» »

Big Bang Kasko

Big Bang Kasko

Temo vidijo: vsi
1
2
3 4

Zheegec ::

bambam20 je izjavil:

Zheegec je izjavil:


Potem imaš nerealna pričakovanja. Vsaj 25% TVjev se v 5 letih pokvari.

Pri računalnikih se jih že v 3 letih pokvari 25%.



A res. Lej. Men so vse zadeve zdržale in še delajo konkretno čez to, kar ti pišeš. Če pa ti kupuješ pocen robo ti pa nisem jaz kriv.

super, če so ti. govorim, kakšen je statističen procent. torej; če kupiš danes 1000 Apple prenosnikov se ti jih bo v 3 letih 25% pokvarilo na tak ali drugačen način. če kupiš 2 prenosnika imaš pa lahko srečo pa si naletel na 2 od 75%… lahko pa nimaš sreče pa si naletel na 2 od 25%.

Lahko tudi pogledaš statistiko Boeing 747 letal in si izračunaš, kakšna je verjetnost nesreče, če letiš z njim 1x. če si pa že letel z njim in preživel, pa to ne pomeni, da se jih nek določen procent ne pokvari.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

St235 ::

nekikr je izjavil:

Deli z nami potem kateri letak je to bil. Tale?

kjer so zadevo oglaševali kot garancijo potem pa nategovali kupce?
4
Do tell more.


Primer zavajanja kupcev iz letaka, ki si ga prilepil:

Big Bang popolna zaščita“SE ZGODI” omogoča poleg podaljšane garancije tudi dodatno popolno
zaščito za nepredvidene poškodbe in/ali uničenje zaščitene strojne opreme ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mare2 ::

St235 je izjavil:


Tako kot je bilo to jasno vsem pri takratni "Se zgodi", kjer so zadevo oglaševali kot garancijo potem pa nategovali kupce?



Kako so jih "nate..vali?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

Če si vsaj polpismen potem preberi recimo en post nad tabo.

RejZoR ::

St235 je izjavil:

nekikr je izjavil:

Deli z nami potem kateri letak je to bil. Tale?

kjer so zadevo oglaševali kot garancijo potem pa nategovali kupce?
4
Do tell more.


Primer zavajanja kupcev iz letaka, ki si ga prilepil:

Big Bang popolna zaščita“SE ZGODI” omogoča poleg podaljšane garancije tudi dodatno popolno
zaščito za nepredvidene poškodbe in/ali uničenje zaščitene strojne opreme ...


Ki je bil sporen in popravljen. Do you have any more shit to dig up eh?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

A sem kje trdil da ni? Gre pa za to, da so tržili produkt in zavajali ljudi. Šele po resnih grožnjah z tožbo in posredovanju TIRS so zadevo odpravili. Kolk kupcev pa so nategnili pred tem je pa druga zgodba.

Pač ničvreden odnos do kupcev, ki si ga lahko privoščijo, ker so kupci po večini premalo kritični. Jaz sem jih pač črtal in mi na kraj pameti ne pade od take trgovine karkoli kupit. Še najmanj pa dodatnih kvazi zavarovanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

Zavajali? Samo za pravnike. Za končnega kupca se razen besede v brošuri ni spremnilo popolnoma nič.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mirancar ::

nejcek74 je izjavil:

OP, naceloma se nobeno zavarovanje "ne splaca", ker zavarovalnice preracunajo visino premij tako da so njihovi stroski pokriti.
Zavarovanje vsekakor vzames:
- ce si ne mores privosciti nadomestnega nakupa/popravila izdelka v primeru da ga unicis
- ce tvoja uporaba predstavlja vecje tveganje kot ga predstavlja povprecen vplacnik zavarovanja

this.
pri čemer bi popravil "vsekakor" v "morda"
in bi pri prvi točki dodal da če si enga TV-ja ne moreš privoščit potem ga raje ne nabavt in živi brez dokler nimaš denarja. al pa nabav cenej varjanto. Isto za avto

nekikr ::

V primeru strojne napake na prenosniku ne plačaš lastnega deleža (ni bilo nobene tekočine, metanja po tleh ipd).

In zakaj si moral potem plačati lastni delež?

Tukaj TIRS pravi, da je ugotovil kršitve v 14 primerih od 36 pregledanih podjetij.

Aha. Torej nič konkretnega, da bi lahko pogledali kaj je bilo na stvari.

Šele po resnih grožnjah z tožbo in posredovanju TIRS so zadevo odpravili.

Kakšen link recimo do teh spornih stvari in resnih groženj s tožbami? Mislim, resno me zanima.

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Zavajali? Samo za pravnike. Za končnega kupca se razen besede v brošuri ni spremnilo popolnoma nič.


Daj ne laži. Seveda se je spremenilo. Strankam je bil BB dolžan nudit garancijo v skladu z zaknom in tega ni storil. Saj je bilo točno na tem forumu govora o temu, da se ne spoštuje 45 dnevni garancijski rok in da se BB zgovarja, da njihova zaščita pravzaprav ni prava garancija.

Z novimi pogoji je kupec na bistveno slabšem položaju.

nekikr je izjavil:

V primeru strojne napake na prenosniku ne plačaš lastnega deleža (ni bilo nobene tekočine, metanja po tleh ipd).

In zakaj si moral potem plačati lastni delež?

Tukaj TIRS pravi, da je ugotovil kršitve v 14 primerih od 36 pregledanih podjetij.

Aha. Torej nič konkretnega, da bi lahko pogledali kaj je bilo na stvari.

Šele po resnih grožnjah z tožbo in posredovanju TIRS so zadevo odpravili.

Kakšen link recimo do teh spornih stvari in resnih groženj s tožbami? Mislim, resno me zanima.


TIRS odločbe žal niso javno objavljene. Večina kršitev se je nanašala na to, da so zavajali kupce z obljubljanjem garancije, potem so se pa zgovarjali, da to pravzaprav ni garancija ampak zavarovanej in jih pogoji garancije ne zavezujejo. Zato je tudi BB spremenil pogoje in sedaj ne uporabljajo več beseda garancija. Kar je tudi edino pravilno, ker so pravice stranke bistveno bolj omejene. Pri tem zavarovanju na primer nič ne govori o temu koliko časa si oni lahko vzamejo za odpravo napake in kaj se zgodi, če napake ne morejo odpravit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

scipascapa ::

Ukinit to možnost, pa naj folk jamra po preteku klasične garancije ;((

Fritz ::

Se popolnoma strinjam z lakotnikom...žal imamo pri nas kombinacijo neukih potrošnikov in pokvarjenih trgovcev.

Zavarovanje ni enako garanciji, katere pogoji so določeni z zakonom. Zavarovanje je potrebno prebrati in razumeti kaj ti ponuja. Kakršnokoli omenjanje garancije, v tem kontekstu, ni nič drugega kot zavajanje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

nekikr ::

Zato je tudi BB spremenil pogoje in sedaj ne uporabljajo več beseda garancija. Kar je tudi edino pravilno, ker so pravice stranke bistveno bolj omejene. Pri tem zavarovanju na primer nič ne govori o temu koliko časa si oni lahko vzamejo za odpravo napake in kaj se zgodi, če napake ne morejo odpravit.

Še kaj poleg tega? Ker kolikor vidim je to edina stvar. Rok, v katerem mora biti stvar popravljena. Si zaradi tega ves penast okoli ust? Bi pa dal roko v ogenj, da je velika, velika večina stvari urejena prej kot v 45 dneh (v mojem primeru so bili trije tedni recimo, pa sem kompliciral z novim artiklom in ne ponujenim, ki je bil že tako boljši od starega, tisto bi bilo rešeno v dobrem tednu). V interesu vseh je, da se stvari uredijo takoj ko se lahko. Nič ne profitirajo s tem, ko morajo tebi razlagati po telefonu 90 dni, da še niso imeli časa pogledati primera.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

garamond ::

nekikr je izjavil:

V primeru strojne napake na prenosniku ne plačaš lastnega deleža (ni bilo nobene tekočine, metanja po tleh ipd).

In zakaj si moral potem plačati lastni delež?
Ta delež ni bil lastni delež in je bil samo po naključju enak njegovemu procentu. Zavarovalnica je sploh zavrnila popravilo ali kritje stroškov za nov izdelek, zato je to šlo (naj bi šlo) iz žepa Big-Banga. Verjetno zato, ker sem precej tečnaril.

nekikr je izjavil:

Tukaj TIRS pravi, da je ugotovil kršitve v 14 primerih od 36 pregledanih podjetij.

Aha. Torej nič konkretnega, da bi lahko pogledali kaj je bilo na stvari.
Lahko ti povem, da je menjava v mojem primeru trajala precej več kot 45 dni, čeprav bi kot potrošnik zaradi oglaševanja lahko pričakoval tak rok (no, jaz dejansko ga nisem, lahko bi ga pa kdo drug).

Tebi recimo se je primer zaključil po slabem mesecu. Ampak v pogojih nikjer ne piše rok popravila. Teoretično si lahko vzamejo stotine let časa za popravilo, kajti to ni "garancija", za katero pa je zakonsko določen rok popravila.

St235 ::

nekikr je izjavil:

Zato je tudi BB spremenil pogoje in sedaj ne uporabljajo več beseda garancija. Kar je tudi edino pravilno, ker so pravice stranke bistveno bolj omejene. Pri tem zavarovanju na primer nič ne govori o temu koliko časa si oni lahko vzamejo za odpravo napake in kaj se zgodi, če napake ne morejo odpravit.

Še kaj poleg tega? Ker kolikor vidim je to edina stvar. Rok, v katerem mora biti stvar popravljena. Si zaradi tega ves penast okoli ust? Bi pa dal roko v ogenj, da je velika, velika večina stvari urejena prej kot v 45 dneh (v mojem primeru so bili trije tedni recimo, pa sem kompliciral z novim artiklom in ne ponujenim, ki je bil že tako boljši od starega, tisto bi bilo rešeno v dobrem tednu). V interesu vseh je, da se stvari uredijo takoj ko se lahko. Nič ne profitirajo s tem, ko morajo tebi razlagati po telefonu 90 dni, da še niso imeli časa pogledati primera.


Dodatno recimo na samo popravilo ali menjavo dela ne dobiš dodatnega podaljšanja, ki ti pri garanciji pripada, ni dorečeno kaj se zgodi če izdelka ni mogoče popraviti, izdelka ne smeš nest direktno na servis, nisi upravičen do nadomestnega izdelka...

Dejstvo je, da je BB z oglševanjem se zgodi kot garancije zavajal folk. In to so pač prakse, ki jih pri prodajalcih ne toleriram. Da je šlo za namensko zavajanje se je jasno videlo tudi pri tem kako so stvari reševali. Če bi šlo za pomoto, bi napako vsak omemebe vreden trgovec pogoltnil in šel dalje. BB pa pač to ni in zato so bili problemi.

Lahko ti povem, da je menjava v mojem primeru trajala precej več kot 45 dni, čeprav bi kot potrošnik zaradi oglaševanja lahko pričakoval tak rok (no, jaz dejansko ga nisem, lahko bi ga pa kdo drug).


Ne samo rok, povsem upravičeno bi pričakoval nov izdelek po 45 dneh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

nekikr ::

ni dorečeno kaj se zgodi če izdelka ni mogoče popraviti,

Seveda je dorečeno. Dobiš enak izdelek ali boljši v kolikor enakega ni. Lahko se odločiš tudi za boljšega po svoji izbiri in doplačaš razliko. To sem naredil jaz in ni bilo prav nobenega problema (pa že predlagana zamenjava je bila precej boljša).

Ta delež ni bil lastni delež in je bil samo po naključju enak njegovemu procentu.

Nekaj smrdi tule. V pogojih lepo piše v kakšnem primeru si dolžan kaj plačati in v katerih primerih ne. Če so te hoteli na suho potem imaš seveda slabo izkušnjo, ampak nekaj smrdi.

Mislim, lahko se zdaj obeša na neke besede in besedne zveze ampak te dodatne garancije (zaščite, kaski, whatever) so meni osebno super. Leto ali dve osnovne garancije je malo, če lahko za nekaj drobiža dobiš 3,5,6... let praktično enakega zavarovanja. Še posebej, ker en sam obisk serviserja največkrat stane 2x toliko kot je strošek tega dodatnega zavarovanja.
Nismo vsi Lakotniki, da bi poklicali recimo gospoda Candya v Italijo in mu rekli, da naj nam da že v štartu 6 let garancije in bo g. Candy kar prikimal. Res še nisem slišal, da bi kar barantal za podaljšanje osnovne garancije.

St235 ::

Ne gre za nikakršno obračanje besed. Garancija je jasen pojem in prinaša svoja pravila. Lako pa me razsvetliš in mi poveš kje je definirano v http://www.bigbang.si/m/b02603e2-728b-4... kaj če izdelka ne poravijo v 45 dneh ali pa v 90 ali pa v 900?

Lej če ti kupuješ candy je to tvoj problem. Moj stroj je prišel z 3 leta osnovne garancije in z dopačilo +3 leta za nekih 40€. Ampak doplačilom garancije, ne neki kvazi zadeve z lastnimi doplačili in delnimi izplačili.

Fritz ::

nekikr je izjavil:

ni dorečeno kaj se zgodi če izdelka ni mogoče popraviti,

Nismo vsi Lakotniki, da bi poklicali recimo gospoda Candya v Italijo in mu rekli, da naj nam da že v štartu 6 let garancije in bo g. Candy kar prikimal. Res še nisem slišal, da bi kar barantal za podaljšanje osnovne garancije.


Po treh letih od nakupa mi je crknila middle-end Panasonicova plazma. Garancija potekla pa še računa več nisem imel, ker sem jo kupil v Italiji, v času, ko sem tam delal. Z uradnim prodajalcem/serviserjem, ki je ugotovil, da je šla krmilna elektronika panela in da je zamenjava dražja od nove plazme, se ni dalo nič urediti in sem kontaktiral Panasonic Slovenija in Panasonic Europe, češ, da to ni ravno sprejemljivo za tak izdelek in da njihov slogan 'For Life' nakazuje nekaj drugega. V nekaj dneh so me obvestili, da me pri serviserju čaka nova, enakovredna plazma. Svojo pozitivno izkušnjo sem potem opisal tukaj in na A/V Forums. Še danes kupujem Panasonic izdelke in jih priporočam.

Če se ne bi potrudili, seveda ne bi umrl a bi zagotovo izgubili kupca in dobili kar nekaj upravičene kritike. Zatorej se da 'barantati' s prodajalcem/proizvajalcem, če imajo ti ustrezen odnos do kupca.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

nekikr ::

kaj če izdelka ne poravijo v 45 dneh ali pa v 90 ali pa v 900?

Kličeš in upaš na najboljše. Glede na drugo temo o tem kasku je povprečna čakalna doba za rešitev reklamacije okoli dveh do treh tednov. Nič drastičnega torej. Če pa poznaš primer, ki je že pol leta ali več na servisu, pa prosim povej. Dvomim, da bi hoteli aktivno izgubljati kupce.

Lej če ti kupuješ candy je to tvoj problem. Moj stroj je prišel z 3 leta osnovne garancije in z dopačilo +3 leta za nekih 40€.

Aha, tu torej tiči zajec, gospod vzvišeni. FYI: nimajo vsi aparati programa podaljšane tovarniške garancije in v tem primeru je kasko, se zgodi ali nekaj tretjega precej super. Saj tudi na cesti niso samo Kia avtomobili...Se mi zdi, da si opravil slab nakup, pa sedaj širiš FUD, racionalne razlage tvojega paranoičnega strahu ne najdem. Ta dodatna zavarovanja so nekaj vsakdanjega (tako kot za avtomobil) in delujejo. Še največji problem je, da ljudje ne znajo prebrati 5 strani letaka, ker ne vsebuje slikic.

St235 ::

Slab nakup? na podlagi česa si prišel do te ugotovitve? Ker mam 6 let garancije?

daj gospot nepismeni, preberi kaj sem napisal. Zavarovanje je seveda poplnoma uporabna funkcija, če jo rabiš. Samo kaj ima to z zavajanjem, kot je primer Big Banga?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

thramos ::

St235 je izjavil:

daj gospot nepismeni


Tale vsekakor zmaga.

RejZoR ::

St235 je izjavil:

Ne gre za nikakršno obračanje besed. Garancija je jasen pojem in prinaša svoja pravila. Lako pa me razsvetliš in mi poveš kje je definirano v http://www.bigbang.si/m/b02603e2-728b-4... kaj če izdelka ne poravijo v 45 dneh ali pa v 90 ali pa v 900?

Lej če ti kupuješ candy je to tvoj problem. Moj stroj je prišel z 3 leta osnovne garancije in z dopačilo +3 leta za nekih 40€. Ampak doplačilom garancije, ne neki kvazi zadeve z lastnimi doplačili in delnimi izplačili.


Candy nima 3 let garancije in ne ponuja nobenega doplačila garancije (imajo samo 2 leti ali 40 mesecev/5 let za specifične modele). Vsaj uradno ne. Torej, kar si plačal je bilo podaljšano jamstvo, torej isti drek kot Kasko, Se Zgodi in vse ostalo s to razliko, da ti je pač krilo zgolj in le tehnične okvare in nič drugega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

RejZoR - Stvarno napako lahko proizvajalec prizna tudi po 7-ih letih, brez kakšnih dodatnih stroškov.
Kolega je kupil nov cherokee s popolno opremo v SLO trgovini za blizu 100kDEM. Imel je veliko problemov, saj mu na našem pooblaščenem servisu niso znali (ali hoteli) popravit napake, zaradi katere se mu je vsake toliko prižgala opozorilna lučka STOP. Po 7-ih letih več ali manj uspešne uporabe, je odšel na dopust v I.
Pred Rimom mu je avto odpovedal, klical je zastopnika v Rimu, dobil nadomestni avto (precej slabši model) in po končanem dopustu, 2 tedna, odšel na servis, da poravna račun in vrne nadomestno vozilo.
Doživel je presenečenje, popravilo in nadomestni avto je bil strošek 0. Menjali so mu diferencial in reduktor v skupni vrednosti 15k$ + delo cca 3kDEM.
Na dnu računa je bila opomba, da je šlo za tovarniško napako in, da bi mu to morali menjat že v garancijski dobi v SLO.

Napaka ni bila serijska, odkrili so jo preko računalniških zapisov okvar, katere so v servisu, enostavno resetirali in zadeva je delala do naslednjega prižiga STOP.

Sicer pa sem imel tudi sam že situacijo, da mi je bil preko RMA vrnjen nov izdelek, če prav je garancija že potekla (tovarniška), pa so mi pri naših zastopnikih ponujali v zamenjavo cenejši, sicer po performansah boljši izdelek.

Stvarno napako ti bo proizvajalec priznal kadar koli, če gre dejansko za nekvalitetno izdelavo ali slab vgrajen del, pri proizvodih višjega cenovnega razreda in ne samo v zakonsko določenem obdobju.

Redki so proizvajalci, katerim se hebe za stranke.

Te razne zgodi se in podobna sranja pa so večinoma komercialne ponudbe trgovine in zavarovalnice, ki pri kakšni hitro pokvarljivi seriji (crkovanje hitro po poteku garancije), ne delujejo, saj dobiš ob okvari, cel kup izgovorov, zakaj ti ne povrnejo tistega, kar obljubijo.

Se zgodi in podobne, ki jih brez doplačila ponujajo proizvajalci, kot komercialni dodatek, pa večinoma funkcionirajo brez problemov (vsaj pri Toshibi). Razbit prenosnik zamenjan v 14-ih dneh, edini pogoj je ob nakupu registracija na proizvajalčevi strani in s tem dano dovoljenje, da te vsake toliko časa, zasujejo z reklamnim materialom v prijavni mail. Pametni uporabniki imajo za ta namen odprt mail pri yahoo ali google.
Delo krepa človeka

St235 ::

RejZoR je izjavil:

St235 je izjavil:

Ne gre za nikakršno obračanje besed. Garancija je jasen pojem in prinaša svoja pravila. Lako pa me razsvetliš in mi poveš kje je definirano v http://www.bigbang.si/m/b02603e2-728b-4... kaj če izdelka ne poravijo v 45 dneh ali pa v 90 ali pa v 900?

Lej če ti kupuješ candy je to tvoj problem. Moj stroj je prišel z 3 leta osnovne garancije in z dopačilo +3 leta za nekih 40€. Ampak doplačilom garancije, ne neki kvazi zadeve z lastnimi doplačili in delnimi izplačili.


Candy nima 3 let garancije in ne ponuja nobenega doplačila garancije (imajo samo 2 leti ali 40 mesecev/5 let za specifične modele). Vsaj uradno ne. Torej, kar si plačal je bilo podaljšano jamstvo, torej isti drek kot Kasko, Se Zgodi in vse ostalo s to razliko, da ti je pač krilo zgolj in le tehnične okvare in nič drugega.


Prvič, od kje ti ideja da, sem kupil Candy?

Drugič pa prosim nehaj nabijat in lagat, ker med podaljšanim jamstvom, zavarovanjem in temi jajci ter podaljšano garancijo je velika razlika. Če so tebi v službi oprali možgane in strankam lažeš, da je to eno in isto je to tvoj problem.

scipascapa ::

solatko gre primerjat avto za 100k dem in nek pc/tv izdelek za 500/1000€...nihče (oziroma izjeme?) ti po preteku garancije ne bo priznal stvarne napake.

Mare2 ::

scipascapa je izjavil:

solatko gre primerjat avto za 100k dem in nek pc/tv izdelek za 500/1000€...nihče (oziroma izjeme?) ti po preteku garancije ne bo priznal stvarne napake.


Se strinjam v celoti. Takšne primerjave kažejo na nepismenost v logiki nekaterih udeležencev tega foruma. K sreči so redki taki.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

Od kje pa tebi logika, da je pravica do uveljavljanja stvarne napake kakorli povezana z garancijo? Niso vam jasni osnovni pojmi in potem ni čudno, da vam prodajo taka in drugačna zavarovanja, potem pa poslušamo jokanje po forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

Linkanje stare obsolete brošure je res produktivno ja...

Tale pa je prava:
http://media.bigbang.si/web/files/PDF/B...

Če te kaj moti veš kje je tržni inšpektorat.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Kar ne spremeni dejstva, da je prejšnji produkt zavajal potrošnike. In kar ne spremeni dejstva, da ti kot prodajalec še vedno zavajaš kupce. Kar si dokazal tudi v tej temi. Situacijaje sedaj še v toliko slabša, ker ste pač speglal papirnate pogoje, da lažje nategujete kupce.

bambam20 ::

St235 je izjavil:

Kar ne spremeni dejstva, da je prejšnji produkt zavajal potrošnike. In kar ne spremeni dejstva, da ti kot prodajalec še vedno zavajaš kupce. Kar si dokazal tudi v tej temi. Situacijaje sedaj še v toliko slabša, ker ste pač speglal papirnate pogoje, da lažje nategujete kupce.




Sej ti ni treba kupovat v Big bangu no. tečen si. pa kupuj drugje.

St235 ::

saj ne kupujem. Samo to je moja odločitev. Enako kot je moja odločietv, da bom ljudi opozoril na to, da jih prodajalci zavajajo in naj pazijo kaj kupujejo. Če ti ni všeč, je to samo in le tvoj problem.

Mare2 ::

Se strinjam z Lakotnik29-om, kupce je treba vnaprej opozoriti. Po toči zvoniti je prepozno.

Lakotnik29, pa imaš ti kakšno drugo rešitev, boljšo? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

DarwiN ::

Torej pri Se zgodi si plačal lastni delež "samo v primerih...", pri kasku pa ga plačaš v vseh primerih? Hud upgrade, res.

In že ob branju te brošure človeku postane slabo.. Cela stran dvoumnih in nejasnih izrazov, v katerih primerih "kritje ni podano". In potem se gredo mentalno akrobacijo, kako bi se izognili plačilu... Potrošnik pa je prepuščen njihovi milosti..

Pri vsem tem pa morajo imeti dobiček tako BB, zavarovalnica in še servis. In če je treba plačati kak delež v odstotkih, potem je popravilo verjetno takoj "500€".. :)))

Skratka, cela vrsta pasti in preprek, in nazadnje dobi povprečen potrošnik, ki uveljavlja to zavarovanje, mogoče 2x toliko kot je plačal samo zavarovanje.... Ravno toliko, da lahko reče, da se mu je izplačalo. Ostalih 90% zavarovancev pa je donatorjev.

Čisti nateg, kakorkoli obrneš.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

St235 ::

Lepo sem ti že trikrat razložil kako in kaj. Kar se pa zavajanja toče pa poglej tole svojo izjavo:

Torej, kar si plačal je bilo podaljšano jamstvo, torej isti drek kot Kasko, Se Zgodi in vse ostalo s to razliko, da ti je pač krilo zgolj in le tehnične okvare in nič drugega.


Sem prepričan, da isto zgodbico prodajaš tudi v trgovni, ko kupcu predstavljaš prednosti vaše rešitve pred podaljšanjem tovarniške garancije. Torej navadno zavajanje in nategovanje kupcev.

Spremenilo se je ime produkta, poštimal ste papirje (ker tisto prej vam je nepismena opica sestavila), ampak nateguni zadaj so pa isti.

Mare2 je izjavil:

Se strinjam z Lakotnik29-om, kupce je treba vnaprej opozoriti. Po toči zvoniti je prepozno.

Lakotnik29, pa imaš ti kakšno drugo rešitev, boljšo? :)


Ja, za kupca je v večini primerov dosti boljša rešitev da kupi izdelek pri prodajalcu ali proizvajalcu, ki nudi daljšo garancijo oziroma omogoča podaljšanje le te ob doplačilu.

Zavarovalnice so smiselne samo tam kjer dejansko prihaja do poškodb. Tukaj se mora pač vsak sam vprašat kako pogosto vrže kaj skozi okno. Pa še tukaj je treba bit izjemno previden in prebrat drobni tisk. Ker je notri 1001 kaca zakaj v danem primeru ni treba plačat. Predvsem pa se ne zanašat na izjave maloumnih prodajalcev, ki za ceno 2% višje plače lažejo kot pes teče, da le kaj prodajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mare2 ::

St235 je izjavil:

Predvsem pa se ne zanašat na izjave maloumnih prodajalcev, ki za ceno 2% višje plače lažejo kot pes teče, da le kaj prodajo.


Tole si pa dobro napisal. Logično je, da je prodajalec pristranski, saj tam prejema plačo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

In tudi višina palče je pogosto neposredno odvisna od količine prodanih izdelkov/storitev.

RejZoR ::

Policija. Kliči. Zdaj.

Te tvoje obtožbe so naravnost smešne. Tle me hočeš neki podučit o razlikah med garancijo in temi zaščitami, pa si me podučil točno nič. Nabijaš neke prazne brezvezne besede. To da zaščita ni garancija mi je jasno kot beli dan. Zato pa se imenuje "zavarovanje" oz "jamstvo" in ne "garancija". Kaj je prej pisalo in če je to napisala opica me prav en drek briga. Je nad mano dobro plačan folk, da se ubada s tem pizdarijam zato to na nobenem nivoju ni moj problem dlje od tega da stranko usmerim na pravno službo firme kjer delam. Nekaj kar je dolžnost vsakega zaposlenega neglede na to kje delaš. Od te točke naprej pa se moje dolžnosti in odgovornosti končajo. You're barking at the wrong tree.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

In zakaj, če vse to razumeš mi lažeš v obraz, da je doplačilo garancije (ki sem ga omenil v povezavi s pralnim strojem) enako vašemu jamstvu, samo da mi ne pokriva poškodb?

In stari Se zgodi si enako prodajal kot sedaj prodajaš novo verzijo. Si pa vsekakor pravilno opisal, da si pač navaden prodajalček z opranimi možgani, ki strankam podtika nek produkt. Ko pa gre kaj narobe si pač opereš roke in jih usmeriš na pravno službo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

St235 je izjavil:

In zakaj, če vse to razumeš mi lažeš v obraz, da je doplačilo garancije (ki sem g omenil v povezavi s pralnim strojem) enako vašemu jamstvu, samo da mi ne pokriva poškodb?


Lažem? Quotation needed.

Če Candy uradno ne ponuja opcije podaljševanja garancije z doplačilom (za katerega vem da ga ne) si dejansko kupil JAMSTVO, ki ti ga je ponudila zavarovalnica ali trgovina sama. Ampak ti še kar ne razumeš kot vidim...

Bosch uradno ponuja 2 leti garancije out of the box in uradno opcijo doplačila za dodatne 3 leta GARANCIJE.
Candy uradno ponuja 2 leti garancije out of the box in NE ponuja opcije doplačila za več let. Karkoli ti kdorkoli ponudi dodatno to NI garancija ampak JAMSTVO in je kot bi poenostavil in oklestil Big Bangov Kasko. Pride ceneje in krije manj ter ponavadi ne vključuje lastnega deleža.

Res ne vem kako bolj jasno naj ti še napišem.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::


Če Candy uradno ne ponuja opcije podaljševanja garancije z doplačilom (za katerega vem da ga ne) si dejansko kupil JAMSTVO, ki ti ga je ponudila zavarovalnica ali trgovina sama. Ampak ti še kar ne razumeš kot vidim...


Tole si mi gladko podtaknil. O Candy namreč govoriš samo ti. Ampak razumem, da navaden prodajalček tega ne razume. Enako kot navaden prodajalček ne more razumet, da pogoji niso enaki za vse prodajalce v vseh državah.

In ja, za razliko od opic, ki jih v povprečju zaposluje BB in njemu podobni razumem kaj sem doplačal in kaj pomeni garancija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

hojnikb ::

St235 je izjavil:

In tudi višina palče je pogosto neposredno odvisna od količine prodanih izdelkov/storitev.

ne samo to, treba je dosežit določeno normo da je sploh kej :)
Nič čudno, da potem pridejo še na forume težit 8-O
#brezpodpisa

RejZoR ::

St235 je izjavil:


Če Candy uradno ne ponuja opcije podaljševanja garancije z doplačilom (za katerega vem da ga ne) si dejansko kupil JAMSTVO, ki ti ga je ponudila zavarovalnica ali trgovina sama. Ampak ti še kar ne razumeš kot vidim...


Tole si mi gladko podtaknil. O Candy namreč govoriš samo ti. Ampak razumem, da navaden prodajalček tega ne razume. Enako kot navaden prodajalček ne more razumet, da pogoji niso enaki za vse prodajalce v vseh državah.

In ja, za razliko od opic, ki jih v povprečju zaposluje BB in njemu podobni razumem kaj sem doplačal in kaj pomeni garancija.


Ne, Candy-ja sem omenil, da imaš pred sabo dejanski primer iz dejanske prakse dela. In potem greš spet direkt pizdit in osebno napadat prodajalce, kot da so oni krivi za vse težave sveta. To je vse kar znaš delat kakor tle vidim. 3 strani nekega jokanja in učenja ostalih, pa vbistvu še zdej nisi napisal popolnoma nič uporabnega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mare2 ::

hojnikb je izjavil:


ne samo to, treba je dosežit določeno normo da je sploh kej :)
Nič čudno, da potem pridejo še na forume težit 8-O


Ja, pa potem še s Candyjem primerja. Pa misliš, da si bo s teženjem na forumu kaj povečal prodajo?

... in si s tem seveda prislužil kaj višjo plačo? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Magic1 ::

Eni imajo pa slabe dneve...
Point cele teme je, da se garancija in "kasko" bistveno razlikujeta in če je prodajalec vprašljiv, je doplačilo zavarovanja dost zgrešena investicija, če le nimaš posebnih okoliščin.
Magic

Yossarian ::

Če smem malo poseč v temo, ki sem jo sprožil; doma smo razbili že en od tablice in ekran od prenosnika in smo seveda vse morali dat popravljat na svoje stroške. Računam, da če se to zgodi tudi na tej tabljici, da mi bo kasko upravičljiv.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

dzinks63 ::

Dvignite nivo debate in brez medsebojnih žalitev v naprej.

Mare2 ::

Natačno preberi splošne pogoje. Upam, da bo vse OK. En primer si oglej Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Mare2 ::

Tule gledam, morda je pomembno - zanimivo:
Kritje pri zavarovanju za naključno škodo:
-Lom naprav zaradi padca ali udarca

Ni krito zaradi...
8. mehanskega delovanja sile na predmet zavarovanja;
9. delovanja vlage;

Če si dal 800 EUR, je lastna udeležba 95 EUR, peto leto plača zavarovalnica 40 % prvotne nakupne vrednosti naprave, torej 320 EUR minus 95 EUR = 225 EUR. Nekaj je, pomembno je tudi, kako cenilec ocenjuje, da je poškodba ravno iz "pravega" razloga. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

slotech5 ::

Pozdravljeni,

Zanima me, ali se splača dokupiti kasko 3leta za 28EUR za iPad v vrednosti 360EUR? Garancije na izdelek je samo 1 leto. Kaj vse krije, koliko npr doplačaš v primeru da je z napravo kaj narobe v tem času.

In vaše izkušnje s koriščenjem kaska.

Najlepša hvala za odgovore in mnenja.

Sam sem mnenja, da ko želiš kaj uveljavljat so sami problemi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: slotech5 ()

Mare2 ::

slotech5 je izjavil:

Pozdravljeni,

Zanima me, ali se splača


A ti bo dol padel?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se Zgodi garancija - izkušnje

Oddelek: Loža
247747 (3102) easyrider3
»

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22951606 (28299) primorc007
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510146 (8774) solatko

Big Bang Se Zgodi (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9412955 (11777) kuglvinkl

Več podobnih tem