» »

Big Bang Kasko

Big Bang Kasko

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3 4

Yossarian ::

Baig Bang ima novo finto in sicer kasko zavarovanje. Že ima kedo s tem izkušnje?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

RejZoR ::

Ni glih nova zadeva...

Premije so zdej cenejše, plačaš pa vedno lastni delež in skozi obdobje 5 let ti vrednost izdelka pada, prej je bil vrnjen znesek enak prvo leto in 5 leto.

Pri primerih kjer si sam kriv je mal bolj ugodno, pri primerih kjer je kriva navadna okvara oz udar strele pa manj kot prej. Pri določenih stvareh se to splača, npr pri LCD-jih kjer ob crkotu oz poškodbi panela ne ostane drugega kot menjava celega. Popravljat pač ne moreš. Drugo so stvari, kjer lahko sam pošraufaš del.

Btw, Merkur ima podobno zadevo s skor enakimi pogoji in pri isti zavarovalnici (Allianz).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

UlyssesE ::

Moja mnenja:
podobna natega (scam) kot "podaljšana garancija", ki je v bistvu nategunsko zavarovanje
sedaj, ko firme ne smejo uporabljati imena podaljšana garancija, se poslužujejo imen kot so kasko (nima veze z garancijo ali kaskom)
nikoli ne bi vzel

RejZoR ::

No no, ne pretiravaj. Podaljšano jamstvo al pa garancija, za laika isto sranje, gre se samo za pravniške pizdarije kjer se ne sme navajat kot garancija (s točno to besedo).

Ni pa to noben nateg. Pol so nateg tud vsa zdravstvena in nezgodna zavarovanja za osebe in premoženje. A avto tud nimaš zavarovan? Pa zavarovanja zase? Dopolnilnega recimo, ne zgolj osnovnega? Po tvoji definiciji je vse to nateg. Delujejo pa vsa zavarovanja na ta princip. Plačuješ če rabiš al pa ne. Ampak ko enkrat rabiš, pa ti ponavad pride preklemano prav.

Za 500 EUR vreden LCD TV plačaš premijo 50 EUR in 35 EUR ko uveljavljaš zavarovanje. To je neglede na dejanski znesek stroška popravila. Panel na TV-ju te lahko preklemano hitro pride 200-300 EUR, ker je glavni, največji in nepopravljiv del v TV-ju. 75 EUR kar nakenkrat ni več velik strošek ane? S tem da ni not vključeno samo za crkot samo od sebe ampak tud če sam ponesreč zadaneš z nečem v ekran, če ti otrok kaj vrže v ekran, če ti Wii kontroler odleti iz rok v ekran, če udari strela vanj al pa če je v nadstopu nad tabo puščala voda in ti jo je poplavilo.

Ne moreš kar vse metat v en koš kot nateg in brezvezno. Imaš stvari kjer se splača. LCD TV-ji so definitivno en tak primer ker panelov nimaš kej šraufat. Pol kakšne steklokeramične/indukcijske plošče isto. Če jo razbiješ s posodo nimaš kaj menjat kot kompletne zgornje plošče. Drugo pa so stvari, kjer se lahko zamenja manjše posamezne dele in so stroški manjši. Recimo pri pralnem stroju, če ravno ne gre motor al pa komplet boben so vse več ali manj drobnarije.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

UlyssesE ::

RejZoR je izjavil:

No no, ne pretiravaj. Podaljšano jamstvo al pa garancija, za laika isto sranje, gre se samo za pravniške pizdarije kjer se ne sme navajat kot garancija (s točno to besedo).

Ne za pravniške pizdarije, gre se zato, da bi lahko v splošnih pogojih pisal, da dobiš samo tretjino, ali pa polovico škode povrnjeno, ti maš pa kao garancijo. To so ene firme delale. Zato se ne sme to delat.

Tle maš pa napisan kasko, pa če ti tretja oseba povzroči škodo ali ukrade, ne dobiš povrnjen. Tudi za praske ne dobiš povrnjen.


Ni pa to noben nateg. Pol so nateg tud vsa zdravstvena in nezgodna zavarovanja za osebe in premoženje. A avto tud nimaš zavarovan? Pa zavarovanja zase? Dopolnilnega recimo, ne zgolj osnovnega? Po tvoji definiciji je vse to nateg. Delujejo pa vsa zavarovanja na ta princip. Plačuješ če rabiš al pa ne. Ampak ko enkrat rabiš, pa ti ponavad pride preklemano prav.

strawman

Za 500 EUR vreden LCD TV plačaš premijo 50 EUR in 35 EUR ko uveljavljaš zavarovanje. To je neglede na dejanski znesek stroška popravila. Panel na TV-ju te lahko preklemano hitro pride 200-300 EUR, ker je glavni, največji in nepopravljiv del v TV-ju. 75 EUR kar nakenkrat ni več velik strošek ane? S tem da ni not vključeno samo za crkot samo od sebe ampak tud če sam ponesreč zadaneš z nečem v ekran, če ti otrok kaj vrže v ekran, če ti Wii kontroler odleti iz rok v ekran, če udari strela vanj al pa če je v nadstopu nad tabo puščala voda in ti jo je poplavilo.


Popravilo panela lohk pride tud tolk, daj že čez zavarovalno vsoto (tok k si dau k si nabavu). Nisem še slišu, da bi kdo dal popravt lcd-ja (dal zamenjat panel).

Mislim, da premijo plačaš 54,99 eur, pa 60, ko uveljavljaš, to je pet let po tistem, ko si ga kupu.
Za praske in mrtve piksle ne dobiš nič, če ti ga kdo ukrade, ne dobiš nič. Če crkne kar tako, nisem čist ziher, da dobiš. Uveljavljaš lahko samo 3x (vsakič plačaš 60 eur), poleg tega bo popravilo monitorja četrto in peto leto (lohk že prej) verjetno presegalo zavarovalno vsoto, kar pomeni, da ne dobiš nič. Morda boš hotel uveljavljat prav takrat, in ti bodo rekli, da preberi splošne pogoje. Zna tud bit, da se ti bo bolj splačal čez tolk cajt (5+ let) še mal dnarja zravn dat, pa kupt nov monitor ki bo boljši k un tastar.


Ne moreš kar vse metat v en koš kot nateg in brezvezno. Imaš stvari kjer se splača. LCD TV-ji so definitivno en tak primer ker panelov nimaš kej šraufat. Pol kakšne steklokeramične/indukcijske plošče isto. Če jo razbiješ s posodo nimaš kaj menjat kot kompletne zgornje plošče. Drugo pa so stvari, kjer se lahko zamenja manjše posamezne dele in so stroški manjši. Recimo pri pralnem stroju, če ravno ne gre motor al pa komplet boben so vse več ali manj drobnarije.


Močno dvomim, da se splača za katerokoli stvar, govoril pa sem bolj na splošno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UlyssesE ()

RejZoR ::

Tolk bedarij, da niti ne vem na kaj nej odgovorim. V splošnih pogojih lepo piše, da se znesek zmanjšuje skozi leta...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

DarwiN ::

Daleč najverjetnejši razlogi, če ne edini, za prehod iz zavarovanja "se zgodi" na neko "novo" obliko zavarovanja, so nepravilnosti pri prvotni obliki (se zgodi) oziroma izboljšanje pogojev (dobička) zavarovanja (seveda izboljšanje za zavarovalnico oziroma Big Bang, nikakor ne za potrošnika).

Nateg 100 na uro.

evolucija marketinga pač.. Vse strmi proti optimizaciji/maksimizaciji dobička.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

St235 ::

RejZoR je izjavil:

No no, ne pretiravaj. Podaljšano jamstvo al pa garancija, za laika isto sranje, gre se samo za pravniške pizdarije kjer se ne sme navajat kot garancija (s točno to besedo).

Ni pa to noben nateg. Pol so nateg tud vsa zdravstvena in nezgodna zavarovanja za osebe in premoženje. A avto tud nimaš zavarovan? Pa zavarovanja zase? Dopolnilnega recimo, ne zgolj osnovnega? Po tvoji definiciji je vse to nateg. Delujejo pa vsa zavarovanja na ta princip. Plačuješ če rabiš al pa ne. Ampak ko enkrat rabiš, pa ti ponavad pride preklemano prav.

Za 500 EUR vreden LCD TV plačaš premijo 50 EUR in 35 EUR ko uveljavljaš zavarovanje. To je neglede na dejanski znesek stroška popravila. Panel na TV-ju te lahko preklemano hitro pride 200-300 EUR, ker je glavni, največji in nepopravljiv del v TV-ju. 75 EUR kar nakenkrat ni več velik strošek ane? S tem da ni not vključeno samo za crkot samo od sebe ampak tud če sam ponesreč zadaneš z nečem v ekran, če ti otrok kaj vrže v ekran, če ti Wii kontroler odleti iz rok v ekran, če udari strela vanj al pa če je v nadstopu nad tabo puščala voda in ti jo je poplavilo.

Ne moreš kar vse metat v en koš kot nateg in brezvezno. Imaš stvari kjer se splača. LCD TV-ji so definitivno en tak primer ker panelov nimaš kej šraufat. Pol kakšne steklokeramične/indukcijske plošče isto. Če jo razbiješ s posodo nimaš kaj menjat kot kompletne zgornje plošče. Drugo pa so stvari, kjer se lahko zamenja manjše posamezne dele in so stroški manjši. Recimo pri pralnem stroju, če ravno ne gre motor al pa komplet boben so vse več ali manj drobnarije.



Ne gre za nikakršno isto sranje in pravniške pizdarije. Ampak za zavajanje kupcev na račun besed, ki imajo specifičen pomen. In ko kupec v dobri veri, da je dokupil garancijo dobi prst v rit je hitro konec smeha. Kar je na svoji koži izkusil tudi Big Bang in zato se sedaj beseda garancija nikjer več ne pojavlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jnovak ::

Še moj komentar:

1) BigBang "kasko" pride prav, če res uničiš izdelek in je strošek popravila visok. Ob kakih manjših napakah (kjer je popravilo cenejše), si še vedno v minusu.

2) Primer pri nakupu TV-ja. Cena 800 EUR + 90 EUR za zavarovanje (5 let). V vsakem primeru popravil, PRVO strošek nosi KUPEC. V tem cenovnem razredu je lastni delež kupca 95 EUR. To pomeni, da če je popravilo XY napake 50 EUR, vse plača kupec, ali pa če je 90 EUR ... še vedno vse plača kupec. Če je popravilo 100 EUR, plača kupec prvih 95 EUR, zavarovalnica krije pa preostalih 5 EUR.

3) Ravno pred nekaj tedni nam je crknila matična plošča pri TV-ju. Nismo imeli nobenega zavarovanja, tudi garancija je že potekla. Popravilo je bilo 145 EUR. V primeru zavarovanja bi plačal 95 EUR, 50 EUR pa zavarovalnica. Še vedno bi bil v minusu, ker bi moral prej plačati zavarovanje v znesku 90 EUR.

4) V primeru hujših napak, kjer razbiješ TV ... se zavarovanje sigurno splača :)

5) Višina zneska zavarovanja ter tudi strošek lastnega deleža je odvisen od prodajne cene izdelka. Imajo cca. 10 razredov (ask @BigBang).
Z leti tudi pada obveznost zavarovalnice. To pomeni, da vam v 5. letu ne bodo več izplačali polne vrednosti za aparat, ampak le še 40 % prvotne nakupne cene.

6) Še opozorilo: bodite pozorni, da če skenete zavarovanje sami, potem ob uveljavljanju raznoraznih poškodb "se zgodi" recite, da ste sami uničili aparat. Da ne bo kakih problemov, da ni bilo zavarovano, če otrok ali pa pes razbije TV.

7) Merkur je ustanovitelj BigBang-a, zato so akcije/cene/izdelki pogosto enaki pri obeh.

Yossarian ::

Saj sem zdaj gledal pogoje. Prvi dve leti imaš 100 % dobropis (ne vračajo denarja) - lastno udeležbo, tretje leto pa 80 % denarja - lastna udeležba. Konkretno sem za izdelek dal 315 EUR, nato pa še 28 EUR za kasko, lastna udeležba znaša 60 EUR. Kot je povedal zgoraj, se za majhna popravila ne splača, za večja pa zagotovo.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Mare2 ::

Kako veš, ali bo popravilo majhno? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Trololololol ::

Če ti je popravilo premajhno, še vedno lahko iz majhnega narediš veliko. Televizije padajo včasih tudi iz zelo fiksnih pozicij. :))

Yossarian ::

Mare2 je izjavil:

Kako veš, ali bo popravilo majhno? :)


Ne veš - saj ravno na tem zavarovalnice služijo. JNovak je lepo obrazložil.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Zheegec ::

To je čisto enak "nateg", kot kasko zavarovanje za avto. Edina razlika je, da se v primeru "totalke" ne izplača neka ocenjena vrednost aparata (recimo po Eurotaxu za avto), ampak je že vnaprej določeno, da se prvi dve leti izplača 100% nakupne vrednosti na računu (-odbitna franšiza), potem pa vsako leto 20% manj. Pa da krije tudi tovarniške napake, kar kasko zavarovanje za avto nikoli ne krije.

To je to.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

LJ4L ::

Hmm sm si tole prebral pa nism več čist zihr a se mi je splačal 3 leta tega kaskota vzet pr nakupu PS4... Na srečo se ni še nč zgodil, če pa se sm pa hotu bit zihr. A ostali ste se kej odločal o temu?
LP from LJ

St235 ::

S tem, da ta del z tovarniškimi napakami je tudi svojevrsten nateg, glede na to, da ti to pripada po zakonu.

Zheegec ::

St235 je izjavil:

S tem, da ta del z tovarniškimi napakami je tudi svojevrsten nateg, glede na to, da ti to pripada po zakonu.

3 ali 5 let najbrž ne? 2 leti je za stvarne napake kolikor vem.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

St235 ::

ja dve leti, kar je za tovarniške napake načeloma dovolj.

LJ4L ::

St235 je izjavil:

ja dve leti, kar je za tovarniške napake načeloma dovolj.

Načeloma... Problem je ker se lahko kej kar je te dve leti delal ok ravno potem crknl. Se je tok pozn pokazal ane...
LP from LJ

St235 ::

takrat je težko govorit o tovarniški napaki. Vsaka okvara ne pomeni stvarne napake.

RejZoR ::

St235 je izjavil:

S tem, da ta del z tovarniškimi napakami je tudi svojevrsten nateg, glede na to, da ti to pripada po zakonu.


Ja, ampak ne izven garancijskega roka, kot to krijejo te dodatne zaščite. Bazinga.

Če pa se ti pokvari sam od sebe v času, ko imaš še originalno garancijo pa jo lahko mirno koristiš in prišparaš na lastnem deležu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Ja, ampak ne izven garancijskega roka, kot to krijejo te dodatne zaščite. Bazinga.


Spet govoriš neumnosti. Stvarna napaka nima nič z garancijskim rokom. Ravno tako pri 3-4 leta starem izdelku težko govoriš o tovarniški napaki. Pod črto spet prodajajo mačka v žaklju.

Pač zadeva je zavarovanje, ki ti v zameno za kar konkreten delež vrednosti nudi določene ugodnosti. Zdaj je pa na vsakem da presodi ali je vredno pri 4 leta stari televiziji, ki je bila nova vredna 500€ plačat 100-150€ zavarovanja za popravilo.

RejZoR ::

Kaj bluziš človek!? Kakšna stvarna napaka!? Če se okvara zgodi v 3 letu pri izdelku, ki ima 2 leti tovarniške garancije se lahko brez te dodatne zaščite obrišeš pod nosom. Z zaščito pa plačaš lastni delež in ti zrihtajo. Mal pretehtaj razliko no...

In iz napisanega je jasno da enostavno ne zastopiš. Lastni delež je fiksen neglede na starost oz strošek popravila. Plačaš 35 EUR (pri 500 EUR izdelku) in zrihtajo neglede na dejanski strošek popravila. Znesek ti znižujejo ko gre za totalno škodo in je v igri celotna menjava izdelka. Dve povsem ločeni stvari.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

nejcek74 ::

OP, naceloma se nobeno zavarovanje "ne splaca", ker zavarovalnice preracunajo visino premij tako da so njihovi stroski pokriti.
Zavarovanje vsekakor vzames:
- ce si ne mores privosciti nadomestnega nakupa/popravila izdelka v primeru da ga unicis
- ce tvoja uporaba predstavlja vecje tveganje kot ga predstavlja povprecen vplacnik zavarovanja

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Kaj bluziš človek!? Kakšna stvarna napaka!? Če se okvara zgodi v 3 letu pri izdelku, ki ima 2 leti tovarniške garancije se lahko brez te dodatne zaščite obrišeš pod nosom. Z zaščito pa plačaš lastni delež in ti zrihtajo. Mal pretehtaj razliko no...

Predlagam, da zadihaš in začneš delat na bralnem razumevanju. Več kot očitno je, da si se v debato vmešal brez, da bi bil sposoben razumet kaj je bilo napisano par postov prej in na kaj se je nanašal moj komentar, ki si ga citiral.

Zheegec je namreč komentiral, da "kasko" krije tudi tovarniške napake, torej stvarne napake in sem ga opozoril, da je to tvoja zakonska pravica in da prodajajo mačka v žaklju. V to debato si potem kot vsak verodostojen trol uletel z garancijskimi popravili, ker pač nisi na nivoju, da bi lahko spremljal več kot tri poste dolgo debato.

RejZoR ::

Good luck z uveljavljanjem stvarne napake v 3 ali 4 letu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

...:TOMI:... ::

Rejzor dela v tem podjetju, zato je malo nepristranski.
Tomi

RejZoR ::

Ne ne delam. Samo za razliko od nekaterih sem prebral jebeno brošuro in se pozanimal glede določenih točk. Nekaj kar eni očitno še vedno niso zmožni...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Tr0n ::

Glej, trgovina ne bo ponudila nekaj, kar ji ne prinasa dobicka dologorocno. Tak da, ce imas prevec gnara, zakaj pa ne. :p

RejZoR ::

Ker tega seveda ne počne like celotna industrija po celem svetu? Nobena firma, ki ustvarja izdelke oz ponuja storitve tega ne počne iz dobrobita za človeštvo ampak zato, da ustvarja zaslužek. Kdor tega ne zastopi mi ni jasno kako lahko preživi v današnjem času. Da pa folk kupuje njihove storitve, pa mora bit zadeva do neke mere cenovno razumno zastavljena in vseeno ugodna za uporabnike. Recimo zavarovalnice črpajo vir financ za reševanje primerov svojih strank denar od vseh tistih, ki vplačujejo premije, pa storitve vsaj zaenkrat še niso koristili. Mislim, povsem enostaven in logičen sistem. Vse zavarovalnice neglede na namen delujejo tko. Men je to povsem jasno, ker je enostavno. Ampak eni pa očitno kar ne štekajo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

issak ::

LJ4L je izjavil:

St235 je izjavil:

ja dve leti, kar je za tovarniške napake načeloma dovolj.

Načeloma... Problem je ker se lahko kej kar je te dve leti delal ok ravno potem crknl. Se je tok pozn pokazal ane...



Temu se pa reče programirane napake. Moraš vedeti, da ni v interesu proizvajalca, da imaš ti isto napravo 10 let, oni bi najraje, da ti crkne 1 dan po izteku garancije, in da potem kupiš novo. Die hard fani bodo kupili napravo iste znamke (predvsem tisti, ki prisegajo na specifične znamke mobilnih telefonov), nekateri bodo pač kupili napravo druge znamke, ampak v vsakem primeru se proizvajalcem to splača, zakaj uporabnik telefona Alfa, bo potem kupil telefon Beta, češ, da se Alfa kvari, a enako bo ravnal uporabnik telefona Beta, ki bo po okvari kupil telefon Alfa, češ, da se Beta kvari. V vsakem primeru prodata tako Alfa kot Beta nov telefon po izteku garancije, pa čeprav drugemu človeku. Naslednje leto, se bo situacija ponovila, le da bosta uporabnika v tem času 'pozabila', da se je ista znamka telefona lani pokvarila.

RejZoR ::

To da je sprogramirano so tin foil hat teorije zarote. Dejstvo pa je, da vgradijo komponente, ki nekako zdržijo obdobje za katerega garantirajo. Če ti zdrži dlje, good for you. Če zdrži manj, bojo pač zrihtal pod garancijo. Če crkne ravno po poteku garancije, tough luck. Sej niso glupi, vse to vidijo, ko testirajo izdelke preden jih dajo certificirat in pošljejo na trg...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Fritz ::

Najbolje je urediti/plačati pravo podaljšano garancijo pri proizvajalcu, kjer so pogoji enaki osnovni garanciji.

Drugače pa so ta zavarovanja uporabna pri dražjih izdelkih z večjo možnostjo okvare ali poškodbe. Osebno jih priporočam vsem, ki kupujejo prenosnih s ceno >500€.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

RejZoR ::

Ja, ampak tista podaljšana garancija skoraj nikoli ne krije udara strele in fizičnih poškodb.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bambam20 ::

issak je izjavil:


Temu se pa reče programirane napake. Moraš vedeti, da ni v interesu proizvajalca, da imaš ti isto napravo 10 let, oni bi najraje, da ti crkne 1 dan po izteku garancije, in da potem kupiš novo.


Potem maš velike probleme kot proizvajalec, ker slab glas se širi zelo hitro. Če jaz kupim TV v vrednosti 900€ pričakujem, da bo ta delal ob zmerni uporabi ( 3 ure na dan ) vsaj 10 let BP.

Enako je z računalniki 5 let mora zadeva špilat, telefon enako....

Lahko se zajebavajo na kratek rok ampak na dolgi se jim to maščuje. POglej HP laptope nizkega ranga... kurbe so se pregrevale. NObeden ti ne bo rekel kup HP-ja za 600€. Nobeden.

Zheegec ::

Potem maš velike probleme kot proizvajalec, ker slab glas se širi zelo hitro. Če jaz kupim TV v vrednosti 900€ pričakujem, da bo ta delal ob zmerni uporabi ( 3 ure na dan ) vsaj 10 let BP.

Potem imaš nerealna pričakovanja. Vsaj 25% TVjev se v 5 letih pokvari.
Enako je z računalniki 5 let mora zadeva špilat, telefon enako....

Pri računalnikih se jih že v 3 letih pokvari 25%.
Lahko se zajebavajo na kratek rok ampak na dolgi se jim to maščuje. POglej HP laptope nizkega ranga... kurbe so se pregrevale. NObeden ti ne bo rekel kup HP-ja za 600€. Nobeden.

Kateri HPji za 600€? Eni so se pregrevali, drugi ne. Prav tako imajo nekateri VW avtomobili za 15.000€ visoko porabo goriva, nekateri nizko.
Kolega je ravno malo nazaj vzel HP prenosnik za 450€ + SSD za 80€ in zadeva je popolnoma hladna. Deluje super.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

garamond ::

Fritz je izjavil:

Drugače pa so ta zavarovanja uporabna pri dražjih izdelkih z večjo možnostjo okvare ali poškodbe. Osebno jih priporočam vsem, ki kupujejo prenosnih s ceno >500€.
Načeloma se strinjam. Praktično pa sem imel drugačno, negativno izkušnjo z Big Bang in njihovo Se zgodi. Moral bi dobiti nov prenosnik zastonj, kot je pisalo v takratnih pogojih, vendar sem še vedno moral plačati tretjino. Po 4 letih se je pokvaril zaslon, drugo je delalo preko VPN.

Tako da odsvetujem vsakršno zavarovanje pri Big Bangu in veliko previdnost drugje.

Tudi če zdaj ni več problemov, ni rečeno, da se ne bo čez 5 let ponovila situacija, ko so zamenjali zavarovalnico in jim je le-ta začela povzročati probleme (to je moja predstava dogajanja).

RejZoR je izjavil:

Ne ne delam [v Big Bangu]. Samo za razliko od nekaterih sem prebral jebeno brošuro in se pozanimal glede določenih točk. Nekaj kar eni očitno še vedno niso zmožni...
Tole je zavajanje, o tem je na ST že tekla beseda.

nekikr ::

Moral bi dobiti nov prenosnik zastonj, kot je pisalo v takratnih pogojih, vendar sem še vedno moral plačati tretjino.

To je zato, ker si nepismen. Letak je dosegljiv na njihovi spletni strani in opisuje to tvojo tretjino.

To je čisto klasično podaljšanje garancije (z nekaj bombončki) ki jo lahko kupiš ali pa ne. Moj primer izpred enega meseca: Pralni stroj )star 5,5 let) smo po nesreči razbili med natovarjanjem na kamion. Po slabem mesecu (ja, traja pa vseeno nekaj časa), so mi ponudili precej boljši stroj, kot je bil ta, ki smo ga razbili. Nisem bil za, povedal sem jim katerega bi raje vzel (precej boljši model) in nazaj so mi sporočili koliko je doplačila (plus 25% lastne udeležbe, kot za pismene piše v letaku). Doplačilo je bilo povsem fer in zdaj že drugi teden peremo na novem, super-duper pralnem stroju. Nobenih problemov, samo čakanje je precej dolgo, ker mora iti primer čez 50 parov rok.
Ne, nisem zaposlen pri Big Bangu. Ja, znam brati letake.

RejZoR ::

garamond je izjavil:

Fritz je izjavil:

Drugače pa so ta zavarovanja uporabna pri dražjih izdelkih z večjo možnostjo okvare ali poškodbe. Osebno jih priporočam vsem, ki kupujejo prenosnih s ceno >500€.
Načeloma se strinjam. Praktično pa sem imel drugačno, negativno izkušnjo z Big Bang in njihovo Se zgodi. Moral bi dobiti nov prenosnik zastonj, kot je pisalo v takratnih pogojih, vendar sem še vedno moral plačati tretjino. Po 4 letih se je pokvaril zaslon, drugo je delalo preko VPN.

Tako da odsvetujem vsakršno zavarovanje pri Big Bangu in veliko previdnost drugje.

Tudi če zdaj ni več problemov, ni rečeno, da se ne bo čez 5 let ponovila situacija, ko so zamenjali zavarovalnico in jim je le-ta začela povzročati probleme (to je moja predstava dogajanja).

RejZoR je izjavil:

Ne ne delam [v Big Bangu]. Samo za razliko od nekaterih sem prebral jebeno brošuro in se pozanimal glede določenih točk. Nekaj kar eni očitno še vedno niso zmožni...
Tole je zavajanje, o tem je na ST že tekla beseda.


In s tem naj bi dokazal kaj? Točno to kar sem rekel že takrat. Da ne delam v Big Bang. Your point being?

In tko za info, ko si tolk pameten, če zamenjaš ponudnika zavarovanja se s tem ne odkrižaš starih strank, ki so še vedno upravičeni do takrat kupljenih zaščit. Guess what, tiste se še vedno izvajajo in rešujejo.
Kar se je spremenilo so TRENUTNE, NOVE stranke. Ne vem kateri del tega ti ni jasen?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bambam20 ::

Zheegec je izjavil:


Potem imaš nerealna pričakovanja. Vsaj 25% TVjev se v 5 letih pokvari.

Pri računalnikih se jih že v 3 letih pokvari 25%.



A res. Lej. Men so vse zadeve zdržale in še delajo konkretno čez to, kar ti pišeš. Če pa ti kupuješ pocen robo ti pa nisem jaz kriv.

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Good luck z uveljavljanjem stvarne napake v 3 ali 4 letu...


Spet dokazuješ nepismenost? ČE se nekaj pojavi po treh šririh letih delovanja to ni več stvarna napaka. Daj prosim preberi o čem je bilo govora preden si začel nakladat v tri dni.

Koliko so te dodatne zadeve uporabne mora presodit sam. Je pa višek podlosti to kar je včasih počel Big Bang, koje zadevo oglaševal kot podaljšano garancijo, zraven pa ni spoštoval garancijskih določil. In zato v Big Bangu kakeršne koli zavarovalne storitve osebno nikoli ne bom kupil. Ker pač vem, da so že probal mutit in je samo vprašanje kaj bo tokrat narobe.

Drugače pa osebno nimam navade tehnike razbijat, pa tudi dalinc za wii mi še ni odletel v TV. Tako, da koliko je to uporabno in vredno doplačevat je odločitev posameznika. Komur se gre za podaljšanje garancije naj se tega bolj kot ne izogiba in preveri ali mu tega ne omogoča že sam proizvajalec. Če vam stvari pogosto padajo z kamjonov in jih obmetavate z vsem mogočim, pa tako zavarovanje ni neumno. Samo ne si domišljat, da gre za podaljšano garancijo ali celo stvarno napako, kot bi nekateri radi to predstavili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

Ne, moja pismenost je čist ok. Se pa sprašujem o tvoji, ker očitno stavka nisi niti malo zastopil. V 3 oz 4 letu nimaš ne navadne garancije in ne stvarne. Guess what, ta dodatna zaščita pa velja. Ta da daaaaaaaa...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bambam20 ::

RejZoR je izjavil:

Ne, moja pismenost je čist ok. Se pa sprašujem o tvoji, ker očitno stavka nisi niti malo zastopil. V 3 oz 4 letu nimaš ne navadne garancije in ne stvarne. Guess what, ta dodatna zaščita pa velja. Ta da daaaaaaaa...



Dobr no. Če ne kupiš lih TV-ja za 300€ mora delat več k 4 leta. Drgač je to krš.

nekikr ::

Če vam stvari pogosto padajo z kamjonov in jih obmetavate z vsem mogočim

Take stvari "se zgodi"-jo. Pri mojem pralnem stroju recimo je šlo bolj za to, da je imel v osnovi 2 leti garancije, doplačilo za 6 let se zgodi je bilo pa mislim da 60€. 60€ ti bo vzel serviser, ki bo samo prišel pogledat kaj je narobe, če ne gre nič. In v tretjem letu je šel selektor (ki ga je serviser zamenjal brezplačno v sklopu te se zgodi garancije). Nato pa še neprilika z razbitjem in je to to. Mularija in wii kontrolerji so pa precej razširjen pojav (google.it).

Samo ne si domišljat, da gre za podaljšano garancijo ali celo stvarno napako, kot bi nekateri radi to predstavili.

O tem nakladaš ti, ostalim je jasno, da ne gre za to.

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Ne, moja pismenost je čist ok. Se pa sprašujem o tvoji, ker očitno stavka nisi niti malo zastopil. V 3 oz 4 letu nimaš ne navadne garancije in ne stvarne. Guess what, ta dodatna zaščita pa velja. Ta da daaaaaaaa...


ROFL, pa tudi s tem kvazi kaskom nimaš ne garancije ne stvarne napake.

Vse kar imaš je zavarovanje in njihove pogoje kako in kaj bodo ukrepali.

In vsako omenjanje garancije ali stvarne napake je navadno zavajanje in laganje kupcem, kar ti gre odlično od rok.

Zakaj pa v tretjem in četrtem pa tudi v petem letu ne bi imel garancije veš pa samo ti. Garancijo imaš točno toliko časa kot se dogovoriš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

nekikr ::

"SE ZGODI" je popolna zaščita za vaš izdelek, ki lahko traja
3 ali 5 let. Prednost popolne zaščite je, da presega obseg
garancije proizvajalca in običajno tudi presega njeno trajanje.
S popolno zaščito "SE ZGODI" izdelek zaščitite za primere
morebitnih napak v materialu oziroma napak, nastalih pri
izdelavi izdelka, in za primere nepredvidenih poškodb. V času
trajanja zaščite bo celoten strošek ali del stroška popravila
oziroma strošek zamenjave izdelka tako krila Big Bang
popolna zaščita "SE ZGODI"

St235 ::

nekikr je izjavil:

Če vam stvari pogosto padajo z kamjonov in jih obmetavate z vsem mogočim

Take stvari "se zgodi"-jo. Pri mojem pralnem stroju recimo je šlo bolj za to, da je imel v osnovi 2 leti garancije, doplačilo za 6 let se zgodi je bilo pa mislim da 60€. 60€ ti bo vzel serviser, ki bo samo prišel pogledat kaj je narobe, če ne gre nič. In v tretjem letu je šel selektor (ki ga je serviser zamenjal brezplačno v sklopu te se zgodi garancije). Nato pa še neprilika z razbitjem in je to to. Mularija in wii kontrolerji so pa precej razširjen pojav (google.it).

Samo ne si domišljat, da gre za podaljšano garancijo ali celo stvarno napako, kot bi nekateri radi to predstavili.

O tem nakladaš ti, ostalim je jasno, da ne gre za to.


Tako kot je bilo to jasno vsem pri takratni "Se zgodi", kjer so zadevo oglaševali kot garancijo potem pa nategovali kupce?

garamond ::

nekikr je izjavil:

Moral bi dobiti nov prenosnik zastonj, kot je pisalo v takratnih pogojih, vendar sem še vedno moral plačati tretjino.

To je zato, ker si nepismen. Letak je dosegljiv na njihovi spletni strani in opisuje to tvojo tretjino.

To je čisto klasično podaljšanje garancije (z nekaj bombončki) ki jo lahko kupiš ali pa ne. Moj primer izpred enega meseca: Pralni stroj )star 5,5 let) smo po nesreči razbili med natovarjanjem na kamion. Po slabem mesecu (ja, traja pa vseeno nekaj časa), so mi ponudili precej boljši stroj, kot je bil ta, ki smo ga razbili. Nisem bil za, povedal sem jim katerega bi raje vzel (precej boljši model) in nazaj so mi sporočili koliko je doplačila (plus 25% lastne udeležbe, kot za pismene piše v letaku). Doplačilo je bilo povsem fer in zdaj že drugi teden peremo na novem, super-duper pralnem stroju. Nobenih problemov, samo čakanje je precej dolgo, ker mora iti primer čez 50 parov rok.
Ne, nisem zaposlen pri Big Bangu. Ja, znam brati letake.
Ne, to ni zato, ker sem nepismen, ampak ker ti nimaš vseh informacij. Kot recimo informacijo, da so se mogoče pogoji Se zgodi čez leta spreminjali. V mojem letaku izpred 4 let (zdaj 5) so bili pač taki pogoji. Kar sem tudi namignil z besedo "takratni".

In ne, to ni čisto klasično podaljšanje garancije. O tem so že bile teme na Slo-Tech.

RejZoR je izjavil:

In s tem naj bi dokazal kaj? Točno to kar sem rekel že takrat. Da ne delam v Big Bang. Your point being?
My point, da ti ne nastopaš samo s stališča končnega potrošnika, saj si se službeno ukvarjal (ne vem, če še) s prodajo in tudi Se zgodi. Logično, da potem tudi poznaš pogoje zavarovanja.

RejZoR je izjavil:

In tko za info, ko si tolk pameten, če zamenjaš ponudnika zavarovanja se s tem ne odkrižaš starih strank, ki so še vedno upravičeni do takrat kupljenih zaščit. Guess what, tiste se še vedno izvajajo in rešujejo.
Kar se je spremenilo so TRENUTNE, NOVE stranke. Ne vem kateri del tega ti ni jasen?
Ali sem kje slučajno napisal, oziroma bi se dalo tako sklepati iz mojega posta, da se starim strankam kar magično v ozadju zamenja zavarovalnica? Ne. Enkrat sem celo napovedal, v drugi temi, da se bodo problemi nadaljevali (ker so še stare stranke).

nekikr ::

Deli z nami potem kateri letak je to bil. Tale?

kjer so zadevo oglaševali kot garancijo potem pa nategovali kupce?
4
Do tell more.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

garamond ::

nekikr je izjavil:

Deli z nami potem kateri letak je to bil. Tale?
Točno ta letak ne, ker je malce spremenjen. Mislim pa, da bi v mojem primeru veljal čisto enako. V primeru strojne napake na prenosniku ne plačaš lastnega deleža (ni bilo nobene tekočine, metanja po tleh ipd).

nekikr je izjavil:

kjer so zadevo oglaševali kot garancijo potem pa nategovali kupce?
4
Do tell more.
Tukaj TIRS pravi, da je ugotovil kršitve v 14 primerih od 36 pregledanih podjetij.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se Zgodi garancija - izkušnje

Oddelek: Loža
248040 (3395) easyrider3
»

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22954673 (31366) primorc007
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510626 (9254) solatko

Big Bang Se Zgodi (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9413825 (12647) kuglvinkl

Več podobnih tem