» »

Forbes prosil za izklop blokiranja oglasov in nevede stregel malware

Forbes prosil za izklop blokiranja oglasov in nevede stregel malware

Extremetech - Sredi decembra se je Forbes odločil preizkusiti, koliko obiskovalcev njihove strani bi bilo pripravljenih izključiti vtičnike za blokiranje oglasov v svojem brskalniku. In ko so nekateri to storili, so nehote prejeli malware.

Debata o moralnosti uporabe programov za blokiranje reklam na internet ima že dolgo brado, posebej aktualna pa postaja v zadnjem času, saj se število njihovih uporabnikov povečuje. Ker so oglasi za številne spletne strani, od navadnih blogov do velikih novinarskih hiš, ključni vir prihodkov, predstavlja njihovo blokiranje problem. Rešujejo ga na različne načine, med katerimi je najradikalnejši onemogočanje dostopa do strani ob vključenem blokiranju oglasov, kar počne Bild.

Forbes je decembra začel podoben eksperiment, in sicer nekaterim obiskovalcem z vključenim blokiranjem oglasov prikažejo obvestilo, naj si ga izklopijo, v zameno pa jim ponudijo stran z manj oglasi (ad-light experience). To so vprašali 2,1 milijona obiskovalcev, od njih pa jih je 42 odstotkov dejansko izključilo blokiranje oglasov.

Ironija usode pa je bilo dejstvo, da so ti potem dobili na svoj računalnik malware, saj je eden izmed oglaševalcev uporabljal zlonamerno reklamo. To se zgodi tudi uveljavljenim stranem zato, ker se za strežbo reklam uporabljajo zunanji strežniki, ki jih upravljajo oglaševalci. Če se tem izmuzne zlonamerna reklama, jo potem dobimo tudi na Forbesu. V preteklosti se je to dogajalo že številnim velikim stranem, denimo The New York Timesu.


19 komentarjev

antonija ::

A se ne da tegale resiit Salomonsko: Server naj verjame da je obiskovalec videl reklame, obiskovalec bo pa imel cisto stran brez nepostrebne navlake? Pa seveda karkoli oglasevalci skrivajo v reklame (v tej novici malware) se na strani obiskovalca ne izvrsi, reklamni server pa naj bo preprican da se je vse izvrsilo.

Tega se ne da narest? (ne poznam logike ki skrbi, da oglasevalci domijo potrjen hit na reklamo)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Superboyy ::

antonija je izjavil:

A se ne da tegale resiit Salomonsko: Server naj verjame da je obiskovalec videl reklame, obiskovalec bo pa imel cisto stran brez nepostrebne navlake? Pa seveda karkoli oglasevalci skrivajo v reklame (v tej novici malware) se na strani obiskovalca ne izvrsi, reklamni server pa naj bo preprican da se je vse izvrsilo.

Tega se ne da narest? (ne poznam logike ki skrbi, da oglasevalci domijo potrjen hit na reklamo)


A misliš, da oglaševalci ne čekirajo, če se na zakupljenih straneh dejansko vrtijo oglasi?

Oberyn ::

Superboyy je izjavil:

A misliš, da oglaševalci ne čekirajo, če se na zakupljenih straneh dejansko vrtijo oglasi?

Saj ravno to - čekiranju podtakniti false informacijo, da se oglasi dejansko vrtijo. Saj to so nas še v osnovni šoli pri obrambi učili - zavaravanje neprijatelja.

phong ::

In kaj s tem dosežeš? To, da oglaševalec ugotovi, da se oglaševanje ne izplača. Ko je takšnih oglaševalcev dovolj, časopis ne more več pokriti svojih stroškov s prihodki iz oglaševanja. Zato uvede:
a.) plačljivi zid
b.) neha izhajati

Oberyn ::

phong je izjavil:

In kaj s tem dosežeš? To, da oglaševalec ugotovi, da se oglaševanje ne izplača. Ko je takšnih oglaševalcev dovolj, časopis ne more več pokriti svojih stroškov s prihodki iz oglaševanja. Zato uvede:
a.) plačljivi zid
b.) neha izhajati

Ja in? Zgodi se mu trg. Ne moreš z glavo skozi zid in pri tem scati proti vetru. Ljudje teh reklam v taki obliki generalno živi ne prenesejo, a ni to zdaj že jasno razvidno? Torej naj ponudniki preidejo na plačljive storitve. Če jim biznis ne uspe, no, saj veste kaj kapitalizem običajno reče malemu človeku v takem primeru? Naj se prekvalificira? Naj se priuči drugega poklica? Naj bo bo bolj prilagodljiv, mobilen, dela naj za nižjo ceno, dela naj zastonj, da si pridobi izkušnje? Evo, kontra.

Gavran ::

phong je izjavil:

In kaj s tem dosežeš? To, da oglaševalec ugotovi, da se oglaševanje ne izplača. Ko je takšnih oglaševalcev dovolj, časopis ne more več pokriti svojih stroškov s prihodki iz oglaševanja. Zato uvede:
a.) plačljivi zid
b.) neha izhajati


In na drugi strani imaš kret.enske oglaševalce, kot je bil na primer celozaslonski flash "neke" naše banke kakšen mesec nazaj, ki je uspel celo blokirati delovanje mobilnih naprav. Prav ta oglas je bil razlog, da sem namestil adblock, ki pa ga izklapljam pri obisku nekaterih priljubljenih strani ampak šele potem, ko se prepričam, da mi ne bodo predvajali budalaštin.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

srnjak ::

Če bi se držali tega, da naj bo reklama v statičnem jpg, v paseku standardnih dimenzij, bi jih veliko manj imelo adblock.

Mavrik ::

antonija je izjavil:

A se ne da tegale resiit Salomonsko: Server naj verjame da je obiskovalec videl reklame, obiskovalec bo pa imel cisto stran brez nepostrebne navlake? Pa seveda karkoli oglasevalci skrivajo v reklame (v tej novici malware) se na strani obiskovalca ne izvrsi, reklamni server pa naj bo preprican da se je vse izvrsilo.

Tega se ne da narest? (ne poznam logike ki skrbi, da oglasevalci domijo potrjen hit na reklamo)


Oglaševalci merijo efekt oglasov ne pa prikaze. Torej koliko crapa si ti kupil zaradi oglasa, ne kolikokrat si ga videl (tisto je malenkostni drobiž). Zato ti pa sledijo na vsakem koraku.
The truth is rarely pure and never simple.

antonija ::

Ampak za kupovanje preko oglasa hitrod bijo podatke iz refferer linkov (se vsaka reklama je imela nek hash v linku).

Tukaj sem bolj ciljal na to, kako ljudem, ki oglasov ne prebavljajo (in posledicno ze iz principa ne bojo kupili preko oglasa, bojo raje sli na osnovno stran, odnavigirali do izdelka in ga "samostojno" kupili), omogociti da vidijo strani brez reklam, hkrati pa reklamnim agencijam dati tisti "hit" da je nekdo reklamo pogledal.

Ker trenutna situacija je, da folk fura adblock, raklamarji pa ne dobijo nic. Tako bi pa folk se vedno fural adblock, reklamarji bi pa dobili nek drobiz (kar je vec kot 0).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

TESKAn ::

Tukaj sem bolj ciljal na to, kako ljudem, ki oglasov ne prebavljajo (in posledicno ze iz principa ne bojo kupili preko oglasa, bojo raje sli na osnovno stran, odnavigirali do izdelka in ga "samostojno" kupili), omogociti da vidijo strani brez reklam, hkrati pa reklamnim agencijam dati tisti "hit" da je nekdo reklamo pogledal.

Misliš da kupci oglasov nikoli ne preverijo, ali stran prikazuje oglas, ki so ga plačali?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

antonija ::

Seveda preverjajo, in ko bi sli prevertii z vanilla browserjem bi vsi oglasi bili tam. Ce bi pa imeli browser z adblockom jih pa nebi videli. Stanje bi bilo isto kot sedaj, samo tisti drobiz od ogledov bi se jim stel... A je to res tak drobiz? Je % nakupov dovolj velik da je dobicek od nakupov visji (za stran ki vrti reklame)?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

p1nky ::

Raje imam reklame in zastonj vsebino kot pa plačljivo in brez reklam :)

Sicer pa bi to lahko rešili tako, da imajo 2 verziji - eno zastonj z reklamami (ti je ne prikaže, če reklame blokiraš), in eno plačljivo brez reklam, pa bi bili vsi zadovoljni.

Phantomeye ::

mene reklame ne motijo, dokler so fiksne na eni lokaciji. Problem je, če imajo te reklame svoje življenje. Pa utripajo, skačejo in so bolj vidne kot sama spletna stran. To je fuj. Tudi do reklam pred video posnetki nisem najbolj pozitiven.

Jeronimo ::

antonija je izjavil:

A se ne da tegale resiit Salomonsko: Server naj verjame da je obiskovalec videl reklame, obiskovalec bo pa imel cisto stran brez nepostrebne navlake? Pa seveda karkoli oglasevalci skrivajo v reklame (v tej novici malware) se na strani obiskovalca ne izvrsi, reklamni server pa naj bo preprican da se je vse izvrsilo.

Tega se ne da narest? (ne poznam logike ki skrbi, da oglasevalci domijo potrjen hit na reklamo)


antonja - seveda se da narediti. Vendar potem lahko tista podjetja, katera se promovirajo z oglaševanjem, propadejo. Ključni element gospodarstva je MARKETING. Imaš lahko najboljšo zamisel na svetu, vendar če nihče ne bo izvedel za njo, jo ne boš nikomur prodal. Oglaševanje je potrebno, nasploh ga najbolj potrebujejo podjetja na začetku svoje kariere, ko znamka še ni uveljavljena.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

antonija ::

Wow, svoje cajte smo pozanli celo pregovore (mnozina!) kako za dobre stvari ne rabis nobene reklame, zdaj me pa ucijo da je vse samo marketing? Jaz se ne spomnim kaksnega silnega marketinga za google, youtube, twitter, facebook, itd. Pa tudi za vecino velikih firm nisem se nikoli videl reklam, ker pac ne strezejo direktno raji. Recimo za oculus rift tudi se nisem videl reklame (edino ce crowdfunding akciji leta nazaj recemo reklama) pa ga pozna vsak ki zna locit VGA in DVI kabel.
Jaz bi prej rekel da izdelki, ki so namenjeni raji in so povprecna zalost (ali pa se to ne) rabijo marketing. Ta dobre stvari se pa prodajajo kot vroce zemljice in to za ogromne dnarje.
Kar se mene tice je marketing samo ostanek dobe pred informatizcaijo, ki se je kot pijvaka gospodarstva obdrzal do danes. Ce takoj prenehamo z vsemi reklamami ne bo moje zivljenje nic slabse, nic manj ne bom vedel, nic manj izdelkov ne bom poznal, samo nabiralnik ne bo vsak dan do vrha napolnjen s smetmi. Ce me bo pa kaj zanimalo bom pa ze znal poiskat informacije, saj je to danes otrocje lahko.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

opeter ::

antonija je izjavil:

Wow, svoje cajte smo pozanli celo pregovore (mnozina!) kako za dobre stvari ne rabis nobene reklame, zdaj me pa ucijo da je vse samo marketing? Jaz se ne spomnim kaksnega silnega marketinga za google, youtube, twitter, facebook, itd. Pa tudi za vecino velikih firm nisem se nikoli videl reklam, ker pac ne strezejo direktno raji.


To pa je zato, ker ne živiš na Zahodu z veliko začetnico. Slovenija je pač nepomemben trg (in vukoj*bina), kjer ne boš videl reklame za npr. najnovejše igre ali konzole.

Recimo reklama za Anno 2205 na evropskih TV postajah (prejšnjič videl na nemškem ARD-ju).

Vklopiš kakšen Pro7 ali kaj podobnega, pa te dobesedno bombardirajo z vsem, kar je "digitalnega". Celo Amazon s svojim FireTV, pa Kindlom itn. O Apple-u sploh ne bi (zdaj je najbolj aktualen Apple TV), saj jih reklamirajo na vsakem koraku in ne samo oni samo ampak razni mobilni in drugi ponudniki itn. (Vodafone, 1&1, nemški Telekom itn.)

Da o tem, kakšne reklame je imel in ima Google, sploh ne bi. Recimo reklama iz leta 2009 (nemška varianta v približno istem času):


Tu pa imaš dokaj svežo turško reklamo za Adwords.
Ali pa za različne aplikacije. Ena druga reklama za za GetYourGuide App.

Sicer pa imajo Nemci, Britanci itn. milijardo reklam za različne internetne portale, mobilne aplikacije itn. Glava ti odpade oz. možgani ti eksplodirajo, toliko reklam je glede tega. Primer klasične TV reklame za Trivago (spletni velikan/portal za iskanje hotelov/ponudb): reklama za Bližnji vzhod.

Čudovita reklama za GMX.de (e-mail ponudbnik):


antonija je izjavil:

Jaz bi prej rekel da izdelki, ki so namenjeni raji in so povprecna zalost (ali pa se to ne) rabijo marketing. Ta dobre stvari se pa prodajajo kot vroce zemljice in to za ogromne dnarje.


Hofer, Lidl itn. imajo zelo dober marketing in posledično dobro prodajo. Dovolj je, da z veliko večino prebivalcev komunicirajo preko papirnatih reklam, kar poštarji odlagajo v nabiralnike.

antonija je izjavil:

Kar se mene tice je marketing samo ostanek dobe pred informatizcaijo, ki se je kot pijvaka gospodarstva obdrzal do danes.


Zelo, zelo se motiš. Marketing je dandanes vse pomembnejši kot kadarkoli prej. Saj je izdelkov miljavžent in moraš naredit vse, da tudi tvoj glas (izdelek) doseže potrošnike oz. jih vsaj opozoriš, da obstaja "alternativa".
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

antonija ::

Potem moram pa res biti izjema. Nikoli nisem kupil zadeve ker bi dobil domov papirnato reklamo, se manj moznosti imajo pa reklame na spletnih straneh, tam pa ze iz principa ne kupim nic ker so zelo tecni in zelo moteci.

Pa razumem zakaj so ljudje prepricani da so reklame nekaj nujnega, ampak cisto zares niso. Reklame so zato, da se lahko prodaja zanic roba, ker dobra roba se cisto zares prodaja sama (edini primer ko se ne je ko jo reklame za zanic robo "pregazijo"). Potrosniki zelo zelo hitro med sebos skomunicirajo kaj je dobro, kaj jim je vsec, kaj nima bugov, kaj deluje dlje od garancijske dobe, itd. Tega v nobeni reklami ne izves.

Sem pa ob obiskih cez luzo opazil kako agresivne in pogosto tudi dokaj nesramne (do konkurence) reklame imajo. Ce prav vem je to posledica drugacne zakonodaje glede reklamiranja, ampak TVja tam ni bilo za gledat sploh prav zaradi tega. Ce je to poanta reklam, potem super: se jih bomo naucili se bolje ignorirati oz. bomo ignorirali kar komplet vektorje, po katerih futrajo reklame.

Je pa povsem mozno da vecina populacije kopuje kot pridne potrosniske ovce: Ce je v reklami in ce je poleg izdelka z rumenimi bold znaki napisan se vsaj kaksen % popusta, potem to "morajo" kupiti, ker sparat je treba pa naj kosta kar hoce. Osebno poznam nekaj takih, ampak sem bil preprican da so v manjsini...

Vseeno se pa za dobre izdelke opazil izredno malo reklam; vecina jih je za neke "up-and-coming" (ki so samo neko povprecje) ali pa za reklame ogromnih firm ki tudi ne delajo nic izjemnega, med tem ko za res dobre izdelke reklam skoraj ni. Ne pri nas in ne cez luzo.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

PaX_MaN ::

antonija je izjavil:

Je pa povsem mozno da vecina populacije kopuje kot pridne potrosniske ovce: Ce je v reklami in ce je poleg izdelka z rumenimi bold znaki napisan se vsaj kaksen % popusta, potem to "morajo" kupiti, ker sparat je treba pa naj kosta kar hoce. Osebno poznam nekaj takih, ampak sem bil preprican da so v manjsini...

Saj to je cel point: reklame so, ker delujejo.
Če ne bi delovale, jih ne bi bilo.

Jeronimo ::

Antonija - da, potem si verjetno eden redkih, ki mu reklame ne morejo do živega. Pred leti sem delal na neki televiziji in sem se hitro naučil, da ljudstva ne moreš soditi po sebi.

Poznam kar nekaj ljudi, ki zberejo vse reklame tistega tedna in gredo po nakupih v trgovine, kjer so izdelki najcenejši. Pač Slovenska stvarnost.

Dober primer so startup podjetja. Brez reklame ne bi bilo Crowdfoundinga. Namreč ti nikoli ne bi izvedel za neko majhno podjetje iz bananistana, če se določene www strani ne bi ukvarjale z marketingom (kar npr. kickstarter počne).

Če hočemo ali nočemo, je marketing nadvse pomemben.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stack Overflow: Ni nam mar, kdo blokira oglase

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
4514346 (7091) jukoz
»

Tudi Wired bo zahteval izklop blokiranja oglasov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
7420214 (17443) videc
»

Asus bo na mobilne naprave prednamestil AdBlock

Oddelek: Novice / Brskalniki
216332 (4969) Jst
»

Čedalje več uporabnikov interneta blokira oglase (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13344835 (39021) thramos

Več podobnih tem