» »

Širina gume in obraba

Širina gume in obraba

Stipex ::

Z sodelavcem sva pred kratkim imela debato in nisva znala priti do skupnega zaključka :)

Ali širša letna guma zdrži več km kot pa ožja guma istega proizvajalca in modela?
Npr. 205mm vs 245mm

On pravi da širša guma zdrži precej več, js pa pravim da je širša guma tudi mehkejša, tako da si na istem.
Po nekaj minutnem googlanju nisem našel nobenih pravih informacij.

Ve kdo kaj več o tem?

To sprašuje nekdo, ki naredi letno skupno 60.000km in bi želel letne gume za vsaj 2-3 sezone.
  • spremenilo: Stipex ()

Zheegec ::

Bolj mehke gume se prej obrabijo in bolje primejo. Širina nima veze.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Stari maček ::

Širše gume zaradi manjših pritiskov na enoto zdržijo dlje. Ob predpostavki, da so enake kakovosti seveda...Če želi, da zdržijo dlje, naj vzame C izvedbo. Recimo 205/70-16C.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Pa ob predpostavki, da se gre za isto težo vozila, večinoma so pri enem modelu avta razlike v dimenzijah po širini max 10%. Ampak kot rečeno, pač kupiš tršo gumo. Pozimi za po celem snegu pa čim ožjo gumo, ki je dovoljena za tvoj avto.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

čuhalev ::

Stari maček je izjavil:

Če želi, da zdržijo dlje, naj vzame C izvedbo. Recimo 205/70-16C.

A tako, meni so te črke delovale kot razred učinkovitosti (kot pri beli tehniki).

Stipex ::

Šlo se je za primerjavo med Bridgestone Turanza 205/65 R15, 225/55R16 in 235/45 R17.
Je pa res da je lahko razlika v porabi goriva širših gum že v prid enemu kompletu ožjih gum na leto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

WarpedGone ::

Odgovor na to vprašanje ima le proizvajalec obeh gum.
Če sta obe gumi še novi s podobno zgodovino skladiščenja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Stari maček ::

čuhalev je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Če želi, da zdržijo dlje, naj vzame C izvedbo. Recimo 205/70-16C.

A tako, meni so te črke delovale kot razred učinkovitosti (kot pri beli tehniki).

Gre za gume z večjo nosilnostjo oz. trdoto. To se sicer pri udobnosti občuti(bolj čutiš podlago).

šernk ::

To sprašuje nekdo, ki naredi letno skupno 60.000km in bi želel letne gume za vsaj 2-3 sezone.


gume, ki bi zdržala 180.000km ni. tudi če bi ustrezno širša guma zdržala nekaj dlje (kar je teoretično mogoče) je slednja toliko dražja da se ne izplača.

drugače pa michelin energysaver slovi kot guma, ki se ne obrablja dosti in bi zdržala najbrž kakšnih 100.000km večinoma avtocest ampak po mojih izkušnjah so michelin gume še vedno tam kjer so bile. na enem od avtu so po 10ih letih spet michelinke (primacy) na začetku so še kaj držale, sedaj ko so stare eno leto so pa v dežju že skoraj popolnoma zanič. kakšne dobre alternative, da bi držale v dežju in se ne obrabljajo pa nisem našel že par let.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mihec87 ::

C so za težja vozila(kombiji) in so stranice pnevmatike bolj ojačane..

Robi :P ::

šernk je izjavil:

To sprašuje nekdo, ki naredi letno skupno 60.000km in bi želel letne gume za vsaj 2-3 sezone.


gume, ki bi zdržala 180.000km ni. tudi če bi ustrezno širša guma zdržala nekaj dlje (kar je teoretično mogoče) je slednja toliko dražja da se ne izplača.

drugače pa michelin energysaver slovi kot guma, ki se ne obrablja dosti in bi zdržala najbrž kakšnih 100.000km večinoma avtocest ampak po mojih izkušnjah so michelin gume še vedno tam kjer so bile. na enem od avtu so po 10ih letih spet michelinke (primacy) na začetku so še kaj držale, sedaj ko so stare eno leto so pa v dežju že skoraj popolnoma zanič. kakšne dobre alternative, da bi držale v dežju in se ne obrabljajo pa nisem našel že par let.

Michelinke so super kar se tiče obrabe smo jih mel 5 sezon. Js sem jih sicer dobil zadnjo peto sezono in so ble polom v dezju profila je pa se blo zakonsko dovolj. Letos kupil hankook-ke, ki limajo kot sto matr ampak sem spredaj nesel več kot pol gume z mojim stilom vožnje čez ovnike po cca 25k km tak da drug let obrnem 3 leto pa vprasanje ce se bo dost profila. Premisljujem spt o michelinkah pa da bi jih mel 4 sezone 5. so itak za bek sam glih to je problem da so v mokrem ze po prvi sezoni obupne.

N0t0ri0us ::

gume so že po četrti sezoni za v smeti... ni važno katere.

Zgodovina sprememb…

Stari maček ::

mihec87 je izjavil:

C so za težja vozila(kombiji) in so stranice pnevmatike bolj ojačane..

Tudi to je res. Običajne gume imajo na boku 4 plasti tkanine, C izvedba pa 8-10.

N0t0ri0us je izjavil:

gume so že po četrti sezoni za v smeti... ni važno katere.

To enostavno ni res. Pnevmatike, ki so primerno shranjene do 5 let, ustrezajo lastnostim nove pnevmatike.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Stari maček je izjavil:

Pnevmatike, ki so primerno shranjene do 5 let, ustrezajo lastnostim nove pnevmatike.
Vsi viri pravijo, da se kemične lastnosti gume poslabšajo in da so po 3 letih neuporabne ne glede na profil. Tvoj vir za 5 let bi bil kaj? Če prav razumem, 5 let shranjene, nevožene?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

N0t0ri0us ::

mislil sem po četrti sezoni uporabe. Sam jih imam na avtu pol leta, nato pol leta zavite v vrečki in v temnem prostoru. Četrto sezono so občutno slabše sploh v dežju.

Zgodovina sprememb…

Stari maček ::

Aston_11 je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Pnevmatike, ki so primerno shranjene do 5 let, ustrezajo lastnostim nove pnevmatike.
Vsi viri pravijo, da se kemične lastnosti gume poslabšajo in da so po 3 letih neuporabne ne glede na profil. Tvoj vir za 5 let bi bil kaj? Če prav razumem, 5 let shranjene, nevožene?


http://www.moto-gume.si/FAQs/Vprasanja_...

SuperVeloce ::

Seveda, to velja za nerabljene gume, katere niso videle UV, soli, trenja in 1000+ ciklov segrevanja. Gume, ki jih imaš pa 5 let na avtu in jih goniš sem ter tja, so pa čisto druga zgodba.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

šernk je izjavil:

drugače pa michelin energysaver slovi kot guma, ki se ne obrablja dosti in bi zdržala najbrž kakšnih 100.000km večinoma avtocest ampak po mojih izkušnjah so michelin gume še vedno tam kjer so bile. na enem od avtu so po 10ih letih spet michelinke (primacy) na začetku so še kaj držale, sedaj ko so stare eno leto so pa v dežju že skoraj popolnoma zanič. kakšne dobre alternative, da bi držale v dežju in se ne obrabljajo pa nisem našel že par let.

Sam sem bil tudi presenečen, ko sem dobil na 4 in pol let rabljenem avtu s 78k km še prve gume Michelin Energy Saver, se pravi narejenih vsaj 50k km, pa imajo še 6mm profila.
Pravo nasprotje so bile na prejšnjem avtu Dunlop Sport Maxx RT, komaj 3000km, pa so imele spredaj 5,5-6mm profila, zadaj pa 6,5-7,5mm. Pa te gume sem videl tud že na dizlih, kar je pa sploh katastrofa, to bi jih moral menjat 2x letno, ker več kot 15-20k km ne zdržijo.

Michelin so pa DOT 4211/4311/4611, tako da sedaj teče 4. sezona. Po dežju sem zadovoljen, lahko bi bilo sicer bolje, ampak prejšnje Dunlop so bile še nove veliko slabše, tako da za naslednjo sezono bi sigurno še bile.

Drugače glede starosti sam vozim zimske 4 leta, letne pa 5 let.
Rekord je bil pa DOT2405 letne gume do konca sezone 2013, se pravi 8 sezon in 3 mesece prvo sezono. 2012 niti nisem opazil problemov, 2013 so bile pa v dežju že slabe, ampak še vedno boljše kot prej omenjene Dunlop.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

Čakaj... dunlop sportmaxx rt so bile slabše na mokrem kot 4 leta stare energy saver? Sem vozil na svojih avtomobilih obojne in ne vem no... mislim, da me boš zelo zelo težko prepričal kaj takšnega. Sicer pa imajo RT kot nove profila le 7.5mm, mogoče še to ne.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

GrimReaper ::

1. Moje, in poudarjam, MOJE, so bile na mokrem slabše od vsega kar sem do sedaj vozil. Ne vem kako lahko do tega pride, ampak že od prvega dne nakupa so mi bile nekaj sumljive, da je bila to ena B roba, čeprav bile pa so Made in Germany.
Edine še slabše (ampak za kar nekaj razredov, že na suhem) so bile Eskimo S3 DOT2305, ki sem jih dobil na rabljenem avtu konec 2011. Seveda sem jih šel zamenjat že prvi teden.
Pa poudarit je treba, da sem si lastil tako Goodyear EfficientGrip kot te Michelin Energy Saver, ki imajo oboje zelo slabo oceno 3.1 za mokro.
http://www.motorevija.si/cms/controls/w...
2. Glede globine profila so precej čudne, ja, vse od 7-8mm sem nameril. Tako da kar drži teh tvojih 7,5mm.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Ne, širša guma se ti ne obrablja bolj. Se ti pa obrablja bolj nepravilno, če nimaš geometrijo podvozja dobro poštimano ;)

Invictus ::

Odvisno kako goniš čez ovinke. Gume, ki dobro primejo, imajo ob strani mehkejšo gumo, ki se obrabi v 2 letih z malo bolj agresivno vožnjo.

Skuril gume po enem letu vožnje čez Ljubelj vsake 14 dni. Je pa letelo ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3192522559 (1052) Vesoljc
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28781282 (52064) slemarko
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16835757 (30654) m0LN4r
»

Obraba letnih pnevmatik? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6217419 (15801) GrimReaper
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11334397 (31538) SuperVeloce

Več podobnih tem