Forum » Šport » Nakup kolesa
Nakup kolesa
R0K ::
Nekak mi je dojadilo terat mojega Scotta rockwooda tu okoli, pa sem se odločil da bom nabavil nekaj novega.
Kot prvo naj povem, da na firmo sam ne dam veliko, tko da če piše gor marcedes-benz alpa cannondale, važno da je oprema in okvir vredu.
kot prvo nej povem, da bi se fural 80% cesta, ture do 100km, pa valda kdaj makedam, kaki lažji spusti. downhill lih ni za mene.
ne vem kako je z diski. do 150-200k sit, koker mislim sam dat, je baje bolj bogo. al so slabši kot v-brejki, al se pregrevajo, drago vzdrževanje. tko da bi jest raje mel kr v-brejke, ampak en dober menjalnik. shimano ma dost modelov, ktir je pa en tak dober? aja še to. kakšna je sploh razlika med 24 in 27 prestav? se splača dat več za 27 al ni velik razlike?
no na koncu pa še seveda to, kir kolo. vzmetenje zadaj ne rabim, spredaj itak obvezno. hoda vsej 10cm. teža naj nebi bila preko 12kg, okvir valda alu.
vaše mnenje kaj nabavit?
hvala vsem
Kot prvo naj povem, da na firmo sam ne dam veliko, tko da če piše gor marcedes-benz alpa cannondale, važno da je oprema in okvir vredu.
kot prvo nej povem, da bi se fural 80% cesta, ture do 100km, pa valda kdaj makedam, kaki lažji spusti. downhill lih ni za mene.
ne vem kako je z diski. do 150-200k sit, koker mislim sam dat, je baje bolj bogo. al so slabši kot v-brejki, al se pregrevajo, drago vzdrževanje. tko da bi jest raje mel kr v-brejke, ampak en dober menjalnik. shimano ma dost modelov, ktir je pa en tak dober? aja še to. kakšna je sploh razlika med 24 in 27 prestav? se splača dat več za 27 al ni velik razlike?
no na koncu pa še seveda to, kir kolo. vzmetenje zadaj ne rabim, spredaj itak obvezno. hoda vsej 10cm. teža naj nebi bila preko 12kg, okvir valda alu.
vaše mnenje kaj nabavit?
hvala vsem
iso2000 ::
Mogoče malo poglej na stran od steppenwolf bikes ( http://www.steppenwolf-bikes.de/).
Imajo ročno izdelane okvirje, pa še opremo si lahko izbereš kaj bo gor. Sam imam njihovega Timberja starega 3 leta z Deore LX (27 prestav), pa ritchey komponente, mavic feltne, michelin gume. Takrat je bil okrog 200 K sit. Samo, ne vem če je v Slo še kakšen uvoznik. Včasih je imel Kastelic & Zevnik to čez.
Lp
Imajo ročno izdelane okvirje, pa še opremo si lahko izbereš kaj bo gor. Sam imam njihovega Timberja starega 3 leta z Deore LX (27 prestav), pa ritchey komponente, mavic feltne, michelin gume. Takrat je bil okrog 200 K sit. Samo, ne vem če je v Slo še kakšen uvoznik. Včasih je imel Kastelic & Zevnik to čez.
Lp
ali3n ::
80% cesta, ture do 100km, pa valda kdaj makedam, kaki lažji spusti.
kak treking bicikl? ker 100km delat z MTBjem po cesti je samomor iz zasede...
kak treking bicikl? ker 100km delat z MTBjem po cesti je samomor iz zasede...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
iso2000 ::
U to sem pa spregledal! - 80%ceste...
Samo pri spustih se mi zdi, da je MB bolj uporaben kot trekking. Sicer pa ne vem kaj misliš pod lažji spust? Spust s Katarine, ali s Hrušice - tam bi odsvetoval trekkinga. Ali spust z Ljubljanskega gradu?
LP
Samo pri spustih se mi zdi, da je MB bolj uporaben kot trekking. Sicer pa ne vem kaj misliš pod lažji spust? Spust s Katarine, ali s Hrušice - tam bi odsvetoval trekkinga. Ali spust z Ljubljanskega gradu?
LP
dexter_II ::
ti kar gorca kup pa daj kake slike gume gor al pa mal ozje
okvirji so itak vsi dobri dokler ne zacnes pretiravat, tko da kupi kaj z deore al lx opremo (po moznosti vse, ne samo menjalnik), diske ne rabis oz. je z njimi skoz delo, pa z v-braki je vzdrzevanje cenej
dobre vilce ala marzocchi z lockom, to je to
poglej kake Cult (Cuk Idrija),Giant, tako trgovino kjer so ti pripravljeni zamenjat stvari
http://www.veb-company.si/ majo katalog koles gor pa si lahko pogledas kaj dobis za ta dnar priblizno
okvirji so itak vsi dobri dokler ne zacnes pretiravat, tko da kupi kaj z deore al lx opremo (po moznosti vse, ne samo menjalnik), diske ne rabis oz. je z njimi skoz delo, pa z v-braki je vzdrzevanje cenej
dobre vilce ala marzocchi z lockom, to je to
poglej kake Cult (Cuk Idrija),Giant, tako trgovino kjer so ti pripravljeni zamenjat stvari
http://www.veb-company.si/ majo katalog koles gor pa si lahko pogledas kaj dobis za ta dnar priblizno
San ::
Mah kaj, Kona Scrap pa čez ene 6 šteng skoč, pa boš šel z njim do konca sveta, pa če ti rit odpade vmes.
!Hard core all the way!
!Hard core all the way!
XP2100+@2700+, 8rda+, 2x512/333, 9500pro, 2xWD800JB, Samsung 959NF
and a lot, lot more...
and a lot, lot more...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: San ()
Batigol ::
Fun Sports
Tukaj sem jaz kupil svoje kolo (Marin Muirwoods '98) pred 4 leti in je še vedno kot nov :). Večinoma boš v tej trgovini našel samo top of the line kolesa, vendar bo cena žal tudi temu primerna. Za tvoje potrebe bi ti priporočal kako kolo od Authorja, pol treking pol MTB, cena je okoli 150k. Pa še v-brake ima :). Taka kolesa so tudi precej lahka, kar pride prav pri vožnji v klanec. Če pa hočes relativno dobro gorsko kolo za ne preveč denarja, pa vzemi Gary Fisherja.
Tukaj sem jaz kupil svoje kolo (Marin Muirwoods '98) pred 4 leti in je še vedno kot nov :). Večinoma boš v tej trgovini našel samo top of the line kolesa, vendar bo cena žal tudi temu primerna. Za tvoje potrebe bi ti priporočal kako kolo od Authorja, pol treking pol MTB, cena je okoli 150k. Pa še v-brake ima :). Taka kolesa so tudi precej lahka, kar pride prav pri vožnji v klanec. Če pa hočes relativno dobro gorsko kolo za ne preveč denarja, pa vzemi Gary Fisherja.
maksimvs ::
Authorja mislim da ne uvažajo več z letošnjim letom. Kot pa je že nekdo zgoraj omenil je dober bicikel za dobro ceno Cult, slovenski proizvod. Sam sem kupil dva, zase in za ženo, in ti naredijo kolo kot bi ga rad imel pa še pošteno ti razložijo kaj se ti splača in kaj ne. V Ljubljani imajo štacuno nasproti Vija Vaje za Bežigradom in prodajalec tam res obvlada. Skratka jaz sem z njimi zelo zadovoljen. Sicer sem pa pred nakupom pregledal celo ponudbo na trgu in je to bila definitivno najboljša ponudba.
poga ::
Živjo! Da ne bom odpiral teme, ki bi imela isti topic: Nakup kolesa :)
Kaj menite o naslednjih dveh ponudbah (katera se po vašem mnenju bolj izplača):
1. Hervisov Balance team equipe, Shimano XT/deore oprema, alu okvir 7005, vilice Suntour XCP 75 in ostale malenkosit... Znižano iz 169.990 na 129.990 SIT.
2. Jeep liberty TSi (sport 2000), ALU okvir, Shimano acera oprema, Tektro novela mehanski disk spredaj, ALU V-brake zadaj, vilice Monroe aluminij-karbon 110 mm spredaj in Monro (vzmet) 750 LB na srediti (full suspension). Cena 109.990 SIT?
Za katerega se bi odločili? Sem bolj rekreativen kolesar, in bi se za enega izmed teh dveh koles odločil. Hervisov Balance ima za dva razreda boljšo opremo (Deore XT proti Acera), ampak kakšno je vaše mnenje???
Hvala za odgovore,
PoGa
Kaj menite o naslednjih dveh ponudbah (katera se po vašem mnenju bolj izplača):
1. Hervisov Balance team equipe, Shimano XT/deore oprema, alu okvir 7005, vilice Suntour XCP 75 in ostale malenkosit... Znižano iz 169.990 na 129.990 SIT.
2. Jeep liberty TSi (sport 2000), ALU okvir, Shimano acera oprema, Tektro novela mehanski disk spredaj, ALU V-brake zadaj, vilice Monroe aluminij-karbon 110 mm spredaj in Monro (vzmet) 750 LB na srediti (full suspension). Cena 109.990 SIT?
Za katerega se bi odločili? Sem bolj rekreativen kolesar, in bi se za enega izmed teh dveh koles odločil. Hervisov Balance ima za dva razreda boljšo opremo (Deore XT proti Acera), ampak kakšno je vaše mnenje???
Hvala za odgovore,
PoGa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: poga ()
štrudl ::
Če se ti da preberi to nisem ravno strokovnjak za kolesa ampak nekaj izkušenj z njim pa le imam.
Jst ti priporočam da si kupš kolo, ki ima vsaj Deore opremo. Sicer imaš podoben stil kot jaz 80% asfalt ostalo zahtevnejši teren.
Vzmetje:
10 cm je kr velik glede na to da se boš vozil po cesti. Vzmetja na zaklep (lahko jih zakleneš da ne nihajo) so precej draga, ne verjamem da jih boš dobil pri kolesu za 200K SIT. Če si misliš sam izbrati prve vilce je pametno dati vsaj 30K SIT. Sicer ne vem ali se še kje dobi Marzocchi Bomber Z5 Air. Te vilce so res vrhunske za ceno 40k SIT hod imajo 80-100mm (nastavljive) delujejo na principu zrak/olje.
Razlika med 24 in 27 prestavami je v tem da si pri 27 brzinah lažje najdeš prestavo bolj ugodno za vrtenje. 27 prestav ima 3 zobnike spredaj 9 vzadaj. Najtežja prestava ima razmerje 44-11 (ko pedalo enkrat zavrtiš se zadno kolo obrne 4, v tej prestavi sem šel največ 79.6 km/h v dolino se razume), najlažja pa 22-32 (številke pomenijo koliko zobov ima zobnik). Za 24 prestav pa ne vem kakšna so razmerja.
Sicer pa imajo 27 prestav shimano: Deor, Deor LX, Deor XT, Deor XTR (XTR je namenjen kolesom za downhill) menjalniki. Predlog kupi si Deor ali Deor LX (naslede dve klase se že predrage).
Zavore:
Disk zavore se namenjene predvsem za zahtevnejši teren, kjer je velik blata, razni spusti. Imajo dobro lastnost da niso tako občutljivi na dež (s tem mislim, da naj bi imeli isto zavorno moč, kot ob suhem vremenu) in imajo večjo zavorno moč od V-break. Slabost težje vzdrževanje večja masa pa cena seveda. Sicer lahko vidiš v trgovin nekatera kolesa za 100k SIT pa imajo v spredaj diske. Za moje pojme so na takih kolesih diski bolj kozmetičen dodatek, da privabijo kupce. V-brejki so cenejši in pri dobrih nastavitvah odlično služijo svojemu namenu. Osebno sem se z V-brejki ukvarjal 2 uri in sem jih nastavil tako, da sem se ob stisku na zavore vozil 10m po prvi gumi seveda sem šel pred tem 60km/h. Kakor koli že, če si nameravaš kupiti disk zavore ti predlagam ne kupit hidravlične, ker so predrage.
Kar se tiče pregrevanja zavor:
Pri nas imamo enih par hudih spustov (vinogradniški hribi pa to) in sem namerno tiščal zavoro čim dal časa. Po določenem času si slišal neko šumenje iz zavor in malenkost slabši učinek zaviranja. Ko sem prišel na ravnino sem potipal zavorne krtačke in so bile mlačne na otip. Nato potipam feltno si samo slišal P.... potem sem nekaj časa mahal s prstom da se je ohladil. Tako da grejejo se feltne ne krtačke, samo ni tako grozno, da zavore nebi mogle zdržati to so res ekstremni pogoji.
Gume:
Ker boš večinoma vozil po cesti ti svetujem slike gume. Toda vseeno ne preozke jaz imam 1.75 col. Ker če boš vzel preozke boš težko vozil po kakšni gozdu ali makadamu (guma se preveč udira v pesek in preveč koplje v prazno).
Okvir:
Za denar 150K-200K Sit boš zagotovo dobil aluminijast okvir. Potem gre pač tako več denarja lažji in ponavadi tudi bolj trpežnejši okvir je. NUJNO pazi da boš vzel tapravo velikost okvirja. Če vzameš napačnega te bodo preganjale nepotrebne bolečine (hrbet, vrat…). Če si velik okoli 180cm vzemi 19 col. Če si velik okoli 174 vzemi 18 col. Problem je, ker se ne da točno ugotovit ali ti velikost kolesa res ustreza dokler se ne pelješ kake pol ure. Ponavadi se tudi zgodi da te prva dva tedna boli hrbet, ker se mora ťprivaditŤ na kolo nato bolečine izginejo.
Treking kolo:
Upam da ti je jasno da se z njim ne boš mogel voziti po kakšnih brezpotjih. Pa tudi oprema in navodila ki sem ti jih napisal zgoraj odpadejo. Manjši hod prvih vilic, drugačen okvir, bolj okoren. Skratka namenjen za razne cestne podvige v skrajnih primerih za kakšen zbit makadam.
Še tako za konec v ne vem če imajo še ampak v Hervisu imajo eno hudo znižanje za kolo Balance team racing kolo s popustom stane 169.000 SIT drugač pa mislm da je 215.000 STI. Deore XT zadnji menjalnik Deore ostala oprema. Za ta denar ne boš dobil boljšega kolesa v Sloveniji! Edino kar me moti je barva kolesa samo to je stvar posameznika.
Poga:
Vzemi raje Balance. Kot si napisal ima za 2 razreda boljšo opremo. Jeep-ov model je povnovzmeten kar mislim da ne rabiš razen če se boš pa kakšnih rukovcih spuščal. Pa tudi vprašanje je kakšna kvaliteta vzmetja je. Pri taki ceni najbrž ne prav dobra, tako da se lahko zgodi da ti feder dobesedno poči, kar se je že dostikrat zgodilo.
LP
Jst ti priporočam da si kupš kolo, ki ima vsaj Deore opremo. Sicer imaš podoben stil kot jaz 80% asfalt ostalo zahtevnejši teren.
Vzmetje:
10 cm je kr velik glede na to da se boš vozil po cesti. Vzmetja na zaklep (lahko jih zakleneš da ne nihajo) so precej draga, ne verjamem da jih boš dobil pri kolesu za 200K SIT. Če si misliš sam izbrati prve vilce je pametno dati vsaj 30K SIT. Sicer ne vem ali se še kje dobi Marzocchi Bomber Z5 Air. Te vilce so res vrhunske za ceno 40k SIT hod imajo 80-100mm (nastavljive) delujejo na principu zrak/olje.
Razlika med 24 in 27 prestavami je v tem da si pri 27 brzinah lažje najdeš prestavo bolj ugodno za vrtenje. 27 prestav ima 3 zobnike spredaj 9 vzadaj. Najtežja prestava ima razmerje 44-11 (ko pedalo enkrat zavrtiš se zadno kolo obrne 4, v tej prestavi sem šel največ 79.6 km/h v dolino se razume), najlažja pa 22-32 (številke pomenijo koliko zobov ima zobnik). Za 24 prestav pa ne vem kakšna so razmerja.
Sicer pa imajo 27 prestav shimano: Deor, Deor LX, Deor XT, Deor XTR (XTR je namenjen kolesom za downhill) menjalniki. Predlog kupi si Deor ali Deor LX (naslede dve klase se že predrage).
Zavore:
Disk zavore se namenjene predvsem za zahtevnejši teren, kjer je velik blata, razni spusti. Imajo dobro lastnost da niso tako občutljivi na dež (s tem mislim, da naj bi imeli isto zavorno moč, kot ob suhem vremenu) in imajo večjo zavorno moč od V-break. Slabost težje vzdrževanje večja masa pa cena seveda. Sicer lahko vidiš v trgovin nekatera kolesa za 100k SIT pa imajo v spredaj diske. Za moje pojme so na takih kolesih diski bolj kozmetičen dodatek, da privabijo kupce. V-brejki so cenejši in pri dobrih nastavitvah odlično služijo svojemu namenu. Osebno sem se z V-brejki ukvarjal 2 uri in sem jih nastavil tako, da sem se ob stisku na zavore vozil 10m po prvi gumi seveda sem šel pred tem 60km/h. Kakor koli že, če si nameravaš kupiti disk zavore ti predlagam ne kupit hidravlične, ker so predrage.
Kar se tiče pregrevanja zavor:
Pri nas imamo enih par hudih spustov (vinogradniški hribi pa to) in sem namerno tiščal zavoro čim dal časa. Po določenem času si slišal neko šumenje iz zavor in malenkost slabši učinek zaviranja. Ko sem prišel na ravnino sem potipal zavorne krtačke in so bile mlačne na otip. Nato potipam feltno si samo slišal P.... potem sem nekaj časa mahal s prstom da se je ohladil. Tako da grejejo se feltne ne krtačke, samo ni tako grozno, da zavore nebi mogle zdržati to so res ekstremni pogoji.
Gume:
Ker boš večinoma vozil po cesti ti svetujem slike gume. Toda vseeno ne preozke jaz imam 1.75 col. Ker če boš vzel preozke boš težko vozil po kakšni gozdu ali makadamu (guma se preveč udira v pesek in preveč koplje v prazno).
Okvir:
Za denar 150K-200K Sit boš zagotovo dobil aluminijast okvir. Potem gre pač tako več denarja lažji in ponavadi tudi bolj trpežnejši okvir je. NUJNO pazi da boš vzel tapravo velikost okvirja. Če vzameš napačnega te bodo preganjale nepotrebne bolečine (hrbet, vrat…). Če si velik okoli 180cm vzemi 19 col. Če si velik okoli 174 vzemi 18 col. Problem je, ker se ne da točno ugotovit ali ti velikost kolesa res ustreza dokler se ne pelješ kake pol ure. Ponavadi se tudi zgodi da te prva dva tedna boli hrbet, ker se mora ťprivaditŤ na kolo nato bolečine izginejo.
Treking kolo:
Upam da ti je jasno da se z njim ne boš mogel voziti po kakšnih brezpotjih. Pa tudi oprema in navodila ki sem ti jih napisal zgoraj odpadejo. Manjši hod prvih vilic, drugačen okvir, bolj okoren. Skratka namenjen za razne cestne podvige v skrajnih primerih za kakšen zbit makadam.
Še tako za konec v ne vem če imajo še ampak v Hervisu imajo eno hudo znižanje za kolo Balance team racing kolo s popustom stane 169.000 SIT drugač pa mislm da je 215.000 STI. Deore XT zadnji menjalnik Deore ostala oprema. Za ta denar ne boš dobil boljšega kolesa v Sloveniji! Edino kar me moti je barva kolesa samo to je stvar posameznika.
Poga:
Vzemi raje Balance. Kot si napisal ima za 2 razreda boljšo opremo. Jeep-ov model je povnovzmeten kar mislim da ne rabiš razen če se boš pa kakšnih rukovcih spuščal. Pa tudi vprašanje je kakšna kvaliteta vzmetja je. Pri taki ceni najbrž ne prav dobra, tako da se lahko zgodi da ti feder dobesedno poči, kar se je že dostikrat zgodilo.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: štrudl ()
dexter_II ::
evo lih s ture cca. 40km
kaj vem, v takih trgovinah se ne nabavlja kolo.....
oz. za mal dnarja mal muzke
jest bi reku prvega,tudi oprema je boljsa...pa se hardtail je
po vsej verjetnosti pa je xt menjalnik,mogoce kake Avid rocke,pesta pa gonilke oz. spredjn. zobniki pa samo ugibas (komplet xt oprema je vec kot 1/2 tega dnarja)
da ne omenjamo obrocev al zica
full sunspenzion-pomisli ce rabis? vedi pa da je to je bolj za okras za tak dnar pa se geometrija te bo jeb... ko se bos hotel voziti po cesti, oz. ce hoces furat kak hcXC bo pa pocas razpadu da ne omenjamo kakih skokov s tako recjo (fully-i se sele nad 300ksit)
je pa cez leto kar nekaj stroskov s kolesom, enkrat gume,spice,gumice,drugic ketna, cez cajt zobniki,sedez...tko dnarja nikol dost
evo se ena zanimivost (glede posta štrudl-a)
enkrat smo tok dol noreli ,da se je feltna tok segrela ,da je zracnica pocila na mestu kjer je net od spice skozi zascito pritiskal na zracnico, tko da ne slatat obrocev ko gres s kakega oreng klanca dol
kaj vem, v takih trgovinah se ne nabavlja kolo.....
oz. za mal dnarja mal muzke
jest bi reku prvega,tudi oprema je boljsa...pa se hardtail je
po vsej verjetnosti pa je xt menjalnik,mogoce kake Avid rocke,pesta pa gonilke oz. spredjn. zobniki pa samo ugibas (komplet xt oprema je vec kot 1/2 tega dnarja)
da ne omenjamo obrocev al zica
full sunspenzion-pomisli ce rabis? vedi pa da je to je bolj za okras za tak dnar pa se geometrija te bo jeb... ko se bos hotel voziti po cesti, oz. ce hoces furat kak hcXC bo pa pocas razpadu da ne omenjamo kakih skokov s tako recjo (fully-i se sele nad 300ksit)
je pa cez leto kar nekaj stroskov s kolesom, enkrat gume,spice,gumice,drugic ketna, cez cajt zobniki,sedez...tko dnarja nikol dost
evo se ena zanimivost (glede posta štrudl-a)
enkrat smo tok dol noreli ,da se je feltna tok segrela ,da je zracnica pocila na mestu kjer je net od spice skozi zascito pritiskal na zracnico, tko da ne slatat obrocev ko gres s kakega oreng klanca dol
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexter_II ()
ali3n ::
štrudl in dexter_II sta tole zelo lepo napisala. Tudi meni se zdi tale Balance boljši nakup.
Sicer pa še ena stran, ki vam bo morda pomagala pri odločitvi: http://www.mtbr.com/
Še namig - če je možno, ne kupujte v Ljubljani; cene drugje so precej nižje.
Sicer pa še ena stran, ki vam bo morda pomagala pri odločitvi: http://www.mtbr.com/
Še namig - če je možno, ne kupujte v Ljubljani; cene drugje so precej nižje.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
poga ::
Najlepša hvala za odgovore.
No zdajle sem se pravkar vrnil iz ogleda obeh (v ljubljanskem BTCju) in moram reči, da se je že po kratki vožnji po trgovini opazila razlika med kvaliteto Deore XT in Acera menjalnikoma. Deore XT je v manj kot sekundi tudi pri majhni hitrosti skočil iz ene prestave v drugo, pri Aceri je pa kar nekaj škrtalo (mogoče je potrebno še kaj menjalnik nastavit). Velika razlika je bila tudi pri sprednjem menjalniku, ki je pri equipu deore in pri jeepu acera.
Velik sem 182, tako da so mi vsi prodajalci predlagali nakup 20,5 colskega ohišja. Žal :( trenutno nimajo tega modela kolesa s tem okvirjem na zalogi, tako da bom moral kakšen teden počakati. Sem pa nek drug model Balanca probal s to velikostjo in mi je res najbolj odgovarjal.
PoGa
No zdajle sem se pravkar vrnil iz ogleda obeh (v ljubljanskem BTCju) in moram reči, da se je že po kratki vožnji po trgovini opazila razlika med kvaliteto Deore XT in Acera menjalnikoma. Deore XT je v manj kot sekundi tudi pri majhni hitrosti skočil iz ene prestave v drugo, pri Aceri je pa kar nekaj škrtalo (mogoče je potrebno še kaj menjalnik nastavit). Velika razlika je bila tudi pri sprednjem menjalniku, ki je pri equipu deore in pri jeepu acera.
Velik sem 182, tako da so mi vsi prodajalci predlagali nakup 20,5 colskega ohišja. Žal :( trenutno nimajo tega modela kolesa s tem okvirjem na zalogi, tako da bom moral kakšen teden počakati. Sem pa nek drug model Balanca probal s to velikostjo in mi je res najbolj odgovarjal.
PoGa
R33D3M33R ::
Bi pa še jaz vprašal...
Katera firma dela najbolj trpežne mountain bike bicikle tam do 30k (več trenutno nimam na voljo ).
Mora biti zelooo trpežno in vzdržljivo...makedam, vsak dan 10km.
Ni pa pomemben material iz katerega je, dodatki, število prestav (več kot 18 jih ne rabim), bogvekake bremze (zmorem bremzati tud z nogami ) in ime firme.
Mate kako idejo? thx
P.S Trenutno moram pot opravljati peš, zato so vsi komentarji več kot dobrodošli
Katera firma dela najbolj trpežne mountain bike bicikle tam do 30k (več trenutno nimam na voljo ).
Mora biti zelooo trpežno in vzdržljivo...makedam, vsak dan 10km.
Ni pa pomemben material iz katerega je, dodatki, število prestav (več kot 18 jih ne rabim), bogvekake bremze (zmorem bremzati tud z nogami ) in ime firme.
Mate kako idejo? thx
P.S Trenutno moram pot opravljati peš, zato so vsi komentarji več kot dobrodošli
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
perci ::
Za 30 jurjev je vsak MBike v kurcu. Če imaš 50 kil in se voziš samo po ravnem ter te ne moti, da deluje samo 60% prestav tako kot morajo, da so bremze srednja žalost, potem je OK, pa še takrat samo za silo.
FastWIND ::
Za tale denar lahko dobis dobrega cross country reabljenega ali povprečnega novega. Razlika je v nivoju opreme. Vem da ti znamke niso pomembne , pa vendarle za njimi stoji kakovost okvirja ( material , geometrija okvirja) , oprema je itak več ali manj shimano. Pri manj znanih znamkah je ponavadi vprasljiv okvir. Pri izbiri kolesa bodi pazljiv na velikost. marsikateri trgovec ti ne bo znal pravilno svetovati, kar ti lahko kasneje povzroča težave.
Jaz ti predlagam nakup kolesa cross country neke znane znamke z nivojem opreme vsaj shimano deore. Glede zavor je tako da so V brake trenutno najbolj priznani in uporabni AVID.... Za tvoje potrebe ne potrebujes disk zavor . Glede sprednjega vzmetenja ti pa predlagam nek srednji razred Rock Shox ali Marzocchi hoda 80mm. Glede nato da bi rad vozil cesto in teren ti predalgam da imas dvojna kolesa ( kotače ) na enih slick gume ( lahko manj kvalitetna kolesa - kotače) in pa ene z gumami za teren.
Za veliko prevoženih km je zelo pomemben dober SEDEŽ .
Vsem skupaj ki prevozite veliko km pa svetujem dobro nastavitev kolesa in pravo velikost okvirja, moškim pa še posebej priporočam dober SEDEŽ.
Če te zanimajo še kakšne podrobnosti mi piši na fastwind@email.si.
Jaz ti predlagam nakup kolesa cross country neke znane znamke z nivojem opreme vsaj shimano deore. Glede zavor je tako da so V brake trenutno najbolj priznani in uporabni AVID.... Za tvoje potrebe ne potrebujes disk zavor . Glede sprednjega vzmetenja ti pa predlagam nek srednji razred Rock Shox ali Marzocchi hoda 80mm. Glede nato da bi rad vozil cesto in teren ti predalgam da imas dvojna kolesa ( kotače ) na enih slick gume ( lahko manj kvalitetna kolesa - kotače) in pa ene z gumami za teren.
Za veliko prevoženih km je zelo pomemben dober SEDEŽ .
Vsem skupaj ki prevozite veliko km pa svetujem dobro nastavitev kolesa in pravo velikost okvirja, moškim pa še posebej priporočam dober SEDEŽ.
Če te zanimajo še kakšne podrobnosti mi piši na fastwind@email.si.
R0K ::
Mam že ogledanega Felt FS 800.
Cena tm okol 165k - 7% popusta na gotovino, tko da me pride 150k.
Oprema je pa skor najboljša kar lohk dobiš v tem razredu. Deore LX. Vilce so tut precej dobre, bom jih pa mogoče menjal če bom rabil. Glede okvirja pa ne vem kaj mi je povedal prodajalec, naj bi bil nekak počasi hlajen (?) in je zato za kake pol kile lažji. Oz ne vem več točno kako mi je povedal :)
Teža je pa okol 12kg, s tem da so gor kr ene hude gumce (težke 700gramov) in se da na gumah še komot pol kile dol dobit, pa še zic, pa gonilke, ... pa prideš na 10kg kar je pa že kul :)
Cena tm okol 165k - 7% popusta na gotovino, tko da me pride 150k.
Oprema je pa skor najboljša kar lohk dobiš v tem razredu. Deore LX. Vilce so tut precej dobre, bom jih pa mogoče menjal če bom rabil. Glede okvirja pa ne vem kaj mi je povedal prodajalec, naj bi bil nekak počasi hlajen (?) in je zato za kake pol kile lažji. Oz ne vem več točno kako mi je povedal :)
Teža je pa okol 12kg, s tem da so gor kr ene hude gumce (težke 700gramov) in se da na gumah še komot pol kile dol dobit, pa še zic, pa gonilke, ... pa prideš na 10kg kar je pa že kul :)
R0K ::
Aja, pri mojem prvem postu, ko sem pisal se je zgodla ena velka napakca. Kolo bom imel 80% ZA teren, 20% urejen ravne asfaltirane ceste..my mistake, sm šele zdajle vidu :(
No uglavnem, thx vsem za odgovore. Zdej je samo še problem v tem, kje dnar dobit ;P
No uglavnem, thx vsem za odgovore. Zdej je samo še problem v tem, kje dnar dobit ;P
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 839142 (2709) | Sparkxl |
» | treking kolo nakupOddelek: Šport | 11420 (7373) | waters |
» | Novo kolo: Giant ali Bergamont?Oddelek: Loža | 5084 (4771) | ivanuscha |
» | Katero gorsko kolo za 70k sit (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8733 (7379) | mile |