Novice » Tožbe » Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil
sandmat ::
D3m ::
Bencin je za punčke. Desc pa viz dizelco.
Žalosti me, da nekomu tip goriva določa stopnjo samopodobe. Če želiš vozit na dizel, začni kmetovat.
Žalosti me, da imajo nekateri ozki pogled kje se uporablja dizel.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
mtosev ::
tole pa bo VW drago stalo. hehe, da so sploh dobili takšno idejo je sploh vneverjetno
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
J.McLane ::
Groba ocena delov ki jih bo potrebno zamnenjat 2.500$, brez dela:
http://www.thetruthaboutcars.com/2015/0...
http://www.thetruthaboutcars.com/2015/0...
tigrr ::
Poleg nategovanja javnosti in medijskega napihovanja je bistven problem v tem, da če se zmanjša NOx izpuste, se poleg zmanjšane moči in navora zmanjša tud izkoristek in s tem konkurenčnost dizla.
Tko da, dizli glede na zahteve EURO6 zgubljajo svoje prednosti napram bencinarjem in električnim, kar je pozitivno za ameriške/japonske/... proizvajalce, ki ne obvladajo dizel tehnologije. Pa tud za tiste, ki niso nategoval NOx testov (BMW, kot kaže)..
edit: spregledal, NOx emisije se da zmanjšat z adBlue filtrom, sam spet to za sabo potegne cel kup stvari..
Tko da, dizli glede na zahteve EURO6 zgubljajo svoje prednosti napram bencinarjem in električnim, kar je pozitivno za ameriške/japonske/... proizvajalce, ki ne obvladajo dizel tehnologije. Pa tud za tiste, ki niso nategoval NOx testov (BMW, kot kaže)..
edit: spregledal, NOx emisije se da zmanjšat z adBlue filtrom, sam spet to za sabo potegne cel kup stvari..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tigrr ()
SuperVeloce ::
...
lol.
cela japonska avtoindustrija si ni mogla privoščit razvojandizla za evropo al kaj?
pol je res boljše da ne prodajajo tlele.
bols da delajo priuse za hipsterje
in tonti pravi lastnik 2 japonskih dizel mašinc.
Poglej si kolk se proda passatov in kolk nekih accordov. Na komad je strošek pač toliko višji, da si več kot enga dizla ne morjo privoščit samo za evropo. Potem imaš pri njih manj izbire, avto je dražji, in spet ne moreš dvignit prodaje, začaran krog. Passat ima pa vsaj 5 različnih dizel mašin, ker tudi če naredi totalno sranje, ga bo raja še zmeraj kupovala.
Seveda, VW je kriv, da se pri nas Honde ne prodajajo. In oni so krivi, da se jim dizlov ne splača razvijat, ker se drugje po svetu dizli pač ne kupujejo tako masovno? Razumem, da ti gredo na "tvojga", ampak tole je tipična "drugi so krivi za našo nesposobnost".
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Utk ::
Ne, ni VW kriv, kriva je politika, ki je dovolila rakotvorno tehnologijo, da je zaščitila domače proizvajalce. Zdaj morajo pa Pariz zapirat za avte, da ne pocrkajo.
WarpedGone ::
Sam dvomim da je to mogoče, kot kaže so največji svinjarji manjši poceni dizel motorji, ker enostavno nebi bili konkurenčni če bi v njih vgradili vse filtre kot si jih lahko privoščijo v preminum izdelkih.
S tem da "mali" pomeni pod 3L :)
Še pasat 2.0 z AdBlue sistemom svinja do 20x preveč, ker VW preveč skromno dozira dodatek. Tko da tist rezervoar zdrži cel servisni interval in se strošek dodatna skrije v ceno rednega servisa.
Bmw X5 baje požre liter dodatka na tank, kar je ~20x več. Kar je treba sproti plačevat in odvrača kupce.
Zato je mal težko ocenit kolk je VW prišparal, ker je treba pogledat kolk manj avtomobilov bi prodali če bi moral vsebovat sisteme ki zadovoljivo očistijo izpuh. Nabavna cena ~3 jurje višja, višja poraba goriva, višji tekoči stroški zaradi večje porabe dodatkov in sprotno dolivanje, ...
Že 500 EUR v ceni je lahko razlika med uspešnico in polomom, tko da je precej jasno zakaj je reč takšna kot je.
VW u ameriki praktičo ni mel dizl konkurence v rangu 2L mašin.
Večje mašine pa nimajo teh težav, ker laufajo v drugačnem delovnem režimu, so dražje in dodatni strošek manj 'seka' ven.
Zbogom in hvala za vse ribe
SuperVeloce ::
A ker zaradi bencina iz korejcev in japoncev pa ni škodljivih snovi ali kako? Zaradi njih ni potrebnega zapiranja centra?
Pri rabljenem avtu nikoli niso enake vrednosti novemu in to se na tehničnem tudi pričakuje.
Ni to fora, na tehničnem se NOx sploh ne merijo. Se pa verjetno bojo začeli ko se ta afera razreši, ker to ne gre več nikamur. Tudi če VW ne bi goljufal, kdo garantira, da so plini po 10 letih še zmeraj enaki kot pri novem avtu.
Pri rabljenem avtu nikoli niso enake vrednosti novemu in to se na tehničnem tudi pričakuje.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
tikitoki ::
Ma, jokajte glede polucije, rakotvorsnosti in ne vem cedsa. Dejstvo je, da ta tehnologija ni cista. Ce bi ljudje kaj vec uporabljali javni prevoz, potem bi bilo tudi onesnazenje manjse. V koncni faza pa vas je vecina pridnih potrosnikov, ki pridno trosite vse, kar vam povedo, da nujno potrebujete. Seveda pa naj bi tehnologija cudezno resila naso pozresnost in razsipnost.
Magic1 ::
Torej trenutno zmaga naveza bencinca, ki je predelan na plin, v skoraj vseh pogledih?
Magic
RedDrake ::
globoko grlo ::
kolk pa košta današnje dneve predelav ana plin?
jurja?
jurja?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
J.McLane ::
Predelava na plin je močno odvisna od osnovnega motorja, najbolj varno je kupit že novega predelanega na plin, sicer je pa treba dobiti zaneslljiv sistem in dobrega monterja to pa ne pride pod 1.500 €.
AC_DC ::
SuperVeloce je izjavil:
A ker zaradi bencina iz korejcev in japoncev pa ni škodljivih snovi ali kako? Zaradi njih ni potrebnega zapiranja centra?
Ni to fora, na tehničnem se NOx sploh ne merijo. Se pa verjetno bojo začeli ko se ta afera razreši, ker to ne gre več nikamur. Tudi če VW ne bi goljufal, kdo garantira, da so plini po 10 letih še zmeraj enaki kot pri novem avtu.
Pri rabljenem avtu nikoli niso enake vrednosti novemu in to se na tehničnem tudi pričakuje.
Na tehničnem mora vozilo starosti N let dosegati številke emisij, ki jih je izmerila tovarna (pri novem).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
s1m0n ::
SuperVeloce je izjavil:
A ker zaradi bencina iz korejcev in japoncev pa ni škodljivih snovi ali kako? Zaradi njih ni potrebnega zapiranja centra?
Ni to fora, na tehničnem se NOx sploh ne merijo. Se pa verjetno bojo začeli ko se ta afera razreši, ker to ne gre več nikamur. Tudi če VW ne bi goljufal, kdo garantira, da so plini po 10 letih še zmeraj enaki kot pri novem avtu.
Pri rabljenem avtu nikoli niso enake vrednosti novemu in to se na tehničnem tudi pričakuje.
Na tehničnem mora vozilo starosti N let dosegati številke emisij, ki jih je izmerila tovarna (pri novem).
Točno tako naš, ki ima 13 let (alfa motor / bencinar) je imel letos na tehničnem še kar pod mejo proizvajalca. Pa je edina stvari, ki je bila zamenjana bil zadnji lonec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Utk ::
A ker zaradi bencina iz korejcev in japoncev pa ni škodljivih snovi ali kako? Zaradi njih ni potrebnega zapiranja centra?
O je je. Ampak približno 40 KRAT manj kot iz dizla.
SuperVeloce ::
40x manj česa? Trdih delcev? NOx? Verjetno veš tudi, da niso meje za različne emisije na enaki ravni za dizle in bencinarje (so kvečjemu bolj ali manj stroge)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Utk ::
SuperVeloce je izjavil:
40x manj česa? Trdih delcev? NOx? Verjetno veš tudi, da niso meje za različne emisije na enaki ravni za dizle in bencinarje (so kvečjemu bolj ali manj stroge)
Sej to je težko rečt, ker eno so standardi, drugo pa kaj v resnici avti ven dajo. Pri bencinarjih ni nobenga problema, ista mašina ki je bila po euro 3 standardu, se še danes prodava praktično enaka, samo da gor piše, da je po euro 6 standardu. Dizel, ki naj bi bil euro 6, pa v resnici ni niti po euro 3.
V glavnem, nekje sem bral članek, kjer so primerjali nek 1,3 dizel in 3,0 bencinarja s trikrat večjo porabo, in je bencinar še zmeraj 10x manj strupov spuščal. Teh strupov, ki so res strupeni, CO2 ni sploh pomemben.
WarpedGone ::
There is a rumor, that all the Bosch Engine Control Unit EDC15s and all it's following version, have this "feature". -> Most of the -current generation- diesel car engines.
Ugly ...
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Na tehničenm preverijo samo osnovno delovanje katalizatorja, CO pri neobremenjenem motorju. Pri dizlu pa še sajavost, ampak brez bremena mora biti res nekaj hudo narobe z motorjem da na tem testu pade.
Na tehničnem še med Euro1 in Euro 5 motorjem nebi zazanali razlike.
Na tehničnem še med Euro1 in Euro 5 motorjem nebi zazanali razlike.
FireSnake ::
pri normalnem delovanju pa zavoljo boljših zmogljivosti te prekoračila za 40-krat
Zavajanje.
Do 40-krat je pravilno.
Elekrtični?
Ne se hecat, fantje. Kdo bo čakal eno uro na polnjenje? Domet je zelo slab in še bi lahko naštevali.
Električni avtomobili še vsaj 25 let ne bodo v uporabi.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
TESKAn ::
Električni avtomobili še vsaj 25 let ne bodo v uporabi.
Teslo si spregledal ali...?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
primar ::
Nekateri ste dejansko prepričani da je bencinski izpuh rožica, dizel pa katastrofa. Vse je isti šajs. Drugače pa kar se onesnaževanja tiče, transport je sicer pomembno a malo dete pri tem problemu. Raje se posvečajte problemu živinoreje, industrije, individualnih kurišč in še huje domačih sežigalnicah, kjer "brazilci" ločujejo izolacijo od bakra.
FireSnake ::
Električni avtomobili še vsaj 25 let ne bodo v uporabi.
Teslo si spregledal ali...?
Teslo spremljam redno. Še vedno to še zdaleč ni to.
Ne predstavljam si, da bi imel Teslo in nobenega drugega avta. Domet teh avtov je šala.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Utk ::
Nekateri ste dejansko prepričani da je bencinski izpuh rožica, dizel pa katastrofa. Vse je isti šajs. Drugače pa kar se onesnaževanja tiče, transport je sicer pomembno a malo dete pri tem problemu. Raje se posvečajte problemu živinoreje, industrije, individualnih kurišč in še huje domačih sežigalnicah, kjer "brazilci" ločujejo izolacijo od bakra.
Ne, bencin ni rožica, ampak to ni opravičilo še za n-krat bolj strupen dizel.
bbf ::
"Groba ocena delov ki jih bo potrebno zamnenjat 2.500$, brez dela:
http://www.thetruthaboutcars.com/2015/0... "
Zelo groba, osnovana na MSRP cenah. Deli z deset, pa bo cena približno "what German automaker will probably pay for each car to fit a device that would clean up their acts."
http://www.thetruthaboutcars.com/2015/0... "
Zelo groba, osnovana na MSRP cenah. Deli z deset, pa bo cena približno "what German automaker will probably pay for each car to fit a device that would clean up their acts."
FireSnake ::
Nekateri pač nimamo radi, da nas drugi zastrupljate, samo zato ker je to par sto EUR na leto ceneje.
Hahaha, saj ne morem verjet.
A bencinarjem pa rožice letijo ven iz auspuha, al kako?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Utk ::
"Groba ocena delov ki jih bo potrebno zamnenjat 2.500$, brez dela:
http://www.thetruthaboutcars.com/2015/0... "
Zelo groba, osnovana na MSRP cenah. Deli z deset, pa bo cena približno "what German automaker will probably pay for each car to fit a device that would clean up their acts."
In prištej jurja, da se to inštalira.
Dizel porabi recimo 20% manj, pa ste vsi zaljubljeni vanj, zaradi teh bednih 20%, onesnažuje pa 10 al pa 30 krat toliko, pa vas to nič ne moti.
To je potem isto kot da bi rekel, da se dizel itak ne splača, ker tudi kuri nafto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
andrejus ::
Električni avtomobili še vsaj 25 let ne bodo v uporabi.
Teslo si spregledal ali...?
Teslo spremljam redno. Še vedno to še zdaleč ni to.
Ne predstavljam si, da bi imel Teslo in nobenega drugega avta. Domet teh avtov je šala.
Če bi ga lhko polnil doma, bi pri meni šlo.
Ker živim v stanovnju in nimam električne vtičnice v garažni hiši.
Se bi moglemal znajt če mi kdo podari TESLO. Če bi ga dobil na loteriji bi ga prodal ker rabim dnar za stanovanje ne za nek luksus.
J.McLane ::
Kot kaže je novi Prius prišel ob pravem času, škoda samo da ne zgleda tako kot Golf/Passat.
andrejus ::
"Groba ocena delov ki jih bo potrebno zamnenjat 2.500$, brez dela:
http://www.thetruthaboutcars.com/2015/0... "
Zelo groba, osnovana na MSRP cenah. Deli z deset, pa bo cena približno "what German automaker will probably pay for each car to fit a device that would clean up their acts."
In prištej jurja, da se to inštalira.
Dizel porabi recimo 20% manj, pa ste vsi zaljubljeni vanj, zaradi teh bednih 20%, onesnažuje pa 10 al pa 30 krat toliko, pa vas to nič ne moti.
To je potem isto kot da bi rekel, da se dizel itak ne splača, ker tudi kuri nafto.
Za onesnaževanje se ne plačuje dodatne takse. Če bo pa se družba (država) odločila, da za taka vozila veljajo ekstra dajateve so bo vzelo v obzir ekstra strošek.
Pri veljih avtomobilih je poraba minimalno 3 l/100 km dražjega goria. Kar znese cca 5€ na 100 km. Pri 100.000 km je to 5.000€. Dizel motor pa stane recimo 2000€ več kot bencinc, pa še lepše se ga vozil, ima več navora itd.
Kot kaže je novi Prius prišel ob pravem času, škoda samo da ne zgleda tako kot Golf/Passat.
ma prius je joke od avta. za hipsterje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andrejus ()
Utk ::
Za onesnaževanje se ne plačuje dodatne takse. Če bo pa se družba (država) odločila, da za taka vozila veljajo ekstra dajateve so bo vzelo v obzir ekstra strošek.Ponekod se, ponekod ne. Kupci VW so dobili v ZDA kar nekaj olajšav, ker so kupili avte z nižjo porabo. To bojo zdaj morali lepo vrnit, tudi če v resnici porabijo tolk kolk pravijo, ker jim homologacija več ne velja. Koliko več stane dizel motor bomo videli šele zdaj, ko bo vsako jajce moralo imet adblu in vse kar spada zraven, in to tudi servisirat.
Če je nekaj toliko bolj kancerogeno, nimaš kaj računat prihranka. In prihranek ni takšen. Tudi če porabi 3 litre manj, 3 litre surove nafte stane dober evro. Ostalo pobere država, ki bi lahko to pobrala tudi kako drugače. Ali pa če sploh ne bi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Magic1 ::
500-1000$ že lahko folk skešira. Mularija na silo nažica (stare) starše. Pri 20kEUR+ je pa dosti težje se it hipsterja.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
GnuceLee ::
Ali potem najverjetneje zavaja tudi Mazda, ki se hvali da dosegajo ustrezne emisije brez dodatkov AdBlue ali podobnih?
Unknown_001 ::
http://www.okolje.info/index.php/kakovo...
Preden začnete srat z raznimi blodnjami kancerogenost evo sam tolk da bo sploh jasno o čem je govora.
Problematičen je predvsem dušikov dioksid v katerega se pretvori NO ki nastaja pri izgorevanju. Koncentracije ki so resno problematične se začno pri 40g/m^3 . Na odprtem območju ki ga zrak dobro prepiha na vsake kvatre torej praktično ni bojazni.
Poleg tega pa bi resno zaznavno koncentracijo lahko brez problema zavohali saj je vonj te spojine zelo močan.
Tehnologija čiščenja izpuha gre vztrajno naprej. Tako da v prihodnosti bo tega ziher manj. Stvari se obračajo na bolje in ne vem zakaj bi bilo treba dizle kar upokojit.
Preden začnete srat z raznimi blodnjami kancerogenost evo sam tolk da bo sploh jasno o čem je govora.
Problematičen je predvsem dušikov dioksid v katerega se pretvori NO ki nastaja pri izgorevanju. Koncentracije ki so resno problematične se začno pri 40g/m^3 . Na odprtem območju ki ga zrak dobro prepiha na vsake kvatre torej praktično ni bojazni.
Poleg tega pa bi resno zaznavno koncentracijo lahko brez problema zavohali saj je vonj te spojine zelo močan.
Tehnologija čiščenja izpuha gre vztrajno naprej. Tako da v prihodnosti bo tega ziher manj. Stvari se obračajo na bolje in ne vem zakaj bi bilo treba dizle kar upokojit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Utk ::
In kaj je tu novega? Sej vemo, da je dizel problem predvsem v mestih. Na avtocestah ni problem. Zato tovornjaki niso problem. Niti veliki avti ne. Pa tudi tovornjaki imajo adblu. Clioti, ki se vozijo po mestih, pa ne. Totalno zgrešeno.
Aston_11 ::
In kaj je tu novega? Sej vemo, da je dizel problem predvsem v mestih. Na avtocestah ni problem. Zato tovornjaki niso problem. Niti veliki avti ne. Pa tudi tovornjaki imajo adblu. Clioti, ki se vozijo po mestih, pa ne. Totalno zgrešeno.Seveda so jajc, še večji jajc je recimo kakšna toplarna, kakšni dimniki in kakšna podobna jajca, ki veselo spuščajo svinjarijo v zrak. Dobro, da imamo bencinarje, ki ta zrak vsaj deloma preluftajo.
Unknown_001 ::
In kaj je tu novega? Sej vemo, da je dizel problem predvsem v mestih. Na avtocestah ni problem. Zato tovornjaki niso problem. Niti veliki avti ne. Pa tudi tovornjaki imajo adblu. Clioti, ki se vozijo po mestih, pa ne. Totalno zgrešeno.
Nič novega realno gledano. Ampak na kurac mi gre ko gredo eni celo znanost odkrivat pa kar neke nebuloze pisat pa se devat čez ker je boljši, tako da se na konc o vsem drugem debatira, sam o dejanski tematiki ne.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
VaeVictis ::
Vsako vozilo onasnežuje okolje, tudi človek izloča CO2 pri dihanju, tako da tudi kolo oz. tek ni čisto brez onesaževanje okolja (je pa res, da je ta del praktično nezanten v primerjavi z avtomobilom oz. javnim prevozom)...
Tesla, dokler proizvajamo elektriko s termoelektrarnami, tudi ni tolk dobra možnost kakor eni pravijo...
Ampak problem vsega tega dieselgate-a ni v onesažavanju (to je bolj posreden del), problem je v tem, da je multinacionalka VW zavestno goljufala državo in kupce!
Tesla, dokler proizvajamo elektriko s termoelektrarnami, tudi ni tolk dobra možnost kakor eni pravijo...
Ampak problem vsega tega dieselgate-a ni v onesažavanju (to je bolj posreden del), problem je v tem, da je multinacionalka VW zavestno goljufala državo in kupce!
WarpedGone ::
Zavestno je tudi "u shit, tole smo pa zasrali, nikomur povedat, mogoče nas ne odkrijejo"
Namenoma je pa "hmm, tegale ne bomo mogl narest kot je treba, itak nas ne bojo dobil, ni problema"
Namenoma je pa "hmm, tegale ne bomo mogl narest kot je treba, itak nas ne bojo dobil, ni problema"
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
Zanimivo da so si upal it v taksno grande internacional prevaro. Samozavestno ni kej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Daimler se je poravnal, vodilni iz Volkswagna na zatožni klopiOddelek: Novice / Ostale najave | 5208 (2670) | Utk |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155360 (100087) | krneki0001 |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38922 (34576) | fujtajksel |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65215 (58287) | pirlo |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77361 (63583) | stara mama |