Novice » Ostale najave » Uber v Nemčiji prepovedan
Utk ::
Kaj pa če uvedemo še licence za 50,000 evrov za programerje? Čak, sej to je nekdo tu že predlagal. Celo za samo kupit računalnik, če se ne motim.
Invictus ::
Kaj pa če uvedemo še licence za 50,000 evrov za programerje? Čak, sej to je nekdo tu že predlagal. Celo za samo kupit računalnik, če se ne motim.
Zato ker večina "programerjev" ne dela nič škodljivega.
Še nisem slišal da bi kdo povozil koga z računalnikom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Wrop ::
Tody, storitev, ko te limuzina pride iskat in te voznik pelje na dogovorjen kraj ni najem limuzine. Pa lahko obračaš besede 5x okoli in okoli.
Če pa ti nekdo pripelje limuzino na točko A, potem pa ti pelješ limuzino do točke B, potem pa lahko to šteješ kot najem limuzine.
Seveda vprašanje pa je, če lahko voznik, ki ti je pripeljal vozilo, gre s tabo do točke B, pa bi se to še vedno štelo kot najem.
Če pa ti nekdo pripelje limuzino na točko A, potem pa ti pelješ limuzino do točke B, potem pa lahko to šteješ kot najem limuzine.
Seveda vprašanje pa je, če lahko voznik, ki ti je pripeljal vozilo, gre s tabo do točke B, pa bi se to še vedno štelo kot najem.
Utk ::
Kaj pa če uvedemo še licence za 50,000 evrov za programerje? Čak, sej to je nekdo tu že predlagal. Celo za samo kupit računalnik, če se ne motim.
Zato ker večina "programerjev" ne dela nič škodljivega.
Še nisem slišal da bi kdo povozil koga z računalnikom.
Ampak licenco za vozit imaš že itak. Zakaj rabiš še eno?
Kot da se gre komu za kakšno varnost, dej no, gre se za monopol in pobiranje denarja.
MyotisSI ::
MyotisSI a pa obstaja kak zakon, ki preprečuje najem limuzin ki te pelje iz točke A v točko B? Ali morajo te zadeve imeti tudi taxi licenco? Ali jo ima GOopti tudi? Ali samo nabijaš ker si lih taksist?
He, he. Ne, nisem taksist in nimam pojma kako prevoze ureja zakon. Meni je sistem Uber v bistvu všeč, a naj se drži pravil v X državi. Ker če Uber nižjo ceno doseže le zato, ker se ne drži zakonov za prevoze je to nelojalna konkurenca tistim ki se zakonov držijo. Preprosto.
Tudi nisem prosti razvoju ne maram pa implementacije neke tehnologije na način, da čez noč najebe na tisoče ljudi + njihovih družin zato, da neko megapodjetje na hitro zasluži še malo več €.
Naj se na ravni EU zmenijo za roke da se poklic prevoza deregulira in potem naj si tisti, ki želi kupi Uber čepico in naj veselo vozi na okrog in plačuje davke.
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)
(Federico Fellini)
Tody ::
Jaz sem samo vzel primer iz SF kar so mi povedali, nevem pa kako je to tukaj v EU nastavljen. Sicer pa mislim da so vsa vozila od Uberja in ne od lokalnih padalcev, vsa vozila v SF so bila črna in vsa vozila so imela nalepke s številko na avtih tko da si že od deleč prepoznal da je to službeno vozilo. Ali delajo tehnične na 6 mesecev in podobne stvari pa nevem v ZDA je to vrjetno čist drugače kot tukaj.
WarpedGone ::
Požegnan taxist se ne more v času alkoholiziranosti zgovoriti, da samo malo vozi svoje prijatelje na okoli. Imeti mora 0.0. Medtem, ko tu lahko napihaš < 0.25.
Da js lahko 0.25 taksist pa ne je že v osnovi birokratski fejl. Birokratski fejl se porpavi tako da se črta, ne pa da se ga flika s še enim birokratskih fejlom.
Takstist z 0.25 je enako nevaren kot js 0.25.
Taksist mora prvi tehnični pregled za avto narediti po enem letu od registracije. Nato na vsake 6 mesecev. Tu ti ni treba delati tako pogostih tehničnih pregledov.
Če js z avtom delam 100k letno bom do prvega tehničnega pregleda naklepal 400k prevoženih. Pa me fejlana birokracija dirket spregleda.
Zopet se birokratski fejl, ki dela neke bližnice na starost vozil, flika s še enim birokratskim fejlom namesto, da bi se tehnične vezalo na starost IN prevožene km, katea meja pač prej pride. Če zna policaj preverit veljavnost datuma, lahko preveri tudi števec prevoženih km.
Zavarovanje avtomobila, ki je namenjen poslovni dejavnosti je verjeno dražje. Tu ima lahko samo obvezno zavarovanje.
Še en birokratski fejl, ki višino zavarovanja veže na barvo las.
Če sm bol rizičen zaradi pogostosti v prometu, bom enako rizičen tudi ko bom nonsotp na cesti iz čistega dolgčasa.
Meni ni vseeno. S tem se tudi ne mislim ukvarajti kot uporabnik taksi storitev.
Ni ti vseeno, se pa ne misliš s tem ukvarjat? Priceless primer, kako moramo drugi plačevati za tvoje prdce.
Tu je nelojalna konkurenca in tega ne podpiram. Pa čeprav bom plačeval dražje.
Nelojalna konkurenca je nesmisel. Pomembna je legitimnost in nekje daleč zadaj še legalnost.
Tu se ne gre za to, da je to tvoj denar. Lahko ga porabiš kakor hočeš. Ni mi pa všeč, če pri teh storitvah niso plačani davki in prispevki. Namreč potem jih moramo ostali.
Nobenega potem ni tle. Je le kup fejlanih predpisov, ki nujno omogočajo absurdne situacije.
Sem pa zato, da pride taka konkurenca k nam, ob tem da so pogoji delovanja izenačeni. Pogoji se lahko spremenijo. Nimam nič proti.
Verjetno bi država še več dobila s tem.
"Pod izenačeni pogoji" seveda predvidevaš, da bo Uver le še ena taksi služba, organizirana na enak način. Polimana z raznimi "vinjetami", enakimi barvami avtomobilov z enakimi nalepkami itd.
He, he. Ne, nisem taksist in nimam pojma kako prevoze ureja zakon. Meni je sistem Uber v bistvu všeč, a naj se drži pravil v X državi. Ker če Uber nižjo ceno doseže le zato, ker se ne drži zakonov za prevoze je to nelojalna konkurenca tistim ki se zakonov držijo. Preprosto.
Še en, ki nima pojma a je pameten in direkt obtožuje kršenje zakonov.
Vse skup me zelo spominja na zaplet z bet&Win, kjer so lokalni igralniški monopoli šli v jok in na drevo.
Zbogom in hvala za vse ribe
PaX_MaN ::
Pred dvema letoma je moja cimra iz Norveške naročila taxi iz Lj-center do Bežigrada. Taksist jo je vozil po Lj in pri btc-ju je popenila ter zahtevala da ustavi. Pol je šla na Bežigrad raje peš. Toliko o poštenosti.
Popolnoma enako ti lahko naredi tudi Übrovc, tkoda to ni nevem kak argument.
Meni se zdi neumno da se zavira tehnologija. Pa gremo še vse rabote sesut ker ljudem jemljejo delo in ne delujejo v istih pogojih ali dajmo jim frej čas za malico, ipd, da bo pravično.
To ni odvisno od tega a je tip navaden taksi ali Übrovc.
Če taksisti ostanejo brez dela, si naj pa poiščejo delo drugje, tako kot si ostali zaposleni, ko kako podjetje gre v stečaj, ker jih je povozila konkurenca ali tehnologija.
Kar se tiče tehnologije, je enmau neprimerljivo: Mura tekmuje s celim svetom, taksist v Ljubljani pa nekako ne tekmuje s taksistom v Berlinu, že z enim v Novem mestu ne.
Kar se tiče konkurence: konkurenca, ki ne deluje po istih zakonih, je nelojalna konkurenca.
WarpedGone je izjavil:
Požegnan taxist se ne more v času alkoholiziranosti zgovoriti, da samo malo vozi svoje prijatelje na okoli. Imeti mora 0.0. Medtem, ko tu lahko napihaš < 0.25.
Da js lahko 0.25 taksist pa ne je že v osnovi birokratski fejl. Birokratski fejl se porpavi tako da se črta, ne pa da se ga flika s še enim birokratskih fejlom.
Takstist z 0.25 je enako nevaren kot js 0.25.
Taksist mora prvi tehnični pregled za avto narediti po enem letu od registracije. Nato na vsake 6 mesecev. Tu ti ni treba delati tako pogostih tehničnih pregledov.
Če js z avtom delam 100k letno bom do prvega tehničnega pregleda naklepal 400k prevoženih. Pa me fejlana birokracija dirket spregleda.
Zopet se birokratski fejl, ki dela neke bližnice na starost vozil, flika s še enim birokratskim fejlom namesto, da bi se tehnične vezalo na starost IN prevožene km, katea meja pač prej pride. Če zna policaj preverit veljavnost datuma, lahko preveri tudi števec prevoženih km.
Zavarovanje avtomobila, ki je namenjen poslovni dejavnosti je verjeno dražje. Tu ima lahko samo obvezno zavarovanje.
Še en birokratski fejl, ki višino zavarovanja veže na barvo las.
Če sm bol rizičen zaradi pogostosti v prometu, bom enako rizičen tudi ko bom nonsotp na cesti iz čistega dolgčasa.
Ti nikakor ne moreš biti bolj rizičen od nekoga ki je na cesti 40+ ur na teden.
Uber je pa rekel da oni niso taksi oni ti rentajo limuzino za določen čas. Če rentaš limuzino z voznikom pač ne rabiš te licence. Tak je zakon.
No, pri nas pa jo.
Glugy ::
V vsakem primeru je tako, da ce ljudje to storitev uporabljajo, naj zivi, ne pa da se unici potencialno zelo dobro platformo! Saj smo v demokraciji ali ne? Naj odlocimo ljudje! Ce bi bili ljudje proti taksni storitvi, je enostavno ne bi uporabljali!
Ne vem zakaj je toliko restrikcij pri enostavnih stvareh! Na koncu bojo se rekli da bojo skinli "mitfahrgelegenheit" strani, ker je to delo na crno... kljub temu da ljudje (spet ti ljudje) to uporabljamo!!! Naj se enostavno ostali temu prilagodijo! Skini dol tablo taxi, registriraj se pri uber, pa delaj svoje delo naprej!
V Avstriji moras vsak priliv prijavit! Ce je prilivov pot 700 eur na LETO, ni nobenega davka, kakor je pa vec, je pa tako ali tako treba placat davek na dobicek! Zraven tega je treba nad doloceno vrednostjo (10k na leto) zaracunat se 20% ddvja potniku in ga seveda odvest v drzavno blagajno! In nihce ne vprasa kaj pocnes, vazno je samo da so davki placani!!!
Pa dejmo se zgledovat po Avstrijcih. Davki poenostavljeni a vseeno plačani. Volk sit, koza cela. Sploh pa ne more to bit nelojalna konkurenca taksistom če pa lahko taksisti z lahkoto prestopijo na Uber stran in tud sami začnejo delat na ta način.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
WarpedGone ::
Ti nikakor ne moreš biti bolj rizičen od nekoga ki je na cesti 40+ ur na teden.
Komot, sm pač na cesti po 50+ ur na teden. Ne verjameš? Tvoj problem in tvoj fejl.
Zbogom in hvala za vse ribe
ahac ::
Če sm bol rizičen zaradi pogostosti v prometu, bom enako rizičen tudi ko bom nonsotp na cesti iz čistega dolgčasa.
Kaj pa če imaš v avtu stranko, ki jo poškoduješ?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
s6c-gEL ::
Kaj pa če uvedemo še licence za 50,000 evrov za programerje? Čak, sej to je nekdo tu že predlagal. Celo za samo kupit računalnik, če se ne motim.
Zato ker večina "programerjev" ne dela nič škodljivega.
Še nisem slišal da bi kdo povozil koga z računalnikom.
Lahko shekaš nuklearko, kakega drona (in ga strmoglaviš v skupino politikov) ali ugrabiš Mars Roverja https://slo-tech.com/novice/t619476#crta da ta potem nori po Marsu in povozi par Marsovcev.
Ops, kdo je potem nevaren ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
BaToCarx ::
Pred dvema letoma je moja cimra iz Norveške naročila taxi iz Lj-center do Bežigrada. Taksist jo je vozil po Lj in pri btc-ju je popenila ter zahtevala da ustavi. Pol je šla na Bežigrad raje peš. Toliko o poštenosti.
Popolnoma enako ti lahko naredi tudi Übrovc, tkoda to ni nevem kak argument.
Nope Ubrovc ti pa ne more, ker imaš dispute in ti naredijo refund, in on ne dobi dnarja, plus tega pa če mu "zvezdice (rating) padejo" pod 4? ni več njihov voznik. Pa po njihovem gps na njihovem iphonu nej bi se držal poti.
V celoti je plačilo brez fizičnega denarja in vedno preko njih.
b787 ::
...:TOMI:... je izjavil:
To je pač škoda, ki je povzroča napredek.
Ko je avtomobil prevzel vajeti je tudi ogromno ljudi izgubilo poklice. Kolarji, kovači, kmetje... Vsi so imeli prazne prostore in neuporabno opremo, saj niso imeli več dela s konji in kočijami.
Na drugi strani so nastali novi poklici, kot npr. črpalkar, avtoserviser, prodajalec avtov itd.
Že skozi celotno zgodovino se to dogaja, zakaj vedno znova in znova povešati nosove, namesto, da ljudje gredo v drugo branžo?
Pameten preživi, neumen pač ne.
Inovacije Uberja nimajo čisto nič z razlogi za regulacijo klasičnih taksistov. Predstavljaj si, da gredo v Ljubljani korak dlje z svojim sistemom Taxi-LJ in postavijo sistem naročanja prevoza preko pametnih telefonov, identično kot ima to urejeno Uber. Za končnega uporabnika bi bila storitev enaka, z izjemo cene, ki bi bila zaradi regulacije klasičnih taksistov toliko višja --> nelojalna konkurenca.
Vprašanje je sicer, če te regulacije res potrebujemo, a dokler obstajajo, naj veljajo za vse.
PaX_MaN ::
Nope Ubrovc ti pa ne more, ker imaš dispute in ti naredijo refund, in on ne dobi dnarja, plus tega pa če mu "zvezdice (rating) padejo" pod 4? ni več njihov voznik. Pa po njihovem gps na njihovem iphonu nej bi se držal poti.
V celoti je plačilo brez fizičnega denarja in vedno preko njih.
To, da lahko ukrepaš potem ko te je že nategnil, nima veze. (Ker potemtakem lahko tut za taksijevca rečem da je bil čist pošten, saj je vendar ustavil ko je ugotovila da jo je nategnil (funkcionalno enako "disputu" enkrat potem).)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
WarpedGone ::
Sploh pa se je še en vernik v državo Pax_Man fino ustrelil v nogo - ubrovci niso nujno po 40+ ur na cesti tko kot se od "polnozaposlenih" taksistov predvideva.
Zakaj potem od njih zahtevat enak standard? Da taksisti ne bodo užaljeni? Da ne bo ogrožen njihov profit?
Ni dovolj grde besede, ki označuje opravičevanje takšnega stanja. Levakarstvo je preveč lepa beseda za takšen gnoj od razmišljanja.
Kaj če pa bit? Če sm jo namenoma poškodval, sm odškodninsko odgovoren zaradi "namena".
Če je bila nesreča, je bila nesreča zame in zanjo. Če mam dodaten bonus, da ob taki nesreči dobi strajnka poseben denar, lahko za ta bonus zahtevam višjo ceno prevoza - "dodana vrednost".
In kako točno se regulacije znebiš? Pride dobra vila in jo skensla?
Pride dobri birokrat in si skensla del vpliva in moči?
Birokracije se znebiš z bojem in "mečem". Hec je da Uber ne krši nobenih pravil, le cehom in državi gre v nos. Uporabniki so očitno nad nimi navdušeni.
Zakaj potem od njih zahtevat enak standard? Da taksisti ne bodo užaljeni? Da ne bo ogrožen njihov profit?
Ni dovolj grde besede, ki označuje opravičevanje takšnega stanja. Levakarstvo je preveč lepa beseda za takšen gnoj od razmišljanja.
Kaj pa če imaš v avtu stranko, ki jo poškoduješ?
Kaj če pa bit? Če sm jo namenoma poškodval, sm odškodninsko odgovoren zaradi "namena".
Če je bila nesreča, je bila nesreča zame in zanjo. Če mam dodaten bonus, da ob taki nesreči dobi strajnka poseben denar, lahko za ta bonus zahtevam višjo ceno prevoza - "dodana vrednost".
Vprašanje je sicer, če te regulacije res potrebujemo, a dokler obstajajo, naj veljajo za vse.
In kako točno se regulacije znebiš? Pride dobra vila in jo skensla?
Pride dobri birokrat in si skensla del vpliva in moči?
Birokracije se znebiš z bojem in "mečem". Hec je da Uber ne krši nobenih pravil, le cehom in državi gre v nos. Uporabniki so očitno nad nimi navdušeni.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: jkreuztzfeld ()
BaToCarx ::
Nope Ubrovc ti pa ne more, ker imaš dispute in ti naredijo refund, in on ne dobi dnarja, plus tega pa če mu "zvezdice (rating) padejo" pod 4? ni več njihov voznik. Pa po njihovem gps na njihovem iphonu nej bi se držal poti.
V celoti je plačilo brez fizičnega denarja in vedno preko njih.
To, da lahko ukrepaš potem ko te je že nategnil, nima veze. (Ker potemtakem lahko tut za taksijevca rečem da je bil čist pošten, saj je vendar ustavil ko je ugotovila da jo je nategnil (funkcionalno enako "disputu" enkrat potem).)
Možno, samo to naredi ubrovc parkrat in ne vozi več, taxi pa lahko nadaljuje.
Tody ::
Ubrovcu ni v korist vozit folk po daljši poti. Ker oni so že plačani. Aplikacija je že zračunala pot in je že naredila račun in tudi oseba je že zadevo plačala. Tko da zarad mene me lahko pelje po celi Ljubljani ampak cena bo še vedno ista. Če me pelje kot turista in potem še kaj razloži zdraven bom pa sploh srečen :)
MyotisSI ::
WarpedGone je izjavil:
He, he. Ne, nisem taksist in nimam pojma kako prevoze ureja zakon. Meni je sistem Uber v bistvu všeč, a naj se drži pravil v X državi. Ker če Uber nižjo ceno doseže le zato, ker se ne drži zakonov za prevoze je to nelojalna konkurenca tistim ki se zakonov držijo. Preprosto.
Še en, ki nima pojma a je pameten in direkt obtožuje kršenje zakonov.
Ti verjetno stvar obvladaš ker voziš taxi že 10 let, a ne? Zakonodajo pa maš takorekoč v mezincu? In uber je glede na sodišče kršil NEM zakone:
... A court in Frankfurt ruled that the firm lacked the necessary legal permits to operate under German law ... vir.
Lahko pa ti seveda veš eno več, ko ponavadi pri vseh temah.
Če ti je civilizirano izmenjevanje mnenj tuje, lahko greš na 24kur. Tam je polno vsevedov.
Ničesar ne želim dokazati, želim pokazati
(Federico Fellini)
(Federico Fellini)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MyotisSI ()
PaX_MaN ::
Lahko shekaš nuklearko, kakega drona ali ugrabiš Mars Roverja https://slo-tech.com/novice/t619476#crta da ta potem nori po Marsu in povozi par Marsovcev.
Ops, kdo je potem nevaren ?
Število mrtvih, trajno pohabljenih in poškodovanih v prometnih nesrečah očitno pokaže kaj oz. kdo je bolj nevaren.
BaToCarx ::
Ubrovcu ni v korist vozit folk po daljši poti. Ker oni so že plačani. Aplikacija je že zračunala pot in je že naredila račun in tudi oseba je že zadevo plačala. Tko da zarad mene me lahko pelje po celi Ljubljani ampak cena bo še vedno ista. Če me pelje kot turista in potem še kaj razloži zdraven bom pa sploh srečen :)
Ni res po končani vožnji ubrovc tapkne na iphonu konec in to je to, par sekund potem se pojavi na tvojem telu v uber appu. Source uber in yt posnetki.
PaX_MaN ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh pa se je še en vernik v državo Pax_Man fino ustrelil v nogo - ubrovci niso nujno po 40+ ur na cesti tko kot se od "polnozaposlenih" taksistov predvideva.
Potem je še slabše: ubrovci so vsi po vrst vozniki začetniki.
ahac ::
Nope Ubrovc ti pa ne more, ker imaš dispute in ti naredijo refund, in on ne dobi dnarja, plus tega pa če mu "zvezdice (rating) padejo" pod 4? ni več njihov voznik.
Ubrovcu ni v korist vozit folk po daljši poti. Ker oni so že plačani. Aplikacija je že zračunala pot in je že naredila račun in tudi oseba je že zadevo plačala.
Ni res po končani vožnji ubrovc tapkne na iphonu konec in to je to, par sekund potem se pojavi na tvojem telu v uber appu. Source uber in yt posnetki.
Uber je ena firma in en app. Kaj pa Lyft? Kaj pa nek X app, ki se lahko pojavi in deluje malo drugače? Ker, če se dovoli Uber, se dovoli da fura kdor hoče... Teh appov se bo pojavilo še veliko in nekateri bodo bolj nategunski (in seveda še cenejši).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
BaToCarx ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh pa se je še en vernik v državo Pax_Man fino ustrelil v nogo - ubrovci niso nujno po 40+ ur na cesti tko kot se od "polnozaposlenih" taksistov predvideva.
Potem je še slabše: ubrovci so vsi po vrst vozniki začetniki.
Bingo. :D
naključen video.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BaToCarx ()
...:TOMI:... ::
Kako pa pri vozniku uradnega prevoza vem, da ni alkoholiziran? Lahko je zadet, neprespan ali pa med vožnjo uporablja telefon. Lahko pa vse troje skupaj.
Zavarovanje AO+ stane nekaj 10 eur več (cca. 50 eur) od obveznega zavarovanja. Kdo od ubrovcev bi tvegal zaradi teh par 10 eur na leto?
Mnogo je taksistev, ki imajo taksimeter, pa še kup dodatkov zraven, raznih tarif itd. Če si tujec, te lepo nategnejeo. Ali pa če vzemeš "poštenega" taksista na recimo letališču, glavni avtobusni/železniški postaji. Tam imajo posebej poštene tarife.
Da ne omenjam mnogo črnega prevoza, brez računa itd. Kdo sedaj ne plačuje davkov?
Po vaše je najbolje, a ukinemo amaterske voznike in prevažajo samo profesionalni, saj drugače ni varnosti na cestah? Recimo profesionalni vozniki so tudi vozniki tovornajkov, pa so vsi po spisku je*ivetri, sploh ljudje iz juga in vzhoda. Največ nesreč naredijo te ljudje.
To, da imamo mi možnost, da lahko 0,25 napihaš, je samo dobra volja zakonodajalca. Po moje bodo še v tem mandatu naredili 0,0.
Nastajanje novih poklicev gor ali dol. Primerjaš restavracijo z uličnim prodajalcem oziroma z domačo kuhinjo. Seveda je restavracija najdražja (in najbolj "varna") nato sledi ulična hrana in nato domača.
Licence za programerje... haha. V teoriji dobro, v praksi neizvedljivo. Če imamo lahko licence za upravljanje s stroji (tudi z avtom), zakaj ne bi imeli še za uporavljanje z računalniki? Na spletu je mnogo nevarnosti, samo zdrava kmečka pamet in izkušnje sta jim kos. Tega pa ni.
Pa na licence za pisanje blogov, sodelovanje na forumih, uporaba socioalnih omrežij... Zakaj ni tega? Uporaba mobilnih telefonov?
Zavarovanje AO+ stane nekaj 10 eur več (cca. 50 eur) od obveznega zavarovanja. Kdo od ubrovcev bi tvegal zaradi teh par 10 eur na leto?
Mnogo je taksistev, ki imajo taksimeter, pa še kup dodatkov zraven, raznih tarif itd. Če si tujec, te lepo nategnejeo. Ali pa če vzemeš "poštenega" taksista na recimo letališču, glavni avtobusni/železniški postaji. Tam imajo posebej poštene tarife.
Da ne omenjam mnogo črnega prevoza, brez računa itd. Kdo sedaj ne plačuje davkov?
Po vaše je najbolje, a ukinemo amaterske voznike in prevažajo samo profesionalni, saj drugače ni varnosti na cestah? Recimo profesionalni vozniki so tudi vozniki tovornajkov, pa so vsi po spisku je*ivetri, sploh ljudje iz juga in vzhoda. Največ nesreč naredijo te ljudje.
To, da imamo mi možnost, da lahko 0,25 napihaš, je samo dobra volja zakonodajalca. Po moje bodo še v tem mandatu naredili 0,0.
Nastajanje novih poklicev gor ali dol. Primerjaš restavracijo z uličnim prodajalcem oziroma z domačo kuhinjo. Seveda je restavracija najdražja (in najbolj "varna") nato sledi ulična hrana in nato domača.
Licence za programerje... haha. V teoriji dobro, v praksi neizvedljivo. Če imamo lahko licence za upravljanje s stroji (tudi z avtom), zakaj ne bi imeli še za uporavljanje z računalniki? Na spletu je mnogo nevarnosti, samo zdrava kmečka pamet in izkušnje sta jim kos. Tega pa ni.
Pa na licence za pisanje blogov, sodelovanje na forumih, uporaba socioalnih omrežij... Zakaj ni tega? Uporaba mobilnih telefonov?
Tomi
WarpedGone ::
Potem je še slabše: ubrovci so vsi po vrst vozniki začetniki.
Če so dovolj usposobljeni, da upravljajo vozilo v prometu, je to Good Enough.
Če ni, se naj izboljšajo standardi za pridobitev vozniškega dovoljenja.
Alternativa je da vozniki z več izkušenj to pač oglašujejo in probajo iz tega potegnit boljši zaslužek. Stranke pa lahk izbirajo kako izkušenega voznika si želijo.
Win/Win.
In uber je glede na sodišče kršil NEM zakone:
Nekomu se zelo mudi s sklepanje: sodiščje je izdalo ZAČASNO ODREDBO, na katero seveda sledi pritožba, itd. Sej poznaš sodne postopke in inštance in boje?
Kaj boš reku, če se slučajno zgodi da višje sodišče stvar razveljavi? Bo še vedno stalo, da je kršil NEM zakone? Ne. Ministrstvo resnice Press.
Birokratsko zapletanje (kar zakoni so po definiciji), je hudič.
Če ti je civilizirano izmenjevanje mnenj tuje, lahko greš na 24kur. Tam je polno vsevedov.
Priprava na dvig bele zastave?
Zbogom in hvala za vse ribe
no comment ::
A Evropskega "Uberja" Eu podjetja niso spodobna ustanoviti, če jim gredo tako davki v nos ?
So. Ne bo jim pa lahko proti Uberju.
Počasna vožnja taksistov je pa proti Uberjevemu Priročniku za uničevanje konkurence tako otroško naivna taktika, da si že zaradi tega zaslužijo, da jih Uber povozi.
Dami ::
no comment je izjavil:
Počasna vožnja taksistov je pa proti Uberjevemu Priročniku za uničevanje konkurence tako otroško naivna taktika, da si že zaradi tega zaslužijo, da jih Uber povozi.
+1
Zato je skoraj obvezno se prej zmenit za ceno, da ti pol nima kaj komplicirat. Jaz res ne razumem zakaj se v letu 2014 kjer ima vsak avto gps, še vedno uporablja taxi meter...
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
sisemen ::
Za zagovornike Uberja, a si lahko za sekundo vzamete cas in pomislite se na kja drugega, razen na lastni interes. Ne vem sicer tocno kdaj je ta drzava sicer dobila miselnost zabitih americanov, ki jim je v interesu samo kako bodo cimvec denarja skasirali, pa ne glede ali to pomeni, da bo nekdo crknil. Na racun Uberja so ogrozena delovna mesta na tisoce taksistov, na racun tega, da stranke uberja placajo malo manj Uberju, ta pa placa precej manj voznikom. Ves poslovni nacrt Uberja izhaja iz tega, da voznikom sklesti zasluzek in stlaci razliko v zep. A ker boste pa kaksen evro manj placali za taksi, res vredno tega, da se unici prezivetje voznikov, ki ze tako niso ravno na vrhu premozenjske lestvice.
Vcasih bi pricakoval v taksnih primerih, podjetja proti delavcem, vsaj solidarnost, zgleda pa da ima Slovenija od kapitalizma ze cisto oprane mozgane. Preklete kobilice, se ne cudim, da je cela drzava v takem podnu.
Vcasih bi pricakoval v taksnih primerih, podjetja proti delavcem, vsaj solidarnost, zgleda pa da ima Slovenija od kapitalizma ze cisto oprane mozgane. Preklete kobilice, se ne cudim, da je cela drzava v takem podnu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
mn ::
Za zagovornike Uberja, a si lahko za sekundo vzamete cas in pomislite se na kja drugega, razen na lastni interes. Ne vem sicer tocno kdaj je ta drzava sicer dobila miselnost zabitih americanov, ki jim je v interesu samo kako bodo cimvec denarja skasirali, pa ne glede ali to pomeni, da bo nekdo crknil. Na racun Uberja so ogrozena delovna mesta na tisoce taksistov, na racun tega, da stranke uberja placajo malo manj Uberju, ta pa placa precej manj voznikom. Ves poslovni nacrt Uberja izhaja iz tega, da voznikom sklesti zasluzek in stlaci razliko v zep. A ker boste pa kaksen evro manj placali za taksi, res vredno tega, da se unici prezivetje voznikov, ki ze tako niso ravno na vrhu premozenjske lestvice.
Vcasih bi pricakoval v taksnih primerih, podjetja proti delavcem, vsaj solidarnost, zgleda pa da ima Slovenija od kapitalizma ze cisto oprane mozgane. Preklete kobilice, se ne cudim, da je cela drzava v takem podnu.
Roko na srce, nižje cene dostikrat pomenijo več posla. Kdo ve, mogoče bo Uber celo ustvaril več delovnih mest in višje dohodke taksistom. Kdo ve, mogoče celo marsikomu omogočil, da živi brez osebnega vozila.
Drugače pa, enaki pogoji za vse. Se strinjam s tem, da če Uber ne spoštuje zakonodaje, pač ne bo delal. Pravilno pa je tudi, da se pod vprašaj postavi smiselnost vseh predpisov za taksiste.
Delo na črno. Glede na to, da ni gotovine, je delo na črno z Uber težje kot sedaj in ne lažje.
Zavarovanje. Vsak voznik ima v sklopu obveznega zavarovanja potnike v vozilu zavarovane. AO+ je zavarovanje voznika. Res pa je, da ob sklenitvi zavarovanja podpišeš, da vozila ne uporabljaš za Taksi službo.
Stvari kot je Uber so definitivno korak v pravo smer. Samo implementirane morajo biti zakonito.
xxxul ::
Jao kako nabijanje, folk se vedno pise da uber ne placuje davkov, da delajo na crno itd.
V uk dobis kot stranka racun od uberja, voznik pa izstavi racun uberju (in placa davek itd, ce je zavezanc za ddv pa ddv itd). Dvomim da je v nemciji kako drugace.
Primer norvezanke zgoraj se pri uberju Naj nebi Zgodil ker je cela trasa vnaprej zracunana in poracunana, se pravi te lohk voznik pele cez portoroz za bezigrad, pa bo od uberja dubu isto dnarja... Naj bi tudi preverjal avte, in zelo uposteval mnenja strank...
Nelojalna konkurenca pa je, ampak kokr so v slo pisani zakoni bi verjetno slo to cez.
Sicer pa, jst sm se v Lj mrtvo pijan vozu z uradnim taksistom k je bil se bl prbit k jst, gremo cez rdeco itd, sajtrga pa 100% ni prsla cez tehnicnega... Recimo da so to izjeme...
V uk dobis kot stranka racun od uberja, voznik pa izstavi racun uberju (in placa davek itd, ce je zavezanc za ddv pa ddv itd). Dvomim da je v nemciji kako drugace.
Primer norvezanke zgoraj se pri uberju Naj nebi Zgodil ker je cela trasa vnaprej zracunana in poracunana, se pravi te lohk voznik pele cez portoroz za bezigrad, pa bo od uberja dubu isto dnarja... Naj bi tudi preverjal avte, in zelo uposteval mnenja strank...
Nelojalna konkurenca pa je, ampak kokr so v slo pisani zakoni bi verjetno slo to cez.
Sicer pa, jst sm se v Lj mrtvo pijan vozu z uradnim taksistom k je bil se bl prbit k jst, gremo cez rdeco itd, sajtrga pa 100% ni prsla cez tehnicnega... Recimo da so to izjeme...
no comment ::
Roko na srce, nižje cene dostikrat pomenijo več posla. Kdo ve, mogoče bo Uber celo ustvaril več delovnih mest in višje dohodke taksistom. Kdo ve, mogoče celo marsikomu omogočil, da živi brez osebnega vozila.
Mogoče.
Trenutno Uber dela na skoraj dveh miljardah "zastonjskega" denarja (trenutno ni nobenega pritiska, da bi bili rentabilni), laže investitorjem in strankam ter ima zanimivo različne poglede na to kdaj je potrebno spoštovat regulativo. Imajo tudi precej zanimiv pogled na to kako hitro lahko obogati njihov voznik, ki je neto plačan manj kot $5/h.
In ima FENOMENALNO storitev.
Ko bodo imeli monopol (glavni del njihovega poslovnega modela in poslovne prakse sloni na tem) in ko se bo investicija morala povrniti... kaj se bo spremenilo? Bodo voznike plačali še manj, bo prevoz postal dražji? A se je nam sploh treba sekirat?
49106 ::
Glasni glede nelojalne konkurence, radi pa kupimo kitajsko robo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Gladi ::
no comment je izjavil:
Imajo tudi precej zanimiv pogled na to kako hitro lahko obogati njihov voznik, ki je neto plačan manj kot $5/h.
In od kje pobiraš te debilizme o plačilu? Poprečna plača recimo v Dallasu je 27$ za 40 urni delavnik, v NYC še približno 40% več.
vir
no comment ::
In od kje pobiraš te debilizme o plačilu? Poprečna plača recimo v Dallasu je 27$ za 40 urni delavnik, v NYC še približno 40% več.
vir
Te debilizme pobiram iz istega vira kot ti (isti source, isti novinar), kjer pač še odšteje, gasp, stroške, ki jih ima voznik (v tem primeru je voznik iz NJ).
For example, one uberX driver in New Jersey who drove 12 hours in one day says he made $180 in gross fares. So that's $15 an hour. But accounting for tolls, Uber's 20% cut, gas, car insurance, vehicle financing, and self employment taxes, the driver really only made $54.50 for 12 hours of driving. So that's just $4.54 an hour — far below minimum wage.
Read more: http://www.businessinsider.com/how-much...
Wrop ::
Če preneseš 27$/h na slovenske razmere.
Že sama storitev je cenejša, od tega odšeteješ stroške (gorivo...), kar ti ostane, ti gre še za razne prispevke in dajatve. Na koncu si izplačaš koliko?
Že sama storitev je cenejša, od tega odšeteješ stroške (gorivo...), kar ti ostane, ti gre še za razne prispevke in dajatve. Na koncu si izplačaš koliko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wrop ()
thramos ::
No saj v Sloveniji imajo GoOpti podoben poslovni model. Vozniki so "najeti" spji, plačani so "odlično" in s tem spodbujeni k divjanju in delanju po cele dneve. Podjetju gre pa odlično.
no comment ::
V NY ti ostane verjetno okol 1-1.5K EUR na mesec. Itak si ne plačaš zavarovanja, če delaš tak varen job.
V Slo bi bil pa UberX plačan, kolk, 500 EUR? Mogoče mal manj? Ni tako slabo, pa še na toplem si večinoma.
V Slo bi bil pa UberX plačan, kolk, 500 EUR? Mogoče mal manj? Ni tako slabo, pa še na toplem si večinoma.
Blazz ::
Wrop ::
Tam naj bi imeli 2,25$/miljo to znese 1 €/km. Imeli naj bi še 0,4$/min.
Če je povprečna hitrost v mestu okoli 30km/h, bi pri polni zasedenosti dobil ven 30 € + 18 € = 48 €. Tam naj bi bila zasedenost slabih 50%.
Pa si takoj na polovici zneska 24 €. Ko odšteješ še stroške goriva, zavarovanja, gum, servisov, kakih posebnih taks, plačilo Uberju, si takoj pod 20 €/h.
Tu je potrebno upoštevati še, da ameriške cene ne moremo upoštevati, ker se mi zdi, da so brez davka. Pa tudi če so z davkom, V Ljubljani so taksiji pod 1 €/km. Če si redna stranka mislim, da je cena 0,63 €/km.
Od tistih 20 €/h, ti kar hitro skopni na 15 €/h ali pa celo še manj. Pa si hitro na istem nivoju kot taksiji v Lj.
Brez bolniške, brez dopusta, sam svoj mojster.
Me zanima koliko bi se v resnici splačalo.
Edino kar bi bilo dobro je to, da bi vedno dobil račun in brez kakšnih večjih nategov.
Če je povprečna hitrost v mestu okoli 30km/h, bi pri polni zasedenosti dobil ven 30 € + 18 € = 48 €. Tam naj bi bila zasedenost slabih 50%.
Pa si takoj na polovici zneska 24 €. Ko odšteješ še stroške goriva, zavarovanja, gum, servisov, kakih posebnih taks, plačilo Uberju, si takoj pod 20 €/h.
Tu je potrebno upoštevati še, da ameriške cene ne moremo upoštevati, ker se mi zdi, da so brez davka. Pa tudi če so z davkom, V Ljubljani so taksiji pod 1 €/km. Če si redna stranka mislim, da je cena 0,63 €/km.
Od tistih 20 €/h, ti kar hitro skopni na 15 €/h ali pa celo še manj. Pa si hitro na istem nivoju kot taksiji v Lj.
Brez bolniške, brez dopusta, sam svoj mojster.
Me zanima koliko bi se v resnici splačalo.
Edino kar bi bilo dobro je to, da bi vedno dobil račun in brez kakšnih večjih nategov.
ulemek ::
Razlika med Uber in prevozi.org je v tem, da so prevozi.org neprofitni. Če se slučajno nekam pelješ, si znižaš strošek tako, da deliš avto. Pri storitvi Uber pa dejansko opravljaš delo, ki naj bi ga opravljali taksisti za profit. Ne gre za prevoze nekam, kamor bi se itak peljal, pač pa za prevoze z namenom zaslužka. Na ta način predstavljaš nelojalno konkurenco taksistom, ki cene ne morejo znižati, ker za njih velja občinska regulativa, plačujejo davke in zavarovanja, hodijo na zdravniške preglede in so podvrženi inšpekcijskim nadzorom. Način, na katerega trenutno posluje Uber, je nič drugega kot organiziran kriminal.
Rešitvi sta dve:
a) Uber predstavlja vlogo dispatcherja (vloga, ki jo ima denimo Metro 1 d.o.o.) v okviru obstoječe zakonodaje. To pomeni Taxi prevoze na način kot so zdaj, s tem da lahko naročaš prek interneta in lahko algoritmi delajo določene optimizacije, ki bolje razporedijo pozive posameznim taksistom, itd...
b) Sprosti se zakonodaja na način, da se taksistov ne regulira več. To pomeni povratek v kaos, kjer lahko naletiš na oderuške taksiste, na šoferje s pomanjkljivimi vozniškimi sposobnostmi, na nestandardne cenike s skritimi stroški in ostale natege (oz. dandanes lepše poimenovane kot inovativne poslovne modele).
Marsi kaj od tega pod točko b) imamo že danes. Tudi v Ljubljani, ki je še najbolje urejena. Da ne govorim okrog. Pravnomočno obsojeni kriminalci, nekateri v službi preprodajajo droge, nimajo Taxi licence, ker so itak kot fizične osebe v os. stečaju in so globe neizterljive, celo neizpravna vozila imajo nekateri, drugi pa so neotesani, predrzni in divji v prometu. Res je, da so le redko oderuški do domačinov, so pa zato nesramno oderuški do tujcev, sploh slovensko negovorečih turistov. Račun redko dobiš.
s6c-gEL ::
V LJ je glede taxi službe divji zahod.Še standardiziranega voznega parka/barve ne morejo uvesti.Pomoje je namensko tako, ne moreš biti tako nesposoben.
To vsako leto znova dokumentirano ugotavljajo v oddajah tipa Tednik/Preverjeno.
To vsako leto znova dokumentirano ugotavljajo v oddajah tipa Tednik/Preverjeno.
MrStein ::
WarpedGone je izjavil:
Sploh pa se je še en vernik v državo Pax_Man fino ustrelil v nogo - ubrovci niso nujno po 40+ ur na cesti tko kot se od "polnozaposlenih" taksistov predvideva.
Potem je še slabše: ubrovci so vsi po vrst vozniki začetniki.
No, kaj je zdaj slabše: če je voznik "preveč" na cesti, ali "premalo" ?
Za zagovornike Uberja, a si lahko za sekundo vzamete cas in pomislite se na kja drugega, razen na lastni interes. Ne vem sicer tocno kdaj je ta drzava sicer dobila miselnost zabitih americanov, ki jim je v interesu samo kako bodo cimvec denarja skasirali, pa ne glede ali to pomeni, da bo nekdo crknil. Na racun Uberja so ogrozena delovna mesta na tisoce taksistov,
Vsi tile se lahko prezaposlijo v Uber.
Takoj isti dan.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
Ko gre za prevoz ljudi, morajo biti standardi bistveno višji.
> Kako ti kot uporabnik veš da voznik ni alkoholiziran?
Ker po zakonu ne sme biti.
> Da ima primerno vzdrževan avto?
Ker po zakonu mora imeti.
> Da si ti kot potnik zavarovan v primeru nesreče?
Ker po zakonu moraš biti.
> Kako veš kot potnik ali je voznik sploh zdravstveno sposoben prevažati tretje osebe?
Ker po zakonu mora biti.
> Kako veš da je avto sploh registriran in zavarovan?
Ker po zakonu mora biti.
> Policija ne loči teh vozil od drugih v prometu da bi lahko preverila skladnost z nekimi pravili in zakoni.
Policija čisto brez problemov preverja skladnost z nekimi pravili in zakoni. Vsak dan.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
xxxul ::
Ko gre za prevoz ljudi, morajo biti standardi bistveno višji.
> Kako ti kot uporabnik veš da voznik ni alkoholiziran?
Ker po zakonu ne sme biti.
> Da ima primerno vzdrževan avto?
Ker po zakonu mora imeti.
> Da si ti kot potnik zavarovan v primeru nesreče?
Ker po zakonu moraš biti.
> Kako veš kot potnik ali je voznik sploh zdravstveno sposoben prevažati tretje osebe?
Ker po zakonu mora biti.
> Kako veš da je avto sploh registriran in zavarovan?
Ker po zakonu mora biti.
> Policija ne loči teh vozil od drugih v prometu da bi lahko preverila skladnost z nekimi pravili in zakoni.
Policija čisto brez problemov preverja skladnost z nekimi pravili in zakoni. Vsak dan.
In seveda kako to vse veš pri povprecnem slo taxistu... Aja, ne ves...
AndrejO ::
Po kriteriju "hodi kot raca, gaga kot raca" je Uber običajno dispečersko podjetje. Ob njegovem prihodu v Slovenijo bi moralo tako podjetje, kot vozniki za to podjetje spoštovati lokalno zakonodajo. Če je ta neumna, neživljenska, protekcionistična ali karkoli drugega, se to rešuje na sodiščih in z ustreznimi zakonodajnimi pobudami. Rinjenje glave v pesek in glasno kričanje la-la-la-la-la, niso ustrezne strategije in pač privedejo do napačnih rezultatov.
Ne poznam zakonodaje v Nemčiji, sem pa prepričan, da ni enaka, kot tista v Kaliforniji ali San Franciscu. Če se zakonodaji (in luknjam le te) ob prihodu na nemški trg niso prilagodili, potem so pač dobili, kar delujoča država servira tistim, ki si mislijo, da so nad zakonom.
Sicer pa se bo zadeva pripeljala do konca, pa bodo potem videli kako naprej. Bodo že našli kakšno luknjo.
Ne poznam zakonodaje v Nemčiji, sem pa prepričan, da ni enaka, kot tista v Kaliforniji ali San Franciscu. Če se zakonodaji (in luknjam le te) ob prihodu na nemški trg niso prilagodili, potem so pač dobili, kar delujoča država servira tistim, ki si mislijo, da so nad zakonom.
Sicer pa se bo zadeva pripeljala do konca, pa bodo potem videli kako naprej. Bodo že našli kakšno luknjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
ahac ::
In seveda kako to vse veš pri povprecnem slo taxistu... Aja, ne ves...
Ampak to je verjetno manjši problem v Nemčiji kot v Sloveniji in to se sigurno ne bo rešilo z Uberjem in podobnimi storitvami.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
sisemen ::
no comment je izjavil:
V NY ti ostane verjetno okol 1-1.5K EUR na mesec. Itak si ne plačaš zavarovanja, če delaš tak varen job.
V Slo bi bil pa UberX plačan, kolk, 500 EUR? Mogoče mal manj? Ni tako slabo, pa še na toplem si večinoma.
Ne bi bil. Pozabljas, da je UberXu cisto vseeno koliko jih dela, in ce je ponudbe voznikov prevec, je cisto vseeno da si cel dan na cesti, stranko pa imas eno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
francek1 ::
...:TOMI:... je izjavil:
Pa naj taksisti gredo na uber in oglašujejo svojo konkurenčo prednost s tem, da so profesionalni vozniki, imajo izkušnje, imajo zavarovanje, licenco itd. Naj tekmujejo z "nelojalno" konkurenco. Ali pa naj preprosto vržejo licenco v smeti in se preživljajo samo z ubrom. Danes je treba biti fleksibilen, ne pa se oklepat starih, težkih verig, tako kot to delajo monopoli sedaj, potem pa v jok in na drevo.
Problem je le v tem, da taksisti izgubljajo svoj priviligiran položaj. Če gledam taksiste v Ljubljani, jih je 90 % iz bivših južnih republik, ki jim pač ni za delat kaj drugega in lupijo potrošnike. Zdaj jim bo seveda odklenkalo in tega se bojijo. Na drugi strani pa je država, ki bi tudi rada lupila nas državljane. Haloo, če jaz plačujem letno zavarovanje za avto z vsemi potniki in imam tehnično poštimano vozilo, zakaj ne bi smel vozit potnikov??? Davek dobi država od goriva, od prodaje avta, od cestnine itd...Zavarovanje plačujem enako ali pa še več kot taksist, ki naredi 20 x več kilometrov na leto kot jaz. A je to pošteno?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uber: ljudje s skoraj prazno baterijo pripravljeni plačati več (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20788 (15464) | Markoff |
» | Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59410 (48758) | Glugy |
» | Uber v Nemčiji prepovedan (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 73562 (61747) | hotwheels |
» | Hamburg in Berlin prepovedala Uber, ta zaganja UberTaxiOddelek: Novice / Ostale najave | 10597 (8952) | Tody |
» | Uber v Nemčiji dosegel manjšo zmagoOddelek: Novice / Ostale najave | 14291 (12599) | AndrejO |