Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Zmajc ::
Problem meleeja je da rabi nenormalne velike količine stamine za 1 zamah, razen če se greš stealth killov je nož praktično neuporaben.
Granto škoda da niso dali ločen slot pa assignali svoj gumb.
Granto škoda da niso dali ločen slot pa assignali svoj gumb.
yayo ::
točno, nisem knifeta v bistvu nikoli uporabil razen za škatle razbijat pa res gre stamina. Sem pa zato včeraj naredil 8000 kreditov škode na armorju, da sem 2000 kreditov vreden atrefakt iz lava anomalije privlekel.
Zmajc ::
Legendarne artefakte lahko nakockaš če se ustaviš nekje 100-150m od anomalije in shraniš igro, greš not, če ne dobiš želen artefakt reloadaš in greš še 1x, rinse repat dokler ne pade legendarna verzija. Tako lahko nafarmaš vse legendarne artefakte, ki niso vezane na unikatne anomalije kot sta bulba in Weird Water dancing lights ampak na specifične tipe anomalij.
Thunderberry (endurance) pade z lightning anomaij,
Compass (fizikal resist) pade z gravitacijskih anomalij,
Hypercube ( Thermal, bleed) z ognjenih anomalij
Liquid Rock ( radiation, chemical) z poison anomalij
Thunderberry (endurance) pade z lightning anomaij,
Compass (fizikal resist) pade z gravitacijskih anomalij,
Hypercube ( Thermal, bleed) z ognjenih anomalij
Liquid Rock ( radiation, chemical) z poison anomalij
oo7 ::
Problem meleeja je da rabi nenormalne velike količine stamine za 1 zamah, razen če se greš stealth killov je nož praktično neuporaben.
Granto škoda da niso dali ločen slot pa assignali svoj gumb.
Ja uporaba granate je zamudna.
Pa tudi škoda, ker je ne moreš nakuhat ali kako temu rečti da jo vržeš npr 1 sekundo pred pokom :)
oo7 ::
Pa sem prišel ven iz swamps dokaj tečna lokacija ampak je bilo pa lepo videti prvo bazo Clear sky.
Meizu ::
Granata v Stalker 2 je praktično neuporabna, ker se odbija od tal kot da je gumijasta žoga, pa še radij je švoh. OG Stalker je bila granata veliko bolj nepogrešljiva stvar. Tu jo uporabim zgolj za kakšne zasede al pa za kak kot spucat, to je pa to. :)
Zmajc ::
Včeraj sem se spet spravil gledat Stalker film, zdaj ko je stvar malo bolj sveža in moram reči, da sem dosti bolj not padel, kot ko sem gledal prvič. Tudi igre so kar dobro zadele bistvo filma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Meni so pa ročne bombe zelo uporabne in sistem metanja mi je zelo všeč. Upam da tudi ostale igre prevzamejo ta sistem.
Takoj so pri roki, samo pritisneš 5 in je že pripravljena za met.
Potem pa imaš celo dva načina metanja. Z desno tipko jo zakotališ po tleh kot kakšno balin kuglo, z levo pa jo vržeš v loku. Pa z miško lepo naciljaš kam naj bi padla.
Jasno pa je da se ob padcu še malo zakotali naprej ali odskoči, saj v bistvu mečeš kroglo. To je enako kot v realnosti in moraš upoštevati oziroma metati malo pred sovražnike. Jasno je tudi da po betonu bolj odskakuje kot po travi.
Metanje ročnih bomb si moraš zamisliti kot balinanje
Več je sovražnikov na kupu bolj smiselno jo je vreči. Ko te napade roj podgan pa tako ali tako ni druge možnosti kot bomba. Vržeš jo malo pred seboj in bežiš naprej, ker ti roj sledi bo eksplodiralo ravno sredi golazni.
Pri hitrih sovražnikih, ki so tukaj praktično vsi razen ljudi in zombijev, pa seveda odpadejo.
Takoj so pri roki, samo pritisneš 5 in je že pripravljena za met.
Potem pa imaš celo dva načina metanja. Z desno tipko jo zakotališ po tleh kot kakšno balin kuglo, z levo pa jo vržeš v loku. Pa z miško lepo naciljaš kam naj bi padla.
Jasno pa je da se ob padcu še malo zakotali naprej ali odskoči, saj v bistvu mečeš kroglo. To je enako kot v realnosti in moraš upoštevati oziroma metati malo pred sovražnike. Jasno je tudi da po betonu bolj odskakuje kot po travi.
Metanje ročnih bomb si moraš zamisliti kot balinanje
Več je sovražnikov na kupu bolj smiselno jo je vreči. Ko te napade roj podgan pa tako ali tako ni druge možnosti kot bomba. Vržeš jo malo pred seboj in bežiš naprej, ker ti roj sledi bo eksplodiralo ravno sredi golazni.
Pri hitrih sovražnikih, ki so tukaj praktično vsi razen ljudi in zombijev, pa seveda odpadejo.
Zmajc ::
Whip uniq sniper/AR hibrid + Rhino/Model Competitor pa dober shotgun je vse kar rabiš. Granate ne pomagajo kaj dosti, razen da zmedejo nasprotnike. Mogoče na začetku ko imaš slabša orožja armor / artifakte.
oo7 ::
Meni so pa ročne bombe zelo uporabne in sistem metanja mi je zelo všeč. Upam da tudi ostale igre prevzamejo ta sistem.
Takoj so pri roki, samo pritisneš 5 in je že pripravljena za met.
Potem pa imaš celo dva načina metanja. Z desno tipko jo zakotališ po tleh kot kakšno balin kuglo, z levo pa jo vržeš v loku. Pa z miško lepo naciljaš kam naj bi padla.
Jasno pa je da se ob padcu še malo zakotali naprej ali odskoči, saj v bistvu mečeš kroglo. To je enako kot v realnosti in moraš upoštevati oziroma metati malo pred sovražnike. Jasno je tudi da po betonu bolj odskakuje kot po travi.
Metanje ročnih bomb si moraš zamisliti kot balinanje
Več je sovražnikov na kupu bolj smiselno jo je vreči. Ko te napade roj podgan pa tako ali tako ni druge možnosti kot bomba. Vržeš jo malo pred seboj in bežiš naprej, ker ti roj sledi bo eksplodiralo ravno sredi golazni.
Pri hitrih sovražnikih, ki so tukaj praktično vsi razen ljudi in zombijev, pa seveda odpadejo.
Ja za kakšnega Bloodsukerja granata ravno ni, ker je tako hiter razen če študiraš njegovo pot in potem vržeš granato toliko pred pred njim.
Jaz granato uporabljam večinoma za kakšne podgane in če so ožji hodniki ali sobe.
Kot sem že včeraj rekel škdoa, ker ne moreš nakuhati in vrešti tik preden eksplodira.
yayo ::
meni se je po 03 patchu in po včerajšnjih novih Nvidia driverjih igra začela sesuvati v garbageu, medtem, ke se mi prej ni.
oo7 ::
oo7 ::
Zdaj sem pa tudi jaz dobil prvi crash odkar igram. Mi je na koncu dalo Unreal5 poročilo pa sem poslal.
Buggy ::
oo7 ::
Sem igral kakšno uro še po crashu pa potem ni bilo več težav.
Je bila pa to ena najbolj napetih ur in misij. Kaj takega pa še ne :)
Sem na glavni misiji se borim proti vojakom, mutantom... tam po enih 20 minutah rezultat uničena sniperca, zelo načet mitraljez in dobra šrotarca. Ko mi končno uspe priti ven v zono takoj nova glavna misija. Grem proti tej misiji me napade chimera s katero sem imel kar dolg boj s tem, da sem porabil več kot pol municije uničil še mitraljez pa še šrotarca mi je začela štekat. Pridem, do prve neke postajanke tam cela vojna vojaki proti banditom. Sem se malo vmešal, da sem potem pobiral orožja po tleh itak je bilo vsako orožje zanič :) No se odpravim, da grem naprej me napade cel trop snorkev proti katerim sem se komaj ubranil s pištolo in delno s uničeno šrotarco katera je na vsake dva tri naboje zaštekala. Potem sem hotel naprej a sem se hitro obrnil nazaj v tisto postojanko, da se skrijem pred emisijo. No potem mi je uspelo priti v Sultansk kjer sem res zapravil veliko kuponov, da sem vse popravil.
Zdaj se je tudi zona spremenila povsod je slišati v daljavi in bližini samo streljanje. Predvidevam, da sem kar se tiče glavne zgodbe nekje na polovici, ker sem odkril polovico mape ali pa celo malo manj.
Je bila pa to ena najbolj napetih ur in misij. Kaj takega pa še ne :)
Sem na glavni misiji se borim proti vojakom, mutantom... tam po enih 20 minutah rezultat uničena sniperca, zelo načet mitraljez in dobra šrotarca. Ko mi končno uspe priti ven v zono takoj nova glavna misija. Grem proti tej misiji me napade chimera s katero sem imel kar dolg boj s tem, da sem porabil več kot pol municije uničil še mitraljez pa še šrotarca mi je začela štekat. Pridem, do prve neke postajanke tam cela vojna vojaki proti banditom. Sem se malo vmešal, da sem potem pobiral orožja po tleh itak je bilo vsako orožje zanič :) No se odpravim, da grem naprej me napade cel trop snorkev proti katerim sem se komaj ubranil s pištolo in delno s uničeno šrotarco katera je na vsake dva tri naboje zaštekala. Potem sem hotel naprej a sem se hitro obrnil nazaj v tisto postojanko, da se skrijem pred emisijo. No potem mi je uspelo priti v Sultansk kjer sem res zapravil veliko kuponov, da sem vse popravil.
Zdaj se je tudi zona spremenila povsod je slišati v daljavi in bližini samo streljanje. Predvidevam, da sem kar se tiče glavne zgodbe nekje na polovici, ker sem odkril polovico mape ali pa celo malo manj.
oo7 ::
Pri main questu(just like old days) je bug če zraven še pobereš fuse(varovalko) za optional quest in greš delat ta quest in ko ga hočeš zaključit se vrata bunkerja ne odprejo zato priporočam da se držite samo glavnega questa in optional quest izpustite(ne pobereš varovalke)ker če greš delat ta optional quest potem se več ne pojavi main quest za naprej in ne moreš sploh nadaljevati igre tako sem jas naredil in potem je šlo dalje.
No zdaj sem jaz pri tem questu. In gledam varovalnko. O tem ste pisali pred 11 dnevi. Mislite, da so popravili ta bug ?
Seba22 ::
Da lahko potrdim da so ga popravil in ostale tudi kar se questov tiče jas sem takrat revertal save game in nisem igral dalje dokler ni prišel patch pa tudi Zalissya in ostali questi delujejo normalno drugače sem jaz že končal špil pregral 94ur delal sem vse queste sproti po regijo in potem tako dalje pobral vse kaj se je za pobrati najdlo tudi hidden stashe in končal drugače je vredu špil jas nisem imel nekih drugih posebnih težav razen seveda teh bugov
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seba22 ()
Meizu ::
No three captains quest (Beard, Kalyna in Sultan) je še vedno bugged, meni recimo Bearda in Sultana ko ju gledam s snajperco iz tistega žerjava sploh ne renderira, tako da ju sploh ne morem rešit.
Gregor459 ::
No three captains quest (Beard, Kalyna in Sultan) je še vedno bugged, meni recimo Bearda in Sultana ko ju gledam s snajperco iz tistega žerjava sploh ne renderira, tako da ju sploh ne morem rešit.
Če jima hočeš ppmagat potem počakaj, da je konec sestanka potem pa postreliš plačance katere pošlje Kalyna.
Meizu ::
Razumem kaj moram nardit, problem je da Beard in Sultan nista sploh rendered v mojem gameplayu, jih ni videt niti ko naj bi jih šusnil s snajpo niti ko jih pridem potem, ko počistim merce in naj bi bili spodaj v tisti sobi. Niti reddit nima zaenkrat neke logične rešitve, pa en kup problemov je s tem questom.
Enim se misija zaključi takoj, ko jo začnejo, nekatere ne vidijo bearda in sultana tako kot jaz, drugi jih vidijo vendar se jim misija ne zaključi, nekateri ostanejo locked in combat in se jim vrata skadovska ne odpirajo več in take fore.
Enim se misija zaključi takoj, ko jo začnejo, nekatere ne vidijo bearda in sultana tako kot jaz, drugi jih vidijo vendar se jim misija ne zaključi, nekateri ostanejo locked in combat in se jim vrata skadovska ne odpirajo več in take fore.
oo7 ::
Da lahko potrdim da so ga popravil in ostale tudi kar se questov tiče jas sem takrat revertal save game in nisem igral dalje dokler ni prišel patch pa tudi Zalissya in ostali questi delujejo normalno drugače sem jaz že končal špil pregral 94ur delal sem vse queste sproti po regijo in potem tako dalje pobral vse kaj se je za pobrati najdlo tudi hidden stashe in končal drugače je vredu špil jas nisem imel nekih drugih posebnih težav razen seveda teh bugov
Super. Hvala bom potem naredil celoten quest.
oo7 ::
Razumem kaj moram nardit, problem je da Beard in Sultan nista sploh rendered v mojem gameplayu, jih ni videt niti ko naj bi jih šusnil s snajpo niti ko jih pridem potem, ko počistim merce in naj bi bili spodaj v tisti sobi. Niti reddit nima zaenkrat neke logične rešitve, pa en kup problemov je s tem questom.
Enim se misija zaključi takoj, ko jo začnejo, nekatere ne vidijo bearda in sultana tako kot jaz, drugi jih vidijo vendar se jim misija ne zaključi, nekateri ostanejo locked in combat in se jim vrata skadovska ne odpirajo več in take fore.
Jaz sem to misijo naredil pred kratkim kakšen dan nazaj ali dva pa nisem imel nobenih težav.
Ker je stranski kvest ga pusti za malo kasneje sigurno bodo kmalu popravili.
yayo ::
Jaz lahko delam naloge po Garbageu in ni nekih problemov (sem se mučil z Diodovo delavnico do zdaj, pa prej s tistim podzemljem kjer kroži električna anomalija in srečaš krvososa), ko pa pridem v Slag heap in skušam govoriti s barmanom se igra sesuje. Tako, da bom stashe pobiral po garbageu do naslednjega patcha. Ampak HDR je res pridobitev. Kontrast med temo in svetlobo je neverjeten, je tema a vse lepo vidiš kar je osvetljeno ali reflektira svetlobo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
oo7 ::
Men se je pa zdaj že ene trikrat zgodilo, da mi je v inventorij prišlo kr neko tuje orožje ?
Npr sem imel težo 43kg in kar naekrat pijan efekt zaradi artefakta zakaj kako ? Pogledam v inventorij in tam tri polomljene sniperce katerih jaz nisem pobral ampak so se kar enkrat naslikale v mojem inventirju ? Se je že komu zgodilo kaj takega ?
Npr sem imel težo 43kg in kar naekrat pijan efekt zaradi artefakta zakaj kako ? Pogledam v inventorij in tam tri polomljene sniperce katerih jaz nisem pobral ampak so se kar enkrat naslikale v mojem inventirju ? Se je že komu zgodilo kaj takega ?
yayo ::
Meni se je zgodilo že v Zalissyi. Zapustim trgovca, pogledam inventorij in not najdem čisto nov armor in masko katerih nisem kupil.
DJ-DUST ::
Men se je pa zdaj že ene trikrat zgodilo, da mi je v inventorij prišlo kr neko tuje orožje ?
Npr sem imel težo 43kg in kar naekrat pijan efekt zaradi artefakta zakaj kako ? Pogledam v inventorij in tam tri polomljene sniperce katerih jaz nisem pobral ampak so se kar enkrat naslikale v mojem inventirju ? Se je že komu zgodilo kaj takega ?
Bug - včasih ko se spawnajo zombiji okoli tebe dobiš orožje v slot oz. inventory...
Enaplusdva je izjavil:
Ste se kaj borili v areni ?
Se splača, zelo dobra nagrada po 5-tih rundah. Orožje in obleko dobiš pred vstopom, tako da svoje ne uničuješ...
yayo ::
Dajte mi nekaj pojasnit. V Garbageu sem šel po en stash, ki je bil na koncu ene podolgovate strukture dvignjene v zraku (ne vem kako se ji reče, enaka je bila v Freedom bazi v SoC, če se prav spomnim). V glavnem, na koncu tega dolgega "vagona" je bil en snajperis z SDVjem, Ko sem ga ustrelil in pobral stash začne tisti psihedelični hrup in me s konca iz katerega sem prišel napdajo sovražniki. Jih potolčem a, ko se približam se stopijo kot nekakšne prikazni. Ko sem skočil iz te povišane strukture sem takoj stekel rikverc po terenu podnjo do točke kjer se je izkušnja začela ampak nisem ničesar našel in niti hrupa ni bilo več. A to pomeni, da je bil v bližini kontroljor?
Gregor459 ::
Dajte mi nekaj pojasnit. V Garbageu sem šel po en stash, ki je bil na koncu ene podolgovate strukture dvignjene v zraku (ne vem kako se ji reče, enaka je bila v Freedom bazi v SoC, če se prav spomnim). V glavnem, na koncu tega dolgega "vagona" je bil en snajperis z SDVjem, Ko sem ga ustrelil in pobral stash začne tisti psihedelični hrup in me s konca iz katerega sem prišel napdajo sovražniki. Jih potolčem a, ko se približam se stopijo kot nekakšne prikazni. Ko sem skočil iz te povišane strukture sem takoj stekel rikverc po terenu podnjo do točke kjer se je izkušnja začela ampak nisem ničesar našel in niti hrupa ni bilo več. A to pomeni, da je bil v bližini kontroljor?
Ja to je verjetno kontroler.
Pomaga če poješ kakšno psi tableto. Takoj na začetku ni ravno oklepov s psi zaščito.
Meizu ::
Dajte mi nekaj pojasnit. V Garbageu sem šel po en stash, ki je bil na koncu ene podolgovate strukture dvignjene v zraku (ne vem kako se ji reče, enaka je bila v Freedom bazi v SoC, če se prav spomnim). V glavnem, na koncu tega dolgega "vagona" je bil en snajperis z SDVjem, Ko sem ga ustrelil in pobral stash začne tisti psihedelični hrup in me s konca iz katerega sem prišel napdajo sovražniki. Jih potolčem a, ko se približam se stopijo kot nekakšne prikazni. Ko sem skočil iz te povišane strukture sem takoj stekel rikverc po terenu podnjo do točke kjer se je izkušnja začela ampak nisem ničesar našel in niti hrupa ni bilo več. A to pomeni, da je bil v bližini kontroljor?
Zalutal si v PSI polje. V Stalker 2 je to ful boljše narejeno kot v OG Stalkerjih, kjer te je samo pijanilo do točke, kjer si se samo zleknil mrtev. V Stalker 2 je pa efekt veliko bolj zabaven - začnejo te napadat razni mutanti, vojaki, duhovi, ki jih lahko počiš in mrtvi padejo na tla, a se kot prikazni stopijo - to pomeni, da Skif bluzi.
Meni se je celo zgodilo v bazi Icarus v Zatonu, da sem šel delat eno misijo, kjer moraš pod bazo deaktivirat en psi emitter in ker nisem imel psi-blocka sem šel ven iz tistega bunkerja nazaj v Icarus bazo pod vplivom psi efektov. Ko sem prišel gor me je nemudoma napadel en paznik - ampak ni bil Ward, kot vem da tam so, ampak je bila mešanica nekih banditov in monolitov. Sem mislil, da je to del misije in jih potamanim, nakar slišim govor od enega od megafonov v bazi "we have been attacked by an outsider, assume positions" ; takrat mi je potegnilo, da je bil Skif ubistvu toliko zblojen, da je navadne Wardovce zamenjal za sovrage in jih tudi napadel.
Ful dobra fora.
Edit: Ubistvu je ta efekt najbrž zelo dober približek temu, kaj vidi pred sabo Monolitovec v sprani fazi. En kup nekih sovražno nastrojenih ljudi, tudi če to niso.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
oo7 ::
Zalissya je pa kar hroščasta po tisti misiji v Sircaa. Tam v tisti hiši polno Stalkerjev nekateri se nastavijo pred vrata in samo gledajo in nem oreš not ali ven.
Meizu ::
Zalissya je pa kar hroščasta po tisti misiji v Sircaa. Tam v tisti hiši polno Stalkerjev nekateri se nastavijo pred vrata in samo gledajo in nem oreš not ali ven.
Na Reddit vsi govorijo o tem, da se Stalker 2 praktično sesuje po tem, ko napreduješ z misijo mimo SIRCAA. Nekateri pa nimajo težav. Bo treba še kak patch počakat.
oo7 ::
Zalissya je pa kar hroščasta po tisti misiji v Sircaa. Tam v tisti hiši polno Stalkerjev nekateri se nastavijo pred vrata in samo gledajo in nem oreš not ali ven.
Na Reddit vsi govorijo o tem, da se Stalker 2 praktično sesuje po tem, ko napreduješ z misijo mimo SIRCAA. Nekateri pa nimajo težav. Bo treba še kak patch počakat.
Ja Zalissya je zbugana npr sem šel naprej v Rostok pa zaenkrat ni težav.
Rostok še ena lokacija spomini na stare čase :) Prav zanimivo je obiskovati te stare znane lokacije.
Meizu ::
Rostok še ena lokacija spomini na stare čase :) Prav zanimivo je obiskovati te stare znane lokacije.
Rostok so mi naredili za pop***it dobro. Praktično je to ta plac, ampak toliko bolj dodelan in dejstvo da je wild territory praktično del rostoka takorekoč lučaj stran od baze ti da res super immersion glede starih občutkov tega dela zone, kjer so se redno mlatili merci ter dutyji.
Trenutno mi je pa najboljši del Rostoka to, ko prideš noter v tisti hangar kjer tista bejba prodaja armorje - včasih je bil tisti hangar samo prehodno območje, načeloma proti Wild Territory ter Army Warehouse. Zdaj je tam noter kar nek mini sejem traderjev, tisti ruzaki in armorji razstavljeni okrog njenega štanta pa čisti zadetek v cigu-migu tematiko zone in prostega trejda. :)
Fantastično!
oo7 ::
Rostok še ena lokacija spomini na stare čase :) Prav zanimivo je obiskovati te stare znane lokacije.
Rostok so mi naredili za pop***it dobro. Praktično je to ta plac, ampak toliko bolj dodelan in dejstvo da je wild territory praktično del rostoka takorekoč lučaj stran od baze ti da res super immersion glede starih občutkov tega dela zone, kjer so se redno mlatili merci ter dutyji.
Trenutno mi je pa najboljši del Rostoka to, ko prideš noter v tisti hangar kjer tista bejba prodaja armorje - včasih je bil tisti hangar samo prehodno območje, načeloma proti Wild Territory ter Army Warehouse. Zdaj je tam noter kar nek mini sejem traderjev, tisti ruzaki in armorji razstavljeni okrog njenega štanta pa čisti zadetek v cigu-migu tematiko zone in prostega trejda. :)
Fantastično!
Ja tam v Rostoku imaš zdaj v območju 25 metrov skoraj vse več trgovcev, posteljo, stash in tehnika.
Ja če v Rostoku kaj hočem prodat grem kar , do tiste prodajalke Birch :) Lahko bi bilo več takih gospodičn v igri tudi v zoni.
Scar se mi zdi zanimiv kot nek Joker tam v zoni :)
DJ-DUST ::
Boš srečal še eno gospodično kasneje, ki je najboljši technician v zoni. Naj bi bila tudi badass soldier, ampak je zaradi poškodbe pristala za pultom... :)
yayo ::
Še vedno v Garbageu sem se jebal uro ali več z nekakšnim poltergeistom, ki šviga levo- desno po enem cevovodu v zraku. Do njega ne prideš, ker sta na obeh koncih cevovoda bubble anomaliji. V bistvu sem potreboval ogromno časa, da sem ga sploh opazil in ne bi niti mislil, da gre za poltergeista, če se ne bi začel braniti s sčitom in kamenja potem, ko sem "eksperimentalno" začel streljati vanj. Kakih 15 medipakov in 50 šibrenih nabojev sem porabil, da sem ga skinil, pa še veliko so mi pomagali eni stalkerji, ki so slučajno ponoči prišli mimo. Seveda so jih pokončali psi, podgane in sam poltegeist z metanjem starih konzerv v glavo... Potem, ko sem končno prišel do stasha katerega sem iskal si rečem gremo še do tistega markerja na 300m in kaj ti najdem? Flea Market iz prve igre! Me je prav raznežila nostalgija pa sem zabrenkal na kitaro pred ognjiščem in se prepustil poslušanju neizmernih biserov modrosti iz ust Lexa Legende. Intam sem sejval za danes. O mama, Flea Market...
oo7 ::
oo7 ::
Še vedno v Garbageu sem se jebal uro ali več z nekakšnim poltergeistom, ki šviga levo- desno po enem cevovodu v zraku. Do njega ne prideš, ker sta na obeh koncih cevovoda bubble anomaliji. V bistvu sem potreboval ogromno časa, da sem ga sploh opazil in ne bi niti mislil, da gre za poltergeista, če se ne bi začel braniti s sčitom in kamenja potem, ko sem "eksperimentalno" začel streljati vanj. Kakih 15 medipakov in 50 šibrenih nabojev sem porabil, da sem ga skinil, pa še veliko so mi pomagali eni stalkerji, ki so slučajno ponoči prišli mimo. Seveda so jih pokončali psi, podgane in sam poltegeist z metanjem starih konzerv v glavo... Potem, ko sem končno prišel do stasha katerega sem iskal si rečem gremo še do tistega markerja na 300m in kaj ti najdem? Flea Market iz prve igre! Me je prav raznežila nostalgija pa sem zabrenkal na kitaro pred ognjiščem in se prepustil poslušanju neizmernih biserov modrosti iz ust Lexa Legende. Intam sem sejval za danes. O mama, Flea Market...
Poltergeisti so tečni ampak zadnje čase jaz, ko ga opazim kar tečem za njim in ga streljam. Tako se mi zdi, da ga še najhitreje pobijem.
Kar se tiče lokacij je ta igra ena velika nostalgija :)
yayo ::
Ja to je klasik taktika ampak tega ne moreš, gre za bolj zrežirano mindfuck sceno. Kdor ga je srečal bo vedel, ali pa je samo šibal mimo, ker, če ne posvetiš nekaj časa se ne boš znašel. Enih 400m severno od Flea Market, začetek kanjona nad katerim teče cevovod, spodaj je bivalni kontejner in nekaj škatel, par metrov naprej ograja z odprtimi vrati, za njo manjši kontejner. Na obeh koncih cevovoda bubble anomaliji.
DJ-DUST ::
Se mogoče spomniš katere regije ne obiščeš preko glavne zgodbe ?
Preko zgodbe obiščeš vse regije, nekatere samo enkrat. Naprimer Cooling Towers samo enkrat proti koncu, tako da sam obišči regijo prej, vmes boš odkril še Cement Factory (Duty) bazo, v katero te zgodba ne pelja. Duga in Malachite regija je tudi bolj bogo, sploh če ne igraš z Ward-i, se Malachite baza in Chemical Plant baza kasneje "zakleneta" - če imaš še bug (side quest) v Zalissya in Rookie Village, ostane južna in zahodna stran mape "prazna". Brez trajderjev, guidov in technicianov. Priporočam da main quest igraš zelo zelo počasi in narediš vse ostalo prej, če hočeš uživat v igri...
DJ-DUST ::
Ja to je klasik taktika ampak tega ne moreš, gre za bolj zrežirano mindfuck sceno. Kdor ga je srečal bo vedel, ali pa je samo šibal mimo, ker, če ne posvetiš nekaj časa se ne boš znašel. Enih 400m severno od Flea Market, začetek kanjona nad katerim teče cevovod, spodaj je bivalni kontejner in nekaj škatel, par metrov naprej ograja z odprtimi vrati, za njo manjši kontejner. Na obeh koncih cevovoda bubble anomaliji.
Ta je zelo preprost, povzpni se na južni del kanjona in greš do cevovoda da ga imaš pred sabo vertikalno, na hitro polterja rešiš muk ker se ne more izmikat metkom. Skoči na cevovod in na hiško, pod cevjo te čaka kar lepa nagrada... :)
yayo ::
na veteran težavnosti sem ravno to počel pa ni bilo konca. Vmes me je obmetaval s šaro, ki ti pol zdravja vzame v enem šusu. Potem sem raje šel na streho kontejnerja pod cevjo in ga od tam obdeloval s šibrovko. Na tako majhni platformi je bilo veliko lažje izmikati se projektilom, ker te je lahko le iz ene smeri obmetaval. Pa vseeno sem potrošil ogromno opreme in še pomoč nekih banditov sem imel par minut.
oo7 ::
Chemical factory tam je živo sranje BUG ?
Tam kjer greš po tirih in nato je postavljena nadzorna točka mislim, da Vardov.
Se skrijem za dolgo kolono vagonov a me vseeno zadevajo čez vagone, da ne govorim, da imajo lasersko natančnost tisti vojaki.
OK jih pobijem potem pa na koncu pride en vojak v exoskeletu. V njega sem vrgel vsaj ročnih 10 bomb 10x ga je vrglo na rit, vsaj 20 strelov iz sniperce M701 Super v glavo pa nič, nato pa še več 100 nabojev iz mitraljeza a ta tank kar ne pade. To je bug ?
Tam kjer greš po tirih in nato je postavljena nadzorna točka mislim, da Vardov.
Se skrijem za dolgo kolono vagonov a me vseeno zadevajo čez vagone, da ne govorim, da imajo lasersko natančnost tisti vojaki.
OK jih pobijem potem pa na koncu pride en vojak v exoskeletu. V njega sem vrgel vsaj ročnih 10 bomb 10x ga je vrglo na rit, vsaj 20 strelov iz sniperce M701 Super v glavo pa nič, nato pa še več 100 nabojev iz mitraljeza a ta tank kar ne pade. To je bug ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 132866 (16944) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 91857 (9737) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16641 (10564) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4536 (4265) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7417 (7133) | yayo |