» »

Primerjava vojaške tehnike

Primerjava vojaške tehnike

Temo vidijo: vsi
««
34 / 100
»»

Pac-Man ::

http://www.defenseone.com/ideas/2016/05...

In most cases, it takes five ships in the fleet to keep one forward deployed: one forward, one coming home, one heading out, one working up, and one in maintenance.

...

This is not the first time that a new design has faced challenges early in its life. The Oliver Hazard Perry frigates, originally conceived as subhunting convoy escorts, first deployed with an underwater sensor that was so bad that it was nicknamed the “Helen Keller” sonar. The Ticonderoga-class cruiser arrived so top-heavy that there was concern during sea trials that she would tip over. The first 27 Arleigh Burke-class destroyers, built without a helicopter hangar, have a diminished capacity to operate in submarine-infested waters.

But the Perrys’ operations were modified from anti-submarine to surface warfare support. The Ticonderogas were stabilized with ballast and later Burkes eventually got a helo hangar. All of these ships today are considered part of the “Golden Age” of ship design. Design evolution and hullform improvement is the rule, not the exception, and we are less than 10 ships into the fielding of the LCS.


Tale o petih ladjah bo vsaj malo pretiravanja. Na mesto dislokacije se ne potuje pol leta ali celo leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pac-Man ()

razerznak ::

http://www.obramba.com/novice/bocvana-k...

slovenija pa spet en prdec
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

Isotropic ::

razerznak je izjavil:

http://www.obramba.com/novice/bocvana-k...

slovenija pa spet en prdec

huh, piranha V so dragi, ker imajo aktivno vzmetenje (no, ne samo zaradi tega).
tega so se vsi proizvajalci tankov (razen mislim da korejcev) izogibali ravno zaradi cene. omogoča pa, da tank poklekne ali vstane, če je treba in višjo hitrost.

botsvana je v afriki ena bolj uspešnih držav btw. imajo naravna bogastva in veliko prebivalstva.
poleg tega slovenija v medium term ni ogrožena.

nekaj glede cene f35.



in unit cost za f-135



cena sicer stagnira oz. malo narašča zadnja leta. ADVENT motorji bodo pa še občutno dražji najbrž.

sčasoma bo sicer tako, da bo amerika pač vrgla ogromno keša vanje in se bodo izboljšali/ bodo dobri fighterji.
na tistega affordable export-ready stealth fighterja pa lahko kar pozabijo imo. tudi all-stealth fleet za ameriko (tudi NG) je totalna traparija, tudi zaradi visoke cene letenja (55k$, hornet ima 18k$ na uro letenja za primerjavo).

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

Isotropic je izjavil:


cena sicer stagnira oz. malo narašča zadnja leta.


Od leta 2011 je padla za skoraj 20%, to je zate stagnacija?

Če vračunaš še inflacijo je cena padla za četrtino. Porast je bil iz leta 2013 v 2014, to je pa tudi vse.

Iz LRIP 6 v 8 je cena letala padla za nekje 8%.

https://www.f35.com/assets/uploads/down...

Preračunano za inflacijo F-35 stane zdaj skoraj točno toliko, kot je leta 1980 stal nov F-15. Isto velja za ceno ure leta in vse ostalo - vse kaže, da bo zadeva cenovno tam, kjer mora biti.

Isotropic ::

govoril sem za motor

a stane skupaj z njim toliko?
najbrž ne. clever marketing.

http://www.dtic.mil/ndia/2010SET/Thomso...
če koga sicer zanima kaj o novih motorjih za fighterje. dost revolucija naj bi bili.

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

Zanimiva novica iz Singapura - po videnem sodeč bodo Azijske države, ki želijo imeti lovce 5. generacije, primorane kupovati F-35, če jih bodo ameri voljni prodati.

http://www.janes.com/article/58166/sing...

Russian specialists familiar with the T-50 programme state that the aircraft will have trouble gaining traction in the Asian market as the on-board systems offer very little fifth-generation technologies despite what is projected to be a considerably higher price tag than the latest Su-35 'Flanker-E', ordered by China and Indonesia.

Ugotovili so namreč, da ima PAK FA samo v grobem obliko lovca 5. generacije, manjkajo mu večvidel vse ostale značilnosti. Istočasno je za lovca 4,5 generacije enostano predrag, za tretjino njegove cene dobiš Su-35, ki ima vse kar ima PAK FA, samo notranjih nosilcev za orožje in fensi imena ne.

To je zajeb v pravem pomenu besede. F-35 je zaenkrat še nekoliko predrag in ima nekaj več vzdrževanja kot so vajeni, ampak to bo v roku 2-3 let že zelo blizu lovcem 4,5 generacije. Lahko pa da bo ostal nekoliko dražji, enostavno zato, ker nima konkurence. Heh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

cleanac ::

@Smrekar1
F-35 je lovec 5. generacije samo za Lockheed Martin. Manjka mu namreč (verjetno manj pomembna?) lastnost "Supercruise". Fifth-generation jet fighter

Nikakor pa ni slabo letalo, kot nekateri trdijo.

Smrekar1 ::

cleanac je izjavil:

@Smrekar1
F-35 je lovec 5. generacije samo za Lockheed Martin. Manjka mu namreč (verjetno manj pomembna?) lastnost "Supercruise". Fifth-generation jet fighter

Nikakor pa ni slabo letalo, kot nekateri trdijo.


Supercruise imaš v dveh variantah. Pravi supercruise pomeni, da lahko letalo brez dodatnega izgorevanja prebije zvočni zid. Od operabilnih lovcev to zmore izključno F-22. Druga možnost je, da prebije zvočni zid z dodatnim izgorevanjem, ga nato izklopi in z redno močjo motorjev obdrži nadzvočno hitrost. To zmorejo Eurofighterji, Rafali, nekatere novejše ruske konzerve in tudi F-35.

Mimogrede, preberi vire, ki si jih citiral. F-35 je namreč na seznamu lovcev, ki zmorejo supercruise. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Pac-Man ::

Gremo v drugo smer :)

Nizozemci so domov prileteli dva F-35 za testiranje hrupnosti in udeležbo na šovih.





Prvi F-35 v Evropi, razen v Italiji sestavljenega/ih.

in tole

https://hushkit.net/2016/05/18/are-we-t...

Are we there yet? Analysis of the F-35’s current effectiveness by the Royal United Services Institute’s Justin Bronk

Which of the F-35 capabilities are unusually good, and do they currently function?

“The situational awareness which the F-35 generates for pilots is second to none. Even in the limited Block 2B software version of the B model being used by the USMC, the picture generated automatically by all the aircraft’s various sensors and presented in a clear, unified picture which can be interrogated in depth without sensor management gives pilots a huge advantage over their colleagues and opponents flying any previous tactical fighters. The limitations at present are in sharing that information with other platforms and linking more than two F-35s via the stealthy MADL datalink simultaneously.

The carefree VSTOL characteristics of the F-35B make the notoriously difficult and dangerous vertical phases of flight in a Harrier simple and safe. This has huge implications for deck qualification requirements and work up schedules, as well as promising greatly reduced fleet attrition rates over the Harrier and even the F-18 series. ”


...

Which of the F-35s avionics or sensors are second-rate?

“In many respects, the F-35 incorporates technologies which have been overtaken by specialised podded alternatives due to the jet’s long development cycle. (...) The EOTS system is probably the most obvious example of where specialised technology has overtaken the F-35 programme since the latest Litening III and Sniper pods incorporate better resolution, cooling efficiency and full motion video capabilities than EOTS. However, this is offset in squadron service to a significant extent by the fact that EOTS is ‘baked in’ to every airframe so unlike targeting and reconnaissance pods which are often in short supply for operations, let alone training sorties


To se premalokrat poudarja. Pri F-35 dobiš za svoj denar celo letalo z vsemi senzorji, pri legacy robi pa jih dokupuješ po potrebi. Ni edini razlog, ampak Indijci bodo za Rafale dali okrog 200 mio $ po kosu.

...

What is the best estimate for how much a customer would pay for a A/B and C?

(...)However, in very broad brush terms for an air force looking for aircraft to be delivered in the 2020-2025 timeframe then around $100M for the A, $125M for the B and $140M for the C would be my best estimate on flyaway cost including initial spares and weapons.”

...

What is the greatest myth about the F-35?

“The greatest myth about the F-35 is that it is a bad aircraft because it cannot outmanoeuvre an F-16. The F-16 is a phenomenal example of single mission-set aircraft design that has proven to be flexible and cost effective in multiple conflicts. However, the F-16 is simply not going to be relevant in a high-threat environment going forwards. The F-35 should never have to out-manoeuvre an F-16 within visual range because its situational awareness and low-observability allows an F-35 pilot to know exactly where the F-16 is from a great distance whilst remaining undetected itself. He/she can, therefore, position themselves to completely control any engagement or avoid a direct confrontation as required. If in a really tight spot, the advanced helmet with 360-degree targeting capabilities and AIM-9X with its extreme off-boresight engagement parameters should ensure that a turning dogfight is an irrelevance.”

Is the F-35 cost effective?

“That remains to be seen when the type has several years of frontline operational service under its belt. It also fundamentally depends on what a nation wants its air force to do. Switzerland, for example, which only uses its air force for QRA duties against airliners during weekdays and is not planning to participate in power projection activities overseas, would be mad to purchase F-35. However, for the UK which has Typhoon as a superb (albeit expensive) QRA, air superiority and soon to be multirole asset, but lacks the capacity to operate against modern integrated air defence systems (IADS); F-35 is not only cost effective but also the only option – assuming the UK wants to be able to project power abroad in this way in future. The F-35 is fundamentally about allowing air forces to operate in areas covered by modern SAM systems and for that task it can be considered cost effective ...

7982884e ::

Pac Man, kaj veš, katera bomba je bila uporabljena tukaj?



zgleda precej miniaturna in je naredila kar oster manever na koncu.

vostok_1 ::

Iz perspektive kot je snemana, zgleda da je oster turn. V resnici je pač voden padec.

Pac-Man ::

Slab dan. Ločeno sta strmoglavila F-18 Blue angelsov in F-16 Thunderbirdsov. F-16 25 km po preletu stadiona na katerem je bil Obama.

http://www.tennessean.com/story/news/20...

peko_deko ::

superiorna ameriška tehnika in vzdrževanje?

papasmrk ::

Pac-Man je izjavil:

Slab dan. Ločeno sta strmoglavila F-18 Blue angelsov in F-16 Thunderbirdsov. F-16 25 km po preletu stadiona na katerem je bil Obama.

http://www.tennessean.com/story/news/20...


Saj v bistvu so te stare leteče kante (pa ne govorim samo o ameriških) še presenetljivo vzdržljive... Pri letenju gre lahko marsikaj narobe in to da, nekaj desetletij stare kante še kar letijo je že skoraj impresivno. Recimo ruski bombniki Tu-95 so bili v uporabi tudi v Siriji pa čeprav leto izdelave sega v 50 in 60 leta prejšnjega stoletja.

Invictus ::

Če imaš dovolj denarja, lahko vsako staro kanto usposobiš za delovanje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smrekar1 ::

papasmrk je izjavil:


Recimo ruski bombniki Tu-95 so bili v uporabi tudi v Siriji pa čeprav leto izdelave sega v 50 in 60 leta prejšnjega stoletja.


Nope. Vsi Tu-95, ki so v uporabi, so izdelani v osemdesetih in začetku devetdesetih. Starejši so že zdavnaj na odpadu, kamor tudi sodijo. Zamešal si jih z B-52, ki dejansko so bili narejeni v petedestih in šestdesetih in so še vedno v redni uporabi, kjer bodo tudi ostali vsaj do leta 2040.

Razlika v kvaliteti pač. Ruske konzerve so po 30 letih dobre samo še za razrez, ameriške bodo letele 90 let, morda tudi več če bo to potrebno. Saj to ni ravno edini primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

jest10 ::

Smrekar1 je izjavil:

papasmrk je izjavil:


Recimo ruski bombniki Tu-95 so bili v uporabi tudi v Siriji pa čeprav leto izdelave sega v 50 in 60 leta prejšnjega stoletja.


Nope. Vsi Tu-95, ki so v uporabi, so izdelani v osemdesetih in začetku devetdesetih. Starejši so že zdavnaj na odpadu, kamor tudi sodijo. Zamešal si jih z B-52, ki dejansko so bili narejeni v petedestih in šestdesetih in so še vedno v redni uporabi, kjer bodo tudi ostali vsaj do leta 2040.

Razlika v kvaliteti pač. Ruske konzerve so po 30 letih dobre samo še za razrez, ameriške bodo letele 90 let, morda tudi več če bo to potrebno. Saj to ni ravno edini primer.


Fora bo samo v tem, da jih ne rabijo več 500+, ampak jih je kot kaže dovolj nekaj čez 50. Verjetno v takem primeru obdržiš samo najnovejše.
Enako kot je od 740+ proizvedenih B-52 v uporabi le še 76. Ostali veselo gnijejo na odpadu, ker jih nima smisla toliko vzdrževati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

jest10 ::

Fino... Torej zakaj ni v uporabi vseh 744 B-52(minus tisti, ki so padli dol)

fikus_ ::

Strateški bombniki niso več aktualni, razen proti drugorazrednimi vojskami, pa še tam moraš prej počistiti protizračno obrambo.
Tako, da USA in Rusija vzdržujeta samo še neko minimalno količino bombnikov.
Pa še to, vojaška doktrina se spreminja in se izogibajo totalnega bombardiranja, ker je preveč kolateralne škode (civilisti).

Pac-Man ::

@vsi

Letijo samo še B-52H, zadnja modifikacija, seveda dodatno posodobljeni. Pred kratkim strmoglavljeni je bil letnik 1960.

https://slo-tech.com/forum/t621516/p516...

Podobno je pri Tu-95, v uporabi so samo Tu-95MS, ki je bolj bombniška izpeljanka Tu-143 kot Tu-95.

Kar se tiče strateških bombnikov pa Tu-95 in Tu-160, ki so v uporabi, sploh niso sposobni metat gravitacijskih bomb. Po sovjetsko-ruski doktrini se jih uporablja kot lanserje "cruise missiles" (ni slovenskega izraza?), ruskih verzij Tomahawka. Kar je približno okej za 3. svetovno in povsem mimo za čiščenje kamelarjev.

peko_deko ::

fikus_ je izjavil:

Strateški bombniki niso več aktualni, razen proti drugorazrednimi vojskami, pa še tam moraš prej počistiti protizračno obrambo.
Tako, da USA in Rusija vzdržujeta samo še neko minimalno količino bombnikov.
Pa še to, vojaška doktrina se spreminja in se izogibajo totalnega bombardiranja, ker je preveč kolateralne škode (civilisti).

aktualni so za nosit kup raket z jedersko konico in jih izstrelit daleč stran od sovražnika oziroma lahko tudi navadinih, ki so zadnja leta postale že zelo natančne tako da je izogibanje civilnim žrtvam vse bolj realno oziroma je bolj važno od dobri podatkov s tal kot pa natančnosti rakete

je pa problem ker so te rakete drage kot hudič in si jih še zda ne morejo privoščit kar streljat na polno cel čas

razerznak ::

http://www.obramba.com/novice/lovec-f-3...

ja kako to iglica , če je pa f35 najbolj superiorno letalo na svetu , kako da je glasnejši?
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

Smrekar1 ::

jest10 je izjavil:

Fino... Torej zakaj ni v uporabi vseh 744 B-52(minus tisti, ki so padli dol)


Ker jih ne rabijo toliko. Do sem si namreč zadel :D
Ta logika pri Tu-95 ne deluje, ker se je proizvodnja končala šele leta 1994. Drugačna zgodovina izdelave kaže na, med drugim, razliki v kakovosti. Če ne razumeš veš kaj ti je storiti, kajne? :))


Kar se tiče strateških bombnikov pa Tu-95 in Tu-160, ki so v uporabi, sploh niso sposobni metat gravitacijskih bomb. Po sovjetsko-ruski doktrini se jih uporablja kot lanserje "cruise missiles" (ni slovenskega izraza?), ruskih verzij Tomahawka. Kar je približno okej za 3. svetovno in povsem mimo za čiščenje kamelarjev.


Jaz uporabljam izraz "vodena raketa", ki opiše kaj cruise missile v bistvu je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Invictus ::

Smrekar1 je izjavil:


Jaz uporabljam izraz "vodena raketa", ki opiše kaj cruise missile v bistvu je.

Mislim...

"Cruise missile" je manevrirana raketa. Kaj nihče ni bral Obrambe?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Isotropic ::

low-cost bomb trucki (b-52, tu-95..) bodo vsekakor še dolgo časa uporabni. problem je le, da je bil zadnji tu-95 narejen okoli konca hladne vojne, zadnji b-52 pa 1969. kar pomeni, da dolgo časa ne bodo več v zraku v nobenem primeru (slednji).

btw
http://www.janes.com/article/60860/usaf...
http://www.af.mil/Portals/1/documents/a...

evo smrekca, zdaj nam pa mal povej še o 1000nm combat radiju in superiornosti f-35 za nizko ceno.
zato, ker lahko nosi 10t orožja, tudi omenjajo standoff arsenal plane v poročilu ane. čudno je sicer, da niti z besedo niso omenjeni fighterji (f-22, 35, 15...), b-21 je pa večkrat (in mogoče predstavlja tudi ta arsenal plane, nisem zih).
v glavnem, zdi se mi, da je AF pogruntal, da je f-35 delno tomato in da so zaspali na lovorikah. razen tega tut celoten razvojni proces novega aviona (linear acquisition and development timelines = limitira proti neskončnosti). beri: lockheed.

malo bolje je sicer na tankerju, kjer mora boeing sam nositi dodatne stroške (in afaik jih že).

Zgodovina sprememb…

Pac-Man ::

Pri karkoli raketah me moti, da izraz implicira prisotnost raketnega motorja, ki ga kruzajoče izvedenke nimajo. Ampak zgleda bo treba požret.

@Isotropic

Zadnji B-52 so prišli iz tovarne l. 1962

Boeing B-52 Stratofortress @ Wikipedia

Production ended in 1962 with the B-52H, with 742 aircraft built, plus the original two prototypes.


In še Tu-95MS, ravno danes našel.

http://nationalinterest.org/feature/rus...

The modernized “Bears,” now in the Russian service, were issued during the period from 1981–92, that is, they are much “younger” than American B-52s.


Članek je iz "raša stronk" kategorije, s precej napačnimi predpostavkami.

jest10 ::

Smrekar1 je izjavil:

jest10 je izjavil:

Fino... Torej zakaj ni v uporabi vseh 744 B-52(minus tisti, ki so padli dol)


Ker jih ne rabijo toliko. Do sem si namreč zadel :D
Ta logika pri Tu-95 ne deluje, ker se je proizvodnja končala šele leta 1994.


Logika ne deluje le pri tebi.
Ali pa če gremo po tvoje: Uf kako je recimo F16 zanič letalo. Delali so 16A/B/C/D/E/F/... pa vsaj v ZDA v glavnem letijo le še zadnje verzije.:))

Hmmmmm... Mogoče je pa brez veze vzdrževati en kup starih in je dovolj le določeno število novejših. Čakejjjj. Pa sej to je kot pri Tu-95.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Smrekar1 ::

jest10 je izjavil:


Logika ne deluje le pri tebi.
Ali pa če gremo po tvoje: Uf kako je recimo F16 zanič letalo. Delali so 16A/B/C/D/E/F/... pa vsaj v ZDA v glavnem letijo le še zadnje verzije.:))


Logika ne deluje zato, ker je primer drugačen.

Hmmmmm... Mogoče je pa brez veze vzdrževati en kup starih in je dovolj le določeno število novejših. Čakejjjj. Pa sej to je kot pri Tu-95.


Nak. To je pri B-52, pri Tu-95 pa so kar lepo naredili nove, ker so stari odslužili. Ti novi se zdaj hitro bližajo času, ko bodo morda še uporabni za kak muzej.

Invictus ::

Pac-Man je izjavil:

Pri karkoli raketah me moti, da izraz implicira prisotnost raketnega motorja, ki ga kruzajoče izvedenke nimajo. Ampak zgleda bo treba požret.

V angleščini sta missile in rocket dve različni zadevi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pac-Man ::

NATO je preklopil na masovke.



Po spominu naj bi na vaji sodelovalo okrog 30000 vojakov.

Francozi:

razerznak ::

ka to neka letala letajo nad mariborom?
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

BorutK-73 ::

Pac-Man je izjavil:


Francozi:

Jutri na RT: Francozi se pripravljajo na napad na Rusijo!;((

borisk ::

razerznak je izjavil:

ka to neka letala letajo nad mariborom?


http://www.slovenskavojska.si/odnosi-z-...

razerznak ::

borisk je izjavil:

razerznak je izjavil:

ka to neka letala letajo nad mariborom?


http://www.slovenskavojska.si/odnosi-z-...


ahhh damn pa zihr so neki reaktivci letali, pa sm si mislil eh to so neki slovenski prdeci , lahk bi bli gripni
vesoljec nacist fojb
#trump2016
ups https://www.rt.com/usa/339768-us-marines-aircraft-aging/

Pac-Man ::

@video zgoraj

Zdajle vidim, da je z lanskega leta.

Pac-Man ::

600 padalcev iz 82nd Airborne trenutno leti iz Severne Karoline na Poljsko. Okrog treh popoldne bodo skakali iz čisto okej C-17k, brez vmesnega pristanka.

http://www.fayobserver.com/blogs/news/f...

Swift Response is NATO’s way of showing that, even though there are less troops on the continent, there are still forces mere hours away in any fight.

Case in point: Paratroopers from the 1st Brigade Combat Team, 82nd Airborne Division were alerted to the jump at about 8 a.m. on Monday.

About two hours ago, more than 600 soldiers and several loads of heavy equipment, flying aboard nine C-17 aircraft from Joint Base Charleston, South Carolina; Joint Base Lewis-McChord, Washington; Joint Base Elmendorf-Richardson, Alaska; and Joint Base Pearl Harbor-Hickam, Hawaii.

They’ll refuel mid flight, and are set to arrive here in Poland this afternoon (about 3 p.m. Poland time).

To put that in comparison, it took about two days for Craft and I to get here. That included an eight hour plane ride from North Carolina to Germany, a night’s stay at Grafenwoehr and another eight-plus hour road trip into Poland. And of course, we didn’t need to prepare for combat in the process.

And once the paratroopers land, they are far from over. There are additional training objectives stretching out for a few days before the 82nd Airborne Division troops – more than 2,000 in all – head to Germany for yet another round of training.

...

But Swift Response 2016 is about more than just a jump.

The scenario underway is a complex one for U.S. troops. Here’s the simplified version of it:

The fictional country of Bothnia has pushed its troops into NATO ally Estonia, massing forces there and threatening the nation’s sovereignty.

The 2nd Cavalry Regiment, a U.S. Army stryker unit based in Vilseck, Germany, is on its way to reinforce and support Estonian troops. But Bothnia has hired mercenaries along the route to disrupt their movement. Further complicating things is the fact that the mercenaries are further backed by Ariana militant groups, representing yet another fictional enemy.

With time of the essence, the 82nd Airborne Division – through the Global Response Force – is called to help.


Dela se na obeh težavah, ki so jih opazili lansko leto - številčnosti in hitrosti odziva.

Smrekar1 ::

Pac-Man je izjavil:


Dela se na obeh težavah, ki so jih opazili lansko leto - številčnosti in hitrosti odziva.


Da, težave se rešujejo. Scenarij je pa tudi tak, da so pri njem fikcija izključno imena držav, ki naj bi izvajale agresijo.

fikus_ ::

Zanimiva uporaba tehnologije:

http://www.planet.si/novice/znanost-in-...

Verjetno uporabno tudi za manjše "igralce" v vojni.

Pac-Man ::

Včeraj so Nemci in Britanci bojda zgradili najdaljši amfibijski/pontonski most v zgodovini. 350m.

https://www.army.mil/article/169365/New...

Soldiers, civilians and media excitedly watch from a nearby hilltop as 34 M3 Amphibious Rigs, both German and British, drive into the Vistula River near Chelmno, Poland, before converting into boats. In less than 40 minutes, the U.S., U.K., German and Polish troops set a new world record by building the longest amphibious vehicle bridge during Exercise Anakonda 2016, June 7-17.






M3 Amphibious Rig @ Wikipedia

fikus_ ::

"M60A1 Armored Vehicle Landing Bridge"
Nekaj podobnega, sicer ne tako velikega je imela tudi jugovojska. To je samo za premostit kakšen potok ali protitankovski jarek.
Zgornji posnetek postavljanja pontonskega mostu je vaja v idealnih razmerah, na reki, ki ima idealne brežine, . . .
V glavnem tehnologija obstaja in ni nek čudež tehnike.

Pac-Man ::

Tukaj. Improved Float Bridge.



Ta koncept s pontoni je že malo zastarel, zdaj so zanimivi amfibijski mostovi, kjer je vsak element samostojno mobilen tako na kopnem, kot v vodi.

Tu imaš nemško-britanski M3

M3 Amphibious Rig @ Wikipedia


in francoski EFA

EFA %28mobile bridge%29 @ Wikipedia



Ker morajo bit posebni.

Pac-Man ::

Saber Strike, Estonija, včeraj. 4je A-10 so operirali s cestišča, prvič v 30ih letih.

AC_DC ::

Koliko raket je potrebnih, da spraviš US letalonosilko out of game ?

Pac-Man ::

AC_DC je izjavil:

Koliko raket je potrebnih, da spraviš US letalonosilko out of game ?


Precej.

http://nationalinterest.org/blog/the-bu...

vostok_1 ::

Jz samo čakam da pocrkajo te trohneče ostaline najbolj silly stoletja v zgodovini človeštva. So we can move to better things.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

fikus_ ::

Do letalonosilke je težko priti. Obkroža jo cel šop obrambnih sistemov (spremljevalne ladje, podmornice, podpora iz zraka, . . . ).
To ni en SLO Triglav, ki osamljen pluje po morju.

Loocas ::

Drone swarms + lasers (2020-25):

V zraku okoli letalonosilke in spremstva imaš nekaj deset teh poceni brezpilotnih letal, ki nadzirajo vse kar se nahaja nekaj deset ali celo 100 km okoli ladij. V primeru kakršnekoli grožnje imajo laserji iz ladij dovojlj časa, da namerijo proti raketam in jih sestrelijo. Case closed. Sam ne pripisujem ničesar tem raketam. To sploh ni grožnja. To je krneki. Razvoj laserskih orožij je pač že zelo daleč. Nobena raketa pa ne bo hitrejša od svetlobe.

Enako se piše o razvoju roja dronov za boj proti podmornicam.
Matev - najslabši troll vseh časov

Invictus ::

Loocas je izjavil:

Drone swarms + lasers (2020-25):

V zraku okoli letalonosilke in spremstva imaš nekaj deset teh poceni brezpilotnih letal, ki nadzirajo vse kar se nahaja nekaj deset ali celo 100 km okoli ladij. V primeru kakršnekoli grožnje imajo laserji iz ladij dovojlj časa, da namerijo proti raketam in jih sestrelijo. Case closed. Sam ne pripisujem ničesar tem raketam. To sploh ni grožnja. To je krneki. Razvoj laserskih orožij je pač že zelo daleč. Nobena raketa pa ne bo hitrejša od svetlobe.

Enako se piše o razvoju roja dronov za boj proti podmornicam.

Nekoč v prihodnosti...

Pa v kakem reklamnem filmu :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Loocas ::

Invictus je izjavil:

Pa v kakem reklamnem filmu :D.


Ja saj, v istem filmu bomo nekoč videli hypersonične balistične rakete, ki bodo zadevale letalonosilke kot za stavo, ane?
Matev - najslabši troll vseh časov

Invictus ::

Loocas je izjavil:

Invictus je izjavil:

Pa v kakem reklamnem filmu :D.


Ja saj, v istem filmu bomo nekoč videli hypersonične balistične rakete, ki bodo zadevale letalonosilke kot za stavo, ane?

Itak. Enako nakladanje. Se čisto strinjam.

Zaenkrat je najhitrejši Brahmos. Kako mislijo voditi raketo pri Mach 6, mi ni jasno, ker se takrat zrak okoli rakete spremeni v plazmo, ki ne spošča skozi radijskih valov.

Ampak pustimo se presenetiti.

Tako kot ne vem kako mislijo Američani komunicirati z vsemi droni, če jih pa motiš. Mogoče telepatsko?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
34 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Vojaška premoč na nebu-teoretični primer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21828374 (24587) fikus_
»

Neznani leteči predmet v Zagrebu morda Tu-141 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
18719696 (12159) D3m
»

Poletel prvi brezpilotni soborec

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3810864 (8762) gus5

Več podobnih tem