» »

Stvarna napaka (miška)

Stvarna napaka (miška)

s1m0n ::

Zanima me kako se, da problem rešit, če mi servis zavrne stvarno napako ?
Miška zmrzuje (in na spletu je več podobnih problemov prav za to firmo in enak ali višji model miške).

Preden je šla na servis sem poskusil vse možne rešitve tudi s pomočjo uradnega supporta (mail, ticket).
Rešitve problema ni bilo in zato je romala v servis (prijava stvarne napake). Z samo miško sem bil super zadovoljen od lege, do teže in izdelave a jo je ta problem spravil dobesedno zame v koš!

kuglvinkl ::

zakaj si se pa odlocu za stvarno napako?
Your focus determines your reallity

s1m0n ::

In kakšno drugo izbiro imam ? Garancija ne bi odpravila popolnoma nič! V trgovini je bilo rečeno, da mora uraden servis odločit, da oni nič ne morejo brez mnenja servisa (niti zamenjave za drugo)

kuglvinkl ::

kakšne zahtevke imaš iz naslova garancije in kakšne iz naslova odprave stvarne napake?
Your focus determines your reallity

Šimpanz ::

Pa saj ti miš itak v vsakem primeru zamenjajo. Tega se ne splača popravljati.

s1m0n ::

Jah, če jo zamenjajo z enako ne bo nič drugače. Sem poskusil (si sposodil) identično miš in je problem na vseh mojih sistemih doma enak. Kolegu, ki pa ima celoten sistem na drugem platformi (čipset) pa miška deluje bp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

kuglvinkl ::

Kako si torek oblikoval zahtevek, kaj si zahteval?
Your focus determines your reallity

dogo ::

Lahko bi npr. napisal za katero miš gre, da se ne bo še kdo nafarbal z nakupom.

s1m0n ::

Nič še ker mora prvo servis potrdit ali se strinjat, da gre za stvarno napako.
@dogo, Cyborg RAT 3, miška nekaj krat na mesec popolnoma zmrzuje, kot zgleda tudi odvisno od same podlage na kateri jo uporabljaš. In zaradi miške ne bom iskal podlage katera ji paše :). Je tudi za RAT 5,7 in 9 kar nekaj teh problemov a so večinoma rešljivi s izklopom varčevanja za USB naprave a to včasih tudi ne prime za vedno se problem čez čas vrne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

dogo ::

s1m0n je izjavil:

Nič še ker mora prvo servis potrdit ali se strinjat, da gre za stvarno napako.
@dogo, Cyborg RAT 3, miška nekaj krat na mesec popolnoma zmrzuje, kot zgleda tudi odvisno od same podlage na kateri jo uporabljaš. In zaradi miške ne bom iskal podlaga katera ji paše :). Je tudi za RAT 5,7 in 9 kar nekaj teh problemov a so večinoma rešljivi s izklopom varčevanja za USB naprave a to včasih tudi ne prime za vedno se problem čez čas vrne.


Predvidevam, da ima podobno kot razer, tudi rat firmware. Si poskusil s katerim drugim? Podlaga je pri teh miškah lahko problem, sam imam najboljše izkušnje s tkanimi podlagami ala razer goliathus ipd.

kuglvinkl ::

Tvoja mis nima stvarne napake. Enako kot moje slaps niso za v hribe. Tut Nobel aliud nisi dobil.

Pa se zahtevka nisi postavil. Ker ne ves kaj sploh je stvarna napaka.
Your focus determines your reallity

s1m0n ::

dogo, žal ni možno spreminjat fw-ja. Podlago pa imam že 6 let in je najboljša kar sem jih kadar koli imel pa še poceni ni bila. Z Razerjevo miško na tej podlagi ni problemov, prav tako logitechove (g500) delajo bp.

kuglvinkl, za stvarno napako je sam prodajalec v trgovini rekel, ker sem omenil, da bi bilo dobro, da mi jo zamenjajo za kakšno drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

dogo ::

kuglvinkl je izjavil:


Pa se zahtevka nisi postavil. Ker ne ves kaj sploh je stvarna napaka.


Stvarna napaka je vsaj za moje pojme, nepravilno delovanej miške, katero servis ne more odpraviti.

@s1m0n Škoda da se ne da spremeniti fw-ja

RejZoR ::

Stvarna napaka je napaka, ki je na napravi že pred nakupom za katero ni vedel ne trgovec in ne kupec. Zdej če imajo vse te miške enak problem, potem se to lahko smatra kot stvarna. Neseš v trgovino z napisanim zahtevkom, da uveljavljaš stvarno napako, zadevo mora pregledat servis in ti v 8 dneh dat definitivni odgovor al se bo zadeva razrešila v smislu popravila, menjave ali vračila kupnine (kar moraš tud sam točno opredelit že v pisnem zahtevku). Je pa seveda treba dat kar se da točen opis kako prit do te napake, ker rečt samo "miš ne dela", ti bojo gladko zavrnil stvarno. Če pa boš dokazal, da se po točno določenem postopku pride do napake, ki je ponovljiva, potem pa ti znajo ugodit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

s1m0n ::

Kdo pa ima 8 dni časa ? Trgovec kjer je izdelek bil kupljen ali servis ?

Ziga Dolhar ::

Prodajalec.
https://dolhar.si/

dottor ::

Na moji prvi Razer DeathAdder 1800dpi mi je crknil sredinski klik (na scrolu) 2 mesca pred potekom garancije. Miško sem dal v original embalažo, nesel v BigBang kjer je bla kupljena. Prodajalec je miško priklopu na računalnik in ugotovil da res ne dela sredinski klik. Čez 45 dni so me poklicali in sem dobil novo Razer DeathAdder 3500dpi z 1 leto garancije. Tistih 45 dni sem pa uporabljal neko miško za 7€.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

s1m0n ::

Nekaj me zanima a za teh 8 dni štejejo tudi vikendi ?

šernk ::

Če se ne motim šteje vse, vendar moraš podati pisni zahtevek po uveljavljanju stvarne napake. Ravno tu je na nek način "čar" stvarne napake. Kar zastopim si se ti nekaj pogovarjal s prodajalcem in slednji je poslal na oceno zadevo. Nimaš ne papirja da zahtevaš stvarno napako ne kaj zahtevaš za rešitev?

prodajalec zadrži miško 2 dni, potem jo še servis dobi na petek in jo pustijo za ponedeljek, na ponedeljek pride kaj vmes in je 8 dni mimo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

s1m0n ::

Imam papir na katerem piše da uveljavljam stvarno napako in opis napake, na listu tudi piše da imajo 8 dni časa.

kuglvinkl ::

Če se boste kej zmenil, ne bo to imelo s pravom nič.

Ampak, nič ne de, če se boste zmenili. Kakor je za razumet, bi ti rad enostavno nazaj 50 evrov al kolk, ker se ti ne da iskat podloge.
Your focus determines your reallity

s1m0n ::

Danes dobil izjavo od servisa, da napaka ni odpravljiva in, da lahko zamenjam za drugo. Tak, da je problem razrešen.

huek111 ::

To s stvarno napako in osmimi dnevi je malo čudno! Torej jaz kupim tv za 1500€, ga priklopim in ne dela, takoj ga nesem nazaj razložim problem prodajalcu, on pa mi reče da moram čakati 8 dni.
Se pravi zapravil sem jurja in pol, zaradi njihove napake pa še osem dni ne bom vedel, kaj sem kupil, ker je fuč! Zabijem tv prodajalcu v glavo pa mi je čisto vseeno ali ima prav al pa ne (delujočo televizijo hočem takoj, ne čez osem dni, saj nisem banka da jim bom posojal denar)!

kmetek ::

kakšne njihove napake, kje je krivda prodajalca? ima magično kroglo, ki ugotovi nedelujoč tv v škatli?
drugič pa sprobaj v trgovini, jo spakira in ti jo proda, ti bi pa seveda potem rad še -50% a ne?

šernk ::

To s stvarno napako in osmimi dnevi je malo čudno! Torej jaz kupim tv za 1500€, ga priklopim in ne dela, takoj ga nesem nazaj razložim problem prodajalcu, on pa mi reče da moram čakati 8 dni.


ne, nesi TV v garancijo in čakaj 45 dni ;)

tisto da ti še isti dan zamenjajo je kvečjemu njihova dobra volja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

huek111 ::

Kmetek niti približno ne rabim -50%, samo delujoč aparat takoj ko ga kupim(ti seveda nisi tako zahteven in ti je vseeno če ne dela)! Seveda je odpiranje in testiranje postalo moja praksa, vsaj dokler si ne namislijo, da moram aparat kljub vsemu kupit ker sem hotel odpreti škatlo! Tudi takrat navsezadnje ni kriv trgovec(zakaj sem pa hotel odpirat)!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: huek111 ()

tomaz- ::

No in kje je potem tak veliik problem, da bi moral TV kar zabrisat trgovcu??

S taksnim obnasanjem se postavi v kozo trgovca: za pult mu pride en prepotentenkupec, ki misli, da je za jurja in pol trgovca KUPIL in zdaj je vehementno uletel za pult in brez preverjanja zahteva takoj nov tv ali pa denar nazaj? In prodajalec ne bi smel imeti pravice preveriti, ce ni kupec morda nalasc kaj saril po tv-ju ali kaj podobnega.. Ne ne , tega trgovec se pomisliti ne bi smel.. Pri vseh moznih razlicnih kupcih.. Nikakor, kupci so vsi postenjaki.. Nocem kakorkoli zagovarjat, vendar takeg odnosa res ne razumem.. Pred nakupom zadevo preveris in to je to.. Ce se pa slucajno zgodi kaj takega, pa gres nazaj in se lepo, prijazno zmenis in s tem pokazes tudi nivo svojega IQ..


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
386091 (2442) DePalmo
»

Cviljenje scroll wheela - stvarna napaka ali garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
284920 (4071) AndrejO
»

Stvarna napaka iPhone

Oddelek: Pomoč in nasveti
102287 (1153) gmajna84
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
266126 (5190) bobby
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7616518 (15058) St235

Več podobnih tem