Forum » Na cesti » Avtomobili s trpežnim podvozjem
Avtomobili s trpežnim podvozjem
-valvoline- ::
ps
Ah ja, ti in tvoja poraba Lanos 1.3 zre 8l(meni pije 7.5l plina) na 100km subaru kljubuje fiziki in z 50% vec kg pije 2l manj.... LOL. BTW pr nas lanosov z 1.3 NI,so 1.5 zato sem sel pojga v IT (pa tudi zato da ga kupim z LPG)
http://autokatalog.autoscout24.de/daewo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Take cene za 96 letnik majo samo a6 in a8 in to z razlogom, a6 je celi pocinkan a8 pa je celi iz aluminija in je plocevina vedno kot nova kljub starosti avta. Tu je bistvena razlika, iz zato so dragi.
ps
Ah ja, ti in tvoja poraba Lanos 1.3 zre 8l(meni pije 7.5l plina) na 100km subaru kljubuje fiziki in z 50% vec kg pije 2l manj.... LOL.
Lanos, ki smo ga imeli doma, je pil 8 litrov če si ga normalno vozil. Pod 8 litrov je padla poraba samo če si bil ovira na cesti - vozil 30km/h počasneje od ostalih vozil.
Subaru nič ne kljubuje fiziki, oziroma ravno toliko kot težki TDI-ji s porabo 4 ali 5 litrov dizla.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
chucki ::
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
-valvoline- ::
Ne ga srat s starim jajcim, kot so bmw, vw in audi. Tako, kot ti drugi svetujejo se osredotoči na Subaruja. Moj brat ga je kupil (Forester 2005)in v 3 letih zamenjal samo ploščice in akumulator ter seveda olje in filtri.. Po snegu se pelje bolje, kot po suhem Jaz vem, da bo moj naslednji avto Subaru in ne nemško vozilo.
http://www.subito.it/auto/volkswagen-to...
A to ne gre po snegu al kako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
A. Smith ::
Ne gnojf, ne octavia in ne leon nimajo pravega 4x4 pogona. Imajo samo nadomestek, ko se prednji pogon zavrti v prazno, se zadnji šele vklopi. To ni za v teren, še za na makadam ni dobro. To je za po mestih, ko ti prednji pogon zdrsne na prehodu za pešce, da se lahko odpelješ.
Uf, kako smo nepristranki! Saj ne, da ima Forester namesto pravega 4WD visko sklopko. Ki dela - kaj že? - isto, kot si zgoraj napisal. Zaklene os, ko se sprednja kolesa vrtijo hitreje od zadnjih. In nato crkne pri 200kkm.
Pa nehaj že srat z dizelskimi mašinami, avto mora bit na bencin. Dizel je za gradbene stroje in ogrevanje bajt, plin pa za kuhat.
Traktorji so vsi po vrsti dizli, pa se na terenu obnesejo hudičevo dobro. Posekajo marsikaterega džipa. Džipi bencinarji pa, vključno s Foresterjevim dvolitrskim, kurijo 15l. Poznam lastnike Foresterjev in dvolitraš nikomur ne kuri pod 10, več pa praktično vsem. Edini Forester, ki ima nizko porabo, je dizel, ampak pri tistih je treba biti zelo previden, ker so imele stare revizije subarujevih dizlov hude napake (pokanje glavne gredi, itd).
Večina tvojih replik je popolnoma solidnih, dokler ti nekdo ne omeni nemcev in potem dobiš kratek stik v možgane. Obvladaj se, no...
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
-valvoline- ::
Ne gnojf, ne octavia in ne leon nimajo pravega 4x4 pogona. Imajo samo nadomestek, ko se prednji pogon zavrti v prazno, se zadnji šele vklopi. To ni za v teren, še za na makadam ni dobro. To je za po mestih, ko ti prednji pogon zdrsne na prehodu za pešce, da se lahko odpelješ.
Uf, kako smo nepristranki! Saj ne, da ima Forester namesto pravega 4WD visko sklopko. Ki dela - kaj že? - isto, kot si zgoraj napisal. Zaklene os, ko se sprednja kolesa vrtijo hitreje od zadnjih. In nato crkne pri 200kkm.
Pa nehaj že srat z dizelskimi mašinami, avto mora bit na bencin. Dizel je za gradbene stroje in ogrevanje bajt, plin pa za kuhat.
Traktorji so vsi po vrsti dizli, pa se na terenu obnesejo hudičevo dobro. Posekajo marsikaterega džipa. Džipi bencinarji pa, vključno s Foresterjevim dvolitrskim, kurijo 15l. Poznam lastnike Foresterjev in dvolitraš nikomur ne kuri pod 10, več pa praktično vsem. Edini Forester, ki ima nizko porabo, je dizel, ampak pri tistih je treba biti zelo previden, ker so imele stare revizije subarujevih dizlov hude napake (pokanje glavne gredi, itd).
Večina tvojih replik je popolnoma solidnih, dokler ti nekdo ne omeni nemcev in potem dobiš kratek stik v možgane. Obvladaj se, no...
Hehe, ne spoznam se dost na subaruje pa nisem vedel da je tako. Zdej si ga dobil. Drugace temu se rece haldex sklopka, tako kot jo imajo golfi 4x4.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
chucki ::
-valvoline- je izjavil:
Nikjer nisem napisal da tdi pije 4l. mel sem ih kr nekaj poraba je 5-6 litrov, 4x4 pijejo se kak liter vec. 4x4 bencinar pije vsaj 50% vec v litrih pa se benz je drazji kot nafta.
Ne ga srat s starim jajcim, kot so bmw, vw in audi. Tako, kot ti drugi svetujejo se osredotoči na Subaruja. Moj brat ga je kupil (Forester 2005)in v 3 letih zamenjal samo ploščice in akumulator ter seveda olje in filtri.. Po snegu se pelje bolje, kot po suhem Jaz vem, da bo moj naslednji avto Subaru in ne nemško vozilo.
http://www.subito.it/auto/volkswagen-to...
A to ne gre po snegu al kako.
Tole zgojeno jajco še za po raven neb kupil ;) Pa prosim ne devaj vw v enaki segment, kot subaru, ker je čisto drugi svet.
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Nikjer nisem napisal da tdi pije 4l. mel sem ih kr nekaj poraba je 5-6 litrov, 4x4 pijejo se kak liter vec. 4x4 bencinar pije vsaj 50% vec v litrih pa se benz je drazji kot nafta.
Povprečen 4x4 osebni avto ob normalni vožnji pije od 8 do 9 litrov ali dizla ali bencina. Že mnogo let vozim samo 4x4 avtomobile. Prevozil sem jih ogromno različnih, pa noben ni bil šparovec, razen legacy-ja, ki je res pil zelo malo. Pač pogoni zahtevajo svoje, ampak ti tudi nekaj dajo v zameno.
Bencin in dizel imata isto ceno v avstriji. Za banana republiko me ne zanima, ker tukaj naše brozge ne mislim tankat. Pa ko bo pol slovenije začelo hodit v tujino tankat, bo država dojela, da nekaj dela narobe in bodo morali spremeniti mišljenje. Enako je s hrano. V avstriji je večina hrane cenejša ali pa z isto ceno, nekaj je dražje, ampak tisto lahko v italiji kupim. Zakaj bi naše trgovce podpiral, ki imajo 300% marže. Naj spustijo cene.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
-valvoline- ::
A. Smith ::
-valvoline- je izjavil:
Večina tvojih replik je popolnoma solidnih, dokler ti nekdo ne omeni nemcev in potem dobiš kratek stik v možgane. Obvladaj se, no...
Hehe, ne spoznam se dost na subaruje pa nisem vedel da je tako. Zdej si ga dobil. Drugace temu se rece haldex sklopka, tako kot jo imajo golfi 4x4.
Ne, ni haldex sklopka.
Viskozna sklopka je pasivna, Haldex je pa elektronsko krmiljen. Dejansko so trenutno sistemi z visko sklopko zmogljivejši od večine Haldexov.
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
krneki0001 ::
Ne gnojf, ne octavia in ne leon nimajo pravega 4x4 pogona. Imajo samo nadomestek, ko se prednji pogon zavrti v prazno, se zadnji šele vklopi. To ni za v teren, še za na makadam ni dobro. To je za po mestih, ko ti prednji pogon zdrsne na prehodu za pešce, da se lahko odpelješ.
Uf, kako smo nepristranki! Saj ne, da ima Forester namesto pravega 4WD visko sklopko. Ki dela - kaj že? - isto, kot si zgoraj napisal. Zaklene os, ko se sprednja kolesa vrtijo hitreje od zadnjih. In nato crkne pri 200kkm.
Sem čakal na tole.
Vsi subaruji imajo sredinski diferencial, vsi. Poleg diferenciala pa še je še visko sklopko, ki pa dela kot zapora diferenciala in ne kot pri pomožnih koleščkih VAG grupe, kjer pa je namesto sredinskega diferenciala kar visko sklopka.
Crkne pa zaradi ene zadeve - neservisiranja. Predpisan interval menjave olja v menjalniku je 60.000km, ker v istem olju menjalnika plava še prednji diferencial, reduktor, visko sklopka in sredinski diferencial. Ker pa ljudje menjajo olje enkrat na 200.000km ali pa ga sploh ne, mora kaka zadeva odletet. Visko je pač najšibkejši člen v menjalniku.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Večina tvojih replik je popolnoma solidnih, dokler ti nekdo ne omeni nemcev in potem dobiš kratek stik v možgane. Obvladaj se, no...
Hehe, ne spoznam se dost na subaruje pa nisem vedel da je tako. Zdej si ga dobil. Drugace temu se rece haldex sklopka, tako kot jo imajo golfi 4x4.
Ne, ni haldex sklopka.
Viskozna sklopka je pasivna, Haldex je pa elektronsko krmiljen. Dejansko so trenutno sistemi z visko sklopko zmogljivejši od večine Haldexov.
All in all ni *true 4x4*,kot je npr a6 quattro ali passat 4 motion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Povprecen dizel(limuzina) 4x4 pije 6-7l,bencinar 10l, SUVi pa se +50% vec. Mimo fizike ne gre, pa kakorkol obracas.
Ko boš prešaltal iz svojega lanosa na kaj večjega, boš videl da ni tako in da je lanos s svojimi kilami še požrešna zadeva.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
A. Smith ::
krneki0001 je izjavil:
Crkne pa zaradi ene zadeve - neservisiranja. Predpisan interval menjave olja v menjalniku je 60.000km, ker v istem olju menjalnika plava še prednji diferencial, reduktor, visko sklopka in sredinski diferencial. Ker pa ljudje menjajo olje enkrat na 200.000km ali pa ga sploh ne, mora kaka zadeva odletet. Visko je pač najšibkejši člen v menjalniku.
Sem čakal na tole. Od 2006, morda pa še od prej, je visko člen popolnoma zaprt. Silikonskega olja v njem se NE menja. Slabo si se pozanimal.
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Povprecen dizel(limuzina) 4x4 pije 6-7l,bencinar 10l, SUVi pa se +50% vec. Mimo fizike ne gre, pa kakorkol obracas.
Ko boš prešaltal iz svojega lanosa na kaj večjega, boš videl da ni tako in da je lanos s svojimi kilami še požrešna zadeva.
Ne rabim, sosedov santa fe 2.4 bencinar pije natancno 15l na 100km in ne kljubuje fiziki.
A. Smith ::
-valvoline- je izjavil:
All in all ni *true 4x4*,kot je npr a6 quattro ali passat 4 motion.
Tako je.
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Crkne pa zaradi ene zadeve - neservisiranja. Predpisan interval menjave olja v menjalniku je 60.000km, ker v istem olju menjalnika plava še prednji diferencial, reduktor, visko sklopka in sredinski diferencial. Ker pa ljudje menjajo olje enkrat na 200.000km ali pa ga sploh ne, mora kaka zadeva odletet. Visko je pač najšibkejši člen v menjalniku.
Sem čakal na tole. Od 2006, morda pa še od prej, je visko člen popolnoma zaprt. Silikonskega olja v njem se NE menja. Slabo si se pozanimal.
Visko je hermetično zaprt in ima notri silikon že od začetka, ne samo od 2006. Visko je na vrhu menjalnika skupaj z diferencialom. Problem je pregrevanje. Pregreva pa se, če ga olje od zunaj ne zmore hladit. Če imaš premalo olja, če je olje slabo,...
Sedaj se tudi silikon da zamnejat v visku. Smo našli rešitev in deluje. Silikon se sedaj da dobiti. Je pa nekaj dela, da zamenjaš (nekje 5 do 6 ur) za vse skupaj, da je avto spet za na cesto.
-valvoline- je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Povprecen dizel(limuzina) 4x4 pije 6-7l,bencinar 10l, SUVi pa se +50% vec. Mimo fizike ne gre, pa kakorkol obracas.
Ko boš prešaltal iz svojega lanosa na kaj večjega, boš videl da ni tako in da je lanos s svojimi kilami še požrešna zadeva.
Ne rabim, sosedov santa fe 2.4 bencinar pije natancno 15l na 100km in ne kljubuje fiziki.
Santa fe je cegu od avta. Landcruiser in defender tudi žreta 15 litrov, pa sta še večja cegla kot santa fe.
-valvoline- je izjavil:
All in all ni *true 4x4*,kot je npr a6 quattro ali passat 4 motion.
Tako je.
Poglej si slike menjalnika, pa potem govori, ali je pravi 4x4 ali ni. Sredinski dif in pasivna zapora diferenciala? To ni pravi 4x4 pogon?
Bi rekel, da si se spet preslabo informiral.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
chucki ::
-valvoline- je izjavil:
Seveda da je drugi segment, poseka subarujev v vse od A do Ž.
Kakšno knjigo v roke, da ne bo neumen izpadle oz si že..
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Crkne pa zaradi ene zadeve - neservisiranja. Predpisan interval menjave olja v menjalniku je 60.000km, ker v istem olju menjalnika plava še prednji diferencial, reduktor, visko sklopka in sredinski diferencial. Ker pa ljudje menjajo olje enkrat na 200.000km ali pa ga sploh ne, mora kaka zadeva odletet. Visko je pač najšibkejši člen v menjalniku.
Sem čakal na tole. Od 2006, morda pa še od prej, je visko člen popolnoma zaprt. Silikonskega olja v njem se NE menja. Slabo si se pozanimal.
Visko je hermetično zaprt in ima notri silikon že od začetka, ne samo od 2006. Visko je na vrhu menjalnika skupaj z diferencialom. Problem je pregrevanje. Pregreva pa se, če ga olje od zunaj ne zmore hladit. Če imaš premalo olja, če je olje slabo,...
Sedaj se tudi silikon da zamnejat v visku. Smo našli rešitev in deluje. Silikon se sedaj da dobiti. Je pa nekaj dela, da zamenjaš (nekje 5 do 6 ur) za vse skupaj, da je avto spet za na cesto.
-valvoline- je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Povprecen dizel(limuzina) 4x4 pije 6-7l,bencinar 10l, SUVi pa se +50% vec. Mimo fizike ne gre, pa kakorkol obracas.
Ko boš prešaltal iz svojega lanosa na kaj večjega, boš videl da ni tako in da je lanos s svojimi kilami še požrešna zadeva.
Ne rabim, sosedov santa fe 2.4 bencinar pije natancno 15l na 100km in ne kljubuje fiziki.
Santa fe je cegu od avta. Landcruiser in defender tudi žreta 15 litrov, pa sta še večja cegla kot santa fe.
-valvoline- je izjavil:
All in all ni *true 4x4*,kot je npr a6 quattro ali passat 4 motion.
Tako je.
Poglej si slike menjalnika, pa potem govori, ali je pravi 4x4 ali ni. Sredinski dif in pasivna zapora diferenciala? To ni pravi 4x4 pogon?
Bi rekel, da si se spet preslabo informiral.
Ah, ja vse so cegle, samo subaruji kljubujejo fiziki in imajo top secret tehnologijo ki zniza porabo za 50%.....
-valvoline- je izjavil:
Seveda da je drugi segment, poseka subarujev v vse od A do Ž.
Kakšno knjigo v roke, da ne bo neumen izpadle oz si že..
Ti resno primerjas foresterja z touaregom? U on drugs mate?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Ah, ja vse so cegle, samo subaruji kljubujejo fiziki in imajo top secret tehnologijo ki zniza porabo za 50%.....
Legacy je 30cm nižji od santa fe in vsaj pol metra od landcruiser in defenderja.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
-valvoline- ::
@valvoline, koliko si dal za predelavo na plin?
Prpelu sem si ga iz IT,tam je bil predelan, je letnik 2000 je kot nov z vso opremo in me je stal okrog 1000 evrov vse skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
Kako to da voziš korejsko "sranje", če so pa nemci tako dobri?
Korejci niso sranje, so odlicni avti za svoj denar, nikjer nisem napisal da so slabi. Konkretno daewoo lanos ima opel tehnologijo in je motor prakticno rebadged astra 1.4 kar je eden najboljsih in najbolj vzdrzljivih bencinski motorjev nasploh. Pa tudi plocevino ima lanos izredno trpezno in nic ne rjavi.
BlueKnight ::
"Under Siege 2:Dark Territory"
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Kako to da voziš korejsko "sranje", če so pa nemci tako dobri?
Korejci niso sranje, so odlicni avti za svoj denar, nikjer nisem napisal da so slabi. Konkretno daewoo lanos ima opel tehnologijo in je motor prakticno rebadged astra 1.4 kar je eden najboljsih in najbolj vzdrzljivih bencinski motorjev nasploh. Pa tudi plocevino ima lanos izredno trpezno in nic ne rjavi.
Če je zate opel tehnologija vredu tudi prav. Sam sem imel z oplovo tehnologijo preveč problemov (saab z oplovo elektroniko - stalno crkovanje zadev).
Kako pa da potem tako poveličuješ zeljarska jajca? Kupusarji ne delajo več avtomobilov, ki so za ljudi. Že nekaj časa namreč delajo avte, da servisi služijo z njimi.
Na žalost tudi zadnje verzije subarujev niso prav dosti boljše (razen XV, kjer so se bolj potrudili). Dizel ima še vedno porodne težave, dvomasni vstrajniki so pa itak pain in the ass vseh avtomobilov.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Kako to da voziš korejsko "sranje", če so pa nemci tako dobri?
Korejci niso sranje, so odlicni avti za svoj denar, nikjer nisem napisal da so slabi. Konkretno daewoo lanos ima opel tehnologijo in je motor prakticno rebadged astra 1.4 kar je eden najboljsih in najbolj vzdrzljivih bencinski motorjev nasploh. Pa tudi plocevino ima lanos izredno trpezno in nic ne rjavi.
Če je zate opel tehnologija vredu tudi prav. Sam sem imel z oplovo tehnologijo preveč problemov (saab z oplovo elektroniko - stalno crkovanje zadev).
Kako pa da potem tako poveličuješ zeljarska jajca? Kupusarji ne delajo več avtomobilov, ki so za ljudi. Že nekaj časa namreč delajo avte, da servisi služijo z njimi.
Na žalost tudi zadnje verzije subarujev niso prav dosti boljše (razen XV, kjer so se bolj potrudili). Dizel ima še vedno porodne težave, dvomasni vstrajniki so pa itak pain in the ass vseh avtomobilov.
Dejstvo je da TDi 4x4 nima konkurence. lanosa sem kupu ke mi je registracija za 1.9 ratala prevec,in ker je biv pocen in z plinom, pac zdej mam 1.3 iz *protesta*. TDi je zakon, ampak vagovi bencinarji so klump.
Pravzaprav v IT sem sel iskat suzuki vitaro ali samuraja z 1.3 motorjem na LPG, pa nisem najso nic pametnega pa sem kupu lanosa
A. Smith ::
krneki0001 je izjavil:
Visko je hermetično zaprt in ima notri silikon že od začetka, ne samo od 2006. Visko je na vrhu menjalnika skupaj z diferencialom. Problem je pregrevanje. Pregreva pa se, če ga olje od zunaj ne zmore hladit. Če imaš premalo olja, če je olje slabo,...
Sedaj se tudi silikon da zamnejat v visku. Smo našli rešitev in deluje. Silikon se sedaj da dobiti. Je pa nekaj dela, da zamenjaš (nekje 5 do 6 ur) za vse skupaj, da je avto spet za na cesto.
Me veseli, da obstaja poceni rešitev (konec koncev tudi jaz vozim Subaruja ).
Ampak slabo olje ni edini možen vzrok za odpoved visko sklopke. Tistim, ki s Subaruji driftajo, crkujejo sklopke vsem po vrsti, pogosto še preden bi morali prvič menjati olje na menjalniku (80k). Tudi ob intenzivni rabi na terenu se lahko sklopka dovolj pregreje, da se poškodujejo tesnila na sklopki.
Kar je po drugi strani še vedno bolje, kot pri Haldexu, ki se pregreje, še preden da kaj od sebe...
krneki0001 je izjavil:
All in all ni *true 4x4*,kot je npr a6 quattro ali passat 4 motion.
Tako je.
Poglej si slike menjalnika, pa potem govori, ali je pravi 4x4 ali ni. Sredinski dif in pasivna zapora diferenciala? To ni pravi 4x4 pogon?
Bi rekel, da si se spet preslabo informiral.
Subaru sam priznava, da gre pri VCD za AWD (pa čeprav enega najzmogljivejših), ne pa tudi za 4WD (kar pa npr. Quattro je!).
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
-valvoline- ::
BlueKnight je izjavil:
Žalostno vendar avti, ki se lahko glede 4x4 primerjajo s subaruji so več kot x2 dražji (2.4 forester = 1 touareg), za podobno ceno pa jih pusti daleč zadaj. Glede zanesljivosti (procent izdelanih avtov, ki se še vozijo po cestah) je pa še vedno #1.
Niti ne, forester z 2.0 NA motorjem (nepremicnina) iz l.2005 je 4-5000 evrov, touareg z 2.5tdi in 2x vec navora pa 8000 evrov. Ce se hoces pocen vozit foresterju mors montirat LPG kar je spet 1500-2000 evrov itn, torej nic cenejse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
A. Smith ::
BlueKnight je izjavil:
Žalostno vendar avti, ki se lahko glede 4x4 primerjajo s subaruji so več kot x2 dražji (2.4 forester = 1 touareg), za podobno ceno pa jih pusti daleč zadaj. Glede zanesljivosti (procent izdelanih avtov, ki se še vozijo po cestah) je pa še vedno #1.
Morda to za stare Subaruje velja. Za korete, ki so tretno na cesti, velja pa tole:
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
BlueKnight je izjavil:
Žalostno vendar avti, ki se lahko glede 4x4 primerjajo s subaruji so več kot x2 dražji (2.4 forester = 1 touareg), za podobno ceno pa jih pusti daleč zadaj. Glede zanesljivosti (procent izdelanih avtov, ki se še vozijo po cestah) je pa še vedno #1.
Niti ne, forester z 2.0 NA motorjem (nepremicnina) iz l.2005 je 4-5000 evrov, touareg z 2.5tdi in 2x vec navora pa 8000 evrov. Ce se hoces pocen vozit foresterju mors montirat LPG kar je spet 1500-2000 evrov itn, torej nic cenejse.
Dej ti že nehaj srat s porabo. Sem ti že povedal, da če moraš na porabo avta gledat, pomeni da imaš napačen avto in se nisi pravilno odločil za nakup.
Kupovat 2005 letnik tuarega pomeni kup stroškov, ker je vzdrževanje avta tako drago, da ga večina noče več servisirat in so ti avti brez opravljenih servisov. Zato tudi taka cena. Če pa pogledaš kakega, ki je zrihtan in servisiran z vsemi servisi, je pa cena takoj pol višja.
BlueKnight je izjavil:
Žalostno vendar avti, ki se lahko glede 4x4 primerjajo s subaruji so več kot x2 dražji (2.4 forester = 1 touareg), za podobno ceno pa jih pusti daleč zadaj. Glede zanesljivosti (procent izdelanih avtov, ki se še vozijo po cestah) je pa še vedno #1.
Morda to za stare Subaruje velja. Za korete, ki so tretno na cesti, velja pa tole:
Za stare subaruje sigurno velja, za nove pa na žalost velja, da kr crkujejo. Sicer bencinarji še vedno tako malo crkujejo kot stare verzije bencinarjev. Ipak je to paradni konj subaruja.
Posebnost - dizel za evropo, je pa še v povojih. Od leta 2008 do 2010 jih crkne ogromno, od 2010 pa malo manj, še vedno pa večkratnik bencinarjev.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
BlueKnight je izjavil:
Žalostno vendar avti, ki se lahko glede 4x4 primerjajo s subaruji so več kot x2 dražji (2.4 forester = 1 touareg), za podobno ceno pa jih pusti daleč zadaj. Glede zanesljivosti (procent izdelanih avtov, ki se še vozijo po cestah) je pa še vedno #1.
Niti ne, forester z 2.0 NA motorjem (nepremicnina) iz l.2005 je 4-5000 evrov, touareg z 2.5tdi in 2x vec navora pa 8000 evrov. Ce se hoces pocen vozit foresterju mors montirat LPG kar je spet 1500-2000 evrov itn, torej nic cenejse.
Dej ti že nehaj srat s porabo. Sem ti že povedal, da če moraš na porabo avta gledat, pomeni da imaš napačen avto in se nisi pravilno odločil za nakup.
Kupovat 2005 letnik tuarega pomeni kup stroškov, ker je vzdrževanje avta tako drago, da ga večina noče več servisirat in so ti avti brez opravljenih servisov. Zato tudi taka cena. Če pa pogledaš kakega, ki je zrihtan in servisiran z vsemi servisi, je pa cena takoj pol višja.
Glih touareg nima prakticno nobenega vzdrzevanja, motor je na ketno in do 500.000 nimas kej prckat, tudi mikro jermena nima Ac kompresor, servo, alternator poganjajo kajle. Edina okvara kar se dogaja pr touaregih je zariban zadnji diferencijal ce ostane brez olja.
PS
Prav fajn mi je ko delam 100km za 4.5e. Spica. Ti pa placuj po 15-20e, ce ti ni problem. Drzava te ma rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
BlueKnight ::
BlueKnight je izjavil:
Žalostno vendar avti, ki se lahko glede 4x4 primerjajo s subaruji so več kot x2 dražji (2.4 forester = 1 touareg), za podobno ceno pa jih pusti daleč zadaj. Glede zanesljivosti (procent izdelanih avtov, ki se še vozijo po cestah) je pa še vedno #1.
Morda to za stare Subaruje velja. Za korete, ki so tretno na cesti, velja pa tole:
Kolikor vem imajo problem z boxer turbo dizli prve generacije, ki jih je subaru začel prodajati tam 2009, pa se še malo lovijo, bencin motorji in 4x4 pogon pa so še vedno neuničljivi.
"Under Siege 2:Dark Territory"
krneki0001 ::
-valvoline- je izjavil:
Glih touareg nima prakticno nobenega vzdrzevanja, motor je na ketno in do 500.000 nimas kej prckat, tudi mikro jermena nima Ac kompresor, servo, alternator poganjajo kajle. Edina okvara kar se dogaja pr touaregih je zadnji diferencijal ce ostane brez olja.
tuareg z 2.5 motorjem je prešvoh za težo, ki jo vozi, da bi karkoli naredil na terenu. Ja po makadamu še, ko pa je treba kam splezat, pa odpove. Če pa pogledaš 3.0 TDI, ki ima dovolj moči, pa da je še ohranjen in redno servisiran z vsemi servisi, pa letnika 2005 ne boš dobil izpod 12 jurjev.
Poleg tega si malo poglej kaj se na 10 let vse menja pri tem avtu, pa boš videl, da je veliki servis na uradnem servisu nekje okoli 2700 evrov, ali še višje za tiste z avtomatskim menjalnikom. Zato se vsak raje znebi teh jajc in naj se drugi ukvarjajo s tem. Zato tudi cena tako nizka za modele, ki so stari 10 in več let.
Ne mislit, da če ne maram nemcev, da njihovih avtomobilov ne poznam.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
harmony ::
Takole na prvi pogled, ko berem vase poste bi lahko na oko ocenil, da so vsi avtomobili ena sama jajca, saj se kvari tako Renault, kot Opel, Fiat, VW, BMW....torej vsi po vrsti.
Postavlja mi se vprasanje ali so bili avtomobili starejsih letnikov torej vsaj 15+ let, resnicno boljse narejeni ali pa danes slabse vozimo, slabse servisiramo vozila oziroma se tudi vec vozimo.
Zato pa imam sanjsko zeljo kupiti nov avtomobil in ga imeti do konca, tako vsaj vem na cem sem. Ker pa je to misija nemogoce, bo pac tako kot je...
krneki0001 ::
BlueKnight je izjavil:
BlueKnight je izjavil:
Žalostno vendar avti, ki se lahko glede 4x4 primerjajo s subaruji so več kot x2 dražji (2.4 forester = 1 touareg), za podobno ceno pa jih pusti daleč zadaj. Glede zanesljivosti (procent izdelanih avtov, ki se še vozijo po cestah) je pa še vedno #1.
Morda to za stare Subaruje velja. Za korete, ki so tretno na cesti, velja pa tole:
Kolikor vem imajo problem z boxer turbo dizli prve generacije, ki jih je subaru začel prodajati tam 2009, pa se še malo lovijo, bencin motorji in 4x4 pogon pa so še vedno neuničljivi.
2008 so jih začeli delat.
Problemi so pa izključno zaradi dvomasnega vstrajnika. Po toliko in toliko prevoženih kilometrov vstrajnik začne crkovati. Notri se recimo kak feder polomi, odleti kak košček in sam vstrajnik ni več balansiran. Ker vstrajnik ni balansiran, začne glavno gred vleči iz centra in pri tem, če imaš srečo in tapravi čas opaziš, uniči samo ležaje glavne gredi, če pa nimaš sreče pa ali poči glavna gred ali napoka blok poleg uničenih ležajev.
In sedaj se je ugotovilo, da se to dogaja tudi za letnike po 2010, tako da je subaru predpisal menjavo dvomasnega vstrajnika na 80.000 kilometrov, kar bo rešilo večino teh problemov.
Zanimivo, da so se pri nissanu odločili pa za zmanjšanje moči na xtrailu - imajo pa isti problem kot subaru.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Tema se res lepo odvija, upam samo da ne bo zaklenjena.
Takole na prvi pogled, ko berem vase poste bi lahko na oko ocenil, da so vsi avtomobili ena sama jajca, saj se kvari tako Renault, kot Opel, Fiat, VW, BMW....torej vsi po vrsti.
Postavlja mi se vprasanje ali so bili avtomobili starejsih letnikov torej vsaj 15+ let, resnicno boljse narejeni ali pa danes slabse vozimo, slabse servisiramo vozila oziroma se tudi vec vozimo.
Zato pa imam sanjsko zeljo kupiti nov avtomobil in ga imeti do konca, tako vsaj vem na cem sem. Ker pa je to misija nemogoce, bo pac tako kot je...
Kvarijo se vsi avtromobili, to je dejstvo. Lahko tudi subaru crkne pri 50.000 kilometroh ali pa lanos dela do 500.000 kilometrov. Čeprav bo prej obratno, ampak lahko pa se zgodi.
Skoraj vse je pa pogojeno z rednim servisiranjem in dobrim serviserjem. Če je serviser pravi, potem bo opazil kakšne zadeve in preventivno menjal stvari preden bodo dokončno crknile. Seveda pa potem tak servis ni zastonj in večina raje počaka da tisti kos odpove. Statistično boš glede izrednih crkovanj in odpovedi veliko na boljšem pri starem bencinskem subaruju kot pri starem lanosu.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
BlueKnight ::
Tema se res lepo odvija, upam samo da ne bo zaklenjena.
Takole na prvi pogled, ko berem vase poste bi lahko na oko ocenil, da so vsi avtomobili ena sama jajca, saj se kvari tako Renault, kot Opel, Fiat, VW, BMW....torej vsi po vrsti.
Postavlja mi se vprasanje ali so bili avtomobili starejsih letnikov torej vsaj 15+ let, resnicno boljse narejeni ali pa danes slabse vozimo, slabse servisiramo vozila oziroma se tudi vec vozimo.
Zato pa imam sanjsko zeljo kupiti nov avtomobil in ga imeti do konca, tako vsaj vem na cem sem. Ker pa je to misija nemogoce, bo pac tako kot je...
Kolikor sem se menil z mehaniki, pravijo da so bili stari avti dejansko bolj trpežno narejeni, ker se ni gledalo skoraj nič na reciklažo/škodljivost materijalov. Izmišljen primer samo za ilustracijo, na primer včasih so dali nekam azbest zdaj pa nek okolju/zdravju varen približek, ki pa seveda prej gre.
"Under Siege 2:Dark Territory"
krneki0001 ::
BlueKnight je izjavil:
Izmišljen primer samo za ilustracijo, na primer včasih so dali nekam azbest zdaj pa nek okolju/zdravju varen približek, ki pa seveda prej gre.
Ni izmišljen. Obloge zavor so bile polne azbesta.
Pri materialih, ki so jih uporabljali, niso šparali tako kot to delajo danes. Recimo včasih je bil diferencial 2x težji in večji, ter mnog obolj masiven od današnjega in ga ne moreš polomit pa še danes dela, medtem ko lahko novega polomiš brez težav.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Utk ::
Včasih je bil to pa dražji špas. Če danes kupiš dizla za 30-40 jurjev, bo tudi nekaj prevozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
GTX970 ::
Oni audi 2.5 tdi imajo vp44 črpalko, daleč da bi bila bulletproof.
Googlaj "1.9 bxe", še en bulletproof zmazek iz Dočjlanda.
Da ne omenjam prvih 2.0 common rail vw tdijev.
lanos poraba:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
ave 7,99
4x4 bencinar pije vsaj 50% vec v litrih pa se benz je drazji kot nafta.
Se ti je zaletelo pri pisanju ?
nebivedu
To ni res. Vse je poceni. Samo ne smeš na zlatarskem servisu kupovat. So servisi, kjer ti poceni vse poštimajo. So trgovine, ki ti vse dele zrihtajo špolovico ceneje kot na uradnem servisu.
Imena, naslovi ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
GTX970 ::
Tema se res lepo odvija, upam samo da ne bo zaklenjena.
Takole na prvi pogled, ko berem vase poste bi lahko na oko ocenil, da so vsi avtomobili ena sama jajca, saj se kvari tako Renault, kot Opel, Fiat, VW, BMW....torej vsi po vrsti.
Postavlja mi se vprasanje ali so bili avtomobili starejsih letnikov torej vsaj 15+ let, resnicno boljse narejeni ali pa danes slabse vozimo, slabse servisiramo vozila oziroma se tudi vec vozimo.
Zato pa imam sanjsko zeljo kupiti nov avtomobil in ga imeti do konca, tako vsaj vem na cem sem. Ker pa je to misija nemogoce, bo pac tako kot je...
Vozila bolj crkujejo zaradi računalniško podprtega konstruiranja, pri vseh komponentah se mora varčevati (temu se reče "optimizacija"), toliko da gre skozi fea analizo, za vse ostalo je tu Masteracard.
krneki0001 ::
nebivedu
To ni res. Vse je poceni. Samo ne smeš na zlatarskem servisu kupovat. So servisi, kjer ti poceni vse poštimajo. So trgovine, ki ti vse dele zrihtajo špolovico ceneje kot na uradnem servisu.
Imena, naslovi ?
Potokar, istm, silux, motomat, adel - nadomestni deli.
Tinex - ležaji.
Recimo zadnji kolesni ležaj (isti za imprezo, foresterja in legacy-ja od 1993 do 2006)
original ležaj 128 evrov,
motomat ležaj 96 evrov,
potokar ležaj 63 evrov,
tinex ležaj 39 evrov
Vsi ti ležaji(pri vseh naštetih) pa so od proizvajalca KOYO spravljeni v SKF škatli.
Je to dovolj nazorno? Pri tinexu dobim 3 take ležaje za ceno enega na uradnem servisu. Za ostale dele velja enako, ob tem da jih na uradnem servisu niti nimajo in morajo vsak del naročevat iz italije in čakaš na del 2 tedna, medtem ko pri potokarju enak del dobim najkasneje v enem tednu, večinoma pa isti ali naslednji dan.
Sam jemljem stvari pri potokarju, kjer jemljem vse dele za svoje in družinske avtomobile (subaru, daihatsu, renault, škoda, alfa). Ker veliko jemljem, dobim dodatno še popust, ki se ga nebi sramovala niti kakšna firma in tako me pridejo zadeve še ceneje. Uglavnem za 3 domače avtomobile (2x subaru in daihatsu) pride material za redni servis na vseh treh avtomobilih skupaj malo čez 100 evrov (12x svečke, 12 litrov olja, vsi filtri(oljni, zračni in bencinski))
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Za makadam in slabe ceste so itak citroeni hidravličarji, kle ni debate sploh.
Seveda, splčoh po takem se je odlično vozit z njimi.
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
GTX970 ::
nejclp ::
Plus, una slikca ni glih za lase privlečena, k so ble poplave, sem mel xantio in jo lepo dvignil, da ni šla voda v motor in se lepo odpeljal na suho.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejclp ()
Utk ::
Ker veliko jemljem, dobim dodatno še popust, ki se ga nebi sramovala niti kakšna firma in tako me pridejo zadeve še ceneje. Uglavnem za 3 domače avtomobile (2x subaru in daihatsu) pride material za redni servis na vseh treh avtomobilih skupaj malo čez 100 evrov (12x svečke, 12 litrov olja, vsi filtri(oljni, zračni in bencinski))Ja za 100 evrov dobiš res strašen popust. Ali je pa še za jurja delov na leto po vrhu. In to potem ni več tako strašno poceni kot piše v tvojih reklamah za stare kripe.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27091 (5677) | BCSman |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13917 (10830) | krneki0001 |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21354 (17712) | sebas4 |
» | Poceni terenc (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21954 (18528) | krneki0001 |