» »

Stvarna napaka?

Stvarna napaka?

Kron ::

Torej na prenosniku se mi je že sedaj tretjič ponovila ista okvara. Trenutno je še ravno v 2 letni garanciji par mesecev.

Obakrat prej je bil prenosnik na uradnem servisu, kjer so zamenjali celotno ploščo ter ga spravili po njihovem v brezhibno stanje v sklopu garancije. Nekaj časa je deloval ok, potem pa se je vsakokrat ponovila napaka.

Bi lahko bilo mogoče namesto garancije tokrat uveljavljat stvarno napako, ker resno ne verjamem, da jim bo uspelo popravit dokončno v tretje.
=**=C64=**=

dj_uro ::

ne;

zate bo najbolje, da jim ga nosiš na servis in ko preteče 45 dni, odkar je skupno bil na servisu, lahko zahtevaš nov laptop, denar ali kaj tretjega...odvisno od dogovora s prodajalcem;

jaz sem imel zelo podoben primer; praktično vsak mesec na servisu, nakar mi je SAM servis ponudil zamenjavo ali €€...
lepo sem se zmenil za dobropis in pri istem prodajalcu kupil dve leti mlajši in močnejši laptop... happy as ever ;)
vw-klub.si

Kron ::

Sam, kaj ko jim ga uspe popravit prej kot v 45dneh.

Ali se to šteje kar v celoti - torej če se po večih servisih skupaj nabere 45dni?
=**=C64=**=

Furbo ::

Slednje ja, sešteva se.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Kron ::

OK, bo treba malo seštet.

Pa to se štejejo tudi dnevi, ko je bil na poti z dostavno službo do servisa in nazaj?
=**=C64=**=

dj_uro ::

mislim da ne...žal...
vw-klub.si

Ziga Dolhar ::

dj_uro je izjavil:

ne;


Zakaj ne?

dj_uro je izjavil:

mislim da ne...žal...


Se.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

dj_uro ::

amm če bi bilo vse stvarna napaka, garancije ne bi bilo?

http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

-od kdaj pa se šteje pot do servisa in nazaj? - lepo piše na sprejemnem listu; prejeto npr. 20.5.2015 ob 9.15h, oddano 23.5.2015 ob 16.45h... ti si pa poslal po pošti npr. 19. in dobil nazaj 24. ali 25...

kolikor je meni znano, se gleda samo na servisni nalog, kjer pa ne piše, kdaj je bil (paket) poslan na pošto ipd...

morda se pa motim...
vw-klub.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dj_uro ()

St235 ::

Motiš se. Šteje se od takrat, ko je uporabnik oddal zadevo v popravilo do takrat ko je servis zadevo vrnil. In tukaj je vseeno ali je oddano osebno ali po pošti. V slednjem primeru šteje žig oddaje.

Je pa dejansko par let nazaj bilo tako da je štelo od prejema na servisu in so ble potem cele kolobocijo ko so šalabajzerji ala Big Bang rabil 14 dni, da so zadevo spravili do servisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

dj_uro ::

merci... potem sem jaz sam sebi ''škodo'' delal, ko nisem prek pošte pošiljal ampak sam vozil na servis...
vw-klub.si

šernk ::

zate bo najbolje, da jim ga nosiš na servis in ko preteče 45 dni, odkar je skupno bil na servisu, lahko zahtevaš nov laptop, denar ali kaj tretjega...odvisno od dogovora s prodajalcem;


od kje spet te neresnice? Zahteva lahko da mu vrnejo delujoč izdelek, če mu tega niso sposobni vrnit je pa na strani prodajalca/servisa kaj ti vrne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dj_uro ::

ta neresnica je bil praktičen primer, katerega sem imel sam... in sam sem mnenja, da je veliko bolj verodostojen kot rekla-kazala in forumska natolcevanja...

laptop je bil 13 dni do preteka dvoletne garancije... servis je rekel, da mi lahko v nedogled menja nek del, pa ne bo bolje...
in ker identičnega izdelka ni bilo dobiti, sem imel na voljo izbrati nov laptop pri prodajalcu ali pa vrnitev celotne kupnine...

kaj ti tu ni jasno?
-sam sem izbral kar sem želel... izbral sem po specifikacijah močnejši laptop, kateri je stal manj €€ ... prodajalec mi je dobropis nakazal nazaj... lahko pa bi vzel za tistih par 10 € kar bi si zaželel in je takrat imel v prodajnem programu...
vw-klub.si

šernk ::

Citiranje zakona je danes rekla-kazala?

pri garanciji je izključno dobra volja servisa/prodajalca kaj ti da na voljo. Če ti da na voljo za izbirat je to super, ni pa dolžen tega storit...

pri stvarni napaki imaš pa možnost izbirat kaj boš naredil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Napačna interpretacija zakona pa popoldanski hobij.

Pri garanciji je postopek predpisan in ni niti pod razno dobra volja delodajalca.

1. izdelek so dolžni popravit
2. če 1 ni možno potem morajo izdelek zamenjati z enakim novim
3. če niti 1 niti 2 ni možno ima kupec pravico razdret pogodbo - Od tukaj naprej pa je to stvar obligacijskega prava, ki v osnovi predvideva, da se bosta pogodbeni stranki DOGOVORILI, če to ni možno pa pride do sodnega spora, kjer se to preučuje. V osnovi pa to pomeni, da ima kupec vso pravico zahtevat vračilo kupnine.

šernk ::

2. če 1 ni možno potem morajo izdelek zamenjati z enakim novim

od kdaj pa?

ali ti ne lahko zamenjajo z enakim ali boljšim novim?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dj_uro ::

če je enak model še na voljo, dobiš tistega... drugače pa enakega ali boljšega...
vw-klub.si

St235 ::

šernk je izjavil:

2. če 1 ni možno potem morajo izdelek zamenjati z enakim novim

od kdaj pa?

ali ti ne lahko zamenjajo z enakim ali boljšim novim?


In potem druge obsojaš, da je zakon rekla kazala?
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.


Ni pa seveda nič narobe s tem, da ponudi boljše blago in če se potrošnik s tem strinja je zadeva zaključena. Treba pač razumet, da je zakon o varstvu potrošnikov podaljšek obligacijskega zakonika. In predstavlja zgolj minimalne standarde, ki odstopajo od načela, da se pogodbeni stranki lahko odgovorita praktično vse kar ni neposredno prepovedano.

dj_uro je izjavil:

če je enak model še na voljo, dobiš tistega... drugače pa enakega ali boljšega...


vir? ker posploševat in prodajat ljudske "modrosti" znajo tudi otroci v vrtcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

Se posipam s pepelom :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dj_uro ::

po navadi je blago enake vrednosti po npr. pol leta ali letu, skoraj dveh boljše kot blago, katerega se je dalo popravit...
če smo že na ''tech'' forumu, kjer so praktično vsakdanje novosti in izboljšave;

sam sem mnenja, da če daš popravit npr. laptop, telefon, grafično ipd, pa če taista ni več v prodaji, dobiš za isti denar boljšo?
-ali pač??
vw-klub.si

Magic1 ::

Kaj pri tem kar je napisal Lakotnik ni jasno? Zadevo ti morajo popravit, ali zamenjat s identično zadevo. Karkoli drugega je stvar dogovora med obema, kot kupcu pa ti ni nujno vzet karkoli ti ponudijo, četudi je po specifikacijah malo boljše.
Magic

moxon ::

Pozdravljeni,

ker ne želim odpirati nove teme bom kar tukaj napisal, kar me teži. Zanima me ali mogoče kdo ve ali se lahko uveljavlja stvarna napaka v primeru, ko se napaka na izdelku ponovi, se pravi, da je bil zaradi enake napake že na servisu in se ta ponovi?

Bom povedal kar konkretno, imam telefon LG G3 na katerem so mi enkrat že zamenjali zaslon zaradi napake, ki se je kazala kot rumena lisa, ki temni iz dneva v dan in je čedalje bolj vidna (sploh na svetlejših podlagah).

Hvala za odgovore in lep pozdrav!

smacker ::

Ko se napaka tretjič pojavi, si upravičen do menjave izdelka. Ni pa to stvarna napaka, ampak spada pod reklamacije.

Ziga Dolhar ::

Zakaj pa to ne bi mogla biti stvarna napaka?
https://dolhar.si/

BladE_ ::

smacker je izjavil:

Ko se napaka tretjič pojavi, si upravičen do menjave izdelka.


Pa od kje ti ta podatek???

Sicer stvarno napako lahko uveljaviš ampak dvomim, da bo priznana in ti bodo ponudili garancijsko menjavo. Zgubit nimaš kaj, uveljavi in upaj na najboljše :)
Akcija - Reakcija

seba-beba ::

Rabim pomoč glede uveljavljanja stvarne napake oz. garancije.

Konkretno so bila kupljena 4x alu platišča. Napako ima samo eno alu platišče. Želim menjavo tega alu platišča, saj napake ni moč popraviti. Je potrebno za to uveljavljati stvarno napako ali garancijo? Je mogoče uveljavljati stvarno napako oz. garancijo samo na del izdelka (v tem primeru eno alu platišče) ali na celoten izdelek (vsa štiri alu platišče)?

Torej kako postopati v mojem primeru?

Hvala

šernk ::

vsako platišče velja zase, enako kot če kupiš 2 TVja pa potem en ne dela.

pojdi do prodajalca pa se probaj najprej na lep način zmenit za zamenjavo, če bo kompliciral z ne vem kakimi dobavnimi roki za zamenjavo pa začni s stvarno napako. je pa dejstvo, da če želiš drugo platišče in nočeš da ti vrne denar to da boš rabil čakat na dobavo novega (bla bla bla glede dolgih dobavnih rokov je izključno zaradi tega, da on ne da 30eur za dostavo enega kosa ampak kaj dosti razen vračila denarja ti tu ne ostane tebi).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

seba-beba ::

Pa mogoče kdo ve, kaj je bistvena razlika med garancijo in stvarno napako...mogoče najbolje podati na nekem primeru?

Je v obeh primerih rok za menjavo 45 dni?

kozmy ::

seba-beba ::

@kozmy na konkretnem primeru me zanima, kaj je razlika med njima.

Magic1 ::

Stvarno napako mora uredit v 8 dneh. Sam te lahko zaj*** in ti vrne denar za eno, ti pa si ful pomagi s tremi. Pol leta lahko poljubno izbiraš med obema, samo da garancijo uveljavljaš na servisu, stvarno pa pri prodajalcu.
Magic

Machete ::

Prosim za potrditev kolegovega postopanja v enem primeru.
Nek 10 delni set specialnega orodja (seveda kitajski) je odpovedal, še preden bi moral narediti svoje. Gre za dobesedno tisto gostilniško, da si ga grdo pogledal in se je zlomil (eden od kosov). Bil sem zraven, dejankso je nek tulec razpadel na dotik ključa, ko ni bilo niti najmanjše sile nanj, )namenjen je relativno sukovitemu močne u zbijanju).

Zapakira, pošlje nazaj priporočeno, v mail napiše dopis, da zahteva uveljavitev stvarne napake (materiala), svoj TR za vračilo kompletne kupnine in številko sledenja? Nikakor nočeva zamenjave, ker bo prišlo isto sranje.
(Je že kupljena Uniorjeva varianta tega orodja).
Trgovina je sicer s slovensko domeno, so pa to te fore nacionaliziranih spletnih trgovin, nekih večjih trgovcev.

hvala
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Ales ::

Vrsta domene trgovine nima blage veze. Poglej od kod je podjetje, sodeč po napisanem je iz EU a ne iz Slovenije?

Machete ::

Dejasnko na njihovi strani niti ne najdem kdo so..
https://www.vidaxl.si

http://www.stop-neplacniki.si/vida-xl-e...

SMAKTERWEG 112, 5804 M VENRAY (Nizozemska)
Dolgi naziv PRS: VIDA XL EUROPE B.V.
pravna oseba,davčna št.: 14910322
primarna dejavnost: G47.910 - trgovina na drobno po pošti ali po internetu
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639435 (14960) Furbo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
234620 (3769) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486607 (5150) Seljak
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528948 (6370) St235
»

Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?

Oddelek: Pomoč in nasveti
132789 (2456) St235

Več podobnih tem