Forum » Na cesti » Avto star mesec dni s kupom problemov
Avto star mesec dni s kupom problemov
Jeremias ::
Torej zadeva je taka, da sem pred enim mesecem kupil popolnoma nov avtomobil Hyundai ix35. Od dneva nakupa pa do zdaj je avto bil že 3x na servisu. Prva dva obiska sta bila zaradi akumulatorja, saj enostavno ni delalo nič ( start&stop, pomoč pri speljevanju v klanec itd. ) Tudi radio se mi je ugasnil po 20 sekundah, ko avto ni bil prižgan... Sem že prej imel avtomobile, ki so imeli fukcijo start&stop in je vse delovalo brez problemov. Trenutno ima avto prevoženih 3500km in še vedno ne dela nič od naštetega, kljub temu, da je avtomobilu nov akumulator in sem z njim naredil naenkrat 700km... Problem je tudi, da so ob mojem drugem obisku nalili hladilno tekočino, ker je je bilo sumljivo malo, zdaj je tekočina spet "izginila" zaradi neznanih razlogov, saj po njihovih besedah ne najdejo, da bi kje puščala. Pa tudi olja je avto porabil nadpovrečno veliko. Problem je bil tudi z prtljažnimi vrati saj so se slabo in čudno zapirala.
Zdaj pa mi na servisu govorijo, da bodo razstavili celoten motor...
Je imel že kdo kakšne podobne probleme oz. mogoče ve kakšne so moje pravice glede tega? Zdi se mi malo noro, da bi pri mesecu dni starem avtu delali takšne posege v motor..
Zdaj pa mi na servisu govorijo, da bodo razstavili celoten motor...
Je imel že kdo kakšne podobne probleme oz. mogoče ve kakšne so moje pravice glede tega? Zdi se mi malo noro, da bi pri mesecu dni starem avtu delali takšne posege v motor..
Lp
Jernej
Jernej
black ice ::
http://mladipodjetnik.si/novice-in-dogo...
Mogoče lahko uveljavljaš stvarno napako in zahtevaš nov "izdelek". Naj nekdo drug potrdi.
PS: Zakaj nisi kupil naciwagna? :>
Mogoče lahko uveljavljaš stvarno napako in zahtevaš nov "izdelek". Naj nekdo drug potrdi.
PS: Zakaj nisi kupil naciwagna? :>
Jeremias ::
Ravno to me zanima ja, če lahko uveljavim stvarno napako ali ne :/ Sicer pa me je naciwagen tudi razočaral, zato me je ravno prepričala tista njihova 5 letna garancija :)
Lp
Jernej
Jernej
asdfgh123 ::
Avto ima garancijo, naj popravijo (vprašaj za stvarno napako?) in dajo nadomestni avto. Pri meni, Hyundai/Kia, niso nikoli komplicirali za napake na avtu v garancijskem obdobju.
Ker ni stanje nič boljše. Ravno jutri peljem holzwagna cca. 20-ič v enem letu na reset računalnika.
PS: Zakaj nisi kupil naciwagna? :>
Ker ni stanje nič boljše. Ravno jutri peljem holzwagna cca. 20-ič v enem letu na reset računalnika.
Jeremias ::
Ja ampak vseeno no, toliko napak in problemov z novim avtom? To ni normalno, niti sprejemljivo. Pa zdaj, ko mislijo razstavljat motor se lahko vse skupaj klavrno konča. Ravno zato sem kupil novi avto, da se potem ne bom pol časa ukvarjal s popravilom
Lp
Jernej
Jernej
bobby ::
Karkoli bos naredil pojdi z zastavljenim ciljem in vse vezano na pisne zahteve. Glede na to, da je avto ze tretjic ali cetrtic na servisu v roku meseca dni,.. Sorry ampk jaz ga ne bi zelel vec imeti. Kaj v tem primeru? Uveljavljaj stvarno napako in pa z jasno definicijo, da zelis nov avto ali kupnino. To, da ti bodo sedaj masino razdirali je jasna indikacija, da si kupil defekt avto, kar je jasno, da je stvarna napaka prisotna.
Tole je edina resitev v tvoje dobro denar nazaj ali drugi avto AMPAK se moras to jasno zjasnit. Ko bos mencal, te bodo zavajali, okoli prinesli ali vsaj probali.
Tole je edina resitev v tvoje dobro denar nazaj ali drugi avto AMPAK se moras to jasno zjasnit. Ko bos mencal, te bodo zavajali, okoli prinesli ali vsaj probali.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Vikking ::
Vozilo je novo, lahko zahtevaš vrnitev kupnine, zamenjavo vozila ali znižanje kupnine. Vse pisno, nič ustno.
Magic1 ::
Uveljavlji stvarno napako, ter zahtevaj vračilo denarja, ali pa nov avto. Seveda moraš, preden greš karkoli urejat do prodajalca, se obrnit na zps, ali odvetnika, da boš vse uveljavljal po črki zakona. Lahko pričakuješ, da se bo prodajalec (vsaj v primeru vračila kupnine) konkretno upiral.
Vsaj jaz se ne bi sprijaznil s tako nenavadno napako pri novem avtu, saj take se dostikrat ne odpravijo in boš lahko vedno znova imel probleme.
Stvarna napaka je prvih šest mesecev zelo na tvoji strani, tako da kar pogumno po uraden nasvet.
Vsaj jaz se ne bi sprijaznil s tako nenavadno napako pri novem avtu, saj take se dostikrat ne odpravijo in boš lahko vedno znova imel probleme.
Stvarna napaka je prvih šest mesecev zelo na tvoji strani, tako da kar pogumno po uraden nasvet.
Magic
mat xxl ::
Kot so ti napisali, vzami odvetnika za podporo in uveljavljaj stvarno napako. V primeru, da vzameš drugo vozilo zag+htevaj jamstvo, da ne bo enaka situacija kot z tem, ker sicer je bolje vzeti denar in kupiti, kaj drugega.
Ma se dogaja povsod, pri nas smo z VW imeli take težave in pač se jih sedaj izogibamo....
Ma se dogaja povsod, pri nas smo z VW imeli take težave in pač se jih sedaj izogibamo....
Jeremias ::
Mislite, da bo kakšna dejanska razlika, če mi zahtevek za stvarno napako napiše odvetnik ali jaz sam? Na internetu je nek obrazec za uveljavljanje stvarne napake. Sicer pa sem član ZPS in bom jutri poklical tja za nasvet.
Lp
Jernej
Jernej
St235 ::
Pri sami zahtevi ni bistvene razlike, samo kot smo že precej prediskutiral na to temo, sam postopek po vsej verjetnosti ne bo enostaven ker se bodo tega branili do nezavesti.
Jeremias ::
Pozna kdo kakšnega dobrega odvetnika iz Maribora? Še nikoli nisem imel takšnih problemov niti ne poznam nikogar, ki bi jih imel. Bo pa verjetno celotna zadeva res mukotrpna :( Ampak vseeno, kupil sem avto za 21.000EUR in pričakujem, da bodo vsaj osnovne stvari delale... Njihov odgovor na sve skupaj pa je bil " če ti crkne pokliči vleko, itak jo imaš zastonj :)"
Lp
Jernej
Jernej
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jeremias ()
shadeX ::
Ampak vseeno, kupil sem avto za 21.000EUR in pričakujem, da bodo vsaj osnovne stvari delale...
Uf, si pa skromen. Če jaz kupim avto hočem da VSE deluje tako kot je treba. V nasprotnem primeru se me prodajalec ne reši.
Relanium ::
Ti ''novi'' oz. testni avti so ponavadi kr zgonjeni.
To pa zato ker firme, ki rentajo avte jemljejo nove, potem pa jih po par mesecih dajo nazaj v salone kot nove. Tako tud vrednost ne pade dost, ker je model še vedno aktualen.
In vsi vrjetno vemo kako se pazi na rentan avto, da o utekanju sploh ne govorim.
Informacije iz prve roke (od kolega ki dela za eno tako firmo)
Pa velik sreče Jeremias!
To pa zato ker firme, ki rentajo avte jemljejo nove, potem pa jih po par mesecih dajo nazaj v salone kot nove. Tako tud vrednost ne pade dost, ker je model še vedno aktualen.
In vsi vrjetno vemo kako se pazi na rentan avto, da o utekanju sploh ne govorim.
Informacije iz prve roke (od kolega ki dela za eno tako firmo)
Pa velik sreče Jeremias!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
perci ::
Pol ni iz prve ampak iz druge roke, ne?
A misliš, da akumulator crkuje zaradi napačnega utekanja?
Nov avto je naredil enih 50 km, tok kokr jih naredi zaradi transporta po lukah, na rollonih in tako dalje.
Prvič slišim, da bi se uporabljeni avti vračal v prodajalne kot novi, mogoče kot testni, ne pa kot novi.
A misliš, da akumulator crkuje zaradi napačnega utekanja?
Nov avto je naredil enih 50 km, tok kokr jih naredi zaradi transporta po lukah, na rollonih in tako dalje.
Prvič slišim, da bi se uporabljeni avti vračal v prodajalne kot novi, mogoče kot testni, ne pa kot novi.
Klemzz ::
Pr ns je tko, rent avti majo do 15000km, ko pridejo nazaj v firmo se nardi servis, poprav poškodbe če so bile, use se zabelež in se avto prodaja kot rabljeno vozilo po eurotax ceni. Nov avto v salonu ma cca. 10km več ne, med transportom majo blokade tko da gonjenje odpade.
perci ::
No, sej če je kdo bil kdaj v Luki Koper, tudi ve, da tam niti ni možno gonit novega avta.
Običajno grejo v koloni do RORO terminala in v obratni smeri. Si predstavljam, da je v drugih lukah podobno.
Običajno grejo v koloni do RORO terminala in v obratni smeri. Si predstavljam, da je v drugih lukah podobno.
Heavy ::
No, sej če je kdo bil kdaj v Luki Koper, tudi ve, da tam niti ni možno gonit novega avta.
Običajno grejo v koloni do RORO terminala in v obratni smeri. Si predstavljam, da je v drugih lukah podobno.
To je zadnje čase aktualno pri nas, leta nazaj pa so bili avti na nemilosti študentov in dijakov, ki so preko servisa prelagali avtomobile. Kolega je takrat vozil vlak, je celo enkrat Lancer Evota fasal v (nepremični) vagon.
RejZoR ::
Pri avtih je stvarna napaka bolj problematična za uveljavljanje, ampak če servis nikakor ne more odpravit napake, potem je njihova dolžnost, da zadevo rešijo drugače. Če to pomeni menjava avtomobila, then so be it. Ko potegneš črto to nakoncu ni več tvoj problem, ker ti samo hočeš imet delujoč avto.
Pljuvat po znamki češ sej je Hyundai in ponujat VW je nesmisel, ker imajo iste butaste probleme. Imam tud sam Hyundai-a in sem imel težave, tko kot jih ima popolnoma vsak avto dandanes, ker jih predrkavajo skor vsako leto in ven dajejo nove modele preden sploh uspejo odpravit splošne napake. Ampak men so jih brez težav zrihtal v garanciji, takoj na začetku in je sedaj brez vsake težave že vsa leta.
Na ker servis pa si se obrnil če smem vprašat?
Pljuvat po znamki češ sej je Hyundai in ponujat VW je nesmisel, ker imajo iste butaste probleme. Imam tud sam Hyundai-a in sem imel težave, tko kot jih ima popolnoma vsak avto dandanes, ker jih predrkavajo skor vsako leto in ven dajejo nove modele preden sploh uspejo odpravit splošne napake. Ampak men so jih brez težav zrihtal v garanciji, takoj na začetku in je sedaj brez vsake težave že vsa leta.
Na ker servis pa si se obrnil če smem vprašat?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
-valvoline- ::
Ceb jaz dal 20k za nov avto pa bi imel taksne tezave z njim jima ga zabijem direkt v salon. To bi mogl se sami pooblasceni zastopniki-prodajalci prevzet odgovornost in takoj zamenjat avto, ce se ugotovi da je res feler izdelek. Sej pa oni ne zgubijo nic, skoda se prevali na izdelovalca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Jeremias ::
Torej zadeva je takšna. Ravno sem govoril z zelo prijazno gospodično iz Zveze potrošnikov in mi je svetovala, da naj absolutno uveljavljam stvarno napako, ker se to pri novem avtomobilu ne bi smelo dogajati. In če mi zadevo zavrnejo naj se spet obrnem na njih, da mi bodo pomagali v nadaljnih postopkih. Povedala mi je še, da če zamudijo 8 dnevni rok za odgovor jih bo tržni inšpektorat oglobil. Jaz bom zdaj vse skupaj poslikal in posnel, da bom imel konkretne dokaze in potem vse skupaj predal naprej.
V življenju si nisem predstavljal, da se bo to zgodilo ravno meni
V življenju si nisem predstavljal, da se bo to zgodilo ravno meni
Lp
Jernej
Jernej
perci ::
No, kolega mi je razlagal, da so ga za njegovega Avensisa, za katerega je že potekla garancija sprehajali levo desno, ker je nekaj motor zajebaval.
Na koncu (potem, ko je sicer že plačal eno srednje drago popravilo), so mu brezplačno zamenjali cel motor - tovarna častila.
Na koncu (potem, ko je sicer že plačal eno srednje drago popravilo), so mu brezplačno zamenjali cel motor - tovarna častila.
solatko ::
Dobre firme to naredijo brez diskusije, pa če prav je avto že izven garancije, ugotovljena napaka pa izhaja iz izdelave.
Kolegu so v italiji na pooblaščenem servisu menjali komplet reduktor na 7 let starem Cherooke-ju. Računalnik ugotovil, da je bila za nekaj 0.10mm zamaknjen. Na naših servisih so ga pošiljali od vrat do vrat, saj se je non stop prižigala signalna lučka.
Trajalo je en teden, ravno toliko, kot je bil v I na dopustu.
Kolegu so v italiji na pooblaščenem servisu menjali komplet reduktor na 7 let starem Cherooke-ju. Računalnik ugotovil, da je bila za nekaj 0.10mm zamaknjen. Na naših servisih so ga pošiljali od vrat do vrat, saj se je non stop prižigala signalna lučka.
Trajalo je en teden, ravno toliko, kot je bil v I na dopustu.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Jeremias ::
Mah zdaj me na vse pretege prepričujejo, da je to normalno, da avto izgublja toliko hladilne tekočine + olja v tako malem času. Ne razumem pa zakaj so zarisovali neke črtice in slikali koliko tekočine so nalili ter mi naročili naj pridem, ko prevozim 1000km nazaj, če je to tako zelo normalno. Vrata prtljažnika pa se lepše zapirajo v plastičnem Barbie avtu, kot pa na tem avtu. Bom zdaj peljal avto nekam, da mi izmerijo barvo, če je res prvotna, ker mi čedalje več ljudi govori, da obstaja možnost, da avto padel iz trgovnjaka ali kaj podobnega, ker se problemi kar vrstijo.
Lp
Jernej
Jernej
Vikking ::
Preveč kompliciraš. Do odvetnika ter od avtohiše kjer si kupil vozilo, zahtevaj zamenjavo ali vračilo kupnine. Nič čakat, ter vozit od servisa do servisa.
Če so ti na servisu povedali da bodo odpirali motor, potem to tudi ni normalno za novo vozilo. Plus da ni to edina napaka na novem vozilu, pač ni normalno. Čim več probaj pridobiti v pisni obliki iz tega servisa.
To da te pošiljajo domov in da prevoziš 1000km si samo kupujejo čas.
Če so ti na servisu povedali da bodo odpirali motor, potem to tudi ni normalno za novo vozilo. Plus da ni to edina napaka na novem vozilu, pač ni normalno. Čim več probaj pridobiti v pisni obliki iz tega servisa.
To da te pošiljajo domov in da prevoziš 1000km si samo kupujejo čas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
RejZoR ::
Lej, če so ti na varstvu potrošnikov rekli, da uveljavljaj stvarno napako jo spiši kot je treba (obvezno mora bit pisno!) in gor jasno navedi, da zahtevaš popolno odpravo napak, zamenjavo za nov avto oz če niso zmožni ničesar od tega, vračilo kupnine in greš enostavno na drugo znamko oz v povsem drug salon po isti model, če ti je pač všeč. Ko boš avto predal na servisu in jim dal en izvod papirja naj se gor lepo podpišejo in napišejo datum sprejema. Če v 8 dneh ne bojo ničesar zrihtali lepo to sporočiš varstvu potrošnikov. Boš videl kako hitro se bojo stvari začele spreminjat, ko se v igro vmeša uradna inštitucija države...
Sploh pa, če ti grejo enkrat podirat motor, ne bo nikoli več isto kot tovarniški. Sploh ker zelo malo zaupam komurkoli, ki ni direktno iz matične tovarne.
Sploh pa, če ti grejo enkrat podirat motor, ne bo nikoli več isto kot tovarniški. Sploh ker zelo malo zaupam komurkoli, ki ni direktno iz matične tovarne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
spenstar ::
Sedaj se pa umiri in pojdi k odvetniku ali pa sam napisi na papir za stvarno napako ali karkoli. Zal so te zaceli sprehajati. Sem imel iste zgodbo, sicer res bolj kozmeticne, kot cricki in razpokano usnje, slabo tesnjenje stekel in voda v prtljazniku...
SPENSTAR--builder
Vikking ::
Moje mnenje:
Stvarna napaka iz ZPS ti je svetovana ravno zaradi možnosti uveljavljanja vračila kupnine, zmanjšanja kupnine ali zamenjave.
Uveljavljanje garancije, pomeni za njih manjši strošek, saj bodo morali v vsakem primeru popravljati vozilo. Vendar je lažje če ga popravljajo obstoječemu kupcu, kot pa da tebi vrnjeo kupnino oz. dajo drugo novo vozilo. Tvoje vozilo popravijo vendar že ima prevoženih nekaj km, tako je na "novem" vozilu opravljen večji izredni servis, kar lahko pomeni da bodo poleg stroškov servisa, za takšno sicer še vedno "novo" vozilo iztržili precej manj.
Zato se trudijo da ti to stisnejo sicer pod garnacijo in popravljajo stvari do nezavesti. Ker jih bodo v vsakem primeru morali, le da potem ne ostanejo s takšnim vozilom v salonu in prodajajo naprej.
Vozilo ob nakupu ni imelo lastnostni za normalno rabo. Zahtevaj vračilo kupnine, zmanjšanje kupnine ali zamenjavo.
Če poznaš stvari sledi zakonu/pravilom ki so potrebne za uveljavljane stvarne napake. Še vedno lahko v sklopu procesa če se začnejo zelo upirati, poiščeš pomoč pri odvetniku.
Nekateri so imeli pozitivne rešitve ko so kontaktirali glavnega uvoznika. Nekater avtohiše iščejo najhitrejše/najcenejše možne rešitve, ki ponavadi niso najbolj v prid kupcem.
Stvarna napaka iz ZPS ti je svetovana ravno zaradi možnosti uveljavljanja vračila kupnine, zmanjšanja kupnine ali zamenjave.
Uveljavljanje garancije, pomeni za njih manjši strošek, saj bodo morali v vsakem primeru popravljati vozilo. Vendar je lažje če ga popravljajo obstoječemu kupcu, kot pa da tebi vrnjeo kupnino oz. dajo drugo novo vozilo. Tvoje vozilo popravijo vendar že ima prevoženih nekaj km, tako je na "novem" vozilu opravljen večji izredni servis, kar lahko pomeni da bodo poleg stroškov servisa, za takšno sicer še vedno "novo" vozilo iztržili precej manj.
Zato se trudijo da ti to stisnejo sicer pod garnacijo in popravljajo stvari do nezavesti. Ker jih bodo v vsakem primeru morali, le da potem ne ostanejo s takšnim vozilom v salonu in prodajajo naprej.
Vozilo ob nakupu ni imelo lastnostni za normalno rabo. Zahtevaj vračilo kupnine, zmanjšanje kupnine ali zamenjavo.
Če poznaš stvari sledi zakonu/pravilom ki so potrebne za uveljavljane stvarne napake. Še vedno lahko v sklopu procesa če se začnejo zelo upirati, poiščeš pomoč pri odvetniku.
Nekateri so imeli pozitivne rešitve ko so kontaktirali glavnega uvoznika. Nekater avtohiše iščejo najhitrejše/najcenejše možne rešitve, ki ponavadi niso najbolj v prid kupcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prodaja avta in reklamacija kupca, pomoč! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20319 (9785) | BadgerSkin |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16319 (6247) | TOP |
» | Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21084 (11521) | bambam20 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 47980 (42774) | Okapi |