» »

PS3 -Big bang se zgodi garancija

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Amadejko2 ::

Pozdravljeni,
Pred 1 mesecem sem kupil ps3 40gb(fat model) preko spleta na oglasniku bolha.com. 14-dni sem igral igrico gta 5. Nato se je playstation pokvaril, nanj je gorela rumena lučka, nato je utripala rdeča. Po spletu sem ugutovil da gre za tako imenovan YLOD- yellow light of death. Playstation je imel še garancijo od big banga SE ZGODI. 3.2.2014 sem konzolo odpeljal v big bang in so mi povedali da ga bodo poslali na servis. Čez tri dni me je iz servisa v Mariboru klical eden iz med serviserjev in je rekel da sem imel srečo, da mi je še ta garanacija veljala in da je konzola popolnoma "hin"- totalno pokvarjena. Na srečo je še se zgodi garancija veljala in ker gre za totalitarno poškodbo oz. napako v sistemu mi bodo v tem primeru dali novo konzolo. Pred kratkim sem bil v Big bang poslovalnici in so mi rekli da bo treba malo počakat ker še gre ta stvar na zavarovalnico in ko zavarovalnica to odobri dobim jaz nov izdelek. Od tega je že zdaj vse skupaj več kot mesec dni... Zanima me kako dolgo traja da dobim novo konzolo oz. izdelek, ker sem že zelo nestrpen? Kakšne so vaše izkušnje z Big bangovo se zgodi garancijo?
Hvala za odgovore :D

L.p. Amadej

shadeX ::

Zanima me kako dolgo traja da dobim novo konzolo oz. izdelek, ker sem že zelo nestrpen?


Na tvojem mestu bi bil vesel da boš dobil novo konzolo, pa če tudi traja 2 meseca. Ko sem videl naslov teme sem si rekel "Že spet nekdo ki so ga nategnili pri Big Bangu".

Počakaj še kakšen teden. Če nebo nič, jih pokliči in povprašaj.

Amadejko2 ::

Hvala za odgovor, vendar me vseeno zanima kolikšen je rok dobave...

garamond ::

Moja izkušnja je bila zelo slaba.

Najbolje, da se mentalno pripraviš na zamujanje zakonsko določenega roka 45 dni popravila ali novega izdelka, in na Big Bangovo zanikanje legalnosti tega roka za Se zgodi; čeprav se izdelek ne bo popravljal in servis ne bo porabljal časa.

Pripravi se na možnost, da boš za nov izdelek plačal 1/3 cene, čeprav je v tvojem primeru verjetno šlo za strojno napako brez tvoje krivde in bi po starejših pogojih Se zgodi moral brezplačno dobiti nov izdelek.

Opomba: Če bo kdo prispeval v tej temi in dela/je poslovno povezan z Big Bangom ali Merkurjem, naj to pove.

RejZoR ::

Dejansko 45 dnevni rok tle ne velja, ker ne gre za standardno zakonsko garancijo. Posledično se je tud ne tičejo roki. Plačal pa ne bo nič, ker ni njegova krivda. Vsekakor pa pokliči kaj se dogaja, 1 mesec je mal dolga.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Amadejko2 ::

Hvala za vaše odgovore!

medenko ::

garamond: tukaj ne velja garancija ampak zaščita, ki nima roka.

garamond ::

RejZoR je izjavil:

Dejansko 45 dnevni rok tle ne velja, ker ne gre za standardno zakonsko garancijo. Posledično se je tud ne tičejo roki.
45 dnevni rok bi moral veljati zato, ker Big Bang oglašuje (oziroma je oglaševal) Se zgodi kot "podaljšano garancijo", in posledično potrošnik pričakuje take pravice kot v zakonsko določeni garanciji, če ne piše drugače v pogojih.

To je sicer mnenje Tržnega inšpektorata RS, ki sem ga linkal že v prejšni temi, temi kjer sicer sodeluješ tudi ti. TI RS sicer ne omenja specifičnih podjetij, ampak celo v trenutnih pogojih Se zgodi se najde "[...] “SE ZGODI” omogoča poleg podaljšane garancije [...]". Me prav zanima, če je bil Big Bang eno izmed 14 od 36 pregledanih podjetij, ki je kršilo zakon.

RejZoR je izjavil:

Plačal pa ne bo nič, ker ni njegova krivda.
Jaz ne bi bil o tem tako prepričan. Meni se je pokvaril zaslon (nobenih zunanjih fizičnih poškodb, ki bi jih jaz naredil -- zelo jasno je šlo za strojno napako), laptop je delal preko VPN (priklop na zunanji zaslon ni delal, čudno), ampak zavarovalnica je zavrnila popravilo ali nov izdelek. Big Bang je kril strošek 2/3 za nov izdelek, ampak sam sem vseeno moral doplačati 1/3.

XsenO ::

Če ti niso še zrihtali in moreš nujno ga imeti jim povej naj ti dajo nadomestno mašino dokler tvoje ne zrihtajo. En od členov se zgodi ti to omogoča če me spomin ne vara
1 + 1 = 1

spajdrmen ::

garamond je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Dejansko 45 dnevni rok tle ne velja, ker ne gre za standardno zakonsko garancijo. Posledično se je tud ne tičejo roki.
45 dnevni rok bi moral veljati zato, ker Big Bang oglašuje (oziroma je oglaševal) Se zgodi kot "podaljšano garancijo", in posledično potrošnik pričakuje take pravice kot v zakonsko določeni garanciji, če ne piše drugače v pogojih.

To je sicer mnenje Tržnega inšpektorata RS, ki sem ga linkal že v prejšni temi, temi kjer sicer sodeluješ tudi ti. TI RS sicer ne omenja specifičnih podjetij, ampak celo v trenutnih pogojih Se zgodi se najde "[...] “SE ZGODI” omogoča poleg podaljšane garancije [...]". Me prav zanima, če je bil Big Bang eno izmed 14 od 36 pregledanih podjetij, ki je kršilo zakon.

RejZoR je izjavil:

Plačal pa ne bo nič, ker ni njegova krivda.
Jaz ne bi bil o tem tako prepričan. Meni se je pokvaril zaslon (nobenih zunanjih fizičnih poškodb, ki bi jih jaz naredil -- zelo jasno je šlo za strojno napako), laptop je delal preko VPN (priklop na zunanji zaslon ni delal, čudno), ampak zavarovalnica je zavrnila popravilo ali nov izdelek. Big Bang je kril strošek 2/3 za nov izdelek, ampak sam sem vseeno moral doplačati 1/3.

Ker si pač mutav, si plačal. Če ni tvoja kriva moraš dobit popravljen izdelek, nov izdelek, ali vrnjeno celotno kupnino. To velja za garancijo ki jo da proizvajalec... in vse to v 45 dneh od dneva ko si prijavil napako.

Za big bang garancijo ne vem, je pa sigurno nek rok, ker ne morejo tega vlečt v neskončnost... od proizvajalcev je 45dni, zdej sigurno tud v njihovi garanciji piše kok dni majo na voljo, ampak ker so pomojem oni sam "posredniki" bo kar veljala 45 dnevni rok, kajti itak ga popravlja pooblaščen sonyev servis, ali pač?

Amadejko2 ::

Dobro bom videl kako bo kaj... najlepša hvala vsem za pomoč in komentarje!

spajdrmen ::

Predlagam tudi da si prebereš zakon o varstvu potrošnikov

mislim da 32 b člen ima to jasno napisano... s tem jim malo "pomagaš" da ti hitreje odpravijo težavo

RejZoR ::

ZVP se pri teh zaščitah ne upošteva, ker to ni klasična garancija ampak dodatno zavarovanje za katerega pa si zavarovalnica lahko izmisli čist kakršnakoli pravila. Tud rok za rešitev ni nikjer naveden ali določen. Priporočen je isto 45 dni in v tem času načeloma probajo rešit, ampak če se ta rok zgreši vbistvu ni nihče zavezan, da pa po tem roku mora kupec dobit nov brezhiben izdelek al pa vrnjeno kupnino. Tega določila ni nikjer kot je npr pri navadni garanciji.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Goblin ::

Kot so ostali potrdili, tukaj ne gre za garancijo, ampak zavarovanje, ki ga ureja zavarovalnica. Bi bilo zanimivo najti pogoje, ampak iz prakse pričakuj, da boš čakal 1-3 mesece.
http://www.goblin.si

shadeX ::

Ja in predvsem upaj da si ne bodo spotoma še kaj zmislili.

kmetek ::

Nič si ne izmislijo, če je vse jasno, bo urejeno. Upošteva se mnenje/ugotovitev servisa...če ni nenamerne nerodnosti je to "garancijska škoda".

Veron ::

Skoraj zih boš moral doplačat za nov izdelek. Ista scena kot avto totalka, zavarovalnica ti ne bo izplačala celotnega zneska artikla.

Pa da je popolnoma jasno, zakon o varstvu potrošnikov tukaj NE velja (to je 100%).

garamond ::

spajdrmen je izjavil:

Ker si pač mutav, si plačal. Če ni tvoja kriva moraš dobit popravljen izdelek, nov izdelek, ali vrnjeno celotno kupnino. To velja za garancijo ki jo da proizvajalec... in vse to v 45 dneh od dneva ko si prijavil napako.

Za big bang garancijo ne vem, je pa sigurno nek rok, ker ne morejo tega vlečt v neskončnost... od proizvajalcev je 45dni, zdej sigurno tud v njihovi garanciji piše kok dni majo na voljo, ampak ker so pomojem oni sam "posredniki" bo kar veljala 45 dnevni rok, kajti itak ga popravlja pooblaščen sonyev servis, ali pač?
Naj povem (sem mislil, da je jasno že iz naslova teme), da gre za Se zgodi. Torej ne gre za garancijo, ki jo da proizvajalec. Lahko bi si prebral kaj več, preden komentiraš -- za Se zgodi ni nobenega roka, kvečjemu skozi interpretacijo, da so Se zgodi potrošnikom predstavljali kot podaljšano garancijo in ne zavarovanje, in tako bi zakonski rok popravila moral veljati iz zakona, ki to ureja.

Edina možnost, da bi dobil vrnjeno celotno kupnino ali nov izdelek brez doplačila je s tožbo. Kar je pa drago (glede na znesek, ki bi ga lahko dobil nazaj), časovno potratno, živce parajoče in tvegano, da izgubim veliko več. V pogojih Se zgodi je recimo tudi določilo, da škoda zaradi običajne obrabe in izrabe ni zajeta v zaščito (hkrati pa naj bi bile vse strojne napake pokrite). Ampak jaz sem "mutav in sem plačal", namesto da bi šel zmagi naproti.

spajdrmen je izjavil:

Predlagam tudi da si prebereš zakon o varstvu potrošnikov

mislim da 32 b člen ima to jasno napisano... s tem jim malo "pomagaš" da ti hitreje odpravijo težavo

Kot sem že napisal, naj se OP sprijazni z dolgim čakanjem (čeprav se izdelek sploh ne bo popravljal) -- tudi jaz sem jih opozarjal na zakone in kaj na vse skupaj pravi Inšpektorat, vendar so mi v končni fazi rekli, da naj izkoristim pravne možnosti, če se ne strinjam. (Če jih OP toži, bo vse skupaj trajalo še bistveno dlje.)

RejZoR je izjavil:

ZVP se pri teh zaščitah ne upošteva, ker to ni klasična garancija ampak dodatno zavarovanje za katerega pa si zavarovalnica lahko izmisli čist kakršnakoli pravila. Tud rok za rešitev ni nikjer naveden ali določen. Priporočen je isto 45 dni in v tem času načeloma probajo rešit, ampak če se ta rok zgreši vbistvu ni nihče zavezan, da pa po tem roku mora kupec dobit nov brezhiben izdelek al pa vrnjeno kupnino. Tega določila ni nikjer kot je npr pri navadni garanciji.
To je res, ampak realnost je drugačna. Več kot tretjina pregledanih podjetij je zavajala potrošnike, da gre za podaljšano garancijo in ne zavarovanje.

Poleg tega, RejZoR, sem te lepo prosil, da če delaš v Big Bangu, da to omeni, in ker sem predvideval, da boš pošiljal v tej temi, še enkrat omenil na splošno tukaj (Big Bang ali Merkur, kjer mislim da imajo ali so imeli Se zgodi). Nisi nič rekel. Ampak našel sem tvoj komentar (po naključju ob prebiranju podobne teme):

RejZoR je izjavil:

Ko sem jezst eni stranki rihtal Fujitsu Siemens prenosnik preko S1 servisa (isto Se Zgodi samo ne preko Big Bang)
Meni se zdi grdo, da sodeluješ v temah o Se zgodi in pošiljaš komentarje, ne da bi opozoril, iz kje prihaja tvoje mnenje.

Unilseptij ::

Pred kratkim sem nazaj v BigBang nesel prenosnik, ki se mu je "razlil" del zaslona ob robu, kar sem prvič opazil, ko sem prišel z neke poti in sem prenosnik imel v nahrbtniku v letalskem predalu za ročno prtljago. Prenosnik, kolikor vem, ni bil izpostavljen nobenim izrednim dogodkom, silam ali drugim zunanjim vplivom, kar sem tudi povedal v BigBangu, prav tako pa na prenosniku ni nobenega znaka dejanske fizične poškodbe (prask, udrtin itd.). Prenosnik je še v osnovni garanciji, poleg tega pa imam tudi Se Zgodi.

Po tednu pregovarjanj in razlaganj so mi na koncu rekli, da osnovna garancija proizvajalca za mojo okvaro ne velja, saj naj bi šlo za fizično poškodbo in ne okvaro, zavarovanje Se Zgodi pa tudi ne, saj naj bi veljalo samo za dejanske fizične poškodbe (kar mora potrditi kupec) in ne okvare. Pri čemer moram reči, da so bili v BigBangu fer in so mi lepo naravnost povedali, da o upravičenosti zahtevka Se Zgodi odloča zavarovalnica in ne BigBang.

Meni se zdi vse skupaj malo hecno... Če bi recimo rekel, da mi je padel na tla, bi vsaj Se Zgodi lahko uveljavljal brez težav.

shadeX ::

Ma daj to so sami nateguni da jih ni večjih. Pred cca 1 letom je brat od punce kupoval TV. Prodajalec za blagajno je opazil da imajo v hiši tudi majhno punčko in jim je rekel naj vzamejo še "Se zgodi" zaščito ker nikoli ne veš kaj se zgodi (mogoče otrok vrže kaj v TV , ali kaj podobnega). No on je doplačal zaščito za 5let in veselo odkorakal iz trgovine.

Približno 2 meseca nazaj je kot vsak normalen dan odprl tv in opazil razlitje ekrana (ko ga je zadnjič zaprl je bilo še vse vredu). Ni imel pojma kako je to mogoče ampak je smatral da je otrok ker je živahen mogoče kaj vrgel v TV. On je tako tudi povedal v trgovini. Prvo je bilo rečeno da je njihova krivda in da bo moral plačati 1/3 cene za nov TV in človek se je s tem seveda strinjal.

Po kakšnem tednu ga obvestijo, da "Se zgodi" ne bodo upoštevali ker je TV uničila "tretja oseba". To se je zgodilo pred kratkim in na reakcijo brata od punce še čakam, ampak dost ne bo upal naredit. Če bo hotel nov TV bo moral kupiti novega.

Čista svinjarija..

EDIT: Odkril sem da preden uveljavljaš "Se zgodi" ali katero koli "garancijo" je potrebno prebrati CELOTEN droben tisk in na podlagi tistega sestaviti lažno zgodbo. Le tako prideš cel skoz, oz. vsaj večje možnosti maš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

RejZoR ::

@Garamond
In kaj tebe briga kje jezst delam? Pač navajam dejstva kako zavarovalnica obdeluje škodne primere, tko čist nepristransko (če nisi opazil je nisem nikjer forsiral niti govoril, da je to absolutno super zadeva, vsak se mora pač sam odločit če jo hoče). Če je to zate svinjarija, then so be it. Imam tud jezst LCD zavarovan s tem, pa ne vem kako me bojo obravnaval, ker oni pač ne vodijo baze kdo je kje zaposlen in škodni primeri se zdej posredujejo neposredno njim, tko da s trgovino praktično nimajo več stikov.

@shadex
Lahko temu rečeš svinjarija, čeprav bi te na to lahko opozoril referent/prodajalec, ki ti je izpolnjeval obrazec za škodni primer (kar je čudno, da te niso). Vedno je najbolje navajat, da si to storil sam, da se je zgodilo, ko si ti uporabljal napravo (oz ko si jo TI želel uporabljat) itd. Vem da je glupo ampak s tem se izogneš raznim pravniškim foram okoli tretjih oseb in sličnega.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Veron ::

Zakaj nateg? Sej piše, da gre za neke vrste kasko zavarovanje. Torej je tudi kasko zavarovane za avto popolni nateg, ker če ga razbiješ (ti kriv ali kdo drug) ti ne povrnejo vrednosti novega avtomobila oz. ne dobiš nov avto kot zamenjavo 8-O

shadeX ::

@Veron. Recimo polno kasko zavarovanje krije vse vrste poškodb na avtomobilu ( razen če si fural pod vplivom alkohola in avto razbil - to je razumljivo ). Sicer zavarovalnice še vedno mutijo, ampak kar se tiče uveljavljanja kaska, jaz nisem nikoli imel nobenih problemov (oz. tudi poznam par ljudi, ki so zadovoljni kar se tiče tega). Potem maš še druge vrste kaska, kot delni kasko ( recimo zavarovan samo na parkirišču ) itd.

Sam pogojev "Se zgodi" nisem bral, ker nikoli nisem vzel še te zaščite in razumem da imajo droben tisk, fore vedno so. Kar se mi zdi svinjsko je to da so bratu od punce ponujali zaščito zato ker je imel hčerko zraven (kao lahko se zgodi bilo kaj). Očitno je taka poslovna praksa pri njih. Prvo lažejo da dobijo še tistih 40€ noter za zaščito in potem ko pride do dejanskega stanja se temu izmikajo po vseh možnih členih napisanih v drobnem tisku.

Če bi jaz imel kaj takega, bi preštudiral VSE člene in na podlagi tistega sestavil lažno zgodbo. Pol naj se pa jebejo.

Veron ::

Hočem samo povedat, da ni problem v tem kakšno je zavarovanje ali "garancija", problem je v tem, da ljudje ne berejo pogojev, šele potem ko pride do spora, pa poskušajo vso "krivdo" prevalit na drugega (zato dobimo "nategatorje"). Nihče se pa ne vpraša "kaj sem podpisal/kupil"...

To je tudi razlog, zakaj (osebno) vedno preberem pogoje, predno kar koli podpišem, začuda nimam takšnih težav...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Veron ()

Lakotnik29 ::

RejZoR je izjavil:

@Garamond
In kaj tebe briga kje jezst delam? Pač navajam dejstva kako zavarovalnica obdeluje škodne primere, tko čist nepristransko (če nisi opazil je nisem nikjer forsiral niti govoril, da je to absolutno super zadeva, vsak se mora pač sam odločit če jo hoče). Če je to zate svinjarija, then so be it. Imam tud jezst LCD zavarovan s tem, pa ne vem kako me bojo obravnaval, ker oni pač ne vodijo baze kdo je kje zaposlen in škodni primeri se zdej posredujejo neposredno njim, tko da s trgovino praktično nimajo več stikov.

@shadex
Lahko temu rečeš svinjarija, čeprav bi te na to lahko opozoril referent/prodajalec, ki ti je izpolnjeval obrazec za škodni primer (kar je čudno, da te niso). Vedno je najbolje navajat, da si to storil sam, da se je zgodilo, ko si ti uporabljal napravo (oz ko si jo TI želel uporabljat) itd. Vem da je glupo ampak s tem se izogneš raznim pravniškim foram okoli tretjih oseb in sličnega.


Še kako ima veze kje delaš, če širiš neresnice. Predlagam, da si razčistiš kaj je to prostovoljna garancija in kaj to pomeni za prodajalca, ki jo obljublja. In Big Bang je Se zgodi oglaševl kot podajšanje garancije.

Je pa seveda logično, da gled na delo ki ga opravljaš zagovarjaš ta idiotizem, da ZVPot nevelja za Se zgodi. Glede na to, da se zaradi kršitve 45 dnevnega roka ne bo nihče spravil v tožbo vam to neumnost uspe še dobro prodajat.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Lej, nisem se jezst tega izmislil, niti nisem jezst tega ufural v firmo, pač delam kar mi je bilo naročeno. Če te kaj moti se obrni na inšpekcijo oz na pravno službo firme, ki to trži. Oni se ukvarjajo s tem ne jezst oz katerikoli drug prodajalec. Kar pa še ne pomeni, da lažem folku, ki je zainteresiran kupit to samo zato da bom prodal, niti zadeve nikomur ne vsiljujem. In kar se tiče "garancije", vse je stvar ene same besede. Če to spremeniš v "zaščita" je pa kar naenkrat vse lepo in prav pa čeprav so pogoji POPOLNOMA enaki. Kdo ima zdej koga za debila? Firma je avstrijska in če nekdo pride na tuj trg traja preden se v celoti poklapa z njihovimi zakoni. Še vedno je bilo tako. Besedo "garancija" pa so že kar nekaj časa nazaj popravili. Torej?

Je pa zanimivo da redkokdo sploh vpraša v kakšne detajle oz si v celoti prebere brošuro. vsakemu jo rade volje prepustim, da si jo v miru prebere, me vpraša če jih kaj zanima pa tega praktično nihče ne stori. Povem osnovne stvari, kaj pokriva, kje mora plačat lastni delež in kakšna je odbitna tekom let, to pa je to, kar je najbolj pomembnega. Kaj se naprej zavarovalnica odloča pa je stvar per-case odločitev. Verjemi, da tud pri avtomobilskih nesrečah oz poškodbah vedno radi najdejo kakšno luknjo samo da jim ni treba izplačat. Sem tud ziher, da celo "polni kasko" ne krije popolnoma vsega pa čeprav ime namiguje na to.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Lakotnik29 ::

In kar se tiče "garancije", vse je stvar ene same besede. Če to spremeniš v "zaščita" je pa kar naenkrat vse lepo in prav pa čeprav so pogoji POPOLNOMA enaki. Kdo ima zdej koga za debila? Firma je avstrijska in če nekdo pride na tuj trg traja preden se v celoti poklapa z njihovimi zakoni. Še vedno je bilo tako. Besedo "garancija" pa so že kar nekaj časa nazaj popravili. Torej?


jap, ena beseda naredi bistveno razliko, to če je firma z marsa ali z venere nima popolnoma nobene veze. Zakaj pa misliš da so zadevo popravili?

Si bil pa lepo pozvan, da se v naprej zjasniš kje in kaj delaš preden začneš svoje mnenje prodajt v tej temi, ker je skrajno nekorektno, da nasvete o tem daje prodajalec z očitno opranimi možgani.

Pod črto je zadeva enostavna, če prodajalec obljublja garancijo (pa lahko potem v pogojih piše vse božje neumnosti, pa se to ne bo spremrenilo) potem ga zavezujejo garancijski pogoji. Če obljublja zavarovanje oziroma podoben šmoren potem ga te omejitve ne zavezujejo. Ga pa zavezuje obligacijski zakonik glede škode, ki nastane ko stvari ni mogoče uporabljat in podobno.

RejZoR ::

Sorry, ampak če me misliš zmerjat, da imam oprane možgane se zaleti nekam. Ničesar pa ne najavljam kje delam, ker nisem njihov uradni zastopnik za stike z javnostjo, tko da to tud ni moja dolžnost. Če te pa kaj moti pa se kot sem že rekel, obrni se na njihove pravne službe, oni so tam zato, da jih ti lahko kontaktiraš in vprašaš karkoli v zvezi s pravnimi zadevami (kamor padejo tud pogoji te dodatne zaščite).

In zaboga, NE zavezujejo jih klasični garancijski pogoji, ker gre za individualno pogodbo med zavarovalnico in kupcem (dejansko ti odpreš zavarovaln polico). Proizvajalec tukaj nima nič zraven, kot tud nima trgovina. Torej veljajo pogoji kot jih podpišeš, ko se odločiš za zaščito. Sej te nihče ne sili, če se ne strinjaš pa pač ne vzameš in ti ostane tovarniška garancija od 1-5 let, odvisno od proizvajalca. Ne vem kaj ti je tle težkega za razumet. Sej tud avto lahko zavaruješ z najbolj osnovnim možnim zavarovanjem, lahko pa vzameš nek višji paket, dokupiš neko stvar al pa vzameš najvišji paket. Nihče te v nič ne sili. Kot te tud ne pri teh zaščitah. O tem pa menda zna vsak sam presodit. Kot sem reku, vsakemu dam možnost, da si v miru prebere brošuro, vpraša karkoli jih zanima (če ne vem imam telefonsko osebe, ki ima to čez in mi lahko odgovori), pa tega skor nihče ne stori. Torej, zakaj sem pol jezst oz kdorkoli prodaja to, tisti zlobni osebek?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

joze67 ::

RejZoR je izjavil:

In zaboga, NE zavezujejo jih klasični garancijski pogoji, ker gre za individualno pogodbo med zavarovalnico in kupcem (dejansko ti odpreš zavarovaln polico). Proizvajalec tukaj nima nič zraven, kot tud nima trgovina.


BigBang SeZgodi - nikjer v brošuri, ki jo kupec podpiše, ni omenjena zavarovalnica. Gre torej za pogodbo med kupcem in trgovino. Bolečine, ki jih ima trgovina z zavarovalnico, so njene.

RejZoR ::

Zavarovalnica je bila Itonia. Omenjalo se je ni (razen če je stranka pač vprašala), je pa o vsem odločala slednja.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

solatko ::

RejZoR - Če zavarovalnica zavrne primer, bi to morala pokrivati trgovina, saj jaz ne sklenem zavarovanja z določeno zavarovalnico (avtomobilsko, premoženjsko ali življensko zavarovanje), temveč s trgovino.
Da je trgovina samo posrednik, ni nikjer omenjeno, tako kot je to napisano, če zavarovanje sklepaš na agencijah, ki delajo za določene zavarovalnice (zavarovalnic obljube in informacij ne zavezujejo - drobni tisk zavarovalne pogodne).
Sicer pa nobena trgovina ni registrirana za prodajo zavarovanj in tudi noben prodajalec nima licence za prodajo zavarovanj. Torej je izpolnitev pogodbe na strani trgovine, ki nezakonito prodaja zavarovalniške storitve.

Bil sem kar nekaj let v zavarovalništvu, zato svoje pravljice prodajaj drugje.

Zneski so sicer majhni, vendar so ob toliko in toliko stotinah kupcev, ki se za ta nateg odločijo, višine teh transferjev, kar lepe.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Dve besedi. PRAVNA SLUŽBA. Ask them for fucks sake.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

solatko ::

RejZoR - Ena beseda - odvetnik. Bo on vprašal in poslal naprej postopke, ki so potrebni. Pravna služba trgovine ne bo delala v svojo škodo, dokler lahko nateguje kupca!
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Pol pa kar plačuj odvetnika namesto da bi zastonj vprašal njih kar te zanima. Ste eni čudni...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

solatko ::

RejZoR - In ti opranoglavec meniš, da mi bo tvoj pravnik dal odgovor, ki bo koristil meni in škodoval firmi v kateri dela.
Ti si pa res smešen v nekaterih svojih trditvah.
Ne rabim pravnika, da mi pove, da imam pogodbo kupljeno pri trgovcu in ne pri zavarovalnici. Torej je pogodba nična - vračilo denarja, ali pa nosi posledice trgovina. Jaz z zavarovalnico nimam nič, ona lahko pokrije vašo obljubo-obveznost ali pa ne.

Če boš vztrajal v svojih trditvah, bo potrebno ugotoviti pravnost poslov - se zgodi.
Toshibina in Lenovotova ponudba "ni važno" je v vseh primerih krila stroške popravila ali zamenjave, brez kompliciranja - kako so oni potem urejali z zavarovalnico je njihov problem, ne problem kupca.
Imel sem dva primera - polita toshiba - menjana v enem tednu - na smučanju v Avstriji, Lenovo padel na tla, zamenjan v 10-ih dneh. Brez doplačil ali lastne udeležbe.

Če trgovina nima kapitala za pokritje parih primerov, ki jih zavarovalnica zavrne, naj se teh igric ne gre.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Face palm. Seveda, pravna služba se ti bo na polno zlagala, zato da jih bo pol lahko nekdo na polno tožil ane? Logic fail much? Ti maš oprano glavo s svojim brezglavim gobezdanjem brez vsakega kančka zdrave pameti. Pa pejt si nekam poiskat kaj sploh so to pravne službe v firmah. Veš, to so tisti strici in tete, ki zakone poznajo bolje od tebe, mene in vseh 50 folka v tej temi. Seveda so tam da ščitijo firmo v kateri delajo, kar pa ne pomeni, da lahko ukrivljajo zakone. Oni so tam, da to raziščejo in če je nekaj res šlo v navzkrižju z zakoni podajo vodstvu firme navodila kako stvar odpravit/rešit, ker slednje samostojno tega najverjetneje ni sposobno. Če to pomeni, da morajo tistim dvem ali trem strankam na lastne stroške razrešit zadevo jo pač bojo. Vsaka normalna in resna firma, ki kaj da na svoje ime bo to naredila. če pa stranka iz pravnega vidika nima prav pa bojo pa zavrnili če se bojo tko odločili. Ti pa govoriš kot da imajo oni moč izkriviti vse resnice, prikriti vse stvari samo da bojo nategnili folk in da ne bo treba nič plačat. Tolk o tem kdo ima kaj oprano...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

solatko ::

RejZoR - Pravna služba se ne bo zlagala, temveč zamolčala določene fakte. Na žalost pravne službe po firmah še prekleto dobro poznam, zato ti tudi to pišem. Kolikor osebno vem, nobena trgovina nima dovoljenja za trženje zavarovalniških storitev (že to mi tvoji pravniki ne bodo priznali). Ker gre za sorazmerno nizke zneske, se do sedaj še nihče ni odločil za sodno ugotavljanje te megle, ki jo prodajate, pod "se zgodi" in podobno, sami pa zaradi tega, niste dolžni, povrniti škodo, namesto zavarovalnice, kar bi se spremenilo z tožbo, ki bi jo uporabnik vložil v zvezi s tako pogodbo (ne o znesku za popravilo ali zamenjavo izdelka).

Ko in če se bo to zgodilo, boste tisti dan, to nehali prodajat.
Napisal sem ti, kaj se zgodi, ko tako storitev ponudijo (v komercialne namene) resne firme in brez besed naredijo, kar obljubijo. Kdo jim to krije ali ne, kupca ne briga.

Eno je storitev, ki jo nudi zavarovalnica preko pooblaščenih agentov z dovoljenjem za opravljanje zavarovalniških storitev, drugo pa je to, kar delate vi - za provizijo, nezakonito prodajate zavrovalniško storitev, ki jo s svojo aktivnostjo ne pokrijete.

Poslovanje zavarovalnic, naju nič ne briga, govoriva o storitvi, ki jo prodajaš ti in bi moral zanjo, kot prodajalec, stati.
Za garancijo stoji proizvajalec, za tem kar nudite vi kot garancija ali zavarovanje, ne stoji nihče.
Za stvar, ki jo kupim pri tebi, ne more odločat nekdo tretji, če me s tem ob nakupu ne seznaniš, sploh pa ne smeš tega ponujat, če za to nimaš licence.
Zato to prodajate zavito v celofan, da ne gre ne za garancijo, niti za klasično zavarovanje, za katerega delovanje so drugi zakoni in pravila.

Skratka dvojna igra, o kateri mi tvoji in drugi pravniki firm, kot je vaša, ne bodo povedali nič, imaš pa prav, ne bodo se niti zlagali.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Lej solatko, pol pa jih prijavi na tržno inšpekcijo, če si tko preklemano prepričan, da ne smejo tržit. Oz še bolje, toži jih.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

shadeX ::

Sem pa imel že primer ko sem kupoval prenosnik v eni lokalni računalniški trgovini in ga vzel na obroke. Ne da bi vedel sem imel pogodbo sklenjeno z banko Koper, katera mi je odobrila "kredit". Vem da so me še potem po kakšnem letu klicali kako sem zadovoljen z banko Koper a men ni bilo jasno o kakšni banki Koper oni govorijo ker tam sploh nisem nikoli odprl računa. Ampak dejansko če obrokov ne bi plačal bi se banka Koper ukvarjala z mano in ne prodajalec ki mi je prodal prenosnik. Sem pa pri njemu vse uredil.

Ne vem kako je pa z zavarovanjem in zaščito "Se zgodi" pri Big Bangu. Je pa čist možno da je kakšna podobna fora kakor zgoraj omenjen primer.

Lakotnik29 ::

RejZoR je izjavil:

Lej solatko, pol pa jih prijavi na tržno inšpekcijo, če si tko preklemano prepričan, da ne smejo tržit. Oz še bolje, toži jih.


Sam tokrat imaš pa res velike težave z razumevanjem koncepta? Bo že res nekaj na temu, da so ti kot prodajalcu uspešno oprali možgane in še veš ne kakšne neumnosti prodajaš.

Pogodba je pod XY pogoji sklenjena med kupcem in prodajalcem (Vsaj tako je bilo pri starem Se zgodi, ki sem ga imel). Kako ima prodajalec naprej urejeno do zavarovalnico načeloma ni stvar kupca. Ravno tako v primeru morebitnega spora, kupec vse ureja s prodajalcem. PRi vsem tem ni čisto nič narobe, dokler ne pride do takšnih neumnosti, ki jih ti prodajaš in nimaš kaj prijavljat na TIRS dokler dejansko ne pride do nespoštovanja pogodbe.

Kot drugo, če prodajalec nudi prostovoljno garancijo potem ga zavezujejo enaka pravila kot za zakonsko garancijo. Kako ima potem prodajalec to urejeno z zavarovalnico nima s tem nobene veze. Če pač ti po navodilih svojih nadrejenih dnevno zavajaš kupce da temu ni tako, je to v bistvu tvoj problem. Je pa fer od tebe, da pošteno poveš da o zadevi nimaš pojma in da kot zvest uslužbenec samo prodajaš mantro s katero te posiljujejo nadrejeni.

Pred par leti sem uveljavljal se zgodi. Izdelek se je pokvaril in so ga po cc 35 dneh zamenjali z novim. Kaj točno naj prijavljam TIRS? Kar se mene tiče so spoštovali obstoječo zakonodajo. Se mi kar malo smiliš, kot tako nasedeš vsaki neumnosti, ki to jo nadrejeni servirajo, ko pride pa do dejanskega primera pa več kot dobro vedo kakšno je dejansko stanje. Je pač tako, da z takšnimi zgodbicami prepričajo par naivnih kupcev in e jim to splača. Prodajalci na šalterju ste pa pač ovce, ki še v privatnem času trobite mantre, ki so vam jih servirali nadrejeni.

shadeX je izjavil:

Sem pa imel že primer ko sem kupoval prenosnik v eni lokalni računalniški trgovini in ga vzel na obroke. Ne da bi vedel sem imel pogodbo sklenjeno z banko Koper, katera mi je odobrila "kredit". Vem da so me še potem po kakšnem letu klicali kako sem zadovoljen z banko Koper a men ni bilo jasno o kakšni banki Koper oni govorijo ker tam sploh nisem nikoli odprl računa. Ampak dejansko če obrokov ne bi plačal bi se banka Koper ukvarjala z mano in ne prodajalec ki mi je prodal prenosnik. Sem pa pri njemu vse uredil.

Ne vem kako je pa z zavarovanjem in zaščito "Se zgodi" pri Big Bangu. Je pa čist možno da je kakšna podobna fora kakor zgoraj omenjen primer.


jao, ljudje božji pa je kdo od vsa sploh vsaj toliko pismen, da zna prebrat kaj podpisuje? Z bank okoper si imel sklenjeno pogodbo o financiranju, robo si pa še vedno kupil od XY podjetja, do katerega bi uveljavljal tudi morebitne garancijske zahtevke. PRedvsem pa tudi če v primeru Se zgodi pride do podpisa pogodbe neposredno med zavarovlanico in kupcev (ne bi bilo čisto nič nenavadnega) to ne spremeni dejstva, da če big bang v svojih brošurah oglašuje Se zgodi kot podaljšanje garancije to pomeni, da gre za prostovoljno garancijo in veljajo enaka pravila kot za obvezno garancijo.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Zadeva je nerodna v primeru, da ti stanovanjsko zavarovanje nudi enako zaščito in lahklo take napake urejaš preko tega, že plačanega zavarovanja.
Če pa je to garancija, ki jo nudi trgovina, pa je to čisto nekaj drugega, ker lahko uveljavljaš tudi okvare, ki se zgodijo po poteku redne garancije.

pri Toshibi in Lenovu je veljalo tisto, kar so ponujali, brez kakršnih koli omejitev, tudi če si 14 pred potekom, zabrisal računalnik na tla, si dobil novega.

RejZoR - Nisem tak idiot, da bi nasedel vašim megla prodajam. Se bo pa verjetno našel kdo, ki vam bo to "zavarovanje" zagrenil. Do takrat pa povsod, kjer imam možnost, delam negativno reklamo tem bučam.
Delo krepa človeka

shadeX ::

jao, ljudje božji pa je kdo od vsa sploh vsaj toliko pismen, da zna prebrat kaj podpisuje?


Maja sej maš prav. Sam kadar je človek star 18 let in si kupi prvi računalnik s svojim denarjem, ga ne briga kaj podpisuje. Vsaj zame je to veljalo. Danes so časi malo drugačni :D

Lakotnik29 ::

sam zdaj pa nisi več 18 let in je treba ločit med tem, da si imel kupoprodajno pogodbo za računalnik z XY podjetjem, pogodbo o financiranju pa z banko.

solatko ::

Večino kreditov za računalnike je dajala Hypo bank preko Forda (avtomobilki krediti so že dolgo brez obresti, sicer na zapadu nebi več mogli prodajat). Naši avto trgovci so dobili več kreditov, kot so jih na avtotrgu lahko porabili, zato so jih prodajali za nakupe bele tehnike, zabavne elektronike in pohištva.
Tudi Koprska banka je koristila Fiat-ove kredite za kratkoročna posojila, ki pa seveda niso bila brezobrestna.
In nisi ti sklenil kredita, temveč v tvojem imenu, trgovina.
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

In kako vezo ima to s tem, da je imel pogodbo o financiranju sklenjeno z banko in tem, da je bila osnovna pogodba o nakupu računalnika sklenjena z trgovino?

solatko ::

Nikakršne, ker so za vsemi krediti, ki jih odobravajo trgovine, banke. Če sprašuješ mene, nisem nikjer omenil kakšnega problema s tem, je pa to omenil nekdo drug in sem dal samo pojasnilo, da ne bodo mešali hruške in jabolka - garancijo, zavarovanje in kredit.
Delo krepa človeka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20034735 (787) zmaugy
»

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22935067 (11760) primorc007
»

Registracija avtomobila in napačen datum na zav. polici

Oddelek: Na cesti
253486 (2735) MadMax
»

Apple stvarna napaka

Oddelek: Loža
162175 (1412) para!

Več podobnih tem