Forum » Loža » Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...
Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...
svenica ::
Prijateljica je na popravilo nesla laptop,
ki ga je polila s čajem - v okviru bigbangove garancije 'se zgodi'.
Zdaj je preteklo že več kot 45 dni, vmes jih je klicala trikrat,
ker jo je zanimalo kakšna je situacija in so rekli, da bodo 'koj nazaj poklicali'... Niso.
Velja za tale 'se zgodi' enako kot pri drugih garancijah - da torej lahko
zahtevaš nazaj kupnino oz. nov izdelek po 45. dneh?
Hvala!
ki ga je polila s čajem - v okviru bigbangove garancije 'se zgodi'.
Zdaj je preteklo že več kot 45 dni, vmes jih je klicala trikrat,
ker jo je zanimalo kakšna je situacija in so rekli, da bodo 'koj nazaj poklicali'... Niso.
Velja za tale 'se zgodi' enako kot pri drugih garancijah - da torej lahko
zahtevaš nazaj kupnino oz. nov izdelek po 45. dneh?
Hvala!
- premaknil iz Pomoč in nasveti: gkovac ()
P1P1 ::
Mislm da. Saj BB vse skup pošlje na servis kjer se potem zadeva poprav oz. se da novo. Tako da bi mogel tut za njih veljat 45 dni. Po mojih izkušnjah najbolj užge če greš tja osebno.
Q6600 3.2Ghz, Rampage Formula, X-FI Titanium Fatal1ty,
9800GTX+, Velociraptor 300Gb, Teamgroup Extreme dark
9800GTX+, Velociraptor 300Gb, Teamgroup Extreme dark
Ziga Dolhar ::
Potrebno bo vedet, da gre tu za "pogodbeno (prostovoljno) garancijo" in ne zakonsko garancijo. Na netu nisem uspel najti podrobnih "pogojev", le en PDF, v katerem pa ob hitrem pregledu nisem uspel razvozlat, da bi se sploh ukvarjal s postopkom po uveljavljanju garancije in zadevnimi roki.
Če sem zgrešil - super. :). Bo potrebno sledit tem pravilom, ki določajo obveznosti dajalca pogodbene garancije in pravice kupca.
Če nisem zgrešil in tega res ne ureja - se postavi vprašanje, ali se subsidiarno uporabijo pravila OZ-a oz. ZVPot-a. Na to pa ne znam suvereno odgovorit.
Če sem zgrešil - super. :). Bo potrebno sledit tem pravilom, ki določajo obveznosti dajalca pogodbene garancije in pravice kupca.
Če nisem zgrešil in tega res ne ureja - se postavi vprašanje, ali se subsidiarno uporabijo pravila OZ-a oz. ZVPot-a. Na to pa ne znam suvereno odgovorit.
https://dolhar.si/
Klemenn ::
a je kdo dubu že ugodno rešeno garancijo za se zgodi?
primer : kupiš laptop za 1000€ in 3-letno garancijo. po dveh letih in 11 mesecih ti "pade iz n-tega štuka iz balkona". neseš ga na "popravilo" v BB kjer pogruntajo da nimajo kaj popravljat. takega laptopa ni. torej ti za 300€ dobiš nov laptop v vrednosti 1000€ s tem da si prejšnjega uproabljal 3 leta za 700€
hmm?
primer : kupiš laptop za 1000€ in 3-letno garancijo. po dveh letih in 11 mesecih ti "pade iz n-tega štuka iz balkona". neseš ga na "popravilo" v BB kjer pogruntajo da nimajo kaj popravljat. takega laptopa ni. torej ti za 300€ dobiš nov laptop v vrednosti 1000€ s tem da si prejšnjega uproabljal 3 leta za 700€
hmm?
svenica ::
No, sva bila tam in so rekli, da imajo
serviserji za 'se zgodi' garancijo neomejeno časa.
Kar pa se mi vseeno zdi malček špasno - teoretično
imajo lahko potemtakem tvoj izdelek na servisu leta!
:S
serviserji za 'se zgodi' garancijo neomejeno časa.
Kar pa se mi vseeno zdi malček špasno - teoretično
imajo lahko potemtakem tvoj izdelek na servisu leta!
:S
JohanP ::
Brat je ob nakupu TV-ja doplačal se zgodi garancijo.
cca pol leta kasneje je v naselje usekala strela in skurila TV (in vsem sosedom v okolici). Uveljavljal je to "se zgodi" garancijo in zadeva so mu popravili v cca 14dneh. Na začetku so mu dejali, da bo v primeru, da popravilo ni mogoče dobil nov TV.
Doplačila ni imel, TV je bil popravljen.
Zadeva očitno funkcionira.
cca pol leta kasneje je v naselje usekala strela in skurila TV (in vsem sosedom v okolici). Uveljavljal je to "se zgodi" garancijo in zadeva so mu popravili v cca 14dneh. Na začetku so mu dejali, da bo v primeru, da popravilo ni mogoče dobil nov TV.
Doplačila ni imel, TV je bil popravljen.
Zadeva očitno funkcionira.
AngelOfDeath ::
To ni nobena garancija, ampak zavarovanje "se zgodi"
Ne mešajte hrušk in jabolk.
Ne mešajte hrušk in jabolk.
edit: Slovnica
JohanP ::
AngelOfDeath ::
To ni nobena garancija, ampak zavarovanje "se zgodi"
Ne mešajte hrušk in jabolk.
Fino je imeti enega pepeta v temi:
Big Bang tej SE ZGODI dodatni zaščiti pravi podaljšana garancija do treh let ali do šestih let.
Za garancijo veljajo pravila, ki so napisana v zakonu. Torej max 45dni. Za zavarovanje to ne velja. In ko sem nazadnje ugotavljal je to bilo zavarovanje "se zgodi" in ne podaljšana garancija.
Glede na reklamiranje bi jih jaz napadel z 45 dnevi :P
edit: Slovnica
Šimpanz ::
Tudi jaz mislim da podaljšana garancija ni isto kot zakonska garancija, oziroma je to nadgradnja garancije, ki krije tudi mehanske poškodbe.
Vseeno pa je 45 dni močno predolgo. Zahtevaj od BB odgovor kdaj pričakujejo da bo popravilo končano.
Vseeno pa je 45 dni močno predolgo. Zahtevaj od BB odgovor kdaj pričakujejo da bo popravilo končano.
RuskiSnajper ::
ves kaj najbol uzge
ce sploh ne kupis pri BB in the first place
ker je za en k, dobesedno.
neke studenteke lenuhaste dajo tja delat , ko nima pojma kaj pa kako zmer ka tja pridem, sej ne grem vec:(
Enostavno toti BB nikol nic nima , nic , nic , pa toti PS3 njihov si naj potisnejo nekam ...
ce sploh ne kupis pri BB in the first place
ker je za en k, dobesedno.
neke studenteke lenuhaste dajo tja delat , ko nima pojma kaj pa kako zmer ka tja pridem, sej ne grem vec:(
Enostavno toti BB nikol nic nima , nic , nic , pa toti PS3 njihov si naj potisnejo nekam ...
WamPIRe- ::
Js podaljšano garancijo razumem enako kot navadno, le da je daljša ;)
OT: Sm v BB kupil sprednji sistem za avto v vrednosti takratnih 60k SIT in po nekje 2eh mesecih sem skuril kretnice in visokotonce. Po 45 dneh so mi lepo dali nov sistem (boljša serija) v vrednosti 65k SIT. Tako da js osebno nisem imel nikakršnih preoblemov z BB.
OT: Sm v BB kupil sprednji sistem za avto v vrednosti takratnih 60k SIT in po nekje 2eh mesecih sem skuril kretnice in visokotonce. Po 45 dneh so mi lepo dali nov sistem (boljša serija) v vrednosti 65k SIT. Tako da js osebno nisem imel nikakršnih preoblemov z BB.
WamPIRe- ::
Nevem kako imate živce sploh 45 dni putiti izdelek na servisu in to mirno gledati.
In kaj boš naredil, vsak dan tja hodil? yeah right...
Boš okvaren izdelek vzel nazaj pa na svoje stroške zrihtal? Ali pa , kot recimo pri tejle "SE ZGODI" ko udari strela, ti pade stvar po tleh, se polije ali jaz ko sem sam skuril kretnice? Hja počakaš tist mesec pa pol pa dobiš novo oz. denar nazaj ;)
Zheegec ::
Dosedaj mislim da še ni bilo zavrnjene reklamacije "Se zgodi". Najbolje seveda pridete čez, če je zadeva čisto očitno nepopravljiva že na prvi pogled
Problem pri primeru v zgornjem postu je takšen: Zadeva gre na pooblaščeni servis od znamke prenosnika, kjer so rekli, da se popravilo izplača (da je vsaj nekaj 10% cenejše od menjave za novega enakega) in so naročili (najbrž) novo matično. Sedaj pa pooblaščeni servis čaka na matično, BB servis pa na njih. BB servis samo čaka na prenosnik, izpolni par papirjev, in to je v glavnem opis njihovega dela
Je pa 45-dni vsekakor zelo veliko. Treba bo tja in malo težit na BB servis, da oni potem zatežijo pooblaščenem servisu naj pohiti. Drugače pa se lahko proba tudi doseči "neekonomičnost popravila", da se zamenja za novega.
Jah nekako tako ja. Čez 2leti in 11mesecev moraš potem dobiti prenosnik (razen, če se splača popravilo), ki je enak ali boljši od starega. Če je stari crknil sam ali zaradi strele plačaš 0%, če zaradi tvoje nerodnosti pa plačaš 33% novega. Torej če je novi prenosnik 900€ plačaš 300€. Če želiš drug prenosnik (ne tega za 900€) za 1100€ doplačaš še razliko 200€.
Problem pri primeru v zgornjem postu je takšen: Zadeva gre na pooblaščeni servis od znamke prenosnika, kjer so rekli, da se popravilo izplača (da je vsaj nekaj 10% cenejše od menjave za novega enakega) in so naročili (najbrž) novo matično. Sedaj pa pooblaščeni servis čaka na matično, BB servis pa na njih. BB servis samo čaka na prenosnik, izpolni par papirjev, in to je v glavnem opis njihovega dela
Je pa 45-dni vsekakor zelo veliko. Treba bo tja in malo težit na BB servis, da oni potem zatežijo pooblaščenem servisu naj pohiti. Drugače pa se lahko proba tudi doseči "neekonomičnost popravila", da se zamenja za novega.
a je kdo dubu že ugodno rešeno garancijo za se zgodi?
primer : kupiš laptop za 1000€ in 3-letno garancijo. po dveh letih in 11 mesecih ti "pade iz n-tega štuka iz balkona". neseš ga na "popravilo" v BB kjer pogruntajo da nimajo kaj popravljat. takega laptopa ni. torej ti za 300€ dobiš nov laptop v vrednosti 1000€ s tem da si prejšnjega uproabljal 3 leta za 700€
hmm?
Jah nekako tako ja. Čez 2leti in 11mesecev moraš potem dobiti prenosnik (razen, če se splača popravilo), ki je enak ali boljši od starega. Če je stari crknil sam ali zaradi strele plačaš 0%, če zaradi tvoje nerodnosti pa plačaš 33% novega. Torej če je novi prenosnik 900€ plačaš 300€. Če želiš drug prenosnik (ne tega za 900€) za 1100€ doplačaš še razliko 200€.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ABX ::
a je kdo dubu že ugodno rešeno garancijo za se zgodi?
primer : kupiš laptop za 1000€ in 3-letno garancijo. po dveh letih in 11 mesecih ti "pade iz n-tega štuka iz balkona". neseš ga na "popravilo" v BB kjer pogruntajo da nimajo kaj popravljat. takega laptopa ni. torej ti za 300€ dobiš nov laptop v vrednosti 1000€ s tem da si prejšnjega uproabljal 3 leta za 700€
hmm?
Komercialisti so čudna bitja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Bellzmet ::
Se pravi, če npr. poliješ prenosnik s čajem ali pač nekaj crkne. Poškodbe niso vidne in zadeva gre na servis na preverjanje za +45dni. Čakaš.
Potem je po drugi strani bolje, da prenosnik (potem, ko si ga polil s čajem), ene 2x dobro udariš z opeko, da izpade vsaj 5 tipk in poči ekran, v trgovini pa rečeš, da ti je padel iz balkona in potem prodajalec takoj vidi, da je popravilno nesmiselno in dobiš takoj novega novejšega.
?
lp
Potem je po drugi strani bolje, da prenosnik (potem, ko si ga polil s čajem), ene 2x dobro udariš z opeko, da izpade vsaj 5 tipk in poči ekran, v trgovini pa rečeš, da ti je padel iz balkona in potem prodajalec takoj vidi, da je popravilno nesmiselno in dobiš takoj novega novejšega.
?
lp
OZZY ::
To ni nobena garancija, ampak zavarovanje "se zgodi"
Ne mešajte hrušk in jabolk.
Fino je imeti enega pepeta v temi:
Big Bang tej SE ZGODI dodatni zaščiti pravi podaljšana garancija do treh let ali do šestih let.
Tam piše nudi podaljšano garancijo- zame je to standardana garancija podaljšana na 3-6 let..kar pomeni,da velja zakonski rok za napake na materialu in dodatno pište tudi ZAŠČITO za nepredvidene dogodke kot je blo npr. politje časa za kar pa po mojem ne spada v standardno garancijo.
Se mi pa zdi, da je to zelo odvisno od samega servisa. Če imajo vse stvari na zalogi za porapvilo, kok majo dela itd...
Go with the flow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OZZY ()
BluPhenix ::
zame je to standardana garancija podaljšana na 3-6 let..kar pomeni,da velja zakonski rok za napake na materialu
Sami pravniki tukaj. Še dobro, da cel svet ne funkcionira po teorijah "Zame", "Po moje" in "Jaz si tako razlagam". KEr potem bi človeštvo resno imelo probleme.
Sej je Alien razložil in glede na to, da ima z BB nekaj veze verjetno ve, kako to gre.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
svenica ::
Problem pri primeru v zgornjem postu je takšen: Zadeva gre na pooblaščeni servis od znamke prenosnika, kjer so rekli, da se popravilo izplača (da je vsaj nekaj 10% cenejše od menjave za novega enakega) in so naročili (najbrž) novo matično. Sedaj pa pooblaščeni servis čaka na matično, BB servis pa na njih. BB servis samo čaka na prenosnik, izpolni par papirjev, in to je v glavnem opis njihovega dela
Stvar je točno taka.
Tam so potrdili, da 45 dnevni rok za 'se zgodi' ne velja.
And now we play the waiting game.
WamPIRe- ::
Koneckoncev je glavno, da mi stvar, ki se okvari po moji krivdi, popravijo oz. zamenjajo.
ABX ::
Ti samo reči da jih boš prijavil na inšpekcijo in zavod za zavarovanje kupca.
Tudi če nimaš prav ti bojo vse uredili, ker nobenemu se ne da zgubljat čas z temi kontrolami.
Tudi če nimaš prav ti bojo vse uredili, ker nobenemu se ne da zgubljat čas z temi kontrolami.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
AngelOfDeath ::
Problem pri primeru v zgornjem postu je takšen: Zadeva gre na pooblaščeni servis od znamke prenosnika, kjer so rekli, da se popravilo izplača (da je vsaj nekaj 10% cenejše od menjave za novega enakega) in so naročili (najbrž) novo matično. Sedaj pa pooblaščeni servis čaka na matično, BB servis pa na njih. BB servis samo čaka na prenosnik, izpolni par papirjev, in to je v glavnem opis njihovega dela
Stvar je točno taka.
Tam so potrdili, da 45 dnevni rok za 'se zgodi' ne velja.
And now we play the waiting game.
Za zavarovanje "se zgodi" rok ne velja.
Če pa pišejo da je to podaljšana garancija pa rok velja.
edit: Slovnica
Okapi ::
Za zavarovanje "se zgodi" rok ne velja
Kar pomeni, da lahko popravljajo 10 let? Nek rok že mora veljati, drugače lahko zadevo dajo v skladišče in čao.
O.
PaX_MaN ::
Sami pravniki tukaj. Še dobro, da cel svet ne funkcionira po teorijah "Zame", "Po moje" in "Jaz si tako razlagam". KEr potem bi človeštvo resno imelo probleme.
Z drugimi besedami, zavajajo kupce.
BlackHole ::
Brat je ob nakupu TV-ja doplačal se zgodi garancijo.
cca pol leta kasneje je v naselje usekala strela in skurila TV (in vsem sosedom v okolici). Uveljavljal je to "se zgodi" garancijo in zadeva so mu popravili v cca 14dneh. Na začetku so mu dejali, da bo v primeru, da popravilo ni mogoče dobil nov TV.
Doplačila ni imel, TV je bil popravljen.
Zadeva očitno funkcionira.
Zakaj je sploh uveljavaljal "se zgodi", saj po pol leta velja še zakonska garanacija? On jo je mogoče uveljavil, ampak jo je brezveze (vrgel stran). Isto velja še za enega spodaj, ki so mu po dveh mesecih crknile kretnice al kaj že. Halo?
LP Marko
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BlackHole ()
bajsibajsi ::
@BlackHole Delno imas prav, vendar moras v konkretnem primeru vedeti, kaj krije garancija proizvajalca. Obicajno v to garancijo niso vstete poskodbe zaradi malomarnosti ali udara strele. Ce imas obcutek, da bi lahko BB na kakrsnkoli nacin sral s popravilom ali povracilom prenosnika, je resitev na dlani:
Janez: "gospod prodajalec, prinesel sem vam prenosnik na katerega bi zelel uveljavljati Se zgodi"
Prodajalec: "pokazite prosim"
Janez na pult polozi vrecko, s katere se slisi kot bi bilo notri ogromno lego kock.
Prodajalec se popraska po glavi, saj mu ni nic jasno, nakar Janez pove "veste sem delal namrec na gradbiscu, preprican sem bil, da sem ga varno polozil na deske, ko sem se vsedel na buldozer, je nekaj pocilo" "kasneje sem videl, da je padel moj prenosnik se razbil, nakar sem ga ocitno ponesreci se povozil z valerjem"
Prodajalec" ammm.. ja...hmm...ja..." praskajoc se se vedno po glavi.
Janez " saj se bo dalo to se popraviti a ne?"
...
Janez: "gospod prodajalec, prinesel sem vam prenosnik na katerega bi zelel uveljavljati Se zgodi"
Prodajalec: "pokazite prosim"
Janez na pult polozi vrecko, s katere se slisi kot bi bilo notri ogromno lego kock.
Prodajalec se popraska po glavi, saj mu ni nic jasno, nakar Janez pove "veste sem delal namrec na gradbiscu, preprican sem bil, da sem ga varno polozil na deske, ko sem se vsedel na buldozer, je nekaj pocilo" "kasneje sem videl, da je padel moj prenosnik se razbil, nakar sem ga ocitno ponesreci se povozil z valerjem"
Prodajalec" ammm.. ja...hmm...ja..." praskajoc se se vedno po glavi.
Janez " saj se bo dalo to se popraviti a ne?"
...
BlackHole ::
Ja to z strelo je res. Mislim, da res ne bi popravili brezplačno pod navadno garancijo. Ali pač, odivsno od prodajlaca verjetno.
LP Marko
JohanP ::
Udar strele in nihanja napetosti v omrežju se, kot je meni znano, štejeta za višjo silo. Običajna garancija ju ne pokriva.
pulstar ::
Še moja izkušnja: 25.11. 2009 sem v popravilo Merkurju oddal nekaj več kot dve leti star prenosnik, zavarovan s podajšano garancijo "Se zgodi". Oddal sem ga v Merkurjevi trgovini, nato pa se je začelo čakanje. Po 45 dneh sem poklical v trgovino, kjer so mi zatrdili, da je računalnik na servisu, da pa imajo z njimi stalne težave z zamudami. Pobrskal sem po strani servisa(Alterna) ter pod rubriko "servis" vnesel številko "naloga", ki sem ga prejel ob oddaji aparata. Tam piše "predviden datum dokončanja: 24.1. 2010", status pa še vedno "v popravilu". Sem že kar resno besen, saj se v dveh! mesecih zadeva ni premaknila nikamor. Odločil sem se, da starega prenosnika sploh ne mislim več sprejeti in bom zahteval vračilo kupnine, ali pa novo zadevo. Kakšne možnosti imam?
Zheegec ::
Pri se zgodi bolj majhne... Jah, Alterna servis je pa katastrofa, samo dobavljajo kar precej stvari in potem se jih čaaakaaa... Če je Acer se kaj veliko ne da narediti, če je pa Lenovo pa drugič reci naj ga raje pošljejo na IBM servis v Trzin.
edit: jeje997 - gre za 45 DNI, delovnih ali prazničnih, nima veze. Samo tisto je za navadno garancijo, prenosnik pa je že izven navadne garancije.
edit: jeje997 - gre za 45 DNI, delovnih ali prazničnih, nima veze. Samo tisto je za navadno garancijo, prenosnik pa je že izven navadne garancije.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
amigo_no1 ::
Če malo računaš za nazaj:
nov09 (od 25.11 dalje)- > 4 del. dnevi
dec09 23, prazniki 24,25 ter recimo še 31-ti -> se pravi 20 del. dni
jan10 (do 25.1 2010) ; 17 dni, praznik 1.1 , -> se pravi 16 del. dni
4 + 20 + 16 = 40 del. dni
Bi bilo treba natančno pogledati pogoje te podajšano garancije "Se zgodi"; nekako ne verjamem da bi šel prodajalec in s tem servis na slabše pogoje zase, se pravi da če gre za navadne dni (7 od 7 dni v tednu), mora biti izdelek popravljen prej kot v "navadni, zakonski garanciji", kjer štejejo delovni dnevi (brez praznikov) , (max. 5 od 7 dni v tednu).
nov09 (od 25.11 dalje)- > 4 del. dnevi
dec09 23, prazniki 24,25 ter recimo še 31-ti -> se pravi 20 del. dni
jan10 (do 25.1 2010) ; 17 dni, praznik 1.1 , -> se pravi 16 del. dni
4 + 20 + 16 = 40 del. dni
Bi bilo treba natančno pogledati pogoje te podajšano garancije "Se zgodi"; nekako ne verjamem da bi šel prodajalec in s tem servis na slabše pogoje zase, se pravi da če gre za navadne dni (7 od 7 dni v tednu), mora biti izdelek popravljen prej kot v "navadni, zakonski garanciji", kjer štejejo delovni dnevi (brez praznikov) , (max. 5 od 7 dni v tednu).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Zheegec ::
Sploh ne veš, kaj govoriš... Preberi še enkrat vse skupaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
amigo_no1 ::
Sem poklical na številko, ki je navedena v letaku stran4, http://www.bigbang.si/documents/se_zgod... in povprašal glede "garancija - se zgodi"
ženska oseba na drugi strani je povedala da gre pri tej garanciji tudi za 45 delovnih dni.
ženska oseba na drugi strani je povedala da gre pri tej garanciji tudi za 45 delovnih dni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
MaterVola ::
Sem bil zraven, ko je tip uveljavljal Se zgodi. Mu je gospodičnica rekla, da je 45 dni samo za B2B. In da ni v njihovem interesu, da se stvar zavlačuje.
BlaY0 ::
Tukaj ne gre za garancijo ampak običajen zavarovalniški posel, ki ima samo ime "garancija". Nekako tako kot kasko zavarovanje pri avtomobilu. Za B2B bi pričakoval "next business day" storitev ne pa čakanje 45 dni. Kdo bo pa delal vmes? Po drugi strani pa mal dnarja, mal muske...
Ted ::
Big Bang podaljšano garancijo oglašuje kot garancijo, saj nimajo zavarovalne licence in uradno zavarovanja ne smejo nuditi. Prav tako jih ne nadzira Agencija za zavarovalni nadzor. Uradno torej ne gre za zavarovanje, prav tako pa je vprašanje ali gre tukaj za garancijo. Očitno gre za komercialno garancijo, ki je opredeljena le s pogodbo, ki jo podpišeš. V kolikor te Big Bang tukaj ogoljufa je verjetno edini pravi naslov sodišče.
Sicer pa Big Bang nudi "podaljšano garancijo" v sodelovanju s skrivnostnim poslovnim partnerjem iz tujine, ki nosi tveganje "preveč zahtevkov".
Sicer pa Big Bang nudi "podaljšano garancijo" v sodelovanju s skrivnostnim poslovnim partnerjem iz tujine, ki nosi tveganje "preveč zahtevkov".
Mah...
fosil ::
Big Bang podaljšano garancijo oglašuje kot garancijo, saj nimajo zavarovalne licence in uradno zavarovanja ne smejo nuditi. Prav tako jih ne nadzira Agencija za zavarovalni nadzor.
Saj ni treba, da so zavarovalnica, lahko samo prodajajo zavarovanje v imenu kakšne druge zavarovalnice, tako kot razne zavarovalne agencije.
Tako je!
T0RN4D0 ::
Ja pod nekaj mora past, sej ne more bit kr en šmorn. Če je pod garancijo 45 dni. Če je zavarovanje, potem je po mojem še precej manj kot toliko. Če ni nič od tega, mora biti en razumen rok vseeno zakonsko postavljen. Drugače lahko vsak kekec nudi takšn "šmorn" za karkoli, pač bi se vsaka stvar 10 let "popravljala".
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
BlaY0 ::
T0RN4D0: Zakaj bi bilo pa manj? Če je zavarovanje, je treba podpisati pogodbo in pogodba je nad vsemi temi vašimi 45 dni pa 8 dni pa ne vem še kašnimi "pogoji".
Naj nekdo, ki je to "garancijo" dokupil pogleda na račun. Z računa je razvidno ali gre za zavarovalni posel (tu se ne obračuna DDV ampak 6,5% DPZP) ali ne (obračunan DDV 20%).
Naj nekdo, ki je to "garancijo" dokupil pogleda na račun. Z računa je razvidno ali gre za zavarovalni posel (tu se ne obračuna DDV ampak 6,5% DPZP) ali ne (obračunan DDV 20%).
gogogo ::
men je reku prodajalec v BB da navadna garancija velja tud za strelo in takoj menjajo računalnik.
kupu sm hp 4710s in sem ful nezadovljen.. plošče so odstopale ko je bil še nov, niso ravne - leva in desna stran ne stojita ravno na mizi, manjkala je ena gumica od štirih na zgornjem delu, ki pride skupaj z spodnjim delom ko zapres, hp je zdej star par mesecev, 4/5, in bi ga rad čimprej zamenjal..
kako lahko imitiram strelo, da bo efekt isti? :)
lp
kupu sm hp 4710s in sem ful nezadovljen.. plošče so odstopale ko je bil še nov, niso ravne - leva in desna stran ne stojita ravno na mizi, manjkala je ena gumica od štirih na zgornjem delu, ki pride skupaj z spodnjim delom ko zapres, hp je zdej star par mesecev, 4/5, in bi ga rad čimprej zamenjal..
kako lahko imitiram strelo, da bo efekt isti? :)
lp
TOP ::
Ne pozabi,če bodo ugotovili previsok tok,ti ga lahko popravijo,zamenjali bodo ploščo,da bi drugega dobil ni šans.Pa zalkaj ne reklamiraš ,če ti odstopa.
BlaY0 ::
gogogo: Reklamiraj oziroma uveljavljaj stvarno (skrito) napako. Ne garancije! Stvarno napako lahko uveljavljaš do dve leti po nakupu. Poglej si malo ZVPot. Pa če boš kaj delal v tej smeri poskusi vse uradno (pisno/priporočeno itd.)...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
gogogo ::
BlaY0: vzeto na znanje, bom pogledal prej ZVPot
Sicer bi pa rad zamenjal, čist drug računalnik ne popravila in ne da mi dajo istga, ker tudi mam že tri mrtve piksle kar ni normalno pri 4 mesce starem računalniku, vsaj kvalitetnem ne
Sicer bi pa rad zamenjal, čist drug računalnik ne popravila in ne da mi dajo istga, ker tudi mam že tri mrtve piksle kar ni normalno pri 4 mesce starem računalniku, vsaj kvalitetnem ne
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Se Zgodi garancija - izkušnjeOddelek: Loža | 8061 (3416) | easyrider3 |
» | PS3 -Big bang se zgodi garancijaOddelek: Loža | 10635 (9263) | solatko |
» | Smiselnost podaljšanja garancije oz. zaščite (npr. BB "se zgodi", "Zaščita mimoskrbi"Oddelek: Loža | 4341 (3531) | bluefish |
» | Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11629 (9813) | medenko |
» | Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22776 (19474) | RejZoR |