» »

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...

1 2 3
4
5

mitja73 ::

techfreak :) je izjavil:

Nummy je izjavil:

-če kupiš novega iPad-a in ti crkne in hočeš zamenjavo ima pač apple politiko, da ti da ali novega ali refurbished, ki je (bi moral) identičen novemu. Kot že rečeno, apple bi moral samo zamenjati baterije v refurbished z novimi in jaz tu ne vidim problema, če izdelek nima zunanjih poškodb in če je res obnovljen do enakega stanja kot je nov izdelek. Posledično s takim ravnanjem tudi manjšamo količino odpadkov!

Nisem nikoli rekel da je to problematicno, ker pac poznas pogoje vnaprej. Problematicno je pri BB ki ti zagotavlja zamenjavo izdelka, dobis pa slabsega.


Zakaj je refurbished slabši ?
A tvoj ki si ga uporaljal pol leta preden je crknil ni il rabljen ?

RejZoR ::

Big Bang izdelkov NE servisira ampak jih pošilja na pooblaščene servise (ja, tud za stvari pod Se Zgodi). Torej nakoncu spet vse zapade na odločitve servisa in matičnega podjetja (v zgornjem primeru Apple). Le kdo se bo šel upirat vsemogočni megakorporaciji kot je Apple eh?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Nummy ::

techfreak :) je izjavil:

Nummy je izjavil:

-če kupiš novega iPad-a in ti crkne in hočeš zamenjavo ima pač apple politiko, da ti da ali novega ali refurbished, ki je (bi moral) identičen novemu. Kot že rečeno, apple bi moral samo zamenjati baterije v refurbished z novimi in jaz tu ne vidim problema, če izdelek nima zunanjih poškodb in če je res obnovljen do enakega stanja kot je nov izdelek. Posledično s takim ravnanjem tudi manjšamo količino odpadkov!

Nisem nikoli rekel da je to problematicno, ker pac poznas pogoje vnaprej. Problematicno je pri BB ki ti zagotavlja zamenjavo izdelka, dobis pa slabsega.

V teoriji nebi smel dobiti slabšega. In skoraj nikoli ti ne dajo novega izdelka, ampak gredo po naslednji lestvici:

-prvo dajo izdelek na servis, če se ga da popraviti, ga popravijo
-če se izdelka ne da popraviti v enem zglednem času (verjetno 45 dni), ga probajo zamenjati z drugim "refurbished" izdelkom (to prakso uporablja čedalje več podjetij, je ekonomična in ekološka poteza.
-če ni na voljo niti refurbished izdelka, dajo novega
-če novega ni na voljo, ti dajo dobropis v trenutni vrednosti izdelka, ki ga lahko potem uporabiš za nakup česa drugega.

Nisem še nikjer videl, da bi ti kar tako zamenjali pokvarjen izdelek z novim, če si ga prinesel na garancijsko popravilo. Do novega izdelka si upravičen pri stvarni napaki, pri garancijskem popravilu pa ti lahko dajo refurbished izdelek. Na tebi pa je potem da ugotoviš, če je kaj narobe s tem refurbised izdelkom in potem tudi ustrezno urgirati - ponovna zamenjava če je potrebno.

mitja73 je izjavil:

techfreak :) je izjavil:

Nummy je izjavil:

-če kupiš novega iPad-a in ti crkne in hočeš zamenjavo ima pač apple politiko, da ti da ali novega ali refurbished, ki je (bi moral) identičen novemu. Kot že rečeno, apple bi moral samo zamenjati baterije v refurbished z novimi in jaz tu ne vidim problema, če izdelek nima zunanjih poškodb in če je res obnovljen do enakega stanja kot je nov izdelek. Posledično s takim ravnanjem tudi manjšamo količino odpadkov!

Nisem nikoli rekel da je to problematicno, ker pac poznas pogoje vnaprej. Problematicno je pri BB ki ti zagotavlja zamenjavo izdelka, dobis pa slabsega.


Zakaj je refurbished slabši ?
A tvoj ki si ga uporaljal pol leta preden je crknil ni il rabljen ?

V praksi ni nič slabi, če ga dobro refurbish-ajo. Kot že napisano pri izdelkih, ki imajo baterije (telefoni, tablice,...) bi moralo podjetje tudi zamenjati vse "obrabljive" dele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

RejZoR ::

Nummy je izjavil:

techfreak :) je izjavil:

Nummy je izjavil:

-če kupiš novega iPad-a in ti crkne in hočeš zamenjavo ima pač apple politiko, da ti da ali novega ali refurbished, ki je (bi moral) identičen novemu. Kot že rečeno, apple bi moral samo zamenjati baterije v refurbished z novimi in jaz tu ne vidim problema, če izdelek nima zunanjih poškodb in če je res obnovljen do enakega stanja kot je nov izdelek. Posledično s takim ravnanjem tudi manjšamo količino odpadkov!

Nisem nikoli rekel da je to problematicno, ker pac poznas pogoje vnaprej. Problematicno je pri BB ki ti zagotavlja zamenjavo izdelka, dobis pa slabsega.

V teoriji nebi smel dobiti slabšega. In skoraj nikoli ti ne dajo novega izdelka, ampak gredo po naslednji lestvici:

-prvo dajo izdelek na servis, če se ga da popraviti, ga popravijo
-če se izdelka ne da popraviti v enem zglednem času (verjetno 45 dni), ga probajo zamenjati z drugim "refurbished" izdelkom (to prakso uporablja čedalje več podjetij, je ekonomična in ekološka poteza.
-če ni na voljo niti refurbished izdelka, dajo novega
-če novega ni na voljo, ti dajo dobropis v trenutni vrednosti izdelka, ki ga lahko potem uporabiš za nakup česa drugega.

Nisem še nikjer videl, da bi ti kar tako zamenjali pokvarjen izdelek z novim, če si ga prinesel na garancijsko popravilo. Do novega izdelka si upravičen pri stvarni napaki, pri garancijskem popravilu pa ti lahko dajo refurbished izdelek. Na tebi pa je potem da ugotoviš, če je kaj narobe s tem refurbised izdelkom in potem tudi ustrezno urgirati - ponovna zamenjava če je potrebno.

mitja73 je izjavil:

techfreak :) je izjavil:

Nummy je izjavil:

-če kupiš novega iPad-a in ti crkne in hočeš zamenjavo ima pač apple politiko, da ti da ali novega ali refurbished, ki je (bi moral) identičen novemu. Kot že rečeno, apple bi moral samo zamenjati baterije v refurbished z novimi in jaz tu ne vidim problema, če izdelek nima zunanjih poškodb in če je res obnovljen do enakega stanja kot je nov izdelek. Posledično s takim ravnanjem tudi manjšamo količino odpadkov!

Nisem nikoli rekel da je to problematicno, ker pac poznas pogoje vnaprej. Problematicno je pri BB ki ti zagotavlja zamenjavo izdelka, dobis pa slabsega.


Zakaj je refurbished slabši ?
A tvoj ki si ga uporaljal pol leta preden je crknil ni il rabljen ?

V praksi ni nič slabi, če ga dobro refurbish-ajo. Kot že napisano pri izdelkih, ki imajo baterije (telefoni, tablice,...) bi moralo podjetje tudi zamenjati vse "obrabljive" dele.


Ti jaz povem za enega globalnega proizvajalca. Philips. Imajo cel spisek stvari, ki se jih sploh ne pošilja na servis ampak se jih samo zamenja z novim oz da stranki dobropis, če ne moreš zamenjat. In ne, ne dobiš refurbished ampak ti kar v trgovini dajo iz police povsem nov originalno zapakiran izdelek. To sicer ne velja za čist vse ampak za manjše stvari pa vglavnem, ker ni ekonomično pošiljat naokol. Trgovina kasneje dobi dobropis dobavitelja in stvar se al pošlje dobavitelju, ko se nabere več stvari al pa se da na uničenje. Če gre stvar na servis in ni popravljiva spet samo pošljejo pošto oz mail z izjavo in stranka spet dobi povsem nov izdelek. Mogoče Philips nima prestižnega prizvoka kot Apple, ima pa očitno boljši odnos do svojih strank.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

lambda ::

Nummy je izjavil:

Saj so ti na koncu dali 1 leto garancije. Na to si jih opozoril in so bili dolžni popraviti, vse ostalo pa po pravilih "pogodbe", ki si jo sprejel, ko si vzel podaljšano garancijo.

Opozoril sem jih, pa ni pomagalo. Pred sebe sem, dobil list, kjer bi podpisal, da po 3 mesecih ne bom ničesar več reklamiral. Šele ko sem grozil z inšpekcijo po mailu, so ponudili 1 leto garancije, ki bi jo nudil Big Bang (torej to ni tako kot pri novem izdelku, ko lahko garancijo uveljavljam pri poljubnem pooblaščenem servisu). Ampak še vedno z nečim kršijo pogodbo - prekiniti hočejo zaščito, čeprav nisem dobil novega (ja, v pogodbi je ta izraz) izdelka, ampak tovarniško obnovljenega. In ja, glede slednjega normalno ne bi težil, ampak sem tečen, ker me je razpizdilo, da so me poskušali nategnit že s krajšo garancijo ... in ker moram sedaj še enkrat na servis.

RejZoR ::

Teoretično rečeno bi ti moral Se Zgodi vsaj v primeru Apple izdelkov ostati tud če ti izdelek zamenjajo, ker ti ga ne z novim in posledično zaščita ne more zapasti. Ker to se zgodi samo ko ti dajo povsem nov izdelek. Tle se pa definitivno strinjam.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

shinko ::

Logično da SE ZGODI propade, saj je zavarovanje vezano na konkreten izdelek. V letaku je vpisana tudi serijska številka tega izdelka. Če dobiš drugi izdelek z drugo serijsko ti zavarovanje več ne more veljati. Lahko pa dokupiš novo.

lambda ::

Če ti izdelek crkne v prvem letu in dobiš novega, ti za stari izdelek zaščita propade, za novega ti pa priznajo preostanek zaščite. Torej je vezano natanko toliko, kot oni hočejo.

garamond ::

Nummy je izjavil:

Piše samo, da si upravičen do popravila, če popravilo ni mogoče ti lahko ali dajo nov ali refurbished izdelek ali pa denar v protivrednosti trenutne vrednosti izdelka.
Ne.

Piše: "V primeru, ko izdelka ni mogoče popraviti ali strošek popravila presega razumno vrednost, prejmete nov enakovreden izdelek, ki je tehnično enak staremu, ali pa izdelek, ki je tehnično boljši kot je bil star"

Vključena je beseda "nov".

mitja73 ::

garamond je izjavil:

Nummy je izjavil:

Piše samo, da si upravičen do popravila, če popravilo ni mogoče ti lahko ali dajo nov ali refurbished izdelek ali pa denar v protivrednosti trenutne vrednosti izdelka.
Ne.

Piše: "V primeru, ko izdelka ni mogoče popraviti ali strošek popravila presega razumno vrednost, prejmete nov enakovreden izdelek, ki je tehnično enak staremu, ali pa izdelek, ki je tehnično boljši kot je bil star"

Vključena je beseda "nov".


jaz to razumem kot drug izdelek, ki ni nujno originalno tovarniško zapakiran.

lambda ::

nov enakovredni izdelek


Zapisali so nov, niso zapisali drug.

Me zanima glede na kaj računajo lastni delež, če ga sam razbiješ. Na refurbished ceno? ;)

Lastni delež se izračuna na podlagi celotnega stroška popravila oziroma v primeru popolne škode na podlagi maloprodajne cene za nov, tehnično enakovreden izdelek.


Ker npr. moj konkretni iPad je stal 689 €, refurbished pa bojda stane 406 €. Če ga je kdo razbil, lahko pove na podlagi katere cene so mu izračunali lastni delež.

D3m ::

lambda je izjavil:

nov enakovredni izdelek


Zapisali so nov, niso zapisali drug.

Me zanima glede na kaj računajo lastni delež, če ga sam razbiješ. Na refurbished ceno? ;)

Lastni delež se izračuna na podlagi celotnega stroška popravila oziroma v primeru popolne škode na podlagi maloprodajne cene za nov, tehnično enakovreden izdelek.


Ker npr. moj konkretni iPad je stal 689 €, refurbished pa bojda stane 406 €. Če ga je kdo razbil, lahko pove na podlagi katere cene so mu izračunali lastni delež.


Kaj zdaj? Je ali ni.
|HP EliteBook|R5 6650U|

lambda ::

Ga ne prodajajo AFAIK, to je iz ust referenta na oddelku za reklamacije. Takšno protivrednost ti ponudijo, če želiš namesto enakega refurbished vzeti kak drug model.

Tečnarimo že. Ampak to le zato, ker nategujejo. Te razpizdi, da te najprej dajejo v nič z norimi čakanji na rešitev reklamacije, potem pa še vso ostalo sranje ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lambda ()

D3m ::

Iz ust referenta ne pomaga. Pisno mora biti. Nategnili te niso, ker so ti dali nov produkt katerega si zavrnil.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Nummy ::

garamond je izjavil:

Nummy je izjavil:

Piše samo, da si upravičen do popravila, če popravilo ni mogoče ti lahko ali dajo nov ali refurbished izdelek ali pa denar v protivrednosti trenutne vrednosti izdelka.
Ne.

Piše: "V primeru, ko izdelka ni mogoče popraviti ali strošek popravila presega razumno vrednost, prejmete nov enakovreden izdelek, ki je tehnično enak staremu, ali pa izdelek, ki je tehnično boljši kot je bil star"

Vključena je beseda "nov".

Še bolj ključen pa je tale odstavek, ki razveljavi tvoj stavek:
Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali
pogodbene obveznosti tretjih oseb.

Torej je apple-ova garancija primarna in se gre najprej dokler je izdelek v apple-ovi garanciji po applovih pravilih igre in tam izdelka ne zamenjajo z novim, ampak ti dajo refurbished. Kapiš?

lambda ::

D3m je izjavil:

Iz ust referenta ne pomaga. Pisno mora biti. Nategnili te niso, ker so ti dali nov produkt katerega si zavrnil.

Saj ne vem, če sploh berete eni. Če ne bi zavrnil, bi mi dali samo 3 mesece garancije, to je nateg, ker prekinejo 'se zgodi' češ da so ti dali nov produkt. Ker pa sem, pa so po teženju ponudili 1 leto garancije.

D3m ::

A ni to lepo. Izpogajal si se za 1 leto garancije pa še zdaj nisi zadovoljen.
|HP EliteBook|R5 6650U|

lambda ::

Imam vso pravico do tega, če ne spoštujejo sklenjene pogodbe v celoti.

D3m ::

Govoriš o novi pogodbi ali o pogodbi katera je bila izkoriščena, ko si dal aparat na servis?
|HP EliteBook|R5 6650U|

lambda ::

Govorim o pogodbi 'se zgodi' sklenjeni na dan nakupa.

Gathish ::

Sam ste tut bukovi.

Modelu se iPad pokvar, ko je izven garancije - ergo Apple od tu naprej nima NIČ s tem primerom. Ampak ima nubes SE ZGODI garancijo od BB (ki je od bogvedi katerega podjetja - ni njegov problem).

Na listku mu piše da SE ZGODI zapade ČE dobi NOV izdelek - ne piše če dobi DRUG/NADOMESTNI oz. karkoli, ampak NOV izdelek. On ni dobil novega izdelka ampak refurbished. VSAKO normalno podjetje (BB očitno ni več?) bi SE ZGODI garancijo na ta refurbished izdelek preneslo v obsegu in preostali dolžini kot se je vezal na prejšnji izdelek. Vsa umetnost.

In po mnenju nekaterih, bi mogel bit on zadovoljen po tem, ko se je izpogajal za 1 leto garancije po tem ko je grozil s prijavo? Ne, kurac, ni mu treba bit zadovoljen - lahko je zadovoljen s sabo, da je to naredil, ni mu treba bit pa zadovoljen z BB - ker je še vedno, ne glede na to, da je dobil 1 leto BB garancije (ki je bogve kakšna) BB failal pri customer supportu s svojim odnosom.

garamond ::

Nummy je izjavil:

garamond je izjavil:

Nummy je izjavil:

Piše samo, da si upravičen do popravila, če popravilo ni mogoče ti lahko ali dajo nov ali refurbished izdelek ali pa denar v protivrednosti trenutne vrednosti izdelka.
Ne.

Piše: "V primeru, ko izdelka ni mogoče popraviti ali strošek popravila presega razumno vrednost, prejmete nov enakovreden izdelek, ki je tehnično enak staremu, ali pa izdelek, ki je tehnično boljši kot je bil star"

Vključena je beseda "nov".

Še bolj ključen pa je tale odstavek, ki razveljavi tvoj stavek:
Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali
pogodbene obveznosti tretjih oseb.

Torej je apple-ova garancija primarna in se gre najprej dokler je izdelek v apple-ovi garanciji po applovih pravilih igre in tam izdelka ne zamenjajo z novim, ampak ti dajo refurbished. Kapiš?
Hvala da si si tokrat dejansko prebral pogoje uporabe Se zgodi oziroma jih pravilno citiral.

Tukaj nastane Catch 22: če uveljavljamo Se zgodi, garancija proizvajalca ne velja več (drugače bi morali uveljavljati garancijo proizvajalca). Če ne uveljavljamo Se zgodi, pa že tako ali tako gremo po zakonsko določeni garanciji.

D3m ::

lambda je izjavil:

Govorim o pogodbi 'se zgodi' sklenjeni na dan nakupa.


Ta pogodba je nična. Ker je bila uveljavljena za izdelek katerega si dal na servis.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Magic1 ::

D3m je izjavil:

lambda je izjavil:

Govorim o pogodbi 'se zgodi' sklenjeni na dan nakupa.


Ta pogodba je nična. Ker je bila uveljavljena za izdelek katerega si dal na servis.

Torej ga ne smeš dat na servis ali kaj? Ti si plačal ekstra Big Bangu, da boš imel delujoč artikel 3/5 let. Kako bo on to uredil te nima kaj zanimat...
Magic

D3m ::

Saj so mu dali nov delujoč artikel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Magic1 ::

In kaj ko bodo jajca spet crknila?
Magic

xardas ::

Zdravo,

2 leti nazaj (10.2012) sem kupil prenosnik, zraven pa sem dokupil še zaščito "se zgodi" za 3 leta. Aluminijasto ohišje prenosnika je začelo razpadat, poleg tega povzroča en ventilator obupen hrup (kot da bi nekam prijemal). Osnovna garancija, ki je veljala eno leto, je že potekla.

Petnajsti člen splošnih pravil zaščite se glasi: "Škoda zaradi običajne obrabe in izrabe izdelka ter postopnega slabšanja kakovosti delovanja izdelkov ni zajeta v zaščito."

Skrbi me, da zaradi gornjega člena, zaščite ne bom mogel uveljavljati.

Kaj menite?

galu ::

Pa reči, da ti je na tla padel. >:D

P.S. Si ziher, da maš garancijo samo 1 leto? Ponavadi je vsaj 2 leti za novo elektroniko.
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

D3m ::

Magic1 je izjavil:

In kaj ko bodo jajca spet crknila?


Popravilo ali pa "se zgodi". Pa ne bo težav.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Nummy ::

garamond je izjavil:

Nummy je izjavil:

garamond je izjavil:

Nummy je izjavil:

Piše samo, da si upravičen do popravila, če popravilo ni mogoče ti lahko ali dajo nov ali refurbished izdelek ali pa denar v protivrednosti trenutne vrednosti izdelka.
Ne.

Piše: "V primeru, ko izdelka ni mogoče popraviti ali strošek popravila presega razumno vrednost, prejmete nov enakovreden izdelek, ki je tehnično enak staremu, ali pa izdelek, ki je tehnično boljši kot je bil star"

Vključena je beseda "nov".

Še bolj ključen pa je tale odstavek, ki razveljavi tvoj stavek:
Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali
pogodbene obveznosti tretjih oseb.

Torej je apple-ova garancija primarna in se gre najprej dokler je izdelek v apple-ovi garanciji po applovih pravilih igre in tam izdelka ne zamenjajo z novim, ampak ti dajo refurbished. Kapiš?
Hvala da si si tokrat dejansko prebral pogoje uporabe Se zgodi oziroma jih pravilno citiral.

Tukaj nastane Catch 22: če uveljavljamo Se zgodi, garancija proizvajalca ne velja več (drugače bi morali uveljavljati garancijo proizvajalca). Če ne uveljavljamo Se zgodi, pa že tako ali tako gremo po zakonsko določeni garanciji.


Bo treba še malo bralno razumevanje trenirati...
On je nesel ipad na servis v BB, kjer je hotel uveljavljati garancijo "se zgodi". Ampak mu niso uveljavljali te garancije, ampak garancijo proizvajalca, kar se je zgodilo avtomatsko. Namreč ipad je bil še vedno v apple garanciji in so mu ga zamenjali za refurbished po apple pravilih. Ko je dobil drug izdelek, garancija "se zgodi" propade, ker paš velja samo za določen izdelek z določeno serijsko in ne more več veljat za nov izdelek oz. refurbished izdelek.
Edino kar je bilo narobe v celem postopku je bilo to, da so mu hoteli dati samo 3 mesece garancije, v bistvu pa bi mu morali original garancijo pustiti pri miru (torej eno leto minus čas, katerega je uporabljal prvotni izdelek preden ga je nesel na servis). Tako je to. NIKJER ti ne podaljšajo garancije na prvotno dolžino, če prineseš izdelek v garancijskem roku na popravilo in ti ga zamenjajo, ampak ti garancijski rok velja prvi od dneva nakupa do izteka.

Greg91 ::

@Nummy daj razloži, kako je mogoče avtomatsko uveljavljanje proizvajalčeve garancije, če je že potekla?

Meni so sporni samo tisti trije meseci garancije. Po njihovih pravilih bi naj bilo:
- nov artikel ter eno leto proizvajalčeve garancije in "se zgodi" propade
- popravljen artikel ter "se zgodi" velja naprej do roka katerega je zakupljena garancija

Kar so pa dali njemu pa ni ne prva opcija, ne druga.

Nummy je izjavil:

NIKJER ti ne podaljšajo garancije na prvotno dolžino, če prineseš izdelek v garancijskem roku na popravilo in ti ga zamenjajo, ampak ti garancijski rok velja prvi od dneva nakupa do izteka.


Hah, potem sem pa jaz res nekaj posebnega

Nummy ::

Greg91 je izjavil:

@Nummy daj razloži, kako je mogoče avtomatsko uveljavljanje proizvajalčeve garancije, če je že potekla?

Meni so sporni samo tisti trije meseci garancije. Po njihovih pravilih bi naj bilo:
- nov artikel ter eno leto proizvajalčeve garancije in "se zgodi" propade
- popravljen artikel ter "se zgodi" velja naprej do roka katerega je zakupljena garancija

Kar so pa dali njemu pa ni ne prva opcija, ne druga.

Nummy je izjavil:

NIKJER ti ne podaljšajo garancije na prvotno dolžino, če prineseš izdelek v garancijskem roku na popravilo in ti ga zamenjajo, ampak ti garancijski rok velja prvi od dneva nakupa do izteka.


Hah, potem sem pa jaz res nekaj posebnega


No če je pa ipad starejši kot eno leto pa itak lahko sploh vesel, da je dobil drugega oz. 3 mesece nadomestne garancije. V tem primeru mu nebi smela pripadati nobena garancija, saj je proizvajalčeva že potekla, "se zgodi" pa propade takoj ko izdelek zamenjajo.
V kar se lahko vtaknemo je samo tista besedica "nov" na letaku, ampak pri refurbished izdelkih gre praktično za nove izdelke, saj so s strani proizvajalca obnovljeni na stanje novega.

galu ::

Nummy je izjavil:

NIKJER ti ne podaljšajo garancije na prvotno dolžino, če prineseš izdelek v garancijskem roku na popravilo in ti ga zamenjajo, ampak ti garancijski rok velja prvi od dneva nakupa do izteka.


Samo toliko, da ti ne bo slučajno kdo verjel: https://zakonodaja.com/zakon/oz/483-cle... . Če artikel zamenjajo, teče obvezna garancija od začetka.

Za dodatna zavarovanja to seveda ne velja, oz. velja tisto, kar piše v pogojih.

So pa potekale razne štorije med ZP in Applom in njihovi 1 letni garanciji... Ne vem pa kako se je vse skupaj razpletlo. Na strani majo zapisano tole: https://www.apple.com/si/legal/statutor... . Maš torej 2 leti garancije pri prodajalcu, kaj vse zajema ta prodajalčeva garancija, pa ne omenjajo. Lawl.
Tako to gre.

Magic1 ::

@Nummy:
Pa o kakšnem propadanju ti govoriš??? Če gre za stvarno napako in dobiš povrnjeno kupnino za aparat, si upravičen tudi do dela zavarovalne vsote. Pravtako če ti napravo zamenjajo, si upravičen do vaučerja, katerega laho izkoritiš pri zavarovanju novo pridobljene naprave...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

garamond ::

Nummy je izjavil:

Bo treba še malo bralno razumevanje trenirati...
On je nesel ipad na servis v BB, kjer je hotel uveljavljati garancijo "se zgodi". Ampak mu niso uveljavljali te garancije, ampak garancijo proizvajalca, kar se je zgodilo avtomatsko. Namreč ipad je bil še vedno v apple garanciji in so mu ga zamenjali za refurbished po apple pravilih. Ko je dobil drug izdelek, garancija "se zgodi" propade, ker paš velja samo za določen izdelek z določeno serijsko in ne more več veljat za nov izdelek oz. refurbished izdelek.
[...]
Po mojem bralnem razumevanju tole ni res.
- iPad ima garancijo 1 leto
- njegov iPad je bil star leto in pol, ko se je pokvaril
Torej niso uveljavljali garancije proizvajalca (je niso mogli) ampak so morali Se zgodi s posebnimi zapleti.

lambda ::

Indeed. Leto in pol, Apple garancije ni bilo več. Uveljavljal se je 'se zgodi'. Sicer pa ... bo dovolj, se mi ne da več, ker se že ciklamo, nekateri očitno sploh ne berejo napisanega. O BB naj si pa vsak misli, kar hoče, kar se mene tiče jih lahko tudi kujete v nebo. Zame so nateguni.

D3m ::

O beremo beremo. Samo se nočeš strinjati s prebranim.
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

lambda je izjavil:

Indeed. Leto in pol, Apple garancije ni bilo več. Uveljavljal se je 'se zgodi'. Sicer pa ... bo dovolj, se mi ne da več, ker se že ciklamo, nekateri očitno sploh ne berejo napisanega. O BB naj si pa vsak misli, kar hoče, kar se mene tiče jih lahko tudi kujete v nebo. Zame so nateguni.


Še vedno pa napravo servisira uradni Apple servis in NE Big Bang niti Itonia. Pol pa si ti misli kar si hočeš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

menjalnik ::

Ali je Bigbang kasko, enako kot "se zgodi"

RejZoR ::

Ne. Se Zgodi se že dolgo ne trži več. Se Zgodi je tržila zavarovalnica Itonia, Big Bangov "Kasko" in Merkurjevo "Popolno zaščito" pa trži Allianz. Tko da so to povsem različne zaščite s povsem drugačnimi pogoji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

menjalnik ::

Hvala

sleby ::

A ima kdo izkusnje z vrnjenim produktom, ki naj bi bil popravljen, pa ubistvu ni?
Na servisu sem imel fotoaparat, ki mi je obcasno delal temne slike. Po popravilu so mi aparat vrnili brez baterije, in ko jo po enem tednu dogovarjanja koncno dobim nazaj ugotovim, da aparat se vedno dela temne slike. Menjanega dela nisem dobil, papirja nobenega, poleg tega, da so mi vrnili baterijo, ki ni moja (cela prezvecena in obtolcena, ceprav je nisem niti enkrat vzel iz aparata).
Jutri bom najprej klical bigbang, ampak ce ima kdo podobno izkusnjo naj napise, da se malo pripravim..

korošc ::

Jaz sem kupil LG LCD 107cm par let nazaj in vzel zraven še tale Se Zgodi ... zadnjič brskam po papirjih in vidim da je še veljaven do novembra naslednje leto.
Kaj zdaj naredit - prodati TV s Se zgodi garancijo ali ga razbiti ter potem prodati novega? Tv je brez mrtvih pikslov in zelo malo rabljen (seveda je star)

LP

DarwiN ::

Za tole boš težko dobil bistveno več kot 100€.. Vrži ga na tla oziroma uniči s kakšno drugo bullet proof metodo :D Istega novega najbrž ne boš dobil, ker jih nimajo.. Vprašanje pa koliko boš doplačal, in seveda, če ne bodo začeli jecljati..
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Okapi ::

Najbolje, da prej vprašaš. Rečeš, da so se otroci z žogo igrali v stanovanju in razbili televizor, in kaj sedaj dobiš in koliko moraš plačati. Potem si pa preračunaš, kaj ti je storiti.

O.

korošc ::

Ok da napišem tabelo koliko bi moral plačati.

Vrednost stroškov popravila ali maloprodajna vrednost enakovrednega novega izdelka za stacionarne naprave:

od 0 - 30€ kupec plača vrednost računa
od 30,01€ - 120€ kupec plača 30€
od 120,01€ dalje kupec plača 25% vrednost računa

TV je bil kupljen leta 2010 tako da verjetno rezervnih delov ni več na voljo.
Zdaj če mi po ''pomoti'' pade na tla ali pa '' z nosilca na steni'' potem plačam 25%
Ampak glede na to (ugibam) da delov ni več na voljo sem upravičen do novega (glede na to da vrednost popravila presega znesek vrednosti izdelka).
Ampak potem sem upravičen do izdelka ki je tehnično enakovreden mojemu izdelku

Vsaj tako si jaz mislim če sem prav zastopil :)

DarwiN ::

A je to bil osnovni model? Potem recimo da ti ponudijo osnovni 2014 model enake oz. podobne velikosti.. Mogoče kaj takšnega, pri čemer doplačaš 25%, torej 90€.. Vprašanje, če se sploh splača.. :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

korošc ::

Ta ''osnovni'' model je stal takrat 650€ ... da vem da nismo več leta 2010

Še zdaj ne vem kaj se bolj splača ker TV je pa res kot nov - če odštejemo barvno na dalinjcu ki se je prebarvala malo.

Smurf ::

Lahko, da se motim, ampak mislim, da upostevajo amortizacijo (pri BigBangu pri TVjih je to se mi zdi 20% na leto). Se pravi, pri 650€ vreden TV je po 4 letih "vreden" 130€. Od tega se ti odsteje 25%, se pravi dobis 97,5€. Kolikor vem jim ni treba ponuditi enakovreden izdelek, ampak je dovolj ze kupon, ki ga lahko vnovcis v Big Bangu.

edit: Moj Mikro ima clanek prav o tem: klik

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

korošc ::

Čak če sem prav razumel hočeš povedati da če zdaj razbijem TV bom dobil TV v vrednosti 97€?
Oz nekaj v tej vrednosti ....
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se Zgodi garancija - izkušnje

Oddelek: Loža
247766 (3121) easyrider3
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510193 (8821) solatko
»

Smiselnost podaljšanja garancije oz. zaščite (npr. BB "se zgodi", "Zaščita mimoskrbi"

Oddelek: Loža
244131 (3321) bluefish
»

Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6610969 (9153) medenko
»

Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9921700 (18398) RejZoR

Več podobnih tem