Forum » Pomoč in nasveti » Nujno potrebujem pomoč glede vračila računalnika!
Nujno potrebujem pomoč glede vračila računalnika!
Muflon ::
Pozdravljeni,
Nujno potrebujem pomoč glede reklamacije računalnika. Vsakega nasveta bom resnično vesela!
Problem je v tem, da sem računalnik kupila preko trgovine Computercenter, ki ima samo spletno trgovino. Računalnik je do pred kratkim delal v redu, potem pa sem ga morala predati na servis, saj se mi je sredi dela začel izklapljati (baterija je ok). V zadnih dveh mesecih sem ga imela 3x na popravilu:
18.03. Zamenjali so mi osnovno ploščo, očistili hladilni sistem in na novo namestili operacijski sistem.
07.04. Zamenjali so heatsink, trdi disk in ponovno namestili operacijski sistem.
21.04. ko so ponovno zamenjali trdi disk in ponovno namestili operacijski sistem.
Računalnik mi po vseh teh popravilih dela samo še slabše, res je počasen, ne morem uporabljati nobenega programa niti brskalnika (povezava je ok).
Težava nastane, ko sem danes kontaktirala Computercenter (imajo samo mail, nobene telefonske), da želim zamenjati računalnik, ker ga nujno potrebujem in tako pač ne gre več naprej, ko sem dobila nazaj mail:
..."Zaradi objektivnih razlogov spletna trgovina ne obratuje, vaša naročila bodo avtomatično stornirana.
Garancije:
NAPROŠAMO VAS, DA SE V PRIMERU GARANCIJSKEGA POPRAVILA
OBRNETE NA POOBLAŠČENE GARANCIJSKE SERVISE PROIZVAJALCEV V SLOVENIJI IN V EVROPSKI UNIJI..."
Kaj lahko naredim? Serviser mi je rekel, da oni ne menjajo računalnikov ampak se moram dogovoriti s prodajalcem... :(
Prosim za nasvet!
Nujno potrebujem pomoč glede reklamacije računalnika. Vsakega nasveta bom resnično vesela!
Problem je v tem, da sem računalnik kupila preko trgovine Computercenter, ki ima samo spletno trgovino. Računalnik je do pred kratkim delal v redu, potem pa sem ga morala predati na servis, saj se mi je sredi dela začel izklapljati (baterija je ok). V zadnih dveh mesecih sem ga imela 3x na popravilu:
18.03. Zamenjali so mi osnovno ploščo, očistili hladilni sistem in na novo namestili operacijski sistem.
07.04. Zamenjali so heatsink, trdi disk in ponovno namestili operacijski sistem.
21.04. ko so ponovno zamenjali trdi disk in ponovno namestili operacijski sistem.
Računalnik mi po vseh teh popravilih dela samo še slabše, res je počasen, ne morem uporabljati nobenega programa niti brskalnika (povezava je ok).
Težava nastane, ko sem danes kontaktirala Computercenter (imajo samo mail, nobene telefonske), da želim zamenjati računalnik, ker ga nujno potrebujem in tako pač ne gre več naprej, ko sem dobila nazaj mail:
..."Zaradi objektivnih razlogov spletna trgovina ne obratuje, vaša naročila bodo avtomatično stornirana.
Garancije:
NAPROŠAMO VAS, DA SE V PRIMERU GARANCIJSKEGA POPRAVILA
OBRNETE NA POOBLAŠČENE GARANCIJSKE SERVISE PROIZVAJALCEV V SLOVENIJI IN V EVROPSKI UNIJI..."
Kaj lahko naredim? Serviser mi je rekel, da oni ne menjajo računalnikov ampak se moram dogovoriti s prodajalcem... :(
Prosim za nasvet!
St235 ::
Očitno je trgovina propadla.
Možnost zamenjave računalnika ti določa zakon o varstvu potrošnikov, ki določa proizvajalec dolžan izdelek zamenjat z novim, če napake ni mogoče odpraviti v 45 dneh.
Pri tem je 45 dni kumulativnih v kolikor gre za isto napako. Glede na to, da je bil računalnik že trikrat na servisu (če je bil zaradi iste napake) potem so že zelo blizu 45 dni.
Možnost zamenjave računalnika ti določa zakon o varstvu potrošnikov, ki določa proizvajalec dolžan izdelek zamenjat z novim, če napake ni mogoče odpraviti v 45 dneh.
Pri tem je 45 dni kumulativnih v kolikor gre za isto napako. Glede na to, da je bil računalnik že trikrat na servisu (če je bil zaradi iste napake) potem so že zelo blizu 45 dni.
Muflon ::
Hvala za odgovor.
Pa sej to mi ravno ni jasno, a so propadli ali kaj drugega (stran še obratuje).
Ali moram potem to na servisu urediti? Ker nazadnje mi je rekel, da oni niso zadolženi za menjave. Zdaj je pa cela panika, ker ga nujno potrebujem, novega si pa ne morem kupiti. :(
Pa sej to mi ravno ni jasno, a so propadli ali kaj drugega (stran še obratuje).
Ali moram potem to na servisu urediti? Ker nazadnje mi je rekel, da oni niso zadolženi za menjave. Zdaj je pa cela panika, ker ga nujno potrebujem, novega si pa ne morem kupiti. :(
St235 ::
Katera znamka? Ker bo očitno treba komunicirat direktno z distributerjem. ČE pa še ni 45 dni pa tako ali tako ne moreš nič.
Kot drugo pa poglej katera pravna oseba se skriva za to spletno stranjo (mora bit razvidno iz računa).
Kot drugo pa poglej katera pravna oseba se skriva za to spletno stranjo (mora bit razvidno iz računa).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Muflon ::
Asus (Zenbook UX32A)
Je pa že več kot 45 dni od prvega popravila.
http://www.bizi.si/CCSI-ADR-D-O-O/ Sem pogledala in so vsi TRRji zaprti, tako da je očitno res konec.
Joj verjetno sem narobe razumela...45 dni servisa še ni imel, je pa več kot 45 dni od prvega servisa...torej me verjetno čakajo še 3 servisi :(
Je pa že več kot 45 dni od prvega popravila.
http://www.bizi.si/CCSI-ADR-D-O-O/ Sem pogledala in so vsi TRRji zaprti, tako da je očitno res konec.
Joj verjetno sem narobe razumela...45 dni servisa še ni imel, je pa več kot 45 dni od prvega servisa...torej me verjetno čakajo še 3 servisi :(
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Muflon ()
St235 ::
45 dni mora bit skupno na servisu preden se lahko začneš sklicevat na zamenjavo.
Predlagam, da poskusiš kontaktirat uvoznika in mu pojasnit situacijo.
Predlagam, da poskusiš kontaktirat uvoznika in mu pojasnit situacijo.
solatko ::
Najprej pot na servis, seveda pa se pozanimaj preko s/n serijske številke, kje je bil nabavljen, če je slovenski uvoznik, potem se bo dalo kaj zmenit, sicer bo pa težka, edino v centrali ASUS-a za Evropo.
https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/p...
Na to stran vpiši serijsko številko prenosnika in sledi naprej, ker ni rečeno, da je uvoznik iz slovenije.
https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/p...
Na to stran vpiši serijsko številko prenosnika in sledi naprej, ker ni rečeno, da je uvoznik iz slovenije.
Delo krepa človeka
Muflon ::
Sem vpisala serijsko in mi napiše: Sorry, the product cannot handled by this form, please contact your dealer for warranty.
Sicer ne vem, ampak sklepam da ni slovenski uvoznik, ker je imel Computercenter večinoma avstrijske /nemške računalnike. Lahko, da se motim in to sploh nima veze.
Ok, torej bom morala še enkrat na servis, če ne mi pa preostane Asusova centrala. :/
Hvala obema za nasveta. Če lahko še kaj naredim, pa prosim napišita/te.
Sicer ne vem, ampak sklepam da ni slovenski uvoznik, ker je imel Computercenter večinoma avstrijske /nemške računalnike. Lahko, da se motim in to sploh nima veze.
Ok, torej bom morala še enkrat na servis, če ne mi pa preostane Asusova centrala. :/
Hvala obema za nasveta. Če lahko še kaj naredim, pa prosim napišita/te.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Muflon ()
Han ::
ComputerCenter je nategunska štacuna, ki zgolj preprodaja večinoma iz Nemčije dobavljene prenosnike. Kakor hitro pride do uveljavljanja garancije, so skoraj vedno takšne in drugačne težave. Ponavadi računalnik pošljejo nazaj dobavitelju, zato "servis" traja dlje kot bi sicer...
Na tvojem mestu bi prenosnik dal na vpogled lokalnemu guruju - nekomu, ki se na to bolje spozna - da poda objektivno oceno, kaj narediti. Mogoče bi bilo dovolj, da trdi disk zamenjaš s SSD ter znova namestiš sistem (brez dodatne in nepotrebne "solate") in programe.
Na tvojem mestu bi prenosnik dal na vpogled lokalnemu guruju - nekomu, ki se na to bolje spozna - da poda objektivno oceno, kaj narediti. Mogoče bi bilo dovolj, da trdi disk zamenjaš s SSD ter znova namestiš sistem (brez dodatne in nepotrebne "solate") in programe.
Muflon ::
Han, ja res je, jaz sem čakala 2 tedna, da so mi sporočili kam ga sploh lahko nesem popravit (ker na garancijskem listu ni nikjer pisalo).
Ne vem h komu naj ga peljem na vpogled. Te servisi so pa bolj tako tako. Sicer ta laptop ima navadni disk in SSD. Če se ne motim, bi morali biti windowsi na SSDju, ampak možno da so kaj zamešali na servisu. Nimam pojma, samo ugibam. Bom pogledal kako je s cenami za menjavo diska...ampak najraje bi pa zahtevala novega, ker je tu že itak pol stvari zamenjanih. :/
Ne vem h komu naj ga peljem na vpogled. Te servisi so pa bolj tako tako. Sicer ta laptop ima navadni disk in SSD. Če se ne motim, bi morali biti windowsi na SSDju, ampak možno da so kaj zamešali na servisu. Nimam pojma, samo ugibam. Bom pogledal kako je s cenami za menjavo diska...ampak najraje bi pa zahtevala novega, ker je tu že itak pol stvari zamenjanih. :/
Han ::
Glede na spletne opise/teste je ta Zenbook prišel na trg pred skoraj 3 leti. Koliko je star tvoj?
Noben model nima pravega SSD, ampak le SSD cache, npr. 32 GB, ki pospeši navaden trdi disk za ca. 7%, kar je zanemarljivo.
Za nov prenosnik s ComputerCenter garancijo in računom se žal lahko samo pod nosom obrišeš.
Jaz bi vrgel HDD ven in dal notri 250 GB SSD, ki stane slabih 100 eur. Če je HDD brezhiben, ga spakiraš v zunanje USB 3.0 ohišje za 15 eur.
Noben model nima pravega SSD, ampak le SSD cache, npr. 32 GB, ki pospeši navaden trdi disk za ca. 7%, kar je zanemarljivo.
Za nov prenosnik s ComputerCenter garancijo in računom se žal lahko samo pod nosom obrišeš.
Jaz bi vrgel HDD ven in dal notri 250 GB SSD, ki stane slabih 100 eur. Če je HDD brezhiben, ga spakiraš v zunanje USB 3.0 ohišje za 15 eur.
Han ::
Kot kaže moraš za ta kvazi SSD (ExpressCache) namestiti dodatne programe, da sploh deluje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
Muflon ::
Han,
Moj Zenbook je star manj kot leto in pol (kupljen 06.02.2014).
v bistvu imaš prav, ravno gledam račun in piše 500 GB SATA III + 24 GB ExpressCache. Se mi zdi, da je fora, da so bili na tem cache winsi in da je zato delalo hitreje. Zdaj itak ne vem več kaj je bilo, ker je vse zmešan.
Ful ti pa hvala za tale link, bom poskusila, če je to fora. Ker tam na servisu ti sploh ne pogleda kako dela računalnik, ko je popravljen ampak naredi samo neke teste in ga vrne. :/
Moj Zenbook je star manj kot leto in pol (kupljen 06.02.2014).
v bistvu imaš prav, ravno gledam račun in piše 500 GB SATA III + 24 GB ExpressCache. Se mi zdi, da je fora, da so bili na tem cache winsi in da je zato delalo hitreje. Zdaj itak ne vem več kaj je bilo, ker je vse zmešan.
Ful ti pa hvala za tale link, bom poskusila, če je to fora. Ker tam na servisu ti sploh ne pogleda kako dela računalnik, ko je popravljen ampak naredi samo neke teste in ga vrne. :/
Mare2 ::
V tole ležišče od ssd casha sem jaz vgradil mSata disk 512 GB Crucial in s tem ohranil obstoječi prejšnji disk. Lepo in hitro deluje. :)
Tale + 24 GB ExpressCache lahko s pridom uporabiš z namenskim programom, ki ga dobiš na uradni spletni strani za tvoj prenosnik.
Tale + 24 GB ExpressCache lahko s pridom uporabiš z namenskim programom, ki ga dobiš na uradni spletni strani za tvoj prenosnik.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 54113 (14079) | Han |
» | Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17360 (15066) | Wrop |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14800 (12472) | kratos |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 7034 (5577) | Seljak |
» | Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22788 (19486) | RejZoR |