Forum » Na cesti » Umikanje vozilom na nujni vožnji
Umikanje vozilom na nujni vožnji
Aston_11 ::
Ja, če misliš za ta primer, potem zakon je enoličen. Če misliš zakone na splošno, potem se da dolgo in široko debatirati.
Aha, sedaj mi je sinilo. Desni pas je lahko tudi vozni pas in tam je vožnja dovoljenja. Evo, vse jasno, kaj so mislili.
Aha, sedaj mi je sinilo. Desni pas je lahko tudi vozni pas in tam je vožnja dovoljenja. Evo, vse jasno, kaj so mislili.
Thuban ::
ne, je jasno opredeljeno, da sta skrajna leva dva pasova namenjena razvrščaju v stilu: postavi se skrajno levo na prehitevalnem pasu in skrajno desno na voznem pasu. odstavni pas pusti prazen.
Pač tako piše v ZAKONU. Ki je enoličen. Kako si ti to predstavljaš ni relevantno. Morali pa bi to nekako rešiti s predlogom spremembe zakona. Zato debatiranje o tem ni slaba ideja, morda najdemo rešitev.
Pač tako piše v ZAKONU. Ki je enoličen. Kako si ti to predstavljaš ni relevantno. Morali pa bi to nekako rešiti s predlogom spremembe zakona. Zato debatiranje o tem ni slaba ideja, morda najdemo rešitev.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Aston_11 ::
Thuban ::
tvojo omembo voznega pasu, da je desni pas "lahko" vozni pas. morda sem narobe razumel kaj si ti mislil kot desni pas?
v glavnem lej, jaz sem 100% za to, da se vsi umaknejo skrajno levo na prehitevalnem in vsi desni na odstavni pas. vedno, brezpogojno.
ti pa razlagam kako piše v uradnem listu, kjer pač piše drugače.
v glavnem lej, jaz sem 100% za to, da se vsi umaknejo skrajno levo na prehitevalnem in vsi desni na odstavni pas. vedno, brezpogojno.
ti pa razlagam kako piše v uradnem listu, kjer pač piše drugače.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Aston_11 ::
Thuban ::
ja, zato piše da se razvršča na skrajna leva dva pasova.
pač zakon je v tem primeru slab, bi ga morali spremenit. nujno.
Ampak kaj ko živimo v sloveniji. Če bi se vsi umaknili bi se našel debil v BMWju, verjetno iz Ljubljane, ki bi potem po sredini dirkal naprej mimo kolone.
Rabimo nujno prometno policijo, ki bi ves čas patruljirala po avtocestah.
pač zakon je v tem primeru slab, bi ga morali spremenit. nujno.
Ampak kaj ko živimo v sloveniji. Če bi se vsi umaknili bi se našel debil v BMWju, verjetno iz Ljubljane, ki bi potem po sredini dirkal naprej mimo kolone.
Rabimo nujno prometno policijo, ki bi ves čas patruljirala po avtocestah.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
šernk ::
ne vem če je že bila linkana ta slika, ker cele teme nisem prebiral, ampak tako je po zakonu pri nas pravilno:
s tem da mera 2,72m na prikazani sliki je optimistična za tovornjak, skupaj z ogledali so tovornjaki tja do 2,95m širine.
s tem da mera 2,72m na prikazani sliki je optimistična za tovornjak, skupaj z ogledali so tovornjaki tja do 2,95m širine.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
primoz4p ::
V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
Za vozila na desnem voznem pasu je to desni rob.
1. modra luč: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
premik na odstavni pas
Nazaj na vozni pas se premakneš šele, ko se kolona vozil začne premikati in lahko zagotoviš dovolj veliko razdaljo od vozila pre tabo za ponoven premik na odstavni pas v primeru potrebe. Če se pri naslednjem vozilu ne moreš umakniti na odstavni pas, si lahko v prekršku glede na ta člen. (problem šleparjev)
"debil v BMWju" pa krši člen
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
če pa pri tem ovira vozilo z prednostjo pa še kakšnega
Za vozila na desnem voznem pasu je to desni rob.
1. modra luč: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;
premik na odstavni pas
Nazaj na vozni pas se premakneš šele, ko se kolona vozil začne premikati in lahko zagotoviš dovolj veliko razdaljo od vozila pre tabo za ponoven premik na odstavni pas v primeru potrebe. Če se pri naslednjem vozilu ne moreš umakniti na odstavni pas, si lahko v prekršku glede na ta člen. (problem šleparjev)
"debil v BMWju" pa krši člen
(5) Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti.
če pa pri tem ovira vozilo z prednostjo pa še kakšnega
bambam20 ::
pač zakon je v tem primeru slab, bi ga morali spremenit. nujno.
Ampak kaj ko živimo v sloveniji. Če bi se vsi umaknili bi se našel debil v BMWju, verjetno iz Ljubljane, ki bi potem po sredini dirkal naprej mimo kolone.
Kazen 2 jurja evrov, zaplemba in uničenje vozila in zapor 1 leto. Pa smo tudi to uredili.
Thuban ::
ja ok, ampak ne s pisanjem po forumu. se mora dejansko nekaj premakniti.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
bambam20 ::
ja ok, ampak ne s pisanjem po forumu. se mora dejansko nekaj premakniti.
Hja. Bo potrebno najprej opravit nadzor avtošol in inštruktorjev z slabi znanjem. To bo prva stopnica. To, da so talali koncesije za avtošole kot bombone je tudi med drugim krivec za današnje porazno stanje na cestah. Začne se z inštuktorjem, ki je zadolžen, da te dobro nauči vožnje.
WarpedGone ::
Kazen 2 jurja evrov, zaplemba in uničenje vozila in zapor 1 leto
Zakaj bi pa stran vrgu N jurjev?
Zadevo se proda na dražbi, pa je.
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
Ja, al pa če uvedemo še sekanje udov?
Dejte enkrat že razumet, da so drakonske kazni nesmiselne, če ima oseba občutek, da se bo zlahka izognila kazni. V arabskem svetu in še kje redno prakticirajo smrtno kazen za npr. preprodajalce mamil - če bi vaša logika delovala, bi v dveh, treh letih od uvedbe stopnja preprodaje mamil padla na nič. A očitno zasačijo presneto malo preprodajalcev, ane.
Če je kultura vožnje pri nas tako nizka (in res je), potem je seveda treba prekrške neusmiljeno preganjati. In sicer preganjati tako, da bodo notorični prekrškarji in jebivetrovci imeli stalen občutek, da jih bo nekdo zasačil.
Na forumu in v gostilniških debatah je ogromno enega jamranja, kako je Slovenija policijska država, kako so na vsakem kilometru ceste postavljeni policisti in kako je prisotnosti policije na cestah absolutno preveč. Ne, v resnici je policistov na cestah še premalo. Problem je, da (notorični) prekrškarji mislijo, da se jim bo izšlo, jebivetrovci pa itak vozijo avto brez vklopljenih možganov, misleč da se morajo vsi podrejat njim. Posledica je stanje na cestah.
Višina kazni sploh ni bistvena. 200 ali pa mogoče 500 EUR za oviranje vozila na nujni vožnji je absolutno zadosti, če se prekrškarja lahko identificira, izsledi in uspešno preganja. Udarec za ego je pri takih dosti hujši, kot udarec po denarnici.
Dejte enkrat že razumet, da so drakonske kazni nesmiselne, če ima oseba občutek, da se bo zlahka izognila kazni. V arabskem svetu in še kje redno prakticirajo smrtno kazen za npr. preprodajalce mamil - če bi vaša logika delovala, bi v dveh, treh letih od uvedbe stopnja preprodaje mamil padla na nič. A očitno zasačijo presneto malo preprodajalcev, ane.
Če je kultura vožnje pri nas tako nizka (in res je), potem je seveda treba prekrške neusmiljeno preganjati. In sicer preganjati tako, da bodo notorični prekrškarji in jebivetrovci imeli stalen občutek, da jih bo nekdo zasačil.
Na forumu in v gostilniških debatah je ogromno enega jamranja, kako je Slovenija policijska država, kako so na vsakem kilometru ceste postavljeni policisti in kako je prisotnosti policije na cestah absolutno preveč. Ne, v resnici je policistov na cestah še premalo. Problem je, da (notorični) prekrškarji mislijo, da se jim bo izšlo, jebivetrovci pa itak vozijo avto brez vklopljenih možganov, misleč da se morajo vsi podrejat njim. Posledica je stanje na cestah.
Višina kazni sploh ni bistvena. 200 ali pa mogoče 500 EUR za oviranje vozila na nujni vožnji je absolutno zadosti, če se prekrškarja lahko identificira, izsledi in uspešno preganja. Udarec za ego je pri takih dosti hujši, kot udarec po denarnici.
- Hoc est qui sumus -
Utk ::
ja ok, ampak ne s pisanjem po forumu. se mora dejansko nekaj premakniti.
Hja. Bo potrebno najprej opravit nadzor avtošol in inštruktorjev z slabi znanjem. To bo prva stopnica. To, da so talali koncesije za avtošole kot bombone je tudi med drugim krivec za današnje porazno stanje na cestah. Začne se z inštuktorjem, ki je zadolžen, da te dobro nauči vožnje.
A misliš, da resno kdo z vozniškim izpitom (pa tudi če kupljenim) ne ve, da se ne sme vozit po sredini za rešilcem? Ali pa 150 v naselju? Da bo 18 letnega mulca nek inštruktor naučil kulture v 20 urah je pa tudi strašno optimistično.
WarpedGone ::
Na forumu in v gostilniških debatah je ogromno enega jamranja, kako je Slovenija policijska država, kako so na vsakem kilometru ceste postavljeni policisti in kako je prisotnosti policije na cestah absolutno preveč. Ne, v resnici je policistov na cestah še premalo. Problem je, da (notorični) prekrškarji mislijo, da se jim bo izšlo, jebivetrovci pa itak vozijo avto brez vklopljenih možganov, misleč da se morajo vsi podrejat njim. Posledica je stanje na cestah.
In to je edini resni problem. Ja, jamr o prenizkih kaznih drži ampak ne v izrečenem smislu. Največkrat je kazen pač 0 eur in ne 500 EUR.
Tako je brezveze kazen 500 povečat na jurja, če bo v praksi še vedno 0. Ker prekrškarja pač niso dobili.
Če ga pa dobijo, je pa že 50 povsem dovolj težko kladivo da zaboli. Če ne že prvič, pa drugič ali tretjič. Ker bo precej hitro povezal vzrok in posledico.
Dokler te pa ne dobijo, pa prekršek nima nobenih posledic, neglede na zagroženo kazen.
Višanje kazni v takšni situaciji, ko je precej mala vertnost da te bodijo, tako vpliva le na končno vsoto pobranih kazni (i.e. kasiranje) in da so ljudje, ki se že itak bojijo kazni, na cesti še bol posrani. Izkušeni, ki vejo da ji ne bodo dobili, pa vozijo še vedno po starem naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe
Sims ::
Hehehe, sedaj smo pa tukaj. Radar na vsako tablo za omejitev hitrosti(se pravi povečana frekvenca kontrole in oglobitve, predstavljena v ekstremu) ... In smo v dveh mesecih varni .. rajt?
Edit:
Da podam še mnenje na razvrščanje. Ideja o odstavnem pasu za intervencijska bi bila dobra, če bi le ta bil po standardu vsepovsod, brez izjeme. Sedaj ko tega ni. Se mi zdi, da bi bilo razvrščanje najbolj ustrezno "skrajno levo ter desno" cestišča ... Ne glede na to kako se pasu reče. Se pravi narediš v sredini maksialen možen prostor.
Edit:
Da podam še mnenje na razvrščanje. Ideja o odstavnem pasu za intervencijska bi bila dobra, če bi le ta bil po standardu vsepovsod, brez izjeme. Sedaj ko tega ni. Se mi zdi, da bi bilo razvrščanje najbolj ustrezno "skrajno levo ter desno" cestišča ... Ne glede na to kako se pasu reče. Se pravi narediš v sredini maksialen možen prostor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sims ()
šernk ::
Radar na vsako tablo za omejitev hitrosti(se pravi povečana frekvenca kontrole in oglobitve, predstavljena v ekstremu)
ne rabiš radarja na vsako tablo. rabiš pa da srečuješ policaje, tudi če so samo parkirani v senci se promet umiri. Norec ko bo 5x videl policaja na istem mestu bo tam avtomatsko nehal divjat, drugače ga bo policaj pa 1x že počakal, ko ga dobi v recimo tretje naj bo pa heca konec, pobrat izpit in avto, ter prepoved opravljanja izpita naslednjih 10 let, če ga v vmesnem času dobijo vozit pa direkt v zapor za 1 mesec.
poznam ljudi, ki imajo tudi po 25+ KT pa so na cesti, ker so izprosili sodnika, da jim pusti izpit. ob normalni vožnji je 18 KT v 2 letih nemogoče nabrat. sploh pri današnjem številu kontrol.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
konspirator ::
ob normalni vožnji je 18 KT v 2 letih nemogoče nabrat. sploh pri današnjem številu kontrol.
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
Parkrat naletiš na radar v coni 30 (jih je absolutno preveč) in si na 18 kt.
St235 ::
samo če ne znaš vozit. Jaz se dnevno vozim po conah 30 pa v zadnjih petih letih še nisem dobil kazni.
krneki0001 ::
Že obstaja teorija zarote, da so voznika kamiona ubili že prej in da so tožilca povozili namenoma, ker naj bi se nekomu zameril.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
harvey ::
krneki0001 je izjavil:
Že obstaja teorija zarote, da so voznika kamiona ubili že prej in da so tožilca povozili namenoma, ker naj bi se nekomu zameril.
Ne boš verjel, to je bila tema debate pred dnevi v kupeju na vlaku proti primorski .
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Že obstaja teorija zarote, da so voznika kamiona ubili že prej in da so tožilca povozili namenoma, ker naj bi se nekomu zameril.
Ne boš verjel, to je bila tema debate pred dnevi v kupeju na vlaku proti primorski .
Druga varinata, o kateri se tudi govori pa je, da so vozniku dost plačal, da je to naredil.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
imagodei ::
Hehehe, sedaj smo pa tukaj. Radar na vsako tablo za omejitev hitrosti(se pravi povečana frekvenca kontrole in oglobitve, predstavljena v ekstremu) ... In smo v dveh mesecih varni .. rajt?
Hitri rezi ne učinkujejo dobro, to smo videli tudi v praksi v Mariboru. Če bi se tam (ali pa kje drugje) tega lotili pametno, ne pa z namenom čim večjega zaslužka v čim manjšem času, bi to zgledalo tako, da bi poleg radarjev namestili še svetlobne table, ki bi voznika opozarjale na prekoračeno hitrost, v drugem koraku pa s pošiljanjem opozoril (ne položnic!) na dom. V stilu, vidiš, našli smo te, ampak zaenkrat samo opozarjamo.
V Mariboru je šlo izključno za pridobitni posel. Kupili so večje število radarjev po bizarni ceni in računali so, da se bodo hitro izplačali. Ljudje niso bili neumni. Pri umirjanju prometa pač ne računaš v prvi vrsti na polnitev občinskega/državnega proračuna.
ko ga dobi v recimo tretje naj bo pa heca konec, pobrat izpit in avto, ter prepoved opravljanja izpita naslednjih 10 let, če ga v vmesnem času dobijo vozit pa direkt v zapor za 1 mesec.
Meh, vožnja brez izpita bi bila kamot lahko kaznivo dejanje, kot npr. reckless driving. Zagrožena kazen precej daljša od 1 meseca.
- Hoc est qui sumus -
Mare2 ::
Hmm brez izpita. Kaj pa tisti ki so vozniška dov. kar kupili. Še nihče ni dobil obvestila da vrne. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
RedDrake ::
...Ljudje niso bili neumni...
Pa so bili.
Če bi vozili po predpisih, nebi bilo potrebno nič zažigati, ker bi cel posel propadel (od 0 kazni bi bilo 0 prihodka, ergo propad tiste privat firme).
Ampak ne, tisti ki ni vozil po predpisih in je raje vandaliziral radarje, tisti ziher ni neumen, ...
Only in Slovenia.
imagodei ::
Hmm brez izpita. Kaj pa tisti ki so vozniška dov. kar kupili. Še nihče ni dobil obvestila da vrne. :)
Povsod so možnosti kršitev, vedno se najdejo luknje. Ampak zato, ker takšnih anomalij ne ujamemo, ne pomeni, da je predlog, da bi vožnjo brez izpita prekvalificirali v kaznivo dejanje, zanič.
...Ljudje niso bili neumni...
Pa so bili.
Če bi vozili po predpisih, nebi bilo potrebno nič zažigati, ker bi cel posel propadel (od 0 kazni bi bilo 0 prihodka, ergo propad tiste privat firme).
Ampak ne, tisti ki ni vozil po predpisih in je raje vandaliziral radarje, tisti ziher ni neumen, ...
Only in Slovenia.
Polagaš besede v usta, kar je tipično za precej uporabnikov tle gor.
Do zažiganja radarjev se nisem opredelil in se tudi nisem imel namena opredelit. Izgredništvo ima svojo dinamiko, horde je težko kontrolirat, v množici se občutek za odgovornost zmanjša (saj vsi to delajo)... Takšna je pač dinamika in psihologija množic. To ne pomeni, da kaj opravičujem.
Če že kaj, v bistvu ne razumem, da smo v Sloveniji tako butasti, da so šele stacionarni radarji aktivirali vstajnike. In ko radarjev ni bilo več v igri, so nenadoma vstaje izgubile zagon. To se mi šele zdi neumno.
Ampak, ko gledam čisto ločeno, pa krasno fino lahko napišem, da ljudje niso bili neumni, ko so razumeli dejstvo, da gre pri teh radarjih samo za inkasatstvo in polnitev blagajne. Kakšna sredstva so potem izbrali za izražanje nestrinjanja, je čisto druga zgodba.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
RedDrake ::
Mnja, delno polagam besede v usta ja, ampak moje mnenje ostaja.
To je bila neumnost, ker jamranje v stilu, Kako pa naj plačam kazen z nezaposleno ženo, dvema otrokoma v šoli, jaz pa na minimalcu, je sorry, neumno. In tole bo grobo, ampak, tak človek več od minimalca ne zasluži. Samo budala gre prehitro mimo radarja, ki je bil javno oznanjen in je potem nekaj časa celo delil opomine.
Poglejmo možne razloge za jezo:
1. voznik ne pozna omejitve na odseku -> nesposoben/neumen, ni za na cesto
2. vozniku se gladko hebe za omejitev na odseku -> neumen, ni za na cesto
3. voznik meni, da je omejitev prenizka -> neumen če ne prilagodi hitrosti in potem ne zažene galame za zvišanje omejitve.
4. ?
Bili so neumni.
Razen če imaš boljšo razlago.
Sklicevati se na inkasantsvo je bedarija. Sploh v mestih, kjer so omejitve jasno postavljene in table lepo vidne. Ne rečem za kakšno vukohebino, kjer je tabla not v grmovju.
Isto je po AC.
Gradbišče, omejitev 60. V tistih bogih 300m pade mimo 15+ vozil z 80-100km/h v koloni brez primerne varnostne po levem pasu.
A če bi take kekce posnel helikopter bi bilo tudi inkasantstvo? Ali njihova neumnost in ogrožanje sebe in drugih.
Človek nima biološke senzorike za hitrost, samo za pospešek, zato smo v vozilih prepričani v varnost, ker nismo bili delani za takšne manevre. Ampak kako gre varnost hitro v nevarnost marsikomu ni jasno, zato je 80-90% ljudi mnenja da so omejitve samo za okras, ker oni so pa dobri vozniki.
Ampak dober voznik je živ voznik, ne tisti, ki pride hitro iz A v B.
To je bila neumnost, ker jamranje v stilu, Kako pa naj plačam kazen z nezaposleno ženo, dvema otrokoma v šoli, jaz pa na minimalcu, je sorry, neumno. In tole bo grobo, ampak, tak človek več od minimalca ne zasluži. Samo budala gre prehitro mimo radarja, ki je bil javno oznanjen in je potem nekaj časa celo delil opomine.
Poglejmo možne razloge za jezo:
1. voznik ne pozna omejitve na odseku -> nesposoben/neumen, ni za na cesto
2. vozniku se gladko hebe za omejitev na odseku -> neumen, ni za na cesto
3. voznik meni, da je omejitev prenizka -> neumen če ne prilagodi hitrosti in potem ne zažene galame za zvišanje omejitve.
4. ?
Bili so neumni.
Razen če imaš boljšo razlago.
Sklicevati se na inkasantsvo je bedarija. Sploh v mestih, kjer so omejitve jasno postavljene in table lepo vidne. Ne rečem za kakšno vukohebino, kjer je tabla not v grmovju.
Isto je po AC.
Gradbišče, omejitev 60. V tistih bogih 300m pade mimo 15+ vozil z 80-100km/h v koloni brez primerne varnostne po levem pasu.
A če bi take kekce posnel helikopter bi bilo tudi inkasantstvo? Ali njihova neumnost in ogrožanje sebe in drugih.
Človek nima biološke senzorike za hitrost, samo za pospešek, zato smo v vozilih prepričani v varnost, ker nismo bili delani za takšne manevre. Ampak kako gre varnost hitro v nevarnost marsikomu ni jasno, zato je 80-90% ljudi mnenja da so omejitve samo za okras, ker oni so pa dobri vozniki.
Ampak dober voznik je živ voznik, ne tisti, ki pride hitro iz A v B.
SimplyMiha ::
Pri testiranju CPP MORATE poznati te omejitve. Kdor pride mimo in se potem priduša, da "ni vedu kolk je omejitev", je nesposoben/neumen in ni za na cesto.
bambam20 ::
...Ljudje niso bili neumni...
Pa so bili.
Če bi vozili po predpisih, nebi bilo potrebno nič zažigati, ker bi cel posel propadel (od 0 kazni bi bilo 0 prihodka, ergo propad tiste privat firme).
Ampak ne, tisti ki ni vozil po predpisih in je raje vandaliziral radarje, tisti ziher ni neumen, ...
Only in Slovenia.
Niso bili. mariborčani niso neumni in se ne pustijo izsiljevat. Drugače nastanejotežki problemi.
Da se bo pa nekdo zmisli, da bo zaradi zaslužka oglabljal voznike, ki se peljejo 55 ali 60 km/H je pa absurd in prav je da so jih zažigali. morali bi zažgati vse radarje in še tisto firmo, ki jih je prodala občini. Za opozorilo, da je potrebno uporabljat zdravo pamet, drugače te čaka razjarjena horda, ki dobi na mesec med 650 in 800€ in so občutljivi na zajebancije.
imagodei ::
rupsi31> "Da se bo pa nekdo zmisli, da bo zaradi zaslužka oglabljal voznike, ki se peljejo 55 ali 60 km/H je pa absurd in prav je da so jih zažigali. morali bi zažgati vse radarje in še tisto firmo, ki jih je prodala občini. Za opozorilo, da je potrebno uporabljat zdravo pamet, drugače te čaka razjarjena horda, ki dobi na mesec med 650 in 800€ in so občutljivi na zajebancije. "
Ne, dejstvo je, da vandalizem ni rešitev. Samooklicani pravičniki (kot bi lahko prevedli "vigilantes") pa tudi ne sodijo v 21. stoletje, drugače se pač vračamo v neko drugo obdobje.
Preprosta rešitev za tiste, ki zaslužijo 650 in 800 EUR je seveda ta, da začnejo vozit po pravilih, ne da začnejo uničevat tujo lastnino.
Ampak seveda, ko imaš opravka z ljudmi, z množico, je treba računat z vsem mogočim. Dejstvo je, da bi občina takrat lahko uvedla prehodno obdobje in ljudi več mesecev samo opozarjala. Nobene potrebe ni bilo po tem, da se naenkrat namontira veliko število radarjev. Najprej namontiraš 2, mogoče 4 na najbolj problematičnih mestih. Tukaj je bila zadeva uvedena zgolj z namenom polnjenja blagajne, brez občutka za ljudi in zavedanja, da je za spremembe potreben čas. Pač, interes po zaslužku je prevladal.
Ne, dejstvo je, da vandalizem ni rešitev. Samooklicani pravičniki (kot bi lahko prevedli "vigilantes") pa tudi ne sodijo v 21. stoletje, drugače se pač vračamo v neko drugo obdobje.
Preprosta rešitev za tiste, ki zaslužijo 650 in 800 EUR je seveda ta, da začnejo vozit po pravilih, ne da začnejo uničevat tujo lastnino.
Ampak seveda, ko imaš opravka z ljudmi, z množico, je treba računat z vsem mogočim. Dejstvo je, da bi občina takrat lahko uvedla prehodno obdobje in ljudi več mesecev samo opozarjala. Nobene potrebe ni bilo po tem, da se naenkrat namontira veliko število radarjev. Najprej namontiraš 2, mogoče 4 na najbolj problematičnih mestih. Tukaj je bila zadeva uvedena zgolj z namenom polnjenja blagajne, brez občutka za ljudi in zavedanja, da je za spremembe potreben čas. Pač, interes po zaslužku je prevladal.
- Hoc est qui sumus -
Mare2 ::
V kratkem boste imeli še več radarjev kot prej. Se množijo kot gobe po dežju. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bambam20 ::
V kratkem boste imeli še več radarjev kot prej. Se množijo kot gobe po dežju. :)
Letos jeseni se bo uvedlo merjenje hitrosti skozi tunele in pošiljanje opominov na dom. Mislim, da bo to prehodno obdobje 2 mesecev. Nato bodo sledile položnice in slika za v album.
Zato je potrebno izkoristi trenutno obdobje, ko lahko tišiš skozi tunele 200 km/H.
Mare2 ::
Saj bo samo na Trojanah. Tudi v totem Mariboru?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
šernk ::
Parkrat naletiš na radar v coni 30 (jih je absolutno preveč) in si na 18 kt.
V LJ sem se mimo ambasad (ameriška, ruska kaj vem kaj je še vse tam?) vozil vsaj 2 leti preden sem pogruntal da je cona 30 tam (tabla je v tri pm in itak gledaš naprej na zožanje ceste kot pa table okol). verjameš ali ne dobil sem na dom natančno nobene kazni, pa je radar tam baje kar pogosto. če pa 6x naletiš na isti radar v isti coni je pa prav da ti poberejo izpit.
Letos jeseni se bo uvedlo merjenje hitrosti skozi tunele in pošiljanje opominov na dom. Mislim, da bo to prehodno obdobje 2 mesecev. Nato bodo sledile položnice in slika za v album.
jupiiii naslednjič ko bo veter/megla na rebrnicah grem po stari cesti, ko ti zabijejo omejitev 40km/h čez cele rebrnice...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bambam20 ::
Mare2 ::
V tem primeru po stari cesti 160 km/H od Vranskega do Lukovice.
Mene tole (te navedbe hitrosti) ne gane kaj dosti, ker nisem več otrok. Sem že 18+. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
MasterTade ::
Hm avtošole niso nič pozabile na to tematiko ker se spomnim ko nam je predaval o tem in celo omenjene posnetke gor pokazal, sicer pa v sklop učenja vožnje intervencija ne spada zraven..No jaz sem enkrat ko sem se še učil zagledal za seboj luči, z inštruktorjem sva se pač umaknila na avtobusno pa je blo..Tuki ni nobene posebne umetnosti kot pa kultura posameznika v prometu in kanček pameti, toliko da se zavedamo, da na avtocesti kolona ni kar tak malo za zabavo ampak je verjetno, da je prišlo do nesreče in lahko pričakujemo intervencijo in bi se bilo pametno pomakniti na rob vozišča
bajsibajsi ::
konspirator je izjavil:
ob normalni vožnji je 18 KT v 2 letih nemogoče nabrat. sploh pri današnjem številu kontrol.
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
Parkrat naletiš na radar v coni 30 (jih je absolutno preveč) in si na 18 kt.
Obicajnemu Janezu se taksne - relativno nizke - hitrosti nemara zdijo absurdne. Na dolocenih odsekih pogosto tudi so nesmiselne. Ko pa se v zadevo poglobis, prides do presenetljivih ugotovitev in se ti, prej marsikatera, omejitev ne zdi vec tako nesmiselna.
Pomisli samo na razliko prevozene poti med reakcijskim casom; tudi ce bi zanemarili hitrost, koeficient trenja, itd.. in bi bilo tvoje vozilo zmozno opraviti zaviralno pot z natanko 0 metrom (kar je seveda nemogoce). V coni 30 pri zgolj 10 km/h prekoracene hitrosti in predpostavki, da je pri povprecnemu vozniku reakcijski cas dolg cca. 1 sekundo, ZGOLJ REAKCIJSKA POT POMENI SKORAJ 3 METRE DALJSO POT USTAVLJANJA. Poudarjam, da sem v tem primeru zavorno pot popolnoma zanemaril.
Se pravi, bi ti z "malo" prekoracitvijo, le 10 km/h, mocno povecal verjetnost za nesreco oz. verjetnost, da zbijes drugega udelezenca cestnega prometa (npr. otroka, ki ti prileti iza parkiranega avta). Ne le zbil, ampak pregazil. Od mesta, kjer bi se voznik, ki se drzi omejitev ustavil, bi ti vozil naprej se cele 3 metre in sele nato ustavil!
Sedaj, ko ves, kaj se dogaja z vozilom pri zgolj 30-40 km/h, projeciraj na visje hitrosti.
RedDrake ::
Čuj ti, ne boš ti meni govoril da bom enega pregazil zaradi 10km/h več.
Jaz sem top voznik, za gume dam 300 EUR po kosu pa menjam jih 2x na sezono. Avto ma 400mm karbonske bremze in se ustavi praktično takoj.
Jaz grem lahko 80 po coni 30 pa bom prej ustavu k ti v kinder jajčku.
Jaz sem top voznik, za gume dam 300 EUR po kosu pa menjam jih 2x na sezono. Avto ma 400mm karbonske bremze in se ustavi praktično takoj.
Jaz grem lahko 80 po coni 30 pa bom prej ustavu k ti v kinder jajčku.
zee ::
Čuj ti, ne boš ti meni govoril da bom enega pregazil zaradi 10km/h več.
Jaz sem top voznik, za gume dam 300 EUR po kosu pa menjam jih 2x na sezono. Avto ma 400mm karbonske bremze in se ustavi praktično takoj.
Jaz grem lahko 80 po coni 30 pa bom prej ustavu k ti v kinder jajčku.
Ne vem, ce se delas norca ali res tako mislis.
Po drugi strani je tudi sila zalostno, da je sploh potrebno imeti debato o tem, ali se umakniti vozilom na nujni voznji ali ne.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Utk ::
SimplyMiha je izjavil:
Pri testiranju CPP MORATE poznati te omejitve. Kdor pride mimo in se potem priduša, da "ni vedu kolk je omejitev", je nesposoben/neumen in ni za na cesto.
Zadnjič sem se dvakrat vozil za nekom, ob cesti je pa stal (prazen) policijski avto, omejitev je bila 90, oba sta pa pribremzela na 45. Nista mogla mislit, da jih bo kdo ustavil, ker policaja ni bilo nikjer. A res ne bi mogli v zakon zapisat, da te lahko policaj ustavi, in če mu ne znaš povedat kolk je tam omejitev, da neko kazen? Ker to pa res več ni normalno.
Unknown_001 ::
Čuj ti, ne boš ti meni govoril da bom enega pregazil zaradi 10km/h več.
Jaz sem top voznik, za gume dam 300 EUR po kosu pa menjam jih 2x na sezono. Avto ma 400mm karbonske bremze in se ustavi praktično takoj.
Jaz grem lahko 80 po coni 30 pa bom prej ustavu k ti v kinder jajčku.
(Fizika)
Sedi, cvek!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
RedDrake ::
Unknown_001 je izjavil:
(Fizika)
Sedi, cvek!
Sej, fizika.
Saj veš, gume z 60% več površine, takšne, ta gladke, kot radirka, z maksimalno oprijema, pa veliki koluti pa si.
Samo malo trolam, btw, ampak dejansko, kak porš se ustavi iz 100->0 v 28metrih. Uradno je številka 60m, izmerjena s kinderjajčki pa okoli 50m.
Tak avto si vedno lahko privošči 30-40% več hitrosti za enako hitro ustavitev.
Sem že sedel v podobni zverini, in bremzanje tam je res noro. Pa sem že večkrat bremzal na polno v sili (kolesarji in pešči s slušalkami kar radi zaidejo na cesto pri rdeči in podobno) z mojim vozilom in to sploh ni primerjave.
dj_uro ::
Vse lepo in prav, vendar voznik porša nima 30-40% boljših oz. hitrejših refleksov kot voznik "običnega" avtomobila... in tam izgui dragocene metre...
vw-klub.si
Unknown_001 ::
Malo pretiravaš ampak v splošnem je res kar praviš. Je pa primerjava kinderjajčka z zanič pnevmatikami in kakega športnega avtomobila z vrhunskimi pnevmatikami totalno mimo. Potem se ne pogovarjamo več o ostalih dejavnikih ampak samo še o gumah. Daj komplet primerljivih pnevmatik še na twingeca pa boš videl razliko. Nam so se vsi smejal ker smo na lahkega dostavnika montirali set Pirellijevih pnevmatik višjega razreda ampak je vredno svojega denarja kakor obrneš in je včasih prav zabavno lovit mojstre z bemfami in audiji kjer majo neke pocen gume, medtem ko oni morjo sekat cesto se ti lepo ko gospod po svojem pasu skozi ovinek pripelješ. Pa gre za tehnično boljše narejene avtomobile (razumljivo) ampak pri bremzanju v sili jaz pri 30 na uro po suhem skoraj dobesedno na mestu ustavim, po dežju prav tako nobenega problema, mi je pa ena A6 se skor v rit zabila na semaforju ker sem v dežju lepo pri rumeni bolj močno zabremzal in ustavil on je pa skoraj pridrsal (se je slišalo) do mojega zadnjega odbijača pa je bil toliko za mano da sem cel avto v retrovizorju videl.
Tak da v tem tvojem primeru se prvo pri gumah (ki so glavni stik s podlago) razčisti potem pa šele pri drugih zadevah.
Tak da v tem tvojem primeru se prvo pri gumah (ki so glavni stik s podlago) razčisti potem pa šele pri drugih zadevah.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Thuban ::
kaj ni ta tema namenjena umikanju vozilom na nujni vožnji?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
RedDrake ::
Je za umikanje, ampak trolat se da vedno
@Raptor:
Gume -> podvozje -> zavore je imho vrstni red pomembnosti.
Tudi jaz dajem na svoja vozila samo najboljše pnevmatike, ker ne želim, da mi kje zmanjka kak meter zaradi par EUR ...
V splošnem je pa res, ja. Pa reakcijski čas bo pri tistih, ki zavestno kršijo omejitve malce boljši, ampak ne veliko. Je pa pri višjih hitrosti zavorna pot mnogo daljša od reakcijske poti. Pri cca 30km/h sta enaki za povprečnega voznika/vozilo, od tam naprej pa se delež reakcijskega časa manjša.
Pa še ena reč je. Tisti, ki divja ponavadi ne telefonira, se ukvarja z radiem, ipd ... kar lahko hitro izniči še tako nizko hitrost.
Sem že videl nesrečo, ko se je mulec s cca 10km/h (težko ocenim, ampak počasi v glavnem) gladko zaril motorista, ki je čakal na semaforju, ker je buljil v dekline na pločniku ...
@Raptor:
Gume -> podvozje -> zavore je imho vrstni red pomembnosti.
Tudi jaz dajem na svoja vozila samo najboljše pnevmatike, ker ne želim, da mi kje zmanjka kak meter zaradi par EUR ...
V splošnem je pa res, ja. Pa reakcijski čas bo pri tistih, ki zavestno kršijo omejitve malce boljši, ampak ne veliko. Je pa pri višjih hitrosti zavorna pot mnogo daljša od reakcijske poti. Pri cca 30km/h sta enaki za povprečnega voznika/vozilo, od tam naprej pa se delež reakcijskega časa manjša.
Pa še ena reč je. Tisti, ki divja ponavadi ne telefonira, se ukvarja z radiem, ipd ... kar lahko hitro izniči še tako nizko hitrost.
Sem že videl nesrečo, ko se je mulec s cca 10km/h (težko ocenim, ampak počasi v glavnem) gladko zaril motorista, ki je čakal na semaforju, ker je buljil v dekline na pločniku ...
SimplyMiha ::
Čuj ti, ne boš ti meni govoril da bom enega pregazil zaradi 10km/h več.
Jaz sem top voznik, za gume dam 300 EUR po kosu pa menjam jih 2x na sezono. Avto ma 400mm karbonske bremze in se ustavi praktično takoj.
Jaz grem lahko 80 po coni 30 pa bom prej ustavu k ti v kinder jajčku.
Ne delaj si utvare. V kolikor oba začneta bremzat ob istem času v istim vremenskih pogojih, bo kinder jajčk pri 30 km/h precej prej ustavil kot napimpan kompenzator ponosa pri 80 km/h. Razlika v hitrosti vendarle premaga razlika v kvaliteti gum ter zavornega sistema.
Razen če imaš na svojem kompenzatorju ponosa večtonsko sidro, ki ga odvržeš. Takrat pa boš najbrž prebil vetrobran in pristal pred ustavljenim kinder jajčkom.
krneki0001 ::
Samo malo trolam, btw, ampak dejansko, kak porš se ustavi iz 100->0 v 28metrih.
Porsche 911 GT3 RS: zavorna pot pri 100 km/h – 32,1 metra. (kar je sicer najboljši rezultat izmed vseh poršejev)
Nemški novinarji so naredili zanimiv preizkus, v katerem so ugotavljali, kateri avtomobili imajo najkrajšo zaviralno pot. V fotogaleriji lahko preverite, katerih 30 avtomobilov ima najbolj učinkovite zavore.
http://www.zurnal24.si/najboljse-zavore...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
RedDrake ::
Trolololo
Veliko je v gumah.
Na USA testu, je 911 GT3 bp dosegel 28,5m z praktično dirkalnimi gumami.
22 vozil, ki se ustavi v cca 30m ali manj
Ja, takšne radirke koštajo 2-3k po kompletu, sam si budala če jih nimaš, pa maš tak avto.
Tut v ovinkih se *konkretno* pozna.
Veliko je v gumah.
Na USA testu, je 911 GT3 bp dosegel 28,5m z praktično dirkalnimi gumami.
22 vozil, ki se ustavi v cca 30m ali manj
Ja, takšne radirke koštajo 2-3k po kompletu, sam si budala če jih nimaš, pa maš tak avto.
Tut v ovinkih se *konkretno* pozna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)Oddelek: Na cesti | 3025 (1973) | IL_DIAVOLO |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4646 (2800) | Miha 333 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26777 (22926) | Mare2 |
» | Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14201 (11396) | msjr |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38431 (31013) | dj_uro |