Forum » Loža » Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...
Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...
BlaY0 ::
gogogo: Saj to je to. Pri stvarni napaki lahko zahtevaš ali popravilo ali novega ali zmanjšanje kupnine za protivrednost okvare ali vračilo kupnine. Druga stvar je če se oni s tem ne strinjajo. Če se oni (prodajalec) s tem ne strinjajo, potem moraš ti dokazovati, da je tako kot praviš. Se pravi najeti izvedenca itd. Zadeva se v tem primeru lahko zavleče.
Zheegec ::
če je manj, kot pol leta od nakupa, mora prodajalec dokazovati, da se ti motiš in ne obratno!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BlaY0 ::
Misim da kmalu ne bo več tako in boš moral v vsakem primeru ti (potrošnik) dokazovati. Vsaj kolikor vem je takšna direktiva MG-ja.
pulstar ::
Tako, malo sem pritisnil na Merkur, tako z 45-dnevnim rokom, kot tudi z dejstvom, da svojo storitev oglašujejo kot garancijo. V bistvu so bili zelo uslužni in so na servis urgentno poslali zahtevek, da jim naj le-ta v primeru, da okvarjenega računalnika ne dostavijo takoj, pošlje dopis, da v zakonsko določenem roku reklamacije niso mogli izvršiti. Servis je dopis poslal, v Merkurju pa mi bodo namesto okvarjenega Acerja ponudili računalnik po moji izbiri in to po isti nabavni ceni(1000€), čeprav na "Se zgodi" letaku piše, da zagotavljajo tehnično enak izdelek, če pa tega ni, pa boljšega.
Recimo tako, glede na vrednost popravila, ki ga je servis ocenil na 400€, se nakup garancije (50€) izplača, po drugi strani pa vse sitnosti, klicarjenja in živcev ne odkupi noben denar. Overall, pri vrednejših aparatih, katere kupite za dolgoročno uporabo, vsekakor svetujem tudi nakup podaljšane garancije.
Recimo tako, glede na vrednost popravila, ki ga je servis ocenil na 400€, se nakup garancije (50€) izplača, po drugi strani pa vse sitnosti, klicarjenja in živcev ne odkupi noben denar. Overall, pri vrednejših aparatih, katere kupite za dolgoročno uporabo, vsekakor svetujem tudi nakup podaljšane garancije.
kozorog ::
Spoštovani!
Sprašujem vse kateri ste imeli izkušnjo z big bangom in s potrjevanjem zavarovalnice ;kdaj potrdijo in kolk časa traje, da zavarovalnica potrdi, da plasmo lahko zrihtajo ali, da se zavarovalnica odloči, da mi zamenjajo plasmo tv, kolk časa se vse skup zavleče in čaka. Televizor imam na servisu(vicoma-tam vem, da so mi enkrat že zrihtal isti dan stari tv, tako da so hitri, kvalitetni pa vsak posvoje pove? ) že 14dni in pravijo, da se bo dalo zrihtat, ampak samo zavarovalnica mora dat big bangu odgovor ali zrihtajo ali menjajajo ekran ali nov televizor.
Kolk časa ponavadi traje postopek odobritve zavarovalnice, da se stvar rešuje čimprej. V vicoma servis so rekli, da tv stoji in, da dokler ne dobijo od big banga potrdilo, da lahko menjajo ali zrihtajo tv, da bo do takrat stal na mestu tv. Big bang pa čaka zavarovalnico kaj bo odgovorila kaj nardit.
Na plasmi so se mi pojavile 3 tanke črte. Tako, da je ekran fuč, sam da sem vedu, da to tako dolgo traje bi ga dal šele po novem letu rihtat, ker se je dalo nekako gledat tv še zmeraj. Če nebi še bolj se črte pokazale.
Baje je strošek kot pravi v big bangu prevelik in celo dražji od samega televizorja, zato pravjo, da bomo novega najverjetneje dobili. Na vicoma pa pravijo, da televizor nebo verjetno nov, ampak samo ekran, da bojo menjali in, da dobijo ekran ponavadi v enem ali dveh dneh in potem ga takoj zrihtajo in pošljejo nazaj(verjetno v big bang in big bang še potem zavleče nekaj dni, ker pelje baje samo en dan v tednu v naš konc).
Zanima me ta izkušnja, če je kdo mel in kolk dolgo bom brez tv-ja. Ne bi rad za veseli december bil brez tv-ja in za praznike(da je vsaj, če ne prej do praznikov).
Kolko časa majo lahko potem lahko tv oni, big bang in servis oz. Da sem jaz brez tv-ja kolk časa. Velja 45 dni? Pomoje ne, ker je garancija se zgodi. Je blo včeraj po dnevniku, da je to katastrofa, da ljudje čakajo na popravljanje pop 70 dni in več glih za big bang se zgodi garancijo.
Ma kdo kakšno priporočilo kaj naj naredim, kako urigirat. Na servisu so mi rekli, da počakam še en 10-14 dni in če ne odgovori zavarovalnica nič, da naj jih kličem nazaj na servis, da bojo oni urigirali potem.
Hvala. Lp
Sprašujem vse kateri ste imeli izkušnjo z big bangom in s potrjevanjem zavarovalnice ;kdaj potrdijo in kolk časa traje, da zavarovalnica potrdi, da plasmo lahko zrihtajo ali, da se zavarovalnica odloči, da mi zamenjajo plasmo tv, kolk časa se vse skup zavleče in čaka. Televizor imam na servisu(vicoma-tam vem, da so mi enkrat že zrihtal isti dan stari tv, tako da so hitri, kvalitetni pa vsak posvoje pove? ) že 14dni in pravijo, da se bo dalo zrihtat, ampak samo zavarovalnica mora dat big bangu odgovor ali zrihtajo ali menjajajo ekran ali nov televizor.
Kolk časa ponavadi traje postopek odobritve zavarovalnice, da se stvar rešuje čimprej. V vicoma servis so rekli, da tv stoji in, da dokler ne dobijo od big banga potrdilo, da lahko menjajo ali zrihtajo tv, da bo do takrat stal na mestu tv. Big bang pa čaka zavarovalnico kaj bo odgovorila kaj nardit.
Na plasmi so se mi pojavile 3 tanke črte. Tako, da je ekran fuč, sam da sem vedu, da to tako dolgo traje bi ga dal šele po novem letu rihtat, ker se je dalo nekako gledat tv še zmeraj. Če nebi še bolj se črte pokazale.
Baje je strošek kot pravi v big bangu prevelik in celo dražji od samega televizorja, zato pravjo, da bomo novega najverjetneje dobili. Na vicoma pa pravijo, da televizor nebo verjetno nov, ampak samo ekran, da bojo menjali in, da dobijo ekran ponavadi v enem ali dveh dneh in potem ga takoj zrihtajo in pošljejo nazaj(verjetno v big bang in big bang še potem zavleče nekaj dni, ker pelje baje samo en dan v tednu v naš konc).
Zanima me ta izkušnja, če je kdo mel in kolk dolgo bom brez tv-ja. Ne bi rad za veseli december bil brez tv-ja in za praznike(da je vsaj, če ne prej do praznikov).
Kolko časa majo lahko potem lahko tv oni, big bang in servis oz. Da sem jaz brez tv-ja kolk časa. Velja 45 dni? Pomoje ne, ker je garancija se zgodi. Je blo včeraj po dnevniku, da je to katastrofa, da ljudje čakajo na popravljanje pop 70 dni in več glih za big bang se zgodi garancijo.
Ma kdo kakšno priporočilo kaj naj naredim, kako urigirat. Na servisu so mi rekli, da počakam še en 10-14 dni in če ne odgovori zavarovalnica nič, da naj jih kličem nazaj na servis, da bojo oni urigirali potem.
Hvala. Lp
Zgodovina sprememb…
- polepsal: bluefish ()
shadeX ::
Kliči jih vsaki dan. Pol se bo lahko kam zmigalo. Tako imajo lahko tvoj tv do februarja na servisu.
Zheegec ::
Zadnje čase za Se zgodi traja veliko časa... Ker je Bigbangu šlo na živce, da je od zavarovalnice dolgo trajalo za odobritve so zamenjali zavarovalnico (zato ni več Se zgodi, ampak "kasko"), sedaj pa ta ista zavarovalnica zanalašč še bolj zavlačuje
Pri meni je za telefon trajalo 2 tedna za odobritev, sedaj se menda čaka toliko celo v povprečju, torej dostikrat tudi po 3 tedne.
Pri meni je za telefon trajalo 2 tedna za odobritev, sedaj se menda čaka toliko celo v povprečju, torej dostikrat tudi po 3 tedne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kozorog ::
Kliči jih vsaki dan. Pol se bo lahko kam zmigalo. Tako imajo lahko tvoj tv do februarja na servisu.
Zadnje čase za Se zgodi traja veliko časa... Ker je Bigbangu šlo na živce, da je od zavarovalnice dolgo trajalo za odobritve so zamenjali zavarovalnico (zato ni več Se zgodi, ampak "kasko"), sedaj pa ta ista zavarovalnica zanalašč še bolj zavlačuje
Pri meni je za telefon trajalo 2 tedna za odobritev, sedaj se menda čaka toliko celo v povprečju, torej dostikrat tudi po 3 tedne.
Ijo,pa to bojo ta stari znoreli,ker so brez televizije že lep čas pa še za praznike vprašanje ,če bojo sepravi televizijo dobili.
Če bo to tko dolgo trajhalo bom znoru.
Hm ma to je vse katastrofa,ker sm glih včeraj gledal po dnevniku,da ljudje čakajo po 2 meseca in več za svoje stvari,da dobijo nazaj.V trgovini rečejo; lahko podalšate garancijo,jaz da sem vedu ,da je to vbistvu zavarovanje bi morda drugač se odloču oz. bi vsaj vedu na čem sem,sedaj pa zvem ,da mam tv pod zavarovalnico in ne pod garancijo.
Zadnje čase za Se zgodi traja veliko časa... Ker je Bigbangu šlo na živce, da je od zavarovalnice dolgo trajalo za odobritve so zamenjali zavarovalnico (zato ni več Se zgodi, ampak "kasko"), sedaj pa ta ista zavarovalnica zanalašč še bolj zavlačuje
Pri meni je za telefon trajalo 2 tedna za odobritev, sedaj se menda čaka toliko celo v povprečju, torej dostikrat tudi po 3 tedne.
Jaz mam vbistvu nažalost plasmo tv.
Pa kdaj si nakoncu dobil nazaj telefon domov zrihtan ali nov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kozorog ()
Zheegec ::
Jap. Saj vse piše v pogodbi... Celo brez drobnega tiska :)
Novi kasko je bojda hitrejši, samo še nisem ničesar reklamiral ^^ Pravijo pa na Bigbang poprodajni službi, da je dosti boljše.
Novi kasko je bojda hitrejši, samo še nisem ničesar reklamiral ^^ Pravijo pa na Bigbang poprodajni službi, da je dosti boljše.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
korošc ::
no zdj pa primer ...
pred 5imi leti kupl LCD tv 107 LG ter vzel zraven se zgodi za 6 let
poteklo je 3 leta tovarniške garancije sedaj teče se zgodi če se ne motim?
torej imam še 3 leta garancije na se zgodi ... kaj pa v primeru dase naveličam tvja in ga želim razbiti ali pač pokvariti
ugibam da je ta model že izven serije in rezervnih delov ni tako da sem potem upravičen do novega tvja ne?
pred 5imi leti kupl LCD tv 107 LG ter vzel zraven se zgodi za 6 let
poteklo je 3 leta tovarniške garancije sedaj teče se zgodi če se ne motim?
torej imam še 3 leta garancije na se zgodi ... kaj pa v primeru dase naveličam tvja in ga želim razbiti ali pač pokvariti
ugibam da je ta model že izven serije in rezervnih delov ni tako da sem potem upravičen do novega tvja ne?
mn ::
no zdj pa primer ...
pred 5imi leti kupl LCD tv 107 LG ter vzel zraven se zgodi za 6 let
poteklo je 3 leta tovarniške garancije sedaj teče se zgodi če se ne motim?
torej imam še 3 leta garancije na se zgodi ... kaj pa v primeru dase naveličam tvja in ga želim razbiti ali pač pokvariti
ugibam da je ta model že izven serije in rezervnih delov ni tako da sem potem upravičen do novega tvja ne?
Če že odštejem dejstvo da je tole zavarovalniška goljifija. si preberi tole:
7. V primeru, da tehnično enakovreden artikel oziroma ekvivalent ni več dobavljiv ali ne obstaja, vam
povrnemo kupnino reklamiranega izdelka, zmanjšano za znesek amortizacije. Amortizacijski znesek
znaša pri popolni zaščiti Se zgodi 5 let za: 1. leto = 20% maloprodajne vrednosti izdelka – leto, 2. leto
= 30% maloprodajne vrednosti izdelka, 3. leto = 40% maloprodajne vrednosti izdelka, 4. leto = 50%
maloprodajne vrednosti izdelka, 6. leto = 60% maloprodajne vrednosti izdelka. Pri popolni zaščiti Se
zgodi 3 leta znaša amortizacijski znesek za: 1. leto = 20%, 2. leto = 30%, 3. leto = 40% maloprodajne
vrednosti izdelka.
Letak
Veljajo pa seveda pogoji ob podpisu in ne današnji tako da si jih natančno preberi.
joze67 ::
@cryax, seveda ti Se zgodi teče od dneva nakupa vzporedno s tovarniško garancijo. Imaš torej kvečjemu še leto časa, ne tri.
Ko ti bo TV padel na tla in bodo ugotovili, da takega nimajo, bodo ponudili nekaj, kar je na papirju tako ali boljše. Torej LCD, 42", podprti isti sprejemniki. Lahko pa doplačaš za več, če je potreba.
Največji *=b je čakalni čas.
Ko ti bo TV padel na tla in bodo ugotovili, da takega nimajo, bodo ponudili nekaj, kar je na papirju tako ali boljše. Torej LCD, 42", podprti isti sprejemniki. Lahko pa doplačaš za več, če je potreba.
Največji *=b je čakalni čas.
LitralSM ::
no zdj pa primer ...
pred 5imi leti kupl LCD tv 107 LG ter vzel zraven se zgodi za 6 let
poteklo je 3 leta tovarniške garancije sedaj teče se zgodi če se ne motim?
torej imam še 3 leta garancije na se zgodi ... kaj pa v primeru dase naveličam tvja in ga želim razbiti ali pač pokvariti
ugibam da je ta model že izven serije in rezervnih delov ni tako da sem potem upravičen do novega tvja ne?
Če že odštejem dejstvo da je tole zavarovalniška goljifija. si preberi tole:
7. V primeru, da tehnično enakovreden artikel oziroma ekvivalent ni več dobavljiv ali ne obstaja, vam
povrnemo kupnino reklamiranega izdelka, zmanjšano za znesek amortizacije. Amortizacijski znesek
znaša pri popolni zaščiti Se zgodi 5 let za: 1. leto = 20% maloprodajne vrednosti izdelka – leto, 2. leto
= 30% maloprodajne vrednosti izdelka, 3. leto = 40% maloprodajne vrednosti izdelka, 4. leto = 50%
maloprodajne vrednosti izdelka, 6. leto = 60% maloprodajne vrednosti izdelka. Pri popolni zaščiti Se
zgodi 3 leta znaša amortizacijski znesek za: 1. leto = 20%, 2. leto = 30%, 3. leto = 40% maloprodajne
vrednosti izdelka.
Letak
Veljajo pa seveda pogoji ob podpisu in ne današnji tako da si jih natančno preberi.
Za stari Se Zgodi ne vem, če se to obravnava kot goljufija. Mislim, da zelo nazorno piše, da v kolikor si za okvari kriv sam = pred njihovim nosom vržeš na tla popolnoma delujoč aparat= dobiš ob plačilu 1/3 vrednosti aparata ali novega istega ali novega boljšega.
Sedaj vidim, da imajo po novem 25% novega istega oz. najmanj 30Eur.
St235 ::
nope, doplačilo se nanaša na poškodbe, ki nastanejo po nesreči. Namerno poškodovanje ti ne bo priznala nobena zavarovalnica.
ob doplačilu si upravičen do primerljivega tvja, če pa ugotovijo, da si škodo povzročil namenoma potem pa gre za goljufijo in boš namesto televizije dobil kazensko ovadbo.
no zdj pa primer ...
pred 5imi leti kupl LCD tv 107 LG ter vzel zraven se zgodi za 6 let
poteklo je 3 leta tovarniške garancije sedaj teče se zgodi če se ne motim?
torej imam še 3 leta garancije na se zgodi ... kaj pa v primeru dase naveličam tvja in ga želim razbiti ali pač pokvariti
ugibam da je ta model že izven serije in rezervnih delov ni tako da sem potem upravičen do novega tvja ne?
ob doplačilu si upravičen do primerljivega tvja, če pa ugotovijo, da si škodo povzročil namenoma potem pa gre za goljufijo in boš namesto televizije dobil kazensko ovadbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
mn ::
Za stari Se Zgodi ne vem, če se to obravnava kot goljufija. Mislim, da zelo nazorno piše, da v kolikor si za okvari kriv sam = pred njihovim nosom vržeš na tla popolnoma delujoč aparat= dobiš ob plačilu 1/3 vrednosti aparata ali novega istega ali novega boljšega.
Še nobena zavarovalnica ni nikoli povrnila namerno povzročene škode. Tudi "Se Zgodi" sem prepričan da ni izjema. Je velika razlika med mi je padel iz roke in sem vrgel na tla! Prvo je predmet zavarovanja, drugo ne. In če stvar namerno uničiš, rečeš pa da je bila nesreča gre za goljufijo! Sedaj, ali ti jo lahko dokažejo, je pa nekaj drugega.
Mimogrede, če je za okvaro kriv kdorkoli drug (tretja oseba, hišni ljubljenec), zavarovanje ne velja! Preberite si pogoje!
RejZoR ::
Ne bluzi če ne poznaš.
V zgornjem primeru ima še 3 leta preostale zaščite (ker je vzel 6 let). V primeru da fizično poškoduje TV in se slednjega ne da popravit mu bo ponujen po kvaliteti primerljiv model oz mu ponudijo znesek s katerim bo lahko izbral katerikoli model si zaželi in doplača razliko. Pri tem bo plačal mislim da 25% (obveznega) lastnega deleža na vrednost starega TV-ja in to je to. Nov TV, ki ga dobi/kupi nima več zaščite saj slednja s koriščenjem zapade, lahko pa dokupi novo.
To ti govorim iz lastnih izkušenj, sicer ni šlo za TV ampak laptop, je pa padu na tla in se razbil. Stranka je plačala lastni delež, doplačala nekaj razlike do drugega modela in stvar je bila zaključena.
V zgornjem primeru ima še 3 leta preostale zaščite (ker je vzel 6 let). V primeru da fizično poškoduje TV in se slednjega ne da popravit mu bo ponujen po kvaliteti primerljiv model oz mu ponudijo znesek s katerim bo lahko izbral katerikoli model si zaželi in doplača razliko. Pri tem bo plačal mislim da 25% (obveznega) lastnega deleža na vrednost starega TV-ja in to je to. Nov TV, ki ga dobi/kupi nima več zaščite saj slednja s koriščenjem zapade, lahko pa dokupi novo.
To ti govorim iz lastnih izkušenj, sicer ni šlo za TV ampak laptop, je pa padu na tla in se razbil. Stranka je plačala lastni delež, doplačala nekaj razlike do drugega modela in stvar je bila zaključena.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
LitralSM ::
Za stari Se Zgodi ne vem, če se to obravnava kot goljufija. Mislim, da zelo nazorno piše, da v kolikor si za okvari kriv sam = pred njihovim nosom vržeš na tla popolnoma delujoč aparat= dobiš ob plačilu 1/3 vrednosti aparata ali novega istega ali novega boljšega.
Še nobena zavarovalnica ni nikoli povrnila namerno povzročene škode. Tudi "Se Zgodi" sem prepričan da ni izjema. Je velika razlika med mi je padel iz roke in sem vrgel na tla! Prvo je predmet zavarovanja, drugo ne. In če stvar namerno uničiš, rečeš pa da je bila nesreča gre za goljufijo! Sedaj, ali ti jo lahko dokažejo, je pa nekaj drugega.
Mimogrede, če je za okvaro kriv kdorkoli drug (tretja oseba, hišni ljubljenec), zavarovanje ne velja! Preberite si pogoje!
Govoriva o isti stvari. Le ti si jo malce drugače izrazil.
Sem si prebral pogoje in so nastavljeni v prednost zavarovalnice, kar je logično. Menda ne boš rekel "Sam sem zlamal TV." Tudi ne boš rekel "Potres mi je zlamal ekran" ali "Froc mi ga je vrgel na tla" ali "Lopov ga je nesel in ga v trenutku, ko sem ga opazil vrgel na tla" ali "Nisem ga dobro privezal, ko sem ga peljal v avtomobilu ..." ali "Nisem bil pazljiv ....". Pred čem te torej zadeva varujejo oz. ti krije stroške?
Pred stvarno napako!
Če se stvarna napaka ne zazna v 2 letih, dvomim, da se bo potem v še dodatnih treh. Ah, motim se. Če ima zadeva stvarno napako že ob nakupu, te tudi nje ne obvaruje tudi po recimo 4 letah.
Sicer pa tebe ne brigajo pogoji, ki jih ima zavarovalnica, ker s tabo ni povezana.
Oh, še ena finta s strani zavarovanja: "Kaj krije popolna zaščita
>>SE ZGODI<<
in česa ne krije". Večinoma pripovedujejo o tem, okrog česa zavarovanja ne moreš uveljavljati, le malo je jasnega napisanega za kaj se pa sploh lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LitralSM ()
mn ::
@LitralSM Če vržeš TV namenoma na tla in tega ne napišeš ko uveljavljaš je to goljufija. Ne vem kako se to da drugače izraziti?
LitralSM ::
Pustimo teoretično znanje na strani, govorimo o praksi. Če ti slučajno pade na tla in tega ne napišeš je isto goljufija. Če to napišeš, pa od zavarovanja nimaš nič.
Kdor ima kasko, ga izkoristi, ko pride do poškodbe. Edino tistim, ki so polni dnarja ne, ker jim je načeloma vseeno. Recimo zavarovalnicam je, dokler denar le pobirajo.
Recimo, da si nekje zlamal šipo na avtu, druga pa je bolj boga - verjetno uveljavljaš zavarovanje za obe v takem stanju, kjer je možno, da dobiš več denarja nazaj. Glede na to, da imaš kasko ponavadi več let, omenjene poškodbe na avtomobilu pa morda 1x v celem življenju ne vidim, kako ne bi zavarovalnica ogromno profitirala in še ti nekaj malega. Win-Win situacija, razen ko pridejo vmes teoretiki.
Kdor ima kasko, ga izkoristi, ko pride do poškodbe. Edino tistim, ki so polni dnarja ne, ker jim je načeloma vseeno. Recimo zavarovalnicam je, dokler denar le pobirajo.
Recimo, da si nekje zlamal šipo na avtu, druga pa je bolj boga - verjetno uveljavljaš zavarovanje za obe v takem stanju, kjer je možno, da dobiš več denarja nazaj. Glede na to, da imaš kasko ponavadi več let, omenjene poškodbe na avtomobilu pa morda 1x v celem življenju ne vidim, kako ne bi zavarovalnica ogromno profitirala in še ti nekaj malega. Win-Win situacija, razen ko pridejo vmes teoretiki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LitralSM ()
joze67 ::
En letak "se zgodi" (pogoji so se z leti spreminjali in zaostrovali, ampak en letak) pravi
Big Bang popolna zaščita "SE ZGODI" omogoča poleg podaljšane garancije tudi dodatno popolno zaščito za nepredvidene poškodbe in/ali uničenje zaščitene strojne opreme (Hardware), kot so:
o poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, padec ali razbitje izdelka, vdor tekočin,
o poškodbe zaradi mehanske sile, implozije in drugih učinkov pritiska
Mehanska sila ni odvisna od volje lastnika. Edina nerodnost, ki se lastniku lahko zgodi pa je, da izjavi, da je nekaj naredil z namenom.
Big Bang popolna zaščita "SE ZGODI" omogoča poleg podaljšane garancije tudi dodatno popolno zaščito za nepredvidene poškodbe in/ali uničenje zaščitene strojne opreme (Hardware), kot so:
o poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, padec ali razbitje izdelka, vdor tekočin,
o poškodbe zaradi mehanske sile, implozije in drugih učinkov pritiska
Mehanska sila ni odvisna od volje lastnika. Edina nerodnost, ki se lastniku lahko zgodi pa je, da izjavi, da je nekaj naredil z namenom.
korošc ::
LitralSM ::
Ampak se prioritetno upošteva prej garancijo/stvarno napako kakor pa Se Zgodi. Meni je načeloma vseeno, ker imam verjetno Se Zgodi iz začetka z verjetno do zdaj največ ugodnosti. Lahko mečem zadevo, se z njo igram v bazenu, vadim na njej Potato Canon šuting in airsoft šuting, na koncu pa zadevo obrnem in na njej potegnem špurico belega ter priklopim v štrom.
Mr_Globus ::
Gledam novi Se zgodi - Kasko - če prav razumem zdaj ni več važno ali si sam kriv ali ne. Torej v vsakem primeru (strela, prenapetost, padec po stopnicah, vdor vode) plačaš nek pavšal? In vedno, ko popravilo ni možno dobiš vrednostni bon? Mamljivo =)
Zheegec ::
Gledam novi Se zgodi - Kasko - če prav razumem zdaj ni več važno ali si sam kriv ali ne. Torej v vsakem primeru (strela, prenapetost, padec po stopnicah, vdor vode) plačaš nek pavšal? In vedno, ko popravilo ni možno dobiš vrednostni bon? Mamljivo =)
1. Lastni delež (odbitna franšiza) je sedaj fiksen, razen če je popravilo cenejše od le-tega.
2. Vedno plačaš lastni delež (tudi, če se pokvari sam).
3. Če se ne splača ali ne da popraviti dobiš kupon,ki gre z leti takole: 100%, 100%, 80%, 60%, 40%.
4. Naj bi bilo dosti hitreje (servisi imajo celo časovne roke v katerih morajo urediti vse). Ampak še ne vem, kako je s tem v praksi zaenkrat.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
korošc ::
ok long stroy short ...
a je vredno pokvariti LG107 diagonale ki deluje brezhibno?
2x HDMI port, VGA, SCART, USB ....
a je vredno pokvariti LG107 diagonale ki deluje brezhibno?
2x HDMI port, VGA, SCART, USB ....
RejZoR ::
Pa reklamacij se ne rešuje več v trgovini ampak pokličeš na brezplačno številko kjer speljejo celotno zadevo.
Da bi delal zanalašč, ne. Če pa se že zgodi, ti pa bo prišlo še kako prav.
Da bi delal zanalašč, ne. Če pa se že zgodi, ti pa bo prišlo še kako prav.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
korošc ::
Zheegec ::
ok long stroy short ...
a je vredno pokvariti LG107 diagonale ki deluje brezhibno?
2x HDMI port, VGA, SCART, USB ....
nope, ker boš doplačal zato, da boš dobil drug tv z diagonalo 107, 2x HDMI port, VGA, SCART, USB...
v kakpni vrednosti?
TV je bil 5 let nazaj 650€
Vrednost pri sezgodi niti nima veze. Dobiš tehnično enak ali boljši izdelek.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WaterBoy ::
Pozdravljeni
Eno vprašanje glede big banga in zavarovanje se zgodi. Če je laprop star 2 leti in se zgodi je bila plačana za 3 leta, velja ta garancija za baterije prenosnika ali ne
Hvala
Eno vprašanje glede big banga in zavarovanje se zgodi. Če je laprop star 2 leti in se zgodi je bila plačana za 3 leta, velja ta garancija za baterije prenosnika ali ne
Hvala
koyotee ::
Na baterijo ni nikoli več kot 6 mesecev garancije ;)
Ne glede za kateri proizvod gre.
Ne glede za kateri proizvod gre.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koyotee ()
RejZoR ::
Pozdravljeni
Eno vprašanje glede big banga in zavarovanje se zgodi. Če je laprop star 2 leti in se zgodi je bila plačana za 3 leta, velja ta garancija za baterije prenosnika ali ne
Hvala
Na potrošne dele se ne šteje. Baterija spada mednje. Akumulatorji imajo ponavadi ene 6 mescev garancije ja. Načeloma če dela brez težav toliko časa se smatra da je brezhibna, vse nadaljno se šteje kot da si jo pač iztrošil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
ChawaSi ::
Pozdravljeni,
še eno vprašanje na podobno temo, po 2.5 leti mi je iPad 2 padel na tla, "Se zgodi" je upoštevana, bom dobil nov iPad2, moram pa plačat 33% od 330€.
iPad-u ne dela display, ko ga konektam na računalnik pridem do podatkov, takšen popravek je od 100 do 150 € v nekaterim servisima v Ljubljani, zakaj "Se Zgodi" ne upošteva ceno popravka display-a nego reče da bom dobil nov, ta stari iPad itak ni v celoti uničen? Ali lahko ta stari odkupim za 60€ za koliko so zmanjšali znesek plačila?
Lep pozdrav,
Dejan
še eno vprašanje na podobno temo, po 2.5 leti mi je iPad 2 padel na tla, "Se zgodi" je upoštevana, bom dobil nov iPad2, moram pa plačat 33% od 330€.
iPad-u ne dela display, ko ga konektam na računalnik pridem do podatkov, takšen popravek je od 100 do 150 € v nekaterim servisima v Ljubljani, zakaj "Se Zgodi" ne upošteva ceno popravka display-a nego reče da bom dobil nov, ta stari iPad itak ni v celoti uničen? Ali lahko ta stari odkupim za 60€ za koliko so zmanjšali znesek plačila?
Lep pozdrav,
Dejan
Zheegec ::
Ker uradni Apple servisi iPadov ne popravljajo, ampak kot "popravilo" štejejo zamenjavo iPada za istega tovarniško obnovljenega. Kako pa veš, da je popravilo okoli 100€? iPad je zlepljen skupaj, tako da večina servisov sploh noče popravljati tega.
ChawaSi ::
Pisal sem na 2 servisa pa so mi poslali okvirno ceno en je napisal 95 Eura, drugi okrog 140, za zamenjavo displaya in toucha.
Kar se mene tiče ok je da je zamenjava namesto popravila, ampak a ni 60€ premalo za delojoči (brez displaya) iPad?
Kar se mene tiče ok je da je zamenjava namesto popravila, ampak a ni 60€ premalo za delojoči (brez displaya) iPad?
St235 ::
ipadov pooblaščeni apple NE popravlja. Politika podjetja je, da se menjajo. To, da je tebi nekdo pripravljen zadevo popravit nima veze z uradno politiko podjetja. Tako, da standarden postopek v primeru takšne okvare je menjava, ki jo v skladu z pogoji Se zgodi ti plačaš v višini 33%. In to je to.
Glede starega aparata, pa imaš IMO pravico zahtevat, da ti ga morajo pustit oziroma jim ga nisi dolžan prodat po 60€.
Glede starega aparata, pa imaš IMO pravico zahtevat, da ti ga morajo pustit oziroma jim ga nisi dolžan prodat po 60€.
RejZoR ::
Star aparat dvomim, da boš dobil nazaj, ker to zavarovalnica da na uničenje po tem ko se zadeva razreši. Lahko pa vprašaš...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
garamond ::
Če je komisijsko uničenje definirano v slovenskem zakonu, s stališča Big Banga to itak ne pomeni nič. Ko so v mojem primeru zamujali 45 dnevni rok popravila, so vehementno trdili, da zanje zakon ne velja, ampak le to, kar je napisano v pogojih za Se zgodi. Kljub temu, da na spletni strani Tržnega inšpektorata jasno piše drugače.
Ampak po moji izkušnji je bila zamuda le delček neke zelo neprijetne, neprofesionalne in najslabše storitve, ki sem jih imel s katerikolim podjetjem. Enkrat, ko se bom pripravil, bom napisal večino neprijetnih podrobnosti v to temo.
Za zdaj pa samo močno odsvetujem doplačilo za podaljšano garancijo (ta izraz ne pomeni to, kar mogoče mislite, da pomeni za Big Bang) in za vsak primer sploh vse nakupe v tej trgovini -- z moje strani so ignorirani za vedno.
Ampak po moji izkušnji je bila zamuda le delček neke zelo neprijetne, neprofesionalne in najslabše storitve, ki sem jih imel s katerikolim podjetjem. Enkrat, ko se bom pripravil, bom napisal večino neprijetnih podrobnosti v to temo.
Za zdaj pa samo močno odsvetujem doplačilo za podaljšano garancijo (ta izraz ne pomeni to, kar mogoče mislite, da pomeni za Big Bang) in za vsak primer sploh vse nakupe v tej trgovini -- z moje strani so ignorirani za vedno.
RejZoR ::
Big Bang kot tud Merkur že kar nekaj časa ne sodelujeta več z zavarovalnico, ki je tržila Se Zgodi. Sicer še rešujejo obstoječe komitente, ne tržijo pa več novih. Tko da sedaj pljuvat po nečem kar se ne trži več, nima smisla.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
garamond ::
Z mojega stališča (stališče potrošnika) je Big Bang tisti, ki nosi vso krivdo. Big Bang ima vedno na izbiro zamenjati izdelek na lastne stroške, v celoti, ampak očitno je nezadovoljstvo stranke cenejše.
Mogoče ima smisel kritizirati (verjetno nima veliko smisla), to je vedno tudi čustvena reakcija. Še vedno pa se mi zdi, da je bolj verjetno, da se bo kaj podobnega zgodilo še enkrat v Big Bangu kot pa v podjetju, ki nima takšne (tolikšne) zgodovine. (Ampak meni se ne bo v BB zgodilo več niti kaj podobnega -- ali sploh kaj.)
Poleg tega sumim tudi to, da je RejZoR zaposlen v Big Bangu (čisto mogoče da je drugje, ampak zagotovo v zelo podobni trgovini) iz njegovih postov na ST, in tako prihaja njegovo mnenje iz specifičnega vidika. Če je to res, bi bilo to lepo omeniti.
Mogoče ima smisel kritizirati (verjetno nima veliko smisla), to je vedno tudi čustvena reakcija. Še vedno pa se mi zdi, da je bolj verjetno, da se bo kaj podobnega zgodilo še enkrat v Big Bangu kot pa v podjetju, ki nima takšne (tolikšne) zgodovine. (Ampak meni se ne bo v BB zgodilo več niti kaj podobnega -- ali sploh kaj.)
Poleg tega sumim tudi to, da je RejZoR zaposlen v Big Bangu (čisto mogoče da je drugje, ampak zagotovo v zelo podobni trgovini) iz njegovih postov na ST, in tako prihaja njegovo mnenje iz specifičnega vidika. Če je to res, bi bilo to lepo omeniti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Se Zgodi garancija - izkušnjeOddelek: Loža | 8065 (3420) | easyrider3 |
» | PS3 -Big bang se zgodi garancijaOddelek: Loža | 10637 (9265) | solatko |
» | Smiselnost podaljšanja garancije oz. zaščite (npr. BB "se zgodi", "Zaščita mimoskrbi"Oddelek: Loža | 4345 (3535) | bluefish |
» | Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11631 (9815) | medenko |
» | Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22779 (19477) | RejZoR |