Forum » Na cesti » Cestno prometni sistem ne deluje
Cestno prometni sistem ne deluje
Tody ::
Ker ga ne znaš uporabljat. Tvoj pametni telefon zna srfat? Potem odsrfaj na promet.si Tam dobiš najbolj ažurne informacije. Sicer pa srečno z radijsko postajo, ki bo 24 ur oddajala samo prometna poročila.
Nesreča se je zgodila vrjetno v roku parih minut, tako da noben radijski ali označevalni sistem nebi pomagal. Na enih od novičarskih strani je objavljen video, kako je voznik pravočasno odkril meglo, in normalno ustavil in se hvala bogu umaknil levo na odstavni pas, sekundo za tem pa je priletel zdraven njega BMW, ki očitno rabi radio da bi opazil meglo.
Nesreča se je zgodila vrjetno v roku parih minut, tako da noben radijski ali označevalni sistem nebi pomagal. Na enih od novičarskih strani je objavljen video, kako je voznik pravočasno odkril meglo, in normalno ustavil in se hvala bogu umaknil levo na odstavni pas, sekundo za tem pa je priletel zdraven njega BMW, ki očitno rabi radio da bi opazil meglo.
m0LN4r ::
DARS naj napravi aplikacijo za meglo, ki bo namesto voznikov prilagajala hitrost. Ne pa da sam dnar znajo pobirat /s
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
Mogoce bo z novimi oznacbami boljse (tiste pike ob voznem pasu).
Naj se jih zarise na 50m razdalje in omeji hitrost glede na stevilo pik, ki jih voznik se lahko vidi.
Npr.:
- nic pik: omejitev hitrosti na max 30km/h + vklopljene meglenke in varnostne utripalke
- ena pika: omejitev hitrosti na max 50km/h in min 30km/h + vklopljene meglenke
- dve piki: omejitev hitrosti na max 70km/h
- tri pike: omjeitev hitrosti na max 90km/h
itd..
Problem bo v bedakih, ki tega ne bodo upoštevali in bodo še vedno noreli 130km/h.
globoko grlo ::
Zakaj je enim uspelo ustavit, drugim pa ne?
A bi oznake na cesti res pomagale? A bi obvestila na radiu pomagala? App na fonu k ti piska non stop?
Ne me jebat, gledat na cesto in zmanjšat hitrost je edino kar je za naredit. PIKA
A bi oznake na cesti res pomagale? A bi obvestila na radiu pomagala? App na fonu k ti piska non stop?
Ne me jebat, gledat na cesto in zmanjšat hitrost je edino kar je za naredit. PIKA
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Machete ::
Čisto offtopic, že tedne poslušam na valu prometna obvestila, da snemajo AC cestišče (tam nekje na štajersko - pomurskem koncu). Zakaj se gre sploh? A ve kdo?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Invictus ::
Čisto offtopic, že tedne poslušam na valu prometna obvestila, da snemajo AC cestišče (tam nekje na štajersko - pomurskem koncu). Zakaj se gre sploh? A ve kdo?
Merijo povprečno hitrost ...
Namesto radarja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Machete ::
Ok, noben ne ve pol :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Tody ::
Da ne bo kdo pol reku da ni vidu :D
Gosta megla v pasovih zmanjšuje vidljivost na Primorskem.
http://promet.si/portal/sl/razmere.aspx
Gosta megla v pasovih zmanjšuje vidljivost na Primorskem.
http://promet.si/portal/sl/razmere.aspx
r3dkv1c4 ::
SimplyMiha je izjavil:
Vsakih 5 min naj kličem na prometne informacije?
Resno, kaj imate proti ažurnemu informacijskemu sistemu? Kaj vas tako boli?
Daj zresni se, nehaj trolat in ne blodi.
Ni ažurnega IS in ga tudi ne bo še dolgo.
Ker je kar nekaj faktorjev, ki jih morajo določene inštitucije preverit, predno izdajo info za voznike.
Recimo val202 zamuja po radiu nekje 20min ali več.
Promet.si 15 min in več......
Zdaj se pa ugasni, kot val202, ker si ravno tako uporaben, kot njihove info.......nič.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
MIHAc27 ::
Hm, pa sej avtoradiji v večini že znajo poseben signal, ko radio oddaja prometna poročila in preklopijo na postajo, tudi če poslušaš cd/usb. Ampak se to da izklopit, pa podatki iz postaj tudi niso pretirano ažurne.
Glede oznak pa... tudi če postavijo nešteto novih, se jih bo kvečjemu še bolj ignoriralo. Pred vsakim napačnim uvozom na avtocesto stojijo vsaj 4 če ne 6 stop znakov, pa še vedno prepogosto slišim, da je nekdo spet peljal po napačni strani avtoceste. Mogoče pa bi moralo biti 8 znakov? 9?
Glede oznak pa... tudi če postavijo nešteto novih, se jih bo kvečjemu še bolj ignoriralo. Pred vsakim napačnim uvozom na avtocesto stojijo vsaj 4 če ne 6 stop znakov, pa še vedno prepogosto slišim, da je nekdo spet peljal po napačni strani avtoceste. Mogoče pa bi moralo biti 8 znakov? 9?
globoko grlo ::
dokler bo folk iskal probleme/rešitve zunaj sebe, bojo problemi ostal
če ti 6 znakov ne pomaga, ti tut 10 ne bo
če ti 6 znakov ne pomaga, ti tut 10 ne bo
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
MIHAc27 ::
Jaz sem pa prepričan, da 10 znakov pa bi pomagalo. Prve 3 spregledaš, potem 2 ignoriraš. Še 2-3 premišljuješ nato te 9. ali pa 10. le končno prepriča.
globoko grlo ::
ja, še mal pa bomo mel kr vrvico in se bojo avteki lepo šetali tko kot froci v vrtcu
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
solatko ::
Edina malo trajnejša rešitev je sprememba pridobitve vozniškega dovoljenja-
1. Inštruktor obvezno poklicni voznik z licenco za hitrostna tekmovanja ali rally
2. Zdravniško spričevalo obvezno lečeči zdravnik, ki bi moral imeti tudi diskreditacijsko pravico, prepovedat vožnjo pacientom, ki bi bili zaradi različnih vzrokov nesposobni vožnje za določen čas.
3. Izpitna vožnja v treh delih - ena ura mestne vožnje, ena ura regionalk in ena ura vožnje po AC.
4. Obvezno preverjanje sposobnosti upravljanja vozila v prometu na vsakih 10 let, stroške teh preizkusov pa bi morala pokrivati država in zavarovalnice.
Potem bi bilo v prometu večino udeležencev sposobnih obnašanja na cesti in izven nje.
Vozniki iz tujine, z veljavnim vozniškim dovoljenjem, ki bi se hoteli začasno ali trajno preseliti v Slovenijo, bi morali izpitno vožnjo ponovno opravljati v skladu z našimi predpisi - torej tri urno preverjanje sposobnosti.
Verjemite, da bi na ta način odpadlo cca 60%-ov današnjih "šoferjev", vsi kronični uživalci opojnih substanc in jemalci tablet, ki niso primerne za voznike.
S tem bi se splošna varnost v prometu v nekaj mesecih izbolšala na skandinavski, javni prevoz pa pridobil na številu potnikov - win-win situacija.
1. Inštruktor obvezno poklicni voznik z licenco za hitrostna tekmovanja ali rally
2. Zdravniško spričevalo obvezno lečeči zdravnik, ki bi moral imeti tudi diskreditacijsko pravico, prepovedat vožnjo pacientom, ki bi bili zaradi različnih vzrokov nesposobni vožnje za določen čas.
3. Izpitna vožnja v treh delih - ena ura mestne vožnje, ena ura regionalk in ena ura vožnje po AC.
4. Obvezno preverjanje sposobnosti upravljanja vozila v prometu na vsakih 10 let, stroške teh preizkusov pa bi morala pokrivati država in zavarovalnice.
Potem bi bilo v prometu večino udeležencev sposobnih obnašanja na cesti in izven nje.
Vozniki iz tujine, z veljavnim vozniškim dovoljenjem, ki bi se hoteli začasno ali trajno preseliti v Slovenijo, bi morali izpitno vožnjo ponovno opravljati v skladu z našimi predpisi - torej tri urno preverjanje sposobnosti.
Verjemite, da bi na ta način odpadlo cca 60%-ov današnjih "šoferjev", vsi kronični uživalci opojnih substanc in jemalci tablet, ki niso primerne za voznike.
S tem bi se splošna varnost v prometu v nekaj mesecih izbolšala na skandinavski, javni prevoz pa pridobil na številu potnikov - win-win situacija.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
solatko ::
jype - Ob pravilnem šolanju voznikov, bi verjetno tudi manj kolesarjev končalo pod kolesi, za to pa lahko prispevate kakšen €. Sicer pa velja podobno kot za voznike, tudi za kolesarje tvojega tipa.
Po dobri vzgoji voznikov, bi nevarnost na cesti predstavljali samo še nevzgojeni biciklisti.
Po dobri vzgoji voznikov, bi nevarnost na cesti predstavljali samo še nevzgojeni biciklisti.
Delo krepa človeka
SimplyMiha ::
dzinks63 ::
Zakorakali smo že v prehodno obdobje in imamo v nekaterih avtomobilih cel kup pomagal. Začelo se je z ABS in nato z TCS, BAS je že tukaj in nazadnje še CAS (Collision Avoidance System), avtomobili bodo v kratkem postali zelo varni. Vožnja avtomobilov kot jo poznamo danes pa bo s časom izumrla, že čez 10 let zna biti na cesti precej samovozečih avtomobilov, vožnja voznikov bo postala samo še eksotika, v bližnji prihodnosti bodo osebni in tovorni avtomobili vseh vrst vozili sami.
SimplyMiha ::
Najbolj izmaličen avto (s smrtno žrtvijo) v tistem verižnem trčenju je bil... Najvarnejši avto sveta: Volvo! No, ja, ne ravno točno isti model, ampak blagovna znamka.
Vsa tista dodatna oprema bolj malo pomaga proti balističnemu kamionu oz. njegovi "glavorezni" prikolici.
Veliko več bi naredili za varnost (zmanjšanje smrtnih žrtev), če bi te kamione vzeli pod drobnogled.
Vsa tista dodatna oprema bolj malo pomaga proti balističnemu kamionu oz. njegovi "glavorezni" prikolici.
Veliko več bi naredili za varnost (zmanjšanje smrtnih žrtev), če bi te kamione vzeli pod drobnogled.
Invictus ::
Največ bi naredili za varnost na primorski in štajerski avtocesti, če bi naredili drugi tir do Avstrije in Madžarske.
S tem bi se izognili 30 tonskim stiskalnicam.
S tem bi se izognili 30 tonskim stiskalnicam.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
globoko grlo ::
1. Inštruktor obvezno poklicni voznik z licenco za hitrostna tekmovanja ali rally
Jeah right, totalno nepristranski inštruktorji, ane. Inštruktor, tako kot vsak učitelj, mora biti razgledan in zrel osebek, ne pa en rally raketa.Ne vem kaj ti bo licenca za dirkanje kle pomagala.
2. Zdravniško spričevalo obvezno lečeči zdravnik, ki bi moral imeti tudi diskreditacijsko pravico, prepovedat vožnjo pacientom, ki bi bili zaradi različnih vzrokov nesposobni vožnje za določen čas.
Se popolnoma strinjam.
3. Izpitna vožnja v treh delih - ena ura mestne vožnje, ena ura regionalk in ena ura vožnje po AC.
+ poligon in nepredvidljive situacije
4. Obvezno preverjanje sposobnosti upravljanja vozila v prometu na vsakih 10 let, stroške teh preizkusov pa bi morala pokrivati država in zavarovalnice.
Mogoče ne ravno sposobnost upravljanja (mogoče samo osebe nad 60, 65 let?).
Vsekakor pa preverjanje CPPja in mogoče ena "izpitna" vožnnja.
Pa zavedanje, da izpit ni z ustavo garantirana pravica (kot so že nekateri tukaj omenil) ampak moraš dejansko dokazat, da lahko upravljaš smrtonosno orožje. Licence 2 drive = lice 2 kill
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
solatko ::
globoko grlo - Če bi bil seznanjen kako se pride do mednarodne licence za dirkače in rally voznike, bi se strinjal z menoj. Velik del praktičnega dela obsega vožnja z nepredvidenimi dogodki (aquaplan, ovira, počena guma, vozilo v okvari za nepreglednim ovinkom,.......). Ni samo gas do daske pa juriš, pač zmotno prepričanje, da so vsi dirkači tudi na cesti neprištevni divjaki.
Vztrajam na preverjanju sposobnosti, ravno zaradi kategorije - oviranje prometnega toka, nezmožnost voziti po špici omejitve ali pravočasno umikanje hitrejšim, opazovanje vzvratnih ogledal, dajanju smerokazov - na kar vozniki radi pozabijo, tist moment, ko opravijo tistih 20-45 minut izpitne vožnje.
S prenehanjem veljavnosti (sedaj ponovno na 10 let), bi preizkus opravili ponovno (brezplačno seveda) ali pač ne.
Ponovitev bi bila seveda plačljiva, kot opravljanje izpita prvič.
Tudi v nekaterih drugih poklicih, morajo licenco opravljati ponovno vsake toliko časa.
Vozniški izpit je namreč licenca za upravljanje motornih vozil v prometu, ker gre za enega najkompleksnejših človeških opravil, bi bilo 10 let, čisto primerno.
Vztrajam na preverjanju sposobnosti, ravno zaradi kategorije - oviranje prometnega toka, nezmožnost voziti po špici omejitve ali pravočasno umikanje hitrejšim, opazovanje vzvratnih ogledal, dajanju smerokazov - na kar vozniki radi pozabijo, tist moment, ko opravijo tistih 20-45 minut izpitne vožnje.
S prenehanjem veljavnosti (sedaj ponovno na 10 let), bi preizkus opravili ponovno (brezplačno seveda) ali pač ne.
Ponovitev bi bila seveda plačljiva, kot opravljanje izpita prvič.
Tudi v nekaterih drugih poklicih, morajo licenco opravljati ponovno vsake toliko časa.
Vozniški izpit je namreč licenca za upravljanje motornih vozil v prometu, ker gre za enega najkompleksnejših človeških opravil, bi bilo 10 let, čisto primerno.
Delo krepa človeka
solatko ::
Imajo stalno izobraževanje, tako, da se lahko reče, da jo. Ne poznam kirurga, ki bi 40 let operiral na način, katerega se je navadil na fakulteti v času študija.
Kirurgi tudi izgubijo licenco.
Kirurgi tudi izgubijo licenco.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24100 (20490) | facepalm |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70075 (61795) | BigWhale |