» »

Čedalje več uporabnikov interneta blokira oglase

Čedalje več uporabnikov interneta blokira oglase

Slo-Tech - Adobe in dublinsko podjetje PageFair sta objavila rezultate raziskave o uporabi orodij za blokiranje oglasov na internetu, ki kaže na njihovo čedalje večjo priljubljenost. Ugotovili so, da okrog 198 milijonov uporabnikov interneta redno uporaba tovrstna orodja, kar naj bi ponudnike vsebine letos stalo okrog 22 milijard oglaševalskih prihodkov.

Število uporabnikov orodij za blokiranje reklam se je v zadnjem letu povečalo za 41 odstotkov, v Sloveniji pa za okrog 60 odstotkov. Trenutno v Sloveniji reklame blokira 19 odstotkov uporabnikov interneta, ta delež pa je najvišji na Poljskem, kjer je takih kar tretjina uporabnikov. Tudi na tradicionalno največjem oglaševalskem trgu v ZDA se krepi zavest o nezaželenem reklamiranju, in tam je teh uporabnikov 15 odstotkov.

Razlog za blokiranje reklam so vsiljivi oglasi, ki prekrivajo vsebino, odpirajo nezaželena okna in so nasploh moteči za branje. A po drugi strani vrsta strani živi le od oglaševalskih prihodkov, uporabnikom pa servirajo nevsiljive oglase. Ti imajo dejansko največjo škodo in so upravičeno kritični do AdBlocka in podobne programske opreme. Tudi zato Adblock Plus oglaševalcem ponuja možnost, da se njihovi oglasi vseeno prikazujejo, če so seveda primerni in nemoteči. A to ni zastonj. Eyeo, ki razvija omenjeni program, zatrjuje, da prikaz reklam (whitlisting) zaračunajo le 10 odstotkom oglaševalcem, ostalim pa ga odobrijo zastonj, če dokažejo primernost reklam.

Blokada reklam je na namiznih računalnikih dobro razvita, sedaj pa se prebija še na področje mobilnih telefonov. Tu je prostora za prikaz oglasov manj, a jih vseeno najdemo. Razvijalci orodij za blokado oglasov zato pospešeno razvijajo verzije za mobilne sisteme.

133 komentarjev

«
1
2 3

thramos ::

mtosev ::

nisem niti malo presenečen.
jaz ad-e ne blokiram, ampak če ima stran preveč annoying adov jo preprosto ne obiskujem. večina strani katerih jaz obiskujem pa nima preveč annoying kateri bi me motili
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

m0LN4r ::

Nič čudnega, če pa je tega vedno več, kot gob po dežju. Tiste strani, kjer 50% površine zavzemajo oglasi pa ga itak zmagajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Nikec3 ::

Vse super in prav, ampak vsi vemo, da je internet financiran v glavnem iz teh reklam. Kdo bo financiral internet, ko se bo število uporabnikov blokiranja oglasov še povečalo? Ali si bodo oglaševalci izmislili kaj bolj izvirnega?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

SimplyMiha ::

Ne. Internet je financiran iz naročnin. Oglasi so samo beden poskus pokritja naročnin.

next_byte ::

Oglase, se ziher, da zapečt v video, ali sliko, tako da se zlije z vsebino strani. ter rata neločljiva od vsebine :), samo trenutno ni še potrebe.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

next_byte je izjavil:

Oglase, se ziher, da zapečt v video, ali sliko, tako da se zlije z vsebino strani. ter rata neločljiva od vsebine :), samo trenutno ni še potrebe.


Če ga zapečeš v video potem se ga da tudi prevrteti naprej, right? Nisem še doživel da bi se dalo določen del posnetka zakleniti pred vrtenjem naprej in nazaj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Machete ::

Unknown_001 je izjavil:

next_byte je izjavil:

Oglase, se ziher, da zapečt v video, ali sliko, tako da se zlije z vsebino strani. ter rata neločljiva od vsebine :), samo trenutno ni še potrebe.


Če ga zapečeš v video potem se ga da tudi prevrteti naprej, right? Nisem še doživel da bi se dalo določen del posnetka zakleniti pred vrtenjem naprej in nazaj.


Poglej kak video na 24kur. še na pavzo ga ne moreš dat..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Rias Gremory ::

so upravičeno kritični do AdBlocka

Pač ne. Govorim o straneh z odpiranjem oken in reklamami ki utripajo kot, da hočejo da obiskovalec strani doživi epileptični napad. Za ostale strani, katere imajo v redu oglase izklopim uBlock.
Kaj pa ostali uporabljate za blokiranje?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

mtosev ::

Nikec3 je izjavil:

Vse super in prav, ampak vsi vemo, da je internet financiran v glavnem iz teh reklam. Kdo bo financiral internet, ko se bo število uporabnikov blokiranja oglasov še povečalo? Ali si bodo oglaševalci izmislili kaj bolj izvirnega?
ja plačljive strani npr.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Unknown_001 ::

Machete je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

next_byte je izjavil:

Oglase, se ziher, da zapečt v video, ali sliko, tako da se zlije z vsebino strani. ter rata neločljiva od vsebine :), samo trenutno ni še potrebe.


Če ga zapečeš v video potem se ga da tudi prevrteti naprej, right? Nisem še doživel da bi se dalo določen del posnetka zakleniti pred vrtenjem naprej in nazaj.


Poglej kak video na 24kur. še na pavzo ga ne moreš dat..


To sta dva ločena videa? Enega (oglas) ti predvaja pred drugim.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Arctander ::

Dokler bodo spletne strani uporabnike same silile k uporabi adblockerja ...

 Delo

Delo



... naj bodo kar lepo tiho.

Machete ::

Ja ampak nemoreš vsebine videt brez prvega. Kar pa še ni dovolj, ko se konča njihov prispevek, te takoj rektalno posili nov oglas po koncu videa.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

SeMiNeSanja ::

Ko bi te vsaj nov - ponavadi te z istim še enkrat........

Machete ::

Arctander je izjavil:

Dokler bodo spletne strani uporabnike same silile k uporabi adblockerja ...

 Delo

Delo



... naj bodo kar lepo tiho.


Ojoj. Sem mel doma en podoben printscreen z 24kur izpred parih let. :)
Skoraj nisi videl stavka v 'članku'. Vse prekrito levo desno spodi zgori.. Ka si ti nor.
Bogi ljudje brez addblockerja. Sploh nisem vedel da je tako hudo. Za božič obiščem vse starejše sorodnike in jim namestim addblockerje za darilo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Rias Gremory ::

Za božič obiščem vse starejše sorodnike in jim namestim addblockerje za darilo.

Bi "lajku"/"upvotnu" če bi lahko.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Markoff ::

Nikec3 je izjavil:

Vse super in prav, ampak vsi vemo, da je internet financiran v glavnem iz teh reklam. Kdo bo financiral internet, ko se bo število uporabnikov blokiranja oglasov še povečalo? Ali si bodo oglaševalci izmislili kaj bolj izvirnega?

Osnovna infrastruktura (hrbtenica) je, kolikor vem, finančno krita s strani vsake države?
Del infrastukture, ki skrbi za dostop uporabnikov do interneta krijejo ISPji, ki delno krijejo stroške investicij in vzdrževanja državi (ARNESu), te pa zaračunajo naročnikom.
Komercialno rabo (spletne strežnike) krijejo organizacije (podjetja, banke).
Kakšen delež torej v financiranju celotne infrastrukture pokrivajo kupci oglasov?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Shegevara ::

mtosev je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Vse super in prav, ampak vsi vemo, da je internet financiran v glavnem iz teh reklam. Kdo bo financiral internet, ko se bo število uporabnikov blokiranja oglasov še povečalo? Ali si bodo oglaševalci izmislili kaj bolj izvirnega?
ja plačljive strani npr.


Tako.
2022:
Mesečna naročnina na Youtube.com SAMO 5€. Akcija je časovno omejena.

Markoff ::

Machete je izjavil:

Ja ampak nemoreš vsebine videt brez prvega. Kar pa še ni dovolj, ko se konča njihov prispevek, te takoj rektalno posili nov oglas po koncu videa.

Pozabil si napisati, da sta oba oglasna videa posamično precej daljša od samega prispevka. Kot da bi gledal Formulo 1 na RTL. V bistvu gledaš reklame z občasnim vklopom v prenos dirke. Enkrat sem te norce štopal - 12 zaporednih minut reklam sredi dirke!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

facepalm ::

Jaz uporabljam adblocker manj kot 1 leto. Preprosto se ne da vec surfat normalno brez adblockerja.

Markoff ::

Arctander je izjavil:

Dokler bodo spletne strani uporabnike same silile k uporabi adblockerja ...

 Delo

Delo



... naj bodo kar lepo tiho.

Priznajmo: dolgoletni uporabniki neta imamo upgradeane oči in možgane, saj sfiltriramo vso nesnago okoli informacij, do katerih želimo priti. Adblockerji gor/dol.

Nakar ugotovimo, da so te informacije v resnici večja nesnaga, kot nesnaga okoli njih. :O
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

stara mama ::

Nekak dvomim da 24kur kaj dost prispevajo v infrastrukturo.

Markoff ::

stara mama je izjavil:

Nekak dvomim da 24kur kaj dost prispevajo v infrastrukturo.

Kdo pa plačuje njihove strežnike in njihove copy-paste študente? Mati Tereza?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

dominuspro ::

Jst sem tudi v sožitju z adblockerjem že leta. Še doadtno vrednost ima pri počasnih povezavah in mobilnih podatkih.

MasterKiD ::

To je ena velika katastrofa, ker bo čez nekaj let ogromno spletnih strani plačljivih. Se bo pa vedno našel nek AdBlock. Neumnost, da blokiraš vse oglase. Se pa popolnoma strinjam z blokiranjem oglasov ala Zadeli ste iPhone (po možnosti z zvokom) ter različnih oglasov prek cele strani.

Senitel ::

Machete je izjavil:

Arctander je izjavil:

Dokler bodo spletne strani uporabnike same silile k uporabi adblockerja ...

 Delo

Delo



... naj bodo kar lepo tiho.


Ojoj. Sem mel doma en podoben printscreen z 24kur izpred parih let. :)
Skoraj nisi videl stavka v 'članku'. Vse prekrito levo desno spodi zgori.. Ka si ti nor.
Bogi ljudje brez addblockerja. Sploh nisem vedel da je tako hudo. Za božič obiščem vse starejše sorodnike in jim namestim addblockerje za darilo.

Zakaj smo bogi ljudje brez adblockerja? Pač vsaj osebno ne konzumiram 24kur vsebin. Siol.net se je tudi pridružil no go listi ker:

Trenutno me živcirajo edino še "you might also like" sranja na dnu raznih člankov, na katere priletim iz googla.

Da lahko ti neko vsebino prebereš na internetu, jo mora nekdo na internetu napisat. Če se ti zdi vredno zabijat svoj čas s prebiranjem vsebin, ki jih nekdo objavlja, potem je fer, da se strinjaš z njegovimi pogoji.
Je pač tehtnica. Osebno za tako kvalitetne vsebine, kot so omenjene v tem postu, na dam svojega časa, niti ne mislim bit ob tem posiljen z nekimi skropucali od oglasov.

Shegevara ::

Večina pravi, da ima adblock zaradi motečih in zelo nadležnih oglasih.

Ampak cilj adblocka ni odstranjevanje nadležnih oglasov, cilj adblocka je, da na strani (če se le da) sploh NI oglasov, niti zelo nemotečih.
Zato pa nastajajo počasi in počasi plačljive strani oz. zastonj strani s plačljivimi vsebinami. (50% zastonj sranja in 50% kvalitetne vsebine za plačat)

thramos ::

Fajn, ne bo treba gledat oglasov, strani ne bodo neposredno odvisne od oglaševalcev ampak bolj od obiskovalcev, ...

someboody99 ::

Adblock je res zakon. Prav pride tudi na YouTube, kjer zelo lepo odstrani te oglase...

Machete ::

Tako je. (Ne)obiskovanje 24kur tu sploh ni predmet debate. Sranje je praktično povsod. Da ne govorimo nekih samoodpiralnih tabih z oglasi, video oglasi na 400% glasnosti, ko zbudiš recimo celo bajto ali pol pisarne :P preden najdeš kater tab moraš skenslat.
Sploh pa pač sovražim konzumer whore siljenje. Kupim kar želim in se prej pozanimam. Ne kupujem, kar mi vsiljujejo, včasih prav iz inata. FU oglasi. Plačljive strani, ker nebodo preživele brez oglasov? Sem za.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

driver_x ::

Čudno, da še nihče ni omenil kako nemoralno je blokiranje oglasov.

zmaugy ::

Sploh antipatični in odbijajoči so oglasi z nekimi mišičnjaškimi primitivčki in ženskami z vampi prej / brez vampov po, ali z nekakšno ogabno kremo na obrazu, zraven pa tendenciozni debilni slogani.
To primitivno sranje se je razpaslo tudi na velike mega strani kot je cnn in podobni. Meče zelo čudno luč na osnovno stran.

kronik ::

thramos je izjavil:

AdAway.


Podobno zadevo imam jaz doma narejeno na DNS serverju. Pa še par ključnih besed blokiram direktno na routerju. Reklam ni na nobeni napravi. Na iOS se včasih pojavi okvirček za oglas in potem izgine, na androidu pa lahko kr z iptables blokiraš dostop do neta aplikaciji (uporabno za offline igre). AdBlock in NoScript pa uporabljam že odkar so na trgu.

System ::

Morda kdo pozna kako alternativo AdAway, da ne zahteva root?

b3D_950 ::

Js mam nekaj takega Ad blocking with DNS pa je mir s tem oglasi.;)
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Ribič ::

driver_x je izjavil:

Čudno, da še nihče ni omenil kako nemoralno je blokiranje oglasov.

A vsiljevanje oglasov je pa moralno?

Dajte no, že na televiziji je dosti te svinarije in zato ni potrebe, ta trpimo še na internetu.

NubCake ::

Na mobitelu je najboljše uporabljati Firefox, ker ima podporo za Extension-e (medtem ko Chrome tega nima in niti ne namerava naredit), tako da na mobitelu uporabljam Firefox (=

#000000 ::

Jest sem kr na routerju poskusil blokirat določene domene kot je iprom ipd.
Ma sem po par dneh ugotovil da kar naenkrat določene strani ali sploh ne proikaže več, sploh če klikam na povezavo na drugem web situ, direkt če sem vpisal url je delal ok, ampak če sem na tej strani kliknil katero koli povezavo sem padel na error ali da stran ne obstaja.

zdej edin če nisem pravilno konfiguriral tega spodaj ?
word text
^begins-with.domain.
.ends-with.net$
^www.exact-domain.net$
www.si.contentexchange.me
si.contentexchange.me
www.contentexchange.me
contentexchange.me
pl.panelsi.gemius.com
http://adserver.iprom.net
http://central.iprom.net/
iprom.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

ales85 ::

MasterKiD je izjavil:

To je ena velika katastrofa, ker bo čez nekaj let ogromno spletnih strani plačljivih. Se bo pa vedno našel nek AdBlock. Neumnost, da blokiraš vse oglase. Se pa popolnoma strinjam z blokiranjem oglasov ala Zadeli ste iPhone (po možnosti z zvokom) ter različnih oglasov prek cele strani.

Nič hudega, če bodo kakovostne vsebine plačljive za pošteno ceno. V kolikor pa kakovostnih vsebin na takšni strani ne bo, bodo pa tudi uporabniki odšli drugam. In če bodo na plačljivi strani poleg še oglasi (potem, ko si prijavljen kot plačljiv uporabnik), se bodo/bomo uporabniki ravno tako pritožili in še naprej uporabljali adblockerje ali pa zapustili stran.

Markoff ::

driver_x je izjavil:

Čudno, da še nihče ni omenil kako nemoralno je blokiranje oglasov.

In pa, kako da s tem podpiramo piratstvo, pedofilijo, trgovino z ljudmi, droge, teroriste, ...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Bakunin ::

b3D_950 je izjavil:

Js mam nekaj takega Ad blocking with DNS pa je mir s tem oglasi.;)


al pa tole http://pgl.yoyo.org/as/serverlist.php?h... ali https://tnt.aufbix.org/spam#hosts_adblo...

mtosev ::

jaz samo upam, da ne bo mesečnih naročnin za webpage ko se jim bo dobiček iz reklma tolk znižal, da bo pač naročnina al shutdown sitea
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

killzone ::

Da bi sploh še brskal po internetu brez nameščenega Addblocka! Absulutno ne! Zakaj? Dejstvo. Preveč vsiljivih butastih reklam, ki me samo živcerajo, so brezveze in nimajo dodane vrednosti. Samo me motijo pri branju željene vsebine na spletni strani. Inštaliral Addblockerja staršem, bratu, punci, vsem kolegom in sorodnikom v največji meri kolikor sem lahko. Da ne omenjam tega, da med drugim fotr ni fasal nobenga virusa več odkar sem mu inštaliral addblock. Reklame so tud velik vir nesnage in virusov.

Furbo ::

driver_x je izjavil:

Čudno, da še nihče ni omenil kako nemoralno je blokiranje oglasov.


Ful je nemoralno blokirati dobesedno nategunske oglase, zadnje čase so tudi na relativno uglednih straneh reklame za razne čudežne praške in zdravila za vse od debelosti do zvonenja v ušesih.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

BorutK-73 ::

Koliko vas ima adblock off za Slo-Tech?
Jaz imam adblock off za strani katere redno obiskujem.

Moderatorji:
Naredite novo anketo na to temo.

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

pa

mtosev je izjavil:

jaz samo upam, da ne bo mesečnih naročnin za webpage ko se jim bo dobiček iz reklma tolk znižal, da bo pač naročnina al shutdown sitea


pa naj bojo, koga briga; če so ti res tolk dobri in pomembni boš že plačal, če pa ne, se pa naj jebejo, lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

SaXsIm ::

Tudi sam imam whitelistane strani, na katerih se zadržujem (slo-tech in še nekaj drugih).
SaXsIm

#000000 ::

Na vseh ki nimajo nadležnih je off, kjer pa so pa je obvezno na on, me pa včasih preseneti kako lahko folk brska in se kr na vsaki novi strani predvaja video za katerega sploh nekaj čas ane ve od kje prihaja, ker mu kr laptop laga :) recimo žurnal je dosadan s tem resnično, al pa te vrže ne nek exchange ob vsakem kliku spodaj, na glavnem meniju ne, ampak tam ta čaka video O mater.

hojnikb ::

Mam na off pri _vseh_
Zakaj bi delal razlike :)
#brezpodpisa
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stack Overflow: Ni nam mar, kdo blokira oglase

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
4515415 (8160) jukoz
»

Facebook in AdBlock Plus: kdo bo koga? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
7122928 (18405) Pithlit
»

Tudi Wired bo zahteval izklop blokiranja oglasov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
7422299 (19528) videc
»

Koliko bi stal internet brez oglasov

Oddelek: Novice / Ostale najave
4012292 (9502) Mesar

Več podobnih tem