit previdni.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

zee ::

Tisti odsek poznam. Tam sem vozil ze v zelo gosti megli. 40 km/h + prednje in zadnje meglenke in zelo dosti svicanja in se vec previdnosti.

In ne, tam se tako gosta megla ne pojavi "iznenada".

Za sabo imam prevozenih cca. 200kkm brez omembe vredne nesrece.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

dexterboy ::

zee je izjavil:

Tisti odsek poznam. Tam sem vozil ze v zelo gosti megli. 40 km/h + prednje in zadnje meglenke in zelo dosti svicanja in se vec previdnosti.

In ne, tam se tako gosta megla ne pojavi "iznenada".

Za sabo imam prevozenih cca. 200kkm brez omembe vredne nesrece.


Tam sem jaz večkrat mesečno. Ampak pri vseh komentarjih, KAJ bi se moralo storiti, je PRVO, kar je treba narediti, da se zaklene ta tema... žal je vsak, ki ima izpit, že astronavt za avtom.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

krneki0001 ::

jype je izjavil:

Kako voziš je pa itak stvar kulture: Drznem si trditi, da ima večina ljudi, ki si lasti katerokoli pilotsko licenco, bistveno drugačen odnos do vožnje kot običajni ljudje, ki si med vožnjo vzamejo čas za početje tisoč in ene reči in jih je strah predvsem tega, kako bodo drugi škodovali njim, namesto da bi bili osredotočeni na to, kako bodo zmanjšali grožnjo, ki jo drugim predstavljajo sami.


No, na žalost se tukaj zelo motiš. Večina pilotov je na cesti kaskaderjev in vsi imajo zelo radi hitrost. Jih poznam kar nekaj. Še najboljši in najpazlivejši so tisti z licenco za kaskaderskega pilota.

krneki0001 ::

dexterboy je izjavil:

Ampak pri vseh komentarjih, KAJ bi se moralo storiti, je PRVO, kar je treba narediti, da se zaklene ta tema... žal je vsak, ki ima izpit, že astronavt za avtom.


Kaj bi se moralo storiti, brez da zaklepamo temo?
Vsaj držati varnostno razdaljo tudi če ni megle, kar se seveda ne počne nikjer na naših cestah. So svetle izjeme, ampak večina vozi par metrov za ritjo.
Če grem iz LJ v MB in nazaj, se bosta pri vsakem prehitevanju kolone kamionov na avtocesti vsaj 2 našla, ki mi bosta nalimana 3m za avtom, pa četudi pospešim na 180km/h ali več, ko bom prehiteval to kolono kamionov.

Že v prometu na mestnih vpadnicah se ne drži varnostne razdalje. In če sam puščam spredaj prostor za vsaj 2 avta, ker je recimo mokra cesta ali zasnežena, se mi vedno zgodi, da se bosta vsaj 2 avta vrinila pred mene in to tako, da me prehitita po desni in se vrineta pred mene. Noben se pa ne vpraša, kaj bo, če bo treba zabremzat na hitro - mokra cesta ali plundra sta drsalnica in kaj hitro se zapelješ par metrov z blokiranimi kolesi.

Invictus ::

Večina ljudi ima večjo varnostno razdaljo pri čakanju na zeleno pred semaforjem, kot pa pri 120km/h na avtocesti.

Fenomen, ki ga ne bom razumel ...

Če zraven še prištejemo nenadno zaviranje za vsak drek, ki bi se mu lahko izognili, če šoferji ne bi delali cel kup drugih stvari, ampak vozili, potem se pač take stvari zgodijo.

Kolikokrat mi kak vase zaverovan šofer, ki po prehitevalnem vozi 110 km/h in praznem voznem pase, še stopi na zavoro, ko mu poblendam.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

zee je izjavil:

Tisti odsek poznam. Tam sem vozil ze v zelo gosti megli. 40 km/h + prednje in zadnje meglenke in zelo dosti svicanja in se vec previdnosti.

In ne, tam se tako gosta megla ne pojavi "iznenada".

Za sabo imam prevozenih cca. 200kkm brez omembe vredne nesrece.

Pač še nisi naletel na takšenn primer kljub tvojih prevoženih 200 km. Jaz pa sem naletel (na srečo brez posledic) in si ne želim več.
Megla se res ne opazi iznenada in tudi opazi se od daleč tako da večina voznikov pravočasno zmanjša hitrost. Problem pa je potem nenadna zgostitev megle, adaptacija oči na sivino in reakcijski čas ustreznega reagiranja.
In kar verjami, pri tej nesreči niso bili udeleženi sami norci, ki naj bi med vožnjo počeli ne vem kaj vse. Jaz sem prepričan, da je bila večina voznikov povsem normalnih in, če bi imeli možnost bi se nesreči prav gotovo izognili.

r3dkv1c4 ::

Jaz sem prepričan, da je bila večina voznikov povsem normalnih in, če bi imeli možnost bi se nesreči prav gotovo izognili.


tole je pa čista iluzija.
Večina ni imela ne varnostne razdalje, ne primerne hitrosti in niti pomislila ni, da jim lahko v vsakem momentu nekaj stoji na cesti.


Ne pametuj o adaptacijah oči in ne vem še o čem, ker to ne pije vode.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Utk ::

Prvemu (in drugemu) ni nič stalo na cesti pa sta se vseeno zabila.

AndrejO ::

Vožnja v megli po AC je vedno loterija. Tudi, če narediš vse tako, da minimiziraš verjetnost, da se bi zaletel v kogarkoli pred seboj, dejstvo še vedno ostaja, da smrt na AC pride od zadaj. Na to, kaj se dogaja za teboj, pa ne moreš kaj dosti vplivati.

Megla v pasovih + AC = loterija

Thuban ::

Zato je v primeru res goste megle bolje zapustiti avtocesto.

mirator je izjavil:

Problem pa je potem nenadna zgostitev megle, adaptacija oči na sivino in reakcijski čas ustreznega reagiranja.


Se ne strinjam. Na meglo se oči nikdar ne privadijo, enostavno ne vidiš nič. Zato moraš že skozi meglo kjer je vidljivost kolikor toliko ok voziti ustrezno počasi in ne 130 kmh.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Ustrezno počasi pa ne pomeni 30, če greš lahko 60. Ker bo pri 30 veliko bolj bolelo ko te bo nekdo nabil z 80. In verjetnost za to je velika.

Thuban ::

Utk je izjavil:

Prvemu (in drugemu) ni nič stalo na cesti pa sta se vseeno zabila.


Na tistem predelu avtoceste se prične ovinek v desno, ki se spušča po klancu navzdol. V primeru res goste megle me ne bi presenetilo če je nekdo dejansko zapeljal iz avtoceste v odbojno ograjo na levi.

Utk je izjavil:

Ustrezno počasi pa ne pomeni 30, če greš lahko 60. Ker bo pri 30 veliko bolj bolelo ko te bo nekdo nabil z 80. In verjetnost za to je velika.


Ni važno, v primeru megle moraš računat na to, da lahko nekdo stoji pred tabo in ga ne vidiš. Torej tisti z 80 kmh divja kot največji norec, če se bo po tvojem mnenju zagotovo zaletel v tistega ki vozi 30.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

energetik ::

Saj ni kaj dodati. Samo 1 pravilo - taka hitrost, da vedno vidiš pred seboj prazen odsek do točke ustavitve. Ker tega večina ni sposobna ali zavestno noče upoštevati, jaz v gneči+močnem dežju+temi ali gneči+megli ali gneči+snegu zapustim AC na prvem izvozu oz. sploh ne grem na AC in se peljem po regionalki.
Raje pridem 1h kasneje domov kot čez 12h ali nikoli.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ustrezno počasi pa ne pomeni 30, če greš lahko 60. Ker bo pri 30 veliko bolj bolelo ko te bo nekdo nabil z 80. In verjetnost za to je velika.


Tale znak vse pove:


Torej če je orenk megla, vozi 50km/h. In če bi to upoštevali vsi, bi prišlo lahko do nesreče, vendar bi pri 50km/h bile poškodbe manjše, smrtnih primerov pa mogoče sploh nebi bilo.

darkolord ::

bMozart je izjavil:

Tako da če je tole v megli veliko bolj pogost pojav kot običajno (kar po logike je) bi rabil držat večjo razdaljo kot običajno, ki je pa ironično ravno zaradi megle ne moreš.
Še vedno bluziš. V megli (dokler je vidljivost večja od 0) lahko kljub vsemu držiš poljubno dolgo varnostno razdaljo.

Utk ::

Torej če je orenk megla, vozi 50km/h. In če bi to upoštevali vsi, bi prišlo lahko do nesreče, vendar bi pri 50km/h bile poškodbe manjše, smrtnih primerov pa mogoče sploh nebi bilo.

Petdeset-šmesdeset, vozit moraš čim hitreje, pa da je tudi spredaj še varno. Da se boš ti ustavil in tist za tabo. Če ne čisto, pa vsaj do majhne hitrosti. Vozit se kot bedak 20 in se ne brigat za nikogar, ker "smeš" in ker "bi" ostali "morali"...je dober navdih za napis na nagrobnik.

Thuban ::

Lahko ti naštejem vsaj 55 avtomobilov, 3 tovornjake in 1 avtobus(MINUS prva dva udeleženca, karkoli sta bila), kot dokaz da se krepko motiš.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

scipascapa ::

Kdo ve kako smo z številkami letos? Se mi zdi, da je bil januar kar smrten. 8-10?

harvey ::

scipascapa je izjavil:

Kdo ve kako smo z številkami letos? Se mi zdi, da je bil januar kar smrten. 8-10?

Januar 2016, 13 mrtvih, vir varna-pot.si
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

chinko ::


Petdeset-šmesdeset, vozit moraš čim hitreje, pa da je tudi spredaj še varno. Da se boš ti ustavil in tist za tabo. Če ne čisto, pa vsaj do majhne hitrosti. Vozit se kot bedak 20 in se ne brigat za nikogar, ker "smeš" in ker "bi" ostali "morali"...je dober navdih za napis na nagrobnik.


Divjanje in v takšni situaciji pokanje z 100km/h, ko je primerna hitrost 50km/h, pa dober navdih za stolčen gobec. Če naletiš srečno si lahko invalid 1. stopnje do konca živlenja. Če počiš vame pa zagotovo!

Vse kamikaze in divjaki si zaslužijo, da jih poljubna oseba s 5 min časa in gasilci (ki bi morali to po zakonu) na licu mesta z bejzbolko razbije še dodatno. Mogoče bi jim vsaj batine dale mislit kaj so počeli narobe.

Z prehitro vožnjo neposredno ogrožaš ostale udeležence v prometu. Vedno obstaja možnost stoječih ovir na cesti, lahko je to drevo, kamen, zapakiran klavir, srna...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chinko ()

Invictus ::

Tudi s počasno vožnjo ogrožaš promet, sploh če hitrost preveč odstopa od povprečja. Ampak to večini folka ne bo nikoli jasno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Thuban ::

Invictus je izjavil:

Tudi s počasno vožnjo ogrožaš promet, sploh če hitrost preveč odstopa od povprečja. Ampak to večini folka ne bo nikoli jasno.


ne razumeš. Voziti moraš tako, da se lahko varno zaustaviš tudi če prideš do stoječega objekta. LAhko se nekomu pokvari avto, lahko pride do prometne nesreče. Ti ne smeš biti totalen kreten in predvidevat da je cesta pred tabo prazna.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

chinko ::

Voziti moraš tako, da se lahko varno zaustaviš tudi če prideš do stoječega objekta. LAhko se nekomu pokvari avto, lahko pride do prometne nesreče. Ti ne smeš biti totalen kreten in predvidevat da je cesta pred tabo prazna.


Natanko tako in to je v zgornjem komentarju tudi mišljeno! Ampak vem, da nekateri ne razumete in mislite, da lahko na 50 m zaustavite tudi, ko vozite 200km/h. Zato pa bi bejzbolka morala biti del obvezne opreme vseh gasilcev in reševalcev. Mogoče bi razumeli, če vam invalidski voziček garantiramo neglede na izzid in srečo v nesreči!

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

Tudi s počasno vožnjo ogrožaš promet, sploh če hitrost preveč odstopa od povprečja. Ampak to večini folka ne bo nikoli jasno.

Bistveno, bistveno manj kot s prehitro voznjo. S pocasno voznjo 'ogrozas' promet samo, ce naletis na debila, ki ni sposoben dojeti, da nekateri pac v nekaterih situacijah vozijo pocasneje.

A varnostni pas pripens, ko vozis? Ker, a ves, vcasih kdo umre ravno zaradi tega, ker je privezan.

SuperVeloce ::

Invictus je izjavil:

Tudi s počasno vožnjo ogrožaš promet, sploh če hitrost preveč odstopa od povprečja. Ampak to večini folka ne bo nikoli jasno.

Ampak v tej temi govorimo o hitrostih pri vidljivosti med 20 do 50m... To ni sončen dan in norci, ki vozijo 50% dovoljene in varne hitrosti. Če je po megli, kjer je vidljivost neosvetljene ovire 30m, povprečje 90kmh+, si čisti norec, da se temu pridružiš. Če nekdo ne more zmanjšati za tistih 30-40kmh hitrosti, ko tebe zagleda pred seboj, kaj bo šele, ko se zgodi sobotna nesreča... aja glej, pa saj imate video od 24h na facebooku, se lepo vidi, kaj pomeni v takšni megli ko pripelje avto s 100kmh (prvi večji pok) in kaj ko pripelje tovornjak z 90kmh (drugi, največi pok, pri cca. 1min videa).

Jaz sem vedno pravil, gosta megla je daleč najnevarnejši in najtežji vozni pogoj na avtocesti... huje od dežja, snega itd... ker predvidevanja, razen "ustaviti se moram v toliko pa toliko metrih", praktično ni. Le bela stena, katera ob določenih pogojih še sveti kot reflektor. Razumem, da se da voziti po dežju 130+ in 100 po suhem snegu... ne razumem pa vožnje 100 pri vidljivosti pod 30m.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

Markus386 ::

Invictus je izjavil:

Tudi s počasno vožnjo ogrožaš promet, sploh če hitrost preveč odstopa od povprečja. Ampak to večini folka ne bo nikoli jasno.


Če voziš tako hitro, da ne moreš ustavit, in se zaletiš v nekoga, ki pelje 20kmh, se boš zaletel tudi v stoječo kolono, kot tisti na posnetku.

Invictus ::

Mislim, kaki kreteni.

Ko se pa svaljkate po prehitevalnem pasu z 80 km/h, ker šparate avto in bencin, pa to ni nevarno. Pa še v prekršku ste. Da ne govorim o zaviranju kretenov na avtocestah, ko jim zadaj hitreje vozeči poblenda naj se umaknejo tja kamor spadajo in bi MORALI voziti. Poleg tega so tu še take varnostne razdalje, da nihče ni sposoben ustaviti na tej razdalji.

Da ne govorim o funkcionalni nepismenosti. Saj nihče ni govoril da je treba dirkati skozi meglo. Čeprav je to avtocesta, ki nima križišč in semaforjev ter promet poteka samo v eno smer. In je hitrost lahko posledično višja. Seveda, če ni folk preveč šparoven, pa ne vključi luči, ker mu to kao požre 1cl/100km več.

Če prva dva ne bi po nepotrebnem zavirala, ko sta zapeljala v meglo, in bila vsaj malo sposobna vozit avto, te nesreče sploh ne bi bilo. Sicer pa počakajmo na vzrok ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

r3dkv1c4 ::

Utk je izjavil:

Prvemu (in drugemu) ni nič stalo na cesti pa sta se vseeno zabila.

Kako pa ti veš, da jima ni nič stalo na cesti?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

SuperVeloce ::

Ko se pa svaljkate po prehitevalnem pasu z 80 km/h, ker šparate avto in bencin, pa to ni nevarno.

A je to tema o nesreči pri gosti megli? gtfo v drugo temo potem, če se kregamo druge stvari. V tej temi so nekateri že trdili, da so krivci za to nesrečo prepočasni vozniki... v megli, kjer je bila vidljivost do max. 50m, povprečno manj...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

jype ::

Invictus> Ko se pa svaljkate po prehitevalnem pasu z 80 km/h, ker šparate avto in bencin, pa to ni nevarno.

Ne, ni, ker ti itak voziš tako, da vedno lahko ustaviš pred morebitno stoječo oviro. Stoječa ovira se premika z manj kot 80km/h, torej ni razloga za paniko.

Invictus> Če prva dva ne bi po nepotrebnem zavirala, ko sta zapeljala v meglo, in bila vsaj malo sposobna vozit avto, te nesreče sploh ne bi bilo. Sicer pa počakajmo na vzrok ...

"Prva dva" nista prav nič po nepotrebnem zavirala, ampak sta z visoko hitrostjo priletela v karambol sredi megle.

r3dkv1c4 ::

Utk je izjavil:

Ustrezno počasi pa ne pomeni 30, če greš lahko 60. Ker bo pri 30 veliko bolj bolelo ko te bo nekdo nabil z 80. In verjetnost za to je velika.

Po tvoji logiki, ne smeš voziti varno s primerno hitrostjo glede na razmere ampak moraš divjat, da se tisti zadaj ne bi zaletel vate.....al kako?


Pa saj ne morem verjet, kakšne klobase producirajo tvoji orehi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

SuperVeloce ::

Če prva dva ne bi po nepotrebnem zavirala, ko sta zapeljala v meglo, in bila vsaj malo sposobna vozit avto, te nesreče sploh ne bi bilo. Sicer pa počakajmo na vzrok ...

To je to... ziher. ker sta verjetno malo zavirala od 100 do 60. Potem je pa začelo pokati, ker sta bila praktično stoječa objekta na avtocesti. /sarcasm off
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

chinko ::

Mislim, kaki kreteni.

Ko se pa svaljkate po prehitevalnem pasu z 80 km/h, ker šparate avto in bencin, pa to ni nevarno. Pa še v prekršku ste. Da ne govorim o zaviranju kretenov na avtocestah, ko jim zadaj hitreje vozeči poblenda naj se umaknejo tja kamor spadajo in bi MORALI voziti. Poleg tega so tu še take varnostne razdalje, da nihče ni sposoben ustaviti na tej razdalji.


Da ne govorimo o kretnih, ki na lep sončen dan vozijo 170-200 km/h in na prehitevalnem pasu blendajo vozilom, ki prehitevajo vozila, ki vozijo po omejitvi na desnem pasu.


Če prva dva ne bi po nepotrebnem zavirala, ko sta zapeljala v meglo, in bila vsaj malo sposobna vozit avto, te nesreče sploh ne bi bilo. Sicer pa počakajmo na vzrok ...


Če ne bi bilo kretenov, ki divjajo in ne prilagodijo vožnje razmeram na cesti, te nesreče ne bi bilo. Iz posnetka je jasno, da se je bilo možno zaustaviti pravočasno, če imaš kaj v glavi. Vsi, ki so pokali pa si zaslužijo bejzbolko.

Ustrezno počasi pa ne pomeni 30, če greš lahko 60.


Razlika v zavorni poti med 60 km/h in 50 km/h upam, da ti je vsaj v praksi jasna, če že v teoriji pišeš takšne neumnosti!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chinko ()

sheeshkar ::

Invictus je izjavil:

Ko se pa svaljkate po prehitevalnem pasu z 80 km/h, ker šparate avto in bencin, pa to ni nevarno.

Nihče ne pelje 80 na prehitevalnem pasu, to se tebi samo zdi, ker pelješ 200. Velika večina ljudi, ki prehitevajo, peljejo po omejitvah in niso v prav nobenem prekršku (razen tistem, da se morda nekateri predolgo časa zadržujejo na prehitevalnem pasu, vendar če bi tudi mentalno prizadete reinkarnacije Ayrtona Senne kot si ti, peljale po omejitvah, bi to bil veliko manjši problem). Hitrost je tista, ki ubija, "predolga" vožnja na prehitevalnem ni ubila še nikogar.

Invictus je izjavil:

Če prva dva ne bi po nepotrebnem zavirala, ko sta zapeljala v meglo, in bila vsaj malo sposobna vozit avto, te nesreče sploh ne bi bilo. Sicer pa počakajmo na vzrok ...

Nesreča se je zgodila zaradi kretenov, kot si ti. Ob gosti megli je omejitev 50 ali 70 (odvisno od gostote). Za nesrečo so krivi izključno tisti, ki niso prilagodili svoje hitrosti. Vsi ostali izgovori kažejo najmanj na funkcionalno nepismenost, veliko verjetneje pa na kakšne hujše mentalne motnje.

Invictus je izjavil:

Mislim, kaki kreteni.

Mislim, da vsi vemo, kdo je tukaj kreten.

r3dkv1c4 ::

SuperVeloce je izjavil:

Če prva dva ne bi po nepotrebnem zavirala, ko sta zapeljala v meglo, in bila vsaj malo sposobna vozit avto, te nesreče sploh ne bi bilo. Sicer pa počakajmo na vzrok ...

To je to... ziher. ker sta verjetno malo zavirala od 100 do 60. Potem je pa začelo pokati, ker sta bila praktično stoječa objekta na avtocesti.

Ne, prva dva sta bila edina dva, ki sta prilagodila vožnjo razmeram na cesti.


Danes zjutraj ob 8h smo se peljali 40 km/h od razcepa razdrto, do vrha klanca.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

chinko ::

Danes zjutraj ob 8h smo se peljali 40 km/h od razcepa razdrto, do vrha klanca.


In tako še par mesecev, čez kako leto pa boste vsi že pozabili. Zato predlagam vladi, da uzakoni BEJZBOLKO (ki je lahko tudi navaden kol ali sekira)! Kot del obvezne opreme vseh rešilcev in gasilcev! Invalidnost garantirana!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chinko ()

jype ::

chinko> Zato predlagam vladi, da uzakoni BEJZBOLKO (ki je lahko tudi navaden kol ali sekira)! Kot Del obvezne opreme vseh rešilcev in gasilcev!

Sodobna penologija pravi, da to ne spremeni obnašanja tistih, ki se obnašajo narobe.

chinko ::

To sploh ni pomembno! Preventiva ni namen bejzbolke, ta zgolj garantira invalidnost.

WarpedGone ::

Petdeset-šmesdeset, vozit moraš čim hitreje, pa da je tudi spredaj še varno. Da se boš ti ustavil in tist za tabo. Če ne čisto, pa vsaj do majhne hitrosti. Vozit se kot bedak 20 in se ne brigat za nikogar, ker "smeš" in ker "bi" ostali "morali"...je dober navdih za napis na nagrobnik.


Jp, in kot je jasno razvidno iz te teme, folk je poln teorije, ko pa zagusti, je pa črta 70 nesposobnih en za drugim.
Praktično vsi izmed teh 70 bi v tej temi, pametovalo enako kako je treba držat varnostno in upočasnit in bla bla bla.

4 mrtvi zaradi neprimernih prometnih pravil in neprimerne cestne uredtive.
A ljudje ne upoštevajo pravil? Ljudje so ljudje, spremeniti je možno pravila in ceste, ljudi ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

chinko ::

Problem je v tem, da so vozila postala preveč varna in udobna. Tisti, ki ste kdaj vozili oldtimerje razumete, kaj pomeni da imaš pri 200km/h občutek da voziš 60km/h.

Prepričan sem, da bi marsikdo vozil bistveno bolj varno, če bi namesto airbegov iz volana ob karambolu zletel količek za pobijanje vampirjev. Tisti, ki tudi v krsti ne bi prilagodili vožnje pa si izpita v prvi vrsti sploh ne zaslužijo. Preventiva tem so lahko psihotesti in zaprti oddelek.

SuperVeloce ::

Jp, in kot je jasno razvidno iz te teme, folk je poln teorije, ko pa zagusti, je pa črta 70 nesposobnih en za drugim.

blablabla.
od 70 vozil jih je zgleda vsaj tretina ustavila pravočasno. Samo poglej posnetek. Že takoj imaš vsaj 3 od 5 vidnih avtomobilov cele in nepoškodovane.. verjetno je zadaj še kaj počilo, se še par avtomobilov nabralo, dokler se ne pojavi bmw v kadru, kateri jih je verjetno vse malo počohal in potem zlaganje v višino, ko jih tovornjak vse skupaj nabriše.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

harvey je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Kdo ve kako smo z številkami letos? Se mi zdi, da je bil januar kar smrten. 8-10?

Januar 2016, 13 mrtvih, vir varna-pot.si


holly shit.....kar nad povprečno....ne vem zakaj imamo tako veliko problemov znižati pod 100 letno, kar bi moralo že davno.

jype ::

chinko> To sploh ni pomembno! Preventiva ni namen bejzbolke, ta zgolj garantira invalidnost.

To pomeni, da je invalidov na koncu več. Slab ukrep.

WarpedOne> Jp, in kot je jasno razvidno iz te teme, folk je poln teorije, ko pa zagusti, je pa črta 70 nesposobnih en za drugim.

Nesposobni so izključno tisti, ki so verjeli, da morajo skozi meglo voziti z visoko hitrostjo, da se vanje kdo ne zaleti od zadaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Arctander ::

4 mrtvi zaradi neprimernih prometnih pravil in neprimerne cestne uredtive.


Od tega trije zato, ker EU ne naredi nič, da bi proizvajalce prikolic za tovornjake prisilila, da jih naredijo kompatibilne z osebnimi avtomobili v primeru naleta od zadaj. Tako pa se zdaj po cestah vozijo čisto legalne glavoreznice.

SuperVeloce ::

Se strinjam, tovornjaki so gladko problem. Vendar kako pa veš da so 3 zagotovo zaradi tovonjaka? Recimo od tistega passata na posnetku, iz katerega izstopi ženska, kasneje ni ostalo nič, ker ga je stisnilo med prikolici. Pa lahko verjetno predvidevamo, da tukaj ni bilo smrtne žrtve, ker so bili že iz avtomobila.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Arctander ::

To je bila izjava enega od gasilcev. Da so trije umrli v naletu pod tovornjak, eden pa, ko je izstopil iz svojega avta in ga je pokosil drugi avto v naletu.

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

aha ok. Bilo je namreč bolj vprašanje za vir te info., ne da bi mislil da si zmišljuješ
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

chinko ::

To pomeni, da je invalidov na koncu več. Slab ukrep.


Le za nedoločen čas, s časom bi pomojem razumeli. Bi jih raje fojbiral?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chinko ()
««
5 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23835034 (29231) dzinks63
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624735 (20884) Mare2
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8517288 (14357) terezijslo
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29268597 (53035) Matako
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8616658 (13228) timej98

Več podobnih tem