» »

Kupljena komponenta ne deluje - Imam pravcio do takojšnje menjave izdelka oz. vračilo denarja?

Kupljena komponenta ne deluje - Imam pravcio do takojšnje menjave izdelka oz. vračilo denarja?

nooby ::

Živio.

Imam težavo z kupljeno komponento v eni izmed računalniških trgovin. Ko sem komponento prinesel domov in jo vzel iz škatle sem že takoj zaznal neki čudno vonj na katerega se nisem oziral. Ko sem stvar priklopil v PC pa le ta ni delovala. Očitno je nekaj na vezju hin, zato tudi tisti čudni vonj.

Zadevo sem kupil v četrtek.

Sedaj ko bom nesel zadevo nazaj me zanima ali sem upravičen do takojšnje menjave komponente oziroma celo do vračilo kupnine?


Lp
i5 3570k, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1060, 2x 4Gb DDR3

koyotee ::

Da, ce je to predmet stvarne napake, v roku 6 mesecev al neki tazga.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

RejZoR ::

Pisno napiši izjavo na kateri bo jasno pisalo, da uveljavljaš stvarno napako in obvezno navedi kaj hočeš kot rešitev (vračilo kupnine, popravilo ali zamenjava za novo brezhibno komponento). Po oddaji te izjave imajo do 8 dni časa da rešijo stvar.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

BladE_ ::

8 dni, da dobiš odgovor...
Akcija - Reakcija

MStrix ::

Mislim da bi moral točen odgovor biti v knjižici, kjer so opisani pogoji uveljavljanja garancije

Aston_11 ::

MStrix je izjavil:

Mislim da bi moral točen odgovor biti v knjižici, kjer so opisani pogoji uveljavljanja garancije
Kar mešaj garancijo s stvarnimi napakami.

nooby ::

Kaj pa če se oglasim osebno v fizični trgovini? Lahko takoj na licu mesta rešimo ali mora nujno preteči 8dni? Sicer se gre za manjši znesek 42Eur.
i5 3570k, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1060, 2x 4Gb DDR3

MStrix ::

Aston_11 je izjavil:

MStrix je izjavil:

Mislim da bi moral točen odgovor biti v knjižici, kjer so opisani pogoji uveljavljanja garancije
Kar mešaj garancijo s stvarnimi napakami.


Žal ne poznam razlik, tudi če kaj meni ni delalo dan dva po nakupu, sem nesel nazaj in zadeva je bila dana pod garancijo, tako da razlike sploh ne poznam.

ProGo ::

To ni garancija. To je stvarna napaka. Velika razlika.

darkolord ::

Lahko takoj na licu mesta rešimo ali mora nujno preteči 8dni?
To je odvisno od prodajalca. Lahko ti zamenja "na lepe oči", ni pa nujno.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

marvin42 ::

Kaj je "čuden vonj"? Je to vonj po zažganem?
Mostly Harmless

nooby ::

marvin42 je izjavil:

Kaj je "čuden vonj"? Je to vonj po zažganem?


Da. Čuti se vonj po zažganem. Da nebodo poskušali name naprtirti krivde.
i5 3570k, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1060, 2x 4Gb DDR3

marvin42 ::

nooby je izjavil:


Da. Čuti se vonj po zažganem. Da nebodo poskušali name naprtirti krivde.


Tudi jaz sem na to pomislil.
Mostly Harmless

cebelar123 ::

ProGo je izjavil:

To ni garancija. To je stvarna napaka. Velika razlika.


V čem pa je tako velika razlika, če ima izdelek že garancijo?
Lahko zahtevaš denar že v štartu, če ti je to v interesu, kaj več pa se ne spomnim da bi bilo tako pomembno.

m0LN4r ::

Da nisi slučajno res skuril napajalnika.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

MStrix ::

m0LN4r je izjavil:

Da nisi slučajno res skuril napajalnika.


Tudi moje vprašanje, če že napajalnik ni skurjen je lahko kakšna cheap varianta, ki ti je poškodovala komponento.

nooby ::

Ah ne nisem jaz nič skuril. Zadevo sem že dobil nedelujočo. Drugače mi pc dela vredu.
Bom v četrkek se osebno oglasil v trgovini da vidim kaj se bo dalo zmenit.
i5 3570k, G.SKILL Ripjaws, Gtx 1060, 2x 4Gb DDR3

LeQuack ::

Dober prodajalec ti bo menjal, slab se bo izgovarjal da si sam pokvaril.
Quack !

kixs ::

Navadno prodajalec nima kaj veliko s politiko podjetja.

nekikr ::

8 dni časa imajo, da odgovorijo na tvojo zahtevo po uveljavljanju stvarne napake, 45 dni pa, če boš nesel nazaj kot garancijsko popravilo. Na licu mesta ti niso dolžni menjati ali popraviti ničesar.

darkz ::

Isti primer sem imel jaz v compshopu... cheap napajalnik... Ko sm ga še isti dan prinesel nazaj ga je dal na servis, po 3 tednih so me klicali da so ga popravli. In da je bila napaka v samem napajalniku. V teh 3 tednih sem seveda kupil drugega :) Je pa trgovec sumil da sem ga jaz skuril... slab prodajalec.. :=)
|ryzen 3900x|, |2x8 ddr4 3600|, |x470-f rog|
|970pro 512|, |5700 xt|, |nzxt x52|, |omen 32|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: darkz ()

MStrix ::

trgovci so še najmanj krivi

Mislim pa da lepa beseda lepo mesto najde

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MStrix ()

Trololololol ::

Aston_11 je izjavil:

MStrix je izjavil:

Mislim da bi moral točen odgovor biti v knjižici, kjer so opisani pogoji uveljavljanja garancije
Kar mešaj garancijo s stvarnimi napakami.

Pojdi v trgovino, uveljavljaj stvarno napako, za katero imajo cas odgovora 8 dni, zahtevaj keš, medtem pa vzemi drugo komponento ...

cebelar123 je izjavil:

ProGo je izjavil:

To ni garancija. To je stvarna napaka. Velika razlika.


V čem pa je tako velika razlika, če ima izdelek že garancijo?
Lahko zahtevaš denar že v štartu, če ti je to v interesu, kaj več pa se ne spomnim da bi bilo tako pomembno.

V prvih šestih mesecih ne rabis dokazovati nic, cas odgovora je 8 dni, izberes si v kaksni obliki hoces menjavo.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Fajn bi bilo, da bi OP napisal za katero komponento gre.
Delo krepa človeka

dj_uro ::

sklepam, da gre za kakšen napajalnik (42€, vezja ipd...)

ali pa kakšen router/switch
vw-klub.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dj_uro ()

nekikr ::

V bistvu je prav vseeno za kakšno napravo gre. Je pa sigurno res, da prvo lepo razložiš, da ne dela in prosiš za hitro rešitev, ker resnično rabiš zadevo. Če prideš in začneš opletati s stvarno napako ti marsikdo že zaradi tega ne bo takoj zamenjal četudi bi lahko. Pa še prav bi imel, prijaznost gre lahko namreč precej daleč.

m0LN4r ::

Pa je blo ko si odpiral zapakirano v folijo?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

feryz ::

To ni stvarna napaka, to je reklamacija!!!
Imajo 45 dni časa za odpravo nje.

broken/link ::

MStrix je izjavil:

trgovci so še najmanj krivi


pred parimi leti kupim router pri enaa. ni delal kot bi moral - v 3dneh grem tja, povem, da želim uveljavljat stvarno napako, ker router ne dela. dobim papir za izpolnit. ga izpolnem, mi prijazna gospodična pove, da me še pokličejo. Namesto stvarne napake mi je dala za izpolnit reklamacijski list - še dobro, da so poslali na kvaliteten servis, ki mi je čez teden dni odgovoril, da je router res zanič in da mi dajo novega.

tako da ja, pomemben je vsak člen v verigi. tudi trgovec. in tudi kupec.

Ziga Dolhar ::

feryz je izjavil:

To ni stvarna napaka, to je reklamacija!!!
Imajo 45 dni časa za odpravo nje.


Tole je - glede na podane informacije - prav šolski primer napake, ki kupca upravičuje do uveljavljanja stvarne napake. V bistvu bi bilo nadvse trapasto uveljavljati karkoli drugega (čeprav bi prodajalci najraje, da bi kupec uveljavljal kvečjemu reklamacijo).
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zgodovina sprememb…

Trololololol ::

Kar bodo tudi storili, v kolikor greš na posvet k njim in tega izrecno ne zahtevaš. Telekom Slovenije so pravi mojstri tega. Kjer bo en izdelek ze drugič v sklopu garancije zaradi iste napake več kot 45 dni na popravilo, in bodo svetovali, da se stvar servisira še tretjič.

#Stvarna napaka bi naj bila strošek prodajalcu, garancija pa uradnemu zastopniku?* oz. servisu.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
283113 (1047) Mare2
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
264257 (3321) bobby
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7610488 (9028) St235
»

Stvarna napaka (miška)

Oddelek: Pomoč in nasveti
261995 (1437) tomaz-
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
526456 (3878) St235

Več podobnih tem