Uber je v preteklosti povzročil proteste taksistov zaradi nelojalne konkurence, zaradi česar je v številnih državah prepovedan,
Reuters - V tujini je kar nekako običajno, da podjetja raziskovalcem, ki odkrijejo resne ranljivosti v njihovih ali konkurenčnih izdelkih in jih odgovorno razkrijejo, ponudijo zaposlitve. Tako je tudi Uber zaposlil Charlieja Millerja in Chrisa Valaska, ki sta minuli mesec pokazala, kako je mogoče na daljavo prevzeti nadzor nad Jeepom Cherokee. Miller je bil doslej zaposlen v Twitterju, Valasek pa v IOActive.
Pridružila se bosta oddelku Advanced Technologies Center, ki ga je Uber februarja odprl v Pittsburghu. V njem že dela precej ljudi, ki jih je Uber z boljšimi plačami speljal Carneige Mellon University (CMU). Uber namreč tako kot ostali tehnološki, IT in avtomobilski velikani razvija samovozeče avtomobile. V podjetju se zavedajo, da je njihova aplikacija za naročanje prevozov z živim voznikom v vsakem primeru prehodne narave, saj bodo v prihodnosti na cestah v glavnem avtonomna vozila. In Googlova vozila bodo verjetno uporabljala Googlove aplikacije in ne Uberjeve.
Medtem ko je Uber na CMU povzročil pravi eksodus, saj je njihove laboratorije zapustilo več kot 40 ljudi, imajo z Univerzo v Arizonu boljši odnos. Uber bo financiral raziskave na področju kartiranja in prometne varnosti, ki so nujno potrebne za razvoj avtonomnih vozil.
V prihodnosti bodo po mojem lastniški avtomobili redki, prevozi se bodo pa najemali. Ko bodo avtonomna vozila dovolj razvita se mi zdi najboljša opcija nekakšna borza prevozov, kjer si rezerviraš kdaj in kje te naj avtomobil pobere, ter kam te naj zapelje. V takem sistemu enostavno ne vidim več potrebe po lastniških avtomobilih, transport bi se pa moral poceniti, glede na to, da bo vsak avtomobil polno izkoriščen.
več kot 40 ljudi ne pomeni nujno 40 študentov, ane
Ja, saj, v US and A univerze zaradi dela v gospodarstvu zapuščajo raziskovalci in profesorji, v SLO pa še študentje težko dobijo službo. Kakovost visokošolskega študija med državama lahko očitno primerjamo že samo po teh dveh kriterijih.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Za licence ni, razvoj več-milijonskega projekta pa lahko financirajo.
In kaj se tebi zdi pametneje?
Ne vem kako njemu, meni pa se zdi pametneje spoštovat lokalno zakonodajo in na ta način ni potrebe, da prepovedo tvoje podjetje oz. storitev, ki jo ponujaš. Tako postaneš močnejši (zaradi prednosti, ki jih imaš) in profit je zagotovljen, ki ga potem lahko uporabiš v nadaljnji razvoj.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Za licence ni, razvoj več-milijonskega projekta pa lahko financirajo.
In kaj se tebi zdi pametneje?
Ne vem kako njemu, meni pa se zdi pametneje spoštovat lokalno zakonodajo in na ta način ni potrebe, da prepovedo tvoje podjetje oz. storitev, ki jo ponujaš. Tako postaneš močnejši (zaradi prednosti, ki jih imaš) in profit je zagotovljen, ki ga potem lahko uporabiš v nadaljnji razvoj.
Sam sem mnenja, da je boljše predvideti prihodnost in to niso taksisti.
Uberjevci so 'taksisti', saj oboji počnejo eno in isto: prevažajo ljudi. Spoštovanje zakonodaje pa ne pomeni, da bi se Uber moral odreči svojim prednostim, ki jih ima pred klasično taksi službo. Tu torej ne gre za preteklost ali prihodnost, ampak preprosto za spoštovanje zakonodaje.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Če bi bli konkurenca samo nategunom za 20 eur na km bi blo ok...tko bo pa vsak pek z mobitelom magično taxist. Da bi znal kakšno lokacijo ulice na pamet bodo pa zgleda zgodbe za vnuke.
Uberjevci so 'taksisti', saj oboji počnejo eno in isto: prevažajo ljudi. Spoštovanje zakonodaje pa ne pomeni, da bi se Uber moral odreči svojim prednostim, ki jih ima pred klasično taksi službo. Tu torej ne gre za preteklost ali prihodnost, ampak preprosto za spoštovanje zakonodaje.
S prihodnostjo sem mislil na vozila brez voznika. To, kar razvijajo.
Ali kdo preprečuje taksistom da uporabljajo Uber? TAXI znak daš na magnet in ga vzameš dol s strehe, ko uporabljaš Uber. Taksimeter pa ugasneš.
Če te inštektor vpraša kaj in kako, pokaže Uber rezervacijo.
Saj se ve, kam pes taco moli. Taksisti so povečini ljudje, ki jim ni za delati in bi radi dobro zaslužili z malo dela. Pa jim je Uber prekrižal račune in zdaj cvilijo.