Forum » Šola » Položaj učiteljev v današnji družbi
Položaj učiteljev v današnji družbi
Temo vidijo: vsi
alexa-lol ::
izhodišče za odprtje teme je članek iz mladine o nelagodnem življenju učiteljev. v tej temi lahko sodelujete vsi in izrazite svoje mnenje. učitelj je premalo spoštovan poklic, čeprav ima več dela kot katerikoli drugi javni uslužbenec, in prav to me odbija od tega poklica učitelja. predvsem pa me odbija to, da se lahko vsak starš, ki ima 5 minut časa, vtika v učiteljevo STROKOVNO delo. v tej temi lahko sodelujete tudi učitelji, ker me zanima predvsem vaše mnenje o članku in nasploh ...
yea right, od tega ima 50% časa za pripravo, ki jo naredi enkrat nato ima pa do konca življenja enako. Glede na to koliko časa preživijo v učilnici so neizmerno dobro plačani. Da ne omenjam "dopusta" vsake 2 meseca, poletne počitnice...
Tisti članek iz Mladine je verjetno samo propaganda pred "pogajanji" vlade z javnim sektorjem aka Swizec. Se medicinske sestre veliko bolj nadelajo za manjše plačilo in bolj odgovorno delo.
sisemen ::
izhodišče za odprtje teme je članek iz mladine o nelagodnem življenju učiteljev. v tej temi lahko sodelujete vsi in izrazite svoje mnenje. učitelj je premalo spoštovan poklic, čeprav ima več dela kot katerikoli drugi javni uslužbenec, in prav to me odbija od tega poklica učitelja. predvsem pa me odbija to, da se lahko vsak starš, ki ima 5 minut časa, vtika v učiteljevo STROKOVNO delo. v tej temi lahko sodelujete tudi učitelji, ker me zanima predvsem vaše mnenje o članku in nasploh ...
To je ena plat zgodbe, po drugi strani so pa naredile generacije nesposobnih učiteljev (o tistem doseganju nadpovprečnih rezultatov bi se dalo govorit, ali to dosegajo oni ali učenci, me prav zanima a se pri tem govori o rezultatih v znanju ali o št. popravljenih kontrolk) in kolikor vidim se to ni nič spremenilo, da ima splošna javnost odklonilen odnos do njih. Na prste ene roke lahko preštejem učitelje/..., ki so se v vseh letih mojega formalnega izobraževanja, potrudili izven zahtevanega. Tako da ne bi o učiteljih, se mi začne dvigati.
Super Sonic ::
Biti učitelj danes je večplasten problem. Prvi je ta, da je danes učitelj lahko "vsak".
Učitelj ne more biti vsak. V prvi vrsti moraš imeti rad ljudi, rad moraš komunicirati, izmenjevati mnenja, spoštovati ljudi in v končni fazi; rad moraš imeti otroke (večina učiteljev namreč šola otroke). In v fazi šolanja bi morali razne retarde, ki se šolajo zato, da bodo izdvajal svoj ego, ki ga doma (ali sorodnih okoljih) ne (z)morejo, pometat ven. V vsakem poklicu je nekdo, ki rad opravlja svoje delo in nekdo, ki ga ne, ampak v fazi podajanja znanja naprej in raziskovanja novih stvari v življenju za mlajše generacije so ljudje, ki bi to opravljali s srcem in neko veliko željo po delu; v manjšini.
Tako že takoj trčiš v problem znotraj zbornic, ko se 3/4 učiteljem ne da nič in samo zavirajo čim več idej. Žal je tako, da večina učiteljev pride vegetirat v šolo (ocena je osebna in je izdelana na podlagi poznanstev in življenja ob učiteljih/profesorjih), kar se seveda pozna. Učne načrte si podajajo kot vroče žemlje gor in dol, večina snovi v učnem načrtu je copy/paste, vse zato, da je dela čim manj.
Kot sem že nekje pisal, tudi osebne zadeve v smeri ljubezenskih afer in podobnih packarij znotraj šole, zame predstavlja nek problem, ker se to kasneje odraža v odnosu do učencev/dijakov. Fokus je prepogosto v tem kako bo kdo koga položil, kdo s kom hodi na kavo, kam se hodi na kavo, kaj kdo s kom ima in kaj bi kdo lahko imel; razvoj učencev pa nikogar ne zanima oz. je omejen na tistih 45 minut učne ure. Kasneje, ko se ljubezenska razmerja porušijo pride do tega, da učitelji nočejo več medsebojno sodelovati v timih, kar se spet implicira na učenca/dijaka, ki LAHKO potegne krajšo iz različnih naslovov tega nesodelovanja.
Sledi problem "sistemske korupcije". V večji meri gre za javni sektor, kjer boš službo dobil na podlagi mreženja in redko na podlagi kakšnih rezultatov.
Ta problem se izkazuje tudi v delu učnega načrta in izvajanja. Knjige se tiska kot da so revije, praktično vsako leto tone novih knjig rinejo v učilnice, kjer je vodilo interes kapitala, kar se vidi iz "avijona", saj ima večina novo natisnjenih knjig spremenjen le list ali dva, včasih pa celo samo platnico. Iz ministrstva prihajajo prepogosto preveč usmerjeni ukazi, kar jasno pokaže, da ima učitelj v svoji nameri lahko precej zvezane roke.
Tudi sicer, če se učitelju, da možnost, da lahko prevzame učenje po knjigi naprimer iz Mladinske Knjige ali pa recimo založbe Modrian oz. kakšne druge, bo vzel točno tisto, ki mu bo ob knjigi zraven napisala še cel učni načrt, ker se skladno z njegovim razmišljanjem, njemu da "čim manj".
Skratka, učitelj je javna oseba, ki bi moral imeti rad svoje delo, moral bi imeti rad ljudi in primarni cilj učitelja bi moral biti učenje in podanje znanja mlajšim generacijam. To delo je sila zahtevno in zahteva prave ljudi, žal pa naš sistem dovoli, da uči praktično vsak "bedak", ki gre mimo šole, kjer talajo tovrstne diplome, kar se seveda odraža kasneje pri pouku.
Učitelj je tudi nekdo, ki naj bi se konstantno razvijal (tako kot se razvija svet), šel v korak s časom in se naj ne bi bal neznanega. Učitelj je tudi tisti, ki lahko v različnih učencih/dijakih prepozna nek talent in spet, za to potrebuješ voljo, občutek in veselje do svojega poklica.
Seveda je pa tu še druga stran; slabe plače (čeprav niso), slabi pogoji dela (ni malo šol, kjer imajo probleme že s prostori), omejena pooblastila (do učencev in dijakov ter njihovih staršev) in sami otroci danes so pač malček drugačni od nekih predstav, kako naj bi vzorni učenci izgledali sami po sebi, brez da vložiš v njih minuto svojega dela.
Torej problem učitelja je precej kompleksen in je po moji oceni dovolj zafuran, da ne bo v tej državi še dolgo na tem področju prav nič bolje; lahko je pa še precej slabše kot je. Face it.
Učitelj ne more biti vsak. V prvi vrsti moraš imeti rad ljudi, rad moraš komunicirati, izmenjevati mnenja, spoštovati ljudi in v končni fazi; rad moraš imeti otroke (večina učiteljev namreč šola otroke). In v fazi šolanja bi morali razne retarde, ki se šolajo zato, da bodo izdvajal svoj ego, ki ga doma (ali sorodnih okoljih) ne (z)morejo, pometat ven. V vsakem poklicu je nekdo, ki rad opravlja svoje delo in nekdo, ki ga ne, ampak v fazi podajanja znanja naprej in raziskovanja novih stvari v življenju za mlajše generacije so ljudje, ki bi to opravljali s srcem in neko veliko željo po delu; v manjšini.
Tako že takoj trčiš v problem znotraj zbornic, ko se 3/4 učiteljem ne da nič in samo zavirajo čim več idej. Žal je tako, da večina učiteljev pride vegetirat v šolo (ocena je osebna in je izdelana na podlagi poznanstev in življenja ob učiteljih/profesorjih), kar se seveda pozna. Učne načrte si podajajo kot vroče žemlje gor in dol, večina snovi v učnem načrtu je copy/paste, vse zato, da je dela čim manj.
Kot sem že nekje pisal, tudi osebne zadeve v smeri ljubezenskih afer in podobnih packarij znotraj šole, zame predstavlja nek problem, ker se to kasneje odraža v odnosu do učencev/dijakov. Fokus je prepogosto v tem kako bo kdo koga položil, kdo s kom hodi na kavo, kam se hodi na kavo, kaj kdo s kom ima in kaj bi kdo lahko imel; razvoj učencev pa nikogar ne zanima oz. je omejen na tistih 45 minut učne ure. Kasneje, ko se ljubezenska razmerja porušijo pride do tega, da učitelji nočejo več medsebojno sodelovati v timih, kar se spet implicira na učenca/dijaka, ki LAHKO potegne krajšo iz različnih naslovov tega nesodelovanja.
Sledi problem "sistemske korupcije". V večji meri gre za javni sektor, kjer boš službo dobil na podlagi mreženja in redko na podlagi kakšnih rezultatov.
Ta problem se izkazuje tudi v delu učnega načrta in izvajanja. Knjige se tiska kot da so revije, praktično vsako leto tone novih knjig rinejo v učilnice, kjer je vodilo interes kapitala, kar se vidi iz "avijona", saj ima večina novo natisnjenih knjig spremenjen le list ali dva, včasih pa celo samo platnico. Iz ministrstva prihajajo prepogosto preveč usmerjeni ukazi, kar jasno pokaže, da ima učitelj v svoji nameri lahko precej zvezane roke.
Tudi sicer, če se učitelju, da možnost, da lahko prevzame učenje po knjigi naprimer iz Mladinske Knjige ali pa recimo založbe Modrian oz. kakšne druge, bo vzel točno tisto, ki mu bo ob knjigi zraven napisala še cel učni načrt, ker se skladno z njegovim razmišljanjem, njemu da "čim manj".
Skratka, učitelj je javna oseba, ki bi moral imeti rad svoje delo, moral bi imeti rad ljudi in primarni cilj učitelja bi moral biti učenje in podanje znanja mlajšim generacijam. To delo je sila zahtevno in zahteva prave ljudi, žal pa naš sistem dovoli, da uči praktično vsak "bedak", ki gre mimo šole, kjer talajo tovrstne diplome, kar se seveda odraža kasneje pri pouku.
Učitelj je tudi nekdo, ki naj bi se konstantno razvijal (tako kot se razvija svet), šel v korak s časom in se naj ne bi bal neznanega. Učitelj je tudi tisti, ki lahko v različnih učencih/dijakih prepozna nek talent in spet, za to potrebuješ voljo, občutek in veselje do svojega poklica.
Seveda je pa tu še druga stran; slabe plače (čeprav niso), slabi pogoji dela (ni malo šol, kjer imajo probleme že s prostori), omejena pooblastila (do učencev in dijakov ter njihovih staršev) in sami otroci danes so pač malček drugačni od nekih predstav, kako naj bi vzorni učenci izgledali sami po sebi, brez da vložiš v njih minuto svojega dela.
Torej problem učitelja je precej kompleksen in je po moji oceni dovolj zafuran, da ne bo v tej državi še dolgo na tem področju prav nič bolje; lahko je pa še precej slabše kot je. Face it.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
m0LN4r ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Pa vi veste sploh o čem govorite?
Po moje nimate otrok, da kvasite takšne o zaprtju vaških / podružničnih šol.
Potem bi še odpuščali učitelje, v en razred natrpali 40 namesto 30 učencev,....?
Že 30 učencev je število, kjer se učitelj ne more posvečati posameznemu učencu. Tisti, ki pa je imel to srečo, da si je lahko delil učitelja s tremi sošolci, pa bi moral biti hvaležen, da se mu je ponudila ta možnost, saj se je učitelj lahko ukvarjal z vsakim učencem posebej in pomagal tam, kjer mu ni šlo in ga spodbujal tam, kjer mu je šlo.
Stremeti bi morali k temu, da bi bilo po 20 učencev na učitelja, ne pa da se standard zbija. Šola ni tekoči trak, kjer malo povečaš hitrost traku in dvigneš normo!
Sploh pa že v osnovi vse skupaj gledate narobe! Učitelje in šole imamo zaradi otrok in ne obratno (upam, da se tudi učitelji zavedajo tega!). Spraševati se moramo, kaj hočemo za naše otroke. Naslednje vprašanje pa je, če to tudi dobijo. Plače učiteljev pa so čisto drugo poglavje.
Jaz sem se v 4. razredu osnovne šole vozil najprej s kolesom 4km do železniške postaje, potem z vlakom v 20 km oddaljeno mesto, od tam pa še z avtobusom do šole. Vsak dan. Ne glede na vreme. Vsak dan sem moral zato prej vstati kot sošolci iz mesta, domov sem tudi prišel bistveno kasneje. Približno se še spomnim, da mi to ni bilo ravno najbolj všeč. Da bi pa moral otroka v prvem razredu pošiljat na takšno vsakodnevno odisejado, si pa preprosto ne znam predstavljati. Toda točno to tukaj nekateri predlagate.
Pa kaj mislite, da so avtobusi s katerimi vozijo otroke zastonj? Da se vzdržujejo sami? Vozijo se tudi sami?
Še dobro, da ni komu padlo na misel, da bi lahko vpeljali avstralski sistem, da otroci poslušajo učitelja preko radijske postaje in kar doma ostanejo.
Gor eden neki govori o 'socialističnih' učiteljih. Ko bi odraščal v 'socializmu', bi morda vedel, da so bili učitelji poleg rednih obveznosti pripravljeni naresti veliko več kot danes. Vodili so krožke, brez da bi prejeli plačilo za to - probajte danes najti enega učitelja, ki ne bo najprej vprašal, koliko bo dobil dodatka k plači, če prevzame še krožek! Ne, danes vprašajo starše, če bi kateri morda hotel kot prostovoljec kakšen krožek voditi....
Ti si sploh prebral o kakšnih šolah in poddružnicah je problem?
Ne rabiš imet otrok, ampak je dovolj če si bil in na eno tako šolo hodil. Pozneje ko prideš eno šolo višje ti bo takoj jasno zakaj so take šole zanemarjene.
Pa kot otrok tudi bolj veš kako je fajn hodit v šolo z povprečno 8 učenci na razred, kjer nimaš nobene konkurence in nič se ne da organizirat ipd.
Še med dvema ognjema v razredu je težko izvest, kaj šele kaj večjega.
Busi se že zdaj vozijo na teh relacijah, tak da jih ni treba na novo nabavljat.
Koliko pa te stane to za 10 let učiteljev, vseh zaposlenih in vzdrževanje pa obnavljanje takih šol napram avtobusom, ki jih že imaš?
Še enkrat na tako mičkeno šolo in poddružnico hodit je najhujše za otroka, kar imaš in to ti govorim iz stališča otroka, ker sem tja hodil in tudi ostalih otrok.
Starši in učitelji nimajo pojma kako se počutiš na eni taki šoli in kako se boš počutil, ko prideš na vsaj malenkost večjo šolo.
Dovolim ti, da pripišeš število zaposlenih in koliko je cirka stroška na enega otroka v desetih letih.
Pa me zanima koliko in kakšne avtobuse, ter kombije z zastonj prevozi bi dobil za ta denar.
Včasih se mi je na šoli zdelo, kot da je več zaposlenih kot otrok. Aja saj je skoraj res tako.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
chrispy ::
evo še moje mnenje o tej temi :P To prihaja od dijaka 4. letnika, torej je mogoče stanje nekako bolje predstavljeno kot od nekoga ki je bil v šoli pred 20 leti.
Na naši osnovni šoli, lahko rečem da so bili moji učitelji res dobro usposobljeni. Saj sem od ur res veliko stvari odnesel in tudi kasneje v srednji šoli nisem imel težav. Seveda je kakšen učitelj izstopal po tem da je bil bolj predan temu da se učenci kaj naučijo, kakšen spet manj. Ampak vrjamem da so bili kar zasedeni. Testi so bili vsaj v 8. in 9. razredu različni kot so jih delali pred leti. Sicer pa kakšne teste dajejo profesorji po mojem nima takega pomena. Saj če se boš učil samo za test vrjetno neboš dosti odnesel od pouka.
Ko sem prišel na srednjo so se pa stvari kar nekako obrnile. Se vidi da se določenim profesorjem "jebe" za vse. Določeni (predvsem mlajši) pa so zelo zagreti, da dijakom pokažejo čim več stvari. Ampak dobro če profesor vsaj ve o čem govori pri pouku stvar še nekako gre, če so pa še znanja nimajo pa nastane problem.
Imam profesorico za računalništvo, ki se vidi da ji manjka precej znanja. Na ure prinese powerpointe predstavitve s polno slovničnih napak. Ure izgledajo nekako tako, da ko pride v razred se pritožuje, išče dijake nad katerimi se lahko znaša itd... Ko se končno ura začne odpre powerpoint, najprej potihoma prebere kar piše na slajdu, sam nekakšen povzetek tega slajda pove ter potem zahteva da cel slajd prepišemo. Smešno se mi zdi, ker sem opazil da včasih še povzetka slajda ne naredi ampak ga nam kar prebere stem da kakšno besedo prebere bolj naglas kakšno bolj potihoma. Pač kot da bi jaz bral neko zdravstveno literaturo o kateri nimam pojma... Ko jo je sošolec vprašal za neko težavo ki jo je imel pri izdelavi spletne strani, je bila rešitev čisto preprosta. Kaj mu ona reče, da se mora igrati z margini in paddingi, medtem ko njegova težava sploh ni imela veze s tem. Ko sem hotel povedati rešitev za njegovo težavo me je zanalašč spregledala kot da nisem dvignil roke.
V glavnem vrjetno je tole bil bolj nek rage post na to profesorico, no mogoče pa pripomore k razpravi :D
Na naši osnovni šoli, lahko rečem da so bili moji učitelji res dobro usposobljeni. Saj sem od ur res veliko stvari odnesel in tudi kasneje v srednji šoli nisem imel težav. Seveda je kakšen učitelj izstopal po tem da je bil bolj predan temu da se učenci kaj naučijo, kakšen spet manj. Ampak vrjamem da so bili kar zasedeni. Testi so bili vsaj v 8. in 9. razredu različni kot so jih delali pred leti. Sicer pa kakšne teste dajejo profesorji po mojem nima takega pomena. Saj če se boš učil samo za test vrjetno neboš dosti odnesel od pouka.
Ko sem prišel na srednjo so se pa stvari kar nekako obrnile. Se vidi da se določenim profesorjem "jebe" za vse. Določeni (predvsem mlajši) pa so zelo zagreti, da dijakom pokažejo čim več stvari. Ampak dobro če profesor vsaj ve o čem govori pri pouku stvar še nekako gre, če so pa še znanja nimajo pa nastane problem.
Imam profesorico za računalništvo, ki se vidi da ji manjka precej znanja. Na ure prinese powerpointe predstavitve s polno slovničnih napak. Ure izgledajo nekako tako, da ko pride v razred se pritožuje, išče dijake nad katerimi se lahko znaša itd... Ko se končno ura začne odpre powerpoint, najprej potihoma prebere kar piše na slajdu, sam nekakšen povzetek tega slajda pove ter potem zahteva da cel slajd prepišemo. Smešno se mi zdi, ker sem opazil da včasih še povzetka slajda ne naredi ampak ga nam kar prebere stem da kakšno besedo prebere bolj naglas kakšno bolj potihoma. Pač kot da bi jaz bral neko zdravstveno literaturo o kateri nimam pojma... Ko jo je sošolec vprašal za neko težavo ki jo je imel pri izdelavi spletne strani, je bila rešitev čisto preprosta. Kaj mu ona reče, da se mora igrati z margini in paddingi, medtem ko njegova težava sploh ni imela veze s tem. Ko sem hotel povedati rešitev za njegovo težavo me je zanalašč spregledala kot da nisem dvignil roke.
V glavnem vrjetno je tole bil bolj nek rage post na to profesorico, no mogoče pa pripomore k razpravi :D
nekikr ::
Bratranec je šel pred leti za učitelja. Tistega v OŠ za razredni pouk. Po štirinajstih dneh, ko še ni znal točno povedati kaj sploh počnejo tam, je že na veliko okoli razlagal kako veliko priprav ga potem čaka, ko bo doštudiral. In takih je precej, tudi moja punca je bila med njimi. Še preden se dobro začnejo predavanja jim že v glavo vbijejo kako težak je ta poklic in koliko priprav bo in to potem širijo med ljudmi, da ustvarijo to gosto meglo. Dejstvo pa je, da se matematika (gospodinjstvo, slovenščina, zgodovina itd.) v OŠ/Gimnaziji pač ne spreminjajo toliko, da bi zahtevali 18 ur priprav tedensko. Prvo leto da, morda celo kakšno uro več (ampak tako je pri vsakem poklicu, ki ni ravno sestavljanje za tekočim trakom), nato pa to strmo pade. Biti učitelj je, glede na razmere v ostalih panogah in še posebej gospodarstvu, precej idealno. En tak mali jackpot. Vidim kako je to iz prve roke.
sensei ::
Večina ljudi, ki počne karkoli zanimivega (relativno, zase gledano), se doma izpopolnjuje v prostem času. A učitelji mislijo, da je to njihova posebnost?
seba-beba ::
Se mnenje iz prve roke (mama je profesorica razrednega pouka).
1. Mislim, da je skoda debatirati o tem na forumu glede na to, da prakticno ne sodeluje v tej debati nihce iz te stroke.
2. Za mamo lahko povem, da zacne z delom na soli ob pol 8h in konca ob pol 2h popoldan. Vsak dan nato se vsaj se dve do tri ure dela za solo doma. Modra ne vidite tega, vendar je potrebno pisati raznorazne priprave (ucni nacrti se spreminjajo vsako leto, vedno znova se pojavljajo novi ucbeniki in se ostala preobsezna birokracija). Poleg tega so vsi sestanki, govorilne ure, roditeljski sestanki po koncu sole. Sem ravnokar prebral clanek o kontrolorjih letov. Delajo tudi samo 6 ur. Zakaj se ne spravite se na njih, da premalo delajo?
3. Ker se varcuje na vseh stvareh, tudi ni denarja vec za dodatno izobrazevanje, tako da ne morete pricakovati da bodo profesorji vedno z vsem na tekocem.
4. Verjamem, da bi marsikateremu ustrezalo biti v vecjem razredu, saj se tako lazje potuhne in dela svoje stvari. Ce pa bi prebrali kaj literature, pa bi videli, da lahko skupina deluje le do dolocenega stevila ljudi, sicer to vodi v kaos. Lahko iz prve roke povem kako je bilo pri meni na fakulteti, ko nas je bilo sprava 160, v zadnjih letnikih pa 15. Kvaliteta studija je bila neprimerno boljsa pri manjsem stevilu. Me prav zanima kako bi reagirali, ce bi se otrok izmuznil uciteljici, ker je imela preveliko stevilo otrok, in bi se poskodoval ali se kaj hujsega.
5. Delo profesorja je tudi zelo psihicno naporno,saj je tezko obvladovati toliko otrok. Vcasih je imel profesor avtoriteto, danes pa mu lahko kdorkoli soli pamet.
6. Danes je ze vsak otrok s posebnimi potrebami in potrebuje individualno obravnavo. Vcasih tega ni bilo.
7. Mama opravi veliko nadomescanj, vendar ni za to nic placana. Prav tako ima cez veliko obsolskih dejavnosti za katere tudi ni nic placana. Vse to je njena dobra volja. Pri teh dejavnosti oz. tekmovanjih dobiva stavilne nagrade z otroki. Na podrocju humanitarnosti je ze tako dalec, da jo celo humanitarne organizacije prosijo, ce kaj takega organizira.
8. Z zmanjsevanjem stevila uciteljev so zaceli ze pred 15 leti. Danes so na takem minimumo, da vcasih otroke pazijo razne cistilke ali kuharice.
9. Danes se starsi z otroki prakticno nic vecne ukvarjajo. Otroci zaradi poplave tehnologije nic vec ne locijo med realnostjo in fikcijo. Nemalokrat se zgodi, da otrok pride v solo z orozjem (prava pistola, noz itd.)
10. Vcasih ko je otrok prinesel domov cvek, so ga starsi po riti. Danes je kriv ucitelj, ce otrok prinese domov cvek, ker se ni ucil.
11. Morda res vidite, da imajo toliko pocitnic. Ne vidite pa tega da tudi ko se poleti konca sola, oni ostanejo se 2 tedna po tem v soli in tudi zacnejo z solo dva tedna prej. Med ostalimi pocitnicami se velikokrat zgodi, da imajo raznorazne sestanke takrat.
12. Kakor vidim zelite izenaciti place uciteljev z univerzitetno izobrazbo z ljudmi s srednjo solo.
13. Sigurno se najde med ucitelji tudi tak, ki nic ne dela. Za to niso krivi ostali ucitelji ampak sistem.
14. Poznam nemalo ljudi, ki med svojim delovnim casov opravljajo osebne stvari. Ucitelj si tega ne more privosciti.
Evo to je bilo na hitro mnenje nekoga, ki malo bolj pozna situacijo. Pa nisem ucitel temvec inzenir.
1. Mislim, da je skoda debatirati o tem na forumu glede na to, da prakticno ne sodeluje v tej debati nihce iz te stroke.
2. Za mamo lahko povem, da zacne z delom na soli ob pol 8h in konca ob pol 2h popoldan. Vsak dan nato se vsaj se dve do tri ure dela za solo doma. Modra ne vidite tega, vendar je potrebno pisati raznorazne priprave (ucni nacrti se spreminjajo vsako leto, vedno znova se pojavljajo novi ucbeniki in se ostala preobsezna birokracija). Poleg tega so vsi sestanki, govorilne ure, roditeljski sestanki po koncu sole. Sem ravnokar prebral clanek o kontrolorjih letov. Delajo tudi samo 6 ur. Zakaj se ne spravite se na njih, da premalo delajo?
3. Ker se varcuje na vseh stvareh, tudi ni denarja vec za dodatno izobrazevanje, tako da ne morete pricakovati da bodo profesorji vedno z vsem na tekocem.
4. Verjamem, da bi marsikateremu ustrezalo biti v vecjem razredu, saj se tako lazje potuhne in dela svoje stvari. Ce pa bi prebrali kaj literature, pa bi videli, da lahko skupina deluje le do dolocenega stevila ljudi, sicer to vodi v kaos. Lahko iz prve roke povem kako je bilo pri meni na fakulteti, ko nas je bilo sprava 160, v zadnjih letnikih pa 15. Kvaliteta studija je bila neprimerno boljsa pri manjsem stevilu. Me prav zanima kako bi reagirali, ce bi se otrok izmuznil uciteljici, ker je imela preveliko stevilo otrok, in bi se poskodoval ali se kaj hujsega.
5. Delo profesorja je tudi zelo psihicno naporno,saj je tezko obvladovati toliko otrok. Vcasih je imel profesor avtoriteto, danes pa mu lahko kdorkoli soli pamet.
6. Danes je ze vsak otrok s posebnimi potrebami in potrebuje individualno obravnavo. Vcasih tega ni bilo.
7. Mama opravi veliko nadomescanj, vendar ni za to nic placana. Prav tako ima cez veliko obsolskih dejavnosti za katere tudi ni nic placana. Vse to je njena dobra volja. Pri teh dejavnosti oz. tekmovanjih dobiva stavilne nagrade z otroki. Na podrocju humanitarnosti je ze tako dalec, da jo celo humanitarne organizacije prosijo, ce kaj takega organizira.
8. Z zmanjsevanjem stevila uciteljev so zaceli ze pred 15 leti. Danes so na takem minimumo, da vcasih otroke pazijo razne cistilke ali kuharice.
9. Danes se starsi z otroki prakticno nic vecne ukvarjajo. Otroci zaradi poplave tehnologije nic vec ne locijo med realnostjo in fikcijo. Nemalokrat se zgodi, da otrok pride v solo z orozjem (prava pistola, noz itd.)
10. Vcasih ko je otrok prinesel domov cvek, so ga starsi po riti. Danes je kriv ucitelj, ce otrok prinese domov cvek, ker se ni ucil.
11. Morda res vidite, da imajo toliko pocitnic. Ne vidite pa tega da tudi ko se poleti konca sola, oni ostanejo se 2 tedna po tem v soli in tudi zacnejo z solo dva tedna prej. Med ostalimi pocitnicami se velikokrat zgodi, da imajo raznorazne sestanke takrat.
12. Kakor vidim zelite izenaciti place uciteljev z univerzitetno izobrazbo z ljudmi s srednjo solo.
13. Sigurno se najde med ucitelji tudi tak, ki nic ne dela. Za to niso krivi ostali ucitelji ampak sistem.
14. Poznam nemalo ljudi, ki med svojim delovnim casov opravljajo osebne stvari. Ucitelj si tega ne more privosciti.
Evo to je bilo na hitro mnenje nekoga, ki malo bolj pozna situacijo. Pa nisem ucitel temvec inzenir.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: seba-beba ()
Gladi ::
Mi je kar smešno, ko nekateri govorite o preobremenjenosti. Za izplačilo polne plače(polni delavni čas) more učitelj opraviti 24 pedagoških ur. 4.8 ure tedensko.
Hint: Tudi sam mam v ožjem družinskem krogu nekoga zaposlenega v tem poklic, pa se mi zdi kar malo žalostn da nekateri ne morete objektivno oceniti zadeve v kolikor ste osebno vpleteni v poklic.
Hint: Tudi sam mam v ožjem družinskem krogu nekoga zaposlenega v tem poklic, pa se mi zdi kar malo žalostn da nekateri ne morete objektivno oceniti zadeve v kolikor ste osebno vpleteni v poklic.
m0LN4r ::
1. Zakaj pa ne? Preveč priprav iz 100 let stare snovi, ki je že na voljo vsepovsod od učbenikov in interneta pa do kolegov iz pedagoškega faksa in sodelavcev? Že 100x prekopirano, prepisano in posojeno pa vsako leto eno in isto?
2. Smo ti napisali, da se določena snov NE spreminja.
3. Sčim pa moraš bit pri razrednem pouku na tekočem? Da je hujše od medicine in informatike? Če je tko zelo na tekočem, bi lahko ona napisala svoje mneje
4. Ne primerjaj OŠ in faks med sabo. V moji OŠ so bile skupine kar posamezni razredi. Normalnega pouka sploh ni bilo možno izvest.
5. Verjemi, da je psihično napornega dela veliko več, kot le paziti otroke za mizo. Ko ti kak pacient umira pred očmi ali zruši kak server (miljoni) ali pa se ti kdo zaleti v avto.
Pravtako verjemi, da je soljenje pameti staršev še najmanj slaba stvar, napram ko ti nekdo v gospodarstvu začne solit pamet, naprimer delodajalec.
8. NI RES, na naši mini šoli se je podvojilo. Moja mama je cistilka/kuharica in pazi otroke, zaradi tega ker gospodična vzgojiteljica noče prej na oz. pozneje od šiht.
10. Prav tako. Saj zato dobivajo plačo/dopuste/ imajo opevane priprave in so zaposleni, da otroka naučijo stvari za več kot ena. Starš ni nič kriv, če je cele dneve na šihtu, za učenje je šola.
12. dokler bo imela DIPL medicinska sestra 100x manj ugodno delo, manj dopusta, manj prostega časa, več podjebavanja, (nočne, nadure) in _nižjo_ plačo, kot OŠ učiteljica, ja.
13. Takih je v večini. Lahko vprašaš kogarkoli, ki je hodil na šolo in vsaj malo pogledal, kaj se mu predava.
14. Laž in še enkrat laž. To pa zato vem, ker so učitelji na naši šoli bili tudi moji sovaščani in so vsi vidli kako jim je komot. Male vasi so jeba, ker se vse vidi in zve.
Oprosti, ampak profesor fizike na strojnem faksu in profesorica razrednega pouka je nekaj razredov narazen, kar se znanja tiče.
Če je tko zelo na tekočem, bi lahko ona napisala svoje _objektivno_ mnenje.
Medicinska sestra bi tudi zelo rada imela 45minut pouka pa odmor, pa malico, pa počitnice, pa tako lep delovni čas in plačo.
Dokler pa bo moje bodoče otroke učil nekdo, ki komaj opravi splošno maturo (ima vsako leto popravne), nato pa blesti na pedagoški žalim slučaj, za mene to ni kompetenten profesor, ampak produkt hobby faksa, ki se je vpisal na ta faks izključno zato, da dobi papir, nato pa delo na isti šoli kjer mu sorodnik špara stolček.
Ne delajte se boge, ker od vseh poklicov imate relativno najlažji faks in najlažje delovne pogoje, ampak tega ne vidite, ker nikoli nikjer drugje ne boste/nočete delat. Zakaj le?
2. Smo ti napisali, da se določena snov NE spreminja.
3. Sčim pa moraš bit pri razrednem pouku na tekočem? Da je hujše od medicine in informatike? Če je tko zelo na tekočem, bi lahko ona napisala svoje mneje
4. Ne primerjaj OŠ in faks med sabo. V moji OŠ so bile skupine kar posamezni razredi. Normalnega pouka sploh ni bilo možno izvest.
5. Verjemi, da je psihično napornega dela veliko več, kot le paziti otroke za mizo. Ko ti kak pacient umira pred očmi ali zruši kak server (miljoni) ali pa se ti kdo zaleti v avto.
Pravtako verjemi, da je soljenje pameti staršev še najmanj slaba stvar, napram ko ti nekdo v gospodarstvu začne solit pamet, naprimer delodajalec.
8. NI RES, na naši mini šoli se je podvojilo. Moja mama je cistilka/kuharica in pazi otroke, zaradi tega ker gospodična vzgojiteljica noče prej na oz. pozneje od šiht.
10. Prav tako. Saj zato dobivajo plačo/dopuste/ imajo opevane priprave in so zaposleni, da otroka naučijo stvari za več kot ena. Starš ni nič kriv, če je cele dneve na šihtu, za učenje je šola.
12. dokler bo imela DIPL medicinska sestra 100x manj ugodno delo, manj dopusta, manj prostega časa, več podjebavanja, (nočne, nadure) in _nižjo_ plačo, kot OŠ učiteljica, ja.
13. Takih je v večini. Lahko vprašaš kogarkoli, ki je hodil na šolo in vsaj malo pogledal, kaj se mu predava.
14. Laž in še enkrat laž. To pa zato vem, ker so učitelji na naši šoli bili tudi moji sovaščani in so vsi vidli kako jim je komot. Male vasi so jeba, ker se vse vidi in zve.
Oprosti, ampak profesor fizike na strojnem faksu in profesorica razrednega pouka je nekaj razredov narazen, kar se znanja tiče.
Če je tko zelo na tekočem, bi lahko ona napisala svoje _objektivno_ mnenje.
Medicinska sestra bi tudi zelo rada imela 45minut pouka pa odmor, pa malico, pa počitnice, pa tako lep delovni čas in plačo.
Dokler pa bo moje bodoče otroke učil nekdo, ki komaj opravi splošno maturo (ima vsako leto popravne), nato pa blesti na pedagoški žalim slučaj, za mene to ni kompetenten profesor, ampak produkt hobby faksa, ki se je vpisal na ta faks izključno zato, da dobi papir, nato pa delo na isti šoli kjer mu sorodnik špara stolček.
Ne delajte se boge, ker od vseh poklicov imate relativno najlažji faks in najlažje delovne pogoje, ampak tega ne vidite, ker nikoli nikjer drugje ne boste/nočete delat. Zakaj le?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
lebdim ::
Se mnenje iz prve roke (mama je profesorica razrednega pouka).
1. Mislim, da je skoda debatirati o tem na forumu glede na to, da prakticno ne sodeluje v tej debati nihce iz te stroke.
2. Za mamo lahko povem, da zacne z delom na soli ob pol 8h in konca ob pol 2h popoldan. Vsak dan nato se vsaj se dve do tri ure dela za solo doma. Modra ne vidite tega, vendar je potrebno pisati raznorazne priprave (ucni nacrti se spreminjajo vsako leto, vedno znova se pojavljajo novi ucbeniki in se ostala preobsezna birokracija). Poleg tega so vsi sestanki, govorilne ure, roditeljski sestanki po koncu sole. Sem ravnokar prebral clanek o kontrolorjih letov. Delajo tudi samo 6 ur. Zakaj se ne spravite se na njih, da premalo delajo?
3. Ker se varcuje na vseh stvareh, tudi ni denarja vec za dodatno izobrazevanje, tako da ne morete pricakovati da bodo profesorji vedno z vsem na tekocem.
4. Verjamem, da bi marsikateremu ustrezalo biti v vecjem razredu, saj se tako lazje potuhne in dela svoje stvari. Ce pa bi prebrali kaj literature, pa bi videli, da lahko skupina deluje le do dolocenega stevila ljudi, sicer to vodi v kaos. Lahko iz prve roke povem kako je bilo pri meni na fakulteti, ko nas je bilo sprava 160, v zadnjih letnikih pa 15. Kvaliteta studija je bila neprimerno boljsa pri manjsem stevilu. Me prav zanima kako bi reagirali, ce bi se otrok izmuznil uciteljici, ker je imela preveliko stevilo otrok, in bi se poskodoval ali se kaj hujsega.
5. Delo profesorja je tudi zelo psihicno naporno,saj je tezko obvladovati toliko otrok. Vcasih je imel profesor avtoriteto, danes pa mu lahko kdorkoli soli pamet.
6. Danes je ze vsak otrok s posebnimi potrebami in potrebuje individualno obravnavo. Vcasih tega ni bilo.
7. Mama opravi veliko nadomescanj, vendar ni za to nic placana. Prav tako ima cez veliko obsolskih dejavnosti za katere tudi ni nic placana. Vse to je njena dobra volja. Pri teh dejavnosti oz. tekmovanjih dobiva stavilne nagrade z otroki. Na podrocju humanitarnosti je ze tako dalec, da jo celo humanitarne organizacije prosijo, ce kaj takega organizira.
8. Z zmanjsevanjem stevila uciteljev so zaceli ze pred 15 leti. Danes so na takem minimumo, da vcasih otroke pazijo razne cistilke ali kuharice.
9. Danes se starsi z otroki prakticno nic vecne ukvarjajo. Otroci zaradi poplave tehnologije nic vec ne locijo med realnostjo in fikcijo. Nemalokrat se zgodi, da otrok pride v solo z orozjem (prava pistola, noz itd.)
10. Vcasih ko je otrok prinesel domov cvek, so ga starsi po riti. Danes je kriv ucitelj, ce otrok prinese domov cvek, ker se ni ucil.
11. Morda res vidite, da imajo toliko pocitnic. Ne vidite pa tega da tudi ko se poleti konca sola, oni ostanejo se 2 tedna po tem v soli in tudi zacnejo z solo dva tedna prej. Med ostalimi pocitnicami se velikokrat zgodi, da imajo raznorazne sestanke takrat.
12. Kakor vidim zelite izenaciti place uciteljev z univerzitetno izobrazbo z ljudmi s srednjo solo.
13. Sigurno se najde med ucitelji tudi tak, ki nic ne dela. Za to niso krivi ostali ucitelji ampak sistem.
14. Poznam nemalo ljudi, ki med svojim delovnim casov opravljajo osebne stvari. Ucitelj si tega ne more privosciti.
Evo to je bilo na hitro mnenje nekoga, ki malo bolj pozna situacijo. Pa nisem ucitel temvec inzenir.
se povsem strinjam s tvojim komentarjem ... mi je pa zanimivo, kako ostali udeleženci vidijo poklic učitelja. ob vsem skupaj pa je najbolj zanimivo to, da so najbolj glasni in najbolj pametni ravno taki, ki v šoli ne bi zdržali niti enega dneva, ker bi jim bilo prenaporno. in seveda, ostali ne vidijo dodatnih dejavnosti in dodatnega dela učiteljev še doma (izven delovnega časa), ki jim vzame najmanj toliko, kot same pedagoške ure pri pouku. ostalim je preveč fino v službah, zato se znašajo nad učiteljskim poklicem.
seveda, za vse smo vedno krivi učitelji!!! smo morda tudi učitelji krivi, da imaš v razredu 20 totalno nevzgojenih frocev, ki ne znajo biti 45 minut pri miru in ne vejo, kaj je to disciplina ter se hodijo v šolo zgolj zafrkavat in socializirat??? take otroke je težko kaj naučiti ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
seba-beba ::
1. Sem lepo napisal, da se vsako leto spreminja.
2, 3. Clovek se mora celo zivljenje uciti (vse se spreminja), ce zeli biti strokoven.
4. Ravno zato, je potrebno manjse stevilo otrok, saj se niso dovolj samostojni kot na faksu.
5. Obstajajo razlicne oblike psihicnega napora.
8. Na njeni soli se je skrcilo stevilo.
10. Sola je za to, da ti da znanje.
12. Dipl sestra nima 7 stopnje kot ucitelj.
13. Subjektivno mnenje.
14. To je cista resnica.
Vse govorim popolnoma objektivno saj kot sem ze rekel nisem ucitelj, mi gre pa strasno na zivce, ko nekateri tukaj o tem pametujete, pa stvari ne poznate niti od blizu
Seveda je razlika, profesor na faksu nima pedagoske fakultete kot ucitelj, zato ima tudi primerno vecjo placo.
Nihce ti ne brani, da se vpises na ta faks, in uzivas potem v tem poklicu.
Sej pa iz nadalnje debate umikam, saj ni smiselno o tem debatirati z ljudmi ki poznajo samo eno stran "resnice".
2, 3. Clovek se mora celo zivljenje uciti (vse se spreminja), ce zeli biti strokoven.
4. Ravno zato, je potrebno manjse stevilo otrok, saj se niso dovolj samostojni kot na faksu.
5. Obstajajo razlicne oblike psihicnega napora.
8. Na njeni soli se je skrcilo stevilo.
10. Sola je za to, da ti da znanje.
12. Dipl sestra nima 7 stopnje kot ucitelj.
13. Subjektivno mnenje.
14. To je cista resnica.
Vse govorim popolnoma objektivno saj kot sem ze rekel nisem ucitelj, mi gre pa strasno na zivce, ko nekateri tukaj o tem pametujete, pa stvari ne poznate niti od blizu
Seveda je razlika, profesor na faksu nima pedagoske fakultete kot ucitelj, zato ima tudi primerno vecjo placo.
Nihce ti ne brani, da se vpises na ta faks, in uzivas potem v tem poklicu.
Sej pa iz nadalnje debate umikam, saj ni smiselno o tem debatirati z ljudmi ki poznajo samo eno stran "resnice".
m0LN4r ::
Če še niste opazili mi opisujemo učitelje znotraj poznanstev, ki jih poznamo in imamo pred očmi in ne poklic učitelja, kot tak.
Če bi meni nekdo dal tale šiht oz. imel veze takoj menjam. Bil na praksi na šoli, ampak ne kot učitelj in mi je bilo fenomenalno všeč, kako se tam dela.
ki v šoli ne bi zdržali niti enega dneva, ker bi jim bilo prenaporno.
Če bi meni nekdo dal tale šiht oz. imel veze takoj menjam. Bil na praksi na šoli, ampak ne kot učitelj in mi je bilo fenomenalno všeč, kako se tam dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gladi ::
Lebdin:Seveda da se strinjaš če študiraš na pedagoški smeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gladi ()
lebdim ::
+m0LN4r,
res, nihče ti ne brani, da "presedlaš med učitelje" ... vpiši se na Pedagoško fakulteto v LJ, MB ali KP. izberi še smer, ki bi jo rad poučeval - ali bi rad delal v vrtcu (predšolska vzgoja), v nižjih razredih OŠ (razredni pouk), ali pa na predmetni stopnji (katerakoli izmed dvopredmetnih smeri). opravi vse študijske obveznosti, pedagoško prakso v 3. in 4. letniku (na PV in RP pa že celo od 1. letnika naprej), diplomo, pripravništvo, strokovni izpit ter izpit iz poznavanja zakonodaje. nato boš učitelj in zaposlen boš v javnem sektorju - javni upravi. samo še eno opozorilo: za učitelja moraš imeti "pravi" karakter osebnosti.
res, nihče ti ne brani, da "presedlaš med učitelje" ... vpiši se na Pedagoško fakulteto v LJ, MB ali KP. izberi še smer, ki bi jo rad poučeval - ali bi rad delal v vrtcu (predšolska vzgoja), v nižjih razredih OŠ (razredni pouk), ali pa na predmetni stopnji (katerakoli izmed dvopredmetnih smeri). opravi vse študijske obveznosti, pedagoško prakso v 3. in 4. letniku (na PV in RP pa že celo od 1. letnika naprej), diplomo, pripravništvo, strokovni izpit ter izpit iz poznavanja zakonodaje. nato boš učitelj in zaposlen boš v javnem sektorju - javni upravi. samo še eno opozorilo: za učitelja moraš imeti "pravi" karakter osebnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
Martin Krpan ::
Mene sano zanima kaj hudiča se ima neka učiteljica 3. razreda OŠ toliko za pripravljat doma ?
Snov ki jo uči sigurno obvlada 95 % naključno na cesti pobranih oseb.
Priprave pa lahko naredi že med 15 minutnim odmorom , jaz sem kot učenec pol domačih nalog naredil med odmorom.
Delavci v zasebnem sektorju dobijo največ dva 5-10 minutna odmora na 8 h , učitelji pa 15 minut vsako uro.
Snov ki jo uči sigurno obvlada 95 % naključno na cesti pobranih oseb.
Priprave pa lahko naredi že med 15 minutnim odmorom , jaz sem kot učenec pol domačih nalog naredil med odmorom.
Delavci v zasebnem sektorju dobijo največ dva 5-10 minutna odmora na 8 h , učitelji pa 15 minut vsako uro.
m0LN4r ::
1. Sem lepo napisal, da se vsako leto spreminja.
2, 3. Clovek se mora celo zivljenje uciti (vse se spreminja), ce zeli biti strokoven.
4. Ravno zato, je potrebno manjse stevilo otrok, saj se niso dovolj samostojni kot na faksu.
5. Obstajajo razlicne oblike psihicnega napora.
8. Na njeni soli se je skrcilo stevilo.
10. Sola je za to, da ti da znanje.
12. Dipl sestra nima 7 stopnje kot ucitelj.
13. Subjektivno mnenje.
14. To je cista resnica.
Vse govorim popolnoma objektivno saj kot sem ze rekel nisem ucitelj, mi gre pa strasno na zivce, ko nekateri tukaj o tem pametujete, pa stvari ne poznate niti od blizu
Seveda je razlika, profesor na faksu nima pedagoske fakultete kot ucitelj, zato ima tudi primerno vecjo placo.
Nihce ti ne brani, da se vpises na ta faks, in uzivas potem v tem poklicu.
Sej pa iz nadalnje debate umikam, saj ni smiselno o tem debatirati z ljudmi ki poznajo samo eno stran "resnice".
1. Kr na plano. Aja? Kaj se je spremenilo pri matematiki a je Pi kaj več ali manj v OŠ ali se je zgodovina ali slovenščina spremenila tako hudo, da moraš par ur sedet in se pripravljat?
2. JA, ampak OŠ to ni. Spreminja se zakonodaja in znjo povezana papirologija.
3.4 Neboš ti mene prepričal zakaj so male šole in nerazgledani otroci iz malih šol ok? Sem imel možnost zo 8 let izkusit in potem še gledat ostale.
5. Ja in? Umirajoč pacient, miljoni v denarju in to da se lahk med šihtom vsako sekundo ubiješ pa ni vredno več k 1k€ ?
8. Povej ime šole al pa najboljše, da prilepiš statistiko zaposlenih v šolah za zadnjih 20 let.
10. Se strinjam, ni pa vseeno kakšno znanje tam dobiš. Sem hodil v vse šole in so bile vse katastrofa, kot smo že prej opisali svoje izkušnje.
Niso na tako kvalitetni in pripravljeni učitelji bili, kot ti to opisuješ. Mogoče 2-3 na celi šoli.
12. In kaj ma to veze? Marsikdo ima na papirju 7. stopnjo. Celo pa stara garda. Če ti neveš kaj mora vedeti ena sestra in kaj en pedagog, jaz vem poznam osebno take ljudi nekateri so tudi v žlahti in sosedi v vasi aveš.
13. Subjektivno ja, ampak čudno da vsepovsod bereš in slišiš 9 do 10 primerov slabe izkušnje. To je potem že nek vzorec.
Zanimivo je kako se prof. hvalijo, da se pripravljajo pa nevem kaj vse. Žal takih učiteljev in prof. nisem bil deležen in marsikdo na drugih šolah tudi ne.
Izjeme so izjeme zato, ker jih ni v večini.
14. Smo ti lepo povedali, da poznamo te ljudi in vemo kako je nasplošno v resnici. Naše okno doma v kuhinji gleda naravnost na dvorišče nekoga takega naprimer.
Za ostale ti pa itak piše.
@lebdim
"pravi" karakter moraš imeti povsod. To ni neka posebnost. In ja, so me že doma skurcali zakaj nisem šel, ker je ena prinas šla v penzijo. M
Mogoče naslednjič. To je moja zadnja izbira, ker na sošolcih, ki so šli na to šolo se lepo vidi, kako so spremenili mišljenje, pa noben še ne uči nikjer ali znajo pa vsi povedat eno in isto, kar tulijo zaposleni.
Zdaj če ste pa stari mački, ki imajo še vedno prozorne folije za grafoskop in 40 let stare teste in novi pridni med sabo skregani, razčistite to med sabo najprej.
Za mlade pridne: v slabo luč so vas spravili stari mački, ki so popolnoma razvrednotili to delo s svojimi zastarelimi metodami in testi pa učni načrti, ki krožijo na šoli že X-let.
Martin Krpan je izjavil:
Mene sano zanima kaj hudiča se ima neka učiteljica 3. razreda OŠ toliko za pripravljat doma ?
Snov ki jo uči sigurno obvlada 95 % naključno na cesti pobranih oseb.
Priprave pa lahko naredi že med 15 minutnim odmorom , jaz sem kot učenec pol domačih nalog naredil med odmorom.
Delavci v zasebnem sektorju dobijo največ dva 5-10 minutna odmora na 8 h , učitelji pa 15 minut vsako uro.
Učitelj ima odmora in prostega časa, toliko kolikor si ga zna vzet. Starejši več, mlajši manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
MadMax ::
ob vsem skupaj pa je najbolj zanimivo to, da so najbolj glasni in najbolj pametni ravno taki, ki v šoli ne bi zdržali niti enega dneva, ker bi jim bilo prenaporno. in seveda, ostali ne vidijo dodatnih dejavnosti in dodatnega dela učiteljev še doma (izven delovnega časa), ki jim vzame najmanj toliko, kot same pedagoške ure pri pouku. ostalim je preveč fino v službah, zato se znašajo nad učiteljskim poklicem.
...
seveda, za vse smo vedno krivi učitelji!!!
Aha, mene pa zanima, koliko učiteljev bi zdržalo v povprečni firmi na inženirskem mestu, pritiski iz vseh strani, delovni čas da nikoli ne veš kdaj boš šel domov, klici domov ob nemogočih urah vse dni v letu,z neplačanimi nadurami ki jih niti koristit ne moreš, službene poti z neplačanimi nadurami, ko se s sodelavcem kregaš čigav je svinčnik ker nima vsak svojega, ko ti sodelavci pulijo zadnje liste iz tiskalnika ker jih sami nimajo več, ko je zaradi neizpolnjenih obveznosti treba odpuščat delavce, ko ne veš ali boš jutri še imel sploh službo..., za tretjino ali celo polovico nižjo plačo ob isti stopnji izobrazbe???
In koliko redno zaposlenih učiteljev je bilo ob službo kot višek? Ne nepodaljšanje začasne zaposlitve, ampak dejanska odpoved?
Jamrate pa kot da je samo vam težko!
In ja, za skoraj vse ste krivi učitelji, nesposobni in taki nepismeni kot ti, ki ne premorete ene velike začetnice, pa bi radi bili Učitelj, z veliko začetnico?????
So izjeme.
Žal redke, ampak taki ne jamrajo, ampak raje taisto energijo vložijo v delo.
In takim izjemam se priklonim!
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
m0LN4r ::
Hja v bistu je veliko resnice v tem.
Danes imamo na trgu dela produkt slovenskega 25letnega šolstva. Starega ja, ko še niso imeli starši višjo besedo od pedagoga.
Rezultat izgleda zelo slab, statistika pa kaže še slabše za naprej.
Nevem kje so zdaj tako opevani kvalitetni učenci, ki jih učijo učitelji, ki nimajo časa za nič razen službe in priprave.
Pod katerimi skalami se skrivajo?
Pa razne učiteljice slovenščine, ki na vsaki šoli uči v svojem dialektu. Katastrofa.
Danes imamo na trgu dela produkt slovenskega 25letnega šolstva. Starega ja, ko še niso imeli starši višjo besedo od pedagoga.
Rezultat izgleda zelo slab, statistika pa kaže še slabše za naprej.
Nevem kje so zdaj tako opevani kvalitetni učenci, ki jih učijo učitelji, ki nimajo časa za nič razen službe in priprave.
Pod katerimi skalami se skrivajo?
Pa razne učiteljice slovenščine, ki na vsaki šoli uči v svojem dialektu. Katastrofa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mavrik ::
Aha, mene pa zanima, koliko učiteljev bi zdržalo v povprečni firmi na inženirskem mestu, pritiski iz vseh strani, delovni čas da nikoli ne veš kdaj boš šel domov, klici domov ob nemogočih urah vse dni v letu,z neplačanimi nadurami ki jih niti koristit ne moreš, službene poti z neplačanimi nadurami, ko se s sodelavcem kregaš čigav je svinčnik ker nima vsak svojega, ko ti sodelavci pulijo zadnje liste iz tiskalnika ker jih sami nimajo več, ko je zaradi neizpolnjenih obveznosti treba odpuščat delavce, ko ne veš ali boš jutri še imel sploh službo..., za tretjino ali celo polovico nižjo plačo ob isti stopnji izobrazbe?
Tole pač ni povprečna firma, tako da si ne zmišljuj no. Tako kot tudi povprečen učitelj ne dela 4.8 ure na dan, in povprečen učitelj ne dela 16 ur na dan in povpre.... saj razumeš a ne? Nehajte vlačit stvari ven z riti kar tako no.
Saj vem da se boljše počutite ko serjete po drugih, samo bi vas vseeno prosil da si ne zmišljujete stvari (tudi to, da "misliš" nekaj iz svojih omejenih izkušenj šteje pod to), samo zato da tlačite delo drugega v drek. Vam je res tako težko pogledati in imeti malo empatije do dela drugega poklica, ki ni vaš?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
lebdim ::
+vsi sodelujoči,
meni je načeloma kot OP-ju te teme zelo zanimivo prebirat in se nasmejat ob vaših komentarjih, in absolutno nimam nobenega namena kogarkoli žalit. To temo sem odprl, ker sem prebral članek, ki se tiče moje stroke (torej poklic učitelja). Sam v razredu še ne poučujem, bom pa najbrž kmalu poučeval na najbližji OŠ računalništvo, ker mi je najbolj zanimiv predmet za poučevanje in bom dva meseca eno učiteljico nadomeščal.
Je pa res škoda, da sem praktično edini iz te stroke, ker bi bilo res zanimivo slišat še mnenje kakšnega učitelja iz osnovne šole.
meni je načeloma kot OP-ju te teme zelo zanimivo prebirat in se nasmejat ob vaših komentarjih, in absolutno nimam nobenega namena kogarkoli žalit. To temo sem odprl, ker sem prebral članek, ki se tiče moje stroke (torej poklic učitelja). Sam v razredu še ne poučujem, bom pa najbrž kmalu poučeval na najbližji OŠ računalništvo, ker mi je najbolj zanimiv predmet za poučevanje in bom dva meseca eno učiteljico nadomeščal.
Je pa res škoda, da sem praktično edini iz te stroke, ker bi bilo res zanimivo slišat še mnenje kakšnega učitelja iz osnovne šole.
MadMax ::
Ah Mavrik...
Predvsem si marsikaj zmišljujejo učitelji, od delovnega časa dalje.
Očitno drži tisto, da si v delovni čas štejejo vsako minuto, ko popoldan samo pomislijo na službo.
Empatija, kaj je že to? A je to tisto, ko si vsak učitelj po svoje zmišljuje katere knjige in ostale pripomočke bo moral starš od minimalca (če ima srečo da ga sploh prejema) plačat po višji ceni? (hint: eko šole)
Prav imaš, šola je večinoma krepko nadpovprečna firma, zato moja primerjava res ni na mestu.
Pa ne ti meni o omejenih izkušnjah, prosim. Dvomim da se ti sploh sanja kaj o njih. Aja, tokrat ti "misliš" kako jih nimam, saj res...
Če že komentiraš, preberi vse, tudi zadnje 3 vrstice.
Hja, ko nekdo pove dejstva, je to že tlačenje v drek? A bejž no, saj zmoreš bolje kot to...
Kakorkoli obrneš, povprečen učitelj ima nadpovprečno plačo in nadpovprečno zagarantirano službo, ter še kup plusov napram povprečnemu inženirju.
Predvsem si marsikaj zmišljujejo učitelji, od delovnega časa dalje.
Očitno drži tisto, da si v delovni čas štejejo vsako minuto, ko popoldan samo pomislijo na službo.
Empatija, kaj je že to? A je to tisto, ko si vsak učitelj po svoje zmišljuje katere knjige in ostale pripomočke bo moral starš od minimalca (če ima srečo da ga sploh prejema) plačat po višji ceni? (hint: eko šole)
Prav imaš, šola je večinoma krepko nadpovprečna firma, zato moja primerjava res ni na mestu.
Pa ne ti meni o omejenih izkušnjah, prosim. Dvomim da se ti sploh sanja kaj o njih. Aja, tokrat ti "misliš" kako jih nimam, saj res...
Če že komentiraš, preberi vse, tudi zadnje 3 vrstice.
Hja, ko nekdo pove dejstva, je to že tlačenje v drek? A bejž no, saj zmoreš bolje kot to...
Kakorkoli obrneš, povprečen učitelj ima nadpovprečno plačo in nadpovprečno zagarantirano službo, ter še kup plusov napram povprečnemu inženirju.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
m0LN4r ::
MadMax je napisal tako z razlogom in ta razlog je ravno to, da pedagogi predstavljajo svojo službo, kot najhujšo in najslabšo ever. V resnici pa jim je najbolj komot, ko gledamo povprečno službo z 6-7 stopnjo, ker pa stopnja izobrazbe v sloveniji žal ni merilo za nič, ampak le številka na papirju.
Večina nas tukaj je delala že več različnih del in opravljalo različne prakse in imamo sorodnike, kolege, znance, ter sosede (jaz imam vse tri v tem in drugih poklicih), tako da lahko mirne duše izjavimo, kar izjavimo. Od mame, sestre, bratranca, sosede, strica in bivših sošolcev, ter sovaščanov.
In to se nemore primerjati z izjavo enega prof. OŠ razrednega, ki še ni delala nikjer drugje za manj z isto izobrazbo.
@lebdim
Kot bodoči učitelj računalništva, pa naj bo to OŠ ali SŠ bi lahko vedel, da to ni isto, kot +50let star učitelj zgodovine, matematike, slovenščine...
Moj oče ima na zavarovalnici tabelo, ki jo mora vsak dan izpolnit in na koncu tedna poslat. V to tabelo je treba napisati:
Koliko ur je delal, koliko km je prevozil, seznam strank pri katerih je bil in kako dolgo je bil. Ostalo je pa razvidno iz police, če je res ali ne.
- To pa noben neve, da večina njegovih strank so pijanci, gibalno omejeni, umsko(dobro slišite, ne vejo sami izpolnit položnice, zavarovanja itn.) in socialno obremenjeni ljudje, ki nočejo plačevat in sodelovat.
Če bi vsi jamrali za vsak EUR, ki ti ga plačajo manj ali pa sploh ne. Nevem kako bi zgledalo vseskupaj.
Večina nas tukaj je delala že več različnih del in opravljalo različne prakse in imamo sorodnike, kolege, znance, ter sosede (jaz imam vse tri v tem in drugih poklicih), tako da lahko mirne duše izjavimo, kar izjavimo. Od mame, sestre, bratranca, sosede, strica in bivših sošolcev, ter sovaščanov.
In to se nemore primerjati z izjavo enega prof. OŠ razrednega, ki še ni delala nikjer drugje za manj z isto izobrazbo.
@lebdim
Kot bodoči učitelj računalništva, pa naj bo to OŠ ali SŠ bi lahko vedel, da to ni isto, kot +50let star učitelj zgodovine, matematike, slovenščine...
Moj oče ima na zavarovalnici tabelo, ki jo mora vsak dan izpolnit in na koncu tedna poslat. V to tabelo je treba napisati:
Koliko ur je delal, koliko km je prevozil, seznam strank pri katerih je bil in kako dolgo je bil. Ostalo je pa razvidno iz police, če je res ali ne.
- To pa noben neve, da večina njegovih strank so pijanci, gibalno omejeni, umsko(dobro slišite, ne vejo sami izpolnit položnice, zavarovanja itn.) in socialno obremenjeni ljudje, ki nočejo plačevat in sodelovat.
Če bi vsi jamrali za vsak EUR, ki ti ga plačajo manj ali pa sploh ne. Nevem kako bi zgledalo vseskupaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Gladi ::
+m0LN4r,
res, nihče ti ne brani, da "presedlaš med učitelje" ... vpiši se na Pedagoško fakulteto v LJ, MB ali KP. izberi še smer, ki bi jo rad poučeval - ali bi rad delal v vrtcu (predšolska vzgoja), v nižjih razredih OŠ (razredni pouk), ali pa na predmetni stopnji (katerakoli izmed dvopredmetnih smeri). opravi vse študijske obveznosti, pedagoško prakso v 3. in 4. letniku (na PV in RP pa že celo od 1. letnika naprej), diplomo, pripravništvo, strokovni izpit ter izpit iz poznavanja zakonodaje. nato boš učitelj in zaposlen boš v javnem sektorju - javni upravi. samo še eno opozorilo: za učitelja moraš imeti "pravi" karakter osebnosti.
Odgovor v tvojem stilu :" pa se prepiši" je res premitiven in ne rešuje ničesar. Prav tako tvoja tolažba da moreš biti "pravi karakter" je tud faljeno, to je tko kot bi rekel nek inžinir, da rabiš za opravljanje poklica naravno inžinirsko logiko. Ne pravim da to ne drži, ker je vsekakor v določeni meri res, ampak sej za prodajalca tud ni vsak.
Glede zahtevnosti in postopkov(da postaneč pedagog), jih poznam precej podrobno in kakšna je njihova težavnost.
Jst osebno čistno spoštujem ta poklic, vendar so v Sloveniji preplačaani in njihove plače ne upoštevajo realnega stanja v ekonomiji. Kako majo urejene zadeve se lahko lepo zgledujete po ZDA.
Siddh ::
... Kako majo urejene zadeve se lahko lepo zgledujete po ZDA.
Kako točno pa imajo urejene zadeve američani? Kolikor vem je ekvivalent naših višjih šol pri njih plačljiv in to po ceni dobrega avta za vsako leto šolanja.
m0LN4r ::
Ni važno, tako kot je lebdim povedal, če ti kaj ne paše tam kjer si, daj odpoved in se prekvalificiraj.
Zanimivo je, da se ti pedagogi, ki jamrajo ne znajdejo na sledeč način. Držijo se tega _zelo napornega_ _slabo plačanega_ dela, kot pijanc ograje.
Pač naj se prekvalificirajo v gospodarstvo, če so tko prepričani, da jim je hudo. Verjamem, da ko bo kako prosto mesto v obratnem smislu, se bo takoj našla zamenjava iz gospodarstva, ki se bo z veseljem prekvalificiral.
Imamo še veliko različnih (tehničnih) poleg pedagoških in raznih družboslovnih.
Oni bi se itak lažje prekvalificirali, ker "učijo" torej se tudi znajo "naučit" zelo hitro od svojih "sodelavcev"
Zanimivo je, da se ti pedagogi, ki jamrajo ne znajdejo na sledeč način. Držijo se tega _zelo napornega_ _slabo plačanega_ dela, kot pijanc ograje.
Pač naj se prekvalificirajo v gospodarstvo, če so tko prepričani, da jim je hudo. Verjamem, da ko bo kako prosto mesto v obratnem smislu, se bo takoj našla zamenjava iz gospodarstva, ki se bo z veseljem prekvalificiral.
Imamo še veliko različnih (tehničnih) poleg pedagoških in raznih družboslovnih.
Oni bi se itak lažje prekvalificirali, ker "učijo" torej se tudi znajo "naučit" zelo hitro od svojih "sodelavcev"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Gladi ::
... Kako majo urejene zadeve se lahko lepo zgledujete po ZDA.
Kako točno pa imajo urejene zadeve američani? Kolikor vem je ekvivalent naših višjih šol pri njih plačljiv in to po ceni dobrega avta za vsako leto šolanja.
Ne govorimo o zasebnem/javnem šolstvu. Gre se o plačilnem sistemu, in ta je pri njih za učitelje v osnovnih in srednjih šolah( ki spadajo pod JS) prilagojen v primerjavi z privat sketorjem.
-valvoline- ::
Se najbolj preprosta varijanta bi bila privatizirat kompletno solstvo, in bo drzava privatnim solam placala natancno doloceno vsoto za vsakega ucenca. Vec ucencev bo sola imela, vec denarja bo dobila iz proracuna. pa naj trg potem doloci kaksne place bodo imeli in kolk bodo delal. Pa da vidimo. Grem stavit da po tem scenariju noben ucitelj se tisocaka mesecno ne bo videl. Za cas letnih pocitnic bodo vsi pristali na zavodu, da bi jih septembra spet zaposlili, in to bi se vsako leto ponavljalo. Verjetno noben ne bo videl pogodbo za nedolocen cas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
m0LN4r ::
Imam profesorico za računalništvo, ki se vidi da ji manjka precej znanja. Na ure prinese powerpointe predstavitve s polno slovničnih napak. Ure izgledajo nekako tako, da ko pride v razred se pritožuje, išče dijake nad katerimi se lahko znaša itd... Ko se končno ura začne odpre powerpoint, najprej potihoma prebere kar piše na slajdu, sam nekakšen povzetek tega slajda pove ter potem zahteva da cel slajd prepišemo. Smešno se mi zdi, ker sem opazil da včasih še povzetka slajda ne naredi ampak ga nam kar prebere stem da kakšno besedo prebere bolj naglas kakšno bolj potihoma. Pač kot da bi jaz bral neko zdravstveno literaturo o kateri nimam pojma... Ko jo je sošolec vprašal za neko težavo ki jo je imel pri izdelavi spletne strani, je bila rešitev čisto preprosta. Kaj mu ona reče, da se mora igrati z margini in paddingi, medtem ko njegova težava sploh ni imela veze s tem. Ko sem hotel povedati rešitev za njegovo težavo me je zanalašč spregledala kot da nisem dvignil roke.
A to slučajno prof. na lendavski gimnaziji? Opisal si 100% njen način pouka, če ne pa očitno ni edina.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
nekikr ::
Zanimivo je, da se ti pedagogi, ki jamrajo ne znajdejo na sledeč način. Držijo se tega _zelo napornega_ _slabo plačanega_ dela, kot pijanc ograje.
Pač naj se prekvalificirajo v gospodarstvo, če so tko prepričani, da jim je hudo.
Točno tole rečem vsakomur, ki mi začne soliti pamet, kako težko je v šolstvu. Tudi moji sem to rekel, ko je na začetku začela o teh slavnih pripravah in kako težko je vse skupaj. Po dopoldanskem varstvu, ki se mu uradno reče pedagoška fakulteta in ki z resno fakulteto ne bi smela imeti skupnega niti črke F, si nekako izboriš mesto v neki šoli in tam čakaš penzijo. Z vsemi nadnadpovprečnostmi, ki pašejo zraven. Vidim vsak dan kako to gre. Eden najlažjih poklicev. Obstajajo res dobre izjeme, ampak šele na višjih stopnjah, pa še teh je bolj malo. Na FRI (ki naj bi bil nekaj), sem imel za profesorja g. Andreja Dobnikarja, predmet Logične strukture in sistemi. Ne bom napisal _profesorja_, ker to niti slučajno ni bil. Obvezna skripta za njegova predavanja je imela letnico 1985, vsako predavanje pa je bral iz nje. Res, zelo dobro se je možakar pripravljal vrsto let na to njegovo profesuro in podajanje znanja. Najbrž je vsak dan za priprave porabil vsaj 5 ur. In to je samo ena izmed cvetk vaših super ljudi, ki se jim lahko reče tudi učitelji. Vsak od nas jih sigurno lahko najde še vsaj 10.
lebdim ::
+nekikr,
izvoli, če je poklic učitelja po tvojem mnenju eden izmed najlažjih. edino ne zavedaš se, da je stresen in precej bolj odgovoren, kot si mogoče misliš.
izvoli, če je poklic učitelja po tvojem mnenju eden izmed najlažjih. edino ne zavedaš se, da je stresen in precej bolj odgovoren, kot si mogoče misliš.
videc ::
Pusti Dobnikarja, človek je vsaj inženir. :DZanimivo je, da se ti pedagogi, ki jamrajo ne znajdejo na sledeč način. Držijo se tega _zelo napornega_ _slabo plačanega_ dela, kot pijanc ograje.
Pač naj se prekvalificirajo v gospodarstvo, če so tko prepričani, da jim je hudo.
Točno tole rečem vsakomur, ki mi začne soliti pamet, kako težko je v šolstvu. Tudi moji sem to rekel, ko je na začetku začela o teh slavnih pripravah in kako težko je vse skupaj. Po dopoldanskem varstvu, ki se mu uradno reče pedagoška fakulteta in ki z resno fakulteto ne bi smela imeti skupnega niti črke F, si nekako izboriš mesto v neki šoli in tam čakaš penzijo. Z vsemi nadnadpovprečnostmi, ki pašejo zraven. Vidim vsak dan kako to gre. Eden najlažjih poklicev. Obstajajo res dobre izjeme, ampak šele na višjih stopnjah, pa še teh je bolj malo. Na FRI (ki naj bi bil nekaj), sem imel za profesorja g. Andreja Dobnikarja, predmet Logične strukture in sistemi. Ne bom napisal _profesorja_, ker to niti slučajno ni bil. Obvezna skripta za njegova predavanja je imela letnico 1985, vsako predavanje pa je bral iz nje. Res, zelo dobro se je možakar pripravljal vrsto let na to njegovo profesuro in podajanje znanja. Najbrž je vsak dan za priprave porabil vsaj 5 ur. In to je samo ena izmed cvetk vaših super ljudi, ki se jim lahko reče tudi učitelji. Vsak od nas jih sigurno lahko najde še vsaj 10.
Pedagoškega faksa se ne da se primerjat z nobenim tehniškim.
Vsaj ne po težavnosti. Dosti ljudi komaj naredi srednjo šolo/maturo, potem pa, kot že rečeno, blestijo na pedagoškem faksu.
Vsa čast pa tistim učiteljem, ki se jim lahko reče Učitelj z velikim U. Žal so takšni redki.
-valvoline- ::
+m0LN4r,
res, nihče ti ne brani, da "presedlaš med učitelje" ... vpiši se na Pedagoško fakulteto v LJ, MB ali KP. izberi še smer, ki bi jo rad poučeval - ali bi rad delal v vrtcu (predšolska vzgoja), v nižjih razredih OŠ (razredni pouk), ali pa na predmetni stopnji (katerakoli izmed dvopredmetnih smeri). opravi vse študijske obveznosti, pedagoško prakso v 3. in 4. letniku (na PV in RP pa že celo od 1. letnika naprej), diplomo, pripravništvo, strokovni izpit ter izpit iz poznavanja zakonodaje. nato boš učitelj in zaposlen boš v javnem sektorju - javni upravi. samo še eno opozorilo: za učitelja moraš imeti "pravi" karakter osebnosti.
A res, da to kar tako lepo gre,hm. Me prav zanima kako si ti prso noter. Mam sestricno diplomirano pedagoginjo ze sedmo leto caka na svojo prvo priloznost pa je nikakor ne i ne more dobit. Aja, vedno povdarja da odbija vsako ponudbo za kakrsnokoli delo v zasebnem sektorju, najbrz zato ker je uciteljski poklic zelo tezak in izredno zahteven, komi caka na svoj stolcek pa da pridno zaviha rokave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
+nekikr,
izvoli, če je poklic učitelja po tvojem mnenju eden izmed najlažjih. edino ne zavedaš se, da je stresen in precej bolj odgovoren, kot si mogoče misliš.
Uh, to pa je idealna osnova za nek reality show podoben unemu *menjam zenu* tu pa bo menjam poklic. Recimo prestavi se v vlogi zidarja ku dela 10+ ur na dan al pa kej podobnega.... placa napol uciteljske, al pa je sploh ne dobis...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
MadMax ::
Odgovornost???
Samo ne z odgovornostjo ven prihajat.
Še ko se v šoli kaj fizično zgodi otroku, ne odgovarja nihče, kaj šele za kaj drugega, vključno z zafuranimi celimi generacijami, poučevanimi s strani "odgovornih" učiteljev.
Interne disciplinske pa niso niti približek odgovornosti.
Kdo, komu in kako je torej v zadnjih 10 letih konkretno odgovarjal?
Samo ne z odgovornostjo ven prihajat.
Še ko se v šoli kaj fizično zgodi otroku, ne odgovarja nihče, kaj šele za kaj drugega, vključno z zafuranimi celimi generacijami, poučevanimi s strani "odgovornih" učiteljev.
Interne disciplinske pa niso niti približek odgovornosti.
Kdo, komu in kako je torej v zadnjih 10 letih konkretno odgovarjal?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
kogledom ::
Karkoli pišete morate upoštevati, da je učiteljev pri nas dosti preveč in da so posledično plače dosti previsoke.
Naj se stanje odraža, tako kot v zasebnem sektorju. Po propadu TAM-a v MB, na primer, je izgubilo službo na stotine fakultetno izobraženih inženirjev; posledično je njihova cena (v MB) strmoglavila, v tujini pa so cenjeni še danes.
Šolstvo naj ostane brezplačno, kot je sedaj, samo več priložnosti se naj da mlajšim, ki zaradi konkurence zelo težko dobijo službo in se bodo zato tudi bolj potrudili pri svojem delu.
Zaposlitev v javni upravi bi morala biti _vedno_ za določen čas. Dober učitelj bo takoj drugo službo -> tako kot funkcionira zasebni sektor... Plače v javnem sektorju je _zelo_ težko nižati, zato je potrebno zagotoviti vsaj produktivnost v smislu truda, da službo tudi obdržiš.
Da ne bom samo pljuval po učiljeljih; jaz ne bi opravljal poklica učitelja v srednji šoli, ker enostavno ne prenesem razvajenih mulcev in njihovih staršev, pa čeprav je to danes zelo dobro plačana služba. Kar me pa moti pri vsem tem je, da na račun tega mislijo da so bogovi in da lahko toleriramo njihovo jamranje in nesposobnost.
Naj se stanje odraža, tako kot v zasebnem sektorju. Po propadu TAM-a v MB, na primer, je izgubilo službo na stotine fakultetno izobraženih inženirjev; posledično je njihova cena (v MB) strmoglavila, v tujini pa so cenjeni še danes.
Šolstvo naj ostane brezplačno, kot je sedaj, samo več priložnosti se naj da mlajšim, ki zaradi konkurence zelo težko dobijo službo in se bodo zato tudi bolj potrudili pri svojem delu.
Zaposlitev v javni upravi bi morala biti _vedno_ za določen čas. Dober učitelj bo takoj drugo službo -> tako kot funkcionira zasebni sektor... Plače v javnem sektorju je _zelo_ težko nižati, zato je potrebno zagotoviti vsaj produktivnost v smislu truda, da službo tudi obdržiš.
Da ne bom samo pljuval po učiljeljih; jaz ne bi opravljal poklica učitelja v srednji šoli, ker enostavno ne prenesem razvajenih mulcev in njihovih staršev, pa čeprav je to danes zelo dobro plačana služba. Kar me pa moti pri vsem tem je, da na račun tega mislijo da so bogovi in da lahko toleriramo njihovo jamranje in nesposobnost.
Mavrik ::
Karkoli pišete morate upoštevati, da je učiteljev pri nas dosti preveč in da so posledično plače dosti previsoke.
Kakšne plače točno pa imajo sploh učitelji? To je sigurno kak javni dokument, a ga imaš pri roki? Saj ne govoriš na pamet a ne?
The truth is rarely pure and never simple.
ingeniero ::
Začetnik, 1050 (z vključeno malico), s tem, da oni lažje dobijo kredit, kot nekdo v zasebnem sektorju.
SimplyMiha ::
Nekomu, ki je odgovoren za otroke, bi zmanjšal plačo? To je tako kot da bi otroškemu kirurgu dal pol manj plačo, ker dobi več od snažilke...
Bog ne daj, da bi se učitelji potem izživljali nad otroci! Tista dolga ravnila bodo spet v modi, pa usnjeni pasovi...
Bog ne daj, da bi se učitelji potem izživljali nad otroci! Tista dolga ravnila bodo spet v modi, pa usnjeni pasovi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
aleksander10 ::
"Le čevlje sodi naj Kopitar"
Že Prešeren je vedel, da ne more biti vsak, ki ima 5 minut, kritik.
Že Prešeren je vedel, da ne more biti vsak, ki ima 5 minut, kritik.
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
superb_ ::
Veliko besed vendar nobene rešitve...
Kaj bi potem vi predlagali za rešitev tega gromozanskega problema v šolstvu, ki je očitno celo povzročil gospodarsko krizo v Sloveniji (vsaj tako je razumeti, ko to temo prebiraš)? :P
- ukiniti šolo in uvesti samostojno učenje na spletu?
- podaljšati delovnik, sepravi učenci bi imeli 8 urni pouk (po 60 min, brez odmorov)?
- učenci bi imeli samo 20 dni počitnic, recimo 2 tedna pozimi in 2 tedna poleti?
- ohraniti tako kot je in dati "primerno" plačo učiteljem, tam cca 400 EUR na mesec?
- ...
Nimam sicer nič zraven pri poklicu učitelja, me pa res zanima kako bi vi rešili ta velik problem?
Kaj bi potem vi predlagali za rešitev tega gromozanskega problema v šolstvu, ki je očitno celo povzročil gospodarsko krizo v Sloveniji (vsaj tako je razumeti, ko to temo prebiraš)? :P
- ukiniti šolo in uvesti samostojno učenje na spletu?
- podaljšati delovnik, sepravi učenci bi imeli 8 urni pouk (po 60 min, brez odmorov)?
- učenci bi imeli samo 20 dni počitnic, recimo 2 tedna pozimi in 2 tedna poleti?
- ohraniti tako kot je in dati "primerno" plačo učiteljem, tam cca 400 EUR na mesec?
- ...
Nimam sicer nič zraven pri poklicu učitelja, me pa res zanima kako bi vi rešili ta velik problem?
videc ::
Rešitev?
Uvedba sprejemnih izpitov na fakultete, da se ne bi dogajalo to, da gredo na pedagoški faks tisti, ki drugam ne morejo.
Uvedba 8-urnega delovnika. Zakaj lahko gredo učitelji domov že ob pol dveh? Naj naredijo 8 ur, pa tiste njihove priprave, v šoli.
Pe ne o negativnih čustvih, če ljudje vidijo, kakšne je stanje.
Da ne govorim o tem, da se dostikrat najdejo učitelji/učiteljice, ki nimajo poštimano podstrešje, ... :)
Uvedba sprejemnih izpitov na fakultete, da se ne bi dogajalo to, da gredo na pedagoški faks tisti, ki drugam ne morejo.
Uvedba 8-urnega delovnika. Zakaj lahko gredo učitelji domov že ob pol dveh? Naj naredijo 8 ur, pa tiste njihove priprave, v šoli.
Pe ne o negativnih čustvih, če ljudje vidijo, kakšne je stanje.
Da ne govorim o tem, da se dostikrat najdejo učitelji/učiteljice, ki nimajo poštimano podstrešje, ... :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
Smurf ::
SimplyMiha je izjavil:
Nekomu, ki je odgovoren za otroke, bi zmanjšal plačo? To je tako kot da bi otroškemu kirurgu dal pol manj plačo, ker dobi več od snažilke...
Bog ne daj, da bi se učitelji potem izživljali nad otroci! Tista dolga ravnila bodo spet v modi, pa usnjeni pasovi...
Sej ironija je, da marsikateri zdravnik ima nizjo placo od ucitelja. Kaj sele medicinske sestre.
Pa da ne bo pomote, ne zelim si, da bi ucitelji imeli nizje place. Ampak trenutno jim gre v JU bolje kot marsikomu drugemu.
Pa se mimogrede, nekdo je prej omenil, da sestre nimajo 7. stopnje, kar je seveda laz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()
MadMax ::
SimplyMiha je izjavil:
Nekomu, ki je odgovoren za otroke, bi zmanjšal plačo?
Še enkrat vprašam: kakšno odgovornost nosijo učitelji????
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
branc ::
Ne morem verjet, kar berem. Škodoželjnost, 'fovšija' in predvsem raztresanje dezinformacij na račun učiteljev. Lahko le potrdim, kar je rekel Aleksander10 (07:33:13) in Mavrik (včeraj 15:12:12). In ne, nisem učitelj.
Invictus ::
Vsaka slaba novica o učitečjih se širi bistveno hitreje kot dobra.
Ampak naj učitelji sami odpustijo kreatorje slabih novic.
Dejstvo pa je da jim ni nič hudega. Služba kot služba, ki jo lahko vedno zamenjaš.
Moja bivša tašča uči prvo triado. Nič ji ni hudega. Vsak dan doma ob dveh, treh. Edino ob koncu konference jamra zaradi tistih opisnih ocen, ko mora malo kreativnosti pokazati. Te opisne ocene so res kretenizem, ker nihče ne ve kako daleč je otrok sploh prišel, niti starši, ker notri ne smejo napisati negativnih mnenj.
Ampak naj učitelji sami odpustijo kreatorje slabih novic.
Dejstvo pa je da jim ni nič hudega. Služba kot služba, ki jo lahko vedno zamenjaš.
Moja bivša tašča uči prvo triado. Nič ji ni hudega. Vsak dan doma ob dveh, treh. Edino ob koncu konference jamra zaradi tistih opisnih ocen, ko mora malo kreativnosti pokazati. Te opisne ocene so res kretenizem, ker nihče ne ve kako daleč je otrok sploh prišel, niti starši, ker notri ne smejo napisati negativnih mnenj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
nekikr ::
MadMax: Nobene. To se samo tako reče, kot priprave in podobne parole. Da se dela megla.
Osebno niti slučajno ne bi manjšal plač učiteljem, nasprotno, povišal bi jih. Dober učitelj je vreden precej denarja, ker posredno ustvarja ogromno dodano vrednost. Ampak bi pa, tako kot je zgoraj nekdo napisal, uvedel stroge sprejemne izpite, da bi na pedagoško fakulteto prišli samo tisti, ki imajo tam kaj za početi, dvignil bi nivo te fakultete. Trenutno to ni fakulteta ampak je dopoldansko varsto, da imajo študenti med jutranjo kavico in popoldansko malico kaj za početi. Jih poznam precej iz tam, poleg tega sem punco spremljal skozi študij tam. FRI je precej enostaven, če ravno ne zabušavaš cele dni, ampak proti pedagoški je najmanj inštitut za kvantno fiziko.
Niti učiteljev ni preveč. Študiral sem na švedskem, tam smo imeli tipično skupine po deset ljudi, pri čemer smo imeli na voljo profesorja in dva asistenta. Ampak so bili taki ljudje, da so vedeli kaj počnejo, "štručkoti" s svojega področja, ne tako kot pri nas, ko je učitelj res lahko vsak, če se mu le da pred malico na predavanje o "Teža dela od doma - Priprave, I."
Osebno niti slučajno ne bi manjšal plač učiteljem, nasprotno, povišal bi jih. Dober učitelj je vreden precej denarja, ker posredno ustvarja ogromno dodano vrednost. Ampak bi pa, tako kot je zgoraj nekdo napisal, uvedel stroge sprejemne izpite, da bi na pedagoško fakulteto prišli samo tisti, ki imajo tam kaj za početi, dvignil bi nivo te fakultete. Trenutno to ni fakulteta ampak je dopoldansko varsto, da imajo študenti med jutranjo kavico in popoldansko malico kaj za početi. Jih poznam precej iz tam, poleg tega sem punco spremljal skozi študij tam. FRI je precej enostaven, če ravno ne zabušavaš cele dni, ampak proti pedagoški je najmanj inštitut za kvantno fiziko.
Niti učiteljev ni preveč. Študiral sem na švedskem, tam smo imeli tipično skupine po deset ljudi, pri čemer smo imeli na voljo profesorja in dva asistenta. Ampak so bili taki ljudje, da so vedeli kaj počnejo, "štručkoti" s svojega področja, ne tako kot pri nas, ko je učitelj res lahko vsak, če se mu le da pred malico na predavanje o "Teža dela od doma - Priprave, I."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ocenjevanje domačih nalog (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 18337 (16492) | Invictus |
» | OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 22431 (17988) | s6c-gEL |
» | Starši, ki uničujejo svoje otroke (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 31173 (26656) | solatko |
⊘ | učitelj me je brcnil v trebuh (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Šola | 25097 (22277) | kuglvinkl |
» | Vzgoja otrok in učiteljeva avtoriteta (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10509 (9203) | gruntfürmich |